Μ. Λαζαρίδης | «Να ενταχθεί η κτηνοτροφική σόγια στις Συνδεδεμένες Ενισχύσεις»

Αναφορά στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κατέθεσε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, ζητώντας να ενταχθεί η κτηνοτροφική σόγια στις Συνδεδεμένες Ενισχύσεις.

Συγκεκριμένα, σημειώνει σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:

«Μετά από ενημέρωση που είχα από τον Πρόεδρο του παραρτήματος Ανατολικής Μακεδονίας του ΓΕΩΤΕΕ, κ. Ζαφείρη Μυστακίδη, κατέθεσα αναφορά στον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Λ. Αυγενάκη για την κτηνοτροφική σόγια.

Στην αναφορά μου ζητάω την ένταξή της στο καθεστώς της Συνδεδεμένης Ενίσχυσης των πρωτεϊνούχων κτηνοτροφικών ψυχανθών. Η ένταξη της κτηνοτροφικής σόγιας σε αυτό το καθεστώς θα αυξήσει τις καλλιεργούμενες εκτάσεις, θα μειώσει το κόστος παραγωγής των κτηνοτρόφων και θα ενισχύσει την οικονομία σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο».




«Ξεχάσατε τις συνδεδεμένες» φωνάζουν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ

«Παρακολουθώντας τις ανακοινώσεις του ΥΠΑΑΤ και του ΟΠΕΚΕΠΕ για πληρωμές αλλά και για τον προγραμματισμό πληρωμών ενισχύσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, μέχρι το τέλος του έτους, με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και δεν έχει προβλεφθεί καμία πληρωμή, για την εξόφληση των συνδεδεμένων ενισχύσεωντης κτηνοτροφίας.

Εκκρεμότητες συνδεδεμένων για το αιγοπρόβειο (γάλα)και βόειο κρέας (γέννες) του 2022, οι οποίες τα προηγούμενα έτη εξοφλούνταν πριν την προκαταβολή της βασικής ενίσχυσης, δηλαδή εντός Οκτωβρίου.

Σας υπενθυμίζουμε επίσης, αν το έχετε ξεχάσει, ότι με βάση την τροποποιητική ΥΑ375/224528/19-7-2023η οποία φέρει την υπογραφή σας, πρέπει να πληρωθούν οι βοοτρόφοι που δικαιούνται τη συνδεδεμένη ενίσχυση για τις γέννες των βοοειδών, με επιπλέον 20,5 Ευρώ για κάθε επιλέξιμο ζώο, αφού ο ΟΠΕΚΕΠΕ δε λογάριασε σωστά την ενίσχυση πριν την πρώτη πληρωμή!!!», τονίζουν μεταξύ άλλων σε επιστολή που απέστειλαν προς το ΥπΑΑΤ οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

ΠΗΓΗ | xanthinea.gr