Το σωματείο εργαζομένων του Νοσοκομείου συνάντησε τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη

Το μεσημέρι της περασμένης Παρασκευής το δ.σ. του σωματείου των εργαζομένων στο Νοσοκομείο ήταν στην Αθήνα. Σε ραντεβού με τον Υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη. Η κ. Πετράκη ενημερώνει για τα θέματα που τέθηκαν και τις απαντήσεις που έδωσε ο Υπουργός.

Η συνέντευξη

Ερ: Έχει ξαναγίνει συνάντηση με τον κ. Γεωργιάδη;

Απ: Με τον κ. Γεωργιάδη όχι. Μετά την αλλαγή υπουργού -όταν αποχώρησε ο κ. Χρυσοχοΐδης- προσπαθούσαμε να κλείσουμε ένα ραντεβού και τελικά τα καταφέραμε. Τώρα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Έχουμε μια δέσμευση από την πλευρά του ότι θα εγκρίνει την πρόσληψη 40 νοσηλευτών για να εργαστούν στο Νοσοκομείο. Αυτό μας είπε ότι θα γίνει εντός της προσεχούς εβδομάδας. Είχαμε ήδη στείλει και το αίτημα. Το αίτημα από την πλευρά μας είναι ήδη στις υπηρεσίες του Υπουργείου με την ανάλογη δέσμευση. Υπήρχε σχετική προετοιμασία. Ζητήσαμε να εγκρίνει τους 40 νοσηλευτές που είχαμε ζητήσει. Πέραν της κατανομής των επικουρικών. Υπάρχει μια κατανομή την οποία δεν την πληροφορηθήκαμε για τους επικουρικούς αλλά θα έρθουν και αυτοί στο Νοσοκομείο Καβάλας.

Ερ: Αυτοί οι 40 που σας υποσχέθηκε ο Υπουργός, τι σχέση εργασίας θα έχουν;

Απ: Θα είναι με δελτίο παροχής υπηρεσιών. Αυτήν τη δυνατότητα την έδωσε με την τροπολογία του το καλοκαίρι το Υπουργείο. Εμείς είχαμε κάνει την προετοιμασία ως Νοσοκομείο αλλά δεν είχαμε καμία απάντηση. Μιλάω για τους υπηρεσιακούς παράγοντες του Νοσοκομείου,  που είχανε κάνει αυτή τη διαδικασία, αφού έπρεπε να υπάρχει και δέσμευση των ποσών. Χρειαζόταν μια σειρά από διαδικασίες. Καταρχήν θα υπάρχει μια πρόσκληση ενδιαφέροντος, όπως αντιλαμβάνομαι. Αφού δηλαδή δοθεί η έγκριση, θα έρθουν κάποιοι να κάνουν την αίτηση τους. Όλα αυτά περιμένουμε να γίνουν και να ολοκληρωθούν πιο νωρίς από το τέλος του έτους.

Ερ: Θα καλυφθούν και οι 40 θέσεις;

Απ: Νομίζω πως ναι. Έχουμε κάνει τη σχετική προετοιμασία. Μην ξεχνάτε ότι εδώ στην Καβάλα, έχουμε και τη σχολή νοσηλευτικής μας. Μπορούμε να είμαστε σε επαφή με τα παιδιά που είναι στη σχολή μας και μάλιστα έρχονται κάποια παιδιά και κάνουν πρακτική. Ενδεχομένως αυτά τα παιδιά να ενδιαφέρονται.

Ερ: Συζητήσατε για το διοικητικό συμβούλιο;

Απ: Βεβαίως. Μίλησε μπροστά μας με τον αρμόδιο υπάλληλο, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι είναι έτοιμη η απόφαση. Θα το δούμε γιατί και κάποιοι άλλοι το είχαν ανακοινώσει νωρίτερα – τον ορισμό νέου διοικητικού συμβουλίου- αλλά δεν έγινε. Βάλαμε μια σειρά από ζητήματα που έχουν να κάνουν με το Νοσοκομείο. Υπάρχουν συνάδελφοι νοσηλευτές που είναι διορισμένοι στην Αθήνα και κατοικούν στην Καβάλα και έχουν άνευ άδεια αποδοχών γιατί δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα να πάνε και να εργαστούν στην πρωτεύουσα. Δεν υπάρχει οικονομική δυνατότητα να ανταπεξέλθουν και να προχωρήσουν σε μετακινήσεις. Σ’ αυτό – να δουλέψουν στο Νοσοκομείο Καβάλας- αρνήθηκε λέγοντας ότι αν γίνει δεκτό το αίτημα θα ανοίξει μεγάλη πληγή στην Αθήνα και περισσότεροι θα θέλουν να εγκαταλείψουν την πρωτεύουσα και να έρθουν στην επαρχία. Οπότε αν εγκρίνει, ένα, δύο, τρία, τέσσερα αιτήματα από εκεί και πέρα θα δημιουργηθεί ένα μεγάλο πρόβλημα.

Ερ: Είστε ικανοποιημένοι σε τελική ανάλυση από τη συνάντηση με τον κ. Γεωργιάδη;

Απ: Προσπαθούσαμε μήνες για αυτό το ραντεβού. Τελικά ξέρετε πως οριστικοποιήθηκε; Βρήκα το τηλέφωνο του και του τηλεφώνησα προσωπικά στο κινητό! Και έτσι δέχθηκε να μας συναντήσει. Μέσω τρίτων προσώπων που προσπάθησα αρχικά, δεν έγινε τίποτα. Όταν βρήκα το κινητό του, πήρα τηλέφωνο απευθείας. Το σήκωσε και είπε πολύ ευχαρίστως να σας δεχτώ και έτσι έγινε το ραντεβού. Είμαι επιφυλακτική για το αν θα ικανοποιηθούν όλα αυτά που υποσχέθηκε. Σε αυτό το κομμάτι είμαι επιφυλακτική…

 

www.proininews.gr




Σέρρες | Μακάβριο θέαμα συνάντησε ένας περπατητής σε δάσος στο Κάτω Μετόχι Σερρών.

Μπροστά σε ένα συγκλονιστικό θέαμα βρέθηκε ένας περπατητής σε δάσος στο Κάτω Μετόχι Σερρών.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες, όλα συνέβησαν την περασμένη Κυριακή 24 Μαρτίου στις 16:00 το μεσημέρι, όταν ο περαστικός εντόπισε οστά από ανθρώπινο σκελετό κοντά σε κοίτη χειμάρρου.

Για το μακάβριο αυτό εύρυμα ενημερώθηκε άμεσα η ΕΛ.ΑΣ. και επί τόπου έσπευσαν στελέχη του Γραφείου Εγκληματολογικών Ερευνών Σερρών για την περισυλλογή των οστών του ανθρώπινου σκελετού.

Τα ευρήματα εστάλησαν στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θεσσαλονίκης προκειμένου να αναλυθούν και να εξακριβωθεί σε ποιόν ανήκουν.

Το περιστατικό ερευνά το Αστυνομικό Τμήμα Σερρών.

Πηγή: newsbomb.gr




Η Αναστασία Ιωσηφίδου συνάντησε τον Υπουργό Εργασίας Άδωνι Γεωργιάδη

Με τον Υπουργό Εργασίας και Αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Άδωνι Γεωργιάδη , συναντήθηκε την Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023 , η επικεφαλής της παράταξης ΩΡΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και υποψήφια δήμαρχος Καβάλας Αναστασία Ιωσηφίδου.

Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές καθώς και ζητήματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Εργασίας που σχετίζονται με τον Δήμο Καβάλας , τις προοπτικές ανάπτυξης αυτού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Το κλίμα της συνάντησης ήταν ιδιαιτέρως θερμό ενώ ο κ. Γεωργιάδης φάνηκε ιδιαίτερα ενημερωμένος για τα ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Καβάλας και τις διεκδικήσεις αυτού , υποσχόμενος την αμέριστη υποστήριξη του ιδίου όσο και του υπουργείου στο έργο της δημοτικής αρχής που θα προκύψει μετά τις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.

Η κα Ιωσηφίδου ευχαρίστησε τον κ. Γεωργιάδη για το ειλικρινές ενδιαφέρον του αναφορικά με τα τεκτενόμενα στον Δήμο Καβάλας και τον προσκάλεσε να παραστεί στα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της παράταξης μας , την ερχόμενη εβδομάδα.

Με την επιστροφή της επικεφαλής μας από την Αθήνα θα ακολουθήσει και η ανακοίνωση των 20 νέων υποψηφίων που ενέκρινε χθες η πολιτική γραμματεία της παράταξης μας.

Για την παράταξη ΩΡΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

Η εκπρόσωπος τύπου

Μαρία Βλαμήτσου