Έβρος | Συμβολικό μπλόκο στο Τελωνείο των Κήπων από αγρότες

Οι αγρότες του Έβρου αποφάσισαν να εντατικοποιήσουν τις κινητοποιήσεις τους, ενόψει και του πανελλαδικού συλλαλητηρίου που είναι σε εξέλιξη στην Αθήνα σήμερα Τρίτη (20/02/2024).

Στον κόμβο Καστανεών και το Τελωνείο Κήπων αντίστοιχα, οι αγρότες του βορείου και νοτίου Έβρου, συνέχισαν την δυναμική παρουσία τους και προχώρησαν σε συμβολικά μπλόκα.




Συμβολικό μπλόκο από Σερραίους αγρότες στον κόμβο του Στρυμωνικού

Οι Σερραίοι αγρότες έκλεισαν συμβολικά για μισή περίπου ώρα τον κάθετο άξονα της Εγνατίας οδού (Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας) στο ύψος του κόμβου Στρυμωνικού.

Όπως δηλώνουν είναι αποφασισμένοι να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς οι κυβερνητικές εξαγγελίες στήριξης του αγροτικού κόσμου δεν τους καλύπτουν.