Αλεξανδρούπολη | Αναβολή στην εκδίκαση της υπόθεσης σεξουαλικής κακοποίησης του 5χρονου από συμμαθητές του

Η εκδίκαση της υπόθεσης σεξουαλικής κακοποίησης, που φέρεται να υπέστη ένα πεντάχρονο αγόρι από δύο συμμαθητές του, αναβλήθηκε για τις 16 Σεπτεμβρίου 2025. Το περιστατικό, που συνέβη κατά τη διάρκεια του σχολικού διαλείμματος σε νηπιαγωγείο της Αλεξανδρούπολης τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία. Οι κατηγορούμενοι για την υπόθεση είναι οι γονείς των δύο παιδιών και δύο νηπιαγωγοί, οι οποίοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου και έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Το αίτημα αναβολής κατατέθηκε από την πολιτική αγωγή, η οποία ζήτησε επιπλέον χρόνο για την ολοκλήρωση της κοινωνικής έρευνας σχετικά με τις συνθήκες διαβίωσης των οικογενειών των παιδιών. Παράλληλα, ζητήθηκε να οριστεί κατάλληλος διερμηνέας, ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία με τα πέντεχρονα παιδιά που εμπλέκονται στην υπόθεση.

Αν και η εισαγγελέας διαφώνησε, τονίζοντας ότι οι κοινωνικές εκθέσεις που περιλαμβάνονται στη δικογραφία παρέχουν ήδη επαρκείς πληροφορίες για το οικογενειακό περιβάλλον των παιδιών, ο πρόεδρος του δικαστηρίου αποδέχθηκε το αίτημα αναβολής, το οποίο υποστήριξε και η υπεράσπιση.

Η δικηγόρος της πολιτικής αγωγής, Ανθούλα Ανάσογλου, δήλωσε: «Είχαμε ζητήσει κοινωνική έρευνα και για τα σπίτια των άλλων δύο παιδιών και των οικογενειών τους. Υπήρξε μία αρχική εικόνα, αλλά υπήρχε δυσκολία στην επικοινωνία με τα άλλα δύο παιδιά, καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα να μιλήσουν στις κοινωνικές υπηρεσίες. Ωστόσο, βρέθηκε κατάλληλος διερμηνέας. Οι ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί πρέπει να αφουγκραστούν αυτά τα παιδιά, καθώς έχουν κάτι να πουν». Στη συνέχεια, τόνισε ότι τα αποτελέσματα της κοινωνικής έρευνας ήταν εκπληκτικά, καθώς οι καταθέσεις των παιδιών φαίνεται να διαφοροποιούνται από όσα αναφέρθηκαν στην κοινωνική έρευνα. Επίσης, ανακοίνωσε ότι θα καταθέσει αγωγή εναντίον των δύο οικογενειών, των δύο νηπιαγωγών και του ελληνικού δημοσίου.

Από την πλευρά της υπεράσπισης, η δικηγόρος Μένια Πολυχρόνη, σχετικά με την αναβολή, δήλωσε: «Η αναβολή επιτρέπει στις κοινωνικές υπηρεσίες να ολοκληρώσουν την έρευνα που έχουν ξεκινήσει για τις συνθήκες διαβίωσης των τριών οικογενειών. Έτσι, θα μας δοθεί και η δυνατότητα να ασκήσουμε τα υπερασπιστικά μας δικαιώματα με βάση τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας».




Ιωάννινα | Πατέρας κατήγγειλε τη σεξουαλική κακοποίηση του 15χρονου γιου από συμμαθητές

Εφιαλτική ήταν μια τριήμερη σχολική εκδρομή στα Ιωάννινα για έναν 15χρονο μαθητή Γυμνασίου από το Πήλιο. Σύμφωνα με την καταγγελία του πατέρα του μαθητή στο Αστυνομικό Τμήμα Νοτίου Πηλίου, ο 15χρονος γιος του έπεσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από συμμαθητές του κατά τη διάρκεια εκδρομής.

Όπως προκύπτει από την καταγγελία του πατέρα, το σοκαριστικό περιστατικό συνέβη ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου (06.04.24) και όταν οι μαθητές Β’ και Γ’ Γυμνασίου επέστρεψαν στο ξενοδοχείο, όπου διέμεναν μαζί με συνοδούς και καθηγητές, που συμμετείχαν στην εκδρομή.

Ο πατέρας ανέφερε στην αστυνομία πως o 15χρονος γιος του ενώ κοιμόταν, ξύπνησε από μια έντονη πίεση που αισθάνθηκε από χέρι στον πρωκτό του και είδε δίπλα και πάνω στο κρεβάτι του τον 15χρονο συμμαθητή του Γ’ Γυμνασίου του ιδίου σχολείου να γελάει, ενώ στο άλλο κρεβάτι βρίσκονταν δύο ακόμη μαθητές της ίδιας τάξης και γελούσαν και αυτοί με τις αποτρόπαιες πράξεις σε βάρος του θύματος.

Άμεσα ενημερώθηκε η Εισαγγελέας Υπηρεσίας ανηλίκων καθώς και οι γονείς των ανήλικων φερόμενων ως δραστών, οι οποίοι και μετέβησαν στο Τμήμα, ενώ οι τρεις 15χρονοι συνελήφθησαν.

Ωστόσο, σύμφωνα με παραγγελία εισαγγελέα δεν συνελήφθησαν οι γονείς τους, ενώ κλήθηκε να εξεταστεί και η διευθύντρια του Γυμνασίου.

Παράλληλα, ελήφθη κατάθεση του ανηλίκου και θα γίνει ιατροδικαστική εξέταση.

Η προανάκριση ενεργείται από το αστυνομικό τμήμα Νοτίου Πηλίου Μαγνησίας.

Πηγή: newsbeast.gr




Μαθητής δημοτικού στη Λάρισα έπεσε ξανά θύμα επίθεσης από συμμαθητές του | «Τρίτη φορά που έφαγε μπουνιές στο πρόσωπο»

Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας συνέβη σε Δημοτικό Σχολείο του Αμπελώνα Λάρισα με θύμα ένα ανήλικο παιδί. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», ένας μαθητής Δημοτικού δέχτηκε επίθεση από συμμαθητές του με χτυπήματα στο πρόσωπο μέσα στο σχολείο.

Μόλις οι γονείς αντίκρισαν τα τραύματα του παιδιού το μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας, όπου οι γιατροί έδωσαν μάλιστα και έγγραφη γνωμάτευση η οποία βρίσκεται στη διάθεση των αρχών.

Ο πατέρας του παιδιού αναφέρει ότι κανείς από τους γονείς των ανήλικων μαθητών δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του, δείχνοντας «τεράστια αδιαφορία». Επίσης είναι «εξοργισμένος από την αντίδραση δασκάλων και διευθυντή» γιατί από ό,τι φαίνεται «δεν ενημέρωσαν κανέναν», αλλά και γιατί πρώτα από όλα «επέτρεψαν να συμβεί μέσα στο σχολείο μια τέτοια επίθεση». Μάλιστα όπως τονίζει ήταν η τρίτη φορά που δέχτηκε το παιδί μπουνιές στο πρόσωπο. Όλα τα στοιχεία της υπόθεσης είναι ήδη στη διάθεσή της Αστυνομίας.

Πηγή: newsbeast.gr




Καλλιθέα | Καταγγελία για ανήλικους που κάνουν bullying σε συμμαθητές τους | «Σε ξύλο στη σκάλα χύθηκε πολύ αίμα»

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που βλέπουν το «φως» της δημοσιότητας και αφορούν παρέα ανηλίκων που κάνει bullying σε μαθητές γυμνασίου στην Καλλιθέα«Σε ξύλο στη σκάλα χύθηκε πολύ αίμα» αναφέρει άτομο που καταγγέλλει τη δράση της συμμορίας.

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Καλημέρα Ελλάδα» μίλησε το πρωί της Δευτέρας (29/1) μαθητής καταγγέλλοντας ακραίο σχολικό εκφοβισμό από παρέα παιδιών.

Όπως είπε το παιδί, διατηρώντας την ανωνυμία του, υπάρχει μία συγκεκριμένη παρέα παιδιών που πειράζει άλλα «αδύναμα» παιδιά, ηλικίας 14- 15 ετών. «Κάποιο παιδί μάλιστα, άλλαξε σχολείο για το λόγο αυτόν» σημείωσε.

Ερωτηθείς για το ποιο ήταν το ποιο ακραίο σκηνικό, έκανε λόγο για ξύλο στη σκάλα του σχολείου, τόσο που «χύθηκε αίμα».

Ο πατέρας του παιδιού από την πλευρά του επεσήμανε πως έχει έρθει η Αστυνομία και «πήρε παιδιά και γονείς».

Ο ίδιος είπε, πως, ενώ έχει ζητήσει πρόσφατα συναντήσεις με γονείς, δεν έχουν γίνει, ενώ εικάζει πως, οι ίδιοι μαθητές που επιτίθενται στα παιδιά, κάνουν επιθέσεις και τους καθηγητές τους, αφού «τους πετάνε μπουκάλια και καίνε χαρτιά στο μάθημα».