ΔΕΥΑΚ: Υπογραφή συμφωνητικού για το έργο του δικτύου ύδρευσης του οικισμού Παληού της Δ.Ε. Καβάλας

Στην υπογραφή συμφωνητικού για την κατασκευή του έργου “Ολοκλήρωση ενίσχυσης εξωτερικού δικτύου ύδρευσης του οικισμού Παληού της Δ.Ε Καβάλας”, παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων, Αλέξη Γούλα και του Τεχνικού Διευθυντή της ΔΕΥΑΚ, Άγγελου Λογκάρη, προχώρησαν το πρωί της Πέμπτης 11 Απριλίου 2024 ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου τεχνικής ενεργειακής εταιρείας “ALMO”, Νίκος Σπρίτος.

Το εν λόγω δίκτυο προβλέπεται να αντικαταστήσει το υφιστάμενο εξωτερικό δίκτυο ύδρευσης από τα όρια της περιοχής Νεάπολης ως την είσοδο στον οικισμό Παληού και κρίνεται ως απαραίτητο για την εξάλειψη των συχνών βλαβών στον υφιστάμενο αγωγό κατά τη λειτουργία του και για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών ύδρευσης κυρίως κατά την θερινή περίοδο

 




Υπογραφή του συμφωνητικού για την προμήθεια συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης της Δ.Ε Καβάλας

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εταιρείας «UW TECH HELLAS A.E.», Νίκος Παπασαραφιανός, υπέγραψαν τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024 το συμφωνητικό για την “Προμήθεια ολιστικού συστήματος διαχείρισης δικτύου ύδρευσης της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας”.

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

Τηλεπαρακολούθηση των Η/Μ εγκαταστάσεων ύδρευσης

Ανάπτυξη δικτύου τηλεμετρίας

Εγκατάσταση οργάνων μέτρησης παροχής και στάθμης στις εξόδους των δεξαμενών

Εγκατάσταση 44 Τοπικών Σταθμών Ελέγχου

Εγκατάσταση νέων οργάνων μέτρησης και ρύθμισης της υδραυλικής λειτουργίας του δικτύου ύδρευσης και σταθμού μέτρησης της ποιότητας του νερού

Εγκατάσταση Τοπικού Σταθμού Ελέγχου της Ρύθμισης Πίεσης (ΤΣΕΡΠ)

Εγκατάσταση 10 σταθμών μέτρησης υπολειμματικού χλωρίου

Προμήθεια 25.695 υδρομετρητών, με ενσωματωμένο ασύρματο μεταδότη σήματος

Επέκταση του Κεντρικού Συστήματος Ελέγχου (Κ.Σ.Ε.)

Εγκατάσταση Ειδικού Λογισμικού Διαχείρισης Επικοινωνίας, Επεξεργασίας και Εξαγωγής Δεδομένων

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΘΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΡΙΑΔΗΣ: “Όπως αντιλαμβάνεστε, οι μεγάλες και ουσιαστικές παρεμβάσεις της ΔΕΥΑΚ συνεχίζονται με αμείωτη ένταση.

Το σχέδιο μας για τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης, πλήρως κοστολογημένο και απολύτως έτοιμο από πλευράς μελετών και εξασφάλισης των απαραίτητων χρηματοδοτήσεων, υλοποιείται με σταθερά βήματα.

Μου δόθηκε πολλές φορές η ευκαιρία, τόσο στην αρχή της θητείας μας, όσο και στο πρόσφατο παρελθόν, να μιλήσω για την επάρκεια και τον επαγγελματισμό της διοίκησης, των διευθυντικών στελεχών και των εργαζομένων της ΔΕΥΑΚ.

Τα παραπάνω εχέγγυα δεν εξασφαλίζουν μόνο το αποτέλεσμα που επιθυμούμε για τον έλεγχο του δικτύου ύδρευσης και τη σταδιακή αντικατάσταση του παλιού εξοπλισμού σε όλα τα επίπεδα, αλλά αποδομούν και τα όποια επιχειρήματα εμφανίζονται στη δημόσια συζήτηση για την συγχώνευση των ΔΕΥΑ σε όλη την επικράτεια.

Από τον Σεπτέμβριο του 2019, προχωρήσαμε στη μελέτη, συμβασιοποίηση και την κατασκευή έργων 107 εκατ. ευρώ.

Η φημολογούμενη συγχώνευση της ΔΕΥΑΚ με άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή μας, δεν πρόκειται να μας βοηθήσει, όπως τουλάχιστον διατείνονται οι θιασώτες αυτού του εγχειρήματος.

Η αυτονομία που έχουμε σήμερα μας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχουμε στο μέγιστο βαθμό τη λειτουργία της ΔΕΥΑΚ, το περιεχόμενο των νέων επιλογών αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού της, καθώς και το ύψος των χρεώσεων προς τους καταναλωτές.

Οι οριζόντιες λύσεις και τα γενικά πλαίσια αναδιοργάνωσης, δεν θα επιφέρουν καμία θεαματική αλλαγή στην προοπτική επιβίωσης των μικρών ή ακόμη και των προβληματικών επιχειρήσεων.

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που υπάρχουν σε όλη τη χώρα για τα σενάρια που απεργάζεται το αρμόδιο υπουργείο, θεωρώ ότι είναι πλέον επιβεβλημένη η αναδίπλωση της κυβέρνησης.

Εκτός από τις ενστάσεις για το προτεινόμενο κυβερνητικό πλάνο εξυγίανσης, υπάρχουν και σοβαρές παρατηρήσεις για τις πραγματικές προθέσεις της άλλης πλευράς.

Ο νόμος 5037 σχετικά με τη νέα Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων, μπορούσε να προσφέρει τα αναγκαία εφόδια στις ΔΕΥΑ για να εξέλθουν από την οικονομική τους δυσπραγία, αλλά δυστυχώς οι επιχειρήσεις έμειναν χωρίς χρηματική ενίσχυση στην ενεργειακή κρίση, χωρίς προτεραιότητα στον ενεργειακό χώρο, χωρίς τη δυνατότητα να εισπράττουν τις οφειλές μέσω ΑΑΔΕ και χωρίς ρυθμιστική αρχή για την τιμολόγηση.

Αν δεν πρυτανεύσει η λογική και δεν αξιολογηθούν σωστά όλα τα δεδομένα, ελλοχεύει ο κίνδυνος να βρεθούμε μπροστά σε μεγάλα αδιέξοδα.

Η επίκληση των όποιων προβλημάτων στην εύρυθμη λειτουργία των ΔΕΥΑ, δεν δικαιολογεί βιαστικές κινήσεις και την πιθανή αναψηλάφηση του σεναρίου των ιδιωτικοποιήσεων.

Ήμασταν και παραμένουμε κατηγορηματικά αντίθετοι”.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕΥΑΚ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΧΡΟΝΗΣ: “Ο εκσυγχρονισμός των υδρομέτρων και η αντικατάστασή τους με τα πιο εξελιγμένα αποτελεί «κλειδί» για τη διαμόρφωση του νέου, «έξυπνου» χάρτη υδροδότησης και μπορεί να συνδυαστεί με μια σειρά άλλων επενδύσεων σε έργα του δικτύου ύδρευσης του Δήμου Καβάλας.

Παράλληλα, τα «έξυπνα» υδρόμετρα, πέρα από τη βέλτιστη διαχείριση του νερού, θα συμβάλλουν και στην επίτευξη μεγάλης εξοικονόμησης ενέργειας. Με την ασφαλή καταμέτρηση των υδρομέτρων και τη σωστή καταγραφή της κατανάλωσης, θα πετύχουμε τη δίκαιη χρέωση των καταναλωτών και την εξοικονόμηση ενέργειας μέσα από τη χρηστή διαχείριση των υποδομών και τον έλεγχο των διαρροών.

Η ψηφιακή μετάβαση της ΔΕΥΑΚ είναι μονόδρομος για το αμέσως επόμενο διάστημα. Δεν θα αφήσουμε καμία ευκαιρία χαμένη. Η υλοποίηση της παρούσας σύμβασης μαζί με τις λοιπές συμβάσεις που έχουμε υπογράψει αποδεικνύουν στην πράξη ότι ετοιμαζόμαστε για το μέλλον και ότι είμαστε σε σωστό δρόμο.

Στις μεγάλες σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις του τομέα υδάτων, η ΔΕΥΑΚ μπορεί να ανταποκριθεί στο έπακρον, επιλέγοντας τη συνεργασία με επιστημονικούς φορείς, ενώ προαπαιτούμενο αποτελεί και η συνεργασία με τους δημότες για να έχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, προς όφελος όλων”.

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «UW TECH HELLAS A.E.», ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΣΑΡΑΦΙΑΝΟΣ: “Με τη συγκεκριμένη προμήθεια υδρομέτρων, η ΔΕΥΑΚ περνάει στην ψηφιακή εποχή. Ολοκληρώνεται όλο το δίκτυο της Δημοτικής Κοινότητας Καβάλας και ενσωματώνονται όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τον εντοπισμό των διαρροών, της μείωσης του κόστους παραγωγής και του ελέγχου του δικτύου σε καθημερινή βάση”.

ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΕΥΑΚ, ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΟΓΚΑΡΗΣ: “Τα νέα υδρόμετρα έχουν διαφορετική τεχνολογία μέτρησης. Είναι ογκοετρικά υδρόμετρα και μετράνε με μεγαλύτερη ακρίβεια την ποσότητα του νερού”.

Με την προμήθεια του νέου εξοπλισμού θα αντικατασταθούν περίπου τα 3/4 όλων των υδρομέτρων του Δήμου Καβάλας (σύνολο 44.500). Η τοποθέτηση τους, για την οποία δεν θα έχουν καμία επιβάρυνση οι καταναλωτές της ΔΕΥΑΚ, θα γίνει από τα συνεργεία της αναδόχου εταιρείας, θα ξεκινήσει σε πρώτη φάση από το Παληό και θα ακολουθήσουν οι περιοχές του Βύρωνα και της Παναγίας.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ευρωπαϊκή Ένωση / Ταμείο Συνοχής ● Υποδομές, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020 ● ΕΣΠΑ 2014-2020

Προϋπολογισμός: 8.729.835,80 ευρώ

Χρόνος παράδοσης: Επτά (7) μήνες




Υπογραφή συμφωνητικού για την κατασκευή μονάδας προχωρημένης επεξεργασίας ιλύος

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της εταιρείας “ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ”, Διονύσης Γεωργόπουλος, παρουσία του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη και του Προέδρου της ΔΕΥΑ Παγγαίου, Πάρη Γρηγοριάδη, υπέγραψαν την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας, το συμφωνητικό για την εκτέλεση του έργου “Κατασκευή μονάδας προχωρημένης επεξεργασίας ιλύος από τις Ε.Ε.Λ των Δήμων Παγγαίου και Καβάλας.

 




Υπογραφή συμφωνητικού ΔΕΥΑ Καβάλας-Παγγαίου για Μονάδα Προχωρημένης Επεξεργασίας Ιλύος

Στις 19 Δεκεμβρίου 2023, στις 12:00, ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Καβάλας, Θόδωρο Μουριάδη, και τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Παγγαίου, Πάρη Γρηγοριάδη, θα υπογράψει σημαντικό συμφωνητικό.

Η συμφωνία αφορά το έργο “Κατασκευή Μονάδας Προχωρημένης Επεξεργασίας Ιλύος από τις Ε.Ε.Λ. των Δήμων Καβάλας και Παγγαίου”. Η τελετή υπογραφής θα λάβει χώρα στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας.

Το έργο αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της υγείας του περιβάλλοντος και τη βιώσιμη διαχείριση των λυμάτων στην περιοχή. Η κατασκευή μιας προχωρημένης μονάδας επεξεργασίας ιλύος θα συμβάλει σημαντικά στην εξοικονόμηση νερού και στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των λυμάτων.

Η παρουσία του Δημάρχου και των εκπροσώπων των δύο ΔΕΥΑ στην υπογραφή αυτή δείχνει τη σημασία που δίνεται στη συνεργασία για την επίτευξη σημαντικών έργων για την κοινότητα. Αναμένεται ότι το έργο θα έχει ευρύτατα οφέλη για τους κατοίκους και το περιβάλλον της περιοχής.




ΔΕΥΑΚ: Υπογραφή συμφωνητικού για την Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων

Ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης και ο εκπρόσωπος της αναδόχου εταιρείας «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΡΓΩΝ Α.Ε.», Νίκος Δόντης, παρουσία του Δημάρχου Καβάλα, Θόδωρου Μουριάδη, του Αντιδημάρχου Πρωτογενούς Τομέα και Κοινοτήτων, Θόδωρου Παπαδόπουλου και του Προέδρου της Κοινότητας. Τοτού, συνυπέγραψαν συμφωνητικό για την «Προμήθεια και Εγκατάσταση ΗΛΜ εξοπλισμού αξιοποίησης υδρογεωτρήσεων στις κοινότητες Φιλίππων και Κορυφών Δ.Ε. Φιλίππων”. 

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

ηλεκτρονικός πίνακας

κατασκευής οικίσκου 194.928 €

ΥΔΡΟΓΕΩΤΡΗΣΗ ΚΟΡΥΦΩΝ

αντλητιακό συγκρότημα

σωληνώσεις

υδραυλικός εξοπλισμός

ηλεκτρολογικός εξοπλισμός

κατασκευή οικίσκου 101. 345 €

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΟΥΡΙΑΔΗ

«Η αντιμετώπιση των προβλημάτων λειψυδρίας στους οικισμούς των Φιλίππων και των Κορυφών, αποτέλεσε τη βασική μας προτεραιότητα από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας. 

Η ΔΕΥΑΚ, σε συνεργασία με το ΑΠΘ, μετά την εκπόνηση γεωφυσικής έρευνας, προχώρησε στην ανακοίνωση ερευνητικών υδρογεωτρήσεων και στις δύο κοινότητες, οι οποίες κατέδειξαν ότι η υπόγεια υδροφορία ήταν πολύ ικανοποιητική, σε βαθμό που θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων σε πόσιμο νερό.

Εν συνεχεία, οι ερευνητικές γεωτρήσεις μετατράπηκαν σε παράγωγα, κατόπιν των περιορισμών διεύρυνσης και σωλήνωσης τους, και ακολούθησε η γνωστή διαγωνιστική διαδικασία για την προμήθεια και εγκατάσταση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι προβλεπόμενες κινήσεις για την αξιοποίησή τους.

 Κλείνοντας, αφού ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ, τον Απόστολο Χρόνη και τους συνεργάτες του για την εξαιρετική δουλειά που έκαναν το προηγούμενο διάστημα, θέλω να τονίσω με έμφαση ότι το θέμα των υδρογεωτρήσεων στους δύο οικισμούς δεν προσφέρεται για μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. 

Δεν μπορεί να γίνει αντικείμενο σφοδρής σύγκρουσης, λόγω της αδυναμίας ορισμένων να αρθρώσουν έναν σοβαρό πολιτικό λόγο. Άλλωστε οι κάτοικοι των Φιλίππων και των Κορυφών γνωρίζουν ποια είναι η αλήθεια και τι ακριβώς κάναμε για να μη μείνει ούτε μία ημέρα χωρίς νερό κανένας οικισμός στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

 Απέναντι στη σκόπιμη παραπληροφόρηση και τις αστείες αναφορές των αντιπάλων μας, εμείς προβάλουμε το έργο και τις παρεμβάσεις μας.

 Η Κυριακή των εκλογών είναι κοντά, οι πολίτες του Δήμου Καβάλα θα μας αξιολογήσουν με βάση τη συνολική μας εικόνα και τη στάση που κρατήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Αυτοί θα έχουν τον τελευταίο λόγο!» Χρόνος περαίωσης: 3 μήνες