Καμπανάκι από Ιατρικούς Συλλόγους ΑΜΘ: Υποστελέχωση και υποχρηματοδότηση στα νοσοκομεία της Περιφέρειας

Σοβαρές ελλείψεις σε προσωπικό και χρηματοδότηση καταγγέλλουν οι Ιατρικοί Σύλλογοι της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ), με κοινή τους ανακοίνωση στις 11 Μαρτίου 2025. Η επιστολή απευθύνεται στον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Υγείας και την πολιτική ηγεσία, περιγράφοντας την κατάσταση στα νοσοκομεία της περιοχής ως οριακή.

Τα βασικά προβλήματα που εντοπίζονται είναι:

  • Τραγική υποστελέχωση σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

  • Ανεπαρκής χρηματοδότηση, που οδηγεί σε ελλείψεις εξοπλισμού, φαρμάκων και αναλώσιμων.

  • Γεωγραφική απομόνωση, που καθιστά την προσέλκυση γιατρών δύσκολη χωρίς ειδικά κίνητρα.

  • Αναστολή λειτουργίας κλινικών και μονάδων σε αρκετά νοσοκομεία.

Οι Ιατρικοί Σύλλογοι ζητούν άμεσα μέτρα στήριξης, προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, οικονομικά κίνητρα για γιατρούς που επιλέγουν την περιοχή και αναβάθμιση των υποδομών. Προειδοποιούν ότι η κατάσταση θέτει σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία και καλούν την Πολιτεία να αναλάβει τις ευθύνες της.




Δωρέες της Energean σε σχολεία και συλλόγους της Θάσου

Στο γιορτινό πνεύμα των ημερών, η Energean είναι συνεπής προς τη δέσμευσή της για την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες είναι παρούσα, καθώς και των πρωτοβουλιών που εκείνες αναλαβάνουν για μια καθημερινότητα καλύτερη για όλους. Η Energean προχώρησε σε δωρεές προς σχολεία και συλλόγους του νησιού της Θάσου, ενός από τους βασικούς της κοινωνικούς εταίρους από το 2008 που η εταιρεία δραστηριοποιείται στον Πρίνο.

Συγκεκριμένα, η Energean παρέδωσε laptops τα οποία θα ενισχύσουν τις εκπαιδευτικές διαδικασίες και θα υποστηρίξουν τις ψηφιακές ανάγκες για εκπαιδευτικούς και μαθητές στο Δημοτικό Σχολείο Λιμεναρίων και στο Δημοτικό Σχολείο Θεολόγου-Ποτού. Επίσης, η εταιρεία υποστήριξε την έκδοση του ημερολογίου του 1ου Δημοτικό Σχολείου Θάσου μέσω του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, για την ενίσχυση των προσπαθειών βελτίωσης της λειτουργίας του σχολείου, ενώ δώρισε και ένα laptop στον Σύλλογο Αιμοδοτών Λιμένα Θάσου για την υποβοήθηση του σημαντικού κοινωνικού έργου που αυτός επιτελεί.

Στην τελετή παράδοσης, την εταιρεία εκπροσώπησε ο κ. Αρτέμης Μπαρμπούνης, Διευθυντής Εταιρικών Υποθέσεων της Energean για την Ελλάδα. Παρόντες, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Λευτέρης Κυριακίδης, η Πρόεδρος του Συλλόγου Αιμοδοτών Λιμένα Θάσου κ. Θωμαή Κοκκίνου, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1 ου Δημοτικού Σχολείου Θάσου κ. Εύα Σείτανίδου, η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Θεολόγου – Ποτού κ. Δήμητρα Στάμου και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείων και Δημοτικού Λιμεναρίων Θάσου κ. Στέφανος Κουρέλης, οι οποίοι ευχαρίστησαν θερμά την εταιρεία για την προσφορά της.

Η Δρ. Κατερίνα Σάρδη, Διευθύνουσα Σύμβουλος και Country Manager της Energean στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθειά μας να στηρίζουμε τους κοινωνικούς εταίρους μας είναι συνεχής και οι γιορτινές μέρες δίνουν μια ακόμη ευκαιρία για να βρεθούμε κοντά τους. Η δέσμευσή μας να αποτελούμε αναπόσπαστο μέρος των τοπικών κοινωνιών στις οποίες η Energean δραστηριοποιείται, όπως η Θάσος, και η στήριξή τους στον βαθμό των δυνατοτήτων μας είναι αταλάντευτη και αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό του ήθους μας, του ETHOS της Energean. Ευχόμαστε ολόψυχα χαρούμενες Γιορτές και η νέα Χρονιά να φέρει σε όλους υγεία, ευτυχία, ευόδωση των προσωπικών στόχων, ικανοποίηση των αυξημένων αναγκών που χαρακτηρίζουν την καθημερινότητα των συμπολιτών μας και ευημερία και ανάπτυξη για τις τοπικές κοινότητες του νομού Καβάλας».

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της Energean εντάσσεται στην στρατηγική της για την υλοποίηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και, ειδικότερα, του Στόχου ν.4 για Ποιοτική Εκπαίδευση, του Στόχου ν.11 για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και του Στόχου ν.17 για Συνεργασία για την Επίτευξη των Στόχων.




Κινητοποιήση διαμαρτυρίας απο τους αγροτικούς και κτηνοτροφικούς συλλόγους της Π.Ε. Καβάλας

Σε κινητοποιήση διαμαρτυρίας προχώρησαν την Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου, οι αγροτικοί και οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι της Π.Ε Καβάλας, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα ζητώντας την άμεσα επίλυση των προβλημάτων τους.
Σύμφωνα με τους ίδιος η συγκέντρωση αυτή είναι συμβολική και δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ημέρες οι κινητοποίησεις να κλιμακωθούν.




Σέρρες | H Δημοτική Αρχή Βισαλτίας συγχαίρει και ευχαριστεί Συλλόγους και τους εθελοντές αιμοδότες

Η Δημοτική Αρχή Βισαλτίας, συγχαίρει και ευχαριστεί τον Σύλλογο Φίλων ΠΑΟΚ «ΒΙΣΑΛΤΕΣ» και τον Κυνηγετικό  Σύλλογο Νιγρίτας για την καθιερωμένη  διενέργεια εθελοντικής αιμοδοσίας, από τα Αιμοδοτικά Τμήματα των Συλλόγων που στηρίζουν, χρόνια τώρα, την ανάγκη που δημιουργείται από την έλλειψη σε επάρκεια αίματος.

Συγχαρητήρια αξίζουν στο προσωπικό υγείας του σταθμού αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Σερρών και φυσικά στους εθελοντές αιμοδότες παλαιούς και νέους που συμμετείχαν την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 στην αιμοδοσία που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Μέγαρο στη Νιγρίτας, στην αίθουσα «Αθανάσιος Κασιακόγιας».

Υπό την επίβλεψη του Αντιδημάρχου Έργων και Υπεύθυνου Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Βισαλτίας, Θοδωρή Βαδικόλια και την εθελοντική προσφορά εργαζομένων ελήφθησαν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των αιμοδοτών.

Στην αιμοδοσία παρών ήταν επίσης ο Δήμαρχος Βισαλτίας κ. Αθανάσιος Μασλαρινός.

Η Δημοτική Αρχή στέκεται αρωγός στις προσπάθειες που πραγματοποιούν οι Σύλλογοι και φορείς του Δήμου Βισαλτίας, ώστε οι εθελοντές αιμοδότες να μπορούν να προσφέρουν ζωή σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη, σε συνθήκες απόλυτης ασφάλειας.

Ας δείχνουμε την αλληλεγγύη μας! 

Δελτίο τύπου




Κραυγή απόγνωσης από τους Ιατρικούς Συλλόγους Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης ΑΚΟΥΕΙ…ΚΑΝΕΙΣ;

Οι Ιατρικοί Σύλλογοι Α.Μ.Θ. κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου , βλέποντας την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει  τα  Νοσοκομεία της περιφέρειας.

  1. Υπενθυμίζουμε , ότι μέγιστη ευθύνη της πολιτείας είναι η στελέχωση του Συστήματος Υγείας με ιατρικό προσωπικό. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμβεί αυτό είναι να αναβαθμιστεί το ιατρικό μισθολόγιο. 
  2. Η Ελλάδα έδιωξε χιλιάδες ιατρούς στο εξωτερικό και οδηγείται ολοταχώς σε ιατρική  ερημοποίηση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας .
  3. Προτείνουμε για πολλοστή  φορά στο Υπουργείο Υγείας,  να δώσει επιπλέον  κίνητρα ( φοροαπαλλαγές , στέγαση , μοριοδότηση , κλπ) έστω και την ύστατη στιγμή, για να γίνουν ελκυστικά  τα Νοσοκομεία της ακριτικής περιφέρειας Α.Μ.Θ.

Είναι υποχρέωση του Υπουργείου Υγείας , της 4ης ΥΠΕ, των Διοικητών των Νοσοκομείων, των εκλεγμένων βουλευτών και της Περιφέρειας Α.Μ.Θ., να εξασφαλίσουν αξιοπρεπή ιατρική περίθαλψη στους πολίτες.

Καλούμε την ηγεσία του  Υπουργείου Υγείας  να συναντηθεί  άμεσα με τους προέδρους των  Ιατρικών Συλλόγων  Α.Μ.Θ. Στην αναδιοργάνωση του Συστήματος Υγείας δεν μπορεί να απουσιάζει η ιατρική κοινότητα.

ΣTHN ΥΓΕΙΑ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΈΣ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΟΛΓΑ – Πρόεδρος Ι.Σ. Δράμας

ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ– Πρόεδρος Ι.Σ. Καβάλας

ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Ξάνθης

ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Ροδόπης

ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – Πρόεδρος Ι.Σ. Έβρου