Σε κλίμα συγκίνησης η τελετή ονοματοδοσίας του Κλειστού Γυμναστηρίου Αμυγδαλεώνα

Σε κλίμα συγκίνησης και με την παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, 25 Σεπτεμβρίου 2024, η τελετή ονοματοδοσίας του Κλειστού Γυμναστηρίου Αμυγδαλεώνα σε “ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΣΑΧΑΛΙΔΗΣ”. Η εκδήλωση τίμησε τη μνήμη του εκλιπόντος Προέδρου του ΑΟΑ, Θεόδωρου Τσαχαλίδη, παρουσία των συγγενών του, του Δημάρχου Καβάλας, Θόδωρου Μουριάδη, και πολλών τοπικών φορέων.Η τελετή ξεκίνησε με αγιασμό για τη νέα αγωνιστική περίοδο από τον Μητροπολίτη Φιλίππων, κ. Στέφανο, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ξενάγηση των προσκεκλημένων στο ανακαινισμένο γυμναστήριο.

Σημαντική στιγμή της βραδιάς ήταν η βράβευση της ομάδας Κορασίδων της Ακαδημίας “ΣΑΡΙΣΑ” για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και η τιμητική απονομή στον πρώην Πρόεδρο του ΑΟΑ, Γιάννη Παναγιωτίδη. Ο Δήμαρχος Καβάλας, στην ομιλία του, τόνισε τη συνεισφορά του Θεόδωρου Τσαχαλίδη στον αθλητισμό, αναγνωρίζοντας το έργο του ως παράδειγμα για την τοπική κοινωνία.Η τελετή ολοκληρώθηκε με συγκινητική παρέμβαση του εγγονού του αείμνηστου Τσαχαλίδη, ο οποίος διάβασε την ανεκφώνητη ομιλία του παππού του.




Άννα Παναγιωτοπούλου: Σε κλίμα συγκίνησης το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη ηθοποιό

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή το Μεγάλο Σάββατο, σε ηλικία 76 ετών, μετά από μάχη με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη ηθοποιό Άννα Παναγιωτοπούλου λένε αυτή την ώρα συγγενείς, φίλοι συνάδελφοι αλλά και απλός κόσμος που την αγάπησε μέσα από τους ρόλους της.

Από τους πρώτους που κατέφθασαν στο κοιμητήριο του Ζωγράφου ήταν ο Σταμάτης Φασουλής, ο οποίος δεν μπόρεσε να κρύψει τη συγκίνησή του πάνω από το φέρετρό της.

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή το Μεγάλο Σάββατο, σε ηλικία 76 ετών, μετά από μάχη με τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Ο θάνατός της, εκτός από την πανελλήνια συγκίνηση που προκάλεσε δεδομένου ότι υπήρξε επί δεκαετίες ιδιαίτερα αγαπητή στους κόλπους του θεάτρου και στο κοινό όλων των ηλικιών, αποτελεί και μια σημαντική απώλεια για το ελληνικό θέατρο το οποίο υπηρέτησε με βαθιά αγάπη και σεβασμό σε ολόκληρη τη ζωή της, τροφοδοτώντας το με εξαιρετικές ερμηνείες αλλά και δυνατά κείμενα.




Ετήσιος αγιασμός για το ΚΔΑΠμεΑ της Δημωφέλεια σε κλίμα έντονης συγκίνησης και χαράς

Με τις ευχές όλων και τον καθιερωμένο αγιασμό, ξεκίνησε επισήμως, την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023, η νέα χρονιά στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία «ΚΔΑΠμεΑ» της «Δημωφέλεια»

Ο καθιερωμένος ετήσιος αγιασμός της δομής πραγματοποιήθηκε σε κλίμα έντονης συγκίνησης και χαράς παρουσία του δημάρχου Καβάλας, Θεόδωρου Μουριάδη, του  προέδρου της «Δημωφέλεια», Παναγιώτη Αγγελίδη, της γενικής διευθύντριας, Άλκηστις Βλάχου, του διευθυντή Αθλητισμού και Παιδείας της Επιχείρησης, Αλέξη Βρεττού, πλήθους κόσμου, γονέων καθώς και των ωφελούμενων του Κέντρου.

Κοινή διαπίστωση όλων όσοι παρευρέθηκαν στην τελετή αγιασμού και κυρίως των εργαζομένων της δομής  ήταν  η συνεχής υποστήριξη και η άριστη συνεργασία της Δημοτικής Αρχής και της «Δημωφέλεια» με το Κέντρο, ενώ εξέφρασαν και τις ευχαριστίες τους, γι’ ακόμη μια φορά, στους γονείς των παιδιών για την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια.

Φέτος το ΚΔΑΠμεΑ της «Δημωφέλεια» κλείνει 20 χρόνια από την χρονιά (2003) που εντάχθηκε στην χρηματοδότηση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ και ανήκει στις πιο επιτυχημένες από άποψη λειτουργίας και παροχών, δομές  στην ευρύτερη περιοχή. Φιλοξενεί παιδιά με προβλήματα νοητικής και κινητικής υστέρησης προσφέροντας τους εκπαίδευση, υποστήριξη και δημιουργική απασχόληση και μέχρι σήμερα έχει κερδίσει την αγάπη του κοινωνικού συνόλου του Δήμου Καβάλας.

Ο πρόεδρος της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης, στον χαιρετισμό του, στο πλαίσιο της εκδήλωσης,  εξέφρασε την πεποίθησή του ότι όπως τα προηγούμενα χρόνια έτσι και όσα έπονται η Δημοτική Αρχή και η Διοίκηση της Επιχείρησης θα βρίσκονται στο πλευρό της δομής, ενισχύοντας τις προσπάθειες του άριστα εκπαιδευμένου προσωπικού της για να προσφέρει με αγάπη, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους ωφελούμενους:

«Με τη βοήθειά μας, τη συνδρομή του προσωπικού αλλά και την ευγενική αρωγή πολλών συλλόγων και επιχειρηματιών της πόλης μας θα σχεδιάσουμε για τη νέα χρονιά πολλές δράσεις και εκδρομές που θα συμβάλουν στην εκπαίδευσή σας και προ πάντων στην ψυχαγωγία και τη διασκέδασή σας.

Είμαστε υπερήφανοι για εσάς κάθε φορά που βρισκόμαστε, ενώ μαζί με την αγάπη σας, μας κάνετε καλύτερους ανθρώπους. Και ο δήμαρχος κι εγώ ως πρόεδρος της «Δημωφέλεια» θα είμαστε πάντα στη διάθεσή σας να σας ακούμε, να μαθαίνουμε από εσάς και να βοηθούμε τη δομή για να είστε πάντα δημιουργικοί κι ευτυχισμένοι».