Συγκίνηση και πατριωτισμός στις επετειακές εκδηλώσεις των μαθητών στην Καβάλα

Το πρωί της Δευτέρας 24 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκαν οι πανηγυρικές εκδηλώσεις των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Καβάλας για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας, Χριστόδουλου Μιχαλάκη.

Μαθητές από διάφορα σχολεία της πόλης, καθώς και εκπρόσωποι του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων και του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, τίμησαν την επέτειο καταθέτοντας στεφάνι στο ηρώο. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που ένας μαθητής του Ειδικού Σχολείου Καβάλας κατέθεσε στεφάνι, προκαλώντας θερμό χειροκρότημα από όλους τους παρευρισκόμενους.

Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν με παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από όλη την Ελλάδα, προσφέροντας ένα ζωντανό αφιέρωμα στην ιστορική ημέρα.




Συγκίνηση στην Κομοτηνή: Η Μαρία Καρυστιανού μίλησε για δικαιοσύνη και ατιμωρησία

Με θερμά χειροκροτήματα υποδέχθηκαν τη Μαρία Καρυστιανού, πρόεδρο του Συλλόγου Πληγέντων Δυστυχήματος των Τεμπών, δεκάδες φοιτητές και πολίτες, το απόγευμα της Παρασκευής 14 Μαρτίου, στο κατάμεστο αμφιθέατρο της Νομικής Κομοτηνής.

Καλεσμένη της Ανεξάρτητης Νομικής Κομοτηνής, η κ. Καρυστιανού μίλησε στην εκδήλωση με θέμα «Κράτος Δικαίου και Δικαιοσύνη», εστιάζοντας στο άρθρο 86 του Συντάγματος, που κατοχυρώνει την ατιμωρησία βουλευτών και Υπουργών, χαρακτηρίζοντάς το ως «την απόλυτη έκφραση αδικίας και ανισότητας».

Συγκινητικές στιγμές σημάδεψαν την εκδήλωση, όπως η στιγμή που μια φοιτήτρια της δώρισε μια μπλούζα με τη φράση «Δεν έχω οξυγόνο», καθώς και η ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Πηγη | fonirodopis.gr




“Συγκίνηση στην ορκωμοσία του Τάσου Χατζηβασιλείου ως υφυπουργού Εξωτερικών”

Γεννημένος το 1981, ο διεθνολόγος Τάσος Χατζηβασιλείου εκλέγεται στην περιφέρεια των Σερρών από το 2019 και σήμερα ορκίστηκε υφυπουργός εξωτερικών αρμόδιος για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια, αντικαθιστώντας τον Κώστα Φραγκογιάννη, ο οποίος παραιτήθηκε για οικογενειακούς λόγους. 

Ο κ. Χατζηβασιλείου είναι από τους στενότερους συνεργάτες του Κυριάκου Μητσοτάκη στα θέματα εξωτερικής πολιτικής εδώ και αρκετά χρόνια – και συμμετέχει στα περισσότερα ταξίδια του πρωθυπουργού, ως μέλος της ελληνικής αντιπροσωπείας. 

Στο Προεδρικό Μέγαρο προσήλθε με τους γονείς του – και όπως έλεγε αργότερα, η μεγαλύτερη χαρά του ήταν ότι στην ορκωμοσία του τον συνόδευσε ο τυφλός πατέρας του. 

protothema.gr




Δέλτα του Έβρου: Ο Καθαγιασμός των υδάτων και φέτος με ιδιαίτερη συγκίνηση

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και αρκετό κόσμο, έγινε χθες και ο φετινός Καθαγιασμός των Υδάτων, στο Δέλτα του Έβρου.

Επίκεντρο ήταν το εκκλησάκι του Αγίου Ανθίμου, όπου οι παρεβρισκόμενοι μεταφέρθηκαν με τις βάρκες των μελών του “Αινήσιο Δέλτα” που διοργάνωσε την εκδήλωση για τα Θεοφάνεια, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Νίκο Μουσουνάκη.
Παρόντες εκτός των καλυβιέρηδων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Δέλτα του Έβρου, δηλαδή ψαράδων και κυνηγών και μελών των οικογενειών τους, ήταν ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση του Συλλόγου “Αινήσιο Δέλτα”, ο βουλευτής Έβρου Χρήστος Δερμεντζόπουλος, ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης, ο Αντιδήμαρχος Φερών και Πρωτογενούς Τομέα Δημήτρης Κολγιώνης, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Γιάννης Ναϊτίδης, η εκπρόσωπος του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη Έλενα Σώκου και αρκετός κόσμος όπως προαναφέραμε.
evros-news.gr



Καβάλα | Συγκίνηση στις εκδηλώσεις μνήμης για την Γενοκτονία των Ποντίων 105 χρόνια μετά

Με επιμνημόσυνη δέηση την Κυριακή 19 Μαΐου, στον Ιερό Ναό Αγίας Ειρήνης Καβάλας, χοροστατούντος του σεβασμιωτάτου μητροπολίτη Φιλίππων, Νεαπόλεως & Θάσου Στεφάνου, συνεχίστηκαν σήμερα οι εκδηλώσεις για την Ημέρα Μνήμης για τα 105 χρόνια από τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.

Σε έντονα συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα μικροί και μεγάλοι συγκεντρώθηκαν αμέσως μετά στο μνημείο Ποντιακού Ελληνισμού «Ο Ακρίτας του Πόντου»για να αποτίνουν φόρο τιμής στα 353.000 θύματα της Γενοκτονίας, ενω πραγματοποιήθηκε κατάθεση στεφάνων και χορωδιακή απόδοση του ποντιακού θρήνου «Πάρθεν η Ρωμανία».

 




Πρόταση γάμου στον αέρα με μαντινάδες και πολλή συγκίνηση | «Να με παντρευτείς, Κλειώ, θα σου ζητήσω»

Ξεχωριστή ήταν η πτήση Θεσσαλονίκη – Ηράκλειο το απόγευμα της Πέμπτης για τον Δημήτρη και την Κλειώ, οι οποίοι υποσχέθηκαν ενώπιον πληρώματος και επιβατών να ζήσουν μαζί την υπόλοιπη ζωή τους.

Κανείς από τους επιβαίνοντες στο αεροπλάνο δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα ακολουθούσε στη διάρκεια της πτήσης, όταν ο Δημήτρης πήρε το μικρόφωνο στο χέρι του και στάθηκε μπροστά στην αγαπημένη του.

Βαθιά συγκινημένος απηύθυνε στη μέλλουσα σύζυγό του τις μαντινάδες που ετοίμασε για την περίσταση, όπως μεταδίδει το cretalive.gr:

«Μαζί σου αποφάσισα το μέλλον μου να ζήσω,

γι’ αυτό και να με παντρευτείς, Κλειώ, θα σου ζητήσω…».

 




Πτώση Canadair: Συγκίνηση στην τελετή για τους δύο πιλότους, Χρήστο Μουλά και Περικλή Στεφανίδη

Μεσίστια θα κυματίζει η σημαία στο Στρατόπεδο Παπάγου λόγω του πένθους των Ενόπλων Δυνάμεων για τους δύο πιλότους του καναντέρ που έχασαν τη ζωή τους στην Κάρυστο.

Συγκίνηση επικράτησε το πρωί της Πέμπτης στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας κατά τη διάρκεια της ειδικής τελετης – στο πλαίσιο της έπαρσης σημαίας – για τους δύο ιπτάμενους της Πολεμικής Αεροπορίας, τον Σμηναγό Χρήστο Μουλά και τον ανθυποσμηναγό Περικλή Στεφανίδη, που έπεσαν στο καθήκον, στην προσπάθειά τους να σβήσουν τη φωτιά στην Κάρυστο.

Για να τιμήσουν τους δύο αδικοχαμένους πιλότους η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία στάθηκε ακίνητη και σιωπηλή στην είσοδο του υπουργείου Εθνικής Άμυνας ενώ σε όλα τα μπαλκόνια του κτηρίου βρίσκονταν στρατιωτικοί από όλα τα όπλα σε ένδειξη φόρου τιμής.

Μετά την τελετή έπαρσης της σημαίας η οποία θα κυματίζει μεσίστια, καθώς έχει κηρυχθεί τριήμερο εθνικό πένθος μετά τον τραγικό θάνατο των δύο πιλότων, τελέστηκε μνημόσυνο και τρισάγιο στον ιερό ναό που βρίσκεται μέσα στους χώρους του στρατοπέδου Παπάγου όπου στεγάζονται το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και όλα τα γενικά επιτελεία.

«Ο σμηναγός Μουλάς και ο ανθυποσμηναγός Στεφανίδης έχασαν τη ζωή τους εν ώρα καθήκοντος στην Εύβοια. Θέλω να εκφράσω τα συλλυπητήρια της κυβέρνησης και όλων των ελλήνων στις οικογένειες και τους συναδέλφους τους» ειπε σε δήλωσή του μετά την τελετή ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας.

Παράλληλα ανακοίνωσε ότι «μνε απόφαση του συμβουλίου αρχηγών των γενικών επιτελείων και μετά από εισήγηση του αρχηγού ΓΕΕΘΑ στους δύο ιπτάμενους απονέμεται ο βαθμός του αντιπτεράρχου».

«Η μνήμη τους θα παραμείνει ζωντανή μαζι με αυτήν όλων των ιπτάμενων που έχουν χάσει τη ζωή τους δείχνοντας αυταπάρνηση για την προστασία της πατρίδας, της περιουσίας και της ζωής όλων των Ελλήνων» πρόσθεσε ο κ. Δένδιας.

Διαβεβαίωσε, μάλιστα, ότι «κανένα πτητικό μέσο δεν επιχειρεί χωρίς προηγούμενο πτητικό έλεγχο» και στο πλαίσιο αυτό ευχαρίστησε τους μηχανικούς «καθώς χάρη στον μόχθο και την άοκνη εργατικότητά τους έχουν τη δυνατότητα να πετάνε τα πτητικά μέσα».

Η δήλωση του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Νίκου Δένδια:

«Βρέθηκα σήμερα μαζί με την πολιτική και την φυσική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην έπαρση της σημαίας σε μεσίστια θέση λόγω του τριήμερου πένθους των Ενόπλων Δυνάμεων για την απώλεια των δύο αξιωματικών της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Ο Σμηναγός Χρήστος Μουλάς και ο Ανθυποσμηναγός Περικλής Στεφανίδης έχασαν τη ζωή τους εν ώρα καθήκοντος στην Εύβοια.

Θα ήθελα να εκφράσω για μία ακόμη φορά τα συλλυπητήρια εκ μέρους της Κυβέρνησης και όλων των Ελλήνων στις οικογένειες και στους συναδέλφους τους. Η Ελλάδα πενθεί. Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι με απόφαση του Συμβουλίου Αρχηγών Γενικών Επιτελείων και κατόπιν εισήγησης του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ Στρατηγού Κωνσταντίνου Φλώρου, στους δύο αξιωματικούς απονέμεται ο βαθμός του Αντιπτεράρχου. Ακολούθως παραβρεθήκαμε σε επιμνημόσυνη δέηση υπέρ της ανάπαυσης των ψυχών τους στο ναό της Παναγίας του Στρατοπέδου Παπάγου. Η μνήμη τους θα παραμείνει ζωντανή μαζί με τη μνήμη όσων ιπταμένων έχουν χάσει τη ζωή τους επιδεικνύοντας αυταπάρνηση εν ώρα υπηρεσίας στη διαρκή μάχη για την προστασία της εθνικής αξιοπρέπειας, της ζωής, της περιουσίας των Ελλήνων και του φυσικού περιβάλλοντος της πατρίδας μας.

Θα ήθελα να επαναλάβω το αυτονόητο: Ουδέν πτητικό μέσο επιχειρεί χωρίς προηγούμενο τεχνικό έλεγχο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω λοιπόν τους τεχνικούς της Πολεμικής μας Αεροπορίας, γιατί χάρη στον συνεχή μόχθο και την προσπάθειά τους έχουν τη δυνατότητα να επιχειρούν τα πυροσβεστικά εναέρια μέσα και πάλι.

Ειλικρινή, βαθύτατα συλλυπητήρια στις οικογένειες των πιλότων μας και στην μεγάλη οικογένεια της Πολεμικής Αεροπορίας και των Ενόπλων Δυνάμεων της πατρίδας μας».