Συγχαρητήρια Θεολόγων για τον Εορτασμό της ΕΟΚΑ στα Σχολεία

Με θερμά λόγια, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων εκφράζει τα ειλικρινή της συγχαρητήρια προς την Υπουργό Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη, για την απόφασή της να καθιερώσει τον εορτασμό της επετείου του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα της ΕΟΚΑ (1955-1959) στα σχολεία της Ελλάδας.

Η Ένωση χαρακτηρίζει την απόφαση ως ορθή, γενναία και πατριωτική, επισημαίνοντας ότι αποτελεί ιστορικής σημασίας πράξη, που ενισχύει την ενότητα του Ελληνισμού και την ιστορική αυτοσυνειδησία των νέων γενεών.

Συγχαρητήρια και στην Κύπρο για την πρωτοβουλία

Η Ένωση απευθύνει συγχαρητήρια και στην Υπουργό Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κ. Αθηνά Μιχαηλίδου, η οποία καθιέρωσε τον εορτασμό της επετείου στα κυπριακά σχολεία και εισηγήθηκε την επέκταση της απόφασης και στην Ελλάδα.

Η κ. Μιχαηλίδου είχε τονίσει ότι η ΕΟΚΑ αποτελεί «ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας του μείζονος Ελληνισμού», και πως η απόφαση για τον εορτασμό στην Ελλάδα είναι πράξη που διαφυλάσσει την ιστορική μνήμη και τα ιδανικά της ελευθερίας.

Ύμνος στους νέους της ΕΟΚΑ και στα ιδανικά του Αγώνα

Η ανακοίνωση της Ένωσης τονίζει τον κρίσιμο ρόλο των νέων της Ελληνικής Κύπρου στον Αγώνα της ΕΟΚΑ, οι οποίοι πολέμησαν «με άφθαστο ηρωισμό και απόλυτη πίστη στον Θεό και στα Ιδανικά της Πατρίδας και της Ελευθερίας».

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στους εθνικούς ήρωες όπως ο Ιάκωβος Πατάτσος και ο Ανδρέας Παναγίδης, που οδηγήθηκαν στην αγχόνη με ψαλμούς στα χείλη, αποτελώντας διαχρονικά σύμβολα θυσίας και ακλόνητης πίστης.

Απόσπασμα από επιστολή του Ιάκωβου Πατάτσου προς τη μητέρα του λίγο πριν τον απαγχονισμό του, παρουσιάζεται ως μαρτυρία χριστιανικού μεγαλείου και εθνικής αυταπάρνησης:

«Αγαπημένη μου μητέρα, χαίρε! Ευρίσκομαι μεταξύ Αγγέλων… Αν κλαις θα λυπούμαι… Χαίρε και προσεύχου, δόξαζε τον Θεό σ’ όλη σου τη ζωή».

«Δόξα γνήσια ελληνική» – Έμπνευση για τη νέα γενιά

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων τονίζει ότι η καθιέρωση του εορτασμού της 1ης Απριλίου στα σχολεία θα προσφέρει στους μαθητές πολύτιμα πρότυπα πίστης, ήθους και αγωνιστικότητας, σε μια εποχή που η καθημερινότητα κυριαρχείται από ρηχότητα και πεζότητα.

«Αληθινά, αξίζει να ακούσουν οι νέοι μας την ποιητική φωνή του Ευαγόρα Παλληκαρίδη: “Θα πάρω μιαν ανηφοριά, θα πάρω μονοπάτια,

να βρω τα σκαλοπάτια που παν στη Λευτεριά…”»

Η ανακοίνωση καταλήγει με ευγνωμοσύνη προς την Υπουργό Παιδείας, τονίζοντας ότι τέτοιες ενέργειες χτίζουν συνείδηση και διαμορφώνουν χαρακτήρες με ρίζες βαθιές στην πίστη, στην ιστορία και στην εθνική μνήμη.




ΕΛΑΣ ΑΜΘ | Συγχαρητήρια της ένωσης αξιωματικών στον Πασχάλη Συριτούδη

Ως Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, θα θέλαμε καταρχάς να συγχαρούμε θερμά για την επάξια επιλογή του ως νέου Υπαρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας τον Αντιστράτηγο κ. ΣΥΡΙΤΟΥΔΗ Πασχάλη.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης το γεγονός ότι ο νέος Υπαρχηγός του Σώματος έλκει την καταγωγή του από τον ακριτικό Νομό Έβρου , ενώ η επιλογή του μας καθιστά αισιόδοξους , καθόσον είναι άριστος γνώστης των ιδιαίτερων ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι Αξιωματικοί και τα στελέχη που υπηρετούν στην ακριτική μας Περιφέρεια την οποία υπηρέτησε με ζήλο όλα αυτά τα χρόνια από πολλές θέσεις ευθύνης .




Το χρονικό της φρίκης στον Βόλο, όπου πατέρας σκότωσε τον κουνιάδο του | «Κανείς δε θα πει συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο»

Μια φριχτή υπόθεση αποκαλύφθηκε χθες στον Βόλο, όπου ένας πατέρας σκότωσε τον φερόμενο ως βιαστή της 18χρονης κόρης του και κουνιάδο του, ο οποίος, σύμφωνα με το κορίτσι, το κακοποιούσε από τότε που ήταν 9 ετών. Ο 50χρονος πατέρας πήρε τον νόμο στα χέρια του, καθώς αφαίρεσε τη ζωή του αδελφού της γυναίκας του. Το 33χρονο θύμα φέρεται να βίαζε το 18χρονο, πλέον, κορίτσι από την τρυφερή ηλικία των 9 ετών.

Η νεαρή κοπέλα βρήκε τη δύναμη να αποκαλύψει στον πατέρα της τον Γολγοθά που ζούσε. Βιασμοί και στη συνέχεια εκβιασμοί.

Ο 50χρονος πατέρας και καθ’ ομολογίαν δολοφόνος πήρε την καραμπίνα, που κατείχε νόμιμα, από το σπίτι του στην Αργαλαστή και έφυγε για την Αγριά. Προφασιζόμενος ότι είχε πάθει μηχανική βλάβη με το αμάξι, ο 50χρονος κάλεσε τον 33χρονο άνδρα να τον βοηθήσει. Οι δύο άντρες αρχικά λογομάχησαν κι έπειτα ήρθε το τελειωτικό χτύπημα για τον κουνιάδο.

Στις 21:00 ακριβώς ο 50χρονος τηλεφώνησε στο αστυνομικό τμήμα και ομολόγησε την πράξη του. Είπε ότι σκότωσε τον βιαστή της κόρη του και πάει να παραδοθεί.

Ο 50χρονος δράστης είναι πατέρας τριών κοριτσιών από τον πρώτο του γάμο. Η μητέρα τους σκοτώθηκε σε ένα τραγικό τροχαίο δυστύχημα. Εκείνος μεγάλωνε τις κόρες του μόνος του, ώσπου παντρεύτηκε τη δεύτερη γυναίκα του. Με τη δεύτερη σύζυγο, και αδερφή του θύματος έχουν ακόμα ένα παιδί, σύμφωνα με το «Mega».

Τίποτα δεν προμήνυε το τραγικό παιχνίδι της μοίρας, μέχρι τη στιγμή που ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, στο οποίο διέμενε η κόρη του, τον ενημέρωσε ότι είχαν μείνει απλήρωτα ενοίκια.

Όπως εξομολογήθηκε η κοπέλα, όταν έγινε 12 ετών ο 33χρονος ξεκίνησε να βιντεοσκοπεί τις ασελγείς πράξεις του αλλά και να τη φωτογραφίζει σε άσεμνες στάσεις.

Κρατούσε το υλικό με το οποίο στη συνέχεια την εκβίαζε, προκειμένου να της αποσπάει χρήματα, πότε από περιστασιακά μεροκάματα, που έκανε η νεαρή κοπέλα και πότε παίρνοντάς της τα χρήματα του ενοικίου.

Ο 50χρονος δράστης πήρε προθεσμία, για να απολογηθεί τη Δευτέρα.

Τι λέει ο δικηγόρος του

Ο συνήγορος του κατηγορούμενου, Μιχάλης Βασιλικός, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών και της απαγγελίας της κατηγορίας, που είναι ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη ψυχική κατάσταση, παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία, προχώρησε σε δήλωση στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, υποστηρίζοντας ότι η ψυχολογική κατάσταση του πελάτη είναι παρά πολύ άσχημη, διότι τώρα και με την πάροδο αρκετών ωρών έχει συνειδητοποιήσει το αναπόδραστο των γεγονότων. Ο 50χρονος έχει συνειδητοποιήσει ότι ένας άνθρωπος, ανεξάρτητα από το αν τον βάρυναν ή όχι κάποιες εγκληματικές πράξεις, έχασε τη ζωή του και ότι ίσως θα έπρεπε να χειριστεί το θέμα διαφορετικά, αν του το είχε επιτρέψει η ψυχική κατάσταση στην οποία βρέθηκε.

«Από την αρχή ήταν πολύ άσχημη η ψυχολογική του κατάσταση, όταν πληροφορήθηκε ορισμένα περιστατικά, που αφορούσαν την κόρη του και αφορούν προσωπικά δεδομένα. Έπεσε από τα σύννεφα, διότι με τον θανόντα είχε συγγενική σχέση και του είχε απόλυτη εμπιστοσύνη, με αποτέλεσμα να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση στο σπίτι του. Ένιωθε πάρα πολύ άσχημα, είχε έντονα αισθήματα οργής, θλίψης και στενοχώριας, τα οποία προφανώς οδήγησαν σε ό,τι έγινε στη συνέχεια. Ο κατηγορούμενος έχει δηλώσει ότι λυπάται που έφτασαν τα πράγματα εκεί, αλλά ήταν η ψυχική του κατάσταση, που τον οδήγησε στις πράξεις του», επισήμανε ο κ. Βασιλικός.

Στο πλευρό του 50χρονου, στα δικαστήρια του Βόλου, βρέθηκαν οι τρεις κόρες του και η αδελφή του με τον σύζυγό της, οι οποίοι, ωστόσο, δε θέλησαν να κάνουν καμία δήλωση. Η δεύτερη σύζυγος του 50χρονου και αδελφή του 33χρονου θύματος, σύμφωνα με τον συνήγορο, δε γνώριζε τι είχε συμβεί με το κορίτσι, ενώ σε σχετική ερώτηση, αν η 18χρονη είχε μιλήσει στις αδελφές της για όλα όσα είχε περάσει και περνούσε, τόνισε ότι φτάνοντας στα 18 της χρόνια είχε εκμυστηρευτεί κάποια πράγματα, αλλά όχι με λεπτομέρειες.

Τέλος, αναφορικά με την υπερασπιστική γραμμή που ακολουθεί και για το αν θα ισχυριστεί ότι το όπλο εκπυρσοκρότησε, ο κ. Βασιλικός ούτε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε, παρά αρκέστηκε να πει ότι η υπερασπιστική γραμμή δεν θα εκτεθεί πρωθύστερα της απολογίας του πελάτη του.

«Κανείς δεν θα πει συγχαρητήρια σε αυτόν τον άνθρωπο, κανείς δεν πρέπει να παίρνει τον νόμο στα χέρια του. Υπάρχει ελληνική αστυνομία και δικαιοσύνη, ζούμε σε μια πολιτισμένη κοινωνία, θα μπορούσε να απευθυνθεί στις αστυνομικές αρχές και να ακολουθηθεί η διαδικασία. Από τη στιγμή που η 18χρονη κατέθεσε, ακόμη και τώρα, στην αστυνομία, θα γίνει η διαδικασία μέσω της διεύθυνσης εγκληματολογικών ερευνών, ανάκτηση του υλικού που είχε η κοπέλα στο κινητό της, ώστε να αποδειχθούν αυτά που ισχυρίζεται ο κατηγορούμενος», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ, Κωνσταντίνα Δημογλίδου.




Δημάρχος Θάσου | Συγχαρητήρια για τον ορισμό του Π. Αρχοντή ως Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού

Μετά την ανακοίνωση των νέων Θεματικών και Χωρικών Αντιπεριφερειαρχών από τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη, ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης δήλωσε.

«Συγχαίρουμε τον νέο Περιφερειακό Σύμβουλο της Περιφερειακής Ενότητας Θάσου κ. Παναγιώτη Αρχοντή για την ανάληψη του σημαντικού χαρτοφυλακίου του Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ για την νέα Αυτοδιοικητική Περίοδο, ως νέος Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ. 

Του ευχόμαστε από καρδιάς καλή δύναμη και επιτυχία στα νέα καθήκοντά του, προς όφελος του Τουριστικού Τομέα της Περιφέρειας και της Θάσου. 

Η Διοίκηση του Δήμου Θάσου θα συνεργαστεί στενά μαζί του προς όφελος των πολιτών της Περιφέρειας και της Θάσου.

Ευχαριστούμε θερμά τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλο Τοψίδη για την απόφασή του να αναθέσει το χαρτοφυλάκιο του τουρισμού της Περιφέρειας ΑΜΘ στον Περιφερειακό Σύμβουλο της Θάσου κ. Παναγιώτη Αρχοντή, αναγνωρίζοντας έμπρακτα και από την πρώτη στιγμή της ανάληψης της Διοίκησης της Περιφέρειας, την συμβολή του τόπου μας, της Θάσου, στην ανάπτυξη του Τουριστικού Τομέα της Περιφέρειας ΑΜΘ».




Συγχαρητήρια της βρετανικής ηγεσίας στην Ελλάδα για το μεταναστευτικό – Το «ευχαριστώ» σε Οικονόμου

Το μήνυμα της Σουέλα Μπρέιβερμαν και το «ευχαριστώ» στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Οικονόμου.

Σήμερα (03/11), η Υπουργός Εσωτερικών του Ηνωμένου ΒασιλείουΣουέλα Μπρέιβερμαν, απέδωσε θερμά συγχαρητήρια στην Ελλάδα, το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και τον ΥπουργόΓιάννη Οικονόμου, κατά την επίσκεψη στην Αλεξανδρούπολη, όπου ενημερώθηκε λεπτομερώς για τις προσπάθειες που κάνει η χώρα μας, αναφορικά με τη διαχείριση του μεταναστευτικού.

Συγκεκριμένα, η κυρία Μπρέιβερμαν, την οποία συνοδεύουν ο κ. Οικονόμου και ο Υφυπουργός, Κώστας Κατσαφάδος, έκανε λόγο για τεράστια επιτυχία της Ελλάδας στην καταπολέμηση της παράνομης μετανάστευσης.

«Πρόκειται για μία παγκόσμια πρόκληση, αλλά μπορούμε να δούμε εδώ, από όσα έχουν κάνει η ελληνική κυβέρνηση και οι ελληνικές αρχές, πως πρόκειται για μία πραγματική πρόοδο».

Αναφερόμενη στον φράχτη στον Έβρο, η Βρετανίδα Υπουργός σημείωσε πως πρόκειται για ένα ασφαλές χερσαίο σύνορο και συμπλήρωσε ότι «ένας ισχυρός φράχτης έχει κατασκευασθεί γρήγορα για να παρέχει αποτροπή, να απορροφά ένα τεράστιο ποσό πόρων από την αστυνομία, από το στρατό, από τον Frontex, για την παροχή επιτήρησης».

Η κυρία Μπρέιβερμαν τόνισε ότι η χώρα μας με αυτά τα μέσα, αλλά και συνεργασίες με άλλες χώρες, έχει επιτύχει να σημειώσει «σημαντική μείωση των παράνομων διελεύσεων σε αυτό το χερσαίο σύνορο εδώ, στον Έβρο».

«Σας ευχαριστώ κύριε Υπουργέ, που δείξατε στην ομάδα μου και σε μένα πώς καταφέρατε αυτή την επιτυχία και ανυπομονώ να συνεργασθώ στενότερα μαζί σας για την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειρογνωμοσύνης», επεσήμανε.

Από την πλευρά του, ο Γιάννης Οικονόμου τόνισε πως «είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε όλες τις ενέργειες που έχει αναλάβει η Ελληνική Αστυνομία, οι ελληνικές αρχές στο σύνολό τους, με σκοπό τη φύλαξη των συνόρων μας, την αντιμετώπιση των εγκληματικών οργανώσεων των λαθροδιακινητών και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετωπίζουμε την παράνομη είσοδο στη χώρα μας».

Συνέχισε λέγοντας πως «ασκούμε μία αυστηρή αλλά δίκαιη μεταναστευτική πολιτική που έχει φέρει αποτελέσματα. Αν αναλογιστεί κανείς που ήταν η κατάσταση και τι αντιμετωπίζαμε το 2015, το 2017 και πως είναι σήμερα.

Πάντοτε σε εγρήγορση, πάντοτε σε ετοιμότητα, με συνεχή ενίσχυση και σε ανθρώπινους πόρους και σε μηχανολογικό και τεχνολογικό εξοπλισμό, με την επέκταση του φράκτη του Έβρου που είναι μία σημαντική πρόκληση , ένα σημαντικό στοίχημα για την ελληνική κυβέρνηση.

Ήδη προχωράμε την επέκταση του νέου κομματιού και είμαστε εντός χρονοδιαγραμμάτων. Γνωρίζετε τη βούλησή μας να αναπτύξουμε τον φράκτη κατά μήκος όλου του ποταμού και βεβαίως, να εξοπλίσουμε τον Φράκτη με όλα τα σύγχρονα μέτρα επιτήρησης που απαιτούνται για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί».




Συγχαρητηρια επιστολή του Χαράλαμπου Χρυσανίδη προς τον κ.Τοψίδη και τον κ. Μουριάδη

Θερμά συγχαρητήρια στον κ. Θεόδωρο Μουριάδη και στον κ. Χριστόδουλο Τοψίδη για τις εκλογικές τους νίκες σε Δήμο Καβάλας και Περιφέρεια ΑΜΘ αντίστοιχα.

Τους εύχομαι υγεία, δύναμη και αντοχή για τα δύσκολα που έρχονται. Η αποτελεσματική συνεργασία -τόσο μεταξύ τους, όσο και με τις αντιπολιτευόμενες σε αυτούς παρατάξεις- είναι επιβεβλημένη, ώστε τα πολλά και χρόνια προβλήματα της περιοχής μας να βρουν επιτέλους λύσεις.




Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας: Συγχαρητήρια ανακοίνωση για τον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλας

Η Λαϊκή Συσπείρωση Καβάλας χαιρετίζει τη μεγάλη επιτυχία του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας που αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδας με την πρώτη ομάδα, καθώς και τη σημαντική διάκριση της δεύτερης ομάδας που κατετάγη 10η στο 50ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα

Αξίζουν συγχαρητήρια οι αθλητές και οι αθλήτριες για τις επιδόσεις τους, οι οικογένειές τους που συνεπικουρούν τις προσπάθειές τους, ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Χριστόφορος Αποστολακάκης και το σύνολο των διοικητικών παραγόντων.

Η νίκη αυτή του Σκακιστικού Ομίλου γεμίζει με περηφάνια όλους τους καβαλιώτες και αποτελεί την καλύτερη απόδοση τιμής στη μνήμη του εμβληματικού επί σειρά ετών προέδρου του, Βασίλη Θεοδωρίδη.

Παράλληλα υπενθυμίζει την υποχρέωση του κράτους, της Περιφέρειας και του Δήμου να σταθούν ουσιαστικοί αρωγοί στις προσπάθειες του ΣΟΚ για να συνεχιστεί η παράδοση του αθλήματος στην πόλη.