Υπάλληλος της Βουλής επιχείρησε να γράψει υβριστικά συνθήματα στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη και συνελήφθη

Ένα εξαιρετικά σοκαριστικό περιστατικό σημειώθηκε στην Αθήνα, όταν μια 45χρονη γυναίκα, υπάλληλος της Βουλής, επιχείρησε να γράψει υβριστικά συνθήματα στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Στο περιστατικό, που έλαβε χώρα μετά την παρέλαση της 25ης Μαρτίου, η γυναίκα προσέγγισε το φυλάκιο του Εύζωνα και άρχισε να γράφει με μαρκαδόρο υβριστικές λέξεις πάνω στο μνημείο. Παρά τις προσπάθειες του στρατιώτη να την απομακρύνει, εκείνη συνέχισε την πράξη της και έγραψε τα συνθήματα στα μαρμάρινα σκαλιά. Συνελήφθη από την αστυνομία και αντιμετωπίζει κατηγορίες για φθορά δημόσιας περιουσίας. Το περιστατικό προκάλεσε την έντονη αποδοκιμασία των πολιτών, ενώ το βίντεο του συμβάντος κυκλοφόρησε γρήγορα στα social media.




Βορίδης | Στον «Άγνωστο Στρατιώτη» δεν θα αναγράφεται τίποτε -Να σβηστούν τα ονόματα των θυμάτων των Τεμπών

Ευκρινή θέση για όσα έγιναν σχετικώς με την αναγραφή των ονομάτων των νεκρών των Τεμπών στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη πήρε ο υπουργός Επικρατείας Μάκης Βορίδης, σε ραδιοφωνική συνέντευξή του στα «Παραπολιτικά».

Αναλυτικώς, δήλωσε ότι «το Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη είναι το σπουδαιότερο σημείο μνήμης, ένας τόπος ιερός και αφορά στους πεσόντες κατά τη διάρκεια των αγώνων του έθνους. Εκεί είναι γραμμένα τα ονόματα των μεγάλων μαχών που έχουμε δώσει. Είναι ένα μνημείο, με το οποίο τιμάμε τη μνήμη όλων των Ελλήνων που έχασαν τη ζωή τους υπερασπιζόμενοι την πατρίδα. Δεν έχει καμία θέση η οποιαδήποτε αναγραφή οποιουδήποτε άλλου πράγματος εκεί. Θέλουμε να κάνουμε ένα μνημείο να θυμόμαστε το φρικτό δυστύχημα των Τεμπών; Να το κάνουμε. Αυτό δεν μπορεί να είναι στον Άγνωστό Στρατιώτη […] Είναι ένα μνημείο με συγκεκριμένο προορισμό», τόνισε.

Eν συνεχεία, ανέφερε ότι «δεν πρέπει» να μείνουν γραμμένα τα ονόματα των θυμάτων της σιδηροδρομικής τραγωδίας στον συγκεκριμένο χώρο και «φυσικά» πρέπει να σβηστούν. Και, μάλιστα, «άμεσα» πρέπει να σβηστούν.

Στη συνέχεια της συνέντευξης διευκρίνισε, δε, ότι έχει «πολύ ενδιαφέρον» η πρωτοβουλία του δημάρχου Αθηναίων για ανέγερση μνημείου, και «αν σε αυτή τη συζήτηση για το μνημείο για τα Τέμπη πρέπει να εμπλακούν και φορείς της κυβέρνησης, να εμπλακούν. Αλλά, εδώ συζητάμε για τον Άγνωστο Στρατιώτη. Στον Άγνωστο Στρατιώτη δεν θα αναγράφεται τίποτε. Θα αναγράφονται τα ονόματα, τα μέρη, τα σημεία όπου το έθνος πολέμησε και άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε αυτές τις πολεμικές προσπάθειες που έκανε το έθνος για να απελευθερωθεί. Αυτός είναι ο Άγνωστος Στρατιώτης».

Με αφορμή, εξάλλου, τη θέση που αναπτύσσουν κόμματα και πολιτικοί για την πορεία των δικαστικών ερευνών, ο υπουργός Επικρατείας επεσήμανε ότι «οι πολιτικοί οφείλουν να απέχουν από οποιονδήποτε σχολιασμό εκκρεμών δικαστικών υποθέσεων. Γιατί το λένε οι ερμηνείες της Συμβάσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων; Το λένε για να μην υπάρχει χειραγώγηση και παρέμβαση στο έργο των δικαστών». Ως εκ τούτου, «θα πρότεινα να συμφωνήσουμε όλοι οι πολιτικοί να δείχνουμε αυτοσυγκράτηση ό,τι αφορά στις ενέργειες της Δικαιοσύνης».

Για το μπάζωμα, ειδικότερα, στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος, σημείωσε ότι μπαζώθηκε μόνον η μία πλευρά, και διερωτήθηκε: «Αν η συγκάλυψη ήταν ο σκοπός, μπάζωσαν μόνο δεξιά και δεν μπάζωσαν αριστερά;».

Με αφορμή, τέλος, το ψήφισμα πολιτών για τα Τέμπη, προχώρησε σε δύο διαπιστώσεις: Πρώτον, η βουλευτική ασυλία υπάρχει μόνο για την άσκηση των καθηκόντων των βουλευτών. Και, δεύτερον, «όταν ήρθε πρόταση για σύσταση προκαταρκτικής, η οποία αφορούσε παράβαση καθήκοντος και απιστία για τη (Σύμβαση) 717 και τον Καραμανλή, η Βουλή απεφάνθη και την απέρριψε».

Πηγή: iefimerida.gr




Στην Αθήνα ο Ναρέντρα Μόντι – Κατέθεσε στεφάνι στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη

Στην Αθήνα «προσγειώθηκε» ο Ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι ο οποίος έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από μέλη της ινδικής κοινότητας, καθώς είναι ο πρώτος αξιωματούχος της συγκεκριμένης χώρας που επισκέπτεται την Ελλάδα μετά από 40 χρόνια

Τον Ινδό πρωθυπουργό, που έφτασε στη χώρα με 7 συμπατριώτες του επιχειρηματίες, υποδέχτηκε στο αεροδρόμιο ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γερπαετρίτης, ενώ λίγο μετά τις 10 βρέθηκε στο Σύνταγμα για την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. 

Ο ίδιος ο Μόντι έγραψε στο Twitter κατά την άφιξή του:  «Προσγειώθηκα στη Αθήνα. Προσβλέπω σε μία παραγωγική επίσκεψη στην Ελλάδα με στόχο την εκβάθυνση της φιλίας μεταξύ Ινδίας – Ελλάδας. Θα έχω συνομιλίες με τον Κυριάκο Μητσοτάκη και θα έρθω σε επαφή με την Ινδική κοινότητα».

Παράλληλα, ο Ινδός πρωθυπουργός ευχαρίστησε την ινδική κοινότητα για το θερμό καλωσόρισμα, αναφέροντας: «Ανάμεσα στα ιστορικά τοπία της Ελλάδας, η ζεστασιά και η φιλοξενία της ινδικής κοινότητας λάμπει έντονα. Τους ευχαριστώ από καρδιάς για το θερμό καλωσόρισμα».

Στις 11 η συνάντηση με Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα υποδεχθεί την Παρασκευή στις 11:00 στο Μέγαρο Μαξίμου τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα.

Οι δύο ηγέτες θα έχουν κατ’ ιδίαν συνάντηση ενώ θα ακολουθήσουν διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών των δύο χωρών και, στη συνέχεια, δηλώσεις στον Τύπο.

Νωρίτερα, στις 10:20 θα γίνει δεκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ενώ θα ακολουθήσει τελετή παρασημοφόρησής του. Στις 13:00 ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραθέσει γεύμα εργασίας στον Ινδό πρωθυπουργό, με τη συμμετοχή Ελλήνων και Ινδών επιχειρηματιών.

H Ελλάδα γίνεται «πύλη» για την Ινδία στην Ευρώπη

Μετά από μια εβδομάδα που έφερε την κυβέρνηση σε θέση άμυνας λόγω των μεγάλων πυρκαγιών που μαίνονταν επί μέρες ανεξέλεγκτες και δοκίμασαν τις αντοχές του κρατικού μηχανισμού, η επίσκεψη του Ινδού πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι στη χώρα μας, η πρώτη Ινδού πρωθυπουργού από το 1983 και την εποχή της Ίντιρα Γκάντι, έρχεται ως ευκαιρία στον κ. Μητσοτάκη για να μετατοπίσει την ατζέντα, αν και την επόμενη εβδομάδα εκκρεμεί η προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για τις πυρκαγιές και την πολιτική προστασία.

protothema.gr