Πλήθος κόσμου στην ομιλία του Χριστόδουλου Τοψίδη στη Δράμα

Κοσμοσυρροή επικράτησε στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας, για την προεκλογική ομιλία του υποψήφιου Περιφερειάρχη ΑΜΘ και επικεφαλής της Περιφερειακής Σύνθεσης κ. Χριστόδουλου Τοψίδη το απόγευμα της Τετάρτης 27/9

Οι πολίτες της Δράμας έδειξαν την ένθερμη στήριξη τους στην πρόταση της Περιφερειακής Σύνθεσης, έτσι όπως εκφράστηκε από τον κ. Τοψίδη, ο οποίος εξήρε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ΠΕ Δράμας, πλην όμως υπογράμμισε και καταδίκασε το γεγονός ότι η διοίκηση της ΠΑΜΘ δεν τα έχει αξιοποιήσει.

Ο κ. Τοψίδης στην ομιλία του παρατήρησε ότι «η ΠΕ Δράμας είναι ένας τόπος που μπορεί να προσελκύσει όλες τις μορφές εναλλακτικού τουρισμού, γι’ αυτό είναι εξοργιστικό να παραμένει ΑΒΟΗΘΗΤΟΣ από την Περιφέρεια» ενώ κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στο Χιονοδρομικό Κέντρο Φαλακρού τόνισε  ότι «η Διοίκηση της Περιφέρειας, όχι μόνον δεν το αξιοποιεί, αλλά το υποβαθμίζει και το χρησιμοποιεί στα προεκλογικά της παζάρια».

Η Περιφερειακή Σύνθεση έχει σχεδιάσει τους τέσσερις άξονες του προγράμματος της «Κοινωνία, Οικονομία, Τεχνολογία, Περιβάλλον» πάνω στους οποίους διαρθρώνεται ένα πλήρες αναπτυξιακό πρόγραμμα για όλη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

«Ο βασικός στόχος της παράταξής μας είναι η Δράμα να βγει έξω από τα όρια της» είπε σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο κος Τοψίδης εννοώντας προφανώς ότι η Περιφερειακή Σύνθεση έχει μελετήσει την βελτίωση της συνδεσιμότητας των οικισμών του ορεινού όγκου, την σύνδεση της ΠΕ Δράμας με την Εγνατία οδό και την εν γένει αξιοποίηση και ανάδειξη των πλουτοπαραγωγικών πηγών της περιοχής. Από τα ιδιαίτερα κρασιά, μέχρι τα ποιοτικά μάρμαρα και από τα ποικίλα τουριστικά αξιοθέατα μέχρι το σημαντικό πολιτιστικό απόθεμα, η ΠΕ Δράμας αποτελεί έναν τόπο που μπορεί να δώσει στους κατοίκους του ευκαιρίες επαγγελματικής και κοινωνικής προόδου, φυσικά μέσα από κατάλληλο προγραμματισμό και την εφαρμογή οργανωμένου σχεδίου, το οποίο η Περιφερειακή Σύνθεση διαθέτει.

Άλλωστε, η Περιφερειακή Σύνθεση υπηρετεί σταθερά τη θέση «ο άνθρωπος στο επίκεντρο» και εργάζεται σκληρά για την εφαρμογή της.

Ο κ. Τοψίδης ευχαρίστησε όλες και όλους για την παρουσία και την στήριξή τους και η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση των υποψηφίων Περιφερειακών Συμβούλων της ΠΕ Δράμας.

Το μήνυμα της Δράμας  έρχεται να προστεθεί στην δυναμική που δίνουν, όλο και περισσότεροι πολίτες της Περιφέρειας ΑΜΘ, στον Χριστόδουλο Τοψίδη και στην Περιφερειακή Σύνθεση.

Οι υποψήφιοι/ες που παρουσιάστηκαν για την ΠΕ Δράμας:

 

  1. ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ -ΙΑΤΡΟΣ
  2. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ – ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
  3. ΒΟΛΑΚΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑ -ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
  4. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΣ
  5. ΓΚΟΝΤΙΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΑΓΡΟΤΗΣ
  6. ΚΕΛΕΤΖΗ ΣΩΦΡΟΝΙΑ (ΣΟΦΙΑ) – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
  7. ΚΙΟΣΣΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
  8. ΚΙΟΥΡΚΤΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΝΕΡΓΗ
  9. ΚΟΝΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ – ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ
  10. ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΘΗ – ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
  11. ΜΟΥΡΒΕΤΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ – ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ
  12. ΜΠΑΛΑΝΤΙΝΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – ΧΟΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ
  13. ΜΠΟΥΓΟΥΔΗ ΠΑΝΤΕΛΙΑ (ΛΙΑ) – ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
  14. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – ΙΑΤΡΟΣ
  15. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΛΛΗ – ΙΑΤΡΟΣ
  16. ΠΑΤΑΚΑΚΗΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ – ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ
  17. ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ

ΤΣΑΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ

 

 




Καύσιμα: Σταθερά υψηλές οι τιμές στην αγορά – “Σανίδα” σωτηρίας οι πιθανές επιδοτήσεις

Τα καύσιμα κίνησης εξακολουθούν να κινούνται σε υψηλά επίπεδα με την απλή αμόλυβδη να πωλείται στα 2,040 ευρώ το λίτρο (μέση πανελλαδική τιμή) και το πετρέλαιο κίνησης στα 1,853 ενώ το Brent καταγράφει μικρές, ωστόσο απότομες αυξομειώσεις, καθώς οι επενδυτές σταθμίζουν τις ανησυχίες για τη ζήτηση που προέρχονται από μια αβέβαιη οικονομική προοπτική έναντι των προσδοκιών για πιο περιορισμένη προσφορά για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους.

Την Τρίτη το απόγευμα, το πετρέλαιο διαπραγματευόταν στα 93,80 δολάρια το βαρέλι και παρά τις προβλέψεις των διεθνών οίκων, όπως εκείνη της JP Morgan ότι το Brent θα μπορούσε να κινηθεί προς τα 150 δολάρια το βαρέλι μέχρι το 2026, το ισχυρότερο δολάριο και η πολιτική των κεντρικών τραπεζών κρατούν υπό πίεση τα προϊόντα διύλισης.

Οι κορυφαίες κεντρικές τράπεζες του κόσμου, η Fed και η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, επανέλαβαν τις τελευταίες ημέρες τη δέσμευσή τους να καταπολεμήσουν τον πληθωρισμό, σηματοδοτώντας ότι η αυστηρή νομισματική πολιτική μπορεί να διατηρηθεί περισσότερο από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως. Τα υψηλότερα επιτόκια επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη, γεγονός που περιορίζει τη ζήτηση πετρελαίου και κατ’ επέκταση συμπιέζει τις τιμές. Ομοίως, ως το κύριο νόμισμα που χρησιμοποιείται για την τιμολόγηση του πετρελαίου, ένα ισχυρότερο δολάριο συνήθως επιβαρύνει τη ζήτηση πετρελαίου καθώς γίνεται πιο ακριβό για τους εισαγωγείς σε σχέση με το τοπικό τους νόμισμα.




Το φυσικό αέριο ήρθε στην Καβάλα – H ΔΕΔΑ έκανε ενημέρωση στο Επιμελητήριο Καβάλας

Η ΔΕΔΑ από την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου, δίνει φυσικό αέριο στην Καβάλα και ενημέρωσε τους πολίτες για τον τρόπο χορήγησης του, σε εκδήλωση στο Επιμελητήριο Καβάλας

Ήδη έχουν υποβληθεί 400 αιτήσεις για φυσικό αέριο κι έχουν υπογραφεί 70 συμβόλαια μετά από τη σχετική αυτοψία στα ακίνητα.

Το επόμενο διάστημα αναμένονται και οι συνδέσεις.

Το πρωί της Τετάρτης εγκαινιάστηκε και το βανοστάσιο απέναντι από την παλιά στρατολογία στο Περιγιάλι.

 




Κακοκαιρία Elias: Κάτοικοι στην Εύβοια ανέβηκαν στις ταράτσες για να σωθούν – Πλημμύρισαν σπίτια, χείμαρροι οι δρόμοι

Σοβαρά προβλήματα καταγράφονται στη βόρεια Εύβοια, λόγω της κακοκαιρίας Elias που «σαρώνει» το νησί από τα ξημερώματα της Τετάρτης (27/9).

Ειδικότερα, σύμφωνα με το evima, η κατάσταση είναι δραματική στο χωριό Κυμάσι, όπου υπερχείλησε o ποταμός της περιοχής. Κάτοικος της περιοχής μιλώντας στο τοπικό μέσο, ανέφερε χαρακτηριστικά, «η κατάσταση στο χωριό είναι τραγική έχουν πλημμυρίσει τα πάντα από τον ποταμό. Εγώ πρόλαβα και έφυγα από το σπίτι μου, όμως η γειτόνισσά μου που είναι και ηλικιωμένη δεν πρόλαβε να φύγει πλημμύρισε το σπίτι της και για να σωθεί ανέβηκε στην ταράτσα του σπιτιού της. Μέχρι αυτή την ώρα δεν έχει εμφανιστεί κάνεις στο Κυμάσι, μας έχουν αφήσει στο έλεος της καταστροφής όπως και στις προηγούμενες πλημμύρες».

Μεγάλες καταστροφές έχει προκαλέσει η κακοκαιρία Elias και στον δήμο Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας, καθώς χωριά έχουν πλημμυρίσει και οι δρόμοι έχουν μετατραπεί σε ορμητικούς χειμάρρους.

Την ίδια ώρα συναγερμός έχει σημάνει για την υπερχείλιση τεσσάρων ποταμών στην Εύβοια, ο Νηλέας, ο Κηρέας, ο Μεσσάπιος και ο ποταμός στη Σηπιάδα. Παράλληλα στον ορεινό όγκο σημειώθηκαν καταπτώσεις βράχων στο οδικό δίκτυο.

Ο αντιπεριφερειάχης Ευβοίας, Γιώργος Κελαΐδίτης, σε δηλώσεις του, συνέστησε στους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις ή αυτές να γίνονται με χαμηλές ταχύτητες, καθώς το οδικό δίκτυο σε ορισμένα σημεία έχει καλυφθεί από ποσότητες νερού. Παράλληλα, τόνισε πως είναι στα όρια υπερχείλισης αρκετοί ποταμοί στην Εύβοια.

«Είμαστε στο κόκκινο, η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, ζητήσαμε ενισχύσεις από την ΕΜΑΚ από τη Λαμία», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο αντιπεριφερειάχης Ευβοίας, Γιώργος Κελαΐδίτης, σε δηλώσεις του, συνέστησε στους πολίτες να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις ή αυτές να γίνονται με χαμηλές ταχύτητες, καθώς το οδικό δίκτυο σε ορισμένα σημεία έχει καλυφθεί από ποσότητες νερού. Παράλληλα, τόνισε πως είναι στα όρια υπερχείλισης αρκετοί ποταμοί στην Εύβοια.




Ενεργοποιήθηκε το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου στην Καβάλα

Το έργο για την κατασκευή του δικτύου φυσικού αερίου στην Καβάλα έχει προϋπολογισμό 6,4 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από κεφάλαια της ΔΕΔΑ (θυγατρική της ΔΕΠΑ Υποδομών, μέλος του ομίλου Italgas) και πόρους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολική Μακεδονία και Θράκη

Η Francesca Zanninotti, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ΔΕΔΑ (θυγατρική της ΔΕΠΑ Υποδομών, μέλος του Ομίλου Italgas) και ο Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Χρήστος Γάκης, ανακοίνωσαν σήμερα την ενεργοποίηση του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην Καβάλα.

Το έργο ύψους 6,4 εκατ. ευρώ, που συγχρηματοδοτείται από κεφάλαια της ΔΕΔΑ και πόρους από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων – Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ανατολική Μακεδονία και Θράκη (ΕΣΠΑ 2014-2020), αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την παροχή προσιτής και καθαρής ενέργειας στους κατοίκους της Καβάλας.

«Οι ενέργειες που απαιτούνται για την ενεργοποίηση του δικτύου ολοκληρώθηκαν με επιτυχία. Σήμερα, βρισκόμαστε εδώ, έτοιμοι και αποφασισμένοι να προσφέρουμε τα οφέλη του φυσικού αερίου στους πολίτες της Καβάλας» δήλωσε η κα Zanninotti. “Το επίτευγμα αυτό είναι αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας της ΔΕΔΑ, θυγατρικής της ΔΕΠΑ Υποδομών, και του στρατηγικού οράματος της μητρικής μας εταιρείας, του Ομίλου Italgas. Μαζί θωρακίζουμε  αυτή την ιστορική και όμορφη πόλη της Βόρειας Ελλάδας με ένα έξυπνο, ανθεκτικό και ευέλικτο ενεργειακό δίκτυο, που θέτει τα θεμέλια για μια νέα εποχή στη διανομή ενέργειας. Αυτό το δίκτυο, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του Ομίλου Italgas και διατηρώντας τα υψηλότερα πρότυπα, δεν αφορά μόνο το φυσικό αέριο- έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί ανανεώσιμα αέρια, όπως το βιομεθάνιο και το συνθετικό μεθάνιο και θα είναι μελλοντικά έτοιμο να αγκαλιάσει τις δυνατότητες του υδρογόνου”.

Η ΔΕΔΑ και οι εμπλεκόμενες τοπικές αρχές τόνισαν, ακόμη, ότι το έργο θα αλλάξει τη ζωή των κατοίκων της Καβάλας προς το καλύτερο, ενώ παράλληλα θα στηρίξει τις επιχειρήσεις, εξασφαλίζοντας ένα βιώσιμο αποτέλεσμα για την τοπική κοινωνία και το περιβάλλον.

Επίσης, η κα Zanninotti ευχαρίστησε θερμά τα Υπουργεία Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Οικονομίας & Οικονομικών και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, καθώς και τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστο Μέτιο, τον Αντιπεριφερειάρχη Ενέργειας και Περιβάλλοντος Χρήστο Γάκη, τον Δήμαρχο Καβάλας Θεόδωρο Μουριάδη, τον πρόεδρο του
Επιμελητηρίου Καβάλας Μάρκο Δέμπα και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την πολύτιμη συμβολή τους στην υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Χρήστος Γάκης υπογράμμισε στην ομιλία του: «Η σημερινή, είναι μια ξεχωριστή μέρα για την Καβάλα και για τους κατοίκους της, αλλά και για εμένα προσωπικά και η αιτία είναι η υλοποίηση του δικτύου φυσικού αερίου. Οι λόγοι είναι πολλοί και σημαντικοί και θα προσπαθήσω να τους απαριθμήσω εν συντομία: Ο πρώτος, είναι ότι σήμερα εγκαινιάζεται ένα πολύ μεγάλο και σημαντικό έργο υποδομής,
το οποίο δίνει στα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις πρόσβαση σε φθηνή και καθαρή ενέργεια.
Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με  το γεγονός ότι όλο αυτό το έργο, ξεκίνησε και ολοκληρώνεται επί των ημερών μου ως αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας. Έχω ως πεποίθηση, ότι θα πρέπει η ενασχόλησή μας με την Αυτοδιοίκηση να στοχεύει στην υλοποίηση μεγάλων έργων που έχει ανάγκη η κοινωνία και σηματοδοτούν μια πορεία καλύτερης ποιότητας ζωής
και ανάπτυξης, οπότε λειτουργώ πάντα προς αυτή την κατεύθυνση.

Τέλος, θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό να σημειώσω ότι υλοποιούμε ένα μεγάλο έργο με τον καλύτερο σχεδιασμό – και για τον σκοπό αυτό διέθεσα χρόνο και άσκησα πιέσεις προς κάθε εμπλεκόμενο – ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατόν και με την μικρότερη επιβάρυνση στην καθημερινή λειτουργία της πόλης.

Πέτυχαν όλοι οι στόχοι και αισθάνομαι περήφανος για το έργο που επιτελέσαμε, ένα έργο που πολλαπλασιάζει τις αναπτυξιακές προοπτικές της Καβάλας».

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χρήστος Μέτιος, χαιρέτισε την έναρξη λειτουργίας του δικτύου με δήλωσή του: «Σήμερα, που η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο, οι κοινωνίες της περιοχής μας θα ήταν άδικο να μην μπορούν να επωφεληθούν από τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου.

Η χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειάς μας του έργου ανάπτυξης δικτύων φυσικού αερίου σε έξι πόλεις – Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξανδρούπολη και Ορεστιάδα – και η έναρξη κατασκευής του έργου, ήταν αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας ετών, τόσο από την Περιφέρειά μας όσο από τη ΔΕΔΑ και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και
Ενέργειας.

Σήμερα, λοιπόν, η πόλη της Καβάλας αποκτά το δικό της δίκτυο φυσικού αερίου. Νοικοκυριά, επιχειρήσεις και δημόσια κτίρια θα επωφεληθούν από τη χρήση μιας μορφής ενέργειας που είναι οικονομικότερη και πιο φιλική προς το περιβάλλον. Θέλω να ευχαριστήσω τη ΔΕΔΑ και τη Διευθύνουσα Σύμβουλο κυρία Francesca Zanninotti για την πολύ καλή συνεργασία μας, τονίζοντας πως είναι σημαντικό η υλοποίηση του έργου να επιταχυνθεί και να υπάρχει η λιγότερη δυνατή όχληση
στην καθημερινότητα των πολιτών.»

Η κατασκευή δικτύου διανομής φυσικού αερίου 66 χιλιομέτρων στην Καβάλα προχωρά με ταχείς ρυθμούς και θα ολοκληρωθεί εντός του 2024. Οι πρώτες συνδέσεις των καταναλωτών θα πραγματοποιηθούν στα μέσα Οκτωβρίου, εγκαίρως για να καλύψουν σημαντικό μέρος των ενεργειακών αναγκών των κατοίκων για τον επερχόμενο χειμώνα.

Η Καβάλα είναι πλέον η πέμπτη πόλη στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης που συνδέεται με φυσικό αέριο, ακολουθώντας τα βήματα της Αλεξανδρούπολης, της Δράμας, της Ξάνθης και της Κομοτηνής, ενώ σύντομα θα προστεθεί και η Ορεστιάδα.

Συνολικά, οι επενδύσεις σε αυτές τις έξι πόλεις ανέρχονται σε 44 εκατ. ευρώ, με την κατασκευή 496 χιλιομέτρων δικτύου και περισσότερες από 11.500 συνδέσεις καταναλωτών από τον οικιακό, εμπορικό και βιομηχανικό τομέα.




Ιός Δυτικού Νείλου: Συνολικά 19 θάνατοι και 143 κρούσματα στην Ελλάδα από την αρχή της περιόδου, σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα (26.9.2023) ότι στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί 19 θάνατοι και 143 κρούσματα από τον Ιό του Δυτικού Νείλου από την αρχή της περιόδου 2023 έως τώρα

Από την αρχή της περιόδου 2023, μέχρι σήμερα, έχουν διαγνωστεί και διερευνηθεί συνολικά 143 εγχώρια κρούσματα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου στην Ελλάδα, εκ των οποίων τα 107 κρούσματα παρουσίασαν εκδηλώσεις από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα (ΚΝΣ, εγκεφαλίτιδα ή/και μηνιγγίτιδα ή/και οξεία χαλαρή παράλυση) και 36 κρούσματα είχαν ήπιες εκδηλώσεις/δεν είχαν εκδηλώσεις από το ΚΝΣ, ανέφερε ο ΕΟΔΥ.

Ο ΕΟΔΥ τόνισε ότι κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας, διαγνώσθηκαν/δηλώθηκαν 12 νέα κρούσματα του Ιού του Δυτικού Νείλου.

Έχουν καταγραφεί 19 θάνατοι σε ασθενείς με λοίμωξη από τον ιό και με εκδηλώσεις από το ΚΝΣ, ηλικίας άνω των 64 ετών (διάμεση ηλικία θανόντων τα 81 έτη), σύμφωνα με την επιδημιολογική έκθεση του ΕΟΔΥ.

Ο ΕΟΔΥ ανέφερε ότι έχουν καταγραφεί κρούσματα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου σε οικισμούς στις Περιφερειακές Ενότητες Καρδίτσας, Λάρισας, Τρικάλων, Ημαθίας, Θεσσαλονίκης, Πέλλας, Πιερίας, Κιλκίς, Σερρών, Χαλκιδικής, Καβάλας, Δράμας, Ροδόπης, Ξάνθης, Έβρου, Καστοριάς, Άρτας και Ιωαννίνων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα οροεπιδημιολογικής μελέτης που είχε διεξαχθεί το 2010, σε κάθε ένα κρούσμα λοίμωξης από τον Ιό του Δυτικού Νείλου με προσβολή του ΚΝΣ αντιστοιχούν περίπου 140 μολυνθέντες από τον ιό (με ήπια συμπτωματολογία ή ασυμπτωματικοί).

Θεωρείται πιθανή και αναμενόμενη η διάγνωση περαιτέρω κρουσμάτων το ερχόμενο διάστημα.

Η επιδημιολογική επιτήρηση της νόσου, η έγκαιρη εφαρμογή κατάλληλων ολοκληρωμένων προγραμμάτων καταπολέμησης κουνουπιών και η λήψη μέτρων ατομικής προστασίας από τα κουνούπια αποτελούν τα πλέον ενδεδειγμένα μέτρα για τον έλεγχο της νόσου.

Στο πλαίσιο αυτό, κρίνεται αναγκαία αφενός η εγρήγορση των επαγγελματιών υγείας και αφετέρου η συνεχιζόμενη εγρήγορση των τοπικών και εθνικών αρχών.




Πιθανή επίσκεψη του Νίκου Ανδρουλάκη στην Καβάλα

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης είναι πιθανό να  επισκεφθεί τη Καβάλα

Κατά πληροφορίες την ερχόμενη Δευτέρα. Σκοπεύει να περιοδεύσει μαζί με τον υποψήφιο Περιφερειάρχη κ. Δαμιανό Καγκελίδη.




Έτοιμη η ΔΕΔΑ – Φυσικό αέριο σε λίγες μέρες στην Καβάλα

Στη διάρκεια εκδήλωσης που θα γίνει το απόγευμα στο Επιμελητήριο η εταιρία ΔΕΔΑ Α.Ε. θα δηλώσει απολύτως έτοιμη για να χορηγήσει φυσικό αέριο στα σπίτια και στους επαγγελματικούς χώρους της Καβάλας

Παντού όπου το δίκτυο της έχει κατασκευαστεί. Αυτό θα γίνει τον Οκτώβρη, σε λίγες επόμενες ημέρες.

 Ουσιαστικά η εταιρεία θα ζητήσει από τους πιθανούς πελάτες της να ετοιμαστούν κι αυτοί προκειμένου κάθε καταναλωτής να μπορεί να «κουμπώσει» στο σύστημα. Ήδη για την εκδήλωση υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον πολιτών που μέσω αυτής θα μάθουν λεπτομέρειες για τα επόμενα στάδια της από μέρους της διαδικασίας. 

Θυμίζουμε ότι η ΔΕΔΑ προσφέρει μεγάλη έκπτωση στον απαραίτητο εξοπλισμό που χρειάζεται να προμηθεύσει όσους θα δώσουν φυσικό αέριο. Η εκδήλωση είναι προγραμματισμένη για τις 7 σήμερα το απόγευμα.




“Λαϊκή Συσπείρωση”: Δε βρίσκει θέση στην “αντιπαράθεση” η συρρίκνωση του προσωπικού του Δήμου

Τις υπηρεσίες του δήμου στις νέες τους εγκαταστάσεις επισκέφτηκε κλιμάκιο της Λαϊκής Συσπείρωσης με επικεφαλή των υποψήφιο δήμαρχο Χρήστο Ποτόλια, δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους

Η πρώτη εντύπωση που συνοδεύτηκε με προβληματισμό εκ μέρους των εργαζομένων και πλούσια συζήτηση ήταν τα πολλά άδεια γραφεία λόγω έλλειψης προσωπικού. Συνεχίζει ωστόσο να μην αποτελεί θέμα αντιπαράθεσης μεταξύ των υποψήφιων δημάρχων, νέων και παλιών, ικανών και άφθαρτων, που στα φιλόδοξα σχέδιά τους δεν χωράνε οι εργαζόμενοι του δήμου παρότι είναι το άλφα και το ωμέγα σε ένα δήμο, αποτελούν την ατμομηχανή για να λειτουργήσει αποδοτικά ο φορέας προς όφελος των δημοτών.

Κανένας δήμαρχος ή αντιδήμαρχος όσο ικανός, καινοτόμος, ευρηματικός, με άφθαρτες νέες ιδέες και φιλόδοξα ιλουστρασιόν προγράμματα, δεν μπορεί να καταφέρει τίποτε σε ένα δήμο αν το προσωπικό του σε όλες τις υπηρεσίες δεν είναι σε επάρκεια με βεβαιότητα ότι είναι χρήσιμο και απαραίτητο, να νιώθει σιγουριά για το μέλλον της εργασίας του.

Ιδιαίτερος προβληματισμός αναδείχθηκε για τους συμβασιούχους κάθε είδους που βιώνουν την εργασιακή ομηρία και την ανακύκλωση της ανεργίας χωρίς καμία δυνατότητα, ιδιαίτερα στους νέους, να προγραμματίσουν τη ζωή τους. Σε αυτές τις ανάγκες εδράζει η πάγια θέση της Λ.Σ. για μόνιμη και σταθερή δουλειά σε όλους τους εργαζόμενους. Να μονιμοποιηθούν εδώ και τώρα όλοι οι συμβασιούχοι χωρίς όρους και προϋποθέσεις, να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου.

Η έλλειψη προσωπικού και η «ανακυκλώσιμη» εργασία είναι αποτέλεσμα της πολιτικής για συρρίκνωση των δημοτικών υπηρεσιών που εφάρμοσαν όλες οι κυβερνήσεις σε συνεργασία με δημάρχους και περιφερειάρχες, που αφήνουν τις υπηρεσίες να καταρρεύσουν για να πέσουν σαν ώριμο φρούτο στα χέρια των εργολάβων. Οδηγεί τον δήμο να μην μπορεί να προχωρήσει σε έργα αυτεπιστασίας και να πληθαίνουν οι εργολαβίες, τις οποίες πληρώνει ακριβά ο Καβαλιώτης μέσα από τη δημοτική φορολογία και συχνά με σοβαρές καθυστερήσεις παράδοσης λόγω συνεχόμενων  παρατάσεων.

Ο υποψήφιος δήμαρχος της Λ.Σ. τόνισε ότι οι εργαζόμενοι έχουν τη δύναμη και πρέπει να την αξιοποιήσουν μπροστά στις εκλογές, έχουν πείρα και χρειάζεται να βγάλουν τα απαραίτητα συμπεράσματα για το ποιος ευθύνεται γι’ αυτήν την κατάσταση. Είναι εκκωφαντική η συμφωνία όλων των άλλων υποψηφίων στις στρατηγικές αυτές επιλογές, αυτή η κατάσταση δεν είναι αποτέλεσμα ανικανότητας.

Είναι πολιτική επιλογή που τη βιώνουν οι εργαζόμενοι και την επωμίζονται οι δημότες.

«Λαϊκή Συσπείρωση δυνατή σε δήμο και Περιφέρεια λοιπόν, για να μπει φρένο και στα σχέδια συρρίκνωσης των δημοτικών υπηρεσιών».




Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Πυροσβεστών: Για τις καταστρεπτικές και φονικές πλημμύρες στην Θεσσαλία

Ως Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Πυροσβεστών θα θέλαμε να εκφράσουμε τα συλλυπητήρια μας στις οικογένειες και τους οικείους όλων όσων έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια των έντονων καιρικών φαινομένων που επηρέασαν ιδιαίτερα την Περιφέρεια της Θεσσαλίας. Πρόκειται για θύματα όχι απλά μιας νεροποντής αλλά κυρίως μιας πολιτικής και ενός κράτους που για πολλοστή φορά αποδεικνύεται ότι έχει συνέχεια και συνέπεια στο να θεωρεί την ανθρώπινη ζωή κόστος.

Εναρμονισμένες πλήρως με τις κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης όλες οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις αφήνουν ανοχύρωτη τη χώρα από φυσικές καταστροφές αφού συμφέρει περισσότερο να δίνεται αποζημίωση σε κάποιους πληγέντες παρά να γίνονται προληπτικά έργα και μακροπρόθεσμος σχεδιασμός που θα δίνει σε όλους το αίσθημα της ασφάλειας, ώστε πραγματικά να ισχύει ότι: «Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας…» και ότι «Όλοι όσοι βρίσκονται στην Eλληνική Eπικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους…» (άρθρο 5 ελληνικού Συντάγματος).

Βέβαια μέσα και από τη συγκεκριμένη καταστροφή φάνηκαν αδυναμίες και παθογένειες δεκαετιών του Πυροσβεστικού Σώματος λόγο συγκεκριμένων πολιτικών επιλογών που εφαρμόστηκαν από όλες τις κυβερνήσεις που πέρασαν καθώς και από την σημερινή! Το προφανές είναι ότι εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού, που όπως έχουμε επισημάνει σε πλήθος ανακοινώσεων ξεπερνά τα 4.000 κενά ή 30%, η κατάσταση Γενικής Επιφυλακής και αναστολής χορήγησης αδειών συνεχίστηκε έως και τις 12/9/2023. Άλλωστε η ΠΕ.Π.Υ.Δ. Θεσσαλίας παραμένει σε κατάσταση Γενικής Επιφυλακής με ότι αυτό συνεπάγεται για την υπερεργασία και την καταπόνηση του προσωπικού.

Το δεύτερο και ίσως ακόμα σημαντικότερο είναι η αναστολή λειτουργίας ολόκληρης της Π.Υ. Παλαμά από 11/9/2023 αφού και η ίδια πλημμύρησε!

Μετά τις αναστολές των Π.Κ. Αργυράδων και Πλωμαρίου (βλ. www.eakp.gr από 9/2/2023 και 17/2/2023) τα προβλήματα περνούν όπως φαίνεται σε ανώτερο επίπεδο. Ο καθένας μπορεί να κατανοήσει τη σοβαρότητα της κατάστασης εφόσον από τα πρώτα μαθήματα στη σχολή πυροσβεστών είναι ότι προκειμένου να είναι δυνατή η επέμβαση σε συμβάντα θα πρέπει να είναι κατοχυρωμένη η ασφάλεια των διασωστών – πυροσβεστών και προφανώς του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεών τους.

Βέβαια το ότι άλλες Π.Υ. και Π.Κ. της περιοχής δεν ανέστειλαν τη λειτουργία τους δε σημαίνει καθόλου ότι οι εγκαταστάσεις τους δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Παράδειγμα αποτελεί και το κτήριο που εδρεύει η ίδια η ΔΙ.Π.Υ.Ν. Καρδίτσας το οποίο θεωρούμε πολύ κατώτερο για τις σύγχρονες ανάγκες της περιοχής ευθύνης με δεδομένη την τεχνολογία που υπάρχει το 2023!

Είναι πρώτιστη ευθύνη της Ε.Υ.Π.Σ. Δυτικής Θεσσαλίας με αφορμή την καταστροφή να αναδείξει τα συγκεκριμένα προβλήματα της περιοχής. Ως Ε.Α.Κ.Π. δεσμευόμαστε να συνδράμουμε με όσες δυνάμεις διαθέτουμε ώστε τα συγκεκριμένα προβλήματα να αναδειχθούν ανάλογα με την σοβαρότητα τους, όπως πράξαμε και για τα δύο προαναφερθέντα Π.Κ. Αργυράδων και Πλωμαρίου.

Φυσικά δε θα μπορούσε να μην αναδειχθεί για άλλη μια φορά και το τρίτο διαχρονικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο κάθε πυροσβέστης και αφορά την υγιεινή και ασφάλεια. Όπως επισημαίνεται από μια σειρά ειδικών, ο πλημμυρισμένος θεσσαλικός κάμπος με τα χιλιάδες νεκρά ζώα αποτελεί σοβαρή εστία λοιμώξεων. Ελπίζουμε να γίνει κατανοητό από κάθε συνάδελφο ότι η έκδοση από την Υπηρεσία κατευθύνσεων με τίτλους όπως: «Οδηγίες προστασίας του προσωπικού από τις συνέπειες των πλημμυρικών φαινομένων» παραμένουν άνευ ουσίας όσο το Εθνικό Σύστημα Υγείας ταλανίζεται από τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και μέσα και στο Π.Σ. δεν εφαρμόζονται τα μέτρα προστασίας που ορίζουν οι σχετικές διατάξεις για την υγιεινή και ασφάλεια στους χώρους εργασίας.

Από την άλλη ως Ε.Α.Κ.Π. δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στο υγειονομικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων που ενώ εδώ και χρόνια συνδράμει στην υγειονομική περίθαλψη και του προσωπικού του Πυροσβεστικού Σώματος, στέλνεται στη διαλυμένη από τους «συμμάχους» Λιβύη για να βρει τραγικό θάνατο σε αποστολές που ακριβοπληρώνει ο ελληνικός λαός αλλά θα ωφεληθούν πετρελαϊκές και άλλες πολυεθνικές εταιρίες. Τα θερμά συλλυπητήρια της Ε.Α.Κ.Π. στις οικογένειες και αυτών των συναδέλφων είναι δεδομένα.

Με αφορμή λοιπόν όλα τα παραπάνω καλούμε κάθε συνάδελφο να υιοθετήσει τα αιτήματα και να παλέψει μαζί με την Ε.Α.Κ.Π. για:

  • Άμεση αποκατάσταση ή δημιουργία των απαραίτητων εγκαταστάσεων με αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για την επαναλειτουργία της Π.Υ. Παλαμά.
  • Μονιμοποίηση όλου του προσωπικού (εποχικοί, Π.Π.Υ., Ε.ΜΟ.Δ.Ε.) στην βάση της πρότασης της Ε.Α.Κ.Π. και προσλήψεις μέσω πανελληνίων ώστε να καλυφθούν τα 4.000 κενά του Π.Σ.
  • Αναγνώριση του πυροσβεστικού επαγγέλματος ως Βαρύ-Επικίνδυνο-Ανθυγιεινό με ότι αυτό συνεπάγεται για τα μέτρα προστασίας εν ώρα εργασίας, την μισθολογική κατάσταση, την ηλικία συνταξιοδότησης, το ωράριο εργασίας κ.λπ.

Επίσης καλούμε όλους τους συναδέλφους να συνδράμουν  με την έμπρακτη αλληλεγγύη τους στην ανακούφιση των πλημμυροπαθών με είδη πρώτης ανάγκης που έχουν ανακοινωθεί από τα κατά τόπους εργατικά κέντρα, εργατικούς και κοινωνικούς




Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου η πολιτική εκδήλωση της «Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης» του υποψήφιου Περιφερειάρχη ΑΜΘ Χρήστου Μέτιου στην Κομοτηνή

Λόγω των συμπτωμάτων φαρυγγίτιδας που εμφάνισε ο επικεφαλής της «Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης» και υποψήφιος Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, η πολιτική εκδήλωση παρουσίασης του προγράμματος και των υποψηφίων Περιφερειακών Συμβούλων Ροδόπης της παράταξης, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τo βράδυ της Τετάρτης 27 Σεπτεμβρίου 2023, μετατίθεται χρονικά και θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, ώρα 19:00, στο Ξενοδοχείο Chris & Eve.

 




Ενημερωτική εκδήλωση για την πρόοδο των εργασιών επέκτασης του δικτύου φυσικού αερίου στην Καβάλα

Η ΔΕΔΑ (θυγατρική της ΔΕΠΑ Υποδομών), η Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και το Επιμελητήριο Καβάλας συνδιοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Πρόοδος των εργασιών επέκτασης του δικτύου διανομής φυσικού αερίου στην πόλη της Καβάλας»,  την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 19:00, στην κεντρική αίθουσα του Επιμελητηρίου Καβάλας (Ομόνοιας 50, 2ος όροφος, Καβάλα)

 

Οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον σχεδιασμό της ΔΕΔΑ σχετικά με την επέκταση του δικτύου διανομής στην πόλη, καθώς και για τα οφέλη του φυσικού αερίου το οποίο αποτελεί μια αποδοτική, οικονομική και «καθαρή» μορφή ενέργειας.

 

Παράλληλα, η ΔΕΔΑ θα συμμετάσχει στην εμπορική έκθεση «Kavalaexpo 2023», η οποία θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου έως και τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2023  στο Εκθεσιακό Κέντρο Απόστολος Μαρδύρης, στη Νέα Καρβάλη Καβάλας (περίπτερο 8).

 




Σέρρες: Τροχαίο με νταλίκα που έσπασε τα προστατευτικά κιγκλιδώματα στην εθνική οδό

To τροχαίο έξω από τις Σέρρες προκάλεσε αναστάτωση και κινητοποίησε την αστυνομία που έσπευσε στο σημείο του ατυχήματος

Το τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας 25 Σεπτεμβρίου του 2023, στο 40ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Σερρών – Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Infonews24, μία νταλίκα, κινούμενη στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας, χτύπησε στα διαχωριστικά, προστατευτικά κιγκλιδώματα, με αποτέλεσμα αυτά να σπάσουν και να βρεθούν στη λωρίδα ταχείας κυκλοφορίας του αντίθετου ρεύματος.

Διερχόμενο οδηγοί ειδοποίησαν τις αρχές και συγκεκριμένα την αστυνομία, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι να φτάσουν στο σημείο, ο οδηγός με το όχημα είχε εγκαταλείψει τον τόπο του ατυχήματος.

Ωστόσο, εντοπίστηκε λίγη ώρα αργότερα. Στο σημείο του ατυχήματος βρέθηκαν δυνάμεις της αστυνομίας, αλλά και συνεργείο της Εγνατίας Οδού Α.Ε

 

newsit.gr

 

 




Μάρκος Δέμπας: «Food track festival στην KavalaExpo – 16 καντίνες απλωμένες σε όλη την έκθεση»

Στις 7:30 το βράδυ της Παρασκευής 29 Σεπτεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο της Νέας Καρβάλης εγκαινιάζεται η φετινή έκθεση του επιμελητηρίου Καβάλας KavalaExpo

Θα κλείσει τις πόρτες της την προσεχή Δευτέρα 2 Οκτωβρίου με τη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Για τις δράσεις και τις εκδηλώσεις που περιλαμβάνει το πρόγραμμα της έκθεσης μίλησε στον KavalaNews 102,8 και στον Τάσο Αποστολίδη ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μάρκος Δέμπας.

Όπως είπε ο κ. Δέμπας τιμώμενη πόλη από το εξωτερικό είναι το Μπουργκάς της Βουλγαρίας από την οποία αναμένεται μια μεγάλη αποστολή.

Τόνισε πως την ημέρα των εγκαινίων θα υπογραφεί και μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στα Επιμελητήρια και τους Οργανισμούς Λιμένα των δυο περιοχών. Στόχος της συνεργασίας είναι η διασύνδεση των λιμανιών Καβάλας και Μπουργκάς και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας μεταξύ Μαύρης Θάλασσας και Βορείου Αιγαίου.

Στην έκθεση θα συμμετέχει επίσης και μεγάλη αποστολή από τη Σερβία.

Στην τελετή των εγκαινίων την κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει η υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη.

Σύμφωνα με τον κ. Δέμπα η έκθεση θα περιλαμβάνει και το food track festival.

16 καντίνες θα βρίσκονται απλωμένες στη διάρκεια της έκθεσης σε διάφορους χώρους.

Επίσης στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται παράλληλες γαστρονομικές εκδηλώσεις με καβαλιώτες σεφ να εκτελούν τοπικές συνταγές.

 




Επίσκεψη Χρήστου Ποτόλια στην αγορά της Καβάλας

Στη αγορά της Καβάλας βρέθηκε χθες 25/09/2023, ο υποψήφιος δήμαρχος Καβάλας με τη Λαϊκή Συσπείρωση Χρήστος Ποτόλιας, συνοδευόμενος από υποψήφιους Δημοτικούς και Περιφερειακούς συμβούλους

Στις επαφές-συζητήσεις που έγιναν με τους μικροκαταστηματάρχες και μικρέμπορους, αναδείχθηκαν ζητήματα που τους αφορούν, καθώς και για την “ανάπτυξη” όπως αυτή εκφράζεται από τις εχθρικές επιλογές του αστικού κράτους, που συμπληρώνεται από τις δημοτικές και περιφερειακές αρχές, ενάντια στον μικροεπαγγελματία και υπέρ των πολυκαταστημάτων.

Πολύ ενδιαφέρον είχαν οι συζητήσεις με τους μικροκαταστηματάρχες οι οποίοι αναφέρθηκαν στην οικονομική εξουθένωση που βιώνουν, τόσο λόγο της αναδουλειάς, που προκύπτει αφού το λεηλατημένο εισόδημα των Καβαλιωτών δεν αρκεί για έξοδα πέραν των βασικών, όσο και από το ανελέητο φοροκινηγητό του κράτους, με φόρους, πρόστιμα και χαράτσια, το οποίο συμπληρώνεται από την επίθεση στο μικρομάγαζο από το Δήμο και από Περιφέρεια.

Επίσης εκφράσανε την ανησυχία τους με τις μεθοδεύσεις διαχρονικά όλων των κυβερνήσεων, που βρίσκουν σύμφωνους και τους τοπικούς “άρχοντες” σε δήμο και Περιφέρεια, σχετικά με την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας, καθώς και με τη διεύρυνση του ωραρίου, που είναι πάγια απαίτηση των πολυκαταστημάτων  και των πολυεθνικών αλυσίδων, για να εξουθενώσουν τους μικρούς και να τους οδηγήσουν στο κλείσιμο.

Έγινε ιδιαίτερη αναφορά στα έργα που γίνονται στο κέντρο, τα οποία με τις καθυστερήσεις για την ολοκλήρωσή τους, επειδή γίνονται, από τη μία άναρχα με σχεδιασμό που δεν παίρνει υπόψη τις ανάγκες καταστημάτων, εργαζόμενων και καταναλωτών, και από την άλλη εκτελούνται από μεγαλοεργολάβους οι οποίοι ενδιαφέρον έχουν μόνο για τα κέρδη τους.

Οι εκπρόσωποι της Λ.Σ. σε δήμο και Περιφέρεια κάλεσαν μικροκαταστηματάρχες και εργαζόμενους στις εκλογές της 8ης Οκτώβρη να ενισχύσουν μαζικά τα ψηφοδέλτια της «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε δήμους και Περιφέρεια γιατί είναι η μόνη δύναμη που μάχεται για τα λαϊκά συμφέροντα, για να δυναμώσει η διεκδίκηση και η πάλη ενάντια σε δημάρχους, περιφερειάρχη, κυβέρνηση, για να μπουν σε προτεραιότητα οι λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των λίγων, των επιχειρηματιών και των πολυταταστηματαρχών.

Οι προτεραιότητές τους δεν είναι να καλύψουν αυτά που σήμερα έχει ανάγκη η λαϊκή οικογένεια.




Απάντηση του Σωματείου στην ανακοίνωση της Energean

Όταν ισχυρίζεσαι ότι μετά από δυο χρόνια επέστρεψες πίσω στην κανονικότητα του Πρίνου αλλά η παραγωγή είναι στη φαντασία σου, μπορεί να ισχυρίζεσαι ότι δεν εμπλέκεσαι σε εκλογές, άρα η μόνη εμπλοκή με την κοινωνία της Καβάλας είναι η διανομή τετραδίων και μολυβιών στους μικρούς μαθητές. 

Ως ευαίσθητη μεγάλη εταιρεία που λες ότι είσαι, μπορείς να μας πεις οι εργαζόμενοι που απέλυσες για παράνομη επίσχεση και έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια, τι είναι; 

Και κάτι ακόμη, εσύ που λες διάφορα σαν τεράστια εταιρεία γιατί πήρες δάνειο με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου το 2021 για την παραγωγή του κοιτάσματος “E”? τι έγινε με την υπόθεση; Πρέπει να γνωρίζεις ότι η κοινωνία της Καβάλας είναι μικρή και όσα Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις να βγάλεις γνωρίζει ποιος αγωνίζεται, ποιος προσφέρει, ποιος ρουφιανεύει και ποιος εκμεταλλεύεται ανθρώπους και κρατική περιουσία. 

Αν δυο και πλέον χρόνια δεν είναι αρκετά να το καταλάβεις δεν φταίμε εμείς, αλλά η εμμονή σου να δημιουργήσεις δούλους. Αυτά μετά από καιρό γιατί είμαστε στο φως στην Κεντρική Πλατεία, ενώ εσύ υποκριτικά δηλώνεις λευκή περιστερά, αλλά όχι μόνο εμπλέκεσαι, φυτρώνεις κι εκεί που δεν σε σπέρνουν. 

Χαίρεται τεράστια εταιρεία με την πείρα 40 χρόνων όπως δηλώνει σ’ αυτούς που δεν γνωρίζουν ενώ ιδρύθηκε το 2008, αλλά εσύ πάντα λες την αλήθεια, δηλαδή η δική σου αλήθεια που είναι από την αρχή μέχρι το τέλος ένα ψέμα.

 




Επίσκεψη Γ.Γεωργαντά και Α. Μπαρτζώκα στην Π.Ε Καβάλας

Ο Πρώην Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και νυν Βουλευτής ΝΔ Γεώργιος Γεωργαντάς μαζί με τον Βουλευτή ΝΔ Ημαθίας κ. Αναστάση Μπαρτζώκα επισκέφθηκαν σήμερα το πρωί την Π.Ε Καβάλας

Αρχικά στις 10:00 βρέθηκαν στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη ενώ στην συνέχεια ακολούθησε βόλτα στην αγορά της Καβάλας και εκτενείς συζήτησεις με τους κατοίκους της πόλης.

Στην συνέχεια, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο γραφείο του Δήμου Παγγαίου Φίλιππου Αναστασιάδη με αντίστοιχη βόλτα στην Ελευθερούπολη.

Παρουσία βουλευτών ΝΔ Καβάλας κ. Γιάννης Πασχαλίδης και Αγγελική Δεληκάρη καθώς και ο πρώην Υπουργός Άμυνας κ.Νίκος Παναγιωτόπουλος.

Τέλος, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο γραφείο του Δήμαρχου Νέστου κ. Σάββα Μιχαηλίδη στην Χρυσούπολη.

 




Λυμπεράκης: «Στην ΠΕ Καβάλας 4 χρόνια δεν έγινε τίποτα»

Ο Δημήτρης Λυμπεράκης συνεχίζει την πετυχημένη του πορεία στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση. Με την εμπειρία δεδομένη από την 4ετια που τελειώνει. Στην Πρωινή μίλησε για την προσπάθεια που είναι σε εξέλιξη με νέο επικεφαλής τον Στέργιο Ηλιόπουλο

Αναφέρθηκε σε όσα έγιναν ή δεν έγιναν τα προηγούμενα 4 χρόνια από τη διοίκηση Μέτιου. Ο κ. Λυμπεράκης διαπιστώνει φθορά τόσο στη διοίκηση όσο και στην παράταξη Τοψίδη. Κι έτσι αισιοδοξεί για το αποτέλεσμα του συνδυασμού στον οποίο μετέχει.

Στην Πρωινή μεταξύ άλλων δήλωσε: « Ο νέος μας επικεφαλής κ. Στέργιος Ηλιόπουλος είναι έμπειρος και γνωστός. Τώρα γίνεται ακόμη περισσότερο, σε όλη την ΑΜΘ. Με επάρκεια γενική και πολιτική συγκρότηση.

Κατά τη γνώμη μου, του το είπα άλλωστε, ο κ. Κατσιμίγας αποφάσισε λάθος όταν αποφάσισε να αποχωρήσει από επικεφαλής. Στη συζήτηση που κάνουμε με τους πολίτες σε εξορμήσεις σχεδόν καθημερινές, μιλάμε για αυτά που 4 χρόνια δεν έγιναν στην ΠΕ Καβάλας.

Όπου είδαμε να γίνονται μόνο τα αυτονόητα. Δεν υπήρξε αξιοποίηση των Λουτρών των Ελευθερών. Διακόπηκε το έργο στο φράγμα Μαρμαρά. Ο εργολάβος μάλιστα αποχώρησε. Δεν εξασφαλίστηκε το έργο προστασίας των Τεναγών των Φιλίππων από τις πλημμύρες.

Παραμένει πεσμένη η γέφυρα μπροστά από το παλιό Νοσοκομείο. Δεν υπάρχει εξέλιξη για τη συνέχιση της Περιμετρικής. Φυσικά δεν υπήρξε καμία ανάδειξη για τουριστική εκμετάλλευση του Παγγαίου. Εμείς αντίθετα οραματιζόμαστε.

Το όραμα μας παρουσιάζουμε στους πολίτες. Γιατί στην Καβάλα 4 χρόνια δεν έγινε τίποτα αναπτυξιακό και ουσιώδες. Ακούω ταυτόχρονα τις δηλώσεις που έκανε στην επίσκεψη του στην Καβάλα ο υποψήφιος περιφερειάρχης του ΠΑΣΟΚ Δαμιανός Καγκελίδης.

Μα η προηγούμενη παράταξη του ίδιου χώρου (Σιμιτσής κτλ) συνδιοικούσε με τον κ. Μέτιο! Στις συζητήσεις που κάνουμε με τον κόσμο και απ’ όσα ακούμε καταλαβαίνω ότι και οι δύο παρατάξεις (Μέτιου και Τοψίδη) θα έχουν φθορά.

Τους βλέπω αποδυναμωμένους και τους δύο. Στα σημαντικά θέματα στις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου ψήφιζαν το ίδιο. Τότε, στα σημαντικά θέματα, θυμούνται ότι και οι δύο συνδυασμοί προέρχονται από τη ΝΔ.

Τέλος θέλω να πω ότι στις δύσκολες πυρκαγιές στον Έβρο και στο Δήμο Νέστου αποδείχθηκε η πλήρης ανεπάρκεια της διοίκησης Μέτιου».




“Η Βία με τα χίλια πρόσωπα” | Εκδήλωση με κεντρικό ομιλητή τον ψυχίατρο Δημήτρη Σούρα στην Καβάλα

Την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας ο γνωστός ψυχίατρος Δημήτρης Σούρας προσκεκλημένος του Κοινωνικού Ινστιτούτου Ενεργών Πολιτών Ελλάδας ανέλυσε το φαινόμενο που μας έχει απασχολήσει και μας έχει προβληματίσει πάρα πολύ. Την ” ΒΙΑ ΜΕ ΤΑ 1000 ΠΡΟΣΩΠΑ”.

Το παρών έδωσαν αρκετοί πολίτες οι οποίοι παρακολούθησαν μέχρι το τέλος την εκδήλωση ενώ είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν ανοιχτά για το θέμα με τον κ. Σούρα ο οποίος απαντούσε σε όλες τις ερωτήσεις σε έναν ανοιχτό διάλογο.




Επεσε μονοκινητήριο αεροσκάφος στην Αερολέσχη Θηβών -Χωρίς τις αισθήσεις του ο 37χρονος πιλότος

Μικρό, υπερελαφρύ μονοκινητήριο, αεροσκάφος με το χειριστή του κατέπεσε κάτω από άγνωστες προς το παρόν συνθήκες σήμερα το μεσημέρι στην Αερολέσχη Θηβών.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 37χρονος πιλότος ο οποίος ήταν ο μοναδικός επιβαίνων ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του και παρελήφθη από το ΕΚΑΒ.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το αεροσκάφος έπεσε εντός της Αερολέσχης, πιθανότατα κατά την απογείωση. Το αεροσκάφος εκκίνησε από τη Θήβα και είχε κατεύθυνση προς Μαλεσίνα, ενώ επικοινωνούσε με τον πύργο ελέγχου της Τανάγρας.

Στο σημείο έσπευσαν 6 πυροσβέστες με δύο οχήματα οι οποίοι και επιχείρησαν για τον απεγκλωβισμό του χειριστή.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες υπήρξε και διαρροή βενζίνης, η οποία απομονώθηκε με πριονίδι.




Καύσιμα: Ανησυχητική πρόβλεψη για τιμή 2,20 στην αμόλυβδη – Απλησίαστο το πετρέλαιο θέρμανσης

Δυσοίωνες είναι οι εκτιμήσεις των πρατηριούχων για το ράλι ανόδου στις τιμές των καυσίμων

Ο Πρόεδρος των Πρατηριούχων Αττικής, Νίκος Παπαγεωργίου μιλώντας για την αύξηση της τιμής της βενζίνης εκτίμησε ότι σύντομα θα δούμε την αμόλυβδη στα 2,2 ευρώ το λίτρο.

Όπως είπε στον ΑΝΤ1 δεν υπάρχουν καλές ειδήσεις εδώ και καιρό, ώστε να ρίξουν τις τιμές, αντιθέτως οι κινήσεις της Ρωσίας συντηρούν το ράλι ανόδου στις διεθνείς τιμές και ακόλουθα στις λιανικές τιμές των καυσίμων παγκοσμίως.

Ο πρόεδρος των πρατηριούχων Αττική έκανε λόγο για «νευρική περίοδο για τα καύσιμα. Μέσα σε 2,5 μήνες έχουν αυξηθεί 20 λεπτά οι τιμές. Δυστυχώς, θα είναι μια παρατεταμένη περίοδος ανόδου των τιμών και θα ξαναδούμε την τιμή της βενζίνης στα 2,20 ευρώ ανά λίτρο».

 Οι διεθνείς τιμές του μαύρου χρυσού έχουν σκαρφαλώσει στα 95 δολάρια το βαρέλι καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 30% από την 1η Ιουνίου, παράγοντας που συμπαρασύρει τα υγρά καύσιμα σε όλη την Ευρώπη και ιδιαίτερα στη χώρα μας.

Πρόκειται για πρόσθετη επιβάρυνση για τα νοικοκυριά που καλούνται ήδη να αντιμετωπίσουν τον πολύ υψηλό πληθωρισμό, όχι μόνο στην ενέργεια αλλά και στα τρόφιμα και αλλού.

Ήδη η ελβετική τράπεζα UBS βλέπει τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να φτάνουν σε τριψήφια επίπεδα. «Αναμένουμε ότι το Brent θα διαπραγματεύεται σε ένα εύρος 90–100 δολαρίων τους επόμενους μήνες, με στόχο στο τέλος του έτους τα 95 δολάρια», δήλωσε ο αναλυτής της UBS Τζιοβάνι Σταουνόβο.

Η πιο σφιχτή αγορά όσον αφορά την προσφορά έχει πυροδοτήσει νέες προβλέψεις ότι το πετρέλαιο θα μπορούσε σύντομα να επιστρέψει στα 100 δολάρια το βαρέλι. Τέτοιες προβλέψεις έχουν κάνει μεταξύ άλλων ακόμη ο διευθύνων σύμβουλος της Chevron Μάικ Γουίρθ και αμερικανικές επενδυτικές τράπεζες και οίκοι.

«Δεδομένων των θεμελιωδών μεγεθών και του πιο θετικού κλίματος, θα μπορούσαμε να δούμε το ICE Brent να σπάει πάνω από τα 100 δολάρια/βαρέλι στο όχι και πολύ μακρινό μέλλον», ανέφερε η ING σε έκθεση που εστάλη στο Bloomberg «Ωστόσο, μια τέτοια κίνηση θα ήταν πιθανότατα μη βιώσιμη», αναφέρεται.

Το πετρέλαιο θέρμανσης

Το ίδιο ανησυχητικές ήταν οι εκτιμήσεις του και για το πετρέλαιο θέρμανσης εκτιμώντας ότι «η τιμή εκκίνησης του πετρελαίου θέρμανσης θα είναι στα 1,45 ευρώ ανά λίτρο».

«Η τιμή αυτή είναι απαγορευτική για τους περισσότερους καταναλωτές, δεν θα υπάρχουν παραγγελίες» κατέληξε ο κ. Παπαγεωργίου.

tanea.gr

 




Έβρος: Συνελήφθη αλλοδαπός, μέλος σπείρας που δραστηριοποιούνταν στην εξαπάτηση πολιτών

Τα μέλη της σπείρας τηλεφωνούσαν σε πολίτες σε περιοχές της Ορεστιάδας και του Διδυμοτείχου και προσπαθούσαν να τους αποσπάσουν διάφορα χρηματικά ποσά και τιμαλφή

Προσποιούνταν τους γιατρούς νοσοκομείου με το πρόσχημα τραυματισμού συγγενικού προσώπου το οποίο χρειάζεται άμεση χειρουργική επέμβαση

Εξιχνιάσθηκαν 6 υποθέσεις απατών τετελεσμένες και σε απόπειρα κατά τις οποίες οι δράστες απέσπασαν από τα θύματα τους το χρηματικό ποσό των 24.050 ευρώ, λίρες και τιμαλφή

Εξιχνιάσθηκαν έπειτα από επιστάμενεςέρευνες των αστυνομικών του Τμήματος Ασφάλειας Διδυμοτείχου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, έξι υποθέσεις απατών εκ των οποίων δύο τετελεσμένες καιτέσσερις σε απόπειρα, που διαπράχθηκαν την 22-9-2023σε βάρος ημεδαπών,σε περιοχές της Ορεστιάδας και του Διδυμοτείχου.

Ειδικότερα,όπως διαπιστώθηκε από τους ανωτέρω αστυνομικούς,  οι δράστες, καλούσαν τηλεφωνικά τους παθόντες προσποιούμενοι τους ιατρούς νοσοκομείου και με πρόσχημα ότι συγγενικό τους πρόσωπο είχε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα και χρήζει άμεσης χειρουργικής επέμβασης, απαιτούσαν χρηματικά ποσά και τιμαλφή για την παροχή των υπηρεσιών τους.

Ακολούθως, αφού κατάφερναν να πείσουν τους παθόντες,έτεροι δράστες συνεργοί τους μετέβαινανστις οικίες τους,προκειμένουνα παραλάβουν τα συμφωνηθέντα.

Χθες (22-9-2023) το απόγευμα, μετά από οργανωμένη αστυνομική επιχείρηση, αστυνομικοί του Τμήματος Ασφάλειας Διδυμοτείχου, εντόπισαν και συνέλαβαν σε οικισμό του Έβρουέναν αλλοδαπό, ο οποίος είχε μεταβεί με Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο έξωθεν της οικίας ηλικιωμένης που είχαν υποδείξει οι συνεργοί του και παρέλαβε χρήματα και χρυσές λίρεςτα οποία κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στην δικαιούχο τους.

Από τη μέχρι στιγμής αστυνομική έρευνα, εξακριβώθηκε ότι κατά την ίδια ημέρα, ο δράστης που είχε ρόλο «εισπράκτορα» ενεργώντας από κοινού με άγνωστους συνεργούς του στις προαναφερόμενες περιοχές, διέπραξαν επιπλέον -1- τετελεσμένη απάτη και -4- απόπειρες απάτης, ενώ από την εγκληματική τους δράση είχαν αποκομίσει συνολικά το χρηματικό ποσό των 24.050 ευρώ, χρυσές λίρες και τιμαλφή, καθώς επίσης αποπειράθηκαν να αποσπάσουν χρηματικά ποσά και τιμαλφή χωρίς τελικά να τα καταφέρουν, καθόσον οι απατηλές προθέσεις τους έγιναν αντιληπτές.

Κατασχέθηκαν το ανωτέρω όχημα ως μέσο τέλεσης αξιόποινων πράξεων, χρηματικά ποσά, ένα κινητό τηλέφωνοκαι ιδιόχειρες σημειώσεις.

Οσυλληφθείςθα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ η αστυνομική έρευνα και η προανάκριση, συνεχίζονται από το Τμήμα Ασφάλειας Διδυμοτείχου, για την ταυτοποίηση των συνεργών τούκαι την εξακρίβωση τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.




Eurostat: Αυξήθηκαν οι θάνατοι στην Ελλάδα τις ημέρες του καύσωνα

Η Ευρωπαϊκή Στατιστική Αρχή (EUROSTAT) κατέγραψε ρεκόρ θανάτων τον Ιούλιο του 2023 και κυρίως τις ημέρες του μεγάλου καύσωνα, με τα στοιχεία να αφορούν όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ)

Στην Ελλάδα, γνωστός θάνατος αποδιδόμενος σε θερμοπληξία και τις υψηλές θερμοκρασίες ήταν μόνο ένας και συγκεκριμένα αυτός, του 46χρονου ντελιβερά από τη Χαλκίδα.

Η Eurostat, ωστόσο, δίνει στη δημοσιότητα νέα στοιχεία. Αναλυτικότερα, τα ποσοστά θνησιμότητας συνολικά για τον μήνα Ιούλιο του 2023 αυξήθηκαν στη χώρα μας κατά 120%, ενώ την πιο θερμή εβδομάδα, δηλαδή, από τις 17 έως τις 23 Ιουλίου η αύξηση έφτασε στο 139%, σε σύγκριση με τον μέσο όρο της τριετίας 2016-2019.

Από την Αρχή διευκρινίζεται, ότι η αρχική τιμή που ελήφθη υπόψη στην συγκεκριμένη ανάλυση είναι το 100%, κάτι που στην πράξη σημαίνει ότι η πραγματική αύξηση ήταν το 39%.

Eurostat: Στη δεύτερη χειρότερη θέση η Ελλάδα

Εντωμεταξύ, τα νέα δεδομένα της Eurostat δείχνουν κάτι εξίσου ανησυχητικό: Ότι τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας τη συγκεκριμένη περίοδο καταγράφηκαν στη Μάλτα με αύξηση 158%, με την Ελλάδα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με αύξηση 120%. Ακολουθεί η Κύπρος με 117% και η Ιρλανδία με 114%.

«Οι περισσότεροι θάνατοι καταγράφηκαν στις χώρες της ΕΕ τη δεύτερη (επιπλέον 3.800 θάνατοι) και την τρίτη (επιπλέον 3.200 θάνατοι) εβδομάδα του Ιουλίου. Ενώ οι θάνατοι αφορούν όλες τις αιτίες, ο Ιούλιος ήταν ο μήνας που έγιναν αισθητές οι υψηλές θερμοκρασίες σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus δείχνει ότι η νότια περιοχή της ηπείρου παρουσίασε θερμοκρασίες έως και 45°C, επηρεάζοντας κυρίως την Ελλάδα, την ανατολική Ισπανία, τη Σαρδηνία, τη Σικελία και τη νότια Ιταλία», σχολιάζουν οι συντάκτες της έρευνας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ενδέχεται η υψηλές θερμοκρασίες να ήταν ο παράγοντας αύξησης των θανάτων.

Eurostat: Στη δεύτερη χειρότερη θέση η Ελλάδα

Εντωμεταξύ, τα νέα δεδομένα της Eurostat δείχνουν κάτι εξίσου ανησυχητικό: Ότι τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας τη συγκεκριμένη περίοδο καταγράφηκαν στη Μάλτα με αύξηση 158%, με την Ελλάδα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με αύξηση 120%. Ακολουθεί η Κύπρος με 117% και η Ιρλανδία με 114%.

«Οι περισσότεροι θάνατοι καταγράφηκαν στις χώρες της ΕΕ τη δεύτερη (επιπλέον 3.800 θάνατοι) και την τρίτη (επιπλέον 3.200 θάνατοι) εβδομάδα του Ιουλίου. Ενώ οι θάνατοι αφορούν όλες τις αιτίες, ο Ιούλιος ήταν ο μήνας που έγιναν αισθητές οι υψηλές θερμοκρασίες σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus δείχνει ότι η νότια περιοχή της ηπείρου παρουσίασε θερμοκρασίες έως και 45°C, επηρεάζοντας κυρίως την Ελλάδα, την ανατολική Ισπανία, τη Σαρδηνία, τη Σικελία και τη νότια Ιταλία», σχολιάζουν οι συντάκτες της έρευνας, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ενδέχεται η υψηλές θερμοκρασίες να ήταν ο παράγοντας αύξησης των θανάτων.

newsit.gr

 

 

 

 




Θεσσαλονίκη: Νεκρός ανασύρθηκε 68χρονος στην παραλία Ασπροβάλτας

Νεκρός ανασύρθηκε χθες (22.9.2023) από την παραλία της Ασπροβάλτας στη Θεσσαλονίκη ένας 68χρονος αλλοδαπός, ο οποίος πιθανότατα έκανε το μπάνιο του στην περιοχή

Ο ναυαγοσώστης της παραλίας της Ασπροβάλτας στη Θεσσαλονίκη προσπάθησε μαζί με έναν γιατρό από το αγροτικό ιατρείο της περιοχής να επαναφέρουν τον 68χρονο άνδρα.

Ο άτυχος αλλοδαπός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

Από το Β΄ λιμενικό τμήμα Σταυρού του κεντρικού λιμεναρχείου Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση, πρόκειται να παραγγελθεί η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.




Στην Καβάλα ολοκλήρωσε την προεκλογική περιοδεία του ο Στέφανος Κασσελάκης

Περιοδεία στην Καβάλα έκανε ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, την Παρασκευή (22/09)

Ο κ. Κασσελάκης μίλησε με φίλους και μέλη του κόμματος στο καφέ Riviera και όπως είπε με την ομιλία του στην Καβάλα κλείνει τον κύκλο ομιλιών του σε όλη την Ελλάδα.

Ο υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ  έκανε αναφορές στον Αλέξη Τσίπρα και στην πολιτική που ακολούθησε το 2015.

“Θα τρέξω χιλιόμετρα και στις αυτοδιοικητικές εκλογές και μετά. Η ανθρωπιά δεν είναι κάτι θεωρητικό είναι στάση ζωής. Αυτή είναι η πολιτική μου σκέψη.  Εγώ δεν θα είμαι στην Βουλή αν κερδίσω, αλλά οι πολιτικοί δεν πρέπει να έχουν ασυλία”, ανέφερε μεταξύ άλλων.

Επίσης τόνισε “έχουμε μια μεγάλη ευθύνη την Κυριακή. Θα επιλέξουμε το άτομο που θα σταθεί όχι μόνο απέναντι στον Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά και τους μηχανισμούς του συστήματος. Αλλά δεν φτάνει μόνο ένα άτομο αλλά ολόκληρο κόμμα. Δεν θέλω βαρώνους, θέλω από τη Δευτέρα αν κερδίσω όλοι σας να μπορείτε να μου μιλήσετε. Το ελληνικό όνειρο πρέπει να βασίζεται στην ιστορία του. Θέλω ο κόσμος να μπορεί να σταθεί στον τόπο του και να έχει μια κοινωνική απελευθέρωση.

Το κράτος μας χρειάζεται μια μεγάλη ανασυγκρότηση. Δεν είναι τόσο ακριβό να ανασυγκροτήσεις το κράτος, το ακριβό είναι να μην κάνεις τίποτα.”




Συνεχίζονται οι εμβολιασμοί των πλημμυροπαθών στην Θεσσαλία

Τα λιμνάζοντα ύδατα σε πολλές περιοχές της Θεσσαλίας κάνουν επιβεβλήμένο τον εμβολιασμό όσων επιχειρούν στις πληγείσες περιοχές αλλά και των κατοίκων που δίνουν καθημερινά τον δύσκολο αγώνα για την αντιμετώπιση των σνεπειών της φονικής καταιγίδας Daniel

Εμβολιαστικά κέντρα για αντιτετανικό εμβολιασμό, υπάρχουν τρία στην πόλη της Λάρισας, στην Φιλιππούπολη, στους Αμπελόκηπους και στην Γιάννουλη. Όπως είπε στην ΕΡΤ η συντονίστρια του εμβολιαμού στην ΤΟΜΥ Αμπελοκήπων κ. Ράνια Πινακά, «… Προσπαθούμε να προστατέψουμε και το γενικό πλυθησμό, προηγήθηκε ο εμβολιασμός Πυροσβεστών και εθελοντών… τώρα εμβολιάζονται εθελοντές και όσοι εμπλέκονται στον καθαρισμό των σπιτιών… όσοι έρχονται σε επαφή με χώμα, θα πρέπει να κάνουν το αντιτετανικό εμβόλιο… η ανοσία αρχίζει άμεσα… η προσέλευση είναι καλή… πραγματοποιούνται εμβολιασμοί και στην Καρδίτσα»

Παράλληλα, υπό την καθοδήγηση της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας κ. Αγαπηδάκη, γίνονται εμβολιασμοί για την ηπατίτιδα Α σε οικισμό Ρομά στους Σοφάδες Καρδίτσας και τα Φάρσαλα, σε συνεργασία με την 5η ΥΠΕ και τις κινητές μονάδες του ΕΟΔΥ. Για τους ενήλικες θεωρείται ότι έχουν κάποια στιγμή της ζωής τους έρθει σε επαφή με τον ιό γι αυτό και δεν πραγματοποιούνται εμβολιασμοί.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου κ. Α. Βαλτάς είπε πως από την πρώτη στιγμή μετά την καταστροφή, τα φαρμακείαήταν κοντά στον πολίτη για να διανείμουν φάρμακα, πολλά καταστάφηκαν από την πλημμύρα.

Έγινε προσπάθεια μέσω των συνεταιρισμών φαρμακαποθηκών, ακόμα και σε φαρμακεία που είχαν ζημιές, να δοθούν στους ανθρώπους τα φάρμακα ακόμα κι έξω από τα φαρμακεία ή να πάνε τα φάρμακα στα σπίτια παππούδων και γιαγιάδων.

«Ζητήσαμε από τις εταιρίες να αυξήσουν τις ποσότητες των φαρμάκων για την περιοχή της Θεσσαλίας… Δώσμα ετο δικαίωμα οι άνθρωποι να μπορούν να συνταγογραφήσουν ξανά τα φάρμακα που χάθηκαν, χωρίς να μπει κόφτης στην συνταγογράφηση… Στον Βόλο, του φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ δεν λειτουργούσε, δώσαμε χώρο στην συνεταιριστική φαρμακαποθήκη του Βόλου και στήθηκε εκεί φαρμακείο… Η απόφαση του Υπουργού για μη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα είναι πολύ σωστή… Υπάρχουν πολλά φαρμακεία που έχουν ζημιές 50, 100 και 200 χιλιάδων ευρώ… Τα φάρμακα ψυγείου αχρηστεύθηκαν… θα πρέπει οι εταιρίες να δείξουν ευαισθησία και να τα επιστρέψουν στα φαρμακεία», τόνισε.

ertnews.gr

 




Κορονοϊός – Ματίνα Παγώνη: Στην Ελλάδα η νέα παραλλαγή «Pirola», έχει 30 μεταλλάξεις

Για την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού αλλά και τις έκτακτες υγειονομικές συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στη Θεσσαλία μίλησε η πρόεδρος ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη

«Όντως έχουν αυξηθεί τα κρούσματα covid, και υπάρχουν και εισαγωγές στα νοσοκομεία. Παρόλο που τα περιμέναμε τέλος Οκτώβρη, έχουν ξεκινήσει πολύ πιο νωρίς. Ο κόσμος πρέπει να αρχίσει να προσέχει γιατί η μετάδοση είναι πολύ πιο εύκολη. Οι Γερμανοί ξεκίνησαν την ιστορία με έναν νέο εμβολιασμό όπως και οι ΗΠΑ. Εμείς είμαστε πολύ πίσω ακόμα, έχουμε και διαφορετικές καιρικές συνθήκες με αυτές τις χώρες, εμείς ακόμα έχουμε καλό καιρό», ανέφερε μιλώντας στην τηλεόραση του Mega η Ματίνα Παγώνη.

«Το εμβόλιο έχει ξεκινήσει, έχει προχωρήσει, έχουν τελειώσει οι φάσεις, έχουν ασχοληθεί 2 εταιρείες και θα δοθούν οδηγίες στις επιτροπές εμβολιασμού μετά από εισηγήσεις του ΠΟΥ και θα ενημερωθούμε όλοι. Έχουμε ξεκινήσει με το στέλεχος Pirola, που έχει πάνω από 30 μεταλλάξεις, αυτό μας φοβίζει και προβληματιζόμαστε.

Ο κορονοϊός είναι γνωστός στον ιατρικό κόσμο και πλέον μπορούμε να τον διαχειριστούμε σε σχέση με πριν από 2 χρόνια», τόνισε η κ. Παγώνη.

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

newsit.gr

 




Σχέδιο κατασκευής νέας προβλήτας στην Κεραμωτή προωθεί ο Σάββας Μιχαηλίδης

Το σχέδιο για την κατασκευή ενός νέου λιμανιού στην Κεραμωτή που θα επιδιωχθεί να είναι δημοτικό, παρουσίασε χθες μιλώντας στο ράδιο Πρωινή ο Δήμαρχος Νέστου-υποψήφιος στις εκλογές του Οκτώβρη- Σάββας Μιχαηλίδης

Αν και αναφέρθηκε στην κατασκευή νέας προβλήτας, το σχέδιο είναι μεγαλύτερο και αφορά τελικά τις νέες λιμενικές. Που απλώς θα ξεκινήσουν με τον προαναφερθέντα τρόπο. Η υλοποίηση του πλάνου που είναι σε εξέλιξη αφορά τον Αναπτυξιακό Οργανισμό του Δήμου Νέστου. Αυτός ωριμάζει τις διαδικασίες και με τη δημιουργία ενός Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, αυτού της Κεραμωτής. 

Ο κ. Ο Μιχαηλίδης είπε ότι η πρόταση θα κατασκευαστεί σε τέτοιο σημείο στην Κεραμωτή ώστε η κίνηση που θα υπάρξει να μην ενοχλεί το χωριό. Στη νέα προβλήτα θα εξυπηρετούνται τα φέρι μποτ ενώ το υπάρχον λιμάνι προτείνεται να φιλοξενήσει πλωτές εξέδρες.

 Ο κ. Ο Μιχαηλίδης για την προεκλογική περίοδο και τα άλλα θέματα δημοτικής επικαιρότητας μεταξύ άλλων δήλωσε: « Αυτήν τη φορά οι εκλογές άρχισαν αργά. Είναι πιο ήσυχες. Ο κόσμος είναι κατασταλαγμένος. Ο Μάλλον έχει επιλέξει έναν άλλο τρόπο λειτουργίας, του στην προεκλογική συζήτηση. 

Για μας υπήρξε το δυσάρεστο γεγονός της πυρκαγιάς. Καταστράφηκαν 62 οικήματα, δέντρα και καλλιέργειες. Γενικά είχαμε μεγάλες απώλειες. Η διαδικασία των αποζημιώσεων προχωρά καλά. Ειδικά σε ότι αφορά το Δήμο Νέστου. 

Πιστεύω και περιμένω άμεση χρηματοδότηση. Σας θυμίζω ότι ο Δήμος Νέστου διορθώνει οίκημα για να στεγάσει δύο ανθρώπους που σήμερα φιλοξενούνται σε συγγενείς τους. Προσπαθούμε να τους βοηθήσουμε να επιστρέψουν σπίτι τους στο Διαλεκτό. 

Ταυτόχρονα συμπαραστεκόμαστε στη ζημία των εγκαταστάσεων που έπαθε κτηνοτρόφος. Για την 4ετία που τελειώνει ο Δήμος Νέστου εξασφάλισε έργα 51 εκ ευρώ. Έργα που εκτελούνται».




Ο Χρήστος Μέτιος παρουσίασε το πρόγραμμα και τους υποψηφίους της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης στην Καβάλα

Παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Lucy της Καβάλας η δεύτερη πολιτική εκδήλωση της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης, της παράταξης που ηγείται ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος.

Ο κ. Μέτιος παρουσίασε το έργο και το πρόγραμμά του για την Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας στους τομείς της κοινωνικής πολιτικής, της υγείας, της παιδείας, της επιχειρηματικότητας, του τουρισμού, του πολιτισμού, του περιβάλλοντος και των υποδομών στις οδικές μεταφορές, στην αντιπλημμυρική προστασία, στη συντήρηση κτιρίων και στα έργα ανάπτυξης του πρωτογενούς τομέα.

Ο κ. Μέτιος τόνισε ότι, κατά τη διάρκεια της διοίκησής του, μόνο στον τομέα των υποδομών, έχουν δρομολογηθεί στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας και στη Θάσο πάνω από 100 έργα και μελέτες, συνολικού προϋπολογισμού που ξεπερνά τα 106 εκατομμύρια ευρώ.

Επισήμανε ότι η Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση είναι η μοναδική περιφερειακή παράταξη που διαθέτει ολοκληρωμένο, κοστολογημένο, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα και ανέφερε ότι το Σχέδιό του για την ανάπτυξη της Περιφέρειας περιλαμβάνει πάνω από 690 έργα, μελέτες και δράσεις που είτε έχουν ολοκληρωθεί, είτε υλοποιούνται, είτε ξεκινούν άμεσα είτε βρίσκονται σε φάση διαγωνισμού.

Υπογράμμισε δε ότι ο σχεδιασμός του για το αμέσως επόμενο διάστημα περιλαμβάνει πάνω από 70 νέα έργα σε όλη την Περιφέρεια, από τα οποία τα 18 είναι για την Καβάλα και τη Θάσο με συνολικό εκτιμώμενο προϋπολογισμό 32 εκατομμύρια ευρώ, και κάλεσε τους πολίτες να συγκρίνουν τα πρόσωπα, τις θέσεις και το πρόγραμμα της κάθε παράταξης.

Στη συνέχεια ο κ. Μέτιος παρουσίασε τους 23 υποψηφίους Περιφερειακούς Συμβούλους της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας.

Πρόκειται για 10 γυναίκες και 13 άνδρες, για τους οποίους ο κ. Μέτιος τόνισε ότι είναι «ενεργοί πολίτες, γνωστοί από την επαγγελματική τους δραστηριότητα και την κοινωνική τους παρουσία, μια δυναμική ένωση ανθρώπων με εμπειρία και διαδρομή στην αυτοδιοίκηση αλλά και ανθρώπων που δοκιμάζουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους».

Στην εκδήλωση της Καβάλας παρών ήταν και ο επιχειρηματίας – ξενοδόχος κ. Παναγιώτης Ζαμπέκος, ο οποίος είναι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος της Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης στη Θάσο.

Οι 23 υποψήφιοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της ΠΕ Καβάλας:

  1. Αντωνιάδης Κώστας (Αντιπεριφερειάρχης Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας ΑΜΘ – Δικηγόρος)
  2. Γάκης Χρήστος (Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος ΑΜΘ – Δικηγόρος)
  3. Γεωργιτσοπούλου Ροδόπη (Αρχιτέκτων Μηχανικός)
  4. Γραμμένος Γιώργος (Δικηγόρος –Πρόεδρος Δικηγορικού Συμβουλίου Καβάλας – πρώην πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Καβάλας)
  5. Δίγκογλου Παναγιώτα (Ερευνήτρια και project manager)
  6. Εμμανουηλίδης Βασίλης (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός)
  7. Ζησίμου Παύλος (Επιχειρηματίας)
  8. Ζιάρου Μαρία (Κτηματομεσίτρια)
  9. Καλαμούκη Βιργινία (Ιδιωτική υπάλληλος)
  10. Καραγιώργης Ανδρέας (Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Αλιευτικής Πολιτικής – Ιδιοκτήτης Φροντιστηρίου ξένων γλωσσών – Καθηγητής Ιταλικών – Δημοσιογράφος)
  11. Καραγκιοζίδου Άννα (Χειρίστρια ιατρικών συσκευών στο Τμήμα Πυρηνικής Ιατρικής του Γ. Νοσοκομείου Καβάλας)
  12. Καρακότσαλης Γιάννης (Ιδιωτικός Υπάλληλος – προπονητής ποδοσφαίρου)
  13. Κονδυλίδου Βίλλυ (Βασιλική) (Ιδιοκτήτρια κέντρων ξένων γλωσσών – Μεταφράστρια – Διερμηνέας)
  14. Μερασεδόγλου Αντιγόνη (Λιμενικός)
  15. Μπάης Κυριάκος (Εκπαιδευτικός Δ/ντης Δημοτικού Σχολείου Αμυγδαλεώνα)
  16. Μωυσίδου Στέλλα (Νομικός)
  17. Παπαδόπουλος Κίμων (Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μέλος του Δ.Σ. του Εμπορικού – Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Καβάλας)
  18. Παπαδόπουλος Σωτήρης (Ιδιοκτήτης επιβατικών δημόσιας χρήσεως αυτοκινήτων)
  19. Παπακοσμάς Κωνσταντίνος (Υπάλληλος – Ερευνητής ιστορίας)
  20. Πολίτης Αλέξης (Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας – Ιατρός)
  21. Χαρίτου Δέσποινα (Μπέττυ) (Τεχνολόγος Γεωπόνος – Νοσηλεύτρια)
  22. Χατζηραφαηλίδου Κυριακή (Δικηγόρος)
  23. Χατζηφωτιάδης Χρήστος (προπτυχιακός φοιτητής Δ.Π.Θ)

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Το Τελευταίο αντίο στην Γλυκερία Μεμεκίδου δόθηκε στην Κομοτηνή

Σε κλίμα οδύνης τελείται αυτή την ώρα η κηδεία της Αξιωματικού της Διεύθυνσης Υγειονομικού του ΓΕΕΘΑ, Γλυκερίας Μεμεκίδου, η οποία σκοτώθηκε στο τροχαίο δυστύχημα στη Λιβύη.

Συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι λένε το τελευταίο «αντίο» στην 46χρονη Γλυκερία Μεμεκίδου στην Καλλιθέα Κομοτηνής, τον τόπο καταγωγής της. Η εξόδιος ακολουθία ψάλλεται στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κομοτηνής από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας & Κομοτηνής κκ Παντελεήμονα.

Το φέρετρο με την σορό της 46χρονης ήταν τυλιγμένο με την ελληνική σημαία, ενώ στον αύλειο χώρο της εκκλησίας αγήματα απέδωσαν τιμές.