Σεισμός στην Κέρκυρα | Το νησί κινδυνεύει περισσότερο από μεγάλους αλβανικούς σεισμούς

Σεισμός 4,7 Ρίχτερ σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 22/3/2024 ανοιχτά της Κέρκυρας και οι σεισμολόγοι εμφανίζονται καθησυχαστικοί. Ο διευθυντής του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Άκης Τσελέντης, σε ανάρτησή του στο Facebook έγραψε, μάλιστα, ότι «η Κέρκυρα κινδυνεύει πιο πολύ από μεγάλους αλβανικούς σεισμούς».

Για τον πρωινό σεισμό 4,7 Ρίχτερ ανοιχτά της Κέρκυρας μίλησε στην εκπομπή «Συνδέσεις» και ο διευθυντής ερευνών του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, Αθανάσιος Γκανάς. Είπε ότι ήταν ασθενής σεισμική δόνηση ενώ ανέφερε μεταξύ άλλων ότι δεν υπάρχει γνωστό ρήγμα εκεί και ότι δεν εμπνέει ανησυχία.

Συγκεκριμένα, είπε πως «έχουμε μια ασθενή σεισμική δόνηση σε υποθαλάσσιο χώρο. Είναι περίπου 18 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά από τους Οθωνούς. Είναι στο βόρειο Ιόνιο. Δεν υπάρχει κάποιο γνωστό ρήγμα εκεί. Το ρήγμα που υπάρχει και το ξέρουμε είναι λίγο πιο κοντά στην Κέρκυρα. Είναι μια ακολουθία η οποία ξεκίνησε εδώ και δύο μέρες. Έχουμε αρκετούς μικρούς σεισμούς και σήμερα το πρωί έγινε ο σεισμός 4,7 Ρίχτερ και ακολούθησε μετά ένας μετασεισμός 3,4 Ρίχτερ.

Δεν προκαλεί ανησυχία αυτή η ακολουθία. Αλλά ωστόσο, επειδή είναι μια περιοχή που έχει χαμηλή σεισμικότητα, κάθε δραστηριότητα εκεί μας προξενεί το ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχθεί».

Για το αν ήταν ο κύριος σεισμός είπε ότι «δεν έχουμε ακόμα αρκετά στοιχεία. Μπορεί ίσως να ακολουθήσει. Τώρα, επειδή το 4,7 είναι στο όριο ασθενούς – ισχυρής δόνησης, θα δούμε. Θέλουμε λίγα δεδομένα ακόμη. Είναι μια περιοχή, δεν την ξέρουμε καλά γιατί είναι στο μέσο του βορείου Ιονίου μεταξύ Ελλάδος – Ιταλίας και δεν έχουμε πολλούς σεισμούς, οπότε θέλουμε λίγα δεδομένα ακόμη να δούμε πώς θα πάει».

Πηγή: newsbeast.gr




Δράση ενημέρωσης πολιτών για το ΤΕΕ στην Καβάλα

Στο κεντρικό λιμάνι της Καβάλας, το ΤΕΕ Ελλάδος πραγματοποιήσε την Πέμπτη 21 Μαρτίου δράσεις ενημέρωσης των πολιτών της Καβάλας για την ιστορία του ΤΕΕ με αφορμή την συμπλήρωση 100 χρόνων λειτουργίας. Πιο συγκεκριμένα στο λιμάνι βρίσκεται μια νταλίκα στην οποία έχουν τοποθετηθεί μόνιτορ τα οποί δίχνουν τα βήματα που έχει κάνει το ΤΕΕ τα τελευταία χρόνια.




Σκρέκας | Οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη με τις επιλογές τους να συμβάλλουν στην μείωση των τιμών

Ανασχεδιάζουμε την πλατφόρμα του e-katanalotis ώστε ο καταναλωτής να ξέρει πόσο κοστίζουν τα προϊόντα που θέλει να αγοράσει στα σούπερ-μάρκετ που έχει γύρω από το σπίτι του και που θα βρει τις φθηνότερες τιμές.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας μιλώντας σήμερα στον ΑΝΤ1 και όπως εξήγησε: «Δηλαδή, ο καταναλωτής μπορεί να φτιάχνει ένα καλάθι με τις αγορές του και να βλέπει πόσο κοστίζει σε κάθε αλυσίδα και να κάνει τις επιλογές του. Σε αυτήν την πλατφόρμα θα υπάρχουν πάνω από 3.000 κωδικοί προϊόντων, που είναι το 70-80% των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης».

Τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί η νέα λειτουργία στην πλατφόρμα e-katanalotis όπως είπε ο υπουργός και υπογράμμισε πως οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη να συμβάλλουν στην μείωση τιμών. Ως παράδειγμα είπε «λέμε σήμερα ότι το φρέσκο γάλα πωλείται προς 1,60-1,80 ευρώ το λίτρο. Σήμερα υπάρχει ελληνικό φρέσκο γάλα σε σούπερ-μάρκετ με 1 ευρώ το λίτρο. Αν οι καταναλωτές διαλέξουν το γάλα με το 1 ευρώ, λέτε την άλλη εβδομάδα οι τιμές στα άλλα να είναι ίδια; Όχι, οι εταιρείες θα μειώσουν τις τιμές στο 1,10-1,20 ευρώ, πιο κοντά στο 1 ευρώ, για να μπορέσουν να σταθούν στην αγορά».

«Θέλουμε να ενδυναμώσουμε τα νοικοκυριά μας και φέρνουμε στην οθόνη τους αυτό που κάνουν σήμερα τα νοικοκυριά, που πάνε από κατάστημα σε κατάστημα αναζητώντας τις φθηνότερες τιμές στα αγαθά» προσέθεσε ο ίδιος.

Απαντώντας σε ερώτηση για τους ελέγχους είπε ότι «οι έλεγχοι συνεχίζονται και επιβάλλονται πρόστιμα, όπου υπάρχουν παρανομίες ενώ έχει εισπραχθεί ή βεβαιωθεί το 80% των προστίμων που έχει επιβληθεί. Μάλιστα, τα πρόστιμα για την αθέμιτη κερδοφορία, για την αισχροκέρδεια πληρώνονται στο 100% και μετά μπορεί να προσφύγει κάποιος εάν θέλει κατά του προστίμου».

Ειδικά για τα είδη που έχουν αυξημένη κατανάλωση, αυτό το διάστημα της Σαρακοστής, ο υπουργός ανέφερε ότι έχουν ζητηθεί στοιχεία και τιμολόγια και γίνονται «σαρωτικοί έλεγχοι σε θαλασσινά και αλιεύματα».

Ο κ. Σκρέκας υποστήριξε ακόμη ότι «σε σχέση με πριν από δύο μήνες, η ντομάτα και το μαρούλι ενδεικτικά έχουν χαμηλότερη τιμή κατά 20-30%. Όσο παίρνουμε μέτρα για υπερτιμολογήσεις, ηλεκτρονικά τιμολόγια και παρεμβάσεις γενικότερες βλέπουμε μια μείωση των τιμών. Δεν αποδίδουν από την μια ημέρα στην άλλη αυτά τα μέτρα. Θα συνεχίζουμε να παίρνουμε μέτρα. Έχουμε λάβει μέτρα που δεν έχει πάρει καμία κυβέρνηση, αλλά ο αγώνας κατά της ακρίβειας συνεχίζεται».

Ο υπουργός τόνισε: «Έχουμε πάρει σειρά από μέτρα που έχουν αποδώσει πχ. στο βρεφικό γάλα, μου στέλνουν αποδείξεις γονείς ότι φθήνυναν κατά 4-5 ευρώ οι συσκευασίες» ενώ πρόσθεσε ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει μεσοσταθμική μείωση τιμών της τάξης του 15% στις τιμές πολλών αγαθών.

Όπως σημείωσε ο υπουργός «η ακρίβεια δεν έχει να κάνει μόνο με την αισχροκέρδεια. Υπάρχει κερδοσκοπία και προσπαθούμε να την αντιμετωπίσουμε, αλλά παράλληλα αυξάνεται και η μισθοδοσία, τα κόστη για τις πρώτες ύλες παγκοσμίως έχουν αυξηθεί, οι τιμές στην Ενέργεια μειώνονται, αλλά δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα που ήταν προ της κρίσης».

Πηγή: newsbeast.gr




Φρίκη στην Πέλλα | Κάλεσε στο σπίτι του ανήλικο αγόρι για να παίξουν βιντεοπαιχνίδι και τον βίασε

Ένοχος για τη σεξουαλική κακοποίηση ενός ανηλίκου κρίθηκε 24χρονος, ο οποίος καταδικάστηκε σε συνολική κάθειρξη 13 ετών. Το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για γενετήσιες πράξεις με ανήλικο που συμπλήρωσε τα 12 έτη και βιασμό, κατ’ εξακολούθηση, ενώ αποφάσισε να τον αφήσει ελεύθερο με όρους ενόψει του εφετείου.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι πράξεις τελέστηκαν το διάστημα μεταξύ 2018-2020 σε περιοχή της Πέλλας. Όλα ξεκίνησαν το καλοκαίρι του 2018, όταν ο κατηγορούμενος (αλβανικής καταγωγής), ο οποίος, τότε, δεν είχε συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του, κάλεσε τον 12χρονο συγχωριανό του στο σπίτι του για να παίξουν βιντεοπαιχνίδι.

Εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι οι γονείς του έλειπαν σε γεωργικές εργασίες, με τη χρήση σωματικής βίας τον κακοποίησε σεξουαλικά, κάτι που επαναλήφθηκε και τα επόμενα χρόνια, άλλοτε στο σπίτι του κατηγορούμενου κι άλλοτε στα χωράφια των γονιών του, όπου τον συναντούσε.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε ύστερα από αναφορά σε Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης Επαγγελματικού Λυκείου, όπου φοιτούσε ο ανήλικος, κι ενώ είχε προηγηθεί άλλη μια καταγγελία σε βάρος του ίδιου κατηγορούμενου.

Πηγή: newsbeast.gr




Κέρδισαν τις εντυπώσεις στην Έκθεση Τουρισμού της Σόφιας οι Δήμοι Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου

Σημαντική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Holiday & Spa 2024, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Σόφια της Βουλγαρίας 13 με 15 Μαρτίου, σημείωσαν οι Δήμοι Καβάλας, Παγγαίου και Νέστου.

Το περίπτερο τους προσέλκυσε ένα μεγάλο πλήθος επισκεπτών, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περιοχή. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, πραγματοποιήθηκε μια σειρά από εποικοδομητικές συζητήσεις και συναντήσεις με επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας της περιοχής.

Επιπλέον, παραχωρήθηκαν συνεντεύξεις σε μέσα ενημέρωσης της αγοράς, ενισχύοντας τη φήμη της περιοχής στη βουλγαρική αγορά.

Πηγή: ertnews.gr




Στην ολομέλεια της Βουλής το πόρισμα της εξεταστικής για το δυστύχημα στα Τέμπη

Στην ολομέλεια της Βουλής, συζητείται σήμερα, το πόρισμα της εξεταστικής επιτροπής για «τη διερεύνηση του εγκλήματος των Τεμπών». Στο πόρισμα, που είχε εγκριθεί από την πλειοψηφία της επιτροπής, τονίστηκε ότι, εάν είχαν τηρηθεί απαρέγκλιτα οι κανόνες του Γενικού Κανονισμού Κινήσεως, το δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2023 στα Τέμπη, δεν θα είχε συμβεί.

Στο ίδιο πόρισμα, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων έχουν κατατεθεί οι γνώμες της αντιπολίτευσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να τονίζει ότι πρέπει να βρεθούν οι ένοχοι, όσο ψηλά κι αν βρίσκονται, το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής να κάνει λόγο για απόπειρα κυβερνητικής συγκάλυψης των ευθυνών για τα Τέμπη, το ΚΚΕ να σημειώνει πολιτικές και ποινικές ευθύνες στους αρμόδιους υπουργούς από το 2010 και μετά, την Ελληνική Λύση να ζητά την παραπομπή των υπουργών Μεταφορών από το 2012 και μετά, τη Νέα Αριστερά να προτείνει την περαιτέρω διερεύνηση με τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής, την ΚΟ Σπαρτιάτες να καταγράφει ως αυτονόητη την καταρχήν αρμοδιότητα των Δικαστικών Αρχών, και την ΚΟ Νίκη να αποδίδει ευθύνες στον πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους υπουργούς 2009-2023.

Η Πλεύση Ελευθερίας, που δεν κατέθεσε πρόταση πορίσματος, ανέφερε διά της προέδρου της Ζωή Κωνσταντοπούλου ότι υπήρξε συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών, με εντολή της κυβέρνησης.

Η σημερινή συνεδρίαση θα αρχίσει με τοποθετήσεις των εισηγητών των κομμάτων, ενώ αναμένεται να λάβουν το λόγο οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης.

Πηγή: newsbeast.gr




«Κάποια στιγμή η πορνεία ανηλίκων θα κάνει μεγάλο μπαμ στην Ελλάδα» | Το προφίλ των συλληφθέντων και η 25χρονη Μαρία

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι επτά ανήλικα κορίτσια, ηλικίας 15 έως 17 ετών, έπεσαν θύματα του κυκλώματος μαστροπείας. Δέκα άτομα κατηγορούνται, ενώ έξι έχουν συλληφθεί. Εγκέφαλος του κυκλώματος είναι μια κοπέλα 25 ετών, που διαμένει στον Ασπρόπυργο. Ήταν αυτή που «ψάρευε» πελάτες για τα ανήλικα κορίτσια και μάλιστα σε πολλά ραντεβού τα συνόδευε. Από το κάθε ραντεβού, η ίδια έπαιρνε από 50 έως 100 ευρώ.

Έξι άτομα έχουν ταυτοποιηθεί για ερωτικές συνευρέσεις με τα ανήλικα κορίτσια, στα οποία κατέβαλαν από 200 έως 400 ευρώ ανά ραντεβού. Υπήρχαν και φορές, ωστόσο, που κατόπιν προτροπής της 25χρονης οι πελάτες, αντί χρημάτων, πλήρωναν με κοκαΐνη τα ανήλικα κορίτσια.

Ανάμεσα στους συλληφθέντες, μέλη του κυκλώματος, είναι κι ένας 25χρονος από την Πετρούπολη. Φέρεται να διατηρούσε σχέση τα τελευταία χρόνια με την 25χρονη αρχηγό του κυκλώματος και ήταν αυτός που πήγαινε τα ανήλικα κορίτσια στα ραντεβού.

Για το κύκλωμα, που δρούσε από το καλοκαίρι του 2023, έχουν γίνει ακόμα τέσσερις συλλήψεις. Ενός 54χρονου άνδρα που μετέφερε τα ανήλικα κορίτσια στα ραντεβού, ενός 55χρονου, ενός 36χρονου και ενός κοριτσιού 20 ετών που φέρεται να εξέδιδε μια ανήλικη κοπέλα και να αποκόμιζε χρηματικό ποσό από τα ραντεβού.

Μπαλάσκας: Έπαιρναν 14χρονα κοριτσάκια και τα έκαναν κανονικές πόρνες

«Είναι άλλη μία μεγάλη επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ. και είναι πολύ μεγάλη, γιατί αφορά παιδιά. Μιλάμε για 12χρονα, 13χρονα κοριτσάκια που τα ψάρευαν μέσα από το διαδίκτυο, και με άλλους τρόπους, με οικονομικά δέλεαρ, και τα πετάγανε στη βίζιτα», ανέφερε μιλώντας στο MEGA ο ειδικός αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

«Έβλεπαν αυτά τα μικρά παιδάκια λεφτά, κινητά, γεύματα σε μεγάλα εστιατόρια, ένα κομμάτι της μεγάλης ζωής, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι τους εκμεταλλεύονταν και τα εξωθούσαν στην πορνεία».

Όπως είπε ο ίδιος, «έπαιρναν 14χρονα κοριτσάκια με δέλεαρ και τα έκαναν πόρνες κανονικές».

«Αυτά τα κοριτσάκια συνήθως είχαν την τάση να επιδεικνύονται στο διαδίκτυο. Στις προσωπικές τους σελίδες, αυτά τα μικρά κορίτσια έβαζαν Rolls-Royce, Ferrari, ακριβά… Σε ένα τραπ στιλ, με αποτέλεσμα να τα τσιμπάνε, ότι έχουν μια ροπή προς το πλούσιο, προς το γκλάμουρ. (…) Έχουν κάνει ένα κύκλωμα 4 βασικά άτομα και μια κοπέλα, που προμήθευε με ναρκωτικά και τους θύτες και τα θύματα έναντι μεγάλης αμοιβής», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Αστυνομία ερευνά «πόσα πλοκάμια έχει αυτό το κύκλωμα και αν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι, αφανείς ή επιφανείς. Ένα κοριτσάκι 14 χρόνων που κάνει 3-4 ερωτικά ραντεβού με πελάτες σε ημιδιαμονής, την έχουν μετατρέψει σε κανονική πόρνη».

«Κάποια στιγμή η πορνεία των ανηλίκων θα κάνει μεγάλο μπαμ στη χώρα, είναι καζάνι που βράζει», κατέληξε ο κ. Μπαλάσκας.

Πηγή: newsbeast.gr

 




Eurovision exit poll | Στην 4η θέση η Ελλάδα και η Μαρίνα Σάττι με το «Ζάρι»

Σύμφωνα με δημοσκόπηση που είναι σε εξέλιξη στο eurovisionworld.com, η Ελλάδα βρίσκεται στην 4η θέση, κάτω από το φαβορί Κροατία, την Ιταλία και την Ολλανδία

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για τη φετινή ελληνική συμμετοχή στη Eurovision, που θα γίνει τον Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας. Σύμφωνα με δημοσκόπηση που είναι σε εξέλιξη στο eurovisionworld.com, η Μαρίνα Σάττι και το «Ζάρι» βρίσκονται στην 4η θέση, κάτω από το φαβορί Κροατία, την Ιταλία και την Ολλανδία.

eurovision

Η Ελλάδα συγκεντρώνει μέχρι αυτή τη στιγμή το 6% των ψήφων, μαζί με την Ελβετία και τη Γαλλία.  Πρόκειται για την μεγαλύτερη δημοσκόπηση για την Eurovision, με τις προβλέψεις της συνήθως να επαληθεύονται. Πέρσι , η ιστοσελίδα προέβλεψε τη νίκη της Σουηδίας, με την Λορίν, στον διαγωνισμό.

Πηγή: skai.gr



Προχωρούν 29 αποσπάσεις αστυνομικών από την Καβάλα στην Θεσσαλονίκη

Στο πλαίσιο απόφασης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, αστυνομικοί απ’ όλο το Νομό (29 στον αριθμό!) αποσπώνται για τρεις μήνες στην Ασφάλεια Θεσσαλονίκης.

Από την Καθαρά Δευτέρα και για τρεις τουλάχιστον μήνες 29 αστυνομικοί αποσπώνται από την Καβάλα στη Θεσσαλονίκη, προερχόμενοι: 4 από την Τροχαία Καβάλας, 7 από το Αστυνομικό Τμήμα, 6 από το Τμήμα Ασφαλείας, 3 από το Τμήμα της Ελευθερούπολης, 2 από τη Θάσο, 2 από το αεροδρόμιο, 2 συνοριακοί φύλακες, 1 από το Τμήμα Νέας Περάμου, 1 από το Τμήμα Κρηνίδων και 1 από το επιτελείο.




Η τραγωδία των Τεμπών στην Ευρωβουλή -Χειροκροτήθηκε η εκπρόσωπος των συγγενών των θυμάτων

«Είμαστε βέβαιοι για τη συγκάλυψη. Διακήρυτταν ότι ο σιδηρόδρομος είναι απολύτως ασφαλής. Όσο μπορεί να είναι. Δεν είναι όμως και δεν είναι εντάξει για αυτό. Υπάρχουν κανόνες ασφαλείας που δεν έχουν εφαρμοστεί», επεσήμανε, η πρόεδρος του Συλλόγου «Τέμπη 2023», Μαρία Καρυστιανού, μιλώντας στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου.

Όρθια, μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα, η μητέρα της 20χρονης Μάρθης, που σκοτώθηκε στο σιδηροδρομικό δυστύχημα -«έγκλημα στα Τέμπη» περιέγραψε την οδύνη των συγγενών των θυμάτων, ζήτησε στήριξη στις προσπάθειες για αλλαγή του νόμου περί ευθύνης υπουργών, μίλησε για κυβερνητική εντολή συγκάλυψης και παραβίαση αρχών του Κράτους Δικαίου και όταν ολοκλήρωσε την ομιλία της, οι ευρωβουλευτές ξέσπασαν σε δυνατά χειροκροτήματα.

«Στη μνήμη των νεκρών μας, στο όνομα του Κράτους Δικαίου και των κοινών μας αξιών ελπίζουμε να εισακούσετε το θεμιτό και δίκαιο αίτημα μας.

Κανένας άλλος γονιός να μη βρεθεί στη θέση μας και να βιώσει ό,τι ΕΜΕΙΣ» τόνισε και έκλεισε με την ευχή και το σκοπό «στην Ελλάδα που αγαπάμε και πονάμε να ζουν πολίτες με ασφάλεια και αξιοπρέπεια» καθώς «το αίμα των παιδιών μας αρκεί με το παραπάνω για να αλλάξουν επιτέλους τα πράγματα».




Θεσσαλονίκη | Στη φυλακή 55χρονος που ασελγούσε στην ανιψιά του και βιντεοσκοπούσε τις πράξεις του

Την άγουσα για τις φυλακές πήρε ένας 55χρονος στη Θεσσαλονίκη ο οποίος καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 8 ετών για ασέλγεια σε βάρος της 16χρονης ανηψιάς του.

Το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης τον έκρινε ένοχο για ασέλγεια ανηλίκου και παραγωγή και κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας, ενώ του αναγνώρισε το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.

Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε συνολική κάθειρξη 10 ετών, αλλά είχε αφεθεί ελεύθερος ενόψει της δευτεροβάθμιας δίκης.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, οι επίδικες πράξεις τελέστηκαν το Φεβρουάριο του 2018 σε πόλη της Κεντρικής Μακεδονίας, την ώρα που η 16χρονη (τότε) κοιμόταν σε κουκέτα, ενώ στο ίδιο δωμάτιο βρισκόταν και η 12χρονη κόρη του κατηγορούμενου. Η δικογραφία αναφέρεται σε τρία βίντεο που τράβηξε ο 55χρονος (σήμερα) καταδικασθείς.

Η ανήλικη απευθύνθηκε άμεσα με καταγγελία στο «Χαμόγελο του Παιδιού» και ακολούθησε αστυνομική έρευνα. Ο 55χρονος στην απολογία του αρνήθηκε τις πράξεις.

Πηγή: newsit.gr




Eurovision exit poll | Στην 4η θέση η Ελλάδα και η Μαρίνα Σάττι με το «Ζάρι»

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για τη φετινή ελληνική συμμετοχή στη Eurovision, που θα γίνει τον Μάιο στο Μάλμε της Σουηδίας. 

Σύμφωνα με δημοσκόπηση που είναι σε εξέλιξη στο eurovisionworld.com, η Μαρίνα Σάττι και το «Ζάρι» βρίσκονται στην 4η θέση, κάτω από το φαβορί Κροατία, την Ιταλία και την Ολλανδία. 

Η Ελλάδα συγκεντρώνει μέχρι αυτή τη στιγμή το 6% των ψήφων, μαζί με την Ελβετία και τη Γαλλία. 

Πρόκειται για την μεγαλύτερη δημοσκόπηση για την Eurovision, με τις προβλέψεις της συνήθως να επαληθεύονται.

Πέρσι , η ιστοσελίδα προέβλεψε τη νίκη της Σουηδίας, με την Λορίν, στον διαγωνισμό.

Πηγή: skai.gr



Πώς αποκαλύφθηκε η φρίκη των ανήλικων κοριτσιών που εξωθούνταν στην πορνεία σε ξενοδοχεία της Αθήνας

Σοκάρουν οι αποκαλύψεις για το κύκλωμα μαστροπείας, με μια 25χρονη μαζί με άλλους ενήλικες να έχει στήσει κύκλωμα που προωθούσε ανήλικες 14 και 15 ετών στην πορνεία σε ξενοδοχεία της Αθήνας. «Εγκέφαλος» του κυκλώματος φέρεται ότι ήταν μια 25χρονη, η οποία από το καλοκαίρι του 2023 και έχοντας αναπτύξει φιλική σχέση με τουλάχιστον επτά ανήλικες 15-17 ετών, τις διευκόλυνε να βρίσκουν «πελάτες».

Η νεαρή γυναίκα κατηγορείται ακόμηότι εξωθώντας τα κορίτσια στην πορνεία, έπαιρνε μέρος των χρημάτων που αποκόμιζε κάθε ανήλικη. Τα ποσά κυμαίνονταν ανάλογα με τα χρήματα που εισέπρατταν οι ανήλικες ενώ πολλές φορές – σύμφωνα με αστυνομικές πηγές – τις συνόδευε η ίδια στα ραντεβού.

Η 25χρονη «εγκέφαλος» αποκόμιζε από κάθε ανήλικη, συνήθως 50 ευρώ και μέχρι 100, ανάλογα με τα χρήματα που εισέπρατταν οι ανήλικες, από 200 έως 400 ευρώ.

Η υπόθεση, αποκαλύφθηκε, όταν συγγενικό πρόσωπο μίας από τις ανήλικες είδε το κινητό της, ενημέρωσε την Αστυνομία και αμέσως ξεκίνησαν έρευνες, σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η ΕΡΤ.

Κάποιοι από τους «πελάτες», οι οποίοι συνευρίσκονταν με τις ανήλικες, φέρεται σε συνεννόηση με την 25χρονη, να παρείχαν ως αμοιβή σε αυτές, αντί χρημάτων, ναρκωτικές ουσίες.

Σχετικά με τους άλλους συλληφθέντες, οι δύο κατηγορούνται ότι μετέφεραν τις ανήλικες από και προς τα ξενοδοχεία που λάμβαναν χώρα οι ερωτικές συναντήσεις χρησιμοποιώντας τα αυτοκίνητά τους.

Επίσης συνελήφθη και μία 21χρονη η οποία κατηγορείται ότι σε μη επακριβώς προσδιορισμένο χρόνο, αλλά κατά ίδιο χρονικό διάστημα δράσης και των λοιπών συλληφθέντων, προήγαγε στην πορνεία μία από τις ανήλικες λαμβάνοντας μέρος των χρημάτων που αποκόμιζε.

Συνολικά για την υπόθεση συνελήφθησαν δύο γυναίκες 25 και 21 ετών και δύο άνδρες 25 και 54 ετών για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση, ενώ στη δικογραφία που έχει σχηματιστεί από τις Αρχές συμπεριλαμβάνονται ακόμη έξι άτομα.

Η επιχείρηση της αστυνομίας έγινε από τις 17 έως τις 18 Μαρτίου στον Βύρωνα, στο Αιγάλεω αλλά και στην πλατεία Αττικής και στην Ομόνοια.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια και μικροποσότητα ναρκωτικών. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα και στην συνέχεια στον ανακριτή για να απολογηθούν.

Πηγή: newsbeast.g




Φρίκη με κύκλωμα που εξωθούσε ανήλικα κορίτσια στην πορνεία στην Αθήνα | Η 25χρονη που τις στρατολογούσε και ο ρόλος του 54χρονου ταξιτζή

Μια υπόθεση-φρίκη αποκαλύφθηκε και αφορά ένα κύκλωμα, το οποίο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, εξωθούσε ανήλικες από 14 έως και 17 ετών στην πορνείαΠρωταγωνιστικό ρόλο είχε ένας 54χρονος ταξιτζής, ενώ μια 25χρονη είχε αναλάβει να στρατολογεί τα κορίτσια. Οι ερωτικές συνευρέσεις κόστιζαν από 50 έως 400 ευρώ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις εκτός από χρήματα, έδιναν στις ανήλικες και ναρκωτικές ουσίες, και συγκεκριμένα κοκαΐνη.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν χθες ενώπιον του εισαγγελέα, τους ασκήθηκε ποινική δίωξη και πήραν προθεσμία για να απολογηθούν.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση αναφέρει τα εξής: «Στο πλαίσιο διερευνώμενης υπόθεσης εξώθησης στην πορνεία ανήλικων κοριτσιών σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, από την Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, σχεδιάστηκε και συντονίστηκε με άρτιο και μεθοδικό τρόπο ευρεία αστυνομική επιχείρηση κατά το διήμερο 17 έως 18 Μαρτίου 2024 σε Βύρωνα, Αιγάλεω και πλατείες Αττικής και Ομονοίας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν δυνάμει ενταλμάτων τέσσερις ημεδαποί (25χρονη, 25χρονος, 54χρονος και 21χρονη) για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση.

Η 25χρονη συνελήφθη επιπρόσθετα και για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών βάσει του εντάλματος σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος της.

Ειδικότερα, η 25χρονη από το καλοκαίρι του 2023 στρατολόγησε επτά ανήλικα κορίτσια που είχαν συμπληρώσει τα 14 έτη, αφού προηγουμένως είχε αναπτύξει φιλική σχέση μαζί τους, διευκολύνοντας στην πραγματοποίηση συναντήσεων με πελάτες, με σκοπό τη γενετήσια εκμετάλλευση τους σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής στο κέντρο της Αθήνας.

Από τις συναντήσεις η 25χρονη λάμβανε μέρος των χρημάτων και πολλές φορές τις συνόδευε η ίδια στα σημεία συνάντησης. Ακόμη, σε κάποιες περιπτώσεις αντί χρημάτων προμήθευε το θύματα με ναρκωτικές ουσίες.

Ο 25χρονος και 54χρονος υποστήριζαν τη μεταφορά και παράδοση των κοριτσιών στα ξενοδοχεία με τη χρήση των οχημάτων τους.

Η 21χρονη προήγαγε στη γενετήσια εκμετάλλευση μία εκ των ανήλικων κοριτσιών, έχοντας λάβει μέρος των χρημάτων.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια και μικοποσότητα ναρκωτικών ουσιών.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική και μετέπειτα στην ανακριτική αρχή».

Πηγή: newsbeast.gr




Κρήτη | «Είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη» | Θρήνος στο Λασίθι για τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη

Μια τραγωδία σημειώθηκε στην Κρήτη και συγκεκριμένα στον Άγιο Νικόλαο, όπου ο 33χρονος Μανώλης σκοτώθηκε, την ώρα που διασκέδαζε με φίλους του σε πεζόδρομο της πόλης. Ο νεαρός είχε βγει βόλτα στο καρναβάλι με δύο φίλους του. Είχαν μαζί τους περισσότερες από 20 ναυτικές φωτοβολίδες, τις οποίες άναβαν και εκτόξευαν μέχρι που έγινε το μοιραίο.

Ο 33χρονος κρατούσε τη φωτοβολίδα ακριβώς μπροστά από την κοιλιά του και στην προσπάθειά του να την πυροδοτήσει, εκείνη έσκασε και του προκάλεσε σοβαρά τραύματα στο συκώτι.

«Είχε τις αισθήσεις του»

«Μετά την καρναβαλική παρέλαση, διασκεδάζαμε στα μαγαζιά εστίασης και κάποια στιγμή ακούσαμε έντονο κρότο», είπε, μιλώντας στο MEGA, ο πρόεδρος του φαρμακευτικού συλλόγου Λασιθίου και αυτόπτης μάρτυρας, Μιχάλης Πλακογιαννάκης.

«Μετά από ένα λεπτό, μας ενημέρωσαν ότι κάποιος τραυματίστηκε. Λόγω της ιδιότητάς μου πήγα να δω αν χρειάζεται βοήθεια. Ήταν μια γιατρός εκεί, έδινε ήδη τις πρώτες βοήθειες. Είχε τις αισθήσεις του το παιδί όταν πήγα. (…) Μέχρι που έφυγε από εμάς, είχε τις αισθήσεις του. Στα 7 λεπτά ήρθε το ασθενοφόρο, μέσα στο νοσοκομείο προφανώς δεν κατάφεραν οι γιατροί να τον κρατήσουν στη ζωή».

Όπως ανέφερε ο ίδιος, «είχε σκάσει η φωτοβολίδα στην κοιλιά του, ήταν ανοιχτή πληγή μεγάλη. Εγώ δεν είδα τίποτα, τη στιγμή που πήγα είχε σβήσει η φωτοβολίδα».

«Πολύ επικίνδυνες»

Αναφερόμενος στο περιστατικό, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν/Α Αττικής, Γιώργος Καλλιακμάνης, είπε: «Είναι τραγικό εορταστικές ημέρες να τις αμαυρώνουν τέτοια πράγματα. Είναι τραγικό για ποιον λόγο χάνονται ζωές. Αυτές οι φωτοβολίδες είναι πολύ επικίνδυνες. Είχαμε το περιστατικό με τον αστυνομικό (σ.σ. στου Ρέντη)».

Σύμφωνα με τον κ. Καλλιακμάνη, «κάποιες από αυτές που είχαν, ήταν ληγμένες. Δεν είναι αστείο αυτό. Χρειάζεται ειδική άδεια για να κάνεις χρήση για οποιονδήποτε λόγο τέτοιων φωτοβολίδων. Τις πουλάνε παντού, το ζήτημα είναι πώς την χρησιμοποιείς».

Πηγή: newsbeast.gr




Σοκ στην Λάρισα με ημίγυμνο επιδειξίας σε ποδήλατο

Νέο περιστατικό με επιδειξία σημειώθηκε την Πέμπτη 14/03/2024 στην πόλη της Λάρισας ,μία μόλις εβδομάδα μετά το περιστατικό που είχε καταγραφεί στο πάρκο του Αλκαζάρ το μεσημέρι της Τσικνοπέμπτης .

Αυτή τη φορά το συμβάν έλαβε χώρα στην περιοχή του Πάρκου των Χρωμάτων (Χατζηχαλάρ) λίγο πριν τις 11 το πρωί όπου εθεάθη ένας ημίγυμνος άνδρας με το ποδήλατο.

Άμεσα ειδοποιήθηκε η αστυνομία ,με τους αστυνομικούς να σπεύδουν για να ερευνήσουν το σημείο και να κάνουν προσαγωγή του άνδρα λίγα λεπτά αργότερα στην περιοχή του Γηροκομείου .

Γιάννης Γ.




Οι Καβαλίωτες “έπιασαν το φίδι” στην Καλαμίτσα

Οι πολιτιστικοί σύλλογοι της Καβάλας σε συνεργασία με τον Δήμο Καβάλας, φέτος την ημέρα της Καθαράς Δευτέρας διοργάνωσαν όπως κάθε χρόνο μια ξεχωριστή γιορτίνη ημέρα στο κλειστό γυμναστήριο της Καλαμίτσας. Σύμμαχος της ημέρας αυτής ήταν ο καλός καιρός όπως οι πολίτες της Καβάλας διασκέδασαν με χόρο τραγούδι και μπόλικο σαρακοστιανό φαγητό.

Απο την ημέρα αυτή ωστόσο δεν έλλειπαν και οι παραδόσεις, όπου οι ουρανοί της Καβάλας γέμησαν με πολύχρομους χαρταετούς.




Συνάντηση Μητσοτάκη – Αλ Σίσι | Στην Αθήνα το πρώτο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας και Αιγύπτου

Η σύσταση Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας (ΑΣΣ) Ελλάδας- Αιγύπτου, η πρώτη συνεδρίαση του οποίου θα διεξαχθεί στην Αθήνα το επόμενο χρονικό διάστημα, αποφασίστηκε κατά τη συνάντηση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αλ Σίσι στο Κάιρο.

Κυριάκος Μητσοτάκης και Αλ Σίσι θα υπογράψουν μάλιστα Κοινή Δήλωση για τη σύσταση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας – Αιγύπτου το απόγευμα της Κυριακής (17.03.24), όταν και αναμένεται να προβούν σε κοινές δηλώσεις.

Μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο Αλ Σισί ο κ. Μητσοτάκης τόνισε την ανάγκη συνεργασίας της Αιγύπτου στη διαχείριση της παράνομης μετανάστευσης, ώστε να μην ανοίξει ένας νέος μεταναστευτικός διάδρομος από την Λιβύη προς την Κρήτη.

Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αναβάθμιση των σχέσεων ΕΕ-Αιγύπτου σε συνολική και στρατηγική συνεργασία, καθώς είχε πρωτοστατήσει προκειμένου να συμβεί αυτό αλλά και για το επίπεδο των διμερών σχέσεων και για την ενεργειακή συνεργασία με έμφαση στο έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας-Αιγύπτου GREGY Interconnector.

Τέλος, ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Αιγύπτου για την οργάνωση της επίσκεψης στην όσαση Σίβα.

Η όαση της Σίβα έχει ξεχωριστή σημασία για τις πολιτιστικές σχέσεις Ελλάδας Αιγύπτου, καθώς εκεί βρίσκεται το μαντείο του Αμον Ρα το οποίο επισκέφθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος το 331 π.χ.

Πακέτο 7,4 δισ. από ΕΕ για τη στήριξη της Αιγύπτου

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, η πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ο ο πρόεδρος της Κύπρου Νίκος Χριστοδουλίδης, ο Αυστριακός καγκελάριος Καρλ Νεμάχερ και οι πρωθυπουργοί της Ιταλίας και του Βελγίου Τζόρτζια Μελόνι και Αλεξάντερ Ντε Κρόο βρίσκονται στο Κάϊρο για συνομιλίες με τον πρόεδρο Αλ Σίσι, για να επισφραγιστεί η συμφωνία χρηματοδότησης ενός πακέτου ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ως στήριξη στην Αίγυπτο για το κορυφαίο ζήτημα του μεταναστευτικού.

Σύμφωνα με το Reuters, που επικαλείται ανώτερο αξιωματούχο της ΕΕ, η Ένωση θα παράσχει στην Αίγυπτο χρηματοδότηση ύψους 7,4 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2024 έως το 2027.

Τα χρήματα θα περιλαμβάνουν 5 δισεκατομμύρια ευρώ μακροοικονομικής χρηματοδοτικής συνδρομής, 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις και 600 εκατομμύρια ευρώ σε επιχορηγήσεις, όπως σημείωσε δήλωσε ο ίδιος αξιωματούχος.

Τα 600 εκατ. σχετίζονται με έργα κυρίως στον τομέα της μετανάστευσης και την τεχνική βοήθεια.

Από τη μακροοικονομική χρηματοδοτική συνδρομή, 1 δισεκατομμύριο ευρώ έκτακτης χρηματοδότησης θα παρασχεθεί το 2024, κατέληξε ο αξιωματούχος.

newsit.gr




Τρίκαλα | Έκλεψε την παράσταση η βασίλισσα του Πoρτινού Καρναβαλιού στην Πύλη

Το Πορτινό Καρναβάλι στην Πύλη των Τρικάλων ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Η βασίλισσα του καρναβαλιού, Άννα Μαρία Μανούρα, κέντρισε τα βλέμματα όλων…

Ξεχώρισε η βασίλισσα του Πoρτινού Καρναβαλιού 2024 Άννα Μαρία Μανούρα στο υπέροχο άρμα της φορώντας ένα εντυπωσιακό μπλε φόρεμα. Το άρμα της, στην Πύλη των Τρικάλων ήταν ένας κύκνος. Πάνω σε αυτό, σκόρπισε χαρά στους καρναβαλιστές. Λαμπερή και χαμογελαστή έκλεψε τις εντυπώσεις.

Τα πληρώματα είχαν δημιουργήσει, με χιούμορ, αισθητική και φαντασία, άρματα, ευρηματικές – ευφάνταστες τροχήλατες κατασκευές, αλλά και μικροκατασκευές.

Οι καρναβαλικές εκδηλώσεις τελείωσαν το βράδυ με το κάψιμο του βασιλιά Καρνάβαλου ενώ ακολούθησε συναυλία. Δείτε τις εικόνες του trikalaopinion.gr, με την βασίλισσα του καρναβαλιού Άννα Μαρία Μανούρα, στο άρμα της.

Κεντρικό στοιχείο της τελετής ήταν η καύση του βασιλιά καρνάβαλου, που μέσα από τις στάχτες του μετέδωσε τα μηνύματα της αναγέννησης και της ελπίδας, ενώ αμέσως μετά ένας «χείμαρρος» πυροτεχνημάτων φώτισε τον ουρανό, δίνοντας μία ξεχωριστή λάμψη στην καρναβαλική νύχτα.

newsit.gr




Στην τελική ευθεία για τις φορολογικές δηλώσεις | Η σημαντική αλλαγή στα φετινά εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ

Στην τελική ευθεία έχουν εισέλθει οι διαδικασίες τόσο για την έναρξη υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, όσο και για την έκδοση των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες το πλέον πιθανό είναι η πλατφόρμα για την υποβολή των δηλώσεων να ανοίξει την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, ενώ τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ θα αναρτηθούν την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου, αν και υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο αυτό να συμβεί λίγο νωρίτερα.

Αξίζει να σημειωθεί, αναφορικά με την έναρξη υποβολής των δηλώσεων, ότι εφέτος η πλατφόρμα θα ανοίξει νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά, αφού πέρυσι αυτό συνέβη στις 31 Μαρτίου.
Μέσα στην επόμενη εβδομάδα εκτιμάται ότι θα ψηφιστεί και η σχετική νομοθετική ρύθμιση που θα αφορά την αυτόματη προσυμπλήρωση και υποβολή φορολογικών δηλώσεων για μισθωτούς και συνταξιούχους, όταν αυτό απαιτηθεί. Και τι σημαίνει αυτό, δηλαδή ότι η δήλωση θα είναι προσυμπληρωμένη; Είτε ο φορολογούμενος θα μπορεί να την υποβάλει με ένα κλικ ή εφόσον δεν πράξει απολύτως τίποτε τότε θα υποβληθεί αυτόματα με την λήξη της προθεσμίας. Το μέτρο αφορά περίπου 1 εκατ. φορολογούμενοι που απέκτησαν το 2023 εισοδήματα αποκλειστικά από μισθούς και συντάξεις.

Το μέτρο θα είναι δοκιμαστικό φέτος καθώς από το 2025 οι δηλώσεις θα είναι πλήρως προσυμπληρωμένες.

Το χρονοδιάγραμμα υποβολής των δηλώσεων προβλέπει ότι θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία έως τις 30 Ιουνίου 2024 ενώ ο φόρος που θα προκύψει με την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων θα πρέπει να πληρωθεί σε 8 ίσες μηνιαίες δόσεις. Η πρώτη θα πρέπει να καταβληθεί έως τις 31 Ιουλίου και η τελευταία έως τις 28 Φεβρουαρίου του 2025.
Στην περίπτωση μάλιστα που το ποσό του επιπλέον φόρου καταβληθεί εφάπαξ έως το τέλος Ιουλίου τότε προβλέπεται έκπτωση 3% επί της συνολικής οφειλής.

Ελαφρύνσεις θα δουν εφέτος ελεύθεροι επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενοι και ατομικές επιχειρήσεις, αφού θα κληθούν να καταβάλλουν χαμηλότερο κατά 50% τέλος επιτηδεύματος. Να σημειωθεί ότι με την έκπτωση από 600 ευρώ το Τέλος θα υποχωρήσει στα 300 ευρώ, ενώ θα προστεθούν άλλα 300 ευρώ για τις περιπτώσεις που υπάρχει υποκατάστημα.

Το μέτρο δεν ισχύει για τα νομικά πρόσωπα και εκείνους που διατηρούν μπλοκάκι, αφού οι τελευταίοι φορολογούνται ως μισθωτοί.

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ

Οι διαδικασία για την ανάρτηση των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ ξεκίνησε εδώ και μία εβδομάδα, από το Σάββατο 9 Μαρτίου, όταν και έκλεισε η πλατφόρμα του Ε9 μέσω της οποίας οι φορολογούμενοι μπορούσαν να διορθώνουν λάθη και παραλείψεις που αυξάνουν το τελικό ποσό του ΕΝΦΙΑ.

Η σημαντική αλλαγή που υπάρχει στα φετινά εκκαθαριστικά είναι ότι ο φόρος θα μπορεί να πληρωθεί σε 11 μηνιαίες δόσεις με την πρώτη να καταβάλλεται έως το τέλος Απριλίου και την τελευταία έως 28 Φεβρουαρίου 2025.

Για τις ασφαλισμένες κατοικίες τα εκκαθαριστικά του ΕΝΦΙΑ, θα είναι μειωμένα έως και 10%, με το μέτρο να αφορά περίπου 305.000 ασφαλισμένες κατοικίες. Για τους φορολογούμενους η διαδικασία μείωσης ΕΝΦΙΑ έκλεισε και η σκυτάλη έχει περάσει τώρα στις ασφαλιστικές, οι οποίες θα επικυρώσουν τα στοιχεία αιτήσεων των ιδιοκτητών που θα λάβουν τα μειωμένα εκκαθαριστικά.

Η πλατφόρμα του Ε9 αναμένεται να ανοίξει ξανά στα τέλη Απριλίου λίγο πριν την λήξη της προθεσμίας υποβολής της πρώτης δόσης του ΕΝΦΙΑ, για την υποβολή τροποποιητικών δηλώσεων από τους φορολογούμενους που θα διαπιστώσουν λάθη στο εκκαθαριστικό του φόρου ακινήτων που ήδη θα έχει εκδοθεί.

Εν συνεχεία ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να προχωρήσει σε αλλαγές στην περιουσιακή του εικόνα οι οποίες ενδεχομένως να μειώσουν τον συνολικό φόρο.

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στο Ε9 που αυξάνουν το ποσό του ΕΝΦΙΑ έχουν να κάνουν με την επιφάνεια του ακινήτου, τον όροφο, την παλαιότητα, το είδος των εμπράγματων δικαιωμάτων, τα ποσοστά συνιδιοκτησίας, τα κενά και ημιτελή κτίσματα καθώς και το είδος των κτισμάτων που βρίσκονται εντός αγροτεμαχίων.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ




Αλεξανδρούπολη: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στην κηδεία του 15χρονου – «Είναι πολύ άδικο»

Αλεξανδρούπολη: Σε κλίμα οδύνης φίλοι και συγγενείς είπαν το στερνό «αντίο» στον 15χρονο που σκοτώθηκε πέφτοντας από τον φωταγωγό

Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης για τον τραγικό χαμό του 15χρονου, που έχασε τη ζωή του μετά από πτώση από τον φωταγωγό πολυκατοικίας, το πρωί του Σαββάτου.

Αυτή την ώρα οδηγείται στην τελευταία του κατοικία. Συντετριμμένοι οι γονείς λύγισαν κατά την εξόδιο ακολουθία, με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο να λέει χαρακτηριστικά ότι «είναι μια δύσκολη για εμάς στιγμή» αφουγκραζόμενος την οδύνη των συγγενών, καθώς ο παππούς του 15χρονου, είναι ιερέας, όπως αναφέρει το Thesstoday.gr

«Ήταν καλό παιδί, όλοι τον αγαπούσαν» φώναξαν οι συγγενείς του, με τους καθηγητές και τους συμμαθητές του να τον συνοδεύουν και εκείνοι στην τελευταία του κατοικία.

Το μοιραίο βήμα στο τζαμάκι του φωταγωγού

Η ασύλληπτη τραγωδία σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, όταν ο 15χρονος έπεσε στο κενό από την ταράτσα πενταώροφης πολυκατοικίας μπροστά στα μάτια του πατέρα του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έσπευσε να τον βοηθήσει ώστε να επισκευάσουν την κεραία. Ο ανήλικος κουβαλούσε κάποια κιβώτια και κάποια στιγμή, επιχείρησε να βγάλει μία φωτογραφία. Τότε, έκανε το τελευταίο, αλλά μοιραίο βήμα. Πάτησε πάνω στο τζαμάκι του φωταγωγού, εκείνο έσπασε και βρέθηκε στο κενό από ύψος πέντε ορόφων.

Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον απεγκλωβίσουν και να τον διασώσουν, ωστόσο λίγο αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή και σκόρπισε θλίψη στην οικογένειά του, καθώς την Παρασκευή, γιόρτασε τα 15α γενέθλιά του.

Ραγίζει καρδιές η γιαγιά του 15χρονου – «Έτσι μου είπαν πως πέθανε»

Δεν μπορεί να χωρέσει ανθρώπου νους τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη ζωή του ένας 15χρονος στην Αλεξανδρούπολη το Σάββατο.

To παιδί ανέβηκε στην ταράτσα της πολυκατοικίας για να βγάλει φωτογραφία με την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας όταν έσπασε το γυάλινο κάλυμμα του φωταγωγού με αποτέλεσμα ο 15χρονος να βρεθεί στο κενό και πέφτοντας στο τσιμέντο να χάσει την ζωή του.

Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό και διάσωση του ανήλικου, ωστόσο ήταν ήδη αργά, καθώς ο 15χρονος είχε καταλήξει.

Τραγική φιγούρα ο πατέρας του 15χρονου, ο οποίος είδε το παιδί του να πέφτει στο κενό και να κόβεται τόσο άδικα το νήμα της ζωής του, μπροστά στα έντρομα μάτια του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, ενώ μία μέρα πριν το παιδί είχε γιόρτασε τα γενέθλιά του.

«Τι να πω; Το παιδί έπεσε από τον φωταγωγό. Πήγε μα βγει μία φωτογραφία και έπεσε από τον φωταγωγό. Είχε γενέθλια. Τον πήρα τηλέφωνο και ο παπάς και το απόγευμα θα ερχόταν από εδώ το παιδί. Αλλά… ήρθαν στο σπίτι και μου λέει ‘’θα πάμε στο νοσοκομείο, σε θέλει ο αιματολόγος’’. Πάω σε αιματολόγο εγώ. Λέω ‘’δεν πάω’’, ‘’όχι πάμε λέει’’. Και όπως φτάσαμε στο νοσοκομείο, μας είπαν ότι πέθανε. Δύσκολα. Τι να σου πω.. ο μπαμπάς του. Η μαμά του εκεί πέρα ήταν. Ήταν στη δουλειά και την ειδοποίησαν και έφυγε. Ήταν καλό παιδί. Ο μπαμπάς του είναι στο νοσοκομείο. Δεν μπορεί. Η κόρη μου και ο γαμπρός μου είναι χάλια», ανέφερε στο MEGA η γιαγιά του 15χρονου στο MEGA.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον τραγικό θάνατο του 15χρονου

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΠΑΟΚ, στο άκουσμα της τραγικής είδησης για τον 15χρονο που σκοτώθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βγάλει μια selfie φορώντας τη φανέλα της αγαπημένης του ομάδας που ήταν οι «ασπρόμαυροι».

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την ανείπωτη θλίψη της για το τραγικό γεγονός. Όπως τονίζεται «η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του».

Αναλυτικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την ανείπωτη θλίψη και τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιάννη από την Αλεξανδρούπολη, που βρήκε φρικτό θάνατο προσπαθώντας να βγάλει φωτογραφία με την αγαπημένη του, ασπρόμαυρη φανέλα. Η μνήμη του θα μείνει ζωντανή και η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του.

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Κυριάκος Μητσοτάκης: Συνομιλίες στην Αίγυπτο με τους τέσσερις Ευρωπαίους ηγέτες και τον Αλ Σίσι

Μεταναστευτικό και ενέργεια στη συνάντηση Μητσοτάκη – Αλ Σίσι στο Κάιρο

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσγειώθηκε στο Κάιρο όπου τον υποδέχθηκε ο υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτων της Αιγύπτου.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός, μαζί με ακόμη τέσσερις Ευρωπαίους ηγέτες, τους ομολόγους του από την Ιταλία, το Βέλγιο, τον καγκελάριο της Αυστρίας, τον πρόεδρο της Κύπρου και την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναμένεται να συναντηθούν με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αλ Σίσι.

Αιχμή της συνάντησης το μεταναστευτικό στο οποίο αναμένεται να συμφωνηθεί κοινή γραμμή, ένα πλαίσιο στο οποίο θα κινηθούν Ευρωπαϊκή Ένωση και Αίγυπτος, προκειμένου να υπάρξει αντιμετώπιση στο φαινόμενο της παράνομης μετανάστευσης.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, στις 14:15 αναμένεται να ξεκινήσουν οι συνομιλίες στο Προεδρικό Μέγαρο της Αιγύπτου. Στη συνέχεια θα γίνουν και διευρυμένες συνομιλίες των αντιπροσωπειών. Εκτός όμως από το μεταναστευτικό, θα αναβαθμίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση τις σχέσεις της με την Αίγυπτο σε συνολική και στρατηγική εταιρική σχέση και στο πλαίσιο αυτό αναμένεται να υπογραφεί μια κοινή δήλωση μεταξύ της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και του Προέδρου της Αιγύπτου Αλ Σίσι. Πέρα από το μεταναστευτικό, θα προβλέπει η κοινή αυτή δήλωση και το πολιτικό σκέλος, δηλαδή ειρήνη, σταθερότητα, ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά βεβαίως και την οικονομική σταθερότητα της Αιγύπτου. Στο επίκεντρο επενδύσεις, εμπόριο, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ψηφιοποίηση και γεωργία. Και όλα αυτά προκειμένου να δοθούν ευρωπαϊκά κονδύλια για να στηρίξουν την Αίγυπτο στους κρίσιμους αυτούς τομείς.

Σε λίγο αναμένεται η συνάντηση που θα έχει ο πρωθυπουργός με τον Πρόεδρο της Αιγύπτου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός αναμένεται να τονίσει σε σχέση με το μεταναστευτικό ότι δεν θα πρέπει να δημιουργηθεί ένας νέος μεταναστευτικός διάδρομος, καθώς το τελευταίο διάστημα υπάρχει αύξηση των ροών προς την Γαύδο. Εκεί λοιπόν θα τονιστεί και αυτό το κομμάτι, αλλά στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθεί και το πολύ σημαντικό στρατηγικό σκέλος της ενέργειας. Ο πρωθυπουργός εδώ και αρκετό διάστημα είχε τονίσει ότι θα πρέπει να υπάρχει αυτή η αμοιβαία σχέση μεταξύ Ευρωπαϊκής Ένωσης και Αιγύπτου στο κομμάτι της ενέργειας.

 

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr




Εκατοντάδες καρναβαλιστές στην καρναβαλική παρέλαση της Νέας Περάμου

Για πρώτη φορά μετά απο αρκετά χρόνια, ο Δήμος Παγγαίο έφερε την μαθητική καρναβαλική παρέλαση και στην Νέα Πέραμο, όπου συμμετείχαν εκατοντάδες μαθήτες μαζί με τους συνοδούς τους και βέβαια όλα αυτά με σύμμαχο τον καλό καιρό.

Ενώ σύμφωνα με τους φορείς της περιοχής, ο εορτασμός των καρναβαλίων γίνεται θεσμός για τον Δήμο Παγγαίου και οι μαθητές έδωσαν και πάλι ραντεβού με τις αποκριάτικές τους στολές για το έτος 2025.

Νε




«Αλμυρό» το σαρακοστιανό τραπέζι | Αυξημένη η κίνηση στην αγορά της Καβάλας

Με τα σαρακοστιανά να έχουν την τιμητική τους, το τραπέζι προβλέπεται μάλλον «αλμυρό» για τους καταναλωτές, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των επαγγελματιών να συγκρατήσουν τις τιμές.

Χαλβάς, τουρσιά, ταραμάδες, θαλασσινά και φυσικά η μεγάλη «πρωταγωνίστρια» λαγάνα κυριαρχούν και φέτος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με τις τιμές να προβληματίζουν, ενώ όσο πλησιάζουμε προς την Καθαρά Δευτέρα.

«Τσιμπημένες» οι τιμές του χαλβά, ανάλογα με την επικάλυψη, τη γέμιση κλπ., ενώ αυξήσεις καταγράφονται και στις τιμές των θαλασσινών, την ώρα που σταθερές με μικρές αποκλίσεις δείχνουν οι τιμές σε ταραμάδες και τουρσιά.

Η τιμή της λαγάνας αναμένεται να κυμανθεί κατά μέσο όρο στα 2 – 2,50 ευρώ περίπου, με το κόστος να ανεβαίνει ανάλογα με τη γέμισή της ενώ οι επαγγελματίες δίνουν τη δική τους μάχη για συγκράτηση των τιμών, παρά τα αυξημένα ενεργειακά κόστη που αντιμετωπίζουν.

 

 




Δημήτρης Καιρίδης | Απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και τρίτη δομή στην Π.Ε. Σερρών

Την οργάνωση και την λειτουργία των δομών φιλοξενίας μεταναστών σε Καβάλα, Δράμα και Σέρρες επιθεώρησε ο Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Δημήτρης Καιρίδης κατά τις επισκέψεις εργασίας.

Ο υπουργός αρχικά επισκέφθηκε την ανοιχτή δομής φιλοξενίας στην Καβάλα που στεγάζεται στο πρώην στρατόπεδο Ασημακοπούλου υπογραμμίζοντας με έμφαση ότι πρόκειται «για την δομή με το μεγαλύτερο ποσοστό διαμένοντων εργαζόμενων προσφύγων και στον πρωτογενή τομέα και την εστίαση και στον τουρισμό αλλά και σε βιομηχανικές μονάδες τόσο της Καβάλας όσο και της Ξάνθης».

Ο κ. Καιρίδης τόνισε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι οι διαμένοντες πρόσφυγες στις δομές εργάζονται καθόλα νόμιμα προσφέροντας στην εθνική οικονομία και προσπάθεια. Αναφέρθηκε επίσης και στην εκπαίδευση που λαμβάνουν τα παιδιά υποστηρίζοντας πως είναι πολύ σημαντικό να μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα και τον ελληνικό πολιτισμό, ενώ συμπλήρωσε πως στην δομή επικρατεί απόλυτη ησυχία και τάξη.

Είναι σημαντικό οι πρόσφυγες να έχουν πρόσβαση σε εργασία

Ο κ. Δημήτρης Καιρίδης επισκέφθηκε και τις δυο δομές που λειτουργούν στην Περιφερειακή Ενότητα Σερρών, την πρώτη που λειτουργεί εντός του ομώνυμου δήμου και τη δεύτερη που λειτουργεί στο δήμο Σιντικής.

«Η δομή φιλοξενίας των Σερρών», σημείωσε ο υπουργός, «είναι μία δομή που λειτουργεί εξαιρετικά σε όλα τα επίπεδα, και στη γρήγορη, ταχεία διεκπεραίωση των αιτημάτων ασύλου και στην προμήθεια των δικαιολογητικών, διαβατηρίων και όλα αυτά που χρειάζονται. Είναι μία δομή κοντά σε αστικό κέντρο ώστε να υπάρχει πρόσβαση στις κοινωνικές υπηρεσίες, την εκπαίδευση που μας ενδιαφέρει, αλλά είναι και μία δομή που δίνει πολλούς εργαζόμενους»

«Εμείς δεν θέλουμε επιδοματική πολιτική, δεν θέλουμε επιδόματα, αλλά αυτοσυντήρηση» σχολίασε ο κ. Καιρίδης και συμπλήρωσε πως «για το λόγο αυτό δώσαμε δικαίωμα εργασίας από τον δεύτερο κιόλας μήνα στους αιτούντες άσυλο, να δουλεύουν, να προσφέρουν και να ανταποδίδουν στη φιλοξενία που τους παρέχει η χώρα μας σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές αξίες, τον διεθνή νόμο άλλα και τον ανθρωπισμό των Ελλήνων».

Περιορίστηκαν σημαντικά οι προσφυγικές ροές

Απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί και τρίτη δομή στην Π.Ε. Σερρών υπογραμμίζοντας ότι «μέχρι το 2020 η χώρα είχε 150 δομές, σήμερα έχουμε περιοριστεί σε 33 δομές. Είμαστε περήφανοι για το εθνικό σύστημα καταγραφής, ταυτοποίησης και υποδοχής το οποίο διαχειρίζεται το πρόβλημα των παρανόμων αφίξεων με ασφάλεια για τις τοπικές κοινωνίες, χωρίς τα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί αλλού. Θυμηθείτε τι έγινε στην Ιταλία το καλοκαίρι και τον Σεπτέμβριο με την μεγάλη διάχυση σε δημόσιους χώρους, σε πεζοδρόμια, στρατόπεδα με καταλήψεις. Τέτοια φαινόμενα δεν υπήρχαν στην Ελλάδα και η ευθύνη του υπουργείου είναι να μην ζήσουμε τέτοια φαινόμενα και όλα να γίνονται με ευρωπαϊκό τρόπο, με ευταξία, με ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και σιγουριά».

Ο Δημήτρης Καιρίδης τόνισε ότι εξασφαλίζονται ευρωπαϊκοί πόροι για την αναβάθμιση της δομής τόσο στις Σέρρες όσο και σε ολόκληρη την Ελλάδα, ενώ δεν έκρυψε τον προβληματισμό του για το νέο μέτωπο όπως είπε που μπορεί να ανοίξει στα νότια λόγω της κατάστασης στην Λωρίδα της Γάζας και όχι μόνο. «Εδώ είμαστε όμως για να το αντιμετωπίσουμε, όπως το κάναμε με το ανατολικό μέτωπο. Θυμάστε το Καλοκαίρι την ροή που είχαμε από τον Έβρο, και τα προβλήματα που είχαμε στην Εγνατία Οδό και τους διακινητές, αυτά έχουν τελειώσει», συμπλήρωσε ο υπουργός.

Σύμφωνα με τον ίδιο η μείωση των προσφυγικών ροών στο χερσαίο μέτωπο είναι πλέον πάνω από το 90% ενώ στο θαλάσσιο το ποσοστό είναι πάνω από 70%. «Έχουμε μία μεγάλη αποσυμφόρηση των δομών συνολικά και ιδίως στα νησιά», σημείωσε ο υπουργός. «Στη Λέσβο είχαμε φθάσει 6.000 διαμένοντες τον Γενάρη, τώρα είμαστε στις 3.500 και θα πέσουμε κάτω από τρείς χιλιάδες. Σας αναφέρω την Λέσβο που είναι το μεγαλύτερο, το εμβληματικότερο και παραδοσιακά βρίσκεται στην προμετωπίδα της μεταναστευτικής πίεσης».

πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ




Τραγωδία στην Αλεξανδρούπολη | Νεκρός 15χρονος που έπεσε στο κενό μπροστά στα μάτια του πατέρα του

Τραγωδία σημειώθηκε στην Αλεξανδρούπολη σήμερα το πρωί (Σάββατο 16.3.2024), οπότε και σκοτώθηκε ένας 15χρονος που έπεσε από τον φωταγωγό του σπιτιού του.

Σύμφωνα με το e-evros.gr, ο 15χρονος φαίνται ότι εκτελούσε εργασίες μαζί με τον πατέρα του στην ταράτσα της πολυκατοικίας στην οποία διέμενε. Για άγνωστους λόγους έχασε την ισορροπία του και βρέθηκε στο κενό.

Ο πατέρας σε σοκ είδε τον γιο του να πέφτει στο κενό μη μπορώντας να αντιδράσει. Δυστυχώς ο άτυχος νέος μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

protothema.gr




Το ENA Channel στο “East Macedonia & Thrace Forum II” στην Αλεξανδρούπολη

Το ENA Channel έδωσε δυναμικό παρών στο δεύτερο κατά σειρά “East Macedonia & Thrace Forum II” στην Αλεξανδρούπολη.

Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ :




Η επόμενη μέρα στην Ανασυγκρότηση του Έβρου – Δηλώσεις Χρ. Τριαντόπουλου

Τον Έβρο, επισκέφθηκε χθες και προχθές ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, αρμόδιος για την αποκατάσταση από φυσικές καταστροφές και την κρατική αρωγή, Χρήστος Τριαντόπουλος.

Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του κυβερνητικού έργου που υλοποιείται μετά την καταστροφική πυρκαγιά του καλοκαιριού του 2023.

Συγκεκριμένα, το μεσημέρι της Τετάρτης, ο κ. Τριαντόπουλος συμμετείχε στο δεύτερο East Macedonia & Thrace Forum, στην Αλεξανδρούπολη, και δη στο πάνελ «Rising Phoenix: Social and Economic Strategies to rebuild Evros», όπου και παρουσιάστηκε η πορεία υλοποίησης του σχεδίου στήριξης και αποκατάστασης της περιοχής, το οποίο και τέθηκε σε εφαρμογή αμέσως μετά τη μεγάλη φυσική καταστροφή.

Τριαντόπουλος: Τι περιλαμβάνει το σχέδιο στήριξης και αποκατάστασης του Έβρου

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, που αφορά τόσο την αποκατάσταση του πολύτιμου φυσικού περιβάλλοντος, όσο και την ενίσχυση όσων επλήγησαν από την πυρκαγιά. Η δημοσιονομική επίπτωση του σχεδίου, όπως έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα, ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ και συνεχίζεται, καθώς, προχωρά η υλοποίησή του. Συγκεκριμένα, το σχέδιο στήριξης και αποκατάστασης του Έβρου, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει (α) την παροχή πρώτης αρωγής έναντι στεγαστικής συνδρομής και έναντι επιχορήγησης κρατικής αρωγής προς πληγείσες επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές μονάδες ύψους 0,7 εκατ. ευρώ, (β) την παροχή προκαταβολής του 50% της κρατικής αρωγής προς πληγείσες επιχειρήσεις, αγροτικές εκμεταλλεύσεις και κτηνοτροφικές μονάδες ύψους 1,1 εκατ. ευρώ μέχρι τώρα, (γ) την καταβολή αποζημιώσεων ΕΛΓΑ – κυρίως για ζωικό κεφάλαιο – ύψους 0,3 εκατ. ευρώ, (δ) τη δρομολόγηση – σε συνεργασία με τον ΕΛΓΑ – της παροχής της προκαταβολής του 50% της κρατικής αρωγής για την αποκατάσταση των απωλειών σε φυτικό κεφάλαιο ύψους 7,4 εκατ. ευρώ, (ε) τη δρομολόγηση – μετά από έγκριση της Κυβερνητικής Επιτροπής Κρατικής Αρωγής – έκτακτης χρηματοδότησης προς τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, πρώτου και δευτέρου βαθμού, συνολικού ύψους περίπου 16 εκατ. ευρώ μέχρι τώρα, και (ζ) τις δράσεις και τα έργα αναβάθμισης και αποκατάστασης των δασικών οικοσυστημάτων -υπό το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας- συνολικού ύψους 74 εκατ. ευρώ.




Η νέα Κ.Α.Π και ο πρωτογενής τομέας στην ατζέντα του “East Macedonia & Thrace Forum II”

Με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής, την αντιμετώπιση της υφαλμύρωσης και της λειψυδρίας, την αύξηση των καλλιεργούμενων στρεμμάτων και κατά συνέπεια της παραγωγικότητας και του εισοδήματος των αγροτών, το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρεί σε μια σειρά μεγάλων και μικρών αρδευτικών έργων στην περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ύψους άνω των 240 εκατ. ευρώ, τόνισε o αρμόδιος υπουργός, Λευτέρης Αυγενάκης στο East Macedonia and Trace Forum II στην Αλεξανδρούπολη, που διοργανώνει διοργάνωσε το City Hub Events.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η παρουσία του στην Αλεξανδρούπολη, όπως και άλλων υπουργών δείχνει το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την περιοχή. Τόνισε ότι ο ΕΛΓΑ έχει προχωρήσει σε αποζημιώσεις της παραγωγής που χάθηκε από τη μεγάλη πυρκαγιά στον Έβρο και η Κρατική Αρωγή συνεχίζει να αποζημιώνει το φυτικό κεφάλαιο, επισημαίνοντας ότι η ενίσχυση της συνεργασίας με την περιφέρεια θα συμβάλλει στο να κλείσουν ταχύτερα οι πληγές.

Παράλληλα ανέφερε ότι η ένταση και οι συνέπειες της κλιματικής κρίσης φέρνουν στην επιφάνεια την ανάγκη να αναπτυχθούν πολιτικές σε τομείς που μέχρι τώρα δεν υπήρχε, όπως η διαχείριση του νερού ή να ξεκινήσει συζήτηση για ζητήματα που αποτελούσαν ταμπού, όπως η ανάγκη της αναδιάρθρωσης καλλιεργειών.

Αναφερόμενος στη σημασία που έχει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την πρωτογενή παραγωγή της χώρας, είπε ότι στην περιοχή υπάρχει:

· Το 49% των ενεργειακών καλλιεργειών της χώρας

· Το 19% των σιτηρών

· Το 5% της καλλιέργειας ρυζιού

· Το 13% της εκτροφής βοοειδών

· Το 7,5% της μελισσοκομίας

Τόνισε δε ότι στόχος είναι να παραμείνει ο κόσμος στον πρωτογενή τομέα και στην υλοποίηση αυτού του στόχου θα βοηθήσει η ενίσχυση της εκπαίδευσης, η οποία θα διευκολυνθεί μέσα από τη λειτουργία του Μητρώου των κατ΄ επάγγελμα Αγροτών στα Τμήματα Αγροτών των Επιμελητηρίων.

Ο υπουργός επεσήμανε την έλλειψη συνεργατικής κουλτούρας που υπάρχει στη χώρα μας, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση της ΝΔ συνέβαλε στην ίδρυση της ΕΘΕΑΣ αλλά ενισχύει τον συνεργατισμό με τη λήψη μέτρων που στοχεύουν στη φορολογική ελάφρυνση όσων μετέχουν σε αυτά, με σημαντικότερο τη μείωση κατά 50% της φορολογίας τους για πάντα εφόσον παραδίδει τουλάχιστον το 75% της παραγωγής τους σε αυτούς.




Συνελήφθησαν 4 συνοριοφύλακες για βασανιστήρια στην Αμυγδαλέζα | Οι δύο χτυπούσαν, οι άλλοι δύο παρακολουθούσαν

Τέσσερις συνοριοφύλακες, που υπηρετούν στο ΠΡΟ.ΚΕ.ΚΑ. Αμυγδαλέζας, συνελήφθησαν βραδινές ώρες χθες, Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024, από την Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Σωμάτων Ασφαλείας και σε βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για -κατά περίπτωση- βασανιστήρια και συνέργεια σε βασανιστήρια

Προηγήθηκε καταγγελία αλλοδαπού κρατούμενου, σύμφωνα με την οποία το βράδυ της προηγούμενης ημέρας, ένστολοι του προκάλεσαν σωματικές βλάβες.

Από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε προέκυψε ότι το απόγευμα της Τετάρτης, 13 Μαρτίου 2024, έπειτα από διαπληκτισμό μεταξύ του καταγγέλλοντα και δύο ακόμη αλλοδαπών, δύο από τους κατηγορούμενους συνοριακούς φύλακες χτύπησαν τον καταγγέλλοντα στο πρόσωπο και σε διάφορα σημεία του σώματός του. Οι άλλοι δύο συνοριακοί φύλακες κατηγορούνται ότι, ενώ βρίσκονταν στον χώρο, δεν προσπάθησαν να τους αποτρέψουν ή να τους σταματήσουν, αποδεχόμενοι με αυτόν τον τρόπο τις πράξεις τους.

Ο αλλοδαπός μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο, όπου μετά τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και την ιατροδικαστική εξέταση, διαγνώσθηκε με κάταγμα στο πλευρό.

Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

Πηγή: newsbeast.gr