ΕΓΕΣΥΚ: Αντίθεση στην ποινή στέρησης μισθού αγγειοχειρουργού από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γενικών Γιατρών ΕΣΥ Καβάλας (ΕΓΕΣΥΚ) εξέφρασε την έντονη αντίθεσή του στην απόφαση της Διοίκησης του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας να επιβάλει ποινή στέρησης μισθού για οκτώ ημέρες σε αγγειοχειρουργό του νοσοκομείου. Η ποινή σχετίζεται με τη δημόσια τοποθέτηση του γιατρού σχετικά με τη μη λειτουργία του αγγειογράφου του νοσοκομείου, παρά το γεγονός ότι η διοίκηση είχε ήδη απαντήσει δημοσίως στο ζήτημα.

Η ΕΓΕΣΥΚ τόνισε ότι τέτοιες πρακτικές φίμωσης δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές, καθώς οι γιατροί έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να εκφράζουν δημοσίως τις απόψεις τους, υπό την προϋπόθεση ότι το κάνουν με κόσμιο τρόπο και επιχειρήματα. Κάλεσε τη διοίκηση να ανακαλέσει την απόφαση και να επιλέξει ηπιότερους τρόπους για την έκφραση οποιασδήποτε διαφωνίας.