Αγρότες του Δήμου Νέστου σε κινητοποιήσεις για την άρδευση: «Να μη στεγνώσει ο κάμπος μας»

Αναβρασμός επικρατεί στον αγροτικό κόσμο του Δήμου Νέστου, καθώς η έλλειψη νερού για άρδευση απειλεί σοβαρά τη φετινή παραγωγή. Οι αγρότες εκφράζουν έντονη ανησυχία ότι τους επόμενους μήνες δεν θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες νερού για να καλύψουν τις ανάγκες των καλλιεργειών τους, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει άμεσα η παραγωγή στον κάμπο.

Ως αντίδραση, την Κυριακή των Βαΐων, 13 Απριλίου 2025, θα συγκεντρωθούν με τα τρακτέρ τους στις πλατείες των χωριών του Δήμου, στέλνοντας μήνυμα αγανάκτησης και διεκδίκησης. Την επόμενη μέρα, Μεγάλη Δευτέρα 14 Απριλίου, θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Δημαρχείο Νέστου, ενώ θα επιδώσουν και ψήφισμα διαμαρτυρίας στον δήμαρχο, Σάββα Μιχαηλίδη, ζητώντας άμεση μέριμνα και λύσεις.

Οι παραγωγοί ζητούν την άμεση διασφάλιση επαρκών ποσοτήτων νερού, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα την άρδευση των καλλιεργειών τους. Όπως τονίζουν, σε διαφορετική περίπτωση πολλοί αγρότες θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν το επάγγελμα, οδηγούμενοι σε επαγγελματική αβεβαιότητα και μείωση του αγροτικού εισοδήματος.

Η κινητοποίηση αυτή έρχεται ως συνέχεια αντίστοιχων διαμαρτυριών που έχουν εκδηλωθεί τα τελευταία χρόνια, με βασικό αίτημα την ουσιαστική και μόνιμη επίλυση του προβλήματος ύδρευσης και άρδευσης στις αγροτικές περιοχές του Νέστου, όπου η γεωργία αποτελεί τον πυλώνα της τοπικής οικονομίας.