Απεργία την Πρωτομαγιά στα μέσα σταθερής τροχιάς | Η ανακοίνωση των εργαζομένων

Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που εξήγγειλε η ΓΣΕΕ για τη Μεγάλη Τετάρτη 1 Μάϊου αποφάσισε ομόφωνα η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς.

Η συμμετοχή θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της εργατικής Πρωτομαγιάς, αποδίδοντας φόρο τιμής στους νεκρούς εργάτες του ΣΙΚΑΓΟΥ που διεκδίκησαν εργατικά δικαιώματα θυσιάζοντας τη ζωή τους για τη βελτίωση της ζωής των επόμενων γενεών, διαχρονικά, όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

«Η φετινή Πρωτομαγιά βρίσκει εργαζόμενους και συνταξιούχους αντιμέτωπους με μια πρωτοφανή κρίση διαβίωσης, να παλεύουν για μια αξιοπρεπή ζωή, να παλεύουν για τα αυτονόητα καθώς θίγονται κατακτήσεις χρόνων, σχεδόν σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας.

Γι’ αυτό όλοι μας καλούμαστε να συνεχίσουμε πιο δυναμικά την πάλη μας για αξιοπρέπεια, ισότητα, για μια ζωή χωρίς εργασιακή ανασφάλεια, χωρίς ακρίβεια, με σεβασμό στην υγεία, στην παιδεία, στα κοινωνικο-ασφαλιστικά μας δικαιώματα, στο εισόδημά μας, στις κατακτήσεις μας.

Να σταματήσει πια η φτωχοποίηση των εργαζομένων.

Ως εργαζόμενοι θ’ αγωνιστούμε για την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας ενάντια στις εφαρμοζόμενες επιδοματικές πολιτικές.

Τα αιτήματα

  • Άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία.
  • Επαναφορά των ελεύθερων διαπραγματεύσεων των Συλλογικών μας Συμβάσεων Εργασίας.
  • Αυξήσεις στους μισθούς για την αντιμετώπιση της κρίσης και του κόστους ζωής.
  • Επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα.
  • Αναβάθμιση του τροχαίου υλικού.
  • Πλήρη αποκατάσταση των υποδομών – εγκαταστάσεων που επλήγησαν από τις θεομηνίες (π.χ. Εργοστάσιο Βόλου κ.λ.π.).
  • Καλύτερες συνθήκες εργασίας παντού.
  • Πλήρης διαλεύκανση και απόδοση δικαιοσύνης για το τραγικό δυστύχημα στα ΤΕΜΠΗ.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς και όλοι οι Σιδηροδρομικοί, δε θα πάψουν να απαιτούν και να ζητούν Δημόσιο, Ασφαλή, Ποιοτικό Σιδηρόδρομο για εργαζόμενους και επιβάτες.

Συμμετέχουμε στην 24ωρη γενική απεργία τη Μ.ΤΕΤΑΡΤΗ 1Η ΜΑΗ 2024, και ΚΑΛΟΥΜΕ τα Σωματεία Μέλη μας, τους Σιδηροδρομικούς, να δώσουν δυναμικό παρόν στη συγκέντρωση της ΓΣΕΕ στην Πλατεία Κλαυθμώνος (Αθήνα), στις 11.00’ αλλά και στις συγκεντρώσεις που θα πραγματοποιήσουν τα κατά τόπους Εργατικά Κέντρα και Ομοσπονδίας της χώρας».

Πηγή newsbeast.gr




Αυξήσεις έως 20% έρχονται στα τιμολόγια σταθερής και κινητής τηλεφωνίας

Χιλιάδες συνδρομητές εταιρειών παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών έρχονται αντιμέτωποι με αυξήσεις στα τιμολόγια της κινητής και σταθερής τηλεφωνίας το τελευταίο διάστημα. Αυξήσεις που αφορούν στα συμβόλαια που λήγουν και στο εξής θα ανανεώνονται με πρόσθετες επιβαρύνσεις, μετά την απόφαση της κυβέρνησης να σταματήσει την αιτούμενη από τις εταιρείες τηλεφωνίας τιμαριθμική αναπροσαρμογή των συμβολαίων, σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων.

Οι εταιρείες στα νέα συμβόλαια προτείνουν στους πελάτες τους νέα αυξημένα τιμολόγια με το ίδιο πρόγραμμα. Η αύξηση μπορεί να είναι από 4 έως 7 ευρώ σε ένα πακέτο που πριν προσφερόταν στα 24 έως 27 ευρώ το μήνα. Ποσοστιαία η αύξηση αγγίζει το 20% σε σχέση με τις προηγούμενες χρεώσεις, όπως επισημαίνεται στο ίδιο δημοσίευμα.

Αποτυπώνοντας τον ευρωπαϊκό τηλεπικοινωνιακό χάρτη, η Eurostat σε έρευνά της αναδεικνύει πως οι τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον 50% ακριβότερες σε σχέση με τον μέσο όρο της ΕΕ.

Σημειώνεται στο ίδιο δημοσίευμα πως οι νέες αυξήσεις αφορούν κυρίως συνδρομητές οι οποίοι στο παρελθόν είχαν αποκτήσει μια σύνδεση συμβολαίου με έκπτωση από τον ονομαστικό κατάλογο. Ωστόσο, με δεδομένο ότι σχεδόν όλοι οι καταναλωτές με συμβόλαιο είτε κινητής είτε σταθερής τηλεφωνίας απέκτησαν τις συνδέσεις τους μέσω προσφορών, οι αυξήσεις τους αγγίζουν όλους.

Τι μπορεί να κάνει ο συνδρομητής;

Οι συνδρομητές δεν είναι υποχρεωμένοι να αποδεχθούν να δεχθούν την προτεινόμενη αύξηση. Μπορούν να ζητήσουν αζημίως, εφόσον τα συμβόλαιά τους έχουν λήξει, τη μεταφορά τους στο δίκτυο άλλου παρόχου.

Από την πλευρά τους, οι εταιρείες ποντάρουν στο γεγονός της «αδράνειας» του συνδρομητή. Αν κάνει κίνηση ο καταναλωτής και ζητήσει αλλαγή παρόχου, τότε είναι πιθανό να επανέλθει η εταιρεία στην αρχή της προσφορά της.

Πηγή: newsbomb.gr