Σπεύδουν για νέες ταυτότητες: Σχεδόν εξαντλήθηκαν τα ραντεβού για Οκτώβριο-Νοέμβριο, διπλασιάζονται από Δεκέμβριο

Η διαδικασία έκδοσης νέων ταυτοτήτων κατά την πρώτη εβδομάδα εφαρμογής εξελίσσεται ομαλά και στα 367 σημεία ανά την επικράτεια. Σε αυτά τα σημεία λειτουργούν 429 θέσεις εξυπηρέτησης πολιτών που μπορούν να φέρουν εις πέρας περίπου 50.000 αιτήσεις ανά μήνα.

Μέχρι σήμερα έχουν διατεθεί 98.241 ραντεβού έως τις 30/11/2023, εκ των οποίων έχουν δεσμευτεί περίπου 60.000 (61%), ενώ απομένουν προς χρήση για τους πολίτες περίπου 38.000 διαθέσιμα ραντεβού.

Ραντεβού για Δεκέμβριο σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Έχει ήδη παρατηρηθεί ότι σε αστικές περιοχές (Αττική – Θεσσαλονίκη), καθώς και στα Τ.Α. των πρωτευουσών των νομών τα διαθέσιμα ραντεβού έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Κατόπιν τούτου, από αύριο η ΕΛ.ΑΣ. σε συνεργασία με τη ΓΓΠΣ θα εκκινήσει τη διάθεση ραντεβού και για τον μήνα Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους, δηλαδή ακόμα 49.335 ραντεβού.

Υπενθυμίζεται ότι η ΕΛ.ΑΣ., παράλληλα, εξυπηρετεί αντίστοιχο αριθμό εκτάκτων ραντεβού για ειδικούς λόγους (απώλεια ή κλοπή) καθώς και ευάλωτους πολίτες ή πολίτες με αδυναμία μετακίνησης μέσω των 60 κινητών κλιμακίων.
Νέες ταυτότητες: 46.000 ραντεβού μέσω id.gov.gr από τις πρώτες ώρες λειτουργίας της πλατφόρμας
Διπλασιασμός των διαθέσιμων ραντεβού για τις νέες ταυτότητες
Τις αμέσως επόμενες μέρες η ΕΛ.ΑΣ. θα προβεί σε διπλασιασμό των διαθέσιμων ραντεβού για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, λόγω της αυξημένης ζήτησης των πολιτών. Για την εν λόγω αύξηση θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Η διαδικασία βρίσκεται σε συνεχή παρακολούθηση με στόχο να μπορεί να εξυπηρετείται όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός συμπολιτών μας. Η διαθεσιμότητα ραντεβού αλλά και θέσεων εξυπηρέτησης ανά την επικράτεια θα μεταβάλλεται ανάλογα.




Ταυτότητες: Ουρές έξω από αστυνομικά τμήματα – Σπεύδουν για ανανέωση πριν τις ψηφιακές

Ουρές στα αστυνομικά τμήματα σε πόλεις της χώρας, σχηματίζουν δεκάδες άτομα, μέσα στον Αύγουστο,  προκειμένου να πιάσουν σειρά και να ανανεώσουν την ταυτότητά τους

Ο καθένας επικαλείται διάφορους λόγους, αλλά, πολλοί που δεν το λένε, θέλουν να προλάβουν τις νέες ταυτότητες, που θα εκδίδονται από τα μέσα Σεπτεμβρίου και μετά. Ετσι, ελπίζουν ότι θα εξασφαλίσουν μια 10ετία χωρίς «το τσιπάκι», που νομίζουν ότι θα τους… παρακολουθεί.

Μεγάλες ουρές

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Πάτρας, όπου σύμφωνα με το pelop.gr, έξω από το κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης, δεκάδες άτομα είχαν υπογράψει μια άτυπη λίστα προτεραιότητας και περίμεναν υπομονετικά, όπως γίνεται κάθε μέρα το τελευταίο διάστημα.

Την Τετάρτη, μια ημέρα μετά τη μεγάλη γιορτή του Δεκαπενταύγουστου, η άτυπη αυτή λίστα είχε 100 ονόματα. Τη Δευτέρα ξεπερνούσαν τα 130.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, αν και το Γραφείο Εκδοσης Ταυτοτήτων λειτουργούσε από τις 2:30 το μεσημέρι και μετά, πολλοί είχαν πάει από τις 5 τα ξημερώματα, για να πιάσουν σειρά.

Μάλιστα αξιωματικός υπηρεσίας προσπαθούσε να πείσει τους περίπου 50 συγκεντρωμένους πολίτες, ότι θα ήταν αδύνατον να εξυπηρετηθούν όλοι, από δύο αστυνομικούς που βρίσκονταν σε βάρδια.

Συνωμοσιολογία

Κάποιοι από τους παρευρισκόμενους, είπαν ότι ήθελαν να ανανεώσουν την ταυτότητα που είχε «λήξει», γιατί έπρεπε να ταξιδέψουν. Αλλοι, είχαν πάει για να δηλώσουν απώλεια. Οι περισσότεροι όμως, μιλούσαν για τις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες με το τσιπάκι.

Το κλίμα συνωμοσιολογίας που λέει ότι η νέα ψηφιακή ταυτότητα, φέρει το «χάραγμα του αντίχριστου που επιβάλλεται από τη νέα τάξη πραγμάτων» ή ενοχοποιεί τη νέα ταυτότητα για παρακολούθηση, δεν άφησε ανεπηρέαστους αρκετούς πολίτες.

Ανάλογες εικόνες καταγράφηκαν και στην Κοζάνη, έξω από το Αστυνομικό Μέγαρο, όπου σύμφωνα με το kozanimedia, κάποιοι εξ αυτών ξενύχτησαν στην είσοδο, φτάνοντας στη… 1 και στις 2 το πρωί, προκειμένου να πιάσουν σειρά.

tanea.gr