Εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού στο Δήμο Θάσου

Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού «ΘΡΑΚΗ», Αντιστράτηγου Παναγιώτη Καβιδόπουλου, στο Δήμαρχο Θάσου, Ελευθέριο Κυριακίδη.

Ο Διοικητής συνοδευόταν από τον Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας, Υποστράτηγο Ηλία Κωστάκη.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θάσου και σε αυτήν παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Παναγιώτης Αρχοντής, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Θάσου, Ιωάννης Γεωργίου.

Σε κλίμα άριστης συνεργασίας, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις ένοπλες δυνάμεις στο νησί, καθώς και η συνέχιση της αγαστής συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θάσου και του στρατού.

Ως αναμνηστικό της επίσκεψης, ο Δήμαρχος προσέφερε στον Διοικητή ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου. Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος δήλωσε πως η συνεργασία μεταξύ του Δήμου και των Ενόπλων Δυνάμεων θα παραμείνει άριστη, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς τον Αντιστράτηγο για το ενδιαφέρον του και ευχόμενος καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.




Κυριάκος Μανδρανής | Η φλόγα δε σβήνει στην καρδιά του Πυροσβεστικού Σώματος

Mια πολύ δυνατή και συγκινητική αναφορά στην αυταπάρνηση και τον ηρωισμό των μελών του Πυροσβεστικού Σώματος εκανε ο Κυριάκος Μανδρανής, διοικητής της Π.Υ. Καβάλας.

Οπως αναφέρει στην ανάρτηση του :

Η φλόγα δε σβήνει στην καρδιά του Πυροσβεστικού Σώματος. Θα σβήνουμε όμως και την τελευταία φλόγα που θα απειλεί τον πλούτο αυτής της χώρας. Θα τη σβήνουμε γιατί πάντα θα υπάρχει ο σπόρος και πάντα θα βγαίνει ο ανθός.

Η φράση “Άμμες δε γ’ εσόμεθα πολλώ κάρρονες” προέρχεται από την αρχαία Ελλάδα και σημαίνει “εμείς θα γίνουμε πολύ καλύτεροι”, δηλώνοντας μια υπόσχεση συνεχούς προσπάθειας και βελτίωσης.

Ο διοικητής της Π.Υ. Καβάλας τονίζει την αφοσίωση και το αίσθημα καθήκοντος των πυροσβεστών, οι οποίοι είναι αποφασισμένοι να προστατεύσουν τη χώρα και τον φυσικό της πλούτο από κάθε απειλή. Ανεξάρτητα από την ιδιότητά τους – είτε είναι μόνιμοι, εποχικοί, πενταετούς θητείας, μέλη των ΕΜΟΔΕ (Ειδικές Μονάδες Δασικών Επιχειρήσεων) ή εθελοντές – όλοι μαζί ενώνουν τις δυνάμεις τους και ξεπερνούν τα όρια, ακόμα και σε συνθήκες εξαιρετικά επικίνδυνες.

Ο “σπόρος” και ο “ανθός” εδώ συμβολίζουν τη νέα γενιά και τις αξίες που αυτοί οι πυροσβέστες καλλιεργούν, ενώ η φλόγα που “δε σβήνει” αναφέρεται στο άσβεστο πάθος και το αίσθημα καθήκοντος που έχουν για την προστασία της πατρίδας τους.

Είναι ένας ύμνος στην αυτοθυσία και την αποφασιστικότητα των ανθρώπων που καθημερινά ρισκάρουν τη ζωή τους για να προστατεύσουν τους συνανθρώπους τους και το φυσικό περιβάλλον.




Μουσικές Βραδιές Καλοκαιριού με τη Μικτή Μπάντα του Δ’ Σώματος Στρατού

Το Δ’ Σώμα Στρατού (Δ’ ΣΣ) διοργανώνει μια σειρά μουσικών εκδηλώσεων με τίτλο «Μουσικές Βραδιές Καλοκαιριού με τη Μικτή Μπάντα του Δ’ ΣΣ» σε συνεργασία με τους κατά τόπους Δήμους. Οι εκδηλώσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν σε διάφορες πόλεις της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προσφέροντας στο κοινό μια ευχάριστη καλοκαιρινή εμπειρία.

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

1. Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

  • Τοποθεσία: Κάστρο Διδυμοτείχου (Έμπροσθεν της Ι.Μ Διδυμοτείχου)
  • Πόλη: Διδυμότειχο

2. Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

  • Τοποθεσία: Αμφιθέατρο του Μουσείου Μετάξης
  • Πόλη: Σουφλί

3. Τρίτη 16 Ιουλίου 2024

  • Τοποθεσία: Χώρος μπροστά από το «Νομαρχείο» (Έναντι πλατείας Φάρου)
  • Πόλη: Αλεξανδρούπολη

4. Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

  • Τοποθεσία: Παραλία – Παλιό Λιμάνι (Πλατεία Κανάρη)
  • Πόλη: Καβάλα

5. Τρίτη 30 Ιουλίου 2024

  • Τοποθεσία: Κεντρική Πλατεία
  • Πόλη: Ξάνθη

6. Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

  • Τοποθεσία: Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο
  • Πόλη: Κομοτηνή

Πληροφορίες Εκδηλώσεων

  • Ώρα Έναρξης: 20:30
  • Είσοδος: Ελεύθερη για το κοινό

Σας προσκαλούμε όλους να απολαύσετε τις μοναδικές μουσικές βραδιές και να μοιραστείτε μαζί μας τη χαρά και τη μαγεία της μουσικής.




Περιπατητική ξενάγηση στο ‘Δρόμο του Νερού’ απο το Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού Τ.Τ. Καβάλας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή πρωί στις 22/10/23 η προγραμματισμένη περιπατητική ξενάγηση στο ‘Δρόμο του Νερού’, του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού, Τ.Τ. Καβάλας.

Μια ακόμη δράση που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τους βασικούς άξονες του παιδαγωγικού προγράμματος του Οδηγισμού, ενώ παράλληλα αποτέλεσε μια υπέροχη ευκαιρία γνωριμίας με το ΣEO.

Αστέρια , Πουλιά , Οδηγοί, Στελέχη , μέλη του Τοπικού Συμβουλίου και της Ομάδας Συνεργασίας με την ενθουσιώδη συμμετοχή γονέων και φίλων του ΣΕΟ και με σύμμαχο τους τον καιρό, είχαν τη χαρά να περπατήσουν στο «Δρόμο του Νερού» , να γνωρίσουν την ιστορία του, να απολαύσουν τις ομορφιές του περιαστικού δάσους της Καβάλας κ να πάρουν μια μικρή γεύση από την Οδηγική μας ζωή στη φύση.

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ




Εκδηλώσεις για τον εορτασμό της «Ημέρας της Αστυνομίας» και του Προστάτη του Σώματος Μεγαλομάρτυρα Αγίου Αρτεμίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα εορτάστηκε και φέτος η «Ημέρα της Ελληνικής Αστυνομίας» και του Προστάτη του Σώματος, Μεγαλομάρτυρα Αγίου Αρτεμίου.

Στην έδρα της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην Κομοτηνή, το απόγευμα της Πέμπτης (19-10-2023) τελέσθηκε Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετά αρτοκλασίας, στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Αρτεμίου, που βρίσκεται στον αύλειο χώρο του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων.

Ανήμερα της εορτής, σήμερα το πρωί, τελέσθηκε επίσημη δοξολογία στον Καθεδρικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στην οποία χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμων.

Στη συνέχεια αναγνώστηκε η Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας, Αντιστράτηγου κ. Λάζαρου ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ και πραγματοποιήθηκε δεξίωση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αστυνομικού Μεγάρου Κομοτηνής.

Στο πλαίσιο εορτασμού της σημερινής ημέρας πραγματοποιήθηκαν ανάλογες εκδηλώσεις και στις έδρες των υπολοίπων Διευθύνσεων Αστυνομίας της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Δ.Α. Ορεστιάδας, Δ.Α. Αλεξανδρούπολης, Δ.Α. Ξάνθης, Δ.Α. Καβάλας και Δ.Α. Δράμας).

Σε όλες τις παραπάνω εκδηλώσεις παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των Θρησκευτικών και Πολιτικών Αρχών, των Ένοπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, των τοπικών φορέων, των επαγγελματικών ενώσεων και των ενώσεων αποστράτων, συνδικαλιστικοί φορείς του εν ενεργεία προσωπικού και πολίτες της περιφέρειάς μας.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων, το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας αποφάσισε την πραγματοποίηση πανελλαδικής εθελοντικής αιμοδοσίας του προσωπικού, από 18 έως και 20-10-2023, για την ενίσχυση της τράπεζας αίματος του Σώματος.

Στην εθελοντική αυτή δράση, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, ανταποκρίθηκε και το προσωπικό των υπηρεσιών της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, προφέροντας αίμα για τους συνανθρώπους μας που το χρειάζονται.