Εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού στο Δήμο Θάσου
Την Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2025 πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού «ΘΡΑΚΗ», Αντιστράτηγου Παναγιώτη Καβιδόπουλου, στο Δήμαρχο Θάσου, Ελευθέριο Κυριακίδη.
Ο Διοικητής συνοδευόταν από τον Διοικητή της 20ης Τεθωρακισμένης Μεραρχίας, Υποστράτηγο Ηλία Κωστάκη.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θάσου και σε αυτήν παρευρέθηκαν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Παναγιώτης Αρχοντής, καθώς και ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου Θάσου, Ιωάννης Γεωργίου.
Σε κλίμα άριστης συνεργασίας, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις ένοπλες δυνάμεις στο νησί, καθώς και η συνέχιση της αγαστής συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Θάσου και του στρατού.
Ως αναμνηστικό της επίσκεψης, ο Δήμαρχος προσέφερε στον Διοικητή ένα αντίγραφο αρχαίου νομίσματος της Θάσου. Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος δήλωσε πως η συνεργασία μεταξύ του Δήμου και των Ενόπλων Δυνάμεων θα παραμείνει άριστη, εκφράζοντας τις ευχαριστίες του προς τον Αντιστράτηγο για το ενδιαφέρον του και ευχόμενος καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.