Κοπή πίτας του σωματείου επαγγελματιών Θάσου: Ενότητα και ευχές για μια επιτυχημένη χρονιά

Η εκδήλωση της κοπής της πίτας του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στις 15 Ιανουαρίου στο Πολιτιστικό Κέντρο “Καλογερικό” στον Λιμένα Θάσου. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τις ιώσεις, αρκετά μέλη συγκεντρώθηκαν για να ανταλλάξουν ευχές για το νέο έτος.

Κεντρικές Ομιλίες και Χαιρετισμοί:

  • Ο Πρόεδρος του Σωματείου, κ. Αναστάσιος Μπίλιας, καλωσόρισε τους παρευρισκομένους και ευχαρίστησε τους επισήμους για την παρουσία τους. Αναφέρθηκε στις δράσεις του Σωματείου, ενώ κάλεσε τα μέλη να καταθέσουν τους προβληματισμούς τους εγγράφως για να διευκολυνθεί η αξιολόγηση και η επίλυση τους.
  • Ο Δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, έδωσε συγχαρητήρια στο Σωματείο για την επανίδρυσή του, τονίζοντας πως ο Δήμος θα στηρίζει τους επαγγελματίες.

Παρόντες:

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και χαιρέτησαν:

  • Ο Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αδάμ Καφετζής.
  • Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Αλέξης Προκοπίου.
  • Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θάσου, κ. Δημήτριος Μανίτσας.
  • Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Α.Ε., κ. Μάριος Δημήτριος.
  • Ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Θάσου, κ. Στυλιανός Ψαρογιάννης.
  • Πρόεδροι πολιτιστικών και άλλων συλλόγων του νησιού.

Επισημάνσεις και Κοινωνική Σύνδεση:

Μετά την κοπή της πίτας, ακολούθησε μπουφές στο φουαγιέ, προσφορά των μελών του Σωματείου. Το φλουρί κέρδισε η Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου “Ο Γλαύκος”.

Ευχές για υγεία, επιτυχίες και κέρδη στις επιχειρήσεις για τη νέα χρονιά!




Καβάλα | Ανακοίνωση Σωματείου Οικοδόμων για τραυματισμό εργάτη

«Για ακόμη μία φορά αποδεικνύεται ότι η εντατικοποίηση και τα ελλιπή μέτρα προστασίας της υγείας μέσα στους χώρους δουλειάς, μπορούν να αποβούν μοιραία για την ανθρώπινη ζωή» αναφέρει σε ανακοίνωσή του, το Σωματείο Οικοδόμων και συναφών Επαγγελμάτων Καβάλας, με αφορμή τον τραυματισμό εργάτη που δούλευε σε υπό ανακαίνιση κατάστημα κοντά στην πλατεία Ελευθερίας Καβάλας, την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου.

Το Σωματείο ζητά να διαλευκανθούν τα αίτια του ατυχήματος και να λαμβάνονται ουσιαστικά μέτρα ασφάλειας στους χώρους δουλειάς των εργαζομένων.

Πηγή: ertnews




Θάσος | Συνάντηση του νέου Δ.Σ. του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου με τον δήμαρχο

Την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε εθιμοτυπική συνάντηση μεταξύ του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δημάρχου Θάσου, Ελευθέριου Κυριακίδη. Η συνάντηση έλαβε χώρα στο γραφείο του Δημάρχου και παρευρέθηκε το σύνολο των μελών του νέου Δ.Σ. του Σωματείου, συμπεριλαμβανομένων του Προέδρου Αναστάσιου Μπίλια, της Αντιπροέδρου Μαρίας Πολυμέρου, της Ταμία Φρίντας Νικολέρη, του Γενικού Γραμματέα Ραφαήλ Ρήγα, και άλλων μελών του Δ.Σ.

Στην ατζέντα της συνάντησης συζητήθηκε το πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ του Σωματείου Επαγγελματιών Θάσου και του Δήμου, με στόχο την από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες του νησιού. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις δυνατότητες στήριξης από πλευράς Δήμου για την επίλυση ζητημάτων που σχετίζονται με την τοπική επιχειρηματικότητα.

Μετά τη συνάντηση, ο Δήμαρχος Θάσου, Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε τη σημασία της ενεργοποίησης ιστορικών επαγγελματικών συλλόγων όπως το Σωματείο Επαγγελματιών Θάσου, αναγνωρίζοντας τη συμβολή τους στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Εξέφρασε την πεποίθηση ότι η συνεργασία με το Σωματείο θα συμβάλλει στην αντιμετώπιση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του νησιού και υπογράμμισε ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με όλους τους τοπικούς συλλόγους για το όφελος της Θάσου.

Ο Δήμαρχος έκλεισε τις δηλώσεις του εκφράζοντας την ελπίδα ότι η πρωτοβουλία αυτή θα βρει ευρεία αποδοχή από την τοπική επαγγελματική κοινότητα, εμπνέοντας και άλλους επαγγελματίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της συμμετοχής στα κοινά.




Μάκης Παπαδόπουλος | «Η απουσία των φορέων των επαγγελματιών έκανε ζημιά στο αίτημα του Σωματείου ΤΑΞΙ για την πιάτσα στην οδ.Βενιζέλου»

Η απουσία όλων των φορέων των επαγγελματιών από την πολύ κρίσιμη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την περασμένη Τετάρτη ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ των δημοτικών παρατάξεων της Αντιπολίτευσης και του Σωματείου ΤΑΞΙ να πιεστεί και να πειστεί η Δημοτική Αρχή να αλλάξει απόφαση για το θέμα της μεταφοράς της πιάτσας ΤΑΞΙ στην οδ. Βενιζέλου.

Δυστυχώς, δεν πετύχαμε στο 100% τον στόχο μας.

Η παρουσία των φορέων των επαγγελματιών θα έκανε σαφές προς τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας ότι όλη η τοπική κοινωνία διαφωνεί με την απόφασή της.

Η ανακοίνωση αλλά και οι σημερινές τοποθετήσεις εκπροσώπων της Ομοσπονδίας εναντίον της παράταξής μας είναι απλά “εκ των υστέρων δικαιολογίες” που δεν πείθουν ούτε τα ίδια τα μέλη της Ομοσπονδίας και φυσικά κανέναν επαγγελματία.

Εμείς θα στεκόμαστε πάντα στο πλευρό των επαγγελματιών για τα δίκαια αιτήματά τους. Το ίδιο όμως περιμένουμε να κάνουν και οι φορείς των επαγγελματιών, ακόμη και όταν είναι αναγκαίο να έλθουν σε αντίθεση με τις αποφάσεις της εκάστοτε διοίκησης του Δήμου Καβάλας.

 

Δελτίο τύπου

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ




Αντιδράσεις του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας για τη μεταφορά της λαϊκής αγοράς Δράμας από Πέμπτη σε Σάββατο

Ο κ. Μπάμπης Πασχαλίδης, πρόεδρος του Σωματείου Παραγωγών Λαϊκών Αγορών Καβάλας, μίλησε στο Ena Channel για τη σχεδιαζόμενη αλλαγή της ημέρας διεξαγωγής της λαϊκής αγοράς της Δράμας, που παραδοσιακά πραγματοποιείται κάθε Πέμπτη. Ο Δήμος Δράμας επιθυμεί να μεταφέρει τη λαϊκή ημέρα στο Σάββατο, μια κίνηση που αντιμετωπίζει έντονες αντιδράσεις από τους παραγωγούς της Δράμας και των γειτονικών νομών.

Σύμφωνα με τον κ. Πασχαλίδη, η αλλαγή αυτή θα δημιουργήσει προβλήματα στους παραγωγούς, οι οποίοι έχουν ρυθμίσει τα προγράμματά τους ώστε να συμμετέχουν στις λαϊκές αγορές της ευρύτερης περιοχής. Η πρόταση αλλαγής της ημέρας θέτει σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία της αγοράς, καθώς πολλοί παραγωγοί δραστηριοποιούνται τα Σάββατα σε άλλες πόλεις, όπως η Καβάλα και η Ξάνθη.Η προοπτική αυτής της αλλαγής έχει προκαλέσει ανησυχίες για την πιθανή αποχώρηση παραγωγών από τη Δράμα και την έλλειψη προϊόντων για τους καταναλωτές. Ο κ. Πασχαλίδης τόνισε ότι η λαϊκή της Δράμας λειτουργεί με επιτυχία για δεκαετίες και εξυπηρετεί τόσο τους παραγωγούς όσο και τους καταναλωτές, οι οποίοι βρίσκουν προϊόντα σε καλές τιμές.




Απολογισμός για τις δράσεις του Σωματείου Συνταξιούχων ΒΦΛ Καβάλας

Το Σωματείο Συνταξιούχων Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων (ΒΦΛ) πραγματοποίησε τον απολογισμό του για το τρέχον διάστημα, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των δράσεων και πρωτοβουλιών του. Σε πρόσφατη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, έγινε αναλυτική αναφορά στις δραστηριότητες που αφορούν τη στήριξη των μελών του σωματείου, καθώς και τις προσπάθειες για την προάσπιση των δικαιωμάτων των συνταξιούχων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το σωματείο κατέγραψε σημαντική πρόοδο σε θέματα κοινωνικής πρόνοιας και περίθαλψης, ενώ συνεχίζει τις διεκδικήσεις για καλύτερες συντάξεις και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των μελών. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις εκδηλώσεις αλληλεγγύης και τις δράσεις ενημέρωσης, καθώς και στη συνεργασία με άλλους φορείς συνταξιούχων σε εθνικό επίπεδο.

Η διοίκηση του σωματείου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία των προσπαθειών και κάλεσε τα μέλη να παραμείνουν ενωμένα, τονίζοντας πως η ενότητα είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων του συνταξιοδοτικού κινήματος.




Επιμελητηρίο Καβάλας | Συνάντηση με τους εκπροσώπους του Σωματείου Επαγγελματικών Σκαφών Αναψυχής Χωρίς Πλήρωμα

Το Επιμελητήριο Καβάλας μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Enterprise Europe Network Hellas (EEN), σας ενημερώνει αναφορικά με την συνάντηση εργασίας της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Καβάλας με τους εκπροσώπους του Σωματείου Επαγγελματικών Σκαφών Αναψυχής χωρίς πλήρωμα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 31 Μαΐου στα γραφεία του Επιμελητηρίου Καβάλας.

Στον γόνιμο διάλογο που αναπτύχθηκε, το παρόν έδωσαν οι εκπρόσωποι του σωματείου κα. Δανάη Γιαννακοπούλου και κ. Χριστόφορος Γκριντζελάκης, ενώ από την Διοίκηση του Επιμελητηρίου συμμετείχαν ο Πρόεδρος, κ. Μάρκος Δέμπας, ο Υπεύθυνος του Τμήματος ΓΕΜΗ & Υπηρεσίας Μίας Στάσης, κ. Γιάννης Κούτρας, καθώς και ο Υπεύθυνος Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, κ. Λευτέρης Κουκουτίνης. Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε η προώθηση της συνεργασίας των δύο φορέων με στόχο την βελτίωση των υποδομών της περιοχής και την ενίσχυση του τουρισμού, ενώ τα ζητήματα που αναπτύχθηκαν ήταν:

  1. Οι πρόσφατες αυξήσεις στην τιμολόγηση των διερχόμενων σκαφών δια θαλάσσης

  2. Η έλλειψη μονίμων θέσεων στα επαγγελματικά σκάφη, καθώς και η απουσία ειδικού τιμοκαταλόγου

  3. Το φαινόμενο των αλλοδαπών σκαφών, τα οποία αν και εκτελούν τουριστικές διαδρομές, στερούνται των απαραίτητων αδειών

  4. Η ανάγκη διαφορετικής αντιμετώπισης των επαγγελματικών σκαφών, τα οποία θα πρέπει να τελούν σε διαφορετικό τιμολογιακό καθεστώς σε σχέση με τα διερχόμενα.




Συνάντηση της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Καβάλας με τους εκπροσώπους του Σωματείου Επαγγελματικών Σκαφών Αναψυχής Χωρίς Πλήρωμα

Το Επιμελητήριο Καβάλας μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Στήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Enterprise Europe Network Hellas (EEN), σας ενημερώνει αναφορικά με την συνάντηση εργασίας της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Καβάλας με τους εκπροσώπους του Σωματείου Επαγγελματικών Σκαφών Αναψυχής χωρίς πλήρωμα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 31 Μαΐου στα γραφεία του Επιμελητηρίου Καβάλας.

Στον γόνιμο διάλογο που αναπτύχθηκε, το παρόν έδωσαν οι εκπρόσωποι του σωματείου κα. Δανάη Γιαννακοπούλου και κ. Χριστόφορος Γκριντζελάκης, ενώ από την Διοίκηση του Επιμελητηρίου συμμετείχαν  Πρόεδρος, κ. Μάρκος Δέμπας, ο Υπεύθυνος του Τμήματος ΓΕΜΗ & Υπηρεσίας Μίας Στάσης, κ. Γιάννης Κούτρας, καθώς και ο Υπεύθυνος Επιχειρηματικής Πληροφόρησης, κ. Λευτέρης Κουκουτίνης.

Αντικείμενο της συζήτησης αποτέλεσε η προώθηση της συνεργασίας των δύο φορέων με στόχο την βελτίωση των υποδομών της περιοχής και την ενίσχυση του τουρισμού, ενώ τα ζητήματα που αναπτύχθηκαν ήταν:

  1. Οι πρόσφατες αυξήσεις στην τιμολόγηση των διερχόμενων σκαφών δια θαλάσσης

  2. Η έλλειψη μονίμων θέσεων στα επαγγελματικά σκάφη, καθώς και η απουσία ειδικού τιμοκαταλόγου

  3. Το φαινόμενο των αλλοδαπών σκαφών, τα οποία αν και εκτελούν τουριστικές διαδρομές, στερούνται των απαραίτητων αδειών

  4. Η ανάγκη διαφορετικής αντιμετώπισης των επαγγελματικών σκαφών, τα οποία θα πρέπει να τελούν σε διαφορετικό τιμολογιακό καθεστώς σε σχέση με τα διερχόμενα.




8 μήνες φυλακή με αναστολή στη διοίκηση του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας

Ποινές φυλάκισης οκτώ [8] μηνών με αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στα μέλη της διοίκησης του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας, καταδικάζοντάς τους για το αδίκημα της παράνομης βίας.

Το Δικαστήριο δέχθηκε ότι τα μέλη του ΔΣ ήταν υπεύθυνα για τον αποκλεισμό της διοίκησης της Energean από τις εγκαταστάσεις από τις αρχές Αυγούστου έως τις 21 Δεκεμβρίου 2021, οπότε και η κατάληψη των εγκαταστάσεων έληξε με την παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων. Η απόφαση του Δικαστηρίου ήταν ομόφωνη!

Επιπλέον, με ποινές που φθάνουν έως και τους 14 μήνες (με αναστολή ή μετατρέψιμες) καταδικάστηκαν 4 ακόμη πρώην εργαζόμενοι για σειρά ποινικών δικαιωμάτων. Οι υπόλοιποι 141 πρώην εργαζόμενοι αθωώθηκαν από κάθε κατηγορία.




Αίσωπος | Συνάντηση του σωματείου με τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων

Πραγματοποιήθηκε εχθές Δευτέρα 15 Απριλίου στο «Παλλάδιο» συνάντηση του «Αισώπου» με τους επικεφαλής των αντιπολιτευτικών δημοτικών παρατάξεων. Ο σκοπός αυτής της συνάντησης ήταν να ενημερωθούν για την ανησυχητική κατάσταση που επικρατεί στο δημοτικό καταφύγιο αδέσποτων, καθώς και για μια σοβαρή έγγραφη αναφορά πρώην εθελόντριας του καταφυγίου για βάναυση μεταχείριση ζώων.

Η παρουσία και η ενεργή συμμετοχή των επικεφαλής ήταν ενθαρρυντική και επιβεβαιώνει τη γνώση και την ευαισθησία που διαθέτουν στο ζήτημα της προστασίας των αδέσποτων ζώων. Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας για την παρουσία τους και τη δέσμευσή τους για μια μόνιμη και ουσιαστική επικοινωνία με το σωματείο μας, με στόχο την εύρεση λύσεων και παρεμβάσεων για τη βελτίωση της κατάστασης.

Ο «Αίσωπος» δεσμεύεται να συνεχίσει τον αγώνα για την προστασία και την ευημερία των αδέσποτωνβ ζώων και εκφράζει την ελπίδα της για μια εποικοδομητική συνεργασία με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Για περισσότερες πληροφορίες ή για να μάθετε πώς μπορείτε να στηρίξετε το έργο του Φιλοζωικού Σωματείου Αίσωπος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο mail: aisopos2017@gmail.com και στην σελίδα μας: https://www.facebook.com/profile.php?id=100064815277771&locale=el_GR

 




Ενίσχυση του προσωπικού για το καλοκαίρι ζητά το σωματείου εργαζομένων του ΕΚΑΒ Καβάλας

Προετοιμάζεται για την Καλοκαιρινή του λειτουργία το ΕΚΑΒ Καβάλας, έχοντας στο μυαλό του και την αυξημένη τουριστική κίνηση.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Καβάλας Κώστας Τσιτσιλικάκης θα πρέπει να ενισχυθεί το ήδη υπάρχον προσωπικό καθώς το καλοκαίρι θα είναι δύσκολο.




Γενική συνέλευση σωματείου συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας

Εκλόγες για την νέα διοίκηση του σωματείου συνταξιούχων ΟΑΕΕ Καβάλας αλλά και γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 13 Μαρτίου, στην αίθουσα Νικόλαος Μάρτης όπου συμμετείχε μεγάλο μέρος των μελών του σωματείου. Στην γενική συνέλευση πραγματοποιήθηκε απολογισμός για το προηγούμενο χρονικό διάστημα και συζητήθηκε το τι θα κανούν τους επόμενους μήνες.




Καβάλα: Ταμίας σωματείου κατηγορείται για απάτη – Η μήνυση του υπουργείου Παιδείας

Η έρευνα των αστυνομικών στην Καβάλα για απάτη από σωματείο, ξεκίνησε μετά από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας

Ταμίας σωματείου με έδρα την Καβάλα κατηγορείται για απάτη και παραβάσεις συνδεόμενες με τους νόμους περί εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών και ίδρυσης – λειτουργίας κολεγίων, όπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία. Πρόκειται για 58χρονη σε βάρος της οποίας απαγγέλθηκε ποινική δίωξη, σε βαθμό πλημμελήματος.

Το συγκεκριμένο Σωματείο βρέθηκε στο επίκεντρο εισαγγελικής έρευνας, ύστερα από μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε το Υπουργείο Παιδείας. Την προκαταρκτική έρευνα διενήργησαν αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ., από τη διενεργηθείσα έρευνα προέκυψε ότι το συγκεκριμένο σωματείο προκειμένου να προσελκύσει πολίτες, χρησιμοποιούσε παρανόμως εκπαιδευτικούς όρους (όπως ακαδημαϊκό έτος, φοιτητές κ.ά.) για να δημιουργήσει την εικόνα ενός αναβαθμισμένου φορέα, ενώ ανακοίνωνε ψευδώς την υλοποίηση προγραμμάτων στο πλαίσιο συνεργασίας με Πανεπιστήμιο της Βόρειας Ελλάδας- χωρίς να υπάρχει σχετική σύμβαση, χορηγώντας σχετικές βεβαιώσεις παρακολούθησης των προγραμμάτων αυτών, χωρίς την άδεια του Υπουργείου Παιδείας.

Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, το σωματείο ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2013 και χαρακτηρίζεται ως εκπαιδευτικός φορέας με σκοπό την επιμόρφωση των μελών του σε διάφορους τομείς, με οικονομικό αντάλλαγμα.

«Για την εγγραφή και παρακολούθηση των μαθημάτων τα μέλη κατέβαλαν ετησίως το χρηματικό ποσό τουλάχιστον των 120 ευρώ έναντι των 15 ευρώ, που όριζε το καταστατικό», σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ.

Το προανακριτικό υλικό διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών και απαγγέλθηκε δίωξη εις βάρος της 58χρονης που είχε την ιδιότητα της ταμία και είχε αναλάβει την οικονομική διαχείριση του σωματείου, ενώ στις εκδηλώσεις εμφανιζόταν ως επικεφαλής και υπεύθυνη οργάνωσης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.




Απάντηση του Σωματείου στην ανακοίνωση της Energean

Όταν ισχυρίζεσαι ότι μετά από δυο χρόνια επέστρεψες πίσω στην κανονικότητα του Πρίνου αλλά η παραγωγή είναι στη φαντασία σου, μπορεί να ισχυρίζεσαι ότι δεν εμπλέκεσαι σε εκλογές, άρα η μόνη εμπλοκή με την κοινωνία της Καβάλας είναι η διανομή τετραδίων και μολυβιών στους μικρούς μαθητές. 

Ως ευαίσθητη μεγάλη εταιρεία που λες ότι είσαι, μπορείς να μας πεις οι εργαζόμενοι που απέλυσες για παράνομη επίσχεση και έχουν δικαιωθεί στα δικαστήρια, τι είναι; 

Και κάτι ακόμη, εσύ που λες διάφορα σαν τεράστια εταιρεία γιατί πήρες δάνειο με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου το 2021 για την παραγωγή του κοιτάσματος “E”? τι έγινε με την υπόθεση; Πρέπει να γνωρίζεις ότι η κοινωνία της Καβάλας είναι μικρή και όσα Δελτία Τύπου και ανακοινώσεις να βγάλεις γνωρίζει ποιος αγωνίζεται, ποιος προσφέρει, ποιος ρουφιανεύει και ποιος εκμεταλλεύεται ανθρώπους και κρατική περιουσία. 

Αν δυο και πλέον χρόνια δεν είναι αρκετά να το καταλάβεις δεν φταίμε εμείς, αλλά η εμμονή σου να δημιουργήσεις δούλους. Αυτά μετά από καιρό γιατί είμαστε στο φως στην Κεντρική Πλατεία, ενώ εσύ υποκριτικά δηλώνεις λευκή περιστερά, αλλά όχι μόνο εμπλέκεσαι, φυτρώνεις κι εκεί που δεν σε σπέρνουν. 

Χαίρεται τεράστια εταιρεία με την πείρα 40 χρόνων όπως δηλώνει σ’ αυτούς που δεν γνωρίζουν ενώ ιδρύθηκε το 2008, αλλά εσύ πάντα λες την αλήθεια, δηλαδή η δική σου αλήθεια που είναι από την αρχή μέχρι το τέλος ένα ψέμα.

 




Ανησυχία του Φιλοζωϊκού σωματείου “Αίσωπος” για την πυρασφάλεια του Κυνοκομείου Καβάλας

Ακολουθεί το αίτημα :

Θέμα: Επείγον αίτημα για άμεση λήψη μέτρων πυροπροστασίας στις εγκαταστάσεις του δημοτικού κυνοκομείου και καταφυγίου λόγω υψηλής επικινδυνότητας.
Προς:
Δήμο Καβάλας
Τμήμα Περιβάλλοντος και Πρασίνου (ΟΝΟΜΑ gov)
🔴Κοινοποίηση
Εισαγγελία Πρωτοδικών Καβάλας
Υπηρεσία πολιτικής προστασίας Δήμου Καβάλας
Γραφείο Δημάρχου
Πυροσβεστικό σώμα Καβάλας
Αστυνομική διεύθυνση Καβάλας
Αυτοτελής διεύθυνση πολιτικής προστασιας Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης
Με δεδομένα τα ακόλουθα:
1.Τις ακραίες καιρικές συνθήκες του τελευταίου μήνα που χαρακτηριζονται από πολυ υψηλές θερμοκρασίες, πολύ δυνατούς ανέμους κατά τη διάρκεια της νύχτας 6bft, από πρωτοφανή για την περιοχή μας ξηρασία (20% στις 20 Αυγ.)
2.Τη καταστροφική πυρκαγιά στις 17 Ιούλη 2023 στο Λαγονήσι Αττικής στη διάρκεια της οποίας κάηκαν ζωντανά μεσα στα κλουβια τους σχεδον ολα τα ζώα του καταφυγίου Fazoo farm.
3. Την οδηγία της πολιτικής προστασίας προς τους Δήμους για σχέδια προστασίας και εκκένωσης των καταφυγίων, κυνοκομείων ανά την επικράτεια.
4.Την επιβολή προστίμων απο τον Δήμο προς ιδιώτες που δεν συμμορφώνονται στη κατά νόμο απαίτηση της δημοτικής αρχής για καθαρισμό των ιδιοκτησιών τους.
5. Την εξαιρετικά επικίνδυνη κατάσταση που βρίσκονται και τα δυο καταφύγια του Δήμου Καβάλας σε σχέση με τα ξερά χόρτα και την καύσιμη ύλη που βρίσκονται εντός αλλά και περιφερειακά αυτών.
6. Την πλήρη ανυπαρξία σχεδίου εκκένωσης των 200 περίπου ζώων, την παντελης ανυπαρξία φύλαξης και παρουσίας ανθρώπου στους χώρους αυτούς καθ’ όλο το 24ωρο και την απουσία οποιουδήποτε πυροσβεστικού μέσου καθιστούν τα καταφύγια χώρους ευάλωτους σε κάθε λογής “ατύχημα ” ειδικά τις ημέρες και νύχτες του καύσωνα, και τα ζώα που βρίσκονται εγκλωβισμένα μεσα σ’ αυτά υποψήφια θύματα που θα καούν ζωντανά.
Εμείς οι υπογράφοντες, ως μια ομάδα ανεξαρτήτων φιλόζωων της πόλης μας μαζί με το Φιλοζωικό Σωματείο Καβάλας “ΑΙΣΩΠΟΣ ” θα θέλαμε να σας επιστήσουμε την προσοχή στην αδήριτη αναγκαιότητα καθαρισμού αφενός του εσωτερικού των χώρων, που ζουν τα ζώα και στα δυο καταφύγια (Ασπρη Άμμος, Κρυονέρι) και αφετέρου στην αποψίλωση και απομάκρυνση όλης της καύσιμης ύλης περιμετρικά αυτών σε απόσταση 50-100 μέτρων, όπου είναι δυνατόν.
Έχουμε ήδη έρθει σε επαφή δύο φορές με τις αρμόδιες δημοτικές αρχές παρουσία του εκπροσώπου της πολιτικής προστασίας για να τους παρουσιάσουμε το δικό μας πλάνο εκκένωσης των καταφυγίων και να ζητήσουμε τη συνδρομή του Δήμου, και τις δυο φορές δεχθήκαμε τα εύσημα των αρχών και την λεκτική υποστήριξη τους.
Επίσης έχουμε ήδη παρουσιάσει το σχέδιο μας στη διοίκηση της πυροσβεστικής Καβάλας καθώς και στους Εθελοντές πυροσβέστες Κρυονερίου και αμφότεροι ήταν θετικοί και υποστηρικτικοί.
Όμως για το ζήτημα με τη μέγιστη σημασία και βαρύτητα, δηλαδή αυτό του καθαρισμού και της αποψίλωσης των χώρων για να μη καούν ζωντανά τα ζώα στην απευχόμενη περίπτωση πυρκαγιάς, δυστυχώς παρά τις υποσχέσεις το αποτέλεσμα από πλευράς Δήμου μέχρι σήμερα είναι μηδαμινό.
Σας εφιστούμε την προσοχή και αναφέρουμε πως ακόμη και ένα τσιγάρο να πέσει κάτω το αποτέλεσμα θα ειναι τραγικό γιατί μέσα σε 5 λεπτά θα εχουν καεί όλα τα ζωντανά στα κλουβιά τους.
Ζητάμε για μια ακόμη φορά από τον Δήμο Καβάλας να προβεί άμεσα στην απομάκρυνση της καύσιμης ύλης εντός και περιμετρικά των καταφυγίων καθώς και στην εγκατάσταση πυροσβεστικών κρουνών και άλλων μέσων αλλά και προσωπικού φύλαξης στους χώρους αυτούς.
Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειες σας ώστε να αποφευχθεί ανεπανόρθωτη ζημία στα φιλοξενούμενα ζώα και στις υποδομές και παρακαλούμε ενημερώστε μας για αυτές.
(Ονοματεπώνυμο – υπογραφή)
Ακολουθεί το link – σύνδεσμος όπου μπορείτε να υπογράψετε όλοι
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdjuoI1JAoghX…/viewform
https://youtu.be/lD5LnP4cYrs