Διαμαρτυρίες σωματείων ΑΜΘ για μετατάξεις αστυνομικών | Σοβαρά Κενά στην Περιφέρεια

Οι μετατάξεις αστυνομικών σε μεγάλες πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, καθώς και σε νησιωτικές περιοχές, έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τα σωματεία των αστυνομικών στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ).

Οι συνδικαλιστικοί φορείς κάνουν λόγο για σοβαρά κενά στην τοπική αστυνόμευση, που επιδεινώνουν την κατάσταση στις ήδη υποστελεχωμένες υπηρεσίες της περιοχής.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των σωματείων, η μετακίνηση μεγάλου μέρους του προσωπικού προς τα αστικά κέντρα και τα νησιά δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα στην αστυνόμευση της Περιφέρειας ΑΜΘ. Οι ελλείψεις αστυνομικών καθιστούν δύσκολη τη διαχείριση περιστατικών και τη διασφάλιση της τάξης και ασφάλειας στις τοπικές κοινότητες. Ειδικά σε περιοχές με αυξημένες ανάγκες λόγω της γεωγραφικής θέσης και της γειτνίασης με σύνορα, η κατάσταση κρίνεται εξαιρετικά ανησυχητική.

Τα σωματεία τονίζουν ότι οι μετατάξεις αυτές όχι μόνο αποδυναμώνουν την περιφέρεια αλλά επιβαρύνουν και τους αστυνομικούς που παραμένουν, οι οποίοι καλούνται να καλύψουν υπεράνθρωπα ωράρια και να διαχειριστούν αυξημένο φόρτο εργασίας. Παράλληλα, εκφράζουν την ανησυχία τους ότι η αποδυνάμωση των τοπικών αστυνομικών τμημάτων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της εγκληματικότητας και σε αδυναμία άμεσης απόκρισης σε περιστατικά.

Οι συνδικαλιστές απαιτούν από την πολιτεία να προχωρήσει άμεσα σε ενίσχυση της Περιφέρειας ΑΜΘ με νέες προσλήψεις και να σταματήσει τις μετακινήσεις που πλήττουν τη λειτουργικότητα των τοπικών αστυνομικών υπηρεσιών. Επίσης, ζητούν την εφαρμογή μιας πιο ισορροπημένης πολιτικής στις μεταθέσεις, ώστε να διασφαλιστεί η επαρκής στελέχωση τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια.

Η διαμαρτυρία των σωματείων της Περιφέρειας ΑΜΘ υπογραμμίζει για άλλη μια φορά την ανάγκη για συνολική αναθεώρηση της στρατηγικής στελέχωσης της αστυνομίας, με στόχο την κάλυψη των αναγκών σε κάθε περιοχή της χώρας. Η ισορροπημένη κατανομή προσωπικού αποτελεί κρίσιμη προϋπόθεση για την εξασφάλιση της δημόσιας τάξης και την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών.




Κάλαντα στον Στέφανο Κασσελάκη από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

Τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα άκουσε ο Στέφανος Κασσελάκης από τον Σύλλογο «Δικταίοι Καστρινοί», μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων, στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι ήχοι της κρητικής λύρας και του λαούτου συνεχίστηκαν και μετά τα κάλαντα στον Στέφανο Κασσελάκη, με τα μέλη του συλλόγου να χορεύουν μαλεβιζιώτη και χανιώτικο συρτό συνοδευόμενο από μαντινάδα που προετοιμάστηκε για την περίσταση: «στην Κουμουνδούρου ήρθαμε απόψε να σας δούμε και τα δικά μας κάλαντα τώρα θα σας επούμε». Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ αντάλλαξε δώρα με τους χορευτές και τους οργανοπαίκτες. Του έδωσαν ένα καλάθι με κρητικά προϊόντα και εκείνος τους μοίρασε χειροποίητα γούρια φτιαγμένα από πωλητές του περιοδικού δρόμου «Σχεδία»

Ο κ. Κασσελάκης, που είχε στο πλευρό του τον Τάιλερ Μακμπέθ, ευχήθηκε «χρόνια πολλά», «ειρήνη σε όλον τον κόσμο και αλληλεγγύη ανάμεσα μας στην ελληνική κοινωνία» και «πάντα με χαμόγελο», δηλώνοντας πάρα πολύ υπερήφανος «που έχουμε τους Κρητικούς μας εδώ σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων».

Μετά την ολοκλήρωση της σύντομης εκδήλωσης και αφότου έκλεισαν οι τηλεοπτικές κάμερες, στήθηκε ένα μικρό αυτοσχέδιο «γλέντι» ανάμεσα στους παρευρισκόμενους, με τον κ. Κασσελάκη και μεταξύ άλλων τους Γ. Βασιλειάδη, Ευ. Αποστολάκη, Μ. Καπνισάκη, Δ. Βουτυράκου, Λ. Κρέτσο, με κεράσματα τσικουδιάς και τους οργανοπαίκτες να παίζουν κρητικούς σκοπούς, επιφυλάσσοντας και μια αυτοσχέδια μαντινάδα για τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ: «Χρόνια πολλά, καλές γιορτές, η Κρήτη σας φωνάζει να ‘τος ο πρωθυπουργός σιγά- σιγά χαράζει»

Ο κ. Κασσελάκης αναχωρεί σήμερα με τον Τάιλερ Μακπέθ για τις ΗΠΑ όπου θα περάσουν τις γιορτές των Χριστουγέννων μαζί με τις οικογένειες τους.