Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕ Ροδόπης | Πρόεδρος ο Νίκος Αγγελίδης

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης η σύνθεση του οποίου είναι η εξής:

  • Πρόεδρος: Αγγελίδης Νικόλαος
  • Α’ Αντιπρόεδρος: Φραντζής Αντώνιος
  • Β’ Αντιπρόεδρος: Βαφειάδης Ανέστης
  • Γεν. Γραμματέας: Κωνσταντινίδου Κυριακούλα
  • Οικονομικός Επόπτης: Σίσκος Βασίλειος
  • Υπεύθυνος Γ.Ε.ΜΗ. Και
  • Εξυπηρέτησης Επιχειρήσεων: Σαπουντζής Μιχαήλ
  • Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων: Μπαγδατλή Αχμέτ
  • Επίσης το Διοικητικό Συμβούλιο ομόφωνα όρισε ως εκπρόσωπο του Επιμελητηρίου στην Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας τον Ανέστη Βαφειάδη.
  • Τα Τμήματα του Επιμελητηρίου στο Δ.Σ. εξέλεξαν μεταξύ των μελών τους, τους Προέδρους με τους Αναπληρωτές τους ως εξής:
  • Τμήμα Εμπορικό
  • Πρόεδρος: Λεοντίδης Χρήστος
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Μανίτσας Θεόδωρος
  • Τμήμα Μεταποιητικό
  • Πρόεδρος: Κουρούδη Εμμανουέλα
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Ιμπραήμ Ισμαήλ
  • Τμήμα Υπηρεσιών
  • Πρόεδρος: Θεοχαρίδης Γεώργιος
  • Αναπληρωτής Πρόεδρος: Καντές Βασίλειος

Πηγή: ertnews




Κως | Ξέχασαν γάζες στο σώμα 28χρονης μετά από επέμβαση στο νοσοκομείο του νησιού

Μια απίστευτη περιπέτεια είχε μια 28χρονη στην Κω, καθώς ξέχασαν γάζες στο σώμα της μετά από μια γυναικολογική επέμβαση.

Η γυναίκα τη Δευτέρα (04.03.2024) έκανε μήνυση κατά ενός γιατρού και μιας μαίας του νοσοκομείου της Κω για το γεγονός ότι ξέχασαν τις γάζες.

Πρόκειται για περιστατικό που σημειώθηκε την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου στο νοσοκομείο της Κω όταν και η νεαρή κοπέλα πραγματοποίησε χειρουργείο γυναικολογικής φύσεως. Συγκεκριμένα για ημέρες μετά το χειρουργείο η 28χρονη ένιωθε δυνατούς πόνους, με αποτέλεσμα την προηγούμενη Τρίτη 27 Φεβρουαρίου να μεταβεί σε ιδιώτη γυναικολόγο για να εξεταστεί.

Στην εξέταση που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε ότι στο σώμα της κοπέλας είχαν ξεχαστεί γάζες. Η κοπέλα στη συνέχεια μετέβη στο νοσοκομείο της Κω όπου μετά από νέα επέμβαση της αφαιρέθηκαν οι γάζες σύμφωνα με το kosnews24.gr.

Οπως αναφέρει το δημοσίευμα η διοίκηση του Νοσοκομείου Κω δεν θέλησε να κάνει κάποια δήλωση για το περιστατικό.

Πηγή: newsit.gr/




Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας ΑΜ-Θ

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε συνεδρίαση που έγινε στην έδρα της Περιφέρειας στην Κομοτηνή, παρόντος και του Περιφερειάρχη κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Κατόπιν της σχετικής διαδικασίας, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΕΞΑΚΟΥΣΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ: ΤΣΑΤΑΛΜΠΑΣΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ

ΜΕΛΗ

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ

ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

ΑΜΕΤ ΧΑΣΑΝ

ΠΑΠΑΖΩΤΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

Ο Περιφερειάρχης ευχήθηκε καλή επιτυχία στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και καλή δύναμη ώστε να φέρουν σε πέρας το έργο τους, που αφορά άμεσα την αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

(ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ)