Ξάνθη | Πρόστιμο 30.000€ σε οδηγό για θανάτωση αδέσποτου σκύλου

Βαρύ πρόστιμο σε οδηγό για τον θάνατο αδέσποτου σκύλου στην Ξάνθη

Τσουχτερό πρόστιμο επιβλήθηκε σε οδηγό αγροτικού οχήματος, ο οποίος, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας, παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα ένα αδέσποτο σκυλάκι το απόγευμα της Κυριακής, 19 Ιανουαρίου, σε οικισμό της Ξάνθης.

Η προανάκριση διενεργήθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης, ενώ ο οδηγός συνελήφθη και οδηγήθηκε στις δικαστικές αρχές. Στο πλαίσιο της διαδικασίας, του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ.

Μήνυμα μηδενικής ανοχής στην κακοποίηση ζώων

Η επιβολή αυτού του προστίμου αναδεικνύει τη σκληρή στάση που υιοθετούν πλέον οι αρχές απέναντι σε πράξεις κακοποίησης και θανάτωσης ζώων. Οι αυστηρές ποινές και τα υψηλά πρόστιμα λειτουργούν ως ένα σαφές μήνυμα μηδενικής ανοχής, στοχεύοντας στην προστασία των ζώων και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τα δικαιώματά τους.

Το περιστατικό αυτό υπενθυμίζει ότι η κακοποίηση ζώων δεν είναι μόνο ανήθικη, αλλά και ποινικά κολάσιμη πράξη, με σημαντικές οικονομικές και νομικές συνέπειες για τους παραβάτες.




Ζάκυνθος | Ψευδής η καταγγελία για δολοφονία σκύλου

Η Ζάκυνθος ξανά στο επίκεντρο μετά την ανατροπή δεδομένων στην υπόθεση, που είχε προκαλέσει οργή στο νησί. Πρωταγωνιστές δύο άντρες που τσακώθηκαν και μετά τον καυγά τους, ο ένας κατήγγειλε τον άλλο, για την εκτέλεση του σκύλου του με όπλο. Όπως διαπιστώθηκε όμως το έγκλημα δεν έγινε ποτέ. Ο σκύλος εντοπίστηκε ζωντανός στο σπίτι του ιδιοκτήτη του και πλέον άλλαξε το κατηγορητήριο για τον 35χρονο Ελβετό.

Ποινική δίωξη για οπλοφορία και οπλοχρησία άσκησε ο Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ζακύνθου κατά του 35χρονου αλλοδαπού, κατοίκου του νησιού.

Είχε καταγγελθεί από συγχωριανό του ότι σκότωσε το κυνηγετικό σκυλί του, το οποίο όμως εμφανίστηκε αργά χθες το βράδυ στο σπίτι του ιδιοκτήτη του.

Την καταγγελία είχε διατυπώσει επώνυμα ο ιδιοκτήτης του ζώου, στην αστυνομική διεύθυνση Ζακύνθου χθες το πρωί, μετά τον προφορικό διαπληκτισμό των δύο ανδρών.

πηγή: newsit.gr




Νέο περιστατικό κακοποίησης σκύλου στον Βόλο | Πυροβόλησαν την αδέσποτη Μπέλλα

Ακόμη ένα περιστατικό άγριας κακοποίησης και θανάτωσης ζώου βλέπει το «φως» της δημοσιότητας.

Θύμα αυτή τη φορά είναι η αδέσποτη Μπέλλα από τον Βόλο, η οποία δέχτηκε πυροβολισμούς και άφησε την τελευταία της πνοή.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, η Μπέλλα βρέθηκε νεκρή το βράδυ της Τρίτης, 5 Δεκεμβρίου, σε οικόπεδο της περιοχής «Πευκάκια» Βόλου, ενώ σε λίγες μέρες θα έπαυε να είναι αδέσποτη, καθώς θα υιοθετούνταν από οικογένεια στην Αθήνα.

Το άψυχο κορμάκι της, που ήταν γεμάτο σκάγια, βρήκε φιλόζωη κυρία, η οποία πήγαινε καθημερινά στο χώρο, όπου βρίσκονται και άλλα αδέσποτα σκυλάκια, για να τα ταΐσει. Δίπλα της, βρέθηκε και ένα σχοινί.

Η φιλόζωη κυρία, κατά τις ίδιες πληροφορίες, επικοινώνησε με κτηνίατρο της περιοχής και εν συνεχεία και με τον Κτηνιατρικό Σύλλογο, από όπου της δόθηκε η σύσταση να προβεί σε καταγγελία στην Αστυνομία, όπως και έκανε.

Την Μπέλλα παρέλαβαν, στη συνέχεια, υπάλληλοι του Δήμου και τη μετέφεραν σε κτηνίατρο που συνεργάζεται με τον Δήμο, ύστερα από μια πρώτη εξέταση του οποίου φάνηκε ότι το σώμα του ζώου ήταν διάτρητο από σκάγια. Αύριο, αναμένεται να διενεργηθεί και νεκροψία – νεκροτομή.




Συγκλονίζει η κτηνίατρος που προσπάθησε να σώσει τον Όλιβερ από την Αράχωβα | «Δεν έχω ξαναδεί τέτοια κακοποίηση σκύλου»

Για την σκληρή κακοποίηση που δέχτηκε ο Όλιβερ, το χάσκι από την Αράχωβα που βιάστηκε με αιχμηρό αντικείμενο και άφησε την τελευταία του πνοή μίλησε την Τρίτη (5/12) η κτηνίατρος που τον περιέθαλψε. «Ήρθε με αφόρητους πόνους και αιμορραγία» επεσήμανε η Κλεονίκη Τόλα.

Σε δηλώσεις της στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα «Το Πρωινό» η κτηνίατρος τόνισε πως έβγαλε φωτογραφίες, πήρε γενετικό υλικό και κάλεσε αμέσως την αστυνομία.

«Έχω δει πολυτραυματίες σκύλους από δαγκώματα, από τροχαία, από δηλητηρίαση. Αυτό ήταν κάτι που ξέφευγε από αυτό που περίμενα να αντικρίσω» ανέφερε.

Σύμφωνα με την κτηνίατρο το χρονικό διάστημα της κακοποίησης που υπέστη ο Όλιβερ «μπορεί και να μην ήταν μεγάλο αλλά βασανίστηκε».

«Πιστεύω ότι το ξυλοκόπησαν με αντικείμενα» δήλωσε και όταν ερωτήθηκε για το πώς ήταν ο Όλιβερ όταν τον είδε απάντησε «στον αέρα δεν πρέπει να λέγονται αυτά».

Όπως εξήγησε παρατήρησε, επίσης, ότι έλειπε το περιλαίμιο του σκύλου που δεν βγαίνει με τίποτα «προφανώς για να μην υπάρχουν αποτυπώματα». «Κατέληξε σε 11-12 ώρες από τη στιγμή που μου το έφεραν» συμπλήρωσε.

«Ο Όλιβερ έκανε βόλτες αλλά κοιμόταν πάντα στο σπίτι του κηδεμόνα του. Ο κηδεμόνας του δεν είχε εχθρούς ή αντιπάθειες» είπε κλείνοντας.

 




Συναγερμός για τον άγριο βασανισμό σκύλου στην Αράχωβα | Οι Αρχές ψάχνουν απαντήσεις για τον βιασμό και τη δολοφονία του

Σοκαριστικές είναι οι λεπτομέρειες που αφορούν τον άγριο βασανισμού σκύλου στην Αράχωβα.

Οι Αρχές αναζητούν τον δράστη που βίασε με αιχμηρό αντικείμενο και δολοφόνησε το χάσκι ενώ έχει ήδη παρέμβει ο εισαγγελέας.

Το περιστατικό που έχει προκαλέσει φρίκη στο πανελλήνιο, οδήγησε την αρμόδια αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Αναστασία Μασούρ,α που έχει την εποπτεία των εισαγγελικών αρχών για την προστασία των ζώων, να παρέμβει, διατάσσοντας τη διενέργεια κατεπείγουσας έρευνας.

Στόχος της παρέμβασης εκ μέρους της ανώτατης εισαγγελικής λειτουργού, όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (5/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο είναι ο εντοπισμός του δράστη και η παραπομπή του στην Εισαγγελία Λειβαδιάς, όπου υπάγεται η Αράχωβα, ενώ ζήτησε άμεση ενημέρωση για τις εξελίξεις.

Η κτηνωδία στην Αράχωβα έχει κινητοποιήσει ήδη τις αστυνομικές και δημοτικές Αρχές της περιοχής λόγω της πρωτοφανούς αγριότητας στην κακοποίηση του ζώου.

Το χρονικό της τραγωδίας

Το βράδυ της Κυριακής 3/12 ο ιδιοκτήτης του Όλιβερ, του καλοκάγαθου χάσκι όπως λένε στην περιοχή, επέστρεψε στο σπίτι του και άφησε για λίγο το σκυλί του να βγει έξω από την καλά προστατευμένη αυλή, καθώς το χάσκι ήθελε να πάει βόλτα.

Ο ιδιοκτήτης του περίμενε το σκυλάκι του να επιστρέψει, το χάσκι δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τρομερά ανήσυχη η οικογένεια βγήκε στους δρόμους να το αναζητήσει μέχρι τα ξημερώματα, ωστόσο δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.

Τελικά το βράδυ της Δευτέρας ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη πως το ζώο εντοπίστηκε σχεδόν ημιλιπόθυμο και βαριά κακοποιημένο.

Ο Όλιβερ έφερε χτυπήματα στο κεφάλι, είχε τα πλευρά του σπασμένα και είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά με αιχμηρό αντικείμενο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Όλιβερ εντοπίστηκε με δεμένο το στόμα.

 



Αμυγδαλεώνας: Καταγγελία για επίθεση δεσποζόμενου σκύλου σε μαθήτρια

Μητέρα κατήγγειλε την επίθεση δεσποζομένου σκύλου στην κόρη της καθώς αυτή πήγαινε στο σχολείο της στον Αμυγδαλεώνα, το πρωί της 20ης Σεπτεμβρίου 2023

Όπως μπορούμε να δούμε και στη φωτογραφία, το τραύμα του παιδιού είναι αρκετά σοβαρό.

Πρόκειται για ένα σκυλί μαύρου χρώματος  και μεσαίου μεγέθους του οποίου ο ιδιοκτήτης δεν έκανε κάτι  για να αποτρέψει την επίθεση, προφανώς διότι δεν είχε την προσοχή του στραμμένη στο ζώο.

Η καταγγελία έγινε στη Σελίδα του Αμυγδαλεώνα και όπως καταγγέλλει και άλλος γονιός, το ίδιο σκυλί επιτέθηκε και στο δικό του παιδί.