Ξάνθη | Πρόστιμο 30.000€ σε οδηγό για θανάτωση αδέσποτου σκύλου
Βαρύ πρόστιμο σε οδηγό για τον θάνατο αδέσποτου σκύλου στην Ξάνθη
Τσουχτερό πρόστιμο επιβλήθηκε σε οδηγό αγροτικού οχήματος, ο οποίος, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της αστυνομίας, παρέσυρε και τραυμάτισε θανάσιμα ένα αδέσποτο σκυλάκι το απόγευμα της Κυριακής, 19 Ιανουαρίου, σε οικισμό της Ξάνθης.
Η προανάκριση διενεργήθηκε από το Αστυνομικό Τμήμα Ξάνθης, ενώ ο οδηγός συνελήφθη και οδηγήθηκε στις δικαστικές αρχές. Στο πλαίσιο της διαδικασίας, του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ.
Μήνυμα μηδενικής ανοχής στην κακοποίηση ζώων
Η επιβολή αυτού του προστίμου αναδεικνύει τη σκληρή στάση που υιοθετούν πλέον οι αρχές απέναντι σε πράξεις κακοποίησης και θανάτωσης ζώων. Οι αυστηρές ποινές και τα υψηλά πρόστιμα λειτουργούν ως ένα σαφές μήνυμα μηδενικής ανοχής, στοχεύοντας στην προστασία των ζώων και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τα δικαιώματά τους.
Το περιστατικό αυτό υπενθυμίζει ότι η κακοποίηση ζώων δεν είναι μόνο ανήθικη, αλλά και ποινικά κολάσιμη πράξη, με σημαντικές οικονομικές και νομικές συνέπειες για τους παραβάτες.
