Βόλος: Πέθανε ο πατέρας του νεαρού που σκοτώθηκε σε τροχαίο με τη σύζυγό του

Την τελευταία του πνοή σε τροχαίο δυστύχημα άφησε το βράδυ της Κυριακής (09/03) νιόπαντρο ζευγάρι, λίγο έξω από τον Βόλο.

Ειδικότερα, ένα ΙΧ το οποίο οδηγούσε 82χρονος τους παρέσυρε στα Λεχώνια με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους. Οι νεκροί ηλικίας 31 ετών, είναι ο Κώστας Παπακωνσταντίνου και η Κεράσια Αλιμαντίρη. Μάλιστα, σύμφωνα με το thenewspaper.gr, η τραγωδία δεν σταματά στην απώλεια των δύο παιδιών, καθώς ο πατέρας του 31χρονου στο άκουσμα του τρομακτικού τροχαίου δυστυχήματος, δεν άντεξε τον πόνο και τη θλίψη και «έφυγε» από τη ζωή.

Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα με το ζευγάρι

Στο αιματηρό τροχαίο έχασαν τη ζωή τους ο Κωνσταντίνος και η Κερασία, ένα ζευγάρι που είχε ενωθεί με τα δεσμά του γάμου τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το δυστύχημα έγινε λίγο μετά τις 19:00 το απόγευμα της Κυριακής, κοντά στα Άνω Λεχώνια, όταν η μηχανή που οδηγούσε ο νεαρός άνδρας με συνεπιβάτη τη σύζυγό του, καρφώθηκε πάνω σε αγροτικό αυτοκίνητο που οδηγούσε 82χρονος, στον δρόμο Βόλου-Καλών Νερών.

Τα δύο νεαρά άτομα που επέβαιναν στη μηχανή, από τη σύγκρουση εκτινάχθηκαν σε απόσταση 15 μέτρων και παρότι φορούσαν προστατευτικά κράνη τραυματίσθηκαν θανάσιμα, σύμφωνα με το gogonota.news. Το ΕΚΑΒ έφτασε άμεσα στο σημείο του δυστυχήματος, αλλά οι νοσηλευτές εντόπισαν τους δύο νέους χωρίς τις αισθήσεις τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η κίνηση στο σημείο του δυστυχήματος ήταν πολύ μεγάλη λόγω της επιστροφής των εκδρομέων από το Πήλιο προς τον Βόλο και το αγροτικό αυτοκίνητο βγήκε στον κεντρικό δρόμο από κάθετο αγροτικό, με αποτέλεσμα η μηχανή να πέσει με σφοδρότητα πάνω του.

Οι δύο νέοι επέστρεφαν από βόλτα στο παραθαλάσσιο Πήλιο προς τον Βόλο.

Στο Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο που μεταφέρθηκαν διαπιστώθηκε ο θάνατός και των δύο νέων, ηλικίας 36 και 31 ετών, ενώ συγγενείς και φίλοι που είχαν φτάσει στο νοσοκομείο δεν μπορούσαν να πιστέψουν το τι είχε συμβεί.

Μόλις τέσσερα αυτοκίνητα πίσω, ακολουθούσε ένα άλλο ζευγάρι, στενοί φίλοι των θυμάτων. Οι ίδιοι φέρεται να ανέφεραν πως έγιναν αυτόπτες μάρτυρες της φρικτής σκηνής, βλέποντας τους αγαπημένους τους να ξεψυχούν μπροστά στα μάτια τους. Σε κατάσταση σοκ, προσπάθησαν να τρέξουν κοντά τους, όμως ήταν ήδη αργά.




Σπαραγμός στην Ξάνθη για τον 29χρονο που σκοτώθηκε σε τροχαίο την Πρωτοχρονιά

Σοκαρισμένη παραμένει η  Ξάνθη και ειδικότερα η περιοχή των Αβδήρων, για τον 29χρονο που σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα την Πρωτοχρονιά όταν το όχημα που οδηγούσε κατέληξε πάνω σε κολώνες φωτισμού.

Για το θλιβερό συμβάν ανακοίνωση εξέδωσε η Αστυνομία, η οποία αναφέρει τα εξής: “Την 1-1-2025 και ώρα 10.16΄, στο 15ο χλμ. της επαρχιακής οδού  Ξάνθης – Αβδήρων, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 29χρονος ημεδαπός εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε σε κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του οδηγού, ο οποίος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Ξάνθης όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ξάνθης”.

xanthinea.gr




Θάσος | «Δούλευε 24ωρο, άλλαξε μια μπλούζα και επέστρεφε στη δουλειά» λέει η αδερφή του πυροσβέστη που σκοτώθηκε σε τροχαίο

«Άλλαξε μια μπλούζα κι επέστρεφε στη δουλειά», λέει στο newsit.gr η αδερφή του 50χρονου εποχικού πυροσβέστη που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στη Θάσο, που έγινε εν ώρα υπηρεσίας.

Τη διενέργεια ΕΔΕ διέταξε ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες και να καταλογιστούν ευθύνες όπου αναλογούν για το θάνατο του εποχικού πυροσβέστη Ανδρέα Ανδρεάδη. Το αυτοκινητιστικό δυστύχημα συνέβη το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης (29.8.2024), όταν η μηχανή στην οποία επέβαινε ο εποχικός πυροσβέστης συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας 38χρονος Ρουμάνος σε δρόμο της Θάσου.

Σύμφωνα με τους οικείους ανθρώπους του 50χρονου που έχασε τη ζωή του, το αυτοκίνητου του αλλοδαπού πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και χτύπησε τη μηχανή, που οδηγούσε ο εποχικός πυροσβέστης.

Ο Ανδρέας Ανδρεάδης την ημέρα του τροχαίου είχε εργαστεί 24 ώρες, ενώ μετά από ξεκούραση μόλις 2,5 ωρών θα έπρεπε να κάνει άλλη μια 10ωρη βάρδια. Πήγε σπίτι του άλλαξε μια μπλούζα κι επιβιβάστηκε και πάλι στη μηχανή του για να επιστρέψει στην υπηρεσία του. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, όμως συνέβη το δυστύχημα που στέρησε τη ζωή του 50χρονου εποχικού πυροσβέστη.

«Ο αδελφός μου είχε ξεκινήσει να εργάζεται από το 1999 στο Δασαρχείο της Θάσου και δούλευε πολλές ώρες. Ο διοικητής του κλιμακίου εδώ βάζει τους πυροσβέστες να δουλεύουν πολλές ώρες, απανωτές υπηρεσίες» λέει στο newsit.gr η αδερφή του αδικοχαμένου πυροσβέστη και προσθέτει: «Ο αδελφός μου είχε 24ωρη υπηρεσία. Σχόλασε στις 07:30 το πρωί και κλήθηκε να ξανακάνει δεκάωρη υπηρεσία αμέσως με μόνο 2,5 ώρες ανάπαυση και να αναλάβει εκ νέου δεύτερη υπηρεσία που δεν πρόλαβε να την εκπληρώσει».

Ο άνδρας του πυροσβεστικού σώματος ο οποίος ήταν διαζευγμένος και πατέρας ενός παιδιού ηλικίας 13χρονων, έμενε μαζί με τη μητέρα του. «Ανέβηκε στο σπίτι για να αλλάξει απλά μια μπλούζα, χωρίς να ξεκουραστεί, γιατί κάποιος συνάδελφος του απλά ήθελε να φύγει. Χωρίς να προλάβει καν να φτάσει τις 2,5 ώρες ανάπαυσης. Και πήρε τη μηχανή του για να πάει να αντικαταστήσει έναν συνάδελφο του».

Στη συνέχεια η αδερφή του 50χρονου πυροσβέστη μιλάει στο newsit.gr για τις συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος. «Το τροχαίο έγινε σε κατοικημένη περιοχή. Είναι ένας δρόμος που κατεβαίνει από τον περιφερειακό και πηγαίνει προς το κλιμάκιο. Ο αδελφός μου κατέβαινε τον δρόμο και ο ρουμάνικης καταγωγής οδηγός έπεσε πάνω του και τον έφαγε. Τον χτύπησε ο Ρουμάνος και ο αδελφός μου έπεσε πάνω σε ένα παρανόμως παρκαρισμένο τζιπ και εκσφενδονίστηκε 15-20 μέτρα πιο κάτω. Χτύπησε με το κεφάλι και δυστυχώς δεν φορούσε κράνος».

Από την πλευρά τους οι εποχικοί πυροσβέστες με ανάρτηση τους σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης κατήγγειλαν ότι ο συνάδερφός τους «εργαζόταν 24 ώρες συνεχόμενες, σχόλασε στις 7:30 το πρωί και μετά από 2,5 ώρες, στις 10 το πρωί της ίδιας ημέρας δηλαδή, καλέστηκε να αναλάβει υπηρεσία για άλλες δέκα ώρες, ορισμένος μάλιστα άυπνος οδηγός, σε όχημα με 5 ακόμα άτομα πλήρωμα».

«Ο συνάδελφός μας στην Θάσο που έχασε τη ζωή του εν ώρα υπηρεσίας, ήταν ορισμένος 34 ώρες υπηρεσία με 2,5 ώρες ανάπαυση στο σύνολο των ωρών αυτών (ανάπαυση δόθηκε μετά από 24 ώρες 07:30 με 10:00 το πρωί όπου ανέλαβε και πάλι υπηρεσία)», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

 

www.newsit.gr




Χαλκιδική | Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ που σκοτώθηκε ο 19χρονος Γιάννης

Για την υπόθεση θανάτου του 19χρονου στο λούνα παρκ στη Χαλκιδική βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες.

Δεν έχουν τέλος οι αποκαλύψεις για το λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής όπου βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, όταν εκσφενδονίστηκε από το μοιραίο παιχνίδι crazy dance, το οποίο αποδείχτηκε ότι τελικά ήταν «παλιοσίδερα».

Τα περισσότερα μηχανήματα που καθημερινά έπαιζαν δεκάδες παιδιά ήταν μεταχειρισμένα από το εξωτερικό, τουλάχιστον 15ετίας, ενώ καταγγέλλεται ότι οι έλεγχοι ήταν επιδερμικοί. Ο χρόνος και η θάλασσα που βρίσκεται δίπλα από τις εγκαταστάσεις ρήμαζε τον ήδη παλαιό στόλο των παιχνιδιών. Τα σίδερα που στήριζαν τα καθίσματα ήταν σάπια και σκουριασμένα.

«Μπάχαλο»

«Αποδείχτηκε ότι υπήρχε ένα μπάχαλο, δεν ήξεραν ποιος έχει την ευθύνη να ελέγχει και ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος», είπε στο MEGA, ο Γιώργος Καλλιακμάνης, επίτιμος πρόεδρος της ένωσης αστυνομικών υπαλλήλων ΝΑ Αττικής.

«Ο τρόπος που γίνονταν οι πιστοποιήσεις είναι γελοίος»

«Εγώ, ο επιχειρηματίας, που έχω ένα λούνα παρκ, πάω και βρίσκω έναν μηχανολόγο – μηχανικό, τον πληρώνω εγώ για να μου δώσει μια πιστοποίηση. Είναι τραγικό αυτό γιατί είδαμε ότι χάνονται νέα παιδιά. Πρέπει να μπει ένα σκληρό πλαίσιο ελέγχου έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος να έχει μηχανήματα τα οποία είναι σκουριασμένα και να βάζει πάνω τα παιδιά του κόσμου», πρόσθεσε, ενώ ο ποινικολόγος Βασίλης Χειρδάρης σημείωσε:

«Σε αυτήν την περίπτωση, που διακινδυνεύτε η ζωή ανθρώπων και κυρίως παιδιών, θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτική η πολιτεία και πρέπει να ελέγχει. Εδώ πραγματικά υπάρχουν προβλήματα σε αυτήν την ιστορία με τα λούνα παρκ που πρέπει και οι εισαγγελείς και οι υπηρεσίες να ελέγχουν».

«Παλιοσίδερα»

Πολύ σοβαρές καταγγελίες έκανε και ένας ιδιοκτήτης λούνα παρκ, λέγοντας ότι το μοιραίο παιχνίδι προοριζόταν για παλιοσίδερα και πως όταν του προτάθηκε να το αγοράσει, εκείνος αρνήθηκε. Πρόσθεσε ότι με 250 ευρώ μπορεί κάποιος να πάρει βεβαίωση καλής λειτουργίας ανεξαρτήτως της κατάστασης των μηχανημάτων.

Ο πολύ γνωστός, στον χώρο, επιχειρηματίας, που δεν θέλησε να δώσει τα στοιχεία του στη δημοσιότητα, κατήγγειλε τις απαράδεκτες συνθήκες και πρακτικές που υφίστανται εδώ και δεκαετίες στο χώρο.

«Κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες»

Όπως είπε χαρακτηριστικά στον Σκάι, «πρέπει κάποια στιγμή το απόστημα να σκάσει».

Όσον αφορά το μηχάνημα στο οποίο βρήκε τραγικό θάνατο ο 19χρονος Γιάννης, ο επιχειρηματίας αποκάλυψε πως του είχε προταθεί να το αγοράσει από συγκεκριμένο επιχειρηματία.

Μετέβη στην Κατερίνη για να το ελέγξει και το είδε τόσο σε λειτουργία όσο και ενώ αποθηκευόταν για να γίνει σκραπ.

«Εγώ δε θα το έπαιρνα ποτέ αυτό», τονίζει. «Εγώ δε θα έβαζα ποτέ ανθρώπους να κάτσουν πάνω σε αυτό το μάτσο από παλιοσίδερα», προσθέτει.

«Με 250 ευρώ αγοράζεις βεβαίωση»

Επίσης, ο ίδιος καταγγέλλει αφενός ότι η συγκεκριμένη κατασκευή δε φτιάχτηκε σε πιστοποιημένη, σοβαρή τεχνική εταιρεία αλλά σε γκαραζιέρη της γειτονιάς, με αποτέλεσμα να μην παρέχει καμία απολύτως ασφάλεια, κι αφετέρου πως όλο το σύστημα που ασχολείται με τα περιφερειακά λούνα παρκ είναι «ένα μπάχαλο».

Ειδικότερα εξηγεί πως κανείς δεν έχει άδεια και διαπίστευση από κατασκευάστρια εταιρεία ενώ στους επαγγελματίες του χώρου είναι γνωστό πως με ένα τηλεφώνημα και 250 ευρώ μπορεί να βρεθεί μηχανικός για να υπογράψει ό,τι του υπαγορευθεί χωρίς να μπει καν στον κόπο να ελέγξει τα μηχανήματα.

Περαιτέρω, θέτει ζήτημα για τους κανόνες ασφαλείας εξηγώντας πως κανένας δήμος δεν έχει την τεχνογνωσία ή το προσωπικό για να επιβεβαιώσει πως εφαρμόζονται και τηρούνται οι κανόνες.

Παράλληλα επισημαίνει πως υπάρχει πρόβλημα όσον αφορά τους χειριστές καθώς δεν υπάρχει διαδικασία διαπίστευσης ώστε να είναι βέβαιο πως κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Πειθαρχική δίωξη σε βάρος της δημάρχου

Υπενθυμίζεται ότι διαδικασία για την πειθαρχική δίωξη, τόσο σε βάρος της δημάρχου Κασσάνδρας, όσο και ενός αντιδημάρχου που εμπλέκεται με τη διαδικασία αδειοδότησης και ελέγχου του μοιραίου λούνα παρκ στο Πευκοχώρι Χαλκιδικής, κίνησε ο γραμματέας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας Θράκης.

Νωρίτερα, έγγραφα που, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν την επιχειρηματική συνεργασία του ιδιοκτήτη του λούνα παρκ στη Χαλκιδική με τον Δήμο Κασσάνδρας, κατέθεσε στον εισαγγελέα ο πατέρας του 19χρονου Γιάννη.

Τριπλή εισαγγελική έρευνα

Για το θέμα βρίσκονται σε εξέλιξη τρεις εισαγγελικές έρευνες: Η πρώτη έρευνα αφορά το δυστύχημα αυτό καθ’ αυτό, η δεύτερη το καθεστώς λειτουργίας του λούνα παρκ και η τρίτη τις πιστοποιήσεις και βεβαιώσεις που έλαβε για να λειτουργήσει τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια.

Σύμφωνα με πληροφορίες  στο πλαίσιο των ερευνών θα αναζητηθούν ποινικές ευθύνες προς πάσα κατεύθυνση. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, εκτός από τον ιδιοκτήτη του λούνα παρκ και τον χειριστή του μοιραίου παιχνιδιού, στο «κάδρο» των ευθυνών θα βρεθούν, εκπρόσωποι της δημοτικής Αρχής, μηχανικοί που φέρεται να πιστοποίησαν την καταλληλότητα των μηχανημάτων κ.ά.

Το τραγικό περιστατικό προκάλεσε την παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Eφετών Θεσσαλονίκης, Νίκου Καλλίδη ο οποίος ζήτησε από τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκιδικής να επιμεληθεί προσωπικά όλες τις εισαγγελικές έρευνες που είναι σε εξέλιξη ώστε να ολοκληρωθούν τάχιστα, προκειμένου να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα όσον αφορά την απόδοση ποινικών ευθυνών.

 

www.in.gr




Δήμος Παγγαίου | Τίμησαν τον Δ. Τσαμκιράνη που σκοτώθηκε στην Κύπρο

Την Κυριακή 21 Ιουλίου 2024 τελέστηκε μνημόσυνο προς τιμήν του Έφεδρου Ανθυπολοχαγού Πεζικού Δημητρίου Τσαμκιράνη (1973 Β’ ΕΣΣΟ) στην Ιερά Μονή Αγίου Δημητρίου στην Τοπική Κοινότητα Ελευθερών.

Ο Έφεδρος Ανθυπολοχαγός Δημήτριος Τσαμκιράνης, με καταγωγή από τις Ελευθερές Καβάλας, γεννήθηκε το 1953 και σκοτώθηκε στην Κύπρο στις 22 Ιουλίου του 1974, κατά τη διάρκεια της εισβολής, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη θλίψη.

Μετά τη Θεία Λειτουργία, ακολούθησε κατάθεση στεφάνων στο μνημείο του Ανθυπολοχαγού Δημητρίου Τσαμκιράνη στην Τοπική Ενότητα Ελευθερών.




«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης που σκοτώθηκε από κεραυνό στην Χαλκιδική

Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες της τραγωδίας που σημειώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη Χαλκιδική, όταν ένα 13χρονο κορίτσι έχασε τη ζωή του από κεραυνό που χτύπησε στην παραλία Ποσείδι όπου βρίσκονταν με τους γονείς της και έκαναν μπάνιο στη θάλασσα.

Η ανήλικη είχε βγει από τη θάλασσα μαζί με τους γονείς της και δέκα αργότερα, όταν μάζεψαν τα πράγματά τους και περπατούσαν με γρήγορο ρυθμό για να φτάσουν στο αυτοκίνητο καθώς είχε ξεκινήσει να βρέχει, ο κεραυνός χτύπησε στο κεφάλι τη 13χρονη με αποτέλεσμα να χάσει ακαριαία τη ζωή της.

Εκείνη τη στιγμή το κορίτσι προχωρούσε ένα – ενάμιση μέτρο πίσω από τη μητέρα της, ενώ σε λίγο μεγαλύτερη απόσταση βρίσκονταν και ο πατέρας της, ο οποίος άκουσε τον κρότο από κεραυνό και είδε τη σύζυγό του και την κόρη του να πέφτουν στην άμμο. «Ο κεραυνός χτύπησε και τη σύζυγό μου και το παιδί. Αν ήταν πιασμένες χέρι χέρι, όπως ήταν λίγο πριν, θα τις έπαιρνε και τις δύο», λέει στο protothema.gr ο πατέρας της 13χρονης.

Μόλις αντιλήφθηκε τι συνέβη και είδε τη σύζυγό του να του κάνει νοήματα με τα χέρια, ο πατέρας του κοριτσιού έτρεξε για να προσφέρει τις πρώτες βοήθειες όμως μάταια, καθώς, όπως λέει, το παιδί είχε ήδη καταλήξει και το σώμα του μύριζε καμένο. Οι διασώστες που έφτασαν επί τόπου, αφού πέρασε κάποιος χρόνος μέχρι να εντοπίσουν την οικογένεια, προσπάθησαν να επαναφέρουν στη ζωή την ανήλικη κάνοντας της ΚΑΡΠΑ, ωστόσο ο θάνατός της ήταν ακαριαίος.

«Το παιδί μου έπεσε κάτω και δεν ξανασηκώθηκε» λέει ο πατέρας της 13χρονης, επισημαίνοντας ότι ήταν ένα εξαιρετικό παιδί, μια αριστούχα μαθήτρια και πολύ ικανή αθλήτρια, ενώ πίσω της αφήνει τα δύο αδελφάκια της.

Από το περιστατικό τραυματίστηκε ελαφρά και η μητέρα του κοριτσιού όμως είναι καλά στην υγεία της αλλά παραμένει σε κατάσταση σοκ όπως και ο πατέρας της.




Τραγωδία στην Ξάνθη: Σκοτώθηκε 20χρονος σε τροχαίο – 3 σοβαρά τραυματίες

Ένας 20χρονος νεκρός και τρεις τραυματίες εκ των οποίων ο ένας σοβαρά  είναι ο απολογισμός του τροχαίου που σημειώθηκε λίγο πριν τις 12 τα μεσάνυχτα της Παρασκευής στην στροφή του Ξενοδοχείου Νατάσα λίγο πριν την είσοδο της πόλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ένα όχημα με τέσσερις επιβαίνοντες , εξετράπη της πορείας του με αποτέλεσμα να καταλήξει εκτός δρόμου και να χτυπήσει επάνω σε πινακίδα πρατηρίου καυσίμων.

Άμεσα κλήθηκε το ΕΚΑΒ και η Πυροσβεστική προκειμένου να απεγκλωβίσουν τους επιβαίνοντες του οχήματος ενώ για αρκετή ώρα η κυκλοφορία των οχημάτων πραγματοποιούνταν με δυσκολία.

fonitisxanthis.gr




Θεσσαλονίκη: Άνδρας έπεσε από τον Λευκό Πύργο και σκοτώθηκε

Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Δευτέρας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, καθώς ένας άντρας έπεσε από τον Λευκό Πύργο, με συνέπεια να χάσει τη ζωή του.

Οι συνθήκες της πτώσης παραμένουν άγνωστες. Σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα, ο άντρας  «πρώτα έπεσε σε δέντρο, έσπασε το κλαδί και προσγειώθηκε στο έδαφος. Εκείνη την ώρα υπήρχε κόσμος κοντά και το μόνο που ακούστηκε, ήταν ο θόρυβος της πτώσης. Δεν το βρίσκω λογικό να πέσει από εκεί, αν δεν ήθελε να αυτοκτονήσει. Η Αστυνομία έφτασε πολύ γρήγορα. Οι διασώστες προσπάθησαν να τον σώσουν».

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από την έρευνα της ΕΛ.ΑΣ., δεν προκύπτουν ίχνη εγκληματικής ενέργειας. Η έρευνα για τις συνθήκες του περιστατικου συνεχίζεται, ενώ θα ληφθεί και το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας του Λευκού Πύργου.

Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. που απέκλεισαν την περιοχή. Οι διασώστες προσπάθησαν να επαναφέρουν τον άντρα, ο οποίος ήταν χωρίς τις αισθήσεις του, ωστόσο δεν τα κατάφεραν, διαπιστώνοντας, τελικά, τον θάνατό του.




Εννιά οι συλλήψεις για την κατάρρευση κτιρίου στον Πειραιά | Θρήνος για τον 31χρονο αστυνομικό που σκοτώθηκε

Στη σύλληψη εννέα ατόμων, εκ των οποίων τρεις νοσηλεύονται σε νοσοκομείο, προχώρησε η Αστυνομία για τη χθεσινή τραγωδία με έναν νεκρό στον ΠειραιάΟ 31χρονος εκτός υπηρεσίας ειδικός φρουρός άφησε την τελευταία του πνοή, όταν κατά τη διάρκεια εργασιών σε διώροφη κατοικία επί της οδού Νεωρίων, στην ακτή Μουτσοπούλου, κατέρρευσε μέρος του κτιρίου.

Επτά από τους εργαζόμενους στις εργασίες του κτιρίου προσήχθησαν και κρατούνται στο αστυνομικό τμήμα Δημοτικού Θεάτρου και σήμερα αναμένεται να οδηγηθούν στο πλαίσιο του αυτοφώρου στην εισαγγελία.

Όπως επισημαίνει η ΕΛ.ΑΣ., μεταξύ των συλληφθέντων είναι εργολάβος, ο οποίος κατηγορείται για παραβίαση του άρθρου 286 που αφορά παραβίαση των κανόνων οικοδόμησης και του γενικού οικοδομικού κανονισμού.

Οι υπόλοιποι συλληφθέντες, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, κατηγορούνται για παραβίαση του οικοδομικού κανονισμού.

Στο κτίριο επί της οδού Νεωρίων στο Πασαλιμάνι επιχείρησαν 24 πυροσβέστες με 8 οχήματα, ενώ εκλήθη επίσης η 1η ΕΜΑΚ.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, είχε εκδοθεί ηλεκτρονική άδεια για μικρές εργασίες από τον δήμο Πειραιά.

Για το περιστατικό, διενεργείται προανάκριση από το αρμόδιο τμήμα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Ποιος ήταν ο 31χρονος αστυνομικός που σκοτώθηκε

Ο 31χρονος Αγαθάγγελος Παπαδόπουλος ήταν αστυνομικός και πιο συγκεκριμένα ειδικός φρουρός της ομάδας ΔΙΑΣ και φέρεται να εργαζόταν παράλληλα σε οικοδομικές εργασίες, εκτελώντας χρέη οδηγού.

Την ώρα της κατάρρευσης τοίχου του κτιρίου, ο 31χρονος βρέθηκε κάτω από τα συντρίμμια.

O 31χρονος

Σύμφωνα με μαρτυρία, ο 31χρονος πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα.

«Ακούσαμε έναν θόρυβο, δεν μπορούσα να καταλάβω τι έγινε, νόμιζα ότι ήταν μπάζα που έπεφταν από σωλήνα. Είδα τη σκόνη. Από τις φωνές των ανθρώπων που έλεγαν “καλέστε την αστυνομία” αντιλήφθηκα τι συμβαίνει», ανέφερε μάρτυρας και πρόσθεσε: «Όταν καταλάγιασε η σκόνη και βγήκαμε στο μπαλκόνι, είδαμε ότι ήταν πολύ σοκαρισμένοι οι εργάτες. Πυροσβεστική, Αστυνομία ήρθαν πολύ γρήγορα για να βοηθήσουν. Αυτό που είπαν είναι ότι ο άνδρας που έχασε τη ζωή του πήδηξε στο φορτηγό για να σωθεί και καταπλακώθηκε από τα μπάζα. Ήταν μεγάλη η προσπάθεια να τον βγάλουν, παλεύανε πολλή ώρα».

Πηγή: newsbeast.gr




Σοκ με νεκρό άνδρα ο οποίος σκοτώθηκε από φωτοβολίδα την Καθαρά Δευτέρα

Στο πένθος έχει βυθιστεί η πόλη του Αγίου Νικολάου Κρήτης ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας από τον θάνατο του 33χρονου Μανώλη ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά από ρίψη ναυτικής φωτοβολίδας .

Σύμφωνα με πληροφορίες ο αδικοχαμένος νεαρός μαζί με φίλους του παρακολουθούσαν τις καρναβαλικές εκδηλώσεις στο κέντρο της πόλης.

Μόλις ολοκληρώθηκε η γιορτή ,οι φίλοι πήγαν για διασκέδαση στον κεντρικό πεζόδρομο του Αγίου Νικολάου όταν μια ναυτική φωτοβολίδα που έφερε κάποιος από την ευρύτερη παρέα εξερράγη και καρφώθηκε στο σώμα του Μανώλη με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Το θύμα μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο του Αγίου Νικολάου όπου λίγη ώρα υπέκυψε στα σοβαρά τραύματα που έφερε στην κοιλιακή χώρα . Οι ίδιες πηγές κάνουν λόγο για κακή χρήση μιας φωτοβολίδας – λάμψης η οποία εξερράγη με αποτέλεσμα να προκαλέσει ακατάσχετη αιμορραγία στον 33χρονο.

Η μητέρα του 33χρονου έσπευσε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου όπου οι γιατροί την ενημέρωσαν πως δεν τα κατάφεραν να κρατήσουν τον γιο της στη ζωή.

Γιάννης Γ.




Ραγίζει καρδιές συνάδελφος του διασώστη του ΕΚΑΒ που σκοτώθηκε στην Ευρυτανία | «Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός»

Για τον συνάδελφό του τον 46χρονο διασώστη του ΕΚΑΒ που έπεσε με τη μηχανή του σε γκρεμό στον Προυσό της Ευρυτανίας και πέθανε μίλησε τη Δευτέρα (12/2) ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

Γύρω στις 2:00 περίπου τα ξημερώματα του Σαββάτου (10/2) ξεκίνησε μία μεγάλη επιχείρηση για τον εντοπισμό του τραυματισμένου μοτοσυκλετιστή, ο οποίος κινούνταν στην Ε.Ο. Μονής Προυσσού – Αγρινίου όταν με τη μηχανή του κατέληξε στον γκρεμό.

O 46χρονος, που ήταν διασώστης του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, τηλεφώνησε ο ίδιος στη σύζυγό του τα ξημερώματα χωρίς να μπορεί να δώσει την ακριβή θέση του.

Tο τηλεφώνημα προς τη γυναίκα του έγινε στη 1:40, όταν την ενημέρωσε ότι με τη μηχανή του έχει πέσει σε γκρεμό αλλά δεν μπορούσε να της πει ακριβώς πού.

Από εκείνη την ώρα, πυροσβέστες με την ορειβατική ομάδα της 7ης ΕΜΑΚ και ομάδα Σ.μη.Ε.Α. (drone), αστυνομικοί αλλά και πολλοί εθελοντές, «χτένισαν» τον δρόμο προκειμένου να εντοπίσουν τον 46χρονο.

Μαζί τους και άνθρωποι του ΕΚΑΒ Καρπενησίου, καθώς επρόκειτο για αγαπητό μέλος της «οικογένειάς» τους με πολλά χρόνια στις διασώσεις και στην προσφορά προς τον συνάνθρωπο.

Λίγο πριν από τις 08:00 το πρωί του Σαββάτου ο άνδρας εντοπίστηκε πεσμένος σε γκρεμό πολλών μέτρων, χωρίς να έχει τις αισθήσεις του.

«Αν καλούσε το 112 θα είχαν τις ακριβείς συντεταγμένες του»

«Κατά τις 8 παρά το πρωί συνάδελφοί μας κατά τύχη σταμάτησαν στο συγκεκριμένο σημείο γιατί ήταν απροσδιόριστη η περιοχή έτσι όπως δόθηκε από τον εκλιπών. Έκαναν έλεγχο και εκεί μια συνάδελφος είδε το σημείο που είχε καταλήξει η μηχανή» είπε μιλώντας στο Mega και την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο γενικός γραμματέας συνομοσπονδίας ΕΚΑΒ Στερεάς Ελλάδας, Δημήτρης Χαλεπλής.

«Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός, πολύ καλό παιδί, ήταν σε όλους παρών και δίπλα, γι’ αυτό επιλέξαμε να είναι ο προϊστάμενος της περιοχής, διεκπεραίωνε όλες τις δουλειές που χρειάζονταν όλοι οι συνάδελφοι και οι πολίτες» συμπλήρωσε.

«Αν όντως κατάφερνε αντί να πάρει τη σύζυγό του να έπαιρνε κατευθείαν το 112, είναι σίγουρο ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα βρίσκαμε πού βρισκόταν.

Δυστυχώς έφυγε ένα παιδί, άφησε πίσω του γυναίκα και 2 μικρά παιδιά, η οικογένεια του ΕΚΑΒ θα αγκαλιάσει αυτήν την οικογένεια, ήταν ένα εξαίρετο παλικάρι» είπε κλείνοντας.

 πηγή: newsbeast.gr




Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του | Σήμερα η κηδεία του

Βαρύ είναι το κλίμα στη Μεγάλη Μαντίνεια Μεσσηνίας τον τόπο καταγωγής του 40χρονου επισμηναγού Επαμεινώνδα Κωστέα που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του στην Καλαμάτα καθώς εκεί σήμερα, Παρασκευή (29/12) θα τελεστεί η κηδεία του.

Η πτήση του T-2 Buckeye με χειριστή τον 40χρονο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα που υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις είχε τραγική και ήταν αυτή που στις 27/12 του στέρησε τη ζωή.

Σύμφωνα με τους ειδικούς και όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (29/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο η πτώση του αεροσκάφους εάν δεν οφείλεται σε λάθος του πιλότου, θα οφείλεται σε αποκόλληση του πηδαλίου κλίσης είτε του πτερυγίου.

Μέχρι και χθες, Πέμπτη (28/12) αργά το απόγευμα συνεργεία της Πολεμικής Αεροπορίας έκαναν έρευνα στο σημείο προκειμένου να βρουν στοιχεία για τα αίτια του δυστυχήματος.

Πρόκειται για την τελευταία πτήση που θα πραγματοποιούσε ο 40χρονος και μετά θα άλλαζε πτητικό μέσο, καθώς θα αποσυρθεί ο συγκεκριμένος τύπος εκπαιδευτικών αεροσκαφών, και τον περίμεναν η γυναίκα του και τα παιδιά του να φύγουν για διακοπές στην Κρήτη όταν συνέβη το μοιραίο.

Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκαφών (Τ2) αποσύρεται από 1/1/24 και στη θέση του μπαίνει το Τ6.

Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα

Επρόκειτο για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό, ο 40χρονος ήταν μόνος του. Κάποια στιγμή, λίγο πριν την προσγείωση, το αεροσκάφος αρχίζει να χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζονται τα σενάρια, αυτό του ανθρώπινου λάθος και το δεύτερο, επειδή έκανε ελιγμούς καταδίωξης, το αεροσκάφος να πήρε μεγάλη κλίση και να έχασε την ευστάθειά του.




Το χρονικό της τραγωδίας στην Καλαμάτα | Θρήνος για τον 40χρονο επισμηναγό που σκοτώθηκε μπροστά στην οικογένειά του

Τραγική ήταν η κατάληξη που είχε η πτήση του T-2 Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας με χειριστή τον έμπειρο επισμηναγό Επαμεινώνδα Κωστέα στην Καλαμάτα. Ο 40χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη 27/12 κατά τη διάρκεια της τελευταίας του πτήσης με το εκπαιδευτικό αεροσκάφος, την οποία παρακολουθούσαν η σύζυγός του και το ένα από τα παιδιά τους.

Ο επισμηναγός Επαμεινώνδας Κωστέας ήταν παντρεμένος και πατέρας δύο ανήλικων παιδιών. Υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και είχε πάνω από 3.000 ώρες πτήσεις.

Το χρονικό της τραγωδίας

Θεωρητικά πρόκειται για μία εκπαιδευτική πτήση καταδίωξης, ωστόσο στο διθέσιο εκπαιδευτικό ο 40χρονος ήταν μόνος του.

Όπως μετέδωσε το πρωί της Πέμπτης (28/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο κάποια στιγμή λίγο πριν την προσγείωση το αεροσκάφος αρχίζει και χάνει ύψος και χάνεται από τα μάτια των δικών του και των συναδέλφων του. Αφού είχε τελειώσει η πτήση και τα αεροσκάφη επέστρεφαν στο αεροδρόμιο για προσγείωση, στις 11:28 χτύπησε η καταστροφή.

Η συντριβή σημειώθηκε 900 μέτρα βόρεια της πύλης του αεροδρομίου, κοντά στην περιοχή Άρι στη Μικρομάνη και είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο του 40χρονου.

Τα αίτια της πιθανής συντριβής είναι πολλά – τα οποία ερευνώνται – και κάποιοι κάνουν λόγο για έκρηξη στον αέρα.

Έχουν περάσει λίγα λεπτά από τη συντριβή του εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας και οι χειρότεροι φόβοι έχουν επιβεβαιωθεί. Ο 40χρονος έμπειρος επισμηναγός έχει χάσει τη ζωή του.

Οι πληροφορίες θέλουν τον αδικοχαμένο πιλότο να μην εγκατέλειψε το αεροσκάφος, αν και το μοιραίο Τ-2 διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα…

Κάτοικοι της περιοχής έκαναν λόγο για έναν εκκωφαντικό θόρυβο και στη συνέχεια είδαν ένα μαύρο σύννεφο καπνού να απλώνεται στον ουρανό της πόλης.




Συντετριμμένοι οι συγγενείς του αστυνομικού που σκοτώθηκε σε καταδίωξη | «Ποιος θα μου τον φέρει πίσω;» λέει ο πατέρας του

Δύσκολες στιγμές περνούν οι συγγενείς του 29χρονου αστυνομικού, που σκοτώθηκε σε καταδίωξη στον Ασπρόπυργο. «Ποιος θα μου τον φέρει πίσω;» ρωτά ο πατέρας του, μη μπορώντας να δεχτεί αυτό που συνέβη στον γιο του.

«Δεν μπορώ να πω τίποτα τώρα. Τι να πω τώρα για το παιδί μου; Πού θα βρω τρόπο να ζήσω; Ποιος θα μου φέρει το παιδί μου πίσω;» ανέφερε συγκλονισμένος ο πατέρας του 29χρονου, όπως μετέδωσε το Star.

Στη γειτονιά του Χρήστου στα Δεμένικα Πατρών τα τραγικά νέα έπεσαν σαν κεραυνός εν αιθρία και κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι έφυγε ξαφνικά τόσο νέος από τη ζωή ο χαμογελαστός πάντα 29χρονος.

«Ήθελε να γίνει αστυνομικός από τότε που ήταν μικρός»

Ο ειδικός φρούρος, όπως αποκαλύπτουν δικοί του άνθρωποι, ήθελε να γίνει αστυνομικός από τότε που ήταν μικρός και είχε ως πρότυπο τον μεγαλύτερό του αδελφό, που υπηρετεί στην Πάτρα.

Οι γονείς του τού έλεγαν να πάει στην πυροσβεστική υπηρεσία, αλλά δεν μπορούσαν με τίποτα να τον μεταπείσουν. Τελικά, όμως, το παιδικό του όνειρο, που έγινε πραγματικότητα, κατέληξε σε εφιάλτη.

«Ήταν το καλύτερο παιδί» αναφέρει η σύντροφός του

«Ήταν το καλύτερο παιδί ο Χρήστος, το καλύτερο…» ανέφερε με τρεμάμενη φωνή η σύντροφός του, η οποία προσπαθεί να συνειδητοποιήσει το τραγικό χτύπημα της μοίρας, όπως μετέδωσε το Star.

«Είμαι με την οικογένεια του αυτή τη στιγμή» πρόσθεσε.

Το χρονικό της τραγωδίας

Όλα ξεκίνησαν περίπου στις 04:00 τα ξημερώματα της Δευτέρας (28/12), όταν το κέντρο της Άμεσης Δράσης έλαβε κλήση για απόπειρα κλοπής οχήματος από την περιοχή της Νίκαιας.

Στο σημείο έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις και διαπίστωσαν ότι στο περιστατικό εμπλέκονται δύο ΙΧ αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων διέφυγε αμέσως, ενώ το δεύτερο έμεινε λίγο πιο πίσω. Το αποτέλεσμα ήταν να ξεκινήσει καταδίωξη με περιπολικά και μοτοσικλέτες της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ., η οποία κατέληξε στην Εθνική Οδό.

Φτάνοντας στο ύψος του Ασπρόπυργου και συγκεκριμένα κοντά στη λίμνη Κουμουνδούρου, ο οδηγός του «υπόπτου» οχήματος πραγματοποίησε έναν επικίνδυνο ελιγμό, με αποτέλεσμα ένα περιπολικό να φρενάρει απότομα, ο οδηγός της μοτοσικλέτας να μην προλάβει να κάνει το ίδιο και να προσκρούσει πάνω του.

Το αποτέλεσμα ήταν ο 29 ετών αστυνομικός της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. να τραυματιστεί σοβαρά και να μεταφερθεί στο «Θριάσιο» νοσοκομείο, όπου κατέληξε λίγη ώρα αργότερα, ενώ ένας δεύτερος αστυνομικός δίνει μάχη για τη ζωή του. Η κατάσταση του τραυματία αστυνομικού θεωρείται από τους γιατρούς ιδιαιτέρως σοβαρή, καθώς φέρει πολλαπλά κατάγματα και αιμάτωμα. Έτσι αποφασίστηκε η μεταφορά του από το Θριάσιο στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.




Θεσσαλονίκη: Μητέρα ενός κοριτσιού 3 ετών η 40χρονη που σκοτώθηκε όταν την παρέσυρε το λεωφορείο

Μητέρα ενός κοριτσιού, μόλις 3,5 ετών, ήταν η 40χρονη που έχασε τη ζωή της το μεσημέρι της Τετάρτης, όταν το μοιραίο αστικό λεωφορείο της γραμμής 23, μπήκε στο αντίθετο ρεύμα της Μοναστηρίου στη Θεσσαλονίκη και παρέσυρε οχήματα.

Η 40χρονη γυναίκα μόλις είχε φύγει από την εργασία της και επέστρεφε με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της στο σπίτι της, όταν ξαφνικά είδε το βαρύ όχημα να έρχεται κατά πάνω της και δε πρόλαβε να αντιδράσει. Αυτόπτες μάρτυρες του περιστατικού ανέφεραν ότι το θύμα του σοκαριστικού δυστυχήματος φορούσε κράνος, ωστόσο οι ρόδες του λεωφορείου πέρασαν κυριολεκτικά από πάνω της με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της.

Συνάδελφοι της άτυχης γυναίκας που έφτασαν ύστερα από λίγη ώρα στο σημείο του δυστυχήματος και είδαν τη μοτοσικλέτα στην άσφαλτο, δε μπορούσαν να πιστέψουν ότι η 40χρονη πέθανε με αυτόν τον τρόπο και ξέσπασαν σε κλάματα.

«Ενα γελαστό και υπέροχο κορίτσι, ήρθε στη δουλειά, μίλησε με βιντεοκλήση με το 3,5 ετών κοριτσάκι της, μας χαιρέτησε στις 3 και έφυγε να πάει σπίτι της και ένα λεωφορείο καρφώθηκε πάνω της, σκοτώνοντας την ακαριαία… Μόλις είχε φύγει από τη δουλειά, 20 δευτερόλεπτα να καθυστερούσε… Το κορίτσι ήταν σταματημένο στο φανάρι, δεν κινούνταν καν. Και ξαφνικά, αυτό ήταν. Ακαριαίος θάνατος. Πάει. Έτσι απλά», ανέφερε συνάδελφός της.

Η συνάδελφος μου η Ελευθερία, ένα γελαστό και υπέροχο κορίτσι, ήρθε σήμερα στη δουλειά, δούλεψε, μίλησε με βιντεοκλήση με το 3,5 ετών κοριτσάκι της, μας χαιρέτησε στις 3 και έφυγε να πάει σπίτι της και ένα λεωφορείο καρφώθηκε πάνω της, σκοτώνοντας την ακαριαία….

Αυτόπτες μάρτυρες του σοκαριστικού δυστυχήματος δήλωσαν ότι είδαν το λεωφορείο να μπαίνει ανάποδα στην οδό Μοναστηρίου και τον οδηγό να έχει γείρει πάνω στο τιμόνι, πριν πατήσει με τις ρόδες του την άτυχη 40χρονη που οδηγούσε την ηλεκτρική μοτοσικλέτα και πριν χτυπήσει με το βαρύ όχημα το ταξί και το Ι.Χ. που βρίσκονταν στο φανάρι.

Αυτόπτες μάρτυρες του σοκαριστικού δυστυχήματος δήλωσαν ότι είδαν το λεωφορείο να μπαίνει ανάποδα στην οδό Μοναστηρίου και τον οδηγό να έχει γείρει πάνω στο τιμόνι, πριν πατήσει με τις ρόδες του την άτυχη 40χρονη που οδηγούσε την ηλεκτρική μοτοσικλέτα και πριν χτυπήσει με το βαρύ όχημα το ταξί και το Ι.Χ. που βρίσκονταν στο φανάρι.

 




Τραγωδία στην Ξάνθη – Ηλικιωμένος έπεσε από τον 3ο όροφο και σκοτώθηκε

Τραγικό θάνατο βρήκε ένας ηλικιωμένος άνδρας στην Ξάνθη, όταν το μεσημέρι της Τετάρτης (09/08) έπεσε από το μπαλκόνι διαμερίσματος 3ου ορόφου.

Ο άτυχος άνδρας έπεσε αρχικά πάνω σε σταθμευμένο ΙΧ που βρισκόταν στο σημείο, όπως μετέδωσε η εφημερίδα Φωνή της Ξάνθης.

Στη συνέχεια μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, βαριά τραυματισμένος. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών ωστόσο ο ηλικιωμένος υπέκυψε στα τραύματά του.

Για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε η πτώση διενεργείται προανάκριση από την Αστυνομία, με τις πρώτες ενδείξεις να κάνουν λόγο για ένα τραγικό ατύχημα.




Χαλκιδική: 49χρονος πεζός σκοτώθηκε σε τροχαίο που δεν ενεπλάκη

Ένας 49χρονος τραυματίστηκε θανάσιμα όταν παρασύρθηκε από φορτηγό στην εθνική οδό Νέων Μουδανιών – Θεσσαλονίκης
Το τροχαίο δυστύχημα συνέβη στις 12 το μεσημέρι στο ύψος του κόμβου Νέας Καλλικράτειας, στη Χαλκιδική.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 49χρονος βρισκόταν πεζός πάνω στο οδόστρωμα, καθώς το αυτοκίνητό του είχε ακινητοποιηθεί. Την ώρα εκείνη, και υπό συνθήκες που ερευνώνται, διερχόμενο φορτηγό συγκρούστηκε με άλλο Ι.Χ. αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα ο οδηγός του φορτηγού να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του και να παρασύρει τον 49χρονο.

Για τον απεγκλωβισμό του χρειάστηκε η συνδρομή της Πυροσβεστικής. Η κυκλοφορία στο σημείο (ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) διεξαγόταν για αρκετή ώρα μετ’ εμποδίων και αποκαταστάθηκε όταν τα εμπλεκόμενα οχήματα απομακρύνθηκαν από το οδόστρωμα.

protothema.gr