Σκόπια: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι

O επικεφαλής της εισαγγελίας των Σκοπίων, Λιούπκο Κοτσέφσκι, ο οποίος εργάζεται από το Κότσανι, ανέφερε ότι οι δικαστικοί αξιωματούχοι θα ζητήσουν την προφυλάκιση τουλάχιστον 10 ατόμων, ύποπτων για διάφορα σοβαρά εγκλήματα, μία μέρα την καταστροφική πυρκαγιά, από την οποία σκοτώθηκαν 59 άνθρωποι –ηλικίας από 14 έως 25 ετών– στη ντισκοτέκ Pulse.

Το κατηγορητήριο είναι «βαρύ» και κάνει λόγο –μεταξύ άλλων αδικημάτων– για σοβαρές ελλείψεις πρωτοκόλλων ασφάλειας, προσπάθειες δωροδοκίας και διακίνηση ναρκωτικών.

«Οι ελλείψεις είναι σοβαρότατες. Μπορώ να πω ελεύθερα ότι πρόκειται για διαφθορά του συστήματος», ανέφερε ο εισαγγελέας, ο οποίος απορεί με το γεγονός ότι αυτή η ντισκοτέκ δεν μπόρεσε ποτέ να λάβει άδεια λειτουργίας.

«Καθώς έφτασαν τα πτώματα και αναγνωρίστηκαν, οι εισαγγελείς έδωσαν εντολή για αυτοψία των θυμάτων. Υπάρχει εντολή για τη σύλληψη κάθε ατόμου που με κάποιο τρόπο οδήγησε στο συμβάν. Ακόμη, εκδόθηκαν εντολές για την κατάσχεση βιντεοσκοπήσεων, την προσωρινή κατάσχεση των εγγράφων της εταιρείας, έρευνα σε οικία, συνεργασία με την εισαγγελία για τη δίωξη του οργανωμένου εγκλήματος και της διαφθοράς. Η έρευνα βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη. Ύστερα από αυτούς τους έξι εισαγγελείς, θα προσλάβω άλλους τρεις, από την εισαγγελία των Σκοπίων.

Περισσότεροι από είκοσι άνθρωποι είναι ύποπτοι, περίπου δεκαπέντε βρίσκονται στο αστυνομικό τμήμα. Ορισμένοι από εκείνους έχουν πεθάνει, άλλοι βρίσκονται στο νοσοκομείο. Κάποιοι από τους συλληφθέντες είναι άμεσα εμπλεκόμενοι σε αυτό το εγκληματικό γεγονός, όπως ο διοργανωτής του πάρτι. Κρατούνται ένας πρώην Υφυπουργός του Υπουργείου Οικονομίας, ένας υπεύθυνος τομέα του συγκεκριμένου Υπουργείου, ένας πρώην επικεφαλής της Διεύθυνσης Προστασίας και Διάσωσης (DZS) καθώς και τρεις υπάλληλοι», τόνισε εχθές το βράδυ (16/03).

«Το εσωτερικό του κτηρίου αποτελείτο από γυψοσανίδες χωρίς πυράντοχη επένδυση, δεν υπήρχαν πυροσβεστικά υλικά στην ψευδοροφή, δεν υπήρχε σύστημα ειδοποίησης για πυρκαγιά, η αίθουσα ήταν γεμάτη με εύφλεκτα υλικά. Χρησιμοποιήθηκαν πυροτεχνικά υλικά χωρίς άδεια και από εταιρεία δίχως πιστοποίηση. Σύμφωνα με το περιουσιολόγιο του ακινήτου, διαπιστώθηκε ότι ήταν εγγεγραμμένο ως επιχείρηση ελαφράς βιομηχανία και ότι δεν είχε δηλωθεί η μετατροπή αυτού σε επιχείρηση εστίασης. Παρ’ όλα αυτά, το Υπουργείο Οικονομίας παρείχε άδεια εκμετάλλευσης για δεκαπέντε χρόνια», προσέθεσε.

Συγγενείς θυμάτων και τραυματιών αγωνιούν έξω από το νοσοκομείο στο Κότσανι

Σκηνές αρχαίας τραγωδίας εκτυλίσσονται τις τελευταίες ώρες έξω από το νοσοκομείο του Κότσανι, όπου έχουν συγκεντρωθεί συγγενείς θυμάτων και τραυματιών. Άλλοι θρηνούν και ορισμένοι άλλοι ελπίζουν για μία θετική είδηση όσον αφορά την κατάσταση της υγείας των αγαπημένων τους. Ανάμεσα σε εκείνους, βρίσκονται και επιζώντες της εθνικής τραγωδίας, η οποία έχει συγκλονίσει την ευρωπαϊκή κοινότητα και ιδίως τα κράτη των Βαλκανίων.

Η Ελλάδα ανέλαβε τους εγκαυματίες που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό

Η Ελλάδα ανέλαβε το σύνολο των εγκαυματιών που ζητήθηκαν από τον ευρωπαϊκό Μηχανισμό Πολιτικής Προστασίας. Οι 18 τραυματίες νοσηλεύονται στο «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης και σε στρατιωτικά νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές.

newsbomb.gr




Αλεξανδρούπολη: Σκηνές αρχαίας τραγωδίας στην κηδεία του 15χρονου – «Είναι πολύ άδικο»

Αλεξανδρούπολη: Σε κλίμα οδύνης φίλοι και συγγενείς είπαν το στερνό «αντίο» στον 15χρονο που σκοτώθηκε πέφτοντας από τον φωταγωγό

Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία της Αλεξανδρούπολης για τον τραγικό χαμό του 15χρονου, που έχασε τη ζωή του μετά από πτώση από τον φωταγωγό πολυκατοικίας, το πρωί του Σαββάτου.

Αυτή την ώρα οδηγείται στην τελευταία του κατοικία. Συντετριμμένοι οι γονείς λύγισαν κατά την εξόδιο ακολουθία, με τον Μητροπολίτη Αλεξανδρούπολης Άνθιμο να λέει χαρακτηριστικά ότι «είναι μια δύσκολη για εμάς στιγμή» αφουγκραζόμενος την οδύνη των συγγενών, καθώς ο παππούς του 15χρονου, είναι ιερέας, όπως αναφέρει το Thesstoday.gr

«Ήταν καλό παιδί, όλοι τον αγαπούσαν» φώναξαν οι συγγενείς του, με τους καθηγητές και τους συμμαθητές του να τον συνοδεύουν και εκείνοι στην τελευταία του κατοικία.

Το μοιραίο βήμα στο τζαμάκι του φωταγωγού

Η ασύλληπτη τραγωδία σημειώθηκε το πρωί του Σαββάτου, όταν ο 15χρονος έπεσε στο κενό από την ταράτσα πενταώροφης πολυκατοικίας μπροστά στα μάτια του πατέρα του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία έσπευσε να τον βοηθήσει ώστε να επισκευάσουν την κεραία. Ο ανήλικος κουβαλούσε κάποια κιβώτια και κάποια στιγμή, επιχείρησε να βγάλει μία φωτογραφία. Τότε, έκανε το τελευταίο, αλλά μοιραίο βήμα. Πάτησε πάνω στο τζαμάκι του φωταγωγού, εκείνο έσπασε και βρέθηκε στο κενό από ύψος πέντε ορόφων.

Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ προκειμένου να τον απεγκλωβίσουν και να τον διασώσουν, ωστόσο λίγο αργότερα άφησε την τελευταία του πνοή και σκόρπισε θλίψη στην οικογένειά του, καθώς την Παρασκευή, γιόρτασε τα 15α γενέθλιά του.

Ραγίζει καρδιές η γιαγιά του 15χρονου – «Έτσι μου είπαν πως πέθανε»

Δεν μπορεί να χωρέσει ανθρώπου νους τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη ζωή του ένας 15χρονος στην Αλεξανδρούπολη το Σάββατο.

To παιδί ανέβηκε στην ταράτσα της πολυκατοικίας για να βγάλει φωτογραφία με την φανέλα της αγαπημένης του ομάδας όταν έσπασε το γυάλινο κάλυμμα του φωταγωγού με αποτέλεσμα ο 15χρονος να βρεθεί στο κενό και πέφτοντας στο τσιμέντο να χάσει την ζωή του.

Στο σημείο έσπευσαν διασώστες του ΕΚΑΒ και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής για τον απεγκλωβισμό και διάσωση του ανήλικου, ωστόσο ήταν ήδη αργά, καθώς ο 15χρονος είχε καταλήξει.

Τραγική φιγούρα ο πατέρας του 15χρονου, ο οποίος είδε το παιδί του να πέφτει στο κενό και να κόβεται τόσο άδικα το νήμα της ζωής του, μπροστά στα έντρομα μάτια του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει, ενώ μία μέρα πριν το παιδί είχε γιόρτασε τα γενέθλιά του.

«Τι να πω; Το παιδί έπεσε από τον φωταγωγό. Πήγε μα βγει μία φωτογραφία και έπεσε από τον φωταγωγό. Είχε γενέθλια. Τον πήρα τηλέφωνο και ο παπάς και το απόγευμα θα ερχόταν από εδώ το παιδί. Αλλά… ήρθαν στο σπίτι και μου λέει ‘’θα πάμε στο νοσοκομείο, σε θέλει ο αιματολόγος’’. Πάω σε αιματολόγο εγώ. Λέω ‘’δεν πάω’’, ‘’όχι πάμε λέει’’. Και όπως φτάσαμε στο νοσοκομείο, μας είπαν ότι πέθανε. Δύσκολα. Τι να σου πω.. ο μπαμπάς του. Η μαμά του εκεί πέρα ήταν. Ήταν στη δουλειά και την ειδοποίησαν και έφυγε. Ήταν καλό παιδί. Ο μπαμπάς του είναι στο νοσοκομείο. Δεν μπορεί. Η κόρη μου και ο γαμπρός μου είναι χάλια», ανέφερε στο MEGA η γιαγιά του 15χρονου στο MEGA.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον τραγικό θάνατο του 15χρονου

Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΠΑΟΚ, στο άκουσμα της τραγικής είδησης για τον 15χρονο που σκοτώθηκε στην Αλεξανδρούπολη. Ο νεαρός έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βγάλει μια selfie φορώντας τη φανέλα της αγαπημένης του ομάδας που ήταν οι «ασπρόμαυροι».

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έστειλε συλλυπητήριο μήνυμα, ενώ παράλληλα εξέφρασε την ανείπωτη θλίψη της για το τραγικό γεγονός. Όπως τονίζεται «η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του».

Αναλυτικά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει:

«Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την ανείπωτη θλίψη και τα θερμά της συλλυπητήρια στην οικογένεια του Γιάννη από την Αλεξανδρούπολη, που βρήκε φρικτό θάνατο προσπαθώντας να βγάλει φωτογραφία με την αγαπημένη του, ασπρόμαυρη φανέλα. Η μνήμη του θα μείνει ζωντανή και η οικογένεια του ΠΑΟΚ θα αγκαλιάσει την οικογένειά του.

ΠΗΓΗ | newsbomb.gr