Η σκέψη όλων είναι με τις οικογένεις των 57 θυμάτων
Δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν απο 2 ώρες σε δημοσίευση στο Facebook:
Δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πριν απο 2 ώρες σε δημοσίευση στο Facebook:
Ο πρώτος ασθενής στον οποίο εμφυτεύθηκε ένα τσιπ εγκεφάλου από τη Neuralink φαίνεται να έχει αναρρώσει πλήρως και είναι σε θέση να ελέγχει ένα ποντίκι υπολογιστή χρησιμοποιώντας τις σκέψεις του, δήλωσε αργά τη Δευτέρα ο ιδρυτής της νεοσύστατης εταιρείας Έλον Μασκ.
«Η πρόοδος είναι καλή και ο ασθενής φαίνεται να έχει ανακάμψει πλήρως, με νευρικές επιδράσεις που γνωρίζουμε. Ο ασθενής είναι σε θέση να μετακινεί ένα ποντίκι στην οθόνη μόνο με τη σκέψη», δήλωσε ο Μασκ σε εκδήλωση του Spaces στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης X.
Ο Musk δήλωσε ότι η Neuralink προσπαθεί τώρα να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα κλικ του ποντικιού από τον ασθενή.
Η εταιρεία εμφύτευσε με επιτυχία ένα τσιπ στον πρώτο της άνθρωπο ασθενή τον περασμένο μήνα, αφού έλαβε έγκριση για να προχωρήσει σε δοκιμές σε ανθρώπους τον Σεπτέμβριο.
Η μελέτη χρησιμοποιεί ένα ρομπότ για να τοποθετήσει χειρουργικά ένα εμφύτευμα διεπαφής εγκεφάλου-υπολογιστή σε μια περιοχή του εγκεφάλου που ελέγχει την πρόθεση για κίνηση, δήλωσε η Neuralink, προσθέτοντας ότι ο αρχικός στόχος είναι να μπορέσουν οι άνθρωποι να ελέγχουν έναν κέρσορα υπολογιστή ή ένα πληκτρολόγιο χρησιμοποιώντας τις σκέψεις τους.
Ο Musk έχει μεγάλες φιλοδοξίες για τη Neuralink, λέγοντας ότι θα διευκολύνει την ταχεία χειρουργική τοποθέτηση των συσκευών τσιπ της για τη θεραπεία παθήσεων όπως η παχυσαρκία, ο αυτισμός, η κατάθλιψη και η σχιζοφρένεια.
Η Neuralink, η οποία αποτιμήθηκε πέρυσι σε περίπου 5 δισεκατομμύρια δολάρια, έχει αντιμετωπίσει επανειλημμένες εκκλήσεις για έλεγχο όσον αφορά τα πρωτόκολλα ασφαλείας της. Το Reuters ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι η εταιρεία τιμωρήθηκε με πρόστιμο για παραβίαση των κανόνων του Υπουργείου Μεταφορών των ΗΠΑ σχετικά με τη διακίνηση επικίνδυνων υλικών.
Πηγή: ethnos.gr
Όπως τόνισε ο νέος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Παγγαίου στα social media :
“Αμέσως μετά τον ορισμό μου απο τον Δήμαρχο Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης , ως Αντιδημάρχου Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας, η πρώτη σκέψη που μου ήρθε, οσο πρόωρο και αν ειναι αυτή την στιγμή, ειναι η διοργάνωση μίας μεγάλης καλοκαιρινής συναυλίας, προς τιμήν του Βασίλη Καρρά, στο χωριό του το Κοκκινοχώρι!!!”
Με την σκέψη μας στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας στην Θεσσαλία και σε άλλες περιοχές της χώρας μας, που βιώνουν μια πρωτοφανή τραγωδία από την κακοκαιρία που έχει πλήξει τις περιοχές τους, δεν θα συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται στον Δήμο μας.
Ζητούμε την κατανόηση των συνδημοτών μας και τους καλούμε να συμμετέχουν στη συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης που πραγματοποιεί ο Δήμος Παγγαίου και θα σταλούν στις πληγείσες περιοχές.
Μαρία Βαρύτη
Υποψήφια Δήμαρχος Παγγαίου