Με σημάδια στραγγαλισμού βρέθηκε η γυναίκα που πέθανε μέσα στην κάψουλα αυτοκτονίας

Η πρώτη χρήση της κάψουλας αυτοκτονίας Sarco σε δάσος στην Ελβετία είχε τραγική κατάληξη, καθώς η 64χρονη Αμερικανίδα που τη χρησιμοποίησε φέρεται να βρέθηκε με σημάδια στραγγαλισμού στον λαιμό της. Το περιστατικό συνέβη κοντά σε ξύλινη καλύβα στην περιοχή Merishausen της Ελβετίας, στις 23 Σεπτεμβρίου, όταν η γυναίκα φέρεται να πάτησε το κουμπί που ενεργοποιεί την έγχυση αζώτου, προκαλώντας μοιραία υποξία.

Ο Dr. Florian Willet, πρόεδρος της ελβετικής εταιρείας The Last Resort που διαχειρίζεται τη Sarco, συνελήφθη μαζί με άλλους στο σημείο του συμβάντος. Ο ίδιος παραμένει υπό κράτηση σχεδόν πέντε εβδομάδες μετά τον θάνατο της γυναίκας, ενώ είναι ο μοναδικός που βρισκόταν εκεί όταν η μητέρα δύο παιδιών πέθανε.

Σύμφωνα με την Daily Mail οι αρχές ερευνούν πλέον το ενδεχόμενο ανθρωποκτονίας, με τον εισαγγελέα Peter Sticher να υπονοεί ότι ίσως πρόκειται για «εκ προθέσεως ανθρωποκτονία», καθώς η 64χρονη είχε σοβαρά τραύματα στον λαιμό, όπως ανέφερε ιατροδικαστής. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει εκδοθεί επίσημη ιατροδικαστική έκθεση, ενώ η ολλανδική εφημερίδα Volkskrant σχολιάζει το γεγονός ότι ο Sticher δεν έχει δημόσια κατηγορήσει τον Willet για ανθρωποκτονία.

Η γυναίκα είχε διαγνωστεί με οστεομυελίτιδα στη βάση του κρανίου, μια σοβαρή ασθένεια που μπορεί να προκαλεί λοίμωξη στον μυελό των οστών και να δημιουργεί τραύματα στον λαιμό, γεγονός που θα μπορούσε να εξηγήσει τα σημάδια που μοιάζουν με στραγγαλισμό. Σύμφωνα με πηγή κοντά στην εταιρεία, η ασθένεια της γυναίκας ήταν σοβαρή και οι γιοι της φέρονται να συμφωνούν πλήρως με την απόφασή της να τερματίσει τη ζωή της.

Η γυναίκα είχε επιλέξει να πεθάνει μέσα στην κάψουλα Sarco, η οποία τοποθετήθηκε στο δάσος ώστε να μπορεί να βλέπει τα δέντρα και τον ουρανό, ενώ ο δημιουργός της κάψουλας, Dr. Philip Nitschke, παρακολουθούσε τη διαδικασία μέσω βιντεοσύνδεσης. Ο Nitschke δήλωσε ότι η γυναίκα έχασε τις αισθήσεις της εντός δύο λεπτών και ότι πέθανε μετά από πέντε λεπτά.

Μετά τον θάνατό της, η αστυνομία εισήλθε στο δάσος και συνέλαβε, πέραν του Willet, δύο δικηγόρους και έναν φωτογράφο της Volkskrant που βρίσκονταν εκεί για να καταγράψουν το συμβάν. Όλοι, εκτός από τον Willet, αφέθηκαν ελεύθεροι μετά από 48 ώρες κράτησης.

Ο εισαγγελέας της περιοχής Schaffhausen δήλωσε ότι οι δημιουργοί της Sarco είχαν ειδοποιηθεί γραπτώς να μην χρησιμοποιήσουν τη συσκευή στην περιοχή, προειδοποιώντας τους για πιθανές νομικές συνέπειες.

www.newsbeast.gr




Δολοφονία 11χρονης: Δεν προκύπτουν σημάδια βιασμού | Με αποδοκιμασίες στον εισαγγελέα ο δράστης

Καταιγιστικές είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της άγριας δολοφονίας της 11χρονης στην Ηλεία. Δράστης φέρεται να είναι ο θείος της, ο οποίος είχε καταδικαστεί το 2017 για βιασμό 14χρονης και το 2020 είχε καταδικαστεί σε 9 χρόνια κάθειρξη, αλλά παρέμενε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους μέχρι να δικαστεί σε δεύτερο βαθμό.

Τον πειθαρχικό έλεγχο των τακτικών δικαστών του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Ζακύνθου, που χωρίς ιδιαίτερη αιτιολογία άφησε ελεύθερο μέχρι το Εφετείο, το δολοφόνο της 11χρονης στην Ηλεία, ζήτησε η πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Ιωάννα Κλάπα. Ήδη η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου ζήτησε άμεσα το φάκελο της απόφασης για να ξεκινήσει πειθαρχικός έλεγχος και των τριών δικαστών που μετείχαν στη σύνθεση του δικαστηρίου.

Ο 37χρονος οδηγήθηκε το πρωί στον εισαγγελέα, όπου αναμένεται να απολογηθεί για τις πράξεις του. Έξω από το δικαστικό μέγαρο είχαν συγκεντρωθεί συγγενείς του παιδιού, αποδοκιμάζοντας τον δράστη.

Εν τω μεταξύ, νέα στοιχεία προέκυψαν από τις έρευνες που πραγματοποιούν οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Πύργου Αστυνομίας, για την υπόθεση της δολοφονίας της 11χρονης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι η σορός της φέρει τραύματα, κυρίως στην καρδιά και τη σπλήνα, ενώ δεν προκύπτουν σημάδια σεξουαλικής κακοποίησής της.

Εξάλλου, σύμφωνα με την Αστυνομία, μόλις ο 37χρονος παρέλαβε με αυτοκίνητο την 11χρονη από την Μυρτιά, στην συνέχεια την μετέφερε σε ερημική αγροτική τοποθεσία στο Καταράχι Ηλείας, προκειμένου να συνευρεθεί μαζί της. Σύμφωνα με την Αστυνομία, όταν η 11χρονη αντέδρασε στις προθέσεις του 37χρονου, ο τελευταίος, έχοντας ανθρωποκτόνο πρόθεση, την έριξε στο έδαφος και την έπληξε, με αντικείμενο, με αποτέλεσμα τον θάνατο της ανήλικης.

Στη συνέχεια, ο κατηγορούμενος έσυρε για περίπου 45 μέτρα τη σορό της 11χρονης και στην συνέχεια την έκρυψε δίπλα σε αποστραγγιστικό αυλάκι, σκεπάζοντάς την με ξερά χόρτα. Η δικογραφία που έχει σχηματισθεί σε βάρος του 37χρονου περιλαμβάνει τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση και της απόπειρας βιασμού.

Βίντεο από τη στιγμή που το 11χρονο κορίτσι ακολουθεί και επιβιβάζεται στο μαύρο αυτοκίνητο του θείου της στον Πύργο της Ηλείας, πριν το δολοφονήσει, έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Στο βίντεο φαίνεται ο 37χρονος δράστης να βρίσκεται στο μαύρο αυτοκίνητο, σε κεντρικό σημείο της περιοχής και η 11χρονη να πηγαίνει προς το μέρος του.

Μουδιασμένη είναι η τοπική κοινωνία στο χωριό Μυρτιά, εκεί όπου μένει η οικογένεια της 11χρονη Βασιλικής, γι αυτή την ανείπωτη τραγωδία. Σε κατάσταση σοκ οι φίλοι και οι συμμαθητές της μικρής, είναι αδύνατον να πιστέψουν αυτό που έχει συμβεί. Χρειάστηκε μάλιστα να μιλήσουν μαζί τους ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί. Η κηδεία της άτυχης 11χρονης θα γίνει αύριο, Τετάρτη.

Δεν έχει απαντήσει για το κίνητρό του

Μιλώντας στο ΕΡΤNews η εκπρόσωπος Τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας, Κωνσταντίνα Δημογλίδου, τόνισε ότι η αστυνομία θεωρεί ότι τα κίνητρα του δράστη ήταν σεξουαλικά, καθώς στο παρελθόν το 2017 είχε ξανά συλληφθεί από την ίδια υπηρεσία για βιασμό και αποπλάνηση ενός ανήλικου κοριτσιού. “Είχε δικαστεί το 2020 στη Ζάκυνθο όμως ήταν ελεύθερος γιατί τότε του έδινε ο νόμος του δικαίωμα με περιοριστικούς όρους. Δεν φυλακίστηκε ποτέ, ούτε εκδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό η απόφαση του δικαστηρίου” τόνισε η κα Δημογλίδου σημειώνοντας ότι αν δικαζόταν σήμερα, θα βρισκόταν στην φυλακή σύμφωνα με τον νέο ποινικό κώδικα.

Σημείωσε ότι ο 37χρονος πήγαινε δύο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα, γι αυτό γνώριζαν στις Αρχές για ποιον άνθρωπο μιλάμε. Ωστόσο, όπως είπε, στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα ο άνθρωπος αυτός δεν είχε απασχολήσει με τέτοιου είδους αδικήματα ξανά την ελληνική αστυνομία. “Συνέχιζε και έδινε το παρόν” είπε και σημείωσε ότι ο ίδιος δεν έχει απαντήσει ποιο ήταν το κίνητρό του. “Φαίνεται ότι το παιδί εισέρχεται στο όχημα με τη θέλησή του καθώς πρόκειται για ένα άτομο της εμπιστοσύνης του” τόνισε.

Ως προς το χρονικό της υπόθεσης η κα Δημογλίδου δήλωσε: “Δυστυχώς αν και είχαμε την ελπίδα στην αστυνομία ότι το παιδί αυτό θα βρεθεί ζωντανό, λίγο μετά τις 3:00 το μεσημέρι κατάφεραν οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας και πήραν την ομολογία του συγκεκριμένου δράστη και οδήγησε τους αστυνομικούς στο σημείο στο οποίο είχε εγκαταλείψει το παιδί αυτό νεκρό. Λίγο μετά τις 2:00 ξημερώματα της Δευτέρας δηλώθηκε η εξαφάνιση του ανήλικου κοριτσιού από τον πατέρα της. Άμεσα αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο και κατάφεραν από βιντεολυτικό υλικό να ταυτοποιήσουν το αυτοκίνητο του καθ ομολογία δράση. Στη συνέχεια προσήλθε της πρωινές ώρες την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας και τελικά κατάφεραν να μου αποσπάσουν την ομολογία του λίγο μετά τις 3:00 το μεσημέρι“.

Πηγή: ertnews.gr



Βραυρώνα: Προθανάτια σημάδια στον λαιμό έφερε το βρέφος

Ανατριχιαστικές είναι οι αποκαλύψεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για το βρέφος που πέταξαν οι γονείς του στα σκουπίδια στη Βραυρώνα.Σύμφωνα με νέα στοιχεία το βρέφος, εκτός από χτυπήματα στο κεφάλι, έφερε και προθανάτια πλήγματα στην περιοχή του λαιμού.

Τα μεταθανάτια χτυπήματα εντοπίζονται στο κεφάλι του βρέφους, κατά τη διάρκεια της σύνθλιψης στο απορριμματοφόρο και τα στοιχεία δείχνουν πως πιθανότατα το βρέφος πετάχτηκε ζωντανό στον κάδο απορριμμάτων.

Απαντήσεις ωστόσο αναμένεται να δώσουν οι ιστολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα φωτίσουν το παραπάνω στοιχείο και θα διευκρινιστεί το ενδεχόμενο οι γονείς να επιχείρησαν να προκαλέσουν ασφυξία στο βρέφος.

Στη φυλακή οι γονείς του βρέφους

Σε προσωρινή κράτηση τέθηκαν και οι δυο γονείς, οι οποίοι κατηγορούνται για την ανθρωποκτονία του νεογέννητου βρέφους τους. Οι δυο κατηγορούμενοι, βρέθηκαν ενώπιον του τακτικού ανακριτή προκειμένου να απολογηθούν για το αδίκημα της τετελεσμένης ανθρωποκτονίας από πρόθεση.

Τι υποστήριξαν οι γονείς του βρέφους

Σύμφωνα με το dikastiko.gr, η μητέρα του βρέφους φέρεται να υποστήριξε πως αμέσως μετά τη γέννα λιποθύμησε  και όταν ξύπνησε το μωρό ήταν άσφυγμο και μελανιασμένο. Υπέθεσε πως ήταν νεκρό και αποφάσισε να πετάξει το παιδί σε κάδο σκουπιδιών από «απελπισία», όπως φέρεται να είπε.

Η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη και αιτήθηκε να μην προφυλακιστεί αφού πρέπει να εργάζεται για να στέλνει χρήματα στο ανήλικο παιδί της στο Νεπάλ. Ο σύντροφος της αρνήθηκε την κατηγορία και υποστήριξε ότι δεν βρισκόταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου την ώρα που η γυναίκα γεννούσε το μωρό, ενώ ανάφερε πως έμαθε τι είχε κάνει όταν βρίσκονταν μέσα στο ταξί προς το νοσοκομείο με την 24χρονη.

ethnos.gr




ΕΛΜΕ Καβάλας | Ανησυχητικά Σημάδια στην Εκπαίδευση της Καβάλας

Η υποχρηματοδότηση στην εκπαίδευση εμφανίζει συνεχείς προκλήσεις, αποδεικνύοντας την έλλειψη εκπαιδευτικών και τα επικίνδυνα σχολικά κτίρια. Στην Καβάλα, η ΕΛΜΕ λαμβάνει παράπονα για τη λειτουργία της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου. Με ανοιχτή επιστολή, ζητείται απάντηση για την ασφάλεια των σχολείων από το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας.

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή :

Η υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης από την πολιτεία αποδεικνύεται καθημερινά όχι μόνον από την ανεπαρκή και μη έγκαιρη στελέχωσή της με εκπαιδευτικούς, αλλά και από τις απαξιωμένες και κάποιες φορές επικίνδυνες κτιριακές υποδομές.

Το τελευταίο διάστημα η ΕΛΜΕ Καβάλας έγινε αποδέκτης παραπόνων από γονείς και εκπαιδευτικούς για τη λειτουργία της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Καβάλας και την αδυναμία ανταπόκρισης της σχολικής επιτροπής στα αιτήματά τους. Αιτήματα που σχετίζονται με τη μη έγκαιρη αντιμετώπιση καταστροφών των σχολικών κτιρίων, αλλά και κακοτεχνιών που απειλούν την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας απευθύνει ανοιχτή επιστολή προς τον Δήμο Καβάλας και ζητά απάντηση στο παρακάτω ερώτημα:

Για ποιους λόγους οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου δεν ανταποκρίνονται ή δεν ανταποκρίνονται έγκαιρα στα σχετικά αιτήματα των σχολικών μονάδων;

Το ερώτημα εκφράζει την ανησυχία των εκπαιδευτικών για την ασφάλεια και την υγεία όλης της σχολικής κοινότητας. 

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καβάλας

η Πρόεδρος          

  Ελένη Σακαλή          

ο Γ. Γραμματέας

Παναγιώτης Τσολάκης




Mobbing στην Ελλάδα: Στην 3η θέση η χώρα μας στην Ευρώπη | Τα σημάδια της εργασιακής κακοποίησης

Υψηλά ποσοστά εργασιακού εκφοβισμού, του λεγόμενου «mobbing», καταγράφονται στην Ελλάδα, με τη χώρα μας να λαμβάνει την 3η θέση στην Ευρώπη.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της επιθεώρησης εργασίας το «Mobbing» δεν γνωρίζει φύλο ενώ εκατοντάδες είναι τα περιστατικά στην Ελλάδα το 2023.

Πώς ασκείται το mobbing

Το mobbing είναι εκφοβισμός από τους συναδέλφους είτε από τους εργοδότες ώστε για να συμμορφωθεί ο συνάδελφος με άλλους εργαζόμενους είτε να πιεστεί τόσο ώστε να παραιτηθεί. Με τον όρο εννοείται δηλαδή η ηθική παρενόχληση εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους.

Το «Mobbing» δεν γνωρίζει φύλο ενώ εκατοντάδες είναι τα περιστατικά στην Ελλάδα το 2023

Πρόκειται για κάθε καταχρηστική συμπεριφορά που εκδηλώνεται με λόγια, πράξεις, γραπτά μηνύματα και μπορεί να ζημιώσει την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια ή τη σωματική ή ψυχική ακεραιότητα του ατόμου, να θέσει σε κίνδυνο την εργασία του ή να διαταράξει το εργασιακό κλίμα.

Το mobbing ασκείται μέσω:

  • ψυχολογικής βίας,
  • ηθικής βίας,
  • διαμόρφωση εχθρικού και ταπεινωτικού εργασιακού περιβάλλοντος, για την επιβολή διακριτικής μεταχείρισης και τρομοκρατίας, που προσβάλει την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια,
  • τη σωματική και ψυχική ακεραιτότητα του εργαζόμενου και οδηγεί συχνά σε ολοκληρωτική εξάντληση (burn-out) του εργαζόμενου, προκειμένου να εξαναγκαστεί σε παραίτηση.

Η ηθική παρενόχληση στο χώρο εργασίας παίρνει τη μορφή ταπεινωτικής συμπεριφοράς, άνισης μεταχείρισης, προσβολών, απομόνωσης, εξώθησης σε σφάλματα, απειλών, άσκησης ψυχολογικής βίας, ανάθεσης υπερβολικού όγκου εργασίας σε συνδυασμό με κακόβουλα σχόλια για την δήθεν ελλιπή απόδοση, τοποθέτησης σε θέση «ψυγείο» χωρίς καθήκοντα και αντικείμενο εργασίας κ.α..




Μυστήριο με νεκρή γυναίκα απέναντι από τη Βαρβάκειο – Είχε σημάδια στον λαιμό

Ερευνάται το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας

Νεκρή εντοπίστηκε μια γυναίκα περίπου 50 ετών από υπάλληλο της Δημοτικής Αστυνομίας στο πάρκο που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από τη Βαρβάκειο Αγορά.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες στο σώμα της γυναίκας βρέθηκαν σημάδια, που αναγκάζουν την Ασφάλεια να εξετάσει το περιστατικό ως εγκληματική ενέργεια.

Το σημείο στο οποίο βρέθηκε αποτελεί κατά κύριο λόγο στέκι τοξικομανών.

 

 

Πηγή: newsbeast.gr