Ερντογάν: «Ανοίγουμε νέα σελίδα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις»

Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι οι επαφές με την Ελλάδα διεξάγονται σε πνεύμα καλής γειτονίας και χωρίς την παρέμβαση τρίτων, εξέφρασε απόψε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στις δηλώσεις που έκανε μετά το υπουργικό συμβούλιο. Σε μία από τις σπάνιες ήπιες δηλώσεις του Τούρκου προέδρου για την Ελλάδα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ανακοίνωσε περιχαρής ότι ανοίγεται μία νέα σελίδα πλέον στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

«Η επίσημη επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού, του κ. Μητσοτάκη στη χώρα μας είναι η τελευταία ένδειξη της βούλησής μας να ανοίξουμε μια νέα σελίδα στις σχέσεις μας. Χαιρόμαστε που οι επαφές μας με την Ελλάδα έχουν αναχθεί σε σχέσεις γειτονίας, χωρίς την παρέμβαση τρίτων», είπε.

Αναγνώρισε ότι δεν είναι δυνατόν να επιλυθούν όλα τα προβλήματα με λίγες συναντήσεις, ότι οι ελληνο-τουρκικές σχέσεις είναι δύσκολες, αλλά υπογράμμισε τη σημασία έστω της αναζήτησης κοινών εδαφών συμβιβασμού.

«Φυσικά, δεν μπορούμε να λύσουμε κάθε πρόβλημα με λίγες συναντήσεις. Αλλά δεν θα αποφύγουμε να αναζητήσουμε έδαφος για συμβιβασμό σε θέματα όπου έχουμε κοινά συμφέροντα. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή και αντοχή. Βλέπουμε ότι ο κ. Μητσοτάκης μοιράζεται το ίδιο συναίσθημα με εμάς. Έχοντας επίγνωση των κινδύνων, Θεού θέλοντος θα προχωρήσουμε τη διαδικασία με αποφασιστικότητα».

Παράδειγμα για όλη την περιοχή

Επισημαίνοντας την πρόοδο που έχει σημειωθεί στις ελληνοτουρκικές σχέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο Ερντογάν δήλωσε ότι «αυτή η πρόοδος θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες χώρες της περιοχής». Τέλος, διαβεβαίωσε ότι η Τουρκία δεν θα αφήσει κανένα χέρι που της απλώνεται να αιωρείται, υπογραμμίζοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορεί να επιλυθεί στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της κατανόησης.

«Η απόσταση που διανύσαμε με την Ελλάδα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για άλλες χώρες της περιοχής μας. Η Τουρκία δεν αφήνει και δεν θα αφήσει κανένα χέρι που της απλώνεται να αιωρείται στον αέρα. Δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορεί να επιλυθεί στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της κατανόησης».

Εθνικό πένθος για τον θάνατο του Ιρανού προέδρου Ραϊσί

Αναφορικά με τον τραγικό θάνατο του Ιρανού προέδρου που έχει συγκλονίσει την Τουρκία και τη διεθνή κοινότητα, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε την κήρυξη μονοήμερου εθνικού πένθους στη χώρα, ως ένδειξη συμπαράστασης στον ιρανικό λαό.

Ο Ερντογάν εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για τον θάνατο του «αδελφού» του, όπως τον αποκάλεσε, τονίζοντας τη στενή σχέση που είχαν αναπτύξει. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου, ο Ερντογάν είχε επίσης τηλεφωνική συνομιλία και με τον εκτελούντα χρέη προέδρου του Ιράν, Mohammad Muhbir, προσφέροντας τα συλλυπητήριά του και δηλώνοντας την αμέριστη υποστήριξη της Τουρκίας. Μία κίνηση που δείχνει τη σημασία που αποδίδει η Τουρκία στις διμερείς σχέσεις με το Ιράν.

«Στη συνεδρίαση του υπουργικού μας συμβουλίου, αποφασίσαμε να κηρύξουμε μονοήμερο εθνικό πένθος στη χώρα μας, προκειμένου να μοιραστούμε τον βαθύ πόνο που βιώνει ο ιρανικός λαός.

Λυπήθηκα βαθύτατα από τον θάνατο του αδελφού μου κ. Ιμπραήμ Ρεϊσί, προέδρου της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν και των μελών της συνοδευτικής του αντιπροσωπείας.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού μας συμβουλίου, είχα τηλεφωνική συνομιλία με τον εκτελούντα χρέη προέδρου, κ. Mohammad Muhbir».

Επίδειξη… συνδρομής

Παρά το πένθος πάντως, σε μια εντυπωσιακή επίδειξη των δυνατοτήτων της τουρκικής αμυντικής τεχνολογίας, ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε περιχαρής ότι το drone Ακιντζί πραγματοποίησε πτήση διάρκειας 7,5 ωρών για να βρει τα συντρίμμια του μοιραίου ελικοπτέρου.

Ο Ερντογάν επαίνεσε την αντοχή και την αποτελεσματικότητα του Ακιντζί, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική… συνδρομή της Τουρκίας απέναντι σε άλλες χώρες.

«Το drone Ακιντζί σάρωνε επί 7,5 ώρες την περιοχή παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και πραγματοποίησε συνολικά 2100 χιλιόμετρα πτήσης».

Τάξις και Ηθική!

Παράλληλα, απόψε έκανε και μία εντυπωσιακή επίδειξη… ηθικής ο Τούρκος πρόεδρος. Διατυπώνοντας έντονες επικρίσεις για τον διαγωνισμό της Eurovision, χαρακτηρίζοντάς τον έκφυλο, υπεραμύνθηκε της απόφασης της Τουρκίας να μη συμμετέχει σε αυτόν τα τελευταία 12 χρόνια, υποστηρίζοντας ότι αυτή η κίνηση προστάτευσε τη χώρα από το «αίσχος» του διαγωνισμού!

«Ένας από τους πιο τομείς, όπου η παγκόσμια επιβολή είναι πιο εμφανής είναι η πολιτική της σεξουαλικοποίησης. Γίναμε μάρτυρες των σοβαρών διαστάσεων αυτής της κατάστασης στον διαγωνισμό της Eurovision που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα. Είναι σαφές ότι οι παράξενοι τύποι που παρουσιάζονται στους νέους αποτελούν τους δούρειους ίππους του κοινωνικού εκφυλισμού.

Κρατώντας την Τουρκία μακριά από αυτό το αίσχος τα τελευταία 10-12 χρόνια, βλέπουμε πόσο σωστή ήταν η απόφαση που πήραμε», δήλωσε ο Ερντογάν αφορίζοντας τις δυτικές επιρροές τις οποίες θεωρεί επιβλαβείς για την τουρκική κοινωνία.

Μιαροί δήμοι

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέφρασε επίσης την έντονη δυσαρέσκειά του για την απελευθέρωση της κατανάλωσης αλκοόλ σε δήμους που άλλαξαν διοίκηση μετά τις εκλογές της 31ης Μαρτίου. Με αιχμηρά σχόλια, κατηγόρησε τους νέους δημοτικούς άρχοντες ότι προωθούν πολιτικές που απειλούν την οικογενειακή δομή, κατηγορώντας τους για έλλειψη ηθικής ευθύνης.

«Βλέπουμε ότι μια από τις πρώτες ενέργειες κάποιων δήμων που άλλαξαν χέρια με τις εκλογές της 31ης Μαρτίου στη χώρα μας είναι η απελευθέρωση της κατανάλωσης αλκοόλ.

Το καθήκον των δήμων είναι να κρατήσουν τη νεολαία μας μακριά από τη μάστιγα του αλκοόλ και όχι να νοικιάζουν ιδιωτικά αεροπλάνα για να μεταφέρουν δημοσιογράφους σε γιορτές κρασιού. Είμαστε ενάντια σε κάθε είδους πολιτικές που απειλούν τον θεσμό της οικογένειας και την ψυχική και σωματική υγεία του ατόμου. Συνεχίζουμε το έργο μας για την εδραίωση μιας ισχυρής οικογενειακής δομής, κάνοντας αυτό που μας αναλογεί με αίσθημα ευθύνης», ανέφερε.

ethnos.gr




Έριξαν τον server του ΕΚΠΑ | Εκτός λειτουργίας η σελίδα

Με αφορμή τις διαδικτυακές εξετάσεις, φοιτητικοί σύλλογοι του ΕΚΠΑ μαζί με το σύλλογο διοικητικών υπαλλήλων έκαναν παρέμβαση στο Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου και έριξαν τον server, με αποτέλεσμα η σελίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου να μην λειτουργεί.

Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν μεταξύ άλλων ότι «η κυβέρνηση προσπάθησε να παρακάμψει το φοιτητικό κίνημα» ενώ κάνουν λόγο και για «νίκη στον αγώνα ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια».

Αναλυτικά, όπως αναφέρουν σε ανάρτησή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Ο Σέρβερ του #ΕΚΠΑ έπεσε ❗
✊ Η κυβέρνηση προσπάθησε να παρακάμψει, με εκβιαστικό τρόπο, το φοιτητικό κίνημα με την εξ’ αποστάσεως εξεταστική! Ενάντια στις μεθοδεύσεις αυτές, σήμερα οι φοιτητικοί σύλλογοι του ΕΚΠΑ μαζί με τον Σύλλογο Διοικητικών Υπαλλήλων, απαντούν από κοινού με παρέμβαση στο ΚΛΕΙΔΙ (Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου) του ΕΚΠΑ., ρίχνοντας τους σέρβερ του πανεπιστημίου, μπλοκάροντας έτσι την τηλεξεταστική.
✅ ΟΧΙ στην Τηλεξεταστική- ΟΧΙ στους κυβερνητικούς εκβιασμούς!
Νίκη στον αγώνα ενάντια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια! Το δίκιο το έχουν πάντα οι φοιτητές.

Πηγή: Newsbeast.gr




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να “γυρίσουμε σελίδα” και στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων!»

Με πλήθος κόσμου και μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου η προεκλογική ομιλία του Υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου στις Κρηνίδες.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε το σχέδιο της παράταξής μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας, αλλά και το σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρη τη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.

«Πριν από 10 χρόνια, στη γη των Φιλίππων, ανακοινώσαμε την ίδρυση της παράταξής μας, τον ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ. Επιλέξαμε τις Κρηνίδες, για να δείξουμε και συμβολικά πόσο εκτιμάμε την αξία αυτού του τόπου. Ένας τόπος πραγματικά πλούσιος, με ομορφιά, με εύφορη γη, με πολύτιμη, ιστορική και θρησκευτική κληρονομιά παγκόσμιας εμβέλειας. Ταυτόχρονα όμως και ένας τόπος αφημένος στην τύχη του, για πολλά χρόνια, από όλες τις διοικήσεις του Δήμου Καβάλας. Ένας τόπος με πολλά και μεγάλα προβλήματα καθημερινότητας και ανάπτυξης.

Εμείς όμως είμαστε εδώ για να γυρίσουμε σελίδα. Για να αποκτήσει ξανά αυτός ο τόπος ποιότητα ζωής και ευημερία!

Για να μετατρέψουμε το Μνημείο της ΟΥΝΕΣΚΟ σε διεθνή τουριστικό προορισμό. Για να δημιουργήσουμε, μαζί με όλους εσάς, ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης. Με την ενίσχυση της γεωργίας, της κτηνοτροφίας,

της επιχειρηματικότητας. Με νέες θέσεις εργασίας, με νέες πηγές εσόδων για τον Δήμο και τους δημότες.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την καθημερινότητα:

  • Ξεκινούμε και ολοκληρώνουμε επιτέλους το έργο της υδροδότησης των χωριών από τον Κεντρικό Αγωγό του Κεφαλαρίου. Δίνουμε νερό πόσιμο και υγιεινό σε κάθε οικισμό, σε κάθε σπίτι. Νερό χωρίς νιτρικά, χωρίς σωλήνες από αμίαντο. Κανένας δεν έχει πιστέψει σε αυτό το μεγάλο έργο όσο εμείς.

  • Αναβαθμίζουμε το Δημαρχείο στις Κρηνίδες, φτιάχνονας μία μικρή “Τεχνική Υπηρεσία”. Τοποθετούμε μόνιμα στο Δημαρχείο των Κρηνίδων εξοπλισμό και οχήματα για τις ανάγκες των κατοίκων.

  • Φτιάχνουμε επιτέλους το οδικό δίκτυο σε όλα τα χωριά, για να φτάνουν οι δημότες με ασφάλεια παντού, με σωστούς δρόμους, με πεζοδρόμια και διαβάσεις για πεζούς και Άτομα με Αναπηρία.

Κατασκευάζουμε τον κόμβο εισόδου στο Νέο Ζυγός, βελτιώνουμε τον δρόμο και τα πεζοδρόμια στο Μικροχώρι, φροντίζουμε τη γέφυρα του Δάτου, αναβαθμίζουμε όλους τους αγροτικούς δρόμους, για να είναι κατάλληλοι και ασφαλείς.

Εγκαθιστούμε σύγχρονες στάσεις λεωφορείων.

  • Αλλάζουμε τον δημοτικό φωτισμό, τον κάνουμε πιο οικονομικό και πιο αποτελεσματικό με νέες λάμπες LED. Το κάνουμε ΑΜΕΣΑ, χωρίς να περιμένουμε την Ενεργειακή Κοινότητα που θα γίνει αργότερα.

  • Οργανώνουμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά την αποκομιδή των απορριμμάτων, το πλύσιμο των κάδων και την ανακύκλωση.

Δημιουργούμε «Λούνα Παρκ Ανακύκλωσης» για τα παιδιά και προσελκύουμε εκδρομές σχολείων μαζί με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Φιλίππων.

  • Συντηρούμε και εξασφαλίζουμε τη σωστή λειτουργία του Βιολογικού Σταθμού του Δάτουκαι καθαρίζουμε τα κανάλια δίπλα στα χωριά.

  • Στο Ζυγός, αναβαθμίζουμε την κεντρική οδό και ολοκληρώνουμε την πλατεία.

– Στη Λυδία κατασκευάζουμε επιτέλους πλατεία.

– Στο Κρυονέρι φτιάχνουμε περιαστικό πάρκο, κατάλληλο και για εκδηλώσεις, όπως επίσης αξιοποιούμε την έκταση 6,5 στρεμμάτων στο “Φουντουκλή”.

– Δημιουργούμε θέσεις θέας στην Ακρόπολη των Κρηνίδων, στον λοφίσκο του Σταυρού Αμυγδαλεώνα, στον Προφήτη Ηλία και αλλού.

  • Επιλύουμε όλες τις εκκρεμότητες που αφορούν τα χωροταξικά σχέδια στα χωριά και φυσικά διεκδικούμε να αλλάξει η αρχαιολογική ζώνη σε Κρηνίδες και Λυδία, για να έχουν επιτέλους οι κάτοικοι τη δυνατότητα να κάνουν συντηρήσεις στα σπίτια τους.

  • Φροντίζουμε για ασφαλείς σχολικές αίθουσες και αυλές.Άμεσα ολοκληρώνουμε το Λύκειο στις Κρηνίδεςκαι ανακατασκευάζουμε το Δημοτικό Σχολείο στο Πολύστυλο.

  • Εξασφαλίζουμε τη συνεχή συντήρηση στα γήπεδα ποδοσφαίρουκαι αναβαθμίζουμε σε σύγχρονο Αθλητικό Κέντρο το κλειστό γυμναστήριο του Αμυγδαλεώνα. Στηρίζουμε έμπρακτα τους αθλητικούς συλλόγους.

  • Κάνουμε σύγχρονο το Καταφύγιο Ζώων στο Ζυγόςκαι υλοποιούμε το καινοτόμο πρόγραμμα που σχεδιάσαμε για τα αδέσποτα ζώα.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ για την ανάπτυξη της Δ.Ε. Φιλίππων:

  • Στηρίζουμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους μας με σύγχρονη τεχνογνωσία. Αναβαθμίζουμε το σύστημα άρδευσης, για να δίνουμε νερό στους αγρότες μας με επαρκή και δίκαιο τρόπο.

  • Δίνουμε τη σημασία που χρειάζονται τα Τενάγημε αντιπλημμυρικά έργα και τακτικούς καθαρισμούς στα κανάλια.

  • Αναδεικνύουμε, στην πράξη και όχι στα λόγια, το Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομάς της UNESCO. Πιέζουμε το υπουργείο Πολιτισμού για να λειτουργήσει επιτέλους ο φορέας διαχείρισης του Μνημείου.

Σε συνεργασία με την αρχαιολογική υπηρεσία, συνδέουμε όλους τους ιστορικούς χώρους των Φιλίππων σε ένα ενιαίο δίκτυο: Ντικιλί Τας – αρχαιολογικός χώρος Φιλίππων – Βαπτιστήριο Λυδίας – Λασπόλουτρα

γίνονται ένας μεγάλος τουριστικός πόλος έλξης.

Οργανώνουμε, κάθε χρόνο, την αναπαράσταση της μάχης των Φιλίππων και την αναδεικνύουμε σε κορυφαίο διεθνές γεγονός.

  • Αναβαθμίζουμε τα Λασπόλουτρα, ώστε να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και με στόχο να λειτουργούν για όλο τον χρόνο.

  • Βελτιώνουμε την πίστα μοτο-κροςκαι συμβάλλουμε στη διοργάνωση περισσότερων εκδηλώσεων.

  • Φροντίζουμε τους γονείς και τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία και τους ηλικιωμένους, με τα μέτρα που ανακοινώσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της πολιτικής μας ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ.

– Επιδοτούμε με voucher 150 μαθητές της Γ’ Λυκείου, στα δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

– Επιδοτούμε με voucher την τετράωρη απασχόληση νταντάς στο σπίτι για τους εργαζόμενους γονείς που φροντίζουν μόνοι τους τα παιδιά τους.

– Φτιάχνουμε την πρώτη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για τα άτομα με αναπηρία, για να δώσουμε προοπτική ζωής και ασφάλεια στις οικογένειές τους.

– Λέμε ΝΑΙ σε Δημοτικό Γηροκομείο.

– Δίνουμε έκπτωση 40% στους λογαριασμούς του νερού για τις τρίτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε στήριξη 3.000 ευρώ για κάθε νέο παιδί σε πολύτεκνες οικογένειες.

 

– Δίνουμε ελεύθερη είσοδο σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

– Ενισχύουμε το Βοήθημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που θα δίνει τρόφιμα κάθε μήνα.

10 χρόνια τώρα, με έχετε γνωρίσει, με έχετε μάθει, ξέρετε ποιος είμαι.

Έχετε γνωρίσει το πάθος μου για τον τόπο μου. Έχετε γνωρίσει την αποτελεσματικότητά μου.

Θέλω λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια να σας πω ότι είμαι πιο έτοιμος από ποτέ. Έτοιμος να υπηρετήσω εσάς και τον τόπο της ζωής μας.

Έχω την ομάδα μου, έχω τη γνώση και την εμπειρία που χρειάζεται, για να δίνω λύσεις στα προβλήματά σας, γρήγορα και με αποτέλεσμα.

Σας ζητώ λοιπόν να με εμπιστευτείτε.

 

Να μου δώσετε την ευκαιρία να σας αποδείξω ότι ΝΑΙ μαζί μπορούμε να τα αλλάξουμε όλα!

 

Να γυρίσουμε σελίδα σε όλα τα χωριά των Φιλίππων!  Αξίζει τον κόπο!

 

Και όλοι μαζί, να δημιουργήσουμε την Καβάλα και τους Φιλίππους που μας αξίζουν!».




Μάκης Παπαδόπουλος: «Είμαστε πιο έτοιμοι από ποτέ να γυρίσουμε σελίδα στη Ν.Καρβάλη, το Χαλκερό και τη Λεύκη!»

Με πλήθος κόσμου από τη Ν. Καρβάλη, το Χαλκερό και τη Λεύκη και μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου η πρώτη προεκλογική ομιλία του Υποψηφίου Δημάρχου Καβάλας Μάκη Παπαδόπουλου, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολύκεντρου της Ν.Καρβάλης.

Στην ομιλία του, ο Μάκης Παπαδόπουλος ανέλυσε το σχέδιο της παράταξής μας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας σε Ν. Καρβάλη, Χαλκερό και Λεύκη, αλλά και το σχέδιο οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής.

«Ξέρετε εδώ και πολύ καιρό τις δύο βασικές προτεραιότητες που έχουμε βάλει ως παράταξη και τις έχουμε υπηρετήσει τα 10 χρόνια που είμαστε μέσα στο Δημοτικό Συμβούλιο και αγωνιζόμαστε για τα προβλήματά σας.

Καθημερινότητα και ανάπτυξη.

Καλύτερη ποιότητα ζωής, νέα έσοδα για τον Δήμο και δουλειές για τον κόσμο.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι αυτός ο τόπος, η Νέα Καρβάλη, η Λεύκη και το Χαλκερό, έχουν σηκώσει διαχρονικά το βάρος της Βιοτεχνικής και Βιομηχανικής ανάπτυξης του τόπου μας.

Όμως η Ν. Καρβάλη, το Χαλκερό και η Λεύκη έχουν μία ευκαιρία που εμείς δεν την αφήνουμε να πάει χαμένη. Μία ευκαιρία που εσείς οι ίδιοι την έχετε αντιληφθεί και την έχετε κάνει ήδη πράξη.

Τα τελευταία χρόνια, και η αγροτική παραγωγή και η τουριστική δραστηριότητα γνωρίζουν μία άνθηση και δείχνουν την κατεύθυνση που έχει πάρει ο τόπος μας. Αυτή την κατεύθυνση εμείς σχεδιάζουμε να ενθαρρύνουμε και να στηρίξουμε.

Όπως επίσης στηρίζουμε και διεκδικούμε  να ολοκληρωθεί επιτέλους το Εμπορικό Λιμάνι και η σιδηροδρομική σύνδεση Ν.Καρβάλη – Τοξότες,

και αναπτύσσουμε το Βιοτεχνικό Πάρκο  που θα φέρουν νέες επιχειρήσεις και δουλειές για τον τόπο μας.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ:

•          Συντηρούμε και αναβαθμίζουμε το οδικό δίκτυο και τους αγροτικούς δρόμους, για να υπάρχει ασφάλεια στους κατοίκους. Διορθώνουμε τους δρόμους και τα πεζοδρόμια και κατασκευάζουμε καινούρια όπου χρειάζεται. Βελτιώνουμε την προσβασιμότητα για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Λύνουμε θέματα οδικής ασφάλειας στον οικισμό της Ν. Καρβάλης, και ειδικά στον δρόμο προς τη Λεύκη. Τοποθετούμε πινακίδες και κάνουμε πλήρη οδοσήμανση στη Ν. Καρβάλη.

•          Εξασφαλίζουμε περισσότερο φως με λάμπες φωτισμού Led και εξοικονομούμε ταυτόχρονα ενέργεια.  Άμεσα, χωρίς να περιμένουμε την Ενεργειακή Κοινότητα που θα γίνει σε πέντε χρόνια.

•          Δημιουργούμε μια ολοκληρωμένη πλατεία στο κέντρο της Νέας Καρβάλης, και παρεμβαίνουμε στους παράπλευρους δρόμους.

•          Φροντίζουμε παντού για πράσινο.  Αναπλάθουμε τους δημόσιους χώρους στο Χαλκερό και στη Λεύκη, όπου επίσης δημιουργούμε πάρκο αναψυχής και εκδηλώσεων.  Προστατεύουμε και αξιοποιούμε το δάσος του Χαλκερού.

•          Αναβαθμίζουμε και αξιοποιούμε την παραλία της Νέας Καρβάλης, για να γίνει σύγχρονη και τουριστική, με όλες τις κατάλληλες εγκαταστάσεις για επισκέπτες και λουόμενους. Την κάνουμε “κόσμημα”, όπως θα κάνουμε τις ακτές της Καβάλας και με την ίδια αισθητική.

•          Εκσυγχρονίζουμε τις παιδικές χαρές της Καρβάλης και δημιουργούμε καινούρια στο Χαλκερό.

•          Λύνουμε χωροταξικές και πολεοδομικές εκκρεμότητες, όπως στη Λεύκη και στις εγκαταστάσεις του Χαλκερού, και επιστρέφουμε δεσμευμένα οικόπεδα στους δικαιούχους τους.

•          Εκσυγχρονίζουμε όλο το δίκτυο ύδρευσης και αποχέτευσης και επιτέλους το ολοκληρώνουμε και το επεκτείνουμε και στο Χαλκερό. Καθαρίζουμε τα ρέματα.

•          Οργανώνουμε τη συχνότερη αποκομιδή των απορριμμάτων, το πλύσιμο των κάδων και την αποτελεσματικότερη ανακύκλωση. Πριν από λίγες ημέρες, ανακοινώσαμε πώς θα εξοικονομήσουμε δρομολόγια από το κέντρο της Καβάλας, για να ενισχύσουμε και τα χωριά. Και φυσικά, δημιουργούμε «πράσινα σημεία» για τα ογκώδη απορρίμματα.

•          Στηρίζουμε και την υπεραστική συγκοινωνία. Επιδοτούμε προπληρωμένη κάρτα ελαχίστων διαδρομών για συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη. Και φυσικά, φροντίζουμε για σύγχρονες και λειτουργικές στάσεις των λεωφορείων.

•          Φροντίζουμε τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη από τη βοήθειά μας. Φροντίζουμε τους γονείς και τα παιδιά, τα Άτομα με Αναπηρία και τους ηλικιωμένους, με τα μέτρα που ανακοινώσαμε πρόσφατα στο πλαίσιο της πολιτικής μας ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ.

– Λειτουργούμε ξανά το ΚΑΠΗ του Χαλκερού.

– Επιδοτούμε με voucher τους μαθητές της Γ’ Λυκείου: επιχορηγούμε τα δύο από τα τέσσερα μαθήματα που θα δώσουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις τα παιδιά που έχουν ανάγκη.

– Επιδοτούμε με voucher την τετράωρη απασχόληση νταντάς στο σπίτι για τους εργαζόμενους γονείς που φροντίζουν μόνοι τους τα παιδιά τους.

– Φτιάχνουμε την πρώτη Στέγη Αυτόνομης Διαβίωσης για τα άτομα με αναπηρία, για να δώσουμε προοπτική ζωής και ασφάλεια στις οικογένειές τους.

– Λέμε ΝΑΙ σε Δημοτικό Γηροκομείο.

– Δίνουμε έκπτωση 40% στις τρίτεκνες οικογένειες στους λογαριασμούς του νερού.

– Δίνουμε 3.000 ευρώ στήριξη για κάθε νέο παιδί σε πολύτεκνες οικογένειες.

– Δίνουμε ελεύθερη είσοδο σε πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.

– Ενισχύουμε το Βοήθημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης και το Κοινωνικό Παντοπωλείο, που θα δίνει τρόφιμα κάθε μήνα.

•          Στηρίζουμε έμπρακτα τους πολιτιστικούς και τους αθλητικούς συλλόγους, και μαζί τους καταρτίζουμε ένα Καλεντάρι  εκδηλώσεων για όλο το χρόνο.

•          Ενισχύουμε την πυροπροστασία και τη διαχείριση όλων των έκτακτων αναγκών: δίνουμε κίνητρα στους δημότες για να γίνουν εθελοντές, παρέχουμε κατάλληλη εκπαίδευση και εξοπλισμό.

•          Τέλος, μαζί με τις φιλοζωικές οργανώσεις και τους φιλόζωους,

εφαρμόζουμε ΑΜΕΣΑ ένα καινοτόμο πρόγραμμα που έχουμε ετοιμάσει για την διαχείριση των αδέσποτων ζώων, ένα πρόβλημα που έχει γίνει “μάστιγα” λόγω της κακής διαχείρισης του Δήμου όλα αυτά τα χρόνια.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ:

•          Ιδρύουμε Τμήμα Τοπικής Ανάπτυξης στον Δήμο, που θα περιλαμβάνει Γραφείο Γεωργίας, Αλιείας και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας. Στηρίζουμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους μας με σύγχρονη τεχνογνωσία. Αναβαθμίζουμε το σύστημα άρδευσης με στόχο την επαρκή και δίκαιη διαχείριση των υδάτινων πόρων.

•          Υποστηρίζουμε την ανάπτυξη του Βιοτεχνικού Πάρκου και αξιοποιούμε το Εκθεσιακό Κέντρο και για τους δώδεκα μήνες τον χρόνο, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο και την Περιφέρεια.

•          Μεταφέρουμε την “καρδιά” των Χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του Δήμου στη Ν. Καρβάλη, γιατί το δικαιούται! Δημιουργούμε το «Χριστουγεννιάτικο Πάρκο» και αναδεικνύουμε την παράδοση του «Άι-Βασίλη».

•          Μετατρέπουμε το μονοπάτι «Κιόσελες» στο Χαλκερό σε επίκεντρο τουρισμού περιπάτου. Αναδεικνύουμε τη διαδρομή του μέσα από παλιά ορυχεία μετάλλων, βραχογραφίες και θαυμάσιες θέσεις θέας.

•         Φτιάχνουμε το πρώτο Σχέδιο Τουριστικής Ανάπτυξης για τη Ν.Καρβάλη, με σκοπό να προσελκύσουμε και να ενθαρρύνουμε τουριστικές επενδύσεις  με σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα.

•          Και τέλος, διασυνδέουμε το Φεστιβάλ Φιλίππων με το Φεστιβάλ ΗΛΙΟΣ & ΠΕΤΡΑ και το Ακόντισμα. Αναδεικνύουμε και αξιοποιούμε την πλούσια πολιτιστική δημιουργία της Ν. Καρβάλης και της δίνουμε μία ώθηση προς το μέλλον.