Η Δήμαρχος Σερρών παρέστη στην τελετή αναγόρευσης του Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του ΔΙΠΑΕ

Η Δήμαρχος Σερρών παρέστη στην τελετή αναγόρευσης του Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του ΔΙΠΑΕ

Στην τελετή αναγόρευσης του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στην πανεπιστημιούπολη των Σερρών παρέστη σήμερα το πρωί η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.

«Η ανακήρυξη του κ. Μαργαρίτη Σχοινά σε επίτομο Διδάκτορα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, φέρνει ακόμη πιο κοντά στο Δήμο Σερρών και στον τόπο μας, τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σε συνέχεια της ανακήρυξής του σε επίτιμο δημότη των Σερρών το 2021.

Ο λόγος του κ. Σχοινά ήταν ουσιαστικός και συγκινητικός, καθώς τόνισε τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να προσβλέπουμε ως κοινωνία για να προχωρήσουν τα παιδιά μας μπροστά, εξασφαλίζοντας εκπαίδευση, παιδεία και διεξόδους σε όλους τους τομείς, γιατί αυτό κάνει τον άνθρωπο να εμπλουτίζεται με ιδέες και να προχωρά μπροστά» ανέφερε σε σχετική δήλωσή της, η κ. Μητλιάγκα. Η Δήμαρχος Σερρών, τόνισε ότι υπάρχει επικοινωνία με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε συνεργασία και με το ΔΙΠΑΕ, σε θέματα που στόχο έχουν την παιδεία και την εκπαίδευση της νεότερης γενιάς.

Στο περιθώριο της τελετής αναγόρευσης, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα προσέφερε στον κ. Σχοινά ένα καλάθι με τοπικά προϊόντας της Σερραϊκής γης.

 




Συνάντηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά

Τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά υποδέχτηκε στο γραφείο του στο Νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης. Αυτή ήταν η πρώτη συνάντηση του κ. Περιφερειάρχη με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από την στιγμή που ανέλαβε τη Διοίκηση της Περιφέρειας, ωστόσο τόσο ο ίδιος, όσο και ο κος Σχοινάς εξέφρασαν την επιθυμία να επαναληφθεί.

Ο κ. Τοψίδης παρουσίασε ενώπιον του κου Σχοινά το προφίλ της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, περιγράφοντας με αδρές γραμμές τον σχεδιασμό της Διοίκησης για την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής, υπογραμμίζοντας την προσπάθεια που γίνεται ώστε η επιδιωκόμενη ανάπτυξη να είναι ισόρροπη μεταξύ των Περιφερειακών Ενοτήτων και ανάλογη με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα κάθε μίας.

Παράλληλα ο κ. Περιφερειάρχης σημείωσε την ανάγκη να παραμένει αυξημένο το αίσθημα ασφάλειας στον Έβρο και την ευρύτερη περιοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, τη συνεργεία και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΠΑΜΘ αποτελεί το σύνορό της.

Ο κος Σχοινάς από την πλευρά του εξέφρασε την ιδιαίτερη εκτίμηση που τρέφει για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και είπε χαρακτηριστικά ότι «στην Θράκη τέμνονται όλες οι ανθρωποκεντρικές πολιτικές» που ως εκ της θέσης του υπηρετεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή της οποίας είναι Αντιπρόεδρος.

Επεσήμανε για άλλη μία φορά το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση ως εκ του ρόλου της ενισχύει την αναπτυξιακή προοπτική των κρατών – μελών και σε αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσει, ενώ παρατήρησε ότι η αναπτυξιακή προοπτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι πλέον διακριτή.

Για τον κ. Μαργαρίτη Σχοινά, αυτή ήταν η τέταρτη επίσκεψή του στην Θράκη με την ιδιότητα του Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.