«Σαμαράς: Μάχιμος και Παρών»

Την διαβεβαίωση ότι θα παραμείνει «μάχιμος και παρών» έδωσε ο Αντώνης Σαμαράς στην πρώτη του δημόσια τοποθέτηση μετά την διαγραφή του από τη Νέα Δημοκρατία.

Μιλώντας στο ιστορικό συνέδριο του «Βήματος» με θέμα «Μεταπολίτευση 1974 – 2024, 50 χρόνια ελληνική εξωτερική πολιτική», ο πρώην πρωθυπουργός παρουσίασε το σύνολο της ατζέντας του – από το μεταναστευτικό, την woke κουλτούρα, και την «πράσινη» ανάπτυξη, ως τα ελληνοτουρκικά και το μακεδονικό.

Ο κ. Σαμαράς αμφισβήτησε στο σύνολό της την εξωτερική πολιτική της κυβέρνησης, την οποία κατηγόρησε για κατευνασμό και ζήτησε “να πάει σπίτι του” ο Γιώργος Γεραπετρίτης, για τον οποίον μάλιστα διερωτήθηκε τι συζητά επί ώρες με τον Χακάν Φιντάν. Ο κ. Σαμαράς απέδωσε στην κυβέρνηση εξασθένηση των συμμαχιών και της αποτρεπτικής δυνατότητας της χώρας. Μάλιστα, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι πίεσε την Κύπρο να στηρίξει για την προεδρία του ΟΑΣΕ τον Τούρκο διπλωμάτη Φεριντούν Σινιρλίογλου.

Απαντώντας σε ερώτηση για τη διαγραφή του, έκανε λόγο για “προαποφασισμένη απόφαση” και τόνισε ότι αυτό συνέβη επειδή “χαλά τη σούπα” του δικαιωματισμού. Έτι μια φορά έκανε λόγο για “ποταμοποίηση” της ΝΔ, ενώ υπογράμμισε ότι η ιστορία και η πραγματικότητα δεν διαγράφονται. Ο πρώην πρωθυπουργός, παράλληλα, διεμήνυσε ότι θα είναι “παρών και μάχιμος”, ξεκαθαρίζοντας έτσι ότι δεν θα σταματήσει τις δημόσιες παρεμβάσεις, ενώ επεχείρησε εκ νέου να εμφανιστεί ως “ντουέτο” με τον Κώστα Καραμανλή, μιλώντας για αποδοχή της κοινωνίας κατά 50% σύμφωνα με δημοσκόπηση στις απόψεις που εκφράζουν. Από την κυβέρνηση, πάντως, δεν σχολιάζουν τίποτα επί των όσων είπε ο κ. Σαμαράς.

protothema.gr




Σαμαράς: «Προαποφασισμένη η διαγραφή μου» από τη ΝΔ

Ως «προαποφασισμένη απόφαση» χαρακτήρισε ο Αντώνης Σαμαράς την διαγραφήτου από την Νέα Δημοκρατία, σε δήλωσή του στον ΑΝΤ1 από την Αμερική όπου βρίσκεται.

Λίγες ώρες μετά την ομόφωνη απόφαση της επιτροπής δεοντολογίας της ΝΔ να τεθεί εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος, ο πρώην πρωθυπουργός βρέθηκε σε εκδήλωση του του Πανεπιστημίου Koλούμπια και εκεί ρωτήθηκε για τη διαγραφή του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

«Όλα αυτά που είπα στην συνέντευξη μου τα έχω ξαναπεί πολλές φορές. Προφανώς η διαγραφή μου ήταν προαποφασισμένη» είπε ο κ. Σαμαράς.

Ο Αντώνης Σαμαράς ρωτήθηκε για τις επόμενες πολιτικές του κινήσεις και το ενδεχόμενο να ιδρύσει νέο πολιτικό σχηματισμό. Ωστόσο, δεν έδωσε καμία ξεκάθαρη απάντηση, αφήνοντας το θέμα ανοιχτό για ερμηνείες και χωρίς να αποκαλύψει τις πραγματικές του προθέσεις.
Χθες, Τρίτη, με ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας της ΝΔ, ο Αντώνης Σαμαράς ετέθη εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος. Η Επιτροπή Δεοντολογίας συνεδρίασε υπό την προεδρία του Γιάννη Τραγάκη, με μέλη τους Σταύρο Καλαφάτη, Κώστα Τσιάρα, Θανάση Μπούρα, Θεόδωρο Καράογλου. Δεν υπήρξαν ενστάσεις, ενώ δεν έγινε ιδιαίτερη συζήτηση. Η απόφαση αποστέλλεται στο γραφείο του προέδρου της ΝΔ και αύριο θα διαβιβαστεί στον Πρόεδρο της Βουλής.
Η απόφαση της Επιτροπής Δεοντολογίας επισφράγισε ουσιαστικά το προαναγγελθέν διαζύγιο ανάμεσα στον πρώην πρωθυπουργό και το κυβερνών κόμμα. Η απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη να θέσει εκτός της Νέας Δημοκρατίας τον προκάτοχό του Αντώνη Σαμαρά, ήρθε μετά από τη συνέντευξη του Μεσσήνιου πολιτικού, στην οποία ξεπέρασε τα εσκαμμένα με την άνευ προηγουμένου προσωπική επίθεση που εξαπέλυσε κατά του πρωθυπουργού αλλά και κυβερνητικών στελεχών.
protothema.gr



Σαμαράς: Καμία πρόθεση καταψήφισης του προϋπολογισμού

ΣτονΑντώνη Σαμαρά και τις ισχυρές διαφωνίες που εκφράζει απέναντι στην κυβερνητική πολιτική αναφέρθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Νίκος Ρωμανός.

Όπως είπε ο Νίκος Ρωμανός, μιλώντας στο MEGA, «οι πρώην πρωθυπουργοί, οι απόψεις εν προκειμένω του κ. Σαμαρά είναι εκπεφρασμένες, εκφράζουν τις απόψεις τους και τυγχάνουν απόλυτου σεβασμού». Πρόσθεσε ότι «τις σεβόμαστε και δεν τις σχολιάζουμε».

«Καμία συζήτηση καταψήφισης του προϋπολογισμού από τον Σαμαρά»

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο Αντώνης Σαμαράς στηρίζει την κυβέρνηση. Όπως είπε, «είναι ένας πρώην πρωθυπουργός, πρώην πρόεδρος της παράταξης, στηρίζει την κυβέρνηση και η ΝΔ παρά την όποια συζήτηση μπορεί να δημιουργείται, είναι πιο ενωμένη από ποτέ».

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ συμπλήρωσε ότι δεν υπάρχει καμία συζήτηση καταψήφισης του προϋπολογισμού από τον κ. Σαμαρά ή από οποιονδήποτε βουλευτή του κυβερνώντος κόμματος. ίδιος.

«Έχουμε δείξει στην πράξη ότι έχει αλλάξει η μεταναστευτική πολιτική»

Ο Νίκος Ρωμανός τοποθετήθηκε και για το μεταναστευτικό, υπογραμμίζοντας πως η χώρα θωρακίζεται.

«Θέλει θράσος να κουνάει το δάχτυλο ο ΣΥΡΙΖΑ για τη διαχείριση του μεταναστευτικού, ορμώμενος από οποιαδήποτε δήλωση ή μη. Επί των ημερών μας δεν υπάρχει Μόρια, Ειδομένη, η διαχείριση των αιτήσεων ασύλου από 3 χρόνια έχει φτάσει στους 2-3 μήνες, υπάρχουν σύνορα, φυλάσσονται, θωρακίζεται η χώρα μας. Έχουμε δείξει στην πράξη ότι έχει αλλάξει η μεταναστευτική πολιτική σε αυτήν τη χώρα και έχουμε φέρει και την Ευρώπη εδώ να συμμετάσχει με τον τρόπο της και να στηρίξει αυτήν τη μεταναστατευτική πολιτική», επισήμανε.

«Το καθεστώς προστασίας μαρτύρων ήρθε με νόμο του 2014»

Επισήμανε επίσης για τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης σχετικά με τις εξελίξεις στην υπόθεση Novartis, πως το καθεστώς προστασίας μαρτύρων ήρθε με νόμο του 2014 επί κυβέρνησης Σαμαρά – Βενιζέλου. «Ο ΣΥΡΙΖΑ είχε ψηφίσει το καθεστώς προστασίας μαρτύρων που κάνει ‘σημαία’ τώρα;», διερωτήθηκε και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση τον ενισχύει και τον προστατεύει..

Τέλος, αναφερόμενος στη συζήτηση για τον επόμενο/η Πρόεδρο της Δημοκρατίας, υποστήριξε ότι «είναι άκαιρη μια τέτοια συζήτηση και προσβλητική προς τον θεσμό όταν ανοίγει πριν την ώρα της».

Σημειώνεται ότι στην ίδια εκπομπή τοποθετήθηκε η βουλεύτρια Β’ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Νίνα Κασιμάτη.

tanea.gr




Αποφυλακίσθηκε με όρους ο μοιραίος σταθμάρχης των Τεμπών Βασίλης Σαμαράς

Δεκτό έγινε από τις αρμόδιες δικαστικές αρχές το αίτημα αποφυλάκισης του μοιραίου σταθμάρχη της Λάρισας Βασίλη Σαμαρά που είχε προφυλακισθεί ως ο βασικός υπαίτιος της τραγωδίας των Τεμπών. Το δεκαοκτάμηνο της προφυλάκισης έληγε την 1η Σεπτεμβρίου, ωστόσο, αποφυλακίσθηκε υπό τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και του κατ’ οίκον περιορισμού.

Σήμερα εντός φυλακής δεν είναι κανείς από τους κατηγορούμενους για τα Τέμπη που είχαν προφυλακιστεί. Στο εδώλιο όταν γίνει η δίκη θα καθίσουν – με τα σημερινά δεδομένα – 41 άτομα. Η δικογραφία αναμένεται να παραδοθεί από τον Εφέτη ανακριτή ίσως μέχρι το Φθινόπωρο, εφόσον δεν προκύψει κάτι καινούργιο που θα πρέπει να ερευνηθεί. Η δίκη η οποία θα γίνει σε διαμορφωμένη αίθουσα στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στην Λάρισα, δεν αναμένει να ξεκινήσει πριν από τα Χριστούγεννα.

Επιπροσθέτως οι τρεις υπάλληλοι και το υψηλόβαθμο στέλεχος της πυροσβεστικής που πέρασαν χθες την πόρτα του εφέτη ανακριτή έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν τον ερχόμενο Οκτώβριο. Διώκονται για το πλημμέλημα της παράβασης καθήκοντος. Εκκρεμεί η απολογία της προέδρου της ΡΑΣ (Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων) η οποία αντιμετωπίζει την κατηγορία της  διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος καθώς και τα πλημμελήματα της ανθρωποκτονίας, της βαριάς σωματικής βλάβης και ελαφράς σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή.
protothema.gr



Σαμαράς κατά Μητσοτάκη – «Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα ο γάμος ομοφύλων, Νομοθετείτε ενάντια στην κοινωνία»

«Σήμερα, λίγο πριν από μία σημαντική ψηφοφορία κατά συνείδηση θα σας ζητήσω να ξεχάσετε όλα τα άλλα και να ακούσετε μόνο τη συνείδηση σας. Να σκεφτείτε τι θα ψηφίσετε. Η κυβέρνηση δεν νιώθει να απειλείται από την αντιπολίτευση, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό και δεν σημαίνει ότι έχει πάντα δίκιο», δήλωσε ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς στην αρχή της ομιλίας του στη Βουλή επί του νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια, ξεκινώντας με επίθεση στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Μάλιστα, συνέχισε αναφερόμενος στα ελληνοτουρκικά, εξαπολύοντας νέα «βέλη» προς την κυβέρνηση, επειδή υπέγραψε «συμφωνία περί φιλίας με την Τουρκία».

«Εγώ προειδοποίησα ότι είναι λάθος. Πριν λίγες ημέρες, ο κ. Ερντογάν είπε και πάλι ότι θα μας ρίξει στη θάλασσα. Είναι αυτό φιλία;», σημείωσε, για να προσθέσει πως «η υπερβολική αυτοπεποίθηση μπορεί να οδηγήσει την κυβέρνηση στο να ξεκοπεί από την πραγματικότητα και από την κοινωνία».

«Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα ο γάμος ομοφύλων»

«Ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών δεν είναι υποχρεωτικός. Αν θέλει μία χώρα να το κάνει, αν θέλει όχι. Άρα ξεκινάει από ένα ψέμα. Όλη η επιχειρηματολογία υπέρ της ψήφισής του έχει ξεκινήσει από ένα ψέμα», είπε χαρακτηριστικά.

Και προσέθεσε πως «τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών κατοχυρώνονται πλήρως με το σύμφωνο συμβίωσης. Ο γάμος προσφέρει το δικαίωμα της τεκνοθεσίας. Δεν μιλάμε μόνο για το δικαίωμα δύο ενηλίκων, αλλά και το δικαίωμα των ανηλίκων και στους δύο γονείς. Υπάρχουν περιπτώσεις που παιδιά δεν έχουν έναν από τους δύο γονείς. Αυτές τις περιπτώσεις τις στερεί η μοίρα, όχι η Πολιτεία», υποστήριξε.

«Όταν το κράτος δίνει παιδιά στην επίβλεψη δύο μανάδων ή πατεράδων, τους αφαιρεί οριστικά το δικαίωμα σε μάνα και πατέρα παραβιάζοντας το δικαίωμα των παιδιών», συνέχισε ο κ. Σαμαράς, προσθέτοντας πως, για τα παιδιά που ζουν ήδη σε περιβάλλον από ομόφυλα ζευγάρια, αυτό μπορεί να καλυφθεί με μία απλή συμβολαιογραφική πράξη, ή με μία προσθήκη στο σύμφωνο συμβίωσης, δηλαδή στο υπάρχον νομικό πλαίσιο.

«Καταργούμε την πυρηνική οικογένεια»

«Καταργούμε την πυρηνική οικογένεια. Μάνα και πατέρας είναι δύο διακριτά συναισθηματικά πρότυπα. Κανείς δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει. Το λέει και το Σύνταγμα», τόνισε.

Σημείωσε, μάλιστα, πως «όταν εξισώνεις τη συμβίωση με γάμο, τότε θα αναγκαστείς να αλλάξεις και τη ζωή αυτών που δεν έχουν καμία σχέση με αυτά. Κάποιοι σίγουρα θα καταφύγουν στα δικαστήρια για τους τίτλους Γονέας 1 και Γονέας 2. Έχει ήδη συμβεί στη Γαλλία. Θα ζητήσουν να διδάσκεται στα σχολεία η οικογένεια ως κάτι πιο ουδέτερο, πράγμα που θα εξοργίσει εκατομμύρια γονείς».

Όσο για την παρένθετη μητέρα, ο Αντώνης Σαμαράς σχολίασε πως «σίγουρα κάποιος θα το διεκδικήσει στα δικαστήρια. Με ποια λογική θα επιτρέψουμε την παρένθετη μητέρα στα ετερόφυλα ζευγάρια και θα την απαγορεύσουμε στα ομόφυλα; Παντρεμένα ομόφυλα ζευγάρια που χωρίς λόγους υγείας θα μετατρέπουν την μητρότητα σε επάγγελμα και εμπόριο. Το νομοσχέδιο ανοίγει την πόρτα να συμβούν αυτά που δεν προβλέπει», επέμεινε.

«Μίλησα για αυτά που θα συμβούν. Ακούστε τώρα τι έχει ήδη συμβεί», συνέχισε ο πρώην πρωθυπουργός, αναφέροντας τα εξής:

«Στις 14/12, ψηφίστηκε από την Ευρωβουλή, σχέδιο κανονισμού που περιλαμβάνει συνολική ανατροπή του οικογενειακού δικαίου. Εδώ αυτό αποσιωπήθηκε πλήρως. Απάλειψη σε κάθε αναφορά τού πατέρα και της μητέρας και αναφορά σε Γονέας 1 και Γονέας 2. Θα πρέπει η Ελλάδα να αναγνωρίζει τις σχέσεις του παιδιού με διεμφυλικό γονέα, με πολλούς γονείς κ.λπ.

»Τι λέει ο πρόλογος της έκθεσης: Είναι σημαντικό να επιτρέπει μη παραδοσιακούς γονικούς σχηματισμούς ακόμη και για περισσότερους από δύο γονείς. Θα χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα!», είπε χαρακτηριστικά.

Και προσέθεσε: «Πάμε στην παράταξή μας. Βουλευτές μας έκαναν αποχή. Είναι στην παράταξή μας ο Γονέας 1 και Γονέας 2; Και τι θα κάνει η παράταξή μας όταν έρθει στο Συμβούλιο η τελική έκθεση αυτού του Κανονισμού; Άκουσα να λένε πως ο γάμος των ομοφύλων είναι δέσμευση της παράταξης. Καμία δέσμευση δεν έχουμε λάβει, καμία αντίρρηση να δεχθούμε τα δικαιώματα, έχουμε κάνει πολλά για τους ΛΟΑΤΚΙ. Σε καμμία κοινωνία κάποιο ‘θέλω’ δεν μπορεί να γίνεται και δικαίωμα».

Τόνισε, μάλιστα, πως «με το Σύμφωνο Συμβίωσης δεν δεχθήκαμε τότε την αναδοχή, επί ΣΥΡΙΖΑ, και τώρα δεχόμαστε την τεκνοθεσία».

«Είναι πρωτοβουλία που δεν έχουμε καμία υποχρέωση να ψηφίσουμε επειδή ανήκουμε στο ΕΛΚ. Τι είπε ο Χάρης Γεωργιάδης, να απορρίψουμε τις υπερβολές της woke κουλτούρας που αρνείται τα φύλα. Αν η κεντροδεξιά δεν ξυπνήσει από τον λήθαργο, τότε έρχονται δύσκολες μέρες για τη Δημοκρατία», υποστήριξε ο κ. Σαμαράς.




Σαμαράς: Το νέο ηχηρό για τα ομόφυλα ζευγάρια και τα «καρφιά» για την αποχή

Ο Αντώνης Σαμαράς προανήγγειλε ότι θα καταψηφίσει το σχετικό σχέδιο νόμου, κάτι που εξάλλου έχει ήδη πράξει με το ν/σ για το μεταναστευτικό

Ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς επιμένει στη θέση του για το θέμα των ομόφυλων ζευγαριών, ενώ η χθεσινή νέα παρέμβασή του με αιχμές κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη για την προτροπή αποχής από την ψηφοφορία προκάλεσε ήδη «άγχος» στο κυβερνητικό στρατόπεδο.

Ο Αντώνης Σαμαράς προανήγγειλε ότι θα καταψηφίσει το σχετικό σχέδιο νόμου, κάτι που εξάλλου έχει ήδη πράξει με το ν/σ για το μεταναστευτικό.

Ο πρώην πρωθυπουργός, σε δήλωσή του χθες από την Καλαμάτα, σημείωσε:

«Στη συντριπτική της πλειοψηφία η κοινωνία έχει αποκρυσταλλωμένη άποψη γι’ αυτό το ζήτημα, κι εγώ θα τοποθετηθώ όταν έρθει η ώρα στη Βουλή. Εγώ ξέω ότι επί χρόνια όλοι οι πολιτικοί λέμε στον ελληνικό λαό ότι πρέπει να μην απέχει από τις εκλογές και να ψηφίζει για το καλό της δημοκρατίας» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τέλος, διερωτήθηκε: «Θα λέμε στον ελληνικό λαό να ψηφίζει και να μην απέχει, και λέμε ταυτόχρονα στους υπουργούς και στους βουλευτές να απέχουν;»

Η δήλωση του Αντώνη Σαμαρά

Δήλωση Αντώνη Σαμαρά για τη ρύθμιση για τα ομόφυλα ζευγάρια και τα περί… αποχής των βουλευτών

Ήδη σειρά «γαλάζιων» βουλευτών έχουν απορρίψει το ενδεχόμενο της αποχής και τάσσονται ανοιχτά κατά της ψήφισής του. Τα προβλήματα ωστόσο δεν σταματούν εκεί, καθώς η «θολή» απόφαση περί αποχής έχει προκαλέσει τους βουλευτές, οι οποίοι αν και δεν ξεκαθαρίζουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν, στέκονται περισσότερο στην προτροπή της…αποχής από την ψηφοφορία και όχι στην ουσία του νομοσχεδίου.

Στο ερώτημα, αν θα ψηφίσει το προαναγγελθέν από τον πρωθυπουργό νομοσχέδιο για τον γάμο των ομοφυλοφίλων, ο Αντώνης Σαμαράς απάντησε πριν από ένα μήνα:

«Όχι! Οφείλουμε να στηρίξουμε την “πυρηνική οικογένεια”, όπου υπάρχουν γονεϊκά πρότυπα και των δύο φύλων. Δηλαδή υπάρχει ΜΑΝΑ και ΠΑΤΕΡΑΣ. Για να αντιμετωπίσουμε το δημογραφικό οφείλουμε να δώσουμε έμφαση στην πυρηνική οικογένεια». Και συμπληρώνει: «Άλλωστε, το σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια έλυσε κάθε πρόβλημα “δικαιωμάτων”».

Για το θέμα των υιοθεσιών ο πρώην πρωθυπουργός ήταν εξίσου αρνητικός και μπήκε στην ουσία του προβλήματος:

«Αν τους αναγνωρίσουμε “γάμο”, θα αναγκαστούμε αργότερα – για λόγους “εξίσωσης” ανομοίων πραγμάτων – να αναγνωρίσουμε και την τεκνοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια. Όμως, τα παιδιά έχουν ανάγκη από γονεϊκά πρότυπα και των δύο φύλων. Έχουν ανάγκη – και δικαίωμα – να έχουν μάνα και πατέρα. Όχι “γονέα ένα” και “γονέα δύο”».

Σε εκείνη τη συνέντευξη έθιξε μάλιστα και το θέμα της «παρένθετης μητέρας», επισημαίνοντας ότι «οι γυναίκες δεν είναι “τεκνοποιητικές μηχανές” που θα “βοηθούν” τα ομόφυλα ζευγάρια να αποκτήσουν παιδιά κι ύστερα θα εξαφανίζονται! Αυτό υποτιμά τη γυναίκα και τραυματίζει τα παιδιά. Και η μητρότητα δεν είναι “παροχή υπηρεσίας”! Ούτε οικονομική συναλλαγή. Είναι πηγή ζωής και επένδυση ζωής, με τεράστιο συναισθηματικό φορτίο – και για τις γυναίκες και για τα παιδιά».

«Aναταράξεις» στο πολιτικό σκηνικό και τα κομματικά επιτελεία

Σφοδρές αντιδράσεις και κλυδωνισμοί προκαλούνται στις κοινοβουλευτικές ομάδες της Νέας Δημοκρατίας, του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και του ΠΑΣΟΚ, από το νομοσχέδιο που ετοιμάζει να καταθέσει η κυβέρνηση για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Κατά του νομοσχεδίου τάχθηκαν ήδη οι Κώστας Γκιουλέκας και Νότης Μηταράκης, ενώ χθες οι Κώστας Καραγκούνης και Βασίλης Γιόγιακας.

Ωστόσο, τριγμοί προκαλούνται και στον ΣΥΡΙΖΑ και στο ΠΑΣΟΚ. Η απόφαση του Στέφανου Κασσελάκη να επιβάλλει κομματική πειθαρχία για την ψήφιση του εν λόγω νομοσχεδίου προκάλεσε την αντίθεση του βουλευτή Γιάννη Σαρακιώτη και την ενόχληση του στενού συνεργάτη του προέδρου Γιώργου Τσίπρα.

Ωστόσο, τα παλιρροϊκά κύματα κατά του γάμου των ομόφυλων παρασύρουν και το ΠΑΣΟΚ. Ο Σταύρος Μιχαηλίδης είναι ο πρώτος βουλευτής που γνωστοποίησε την πρόθεσή του να μην ψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια.

Μένει να φανεί εάν ο κ. Μιχαηλίδης θα είναι ο μοναδικός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ που θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο, καθώς πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχουν και άλλα μέλη της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος που εξετάζουν τη στάση τους.