Απολογείται ο 71χρονος που ομολόγησε ότι δολοφόνησε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | Σήμερα το τελευταίο αντίο στην 43χρονη

Ενώπιον του ανακριτή στα δικαστήρια Πειραιά για να απολογηθεί για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα θα βρεθεί σήμερα, Παρασκευή (8/12) ο 71χρονος που ομολόγησε ότι την σκότωσε.

Όπως είπε ο ίδιος ήταν αποφασισμένος της αφαιρέσει τη ζωή.

Σήμερα, στις 12:00 φίλοι και συγγενείς θα πουν το τελευταίο αντίο στην 43χρονη καθώς θα πραγματοποιηθεί η κηδεία της στον Ιερό Ναό Εισοδίων Θεοτόκου στη Σαλαμίνα.

Κυνικός και αμετανόητος ο 71χρονος

Ο άνδρας περιέγραψε με απίστευτη ψυχραιμία το έγκλημά του και, όπως είπε στους αστυνομικούς, περίμενε να φύγει το παιδί για να προχωρήσει στην αποτρόπαια πράξη του. Ο γυναικοκτόνος μάλιστα μετά τη δολοφονία, πέρασε απέναντι στο Κερατσίνι και ήπιε καφέ σαν να μην είχε συμβεί το παραμικρό.

Η 43χρονη

Οι αστυνομικοί, όπως μετέδωσε το πρωί της Παρασκευής (8/12) η εκπομπή του Mega «Κοινωνία Ώρα MEGA» είχαν προτείνει στη γυναίκα να πάρει panic button και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει και το δέχτηκε.

Παράλληλα την παρότρυναν να μην επιστρέψει στην οικία όπου διέμεναν, επίσης το δέχτηκε και αποχώρησε με τη μητέρα της για το πατρικό της.

Σε ερώτηση των αστυνομικών γιατί την σκότωσε ανέφερε πως, πήγε στο σπίτι την Παρασκευή και την βρήκε με κάποιον άλλον άνδρα, τρελάθηκε και έτσι αποφάσισε να την σκοτώσει. Αναφορικά με το όπλο δήλωσε πως είχε μιλήσει με έναν αλλοδαπό, πήγε και τον βρήκε και το αγόρασε και έφυγε.

Όπως επίσης ανέφερε περίμενε να φύγει πρώτα το παιδί και μετά την πυροβόλησε και την σκότωσε, γεγονός που παραπέμπει σε προμελέτη.

Ο 71χρονος συνελήφθη αφού βρέθηκε το στίγμα του κινητού του το οποίο εντόπισαν οι αστυνομικοί μέσω του παρόχου.

Ο 71χρονος

Είχε καταδικαστεί για ενδοοικογενειακή βία

Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο Βασίλης Λαμπρόπουλος, αστυνομικός συντάκτης των εφημερίδων «ΤΟ ΒΗΜΑ» και τα «ΝΕΑ», ο 71χρονος δράστης είχε κατηγορηθεί το 2013 για σωματική βλάβη, εξύβριση, απειλή και κακοποίηση της 51χρονης τότε συντρόφου του στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Ο 71χρονος είχε εξαφανιστεί και δεν είχε συλληφθεί στα πλαίσια του αυτοφώρου, ενώ το 2019 έγινε η δίκη του και καταδικάστηκε σε 1,5 χρόνο φυλάκιση.

Πώς κατάφερε η αστυνομία να συνδέσει τις δύο υποθέσεις

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως για την υπόθεση του 2013 η αστυνομία δεν είχε λάβει αποτυπώματα του δράστη, αλλά κατάφερε να βρει την ταυτότητα που χρησιμοποιούσε εκείνη την περίοδο και στη συνέχεια υπήρξε σύγκριση των αποτυπωμάτων που έλαβαν για την υπόθεση γυναικοκτονίας στη Σαλαμίνα με εκείνα της ταυτότητάς του.

Οι Αρχές διαπίστωσαν ότι πρόκειται για το ίδιο άτομο, το οποίο είχε αλλάξει το όνομα των γονιών του ώστε να αλλοιώσει τα στοιχεία του.

 



Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: «Τσακώνονταν γιατί δεν ήθελε να δουλέψει, εμείς τον συντηρούσαμε», λέει η αδερφή της 43χρονης | Τι υποστήριξε ο 71χρονος

Μια ακόμη γυναικοκτονία στη μαύρη λίστα μετά τη δολοφονία της 43χρονης στη Σαλαμίνα από τον 71χρονο σύντροφό της.

Ο καθ’ ομολογίαν δράστης πήρε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου από την εισαγγελία Πειραιά. Είχε προηγηθεί η σύλληψή του στο Κερατσίνι για τη δολοφονία με καραμπίνα της άτυχης 43χρονης στη Σαλαμίνα, μητέρας ενός παιδιού.

Κατά την προσαγωγή του στην εισαγγελία, ήταν κυνικός και αμίλητος ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να ισχυρίστηκε στην κατάθεσή του προς τους αστυνομικούς ότι σκότωσε την άτυχη γυναίκα λόγω ερωτικής αντιζηλίας.

Η αδερφή του θύματος μίλησε στο «Καλημέρα Ελλάδα» και είπε πως «την Παρασκευή την είχε ξυλοκοπήσει άγρια και μαζί με τη βοήθεια της μητέρας μου πήγαν στο αστυνομικό τμήμα σχεδόν κάτω από το σπίτι μας για καταγγελία. Ήταν τόσο χτυπημένη που δεν μπορούσε ούτε να περπατήσει».

Όπως είπε «τσακωνόντουσαν συνέχεια γιατί ο δράστης δεν ήθελε να δουλέψει, εμείς τον συντηρούσαμε» ενώ αποκάλυψε πως «το σπίτι που τη δολοφόνησε είναι το σπίτι της μητέρας μας».

Αναφορικά με το παιδί της αδερφής της είπε συγκινημένη πως «σκέφτομαι το παιδί της που ήταν όλη μέρα μαζί. Δεν σκέφτηκε ο δράστης ότι εκτός από την αδερφή μου καταστρέφει και ένα παιδί».

 



Γυναικοκτονία στη Σαλαμίνα: Κυνική ομολογία από τον 71χρονο δράστη | Το καρτέρι θανάτου που είχε στήσει

Με την ομολογία του 71χρονου αργά το βράδυ της Τρίτης στους αστυνομικούς του ανθρωποκτονιών, ολοκληρώθηκε το παζλ της δολοφονίας της 43χρονης στη Σαλαμίνα.

Η γυναίκα, μητέρα ενός ανήλικου παιδιού βρήκε τραγικό θάνατο τα ξημερώματα της Τρίτης στο σπίτι της μητέρας της όπου κυριολεκτικά κρυβόταν καθώς ο σύντροφός της, είχε δείξει από καιρό τις άγριες προθέσεις του.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω»

Ο 71χρονος ομολόγησε ότι ήταν αυτός που την εκτέλεσε εν ψυχρώ με κυνηγετική καραμπίνα, υποστηρίζοντας ότι διέπραξε το έγκλημα λόγω «ερωτικής αντιζηλίας».

Εντοπίστηκε και συνελήφθη λίγο μετά τις 7 το απόγευμα χθες,  στο Κερατσίνι. Ο δράστης εντοπίστηκε, έχοντας σταθμεύσει το αυτοκίνητο του θύματος με το οποίο είχε διαφύγει και δίπλα του είχε την καραμπίνα με την οποία πυροβόλησε και σκότωσε την  43χρονη. Οδηγήθηκε στην Ασφάλεια Πειραιά για να εξεταστεί, όπου ομολόγησε το έγκλημά του και σχηματίζεται δικογραφία σε βάρος του.

Κυνικός

Ο 71χρονος σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία και στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

«Ήταν με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να τη σκοτώσω» φέρεται να είπε κυνικά o 71χρονος, στους αστυνομικούς.

Πληροφορίες, αναφέρουν ότι ο άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα.

Ο 71χρονος θεωρώντας ότι η άτυχη μητέρα ήταν «κτήμα» του, δεν μπορούσε να «χωνέψει» το γεγονός ότι του είχε ζητήσει να χωρίσουν και την ίδια ώρα το ότι η γυναίκα είχε βρει τη δύναμη να τον καταγγείλει.

Όπως ομολόγησε, την καραμπίνα με την οποία δολοφόνησε την σύντροφό του την αγόρασε πριν από μερικές ημέρες μαζί με τις σφαίρες από έναν άγνωστο σε λαϊκή του νησιού.

Η καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία

Η 43χρονη στις 2 Δεκεμβρίου είχε καταγγείλει τον 71χρονο στις Αρχές για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση.

Όπως ανέφερε η ίδια στους αστυνομικούς, το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου και συγκεκριμένα στις 22:40, ο άνδρας τη χτύπησε, την απείλησε και την έβρισε στο σπίτι όπου διέμενε με τον 15χρονο γιο της.

Χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της

Πληροφορίες ανέφεραν ότι στην καταγγελία της υποστήριζε ότι ο σύντροφός της, χτύπησε την ίδια αλλά και το 15χρονο παιδί της. Απείλησε πως θα την σκοτώσει, και στη συνέχεια πήρε το κινητό της και το αυτοκίνητό της και έφυγε.

«Μετά το ξύλο, της πήρε το αμάξι και το κινητό, μάλλον το ήθελε για να φωνάξει βοήθεια, και μετά ξαναγύρισε και άκουσα την κοπέλα να φωνάζει. Εκεί πρέπει να της έσπασε το πόδι», είπε ένας γείτονας.

Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» και την εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης η γυναίκα δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

«H γυναίκα είχε την εφαρμογή στο κινητό της και είχε λάβει σαφείς οδηγίες από τους αστυνομικούς είτε να ενημερωθούν αν τον δουν κοντά στην περιοχή ή να ενεργοποιηθεί το panic button», ανέφερε η εκπρόσωπος της Αστυνομίας.

Της είχε στήσει καρτέρι

Η γυναικοκτονία έγινε νωρίς χθες το πρωί στην οδό Αίαντος στη Σαλαμίνα. Οι γείτονες άκουσαν γύρω στις 7 το πρωί φασαρία από το συγκεκριμένο σπίτι. Σχεδόν ταυτόχρονα με τις φωνές άκουσαν και δύο πυροβολισμούς και άμεσα ειδοποίησαν την αστυνομία.

Ο δράστης την αιφνιδίασε και την πυροβόλησε με το κυνηγετικό όπλο 2 φορές ίσως από το μικρό τζάμι της πόρτας του πατρικού της σπιτιού, που βρέθηκε σπασμένο.

Την άτυχη γυναίκα βρήκε νεκρή η μητέρα της νωρίς το πρωί.

Την τραγική σκηνή που εκτυλίχθηκε μετέφερε στην ΕΡΤ, ένας γείτονας: «Γύρω στις 8 και κάτι «Το παιδί μου, το παιδί μου» και τρέχω ανθρώπινο, γειτόνισσα είναι και τρέχω να βοηθήσω και βλέπουμε δυστυχώς την κοπέλα μπροστά στην πόρτα, νεκρή. Αίμα δεν φαινόταν γιατί είχε χτυπηθεί στην κοιλιακή χώρα και ήταν στην πλάτη της σκεπασμένη με ένα σεντόνι. Είχε το θράσος και την σκέπασε κιόλας.

Όπως όλα δείχνουν ο δράστης γνώριζε την πρωινή ρουτίνα του θύματος και την ώρα που αυτή θα ήταν μόνη στο σπίτι.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι.

Εκεί φέρεται να έμεινε για κάποιες ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο που είχε αρπάξει από τη σύντροφό του, να φορτίζει.

Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.

 




Σαλαμίνα: Ο 71χρονος σκότωσε την 43χρονη και μετά πήγε για καφέ με φίλους του στο Κερατσίνι

Συνελήφθη το απόγευμα της Τρίτης ο βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της 43ης γυναίκας που πυροβολήθηκε στη Σαλαμίνα.

Νέα στοιχεία έρχονται να προστεθούν στη δολοφονία της 43χρονης που έχασε τη ζωή της από τα χέρια του 71χρονου συντρόφου της.

Σύμφωνα με βίντεο που παρουσιάστηκε στην τηλεόραση του Star, ο 71χρονος λίγη ώρα μετά τη δολοφονία της άτυχης Γεωργίας πήγε στο Κερατσίνι για καφέ με φίλους του.

Όπως φαίνεται στο βίντεο ο 71χρονος συμπεριφέρεται φυσιολογικά σαν να μην έχει πυροβολήσει και τραυματίσει θανάσιμα την 43χρονη γυναίκα. Κατά πληροφορίες, δε, ο 71χρονος δράστης δεν έμεινε για λίγη ώρα στο συγκεκριμένο καφέ αλλά πέρασε περίπου δύο ώρες στην καφετέρια στο Κερατσίνι.

Από την πρώτη στιγμή της σύλληψής του ο 71χρονος, ο οποίος είναι οδηγός σε σχολικό και διατηρούσε σχέση με το θύμα τα τελευταία επτά χρόνια, ούτε έδειξε κάποιο ίχνος μεταμέλειας για την αποτρόπαια πράξη του, ούτε «μάσησε» τα λόγια του όταν βρέθηκε ενώπιον των αστυνομικών.

Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ότι λίγες μέρες πριν το φονικό έπιασε την 43χρονη με άλλον άνδρα, κάτι που, όπως είπε, δεν μπόρεσε να αποδεχθεί και αποφάσισε να την σκοτώσει. «Την έπιασα με άλλον, τρελάθηκα και αποφάσισα να την σκοτώσω», υποστήριξε.

Στην ερώτηση γιατί δεν επέλεξε να την αφήσει αντί να κάνει φόνο, ο άνδρας απάντησε «γιατί να την αφήσω; Μετά από τόσα χρόνια που είμαστε μαζί να με κερατώσει;. Πώς μου το έκανε αυτό;», προσθέτοντας πως ένιωσε προδομένος από τις πράξεις της.




Η κυνική ομολογία του 71χρονου που σκότωσε τη σύντροφό του στη Σαλαμίνα | «Την έπιασα με άλλον, ας πάω φυλακή»

«Τη σκότωσα, γιατί την έπιασα με άλλον. Τα είχα τόσα χρόνια μαζί της και το έκανε αυτό σε εμένα; Ε, ας πάω φυλακή τώρα».

Με αυτά τα λόγια φέρεται να ομολόγησε την πράξη του στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Πειραιά ο 71χρονος, που συνελήφθη και κατηγορείται για τη δολοφονία της 43χρονης συντρόφου του στη Σαλαμίνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ηλικιωμένος άνδρας εμφανίστηκε ιδιαίτερα κυνικός προανακριτικά και χωρίς κανένα ίχνος μεταμέλειας για το έγκλημα, περιγράφοντας και τα δευτερόλεπτα της δολοφονίας. «Περίμενα για λίγη ώρα. Όταν είδα ότι έφυγε το παιδί, πήγα στην πόρτα του σπιτιού και είδα ότι ήταν ανοιχτή. Μπήκα, την πυροβόλησα και πήγα να φύγω. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου, αλλά στη συνέχεια έσπασα το τζάμι, για να δω αν ήταν ακόμη ζωντανή», φέρεται να είπε, σύμφωνα με πληροφορίες κατά την προανάκριση. Ο 71χρονος σήμερα το πρωί αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του Εισαγγελέα Πειραιά, ο οποίος θα του ασκήσει ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία. Στη συνέχεια θα ζητήσει προθεσμία, για να προετοιμάσει την απολογία του στον ανακριτή.

Το τζάμι που έσπασε ο 71χρονος

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας από την πρώτη στιγμή είχαν στρέψει το ενδιαφέρον τους στον συγκεκριμένο, καθώς σε αυτόν οδηγούσε η καταγγελία που είχε κάνει το Σάββατο (2/12) η 43χρονη γυναίκα στο Α.Τ. Σαλαμίνας, μόλις τρία 24ωρα πριν τη δολοφονία της. Τότε είχε μηνύσει τον ηλικιωμένο σύντροφό της για ενδοοικογενειακή βία, απειλή και υπεξαίρεση, ενώ είχε αναφέρει στους αστυνομικούς πως ο 71χρονος δεν είχε διστάσει να ασκήσει λεκτική και σωματική βία στον 15χρονο γιο της (σ.σ. παιδί από το γάμο της με έναν άλλον άνδρα). Τότε, οι αστυνομικοί την είχαν ενημερώσει για την εφαρμογή «panic button» , την οποία και εγκατέστησαν στο κινητό της τηλέφωνο, ωστόσο, το μοιραίο πρωινό της Τρίτης (5/12) δεν πρόλαβε την χρησιμοποιήσει.

Σε ό,τι αφορά τον δράστη, μετά τη δολοφονία πήρε το φέριμποτ και πέρασε στο Πέραμα, ενώ από εκεί κατευθύνθηκε στο Κερατσίνι. Εκεί έκατσε για περίπου 3-4 ώρες σε μία καφετέρια που σύχναζε, ενώ, όταν έγινε γνωστή η δολοφονία της 43χρονης και αντιλήφθηκε πως θα τον υποψιαστούν, έφυγε, αφήνοντας πίσω του το κινητό τηλέφωνο της συντρόφου του να φορτίζει στη συγκεκριμένη καφετέρια. Οι αστυνομικοί τον αναζήτησαν στην ευρύτερη περιοχή και τελικά έφτασαν στη σύλληψη του.




Η 43χρονη είχε καταγγείλει τον 71χρονο σύντροφό της για κακοποίηση τρεις ημέρες προτού βρεθεί νεκρή στη Σαλαμίνα

Καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση και υπεξαίρεση εναντίον του 71χρονου συντρόφου της, ο οποίος αναζητείται από την ΕΛ.ΑΣ. ως βασικός ύποπτος ανθρωποκτονίας, είχε κάνει η 43χρονη γυναίκα από τη Σαλαμίνα που το πρωί της Τρίτης (5/12) δολοφονήθηκε στην περιοχή Αμπελάκια.

Η καταγγελία είχε γίνει το Σάββατο (2/12) στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα, και αναφέρει τα εξής: «την 22:40 ώρα της 01/12/2023, εντός της οικίας τους, εν λόγω άνδρας προκάλεσε απλές σωματικές βλάβες, απείλησε και εξύβρισε την σύντροφό του, ενώ προέβη στην υπεξαίρεση του κινητού τηλεφώνου και του Ι.Χ. αυτοκινήτου, ιδιοκτησίας της παθούσας». Σύμφωνα με πληροφορίες, διατηρούσαν σχέση τα τελευταία 7 χρόνια, ενώ ο 71χρονος φέρεται να χτύπησε και τον 15χρονο γιο της άτυχης γυναίκας, τον οποίο είχε αποκτήσει από τον προηγούμενο γάμο της.

Από την πλευρά της η ΕΛ.ΑΣ. εξέδωσε έγγραφο αναζήτησης του 71χρονου στα πλαίσια του αυτοφώρου, το οποίο έληξε χωρίς τον εντοπισμό του. Παράλληλα, στην 43χρονη χορηγήθηκε παραγγελία για ιατροδικαστική εξέταση,

Όπως αναφέρουν πηγές της ΕΛ.ΑΣ., οι αστυνομικοί του Α.Τ. Σαλαμίνας της πρότειναν να πάρει «panic button» και σε περίπτωση που κινδυνεύσει να το ενεργοποιήσει, με την καταγγέλλουσα να το δέχεται και να εγκαθίσταται η εφαρμογή άμεσα στο κινητό της χωρίς όμως να γίνεται χρήση σήμερα το πρωί. Επίσης, της προτάθηκε να επιστρέψει στο πατρικό της σπίτι -στην οδό Αίαντος στα Αμπελάκια- κάτι που έκανε μαζί με τη μητέρα της. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. αναζήτησαν τον 71χρονο όχι μόνο στο σπίτι του στην Κακιά Βίγλα, αλλά και στα στέκια του χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Λόγω των συγκεκριμένων γεγονότων, ο ηλικιωμένος άνδρας και σύντροφος της 43χρονης αναζητείται εδώ και λίγες ώρες ως βασικός ύποπτος για τη δολοφονία της.

Έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο

Σύμφωνα με την Αστυνομία, περίπου στις 09:30 ειδοποιήθηκε το κέντρο Άμεσης Δράσης από περιοίκους πως άκουσαν φασαρία και στη συνέχεια πυροβολισμούς στην οδό Αίαντος, στα Αμπελάκια. Στο σημείο έσπευσαν άμεσα αστυνομικοί που εντόπισαν νεκρή τη 43χρονη.

Το θύμα έφερε τραύματα στην κοιλιακή χώρα και στο στήθος από πυροβόλο όπλο, ενώ στο σημείο εντοπίστηκαν και δύο κάλυκες.

Την υπόθεση έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

newsbeast.gr




Τραγωδία στη Σαλαμίνα: Δολοφόνησαν γυναίκα με πυροβόλο όπλο | Αναζητείται ο πρώην σύζυγος

Τραγωδία σημειώθηκε στα Αμπελάκια Σαλαμίνας το πρωί της Τρίτης 5 Δεκεμβρίου, με μια 43χρονη γυναίκα να δολοφονείται εντός της οικίας της.

Η 43χρονη γυναίκα τραυματίστηκε θανάσιμα από πυροβόλο όπλο, περίπου στις 09:30, στην οδό Αίαντος 8.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το θύμα έφερε δύο τραύματα,  ένα στην κοιλιά και ένα στο στήθος.

Οι άνδρες της Ελληνικής Αστυνομίας που ερεύνησαν το σημείο εντόπισαν δύο κάλυκες στον τόπο του εγκλήματος, οι οποίοι θα αποσταλούν για βαλλιστική εξέταση στα εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ.

Οι έρευνες της ΕΛΑΣ στρέφονται προς τον πρώην σύζυγο της γυναίκας

Ειδοποίησαν οι γείτονες

Η Ελληνική Αστυνομία ειδοποιήθηκε από τους γείτονες της γυναίκας που άκουσαν θόρυβο και  πυροβολισμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες του in, η γυναίκα ήταν διαζευγμένη και έμενε μόνη της στο σπίτι, με τους γείτονες να σημειώνουν ότι δεν είχε κόντρες στο νησί.

Έτσι, οι έρευνες της ΕΛΑΣ στρέφονται προς τον πρώην σύζυγό της, ο οποίος αναζητείται από τους αστυνομικούς.

Τα αίτια και τις συνθήκες της τραγωδίας διερευνά η υποδιεύθυνση Δίωξης Εγκλημάτων κατά Ζωής και Ιδιοκτησίας.