Εκτός φυλακής 24χρονος που καταγγέλθηκε ότι ανήρτησε στο διαδίκτυο «ροζ» βίντεο με την ανήλικη φίλη του

Εκτός φυλακής οδηγεί η απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Πλημμελημάτων Θεσσαλονίκης έναν 24χρονο, που είχε καταγγελθεί το 2020 από την ανήλικη, τότε, φίλη του, ότι βιντεοσκόπησε προσωπικές τους στιγμές και ανήρτησε το υλικό αυτό σε ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου.

Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο αθώωσε τον 24χρονο (σήμερα) για τις πράξεις της πορνογραφίας ανηλίκου μέσω πληροφοριακών συστημάτων και της παραβίασης προσωπικών δεδομένων, καθώς δέχθηκε ότι ο κατηγορούμενος δεν είναι αυτός που απεικονίζεται στο βιντεοληπτικό υλικόΤο «κλειδί» στην εξέλιξη αυτή φαίνεται πως ήταν μία πραγματογνωμοσύνη, που διενήργησε ο τεχνικός σύμβουλος – ιατροδικαστής του νεαρού.

Αναλύοντας τα καρέ των επίμαχων βίντεο, στα οποία, πάντως, δεν φαίνονται πρόσωπα, ο ιατροδικαστής ανέδειξε στην πορισματική του έκθεση διαφορές σε χαρακτηριστικά των απεικονιζόμενων σωμάτων, κυρίως σε αυτό του κατηγορούμενου, και ειδικότερα στην ευαίσθητη περιοχή του. Πιο συγκεκριμένα, διαπίστωσε ότι ο εμφανιζόμενος στο υλικό άντρας είχε υποβληθεί σε περιτομή, κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωση του 24χρονου και προς την κατεύθυνση αυτή η υπεράσπισή του προσκόμισε ιατρική βεβαίωση από σχετική εξέταση.

Εισαγγελέας: «Ιατρικό γεγονός»

«Είναι ένα ιατρικό γεγονός» ανέφερε η εισαγγελέας της Έδρας, σχολιάζοντας την πραγματογνωμοσύνη, και πρόσθεσε πως «δεν είναι ο κατηγορούμενος» που εμφανίζεται στο βιντεοληπτικό υλικό. Κατά συνέπεια, πρότεινε την αθώωσή του για τις κατηγορίες της πορνογραφίας και των προσωπικών δεδομένων, όχι όμως για την τέλεση γενετήσιων πράξεων με ανήλικη άνω των 14 ετών (κατ’ εξακολούθηση), σε βαθμό πλημμελήματος.

Υιοθετώντας την εισαγγελική πρόταση, οι δικαστές τού επέβαλαν ποινή φυλάκισης 3 ετών, με 3ετή αναστολή, αναγνωρίζοντάς του το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας. Πρωτόδικα ο 24χρονος είχε καταδικαστεί από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Κατερίνης σε συνολική ποινή φυλάκισης 8 ετών, η οποία αποφασίστηκε να μην έχει αναστέλλουσα δύναμη, με συνέπεια να οδηγηθεί στη φυλακή, όπου παρέμενε από τον περυσινό Φεβρουάριο.

Στην απολογία του, επέμεινε στην αθωότητά του ως προς το πορνογραφικό υλικό, τονίζοντας ότι δεν έχει καμία σχέση με αυτό. «Δεν θα το έκανα ποτέ, είναι ντροπιαστικό για μία γυναίκα». Ανέφερε, δε, ότι γνώρισε την καταγγέλλουσα σε μπαρ της Κατερίνης, το καλοκαίρι του 2017, όταν ο ίδιος ήταν 18 ετών, και διατηρούσαν σχέση έως το 2020, οπότε έγινε η καταγγελία. Σε ερώτηση για την τότε ανηλικότητά της, ο κατηγορούμενος απολογήθηκε ότι «μου έδωσε την εντύπωση ότι είναι πολύ μεγαλύτερη». Όπως ανέφερε, διατηρούσαν εξ αποστάσεως σχέση, καθώς η κοπέλα ζει μόνιμα στην Κύπρο.

«Αναγνωρίζω τον εαυτό μου»

Νωρίτερα, η καταγγέλλουσα, σήμερα 21 ετών, επαναλαμβάνοντας την καταγγελία της, εμφανίστηκε βέβαιη πως το απεικονιζόμενο άτομο είναι η ίδια. «Αναγνωρίζω το σπίτι του και τον εαυτό μου. Ξέρω πως είμαι εγώ. Δεν θα το επέτρεπα ποτέ αυτό. Φαντάζομαι ότι με κατέγραψε με το κινητό του τηλέφωνο. Το υλικό “ανέβηκε” στο Διαδίκτυο εν αγνοία μου και χωρίς τη συναίνεσή μου. Αυτό για μένα είναι ντροπή» κατέθεσε και πρόσθεσε ότι δεν είχε κανένα άλλο λόγο να τον καταγγείλει, μιας και διατηρούσαν σχέση από απόσταση και οι γενετήσιες πράξεις έγιναν με τη συναίνεσή της. Η ίδια ανέφερε ότι το υλικό αυτό περιήλθε σε γνώση της, όταν την ειδοποίησε μια φίλη της και έκτοτε έκοψε κάθε επικοινωνία με τον κατηγορούμενο.

πηγή: Newsbeast.gr




Η ροζ ελληνική σημαία στο γενικό προξενείο της Νέας Υόρκης ξεσήκωσε αντιδράσεις | Τι λέει η δημιουργός του, Γεωργία Λαλέ

Αντιδράσεις ξεσήκωσε η ροζ ελληνική σημαία σε έκθεση του γενικού προξενείου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη, αλλά και η απόφαση του υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη, να αποσυρθεί το έργο. Η δημιουργός του, Γεωργία Λαλέ, υποστηρίζει ότι παρερμηνεύτηκε το έργο της. Σε δήλωσή της στον ΑΝΤ1 ανέφερε: «Λυπάμαι που παρερμηνεύτηκε το έργο μου. Τα θύματα γυναικοκτονίας και ενδοοικογενειακής βίας είναι ήρωες στον αγώνα για το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία στην Ελλάδα και παγκοσμίως».

Το ζήτημα ανέδειξε αρχικά ο πρόεδρος της Νίκης, Δημήτρης Νατσιός, από το βήμα της Βουλής, ο οποίος παρουσίασε μια φωτοτυπία παραλλαγής της ελληνικής σημαίας που τοποθετήθηκε ως καλλιτέχνημα στην έκθεση αφηρημένης τέχνης στη Νέα Υόρκη.

«Μεταξύ των εκθεμάτων ήταν και αυτό. Η σημαία μας φτιαγμένη με κλινοσκεπάσματα και με ροζ χρώμα. Η σημαία μας είναι γαλανόλευκη και βάφεται με κόκκινο μόνο με το αίμα των ηρώων μας» τόνισε χαρακτηριστικά, στηλιτεύοντας το συγκεκριμένο έκθεμα.

Χθες, ο δημοσιογράφος Μιχάλης Ιγνατίου με ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, ανέφερε πως ο Γιώργος Γεραπετρίτης έδωσε εντολή για απόσυρσή της. «Μετά από εντολή του υπουργού Εξωτερικών, Γιώργου Γεραπετρίτη, θα αποσυρθεί άμεσα η ροζ ελληνική σημαία από την έκθεση του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη», έγραφε η ανάρτηση.

Η ροζ ελληνική σημαία είναι μέρoς έκθεσης της Γεωργίας Λαλέ, που φιλοξενείται στο προξενείο και, όπως αναφέρει η δημιουργός, θέλει να τονίσει το φαινόμενο της ενδοοικογενειακής βίας και των εγκλημάτων κατά των γυναικών. Η καλλιτέχνιδα, με αυτό το έργο, επιχειρεί να ευαισθητοποίησει το κοινό μέσω της χειροποίητης σημαίας της που υφάνθηκε από σεντόνια που της δώρισαν κακοποιημένες γυναίκες. «Το έργο τέχνης δημιουργείται από σεντόνια, δωρεά γυναικών που ζουν στην Ελλάδα. Αυτές οι γυναίκες έχουν φαινομενικά λίγα κοινά πράγματα, αλλά όλες έχουν ξαπλώσει σε αυτά τα σεντόνια απελπισμένες και φοβισμένες» αναφέρει η περιγραφή της έκθεσης.

Αντιδράσεις από Στέφανο Κασσελάκη και Νέα Αριστερά

«Η τέχνη επιτρέπεται να “παίζει” ακόμη και με τα χρώματα των εθνικών συμβόλων, όταν θέλει να μεταφέρει ένα μήνυμα -από την αντίθεσή της στον ρατσισμό μέχρι την ενδοοικογενειακή βία», σημειώνει ο Στέφανος Κασσελάκης με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ τονίζει ότι «αντίθετα, η εξωτερική πολιτική της χώρας μας δεν επιτρέπεται να παίζει με τα εθνικά θέματα “υποκλινόμενη” -κυριολεκτικά και μεταφορικά- διότι αυτό είναι που προσβάλλει στην πράξη τα εθνικά μας χρώματα».

Ο κ. Κασσελάκης συνοδεύει την ανάρτηση του με φωτογραφία από ένα «διάσημο έργο τέχνης, που δημιουργήθηκε πριν από 33 χρόνια» (σ.σ. πρόκειται για έργο του Ντέιβιντ Χάμονς, με τίτλο African-American Flag, όπου τα χρώματα της σημαίας των ΗΠΑ αντικαταστάθηκαν με κόκκινο, πράσινο και μαύρο).

«Δεν περιμένω από τον κ. Γεραπετρίτη να υποκλιθεί μπροστά στην τέχνη, αλλά τουλάχιστον ας την αφήσει στην ησυχία της», σχολιάζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η κυβέρνηση υποκύπτει διαρκώς στις πιέσεις των ακροδεξιών», αναφέρει η ΚΟ της Νέας Αριστεράς και ζητά να ανακαλέσει ο υπουργός Εξωτερικών την απόφαση να αποσυρθεί η ροζ ελληνική σημαία.

Η ΚΟ της Νέας Αριστεράς αναφέρει σε ανακοίνωση της ότι «η ακροδεξιά σχολή επιβάλλει μαύρη πολιτική στη χώρα» και ειδικότερα: «Μια γυναίκα καλλιτέχνις εκθέτει στη Νέα Υόρκη, στο ελληνικό προξενείο, έργα της για τις γυναικοκτονίες και την κακοποίηση των γυναικών. Ανάμεσα στα έργα είναι και η ελληνική σημαία φτιαγμένη από σεντόνια κρεβατιών γυναικών από την Ελλάδα. Η σημαία έχει το ροζ χρώμα. Η νεαρή ελληνίδα εικαστικός μέσα από τη ροζ σημαία από σεντόνια συμπυκνώνει τη φωνή των ελληνίδων γυναικών».

Προσθέτει στην ανακοίνωση ότι «οι φασίστες δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους και ο κ. Γεραπετρίτης δεν τους χάλασε χατίρι. Έδωσε εντολή να κατέβει το έργο». Υποστηρίζουν ότι «η κυβέρνηση υποκύπτει διαρκώς στις πιέσεις των ακροδεξιών» και σημειώνουν ότι «δεν πρέπει να το επιτρέψουμε. Είμαστε με τη Τζώρτζια Λάλε. Είμαστε με την τέχνη. Είμαστε με τις γυναίκες».

Αναφέρει, τέλος, ότι «ο κ. Γεραπετρίτης οφείλει να ανακαλέσει μια απόφαση που μυρίζει ακροδεξιά διολίσθηση».




Συμμαχία Σερραίων | κ.Μητλιάγκα θα μας πείτε πώς και γιατί βρέθηκαν τα ροζ ψηφοδέλτια του συνδυασμού σας στην κάλπη;

Με λύπη μας διαπιστώνουμε για ακόμη μία φορά ότι η κ.Μητλιάγκα επιμένει στο διχαστικό και τοξικό λόγο αρνούμενη να τοποθετηθεί επί της ουσίας για ένα ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ περιστατικό, που αφορά στην ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ στις 8 Οκτωβρίου,  γιατί η μυστικότητα αποτελεί και τον πυρήνα της δημοκρατικής εκλογικής διαδικασίας! 

Το πρώτο,  ωστόσο, που αρνείται σταθερά η κ.Μητλιάγκα είναι να πει δημόσια, έστω  και μία κουβέντα γα το τι σκοπεύει να κάνει για το Δήμο Σερρών από 01-01-2024.  

Και ενώ μίλησε δημόσια για την αναβολή της εκδίκασης της ένστασης των υποψηφίων της «Συμμαχίας Σερραίων» και της δικής της αντένστασης επί άκυρων ψηφοδελτίων στο Εκλογοδικείο, αρνείται να μιλήσει για την ταμπακιέρα της υπόθεσης. Και η ταμπακιέρα είναι ότι ο κύριος λόγος της ένστασης των υποψηφίων της «Συμμαχίας Σερραίων» είναι ένα ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΑ, δηλαδή της ύπαρξης στην κάλπη ψηφοδελτίων του συνδυασμού της δύο(2) διαφορετικών χρωμάτων, ΛΕΥΚΩΝ ΚΑΙ ΡΟΖ, που εμφανέστατα διακρίνονται από 15 μέτρα απόσταση!

 Κατηγορεί απλά τους ενιστάμενους υποψηφίους μας, σε ηθικό επίπεδο, τη στιγμή μάλιστα που για αυτό το θέμα η «Συμμαχία Σερραίων», σεβόμενη απόλυτα τις διαδικασίες, λέει ότι για κάθε ζήτημα θα αποφασίσει το Δικαστήριο ως το μόνο αρμόδιο. 

Εμείς, λοιπόν, ρωτάμε ευθέως την κ.Μητλιάγκα, σε συνδυασμό  και με τα όσα δήλωσε και δημοσίευσε προχθές:

  1.   Για ποιο λόγο και με ποιο τρόπο βρέθηκαν στην κάλπη διαφορετικού χρώματος και από διαφορετικό χαρτί ψηφοδέλτια του συνδυασμού «ΕΝΤΟΣ»;
  2. Συνιστά ή όχι νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος η παραβίαση της συνταγματικά κατοχυρωμένης αρχής της μυστικότητας της ψηφοφορίας;
  3.   Σέβεται  ή όχι την εκπροσώπηση του  48% του σερραϊκού λαού,  που εκφράζεται από τη «Συμμαχία Σερραίων»;
  4.   Σέβεται τις δικαστικές αποφάσεις και την εκλογική νομοθεσία ή συνεχίζει να επιμένει ότι ο συνδυασμός «ΕΝΤΟΣ» δικαιούται δύο(2) επιπλέον έδρες έπειτα από την πρόσφατη απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Σερρών, που αποκατέστησε την ορθή κατανομή των εδρών;
  5.   Συνεχίζει να επιμένει ότι δεν είχε λόγο να αιτηθεί άδειας εξαίρεσης από την αποχή των δικηγόρων για εκδίκαση, όπως έπραξε η «Συμμαχία Σερραίων», τη στιγμή που ο Νομοθέτης για ευνόητους λόγους θέτει εξαιρετικά σύντομες προθεσμίες για την έκδοση απόφασης και ενώ η ίδια διατεινόταν ότι θα ταλαιπωρηθούν οι Σερραίοι από τις δικαστικές διαδικασίες;

Όσο για τον ένθερμο υποστηρικτή της κ.Μητλιάγκα, Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών κ.Καρίπογλου, που έσπευσε να υποστηρίξει τη μη δυνατότητα άδειας εξαίρεσης και εκδίκασης των ενστάσεων από το Δικηγορικό Σύλλογο, τη στιγμή μάλιστα που υπάρχει αρμόδια τριμελής επιτροπή μελών του Δ.Σ. για παροχή αδειών, είναι γνωστό ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ολισθαίνει.

Το κατά πόσο καταχράται της ιδιότητας του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου, προκαλώντας διχασμό στο σώμα των δικηγόρων και την τοπική κοινωνία, κατερχόμενος αρχικά ως υποψήφιος βουλευτής με συγκεκριμένο κόμμα (μη παραιτούμενος) και παίρνοντας θεσμικά αναφανδόν θέση υπέρ ενός δημοτικού συνδυασμού, μη τηρώντας στο ελάχιστο τις αρχές της αμεροληψίας και της επιστημονικής ουδετερότητας που απαιτεί η θέση, θα κριθεί πρωτίστως από τους συναδέλφους του μέλη του Δικηγορικού Συλλόγου Σερρών.

 Πλέον, όμως, και αφού ο ίδιος το επέλεξε,  θα κρίνεται και θεσμικά, αλλά και προσωπικά, από τα μέλη της σερραϊκής κοινωνίας στην οποία απευθύνεται.




Νέα Πέραμος | Έβαψαν αδέσποτο σκύλο ροζ για…πλάκα!

Όπως ανάρτησε η κάτοικος της περιοχής Κατερίνα Δόμβρου στα social media :

“Κακοποίηση ναι ακριβώς αυτό είναι κακοποίηση …… έτσι ξεκινάει το κακό . Μετά θα βάψουν τους τοιχους τα μικρά παιδιά θα τα κλέψουν θα τα χτυπήσουν , και απορούμε …. Πως κατάντησαν μικρά παιδιά να γίνονται τοσο Επιθετικά , γιατί όταν το παιδί σου δεν το μάθεις να σεβεται όλα τα πλάσματα της γης γίνονται Κακοποιοί. Τι να πω πλέον δεν υπάρχουν λογια Μόνο Αηδία νιώθω

Η λούνα Ένα πλάσμα φιλικότατο Δεν κάνει κακό πουθενά δεν Γαυγίζει Δεν ορμάει. Αν το ταΐσεις θα φάει αλλιώς φεύγει ήσυχα ήσυχα και κρύβεται . Τι σου έκανε και έδειξες το μένος σου και την δύναμη σου σε αυτό το πλάσμα ; Νιώθω αηδία για σένα που το έκανες και σε λείπαμε”.

Δείτε φωτογραφίες :