Ο ρόλος των καταναλωτών στη σύγχρονη αγορά: Δικαιώματα, ασφάλεια και συλλογική δράση

Οι καταναλωτές πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τον ρόλο τους, συμμετέχοντας ενεργά στην προάσπιση των δικαιωμάτων τους.

Η Ένωση Καταναλωτών Καβάλας τονίζει τη σημασία των συλλογικών αγώνων για την ασφάλεια προϊόντων και υπηρεσιών, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και τη διαφάνεια στις συναλλαγές.

Παράλληλα, επισημαίνει ότι καθημερινά γίνονται μάχες για δίκαιες τιμές, καλύτερη ποιότητα ζωής και ενημερωμένους πολίτες που απαιτούν υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές. Η δράση των ενώσεων καταναλωτών είναι κρίσιμη για ένα δικαιότερο καταναλωτικό περιβάλλον.

 




Στρατηγική ασφάλειας και ο ρόλος της Θράκης: Επιτυχημένη εκδήλωση της AHEPA στην Κομοτηνή

Μια σημαντική εκδήλωση διοργάνωσε το Σάββατο στο κινηματοθέατρο ΡΕΞ, στην Κομοτηνή το τμήμα AHEPA «Ορφέας» Κομοτηνής, με θέμα «Στρατηγική ασφάλειας στο μεταβαλλόμενο περιφερειακό περιβάλλον», ενώ λίγο πριν είχε γίνει το συνέδριο των AHEPA.

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο η εκδήλωση των AHEPA στην Κομοτηνή

Στην εκδήλωση συμμετείχαν μέλη του AHEPA από Ελλάδα, ΗΠΑ, Καναδά και Κύπρο και Ευρώπη.

Στην εκδήλωση ήταν μεταξύ άλλων σημαντικών ομιλητών,  ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Δημήτριος Χουπής,, ο υφυπουργός εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας Θράκης, Κώστας Γκιουλέκας, ο υφυπουργός προστασίας του πολίτη, Ανδρέας Νικολακόπουλος, ο αντιπρόεδρος της επιτροπής άμυνας της βουλής των αντιπροσώπων Κύπρου Γιώργος Κάβουλλας και ο πρόεδρος της επιτροπής προστασίας δεδομένων Αθανάσιος Κοσμόπουλος, ενώ εξ αποστάσεως χαιρετισμό είχαμε από τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη.

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο η εκδήλωση των AHEPA στην Κομοτηνή

Ο κεντρικός χαιρετισμός έγινε από τον ύπατο πρόεδρο των AHEPA, Σάββα Τσίβικο.

Όλοι οι ομιλητές ανέφεραν το συμβολισμό της περιοχής που πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, λέγοντας επίσης πως ζούμε σε ένα κόσμο που αλλάζει ταχύτατα και η χώρα μας πρέπει να διεκδικήσει το ρόλο της ως πυλώνας σταθερότητας στην περιοχή, τόσο σε θέματα άμυνας, όσο και σε θέματα ενεργειακής ασφάλειας, ενώ ο πρόεδρος του AHEPA Κομοτηνής, Βενέτης Κανακάρης, ανέφερε, πως πρέπει να δείξουμε, πως η Θράκη αποτελεί χερσαία πύλη προς ανατολικά.

ertnews.gr




Η 72χρονη που κινούσε τα νήματα στο μεγάλο κύκλωμα μαστροπείας και ο ρόλος της κόρης της στους οίκους ανοχής

Μια 72χρονη γυναίκα, ήδη έγκλειστη για άλλη υπόθεση στο κατάστημα κράτησης Κορυδαλλού, είναι το άτομο που κινούσε τα νήματα στο μεγάλο κύκλωμα μαστροπείας που εξαρθρώθηκε από το ελληνικό FBI».

Η γυναίκα, όπως φάνηκε από την έρευνα της Αστυνομίας, χρησιμοποιούσε κινητό τηλέφωνο για να οδηγίες κυρίως στην κόρη της, ενώ εκμεταλλεύονταν και το επισκεπτήριο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Μητέρα και κόρη, ασκούσαν από κοινού έλεγχο σε πλήθος οίκων ανοχής στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στις οδούς Φυλής, Φωκαίας, Κασσάνδρας, Μεγάλου Αλεξάνδρου και Ιάσωνος, έχοντας ως «μπροστινούς» άτομα με καταγωγή από τη Βουλγαρία, ορισμένοι εκ των οποίων μάλιστα δεν ήταν καν στη ζωή.

Το κύκλωμα είχε αναπτύξει σχέσεις με άτομα από τη Λατινική Αμερική και ιδιαίτερα την Κολομβία, όπου αναλάμβαναν να εντοπίσουν τα υποψήφια θύματα – κοπέλες στις οποίες υπόσχονταν ένα καλύτερο μέλλον στην Ελλάδα. Μόλις, όμως, αυτές έφταναν στη χώρα μας ξεκινούσε ο εφιάλτης τους καθώς τα μέλη του κυκλώματος τις έκλειναν σε σπίτια που έλεγχαν οι ίδιοι, περιόριζαν κάθε κίνησή τους και τις εξανάγκαζαν να εκδίδονται σε οίκους ανοχής κατακρατώντας τους το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων.

Είναι χαρακτηριστικό του σε τουλάχιστον μία περίπτωση τα μέλη του κυκλώματος χορήγησαν ναρκωτικές ουσίες εν αγνεία μίας κοπέλας, προχωρώντας σε γενετήσιες πράξεις σε βάρος της. Οι αστυνομικοί εντόπισαν 24 θύματα, στα οποία παρασχέθηκε η απαραίτητη αρωγή.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση

 

Από την Υποδιεύθυνση Καταπολέμησης Διακίνησης και Εμπορίας Ανθρώπων και Αγαθών, της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος, εξαρθρώθηκε εγκληματική οργάνωση, τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνταν στην εμπορία αλλοδαπών γυναικών, με σκοπό τη γενετήσια εκμετάλλευσή τους.

Συνελήφθησαν 9 μέλη της οργάνωσης, μεταξύ των οποίων και τα αρχηγικά, στο πλαίσιο συντονισμένης αστυνομικής επιχείρησης που πραγματοποιήθηκε 14 και 15 Φεβρουαρίου 2025, με τη συνδρομή αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Πληροφοριών και Ειδικών Δράσεων, της ανωτέρω Διεύθυνσης, καθώς και των εξειδικευμένων Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (Μ.Κ.Ο.) «OUR RESCUE» και «Α21».

Σε βάρος τους σχηματίστηκε δικογραφία για –κατά περίπτωση- εγκληματική οργάνωση, εμπορία ανθρώπων, μαστροπεία, παραβίαση σφραγίδων που έθεσε η Αρχή, κλοπή ηλεκτρικού ρεύματος, βιασμό, αρπαγή, καθώς και παραβάσεις των νομοθεσιών για τα όπλα και τα ναρκωτικά, ενώ συγκατηγορούμενοί τους είναι ακόμη 6 άτομα. Παράλληλα, στο πλαίσιο της έρευνας συνελήφθησαν επιπλέον 17 άτομα για –κατά περίπτωση- μαστροπεία και παραβίαση σφραγίδων που έθεσε η Αρχή.

Προηγήθηκε έρευνα στο πλαίσιο της οποίας διαπιστώθηκε ότι οι ανωτέρω συγκρότησαν τουλάχιστον από τον Ιανουάριο του 2024, επιχειρησιακά δομημένη εγκληματική οργάνωση, επιδιώκοντας με τη χρήση διαφόρων απατηλών μέσων, τη μεταφορά στη χώρα μας αλλοδαπών γυναικών, με σκοπό τον παράνομο πορισμό περιουσιακού οφέλους από την γενετήσια εκμετάλλευσή τους, σε οίκους ανοχής στην Αθήνα.

Ειδικότερα, προέκυψε ότι τα αρχηγικά μέλη της οργάνωσης, -από τα οποία το ένα είναι έγκλειστο σε Κατάστημα Κράτησης-, είχαν υπό τον έλεγχό τους και εκμεταλλεύονταν πλήθος οίκων ανοχής στην Αθήνα, τοποθετώντας μάλιστα διάφορους αλλοδαπούς «αχυράνθρωπους», ως «μπροστινούς» στη μίσθωση των ακινήτων που λειτουργούσαν ως οίκοι ανοχής.

Έτερα μέλη της οργάνωσης ήταν επιφορτισμένα με την παραλαβή, μεταφορά και εγκατάσταση ευάλωτων γυναικών από χώρες του εξωτερικού, σε διαμερίσματα στην Αθήνα, καθώς και την κατακράτηση και έλεγχο- επιρροή των γυναικών αυτών, προκειμένου να μην έχουν ελευθερία κινήσεων και διαφύγουν από τον έλεγχο της οργάνωσης.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση, όπου μέλος της οργάνωσης με χρήση βίας και απειλών, προέβη στην αρπαγή γυναίκας και στην παράνομη κατακράτησή της σε διαμέρισμα της Αθήνας για έξι ημέρες. Εκεί, της χορήγησε εν αγνοία της άγνωστες ναρκωτικές ουσίες και προέβη σε γενετήσιες πράξεις, ενώ με τη χρήση απειλών προσπάθησε να την εξαναγκάσει να εκδίδεται για λογαριασμό του.

Επιπλέον, μέλη της οργάνωσης, φρόντιζαν –κατά περίπτωση- για την εύρυθμη λειτουργία των οίκων ανοχής, προβαίνοντας στην γενετήσια εκμετάλλευση και στρατολόγηση ευάλωτων γυναικών, ενώ έτερο μέλος ήταν επιφορτισμένο με την τακτική επέμβαση στους μετρητές του ηλεκτρικού ρεύματος που αντιστοιχούσαν στους οίκους ανοχής, με σκοπό την καταγραφή μικρότερης κατανάλωσης ενέργειας και την μεγιστοποίηση του κέρδους τους.

Παράλληλα, μέλος της οργάνωσης και λογιστής, φρόντιζε για τις εικονικές μισθώσεις των οίκων ανοχής, προβαίνοντας στη σύναψη, τροποποίηση και λύση πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης και αποκρύπτοντας το πραγματικό καθεστώς εκμετάλλευσής τους.

Από τις έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, σε οίκους ανοχής, οικίες και κατάστημα- λογιστικό γραφείο, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

  • 2 αυτοκίνητα,
  • αεροβόλο όπλο,
  • παραστατικά μεταφοράς χρημάτων,
  • πλήθος ψηφιακών πειστηρίων, όπως κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, κάμερες και καταγραφικά μηχανήματα,
  • πλήθος εγγράφων και ιδιόχειρων σημειώσεων αναφορικά με τις μισθώσεις ακινήτων και τη λειτουργία των οίκων ανοχής
  • σπασμένες πλαστικές σφραγίδες μετρητών ΔΕΗ και
  • 21.762 ευρώ.

Περαιτέρω, παρασχέθηκε προστασία και αρωγή σε συνολικά 24 αλλοδαπές γυναίκες, από τις οποίες, οι 20 εν δυνάμει θύματα εμπορίας ανθρώπων και 4 ως θύματα εμπορίας ανθρώπων.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.

 

 

Πηγή:newsbeast.gr

 




«Φάμελλος: Υποχρέωση του ΣΥΡΙΖΑ ο ρόλος της αντιπολίτευσης»

«Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ έχει υποχρέωση να είναι η αξιωματική αντιπολίτευση», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτης Φάμελλος σε συνέντευξή του στο Attica TV, τονίζοντας ότι «το 70% των νοικοκυριών ζει στο όριο της επιβίωσης ή κάτω από το όριο της φτώχειας» και «η κοινωνία ψάχνει να βρει αντιπολίτευση». «Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή την ανάγκη. Εμείς έχουμε ξεκάθαρα τον ρόλο της δυναμικής αντιπολίτευσης. Όχι της συναινετικής αντιπολίτευσης», πρόσθεσε.

«Η κυβέρνηση έχει υποβαθμίσει λειτουργίες του Συντάγματος και του κράτους δικαίου στη χώρα μας. Απέναντι σε αυτή την κυβέρνηση δεν υπάρχουν συναινέσεις, υπάρχει δυναμική αντιπολίτευση. Σε μια τέτοια δυναμική αντιπολίτευση μπορούν να υπάρξουν προοδευτικές συνεργασίες. Γι’ αυτές τις συνεργασίες εμείς έχουμε καταθέσει ανοιχτή πρόσκληση. Δεν έχουμε κανέναν κομματικό εγωισμό, γιατί προέχει το συμφέρον της κοινωνίας», συνέχισε ο Σ. Φάμελλος, επισημαίνοντας ότι «ο κ.Ανδρουλάκης πριν την ολοκλήρωση της συζήτησης του προϋπολογισμού, βιάστηκε να χαιρετίσει την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τις τράπεζες, χαρακτηρίζοντας τη μάλιστα και ως νίκη του ΠΑΣΟΚ». «Τελικά αυτό που έφερε ο κ. Μητσοτάκης ήταν ψίχουλα. Ήταν χάδι για τις τράπεζες», σχολίασε.

Όσον αφορά την εκλογή νέου ΠτΔ είπε: «Ως ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προφυλάσσουμε ιδιαίτερα τη συζήτηση για το θέμα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Δεν έχουμε αφήσει να προκύψει κανένα όνομα στη δημόσια σφαίρα. Με αυτή τη στάση διασφαλίζουμε και το κύρος του θεσμού. Είναι πολύ πιο σημαντικό να ξεκινήσουμε μια συζήτηση για τα χαρακτηριστικά με τα οποία θα επιλέξουν τα κόμματα την υποψηφιότητα». Χαρακτήρισε, δε, «πολύ σημαντικό να μην επιλεγεί μια κομματική υποψηφιότητα».

Σχετικά με τις συναντήσεις που είχε με τον Νίκο Κοτζιά και με τον Πέτρο Κόκκαλη, σημείωσε ότι αφορούσαν το θέμα της συνεργασίας του προοδευτικού χώρου. «Είναι δύο πρόσωπα που τα θεωρώ συντρόφους μου, που έχουμε δουλέψει πολύ μαζί. Είμαστε σε διαφορετικούς σχηματισμούς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μας ενδιαφέρει η προοδευτική συνεργασία και η προοδευτική προοπτική», ανέφερε.

Για τη Νέα Αριστερά είπε πως είχε διαφωνήσει με την αποχώρησή τους εκείνη την περίοδο, «με βάση τον πλουραλισμό που χρειαζόταν ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ». «Σέβομαι την επιλογή τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι συμφωνώ. Επέλεξαν να είναι σε ένα διαφορετικό κόμμα και να το συγκροτήσουν με πρόσφατο συνέδριο. Όμως, δεν θεωρώ ότι δεν είναι στον προοδευτικό χώρο. Άρα υπάρχουν δυνατότητες συνεργασίας, και κομματικής, και κινηματικής, και κοινωνικής. Όταν μια τέτοια πρόταση απευθύνεται στο ΠΑΣΟΚ, δεν θα αφήσει έξω τη Νέα Αριστερά. Όπως δεν αφήνει έξω ούτε το ΚΚΕ, ούτε την Πλεύση Ελευθερίας», σημείωσε.

«Εμείς καλούμε στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ όλους και όλες που θεωρούν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ πρέπει να είναι ο πυλώνας της προοδευτικής αντιπολίτευσης και των συμμαχικών σχημάτων. Και αυτή η πρόταση είναι ανοιχτή, χωρίς προϋποθέσεις και χωρίς ανταλλάγματα. Γίνεται δημόσια. Είναι για όσους αποστρατεύτηκαν και απογοητεύτηκαν», τόνισε.

Για τις τράπεζες ανέφερε ότι «πρέπει να υπάρχει ενίσχυση και αξιοποίηση του ρόλου του Δημοσίου στην Εθνική». «Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προτείνει το Δημόσιο να παίξει τον ρόλο του και στο σημερινό μετοχικό κεφάλαιο και να εξετάσει και την αύξηση της συμμετοχής του στη μετοχική σύνθεση».

Όσον αφορά τα μέσα ενημέρωσης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, έκανε λόγο για «μια καταστροφική περίοδο» και «μια απάνθρωπη στάση απέναντι στους εργαζόμενους», «με πολλές υπεκφυγές από τον προηγούμενο έκπτωτο πρόεδρο».

«Η πρώτη προτεραιότητα και η πρώτη δική μου δέσμευση ήταν να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να έχει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ την “Αυγή” και το “Κόκκινο”. Το σχέδιο το οποίο θα πρέπει να εκπονήσουμε εμείς το πολύ μέχρι τις 15 Ιανουαρίου -και συνομιλούμε και με τους εργαζόμενους γι’ αυτό- είναι μια πρόταση κανονικής επαναλειτουργίας μέσα σε ένα νέο πλαίσιο. Δεν συζητάμε καμία πρόταση εκχώρησης ή πώλησης των κομματικών Μέσων. Εμείς θέλουμε η “Αυγή” και το “Κόκκινο” να ανήκουν στα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ», υπογράμμισε.

«Η επιστροφή στην πολιτική για μας σημαίνει περισσότερη δημοκρατία, πραγματικά ενεργούς πολίτες. Κάνουμε μια προσπάθεια να ξαναεμπιστευτούμε την πολιτική. Υπάρχουν άνθρωποι δίπλα μας, οι οποίοι μπορεί να έχουν πέντε πτυχία και να μην έχουν ένα μισθό που να μπορεί να τους αφήσει να ζουν στη χώρα μας και να φεύγουν στο εξωτερικό. Αυτή την κατάσταση θέλουμε να ανατρέψουμε. Γιατί η πολιτική δεν είναι μόνο συμμετοχή, είναι και αγώνας. Τίποτα δεν αλλάζει, αν δεν αγωνιστούμε», ανέφερε ο Σ. Φάμελλος.

protothema.gr




Ημερίδα ΠΑΜ-ΠΣΕΑ στην Κομοτηνή: Ο Ρόλος της Περιφέρειας στην πολιτική άμυνα

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συμμετείχε στην ημερίδα με θέμα «Η συμβολή των δομών ΠΑΜ – ΠΣΕΑ (Πολιτική Άμυνα και Πολιτική Κινητοποίηση) στην Εθνική Άμυνα», που διοργανώθηκε από την Περιφέρεια ΑΜΘ/Αυτοτελές Τμήμα ΠΑΜ – ΠΣΕΑ.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024 στην Κομοτηνή, στην αίθουσα «Γ. Παυλίδης» της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης, με μεγάλη συμμετοχή εκπροσώπων υπουργείων, σωμάτων ασφαλείας και άλλων εμπλεκόμενων φορέων.

Οι δηλώσεις του Περιφερειάρχη

Ο κ. Τοψίδης, κατά τον χαιρετισμό του, τόνισε τον καθοριστικό ρόλο της Περιφέρειας στην ενίσχυση της Πολιτικής Άμυνας, υπογραμμίζοντας:
«Η γεωγραφική θέση της Περιφέρειάς μας, σε συνδυασμό με τη σημασία της ΠΣΕΑ, μας υποχρεώνει να είμαστε αρωγοί στην προσπάθεια ενδυνάμωσης της Πολιτικής Άμυνας. Οι συχνές κρίσεις που βιώνουμε, σε ένα ασταθές διεθνές περιβάλλον, ανέδειξαν την αναγκαιότητα της σωστής προετοιμασίας και συνεργασίας. Ο ρόλος των Περιφερειών πρέπει να είναι ενεργός, με σχεδιασμό και συμμετοχή, ιδιαίτερα καθώς ο Περιφερειάρχης είναι Πολιτικός Αρχηγός Άμυνας κατά τη διάρκεια κρίσεων».

Θεματολογία της Ημερίδας

Στην ημερίδα αναπτύχθηκαν ζητήματα, όπως:

  • Οργάνωση και σχεδιασμός στην πολιτικοστρατιωτική συνεργασία.
  • Ο ρόλος της Πολιτικής Άμυνας στην Ελλάδα και διεθνώς.
  • Επιχειρησιακός σχεδιασμός και αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος ΠΑΜ-ΠΣΕΑ.
  • Καταφύγια: εκσυγχρονισμός και προδιαγραφές χρήσης.
  • Συμμετοχή σε εθνικές ασκήσεις.

Συμπεράσματα

Ο κ. Τοψίδης ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες και εξέφρασε την ελπίδα ότι η ημερίδα θα αποτελέσει αφετηρία για ευρύτερη ενημέρωση και συνεργασία, τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε εθνικό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της αποτελεσματικότητας της Πολιτικής Άμυνας.




3rd Kavala International Summer School |3ο Διεθνές Θερινό Σχολείο Καβάλας Ο ρόλος της Κύπρου στις Διεθνείς Σχέσεις και τη Διπλωματία

Από τις 25έως τις 31 Αυγούστου 2024και για τρίτη συνεχή χρονιά η Καβάλα γίνεται το επίκεντρο ακαδημαϊκής συνεργασίας ανάμεσα σε ελληνικά και ξένα εκπαιδευτικά και ερευνητικά ιδρύματα με την ευκαιρία της διοργάνωσης του 3ου Διεθνούς Θερινού Σχολείου- Kavala International SummerSchool, το οποίο εστιάζει στη διαπραγμάτευση και την επίλυση συγκρούσεων. Η θεματική του φετινού θερινού σχολείου, που θα διεξαχθεί στη Μεγάλη Λέσχη Καβάλας, αφορά στον ρόλο της Κύπρου στις διεθνείς σχέσεις και στη διπλωματία.

Το θερινό σχολείο στο οποίο συμμετέχουν κάθε χρόνο προπτυχιακοί φοιτητές/φοιτήτριες και νέοι επαγγελματίες, διοργανώνεται από το ACT (AmericanCollegeofThessaloniki),το τμήμα πτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώνΚολλεγίουΑνατόλιακαι το Κέντρο Σπουδών για τη Συμφιλίωση του ΠανεπιστημίουΦρίντριχ Σίλερ της Ιένα(JenaCentreforReconciliationStudies, JCRS), σεσυνεργασίαμετοΙνστιτούτοΕξωτερικώνΥποθέσεων(ForeignAffairsInstitute, FAINST).

ΤοΘερινό Σχολείο του 2024 θα παρακολουθήσουν για πρώτη φορά και υποψήφιοι διδάκτορες από το Πανεπιστήμιο Waseda της Ιαπωνίας καθώς και νέοι διπλωμάτες από το Κουβέιτ.Στις συνεδριάσεις συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, ακαδημαϊκοί και ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Friedrich-Schiller της Ιένα, το Waseda University (Ιαπωνία), το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πάντειο Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το Πανεπιστήμιο Νεάπολης Πάφου, το ACT (AmericanCollegeofThessaloniki), το Ινστιτούτο Εξωτερικής Πολιτικής καθώς και διπλωμάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι εργασίες θα πραγματοποιηθούν στην αγγλική γλώσσα.

Το Θερινό Σχολείο θα συνδυάσει την ακαδημαϊκή θεωρία και τη διπλωματική πρακτική για την ανάλυση πολιτικών και συμπεριφορών που ενθαρρύνουν τη συμφιλίωση, την κοινωνική συνοχή και την καλή γειτονία σε τοπικό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. Οι συμμετέχοντες θα πάρουν, επίσης, μέρος σε πρακτικές δραστηριότητες υπό την καθοδήγηση καθηγητών,ερευνητών και διπλωματών.

Το KavalaInternationalSummerSchool πραγματοποιείται φέτος με την υποστήριξη των D&VLawFirm, A.H. AlsagerEndowment, FriedrichEbertStiftung, Kakenhi, Πανεπιστήμιο Waseda, Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, EgnatiaAviation, CenterforSocialInnovation-Cyprus, TUVUNU.




Επιμελητήριο Δράμας | Εκδήλωση με θέμα “Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας”

Με Μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με θέμα “Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας” Παράδειγμα στήριξης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας χαρακτήρισε τη δομή Lab 40 του Επιμελητήριου Δράμας ο Υπουργός Ανάπτυξης κ Κώστας Σκρέκας

Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στον χώρο της Δομής Επιχειρηματικότητας – Θερμοκοιτίδα Νεοφυών Επιχειρήσεων Lab40, η εκδήλωση με θέμα:

«Τα Επιμελητήρια και ο ρόλος τους στην προώθηση της καινοτομίας» την οποία διοργάνωσε το Επιμελητήριο Δράμας. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας αποδεχόμενος την πρόσκληση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανου Γεωργιάδη καθώς και ο κ. Φραγκίσκος Θεοφύλακτος Διευθύνων Σύμβουλος της Elevate Greece, στην οποία είναι μέλος ο Επιταχυντής & η Θερμοκοιτίδα Lab40 του Επιμελητηρίου Δράμας.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χριστόδουλος Τοψίδης ο οποίος συμμετείχε και στις θεματικές εισηγήσεις και με την ιδιότητα του Πρόεδρου του Επιμελητηρίου Έβρου, ο Βουλευτής Δράμας κ. Δημ. Κυριαζίδης, ο Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος κ. Γιάννης Μασούτης, οι Πρόεδροι Ροδόπης Ν. Αγγελίδης και Α. Γραβάνης, Καβάλας Μ. Δέμπας, Σερρών Α. Μαλιαράς, Χαλκιδικής Ι. Κουφίδης, Λέσβου Ε. Μυρσινιάς, ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχάλης Μουρβετίδης, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Γιώργος Παπαδόπουλος ο οποίος στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην συνεργασία Δήμου –Επιμελητηρίου , ως επικεφαλής εταίρος, στο ΣΒΑΑ Δράμας, στο οποίο εταίρος είναι και το Επιμελητήριο με την Δομή Lab40, ο Δήμαρχος Δοξάτου κ. Γιώργος Βογιατζής, ο Δήμαρχος Κ. Νευροκοπίου κ. Λευτέρης Ταμπουρίδης, ο Δήμαρχος Προσοτσάνης Θεόδωρος Αθανασιάδης, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης
Κοινωνικής Πολιτικής κ. Αλέξης Παναγιωτίδης, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας, Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Αργύρης Πατακάκης, ο Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος σε θέματα Επαγγελματικής Κατάρτισης κ. Κώστας Κόντος, ο Πρύτανης του ΔΠΘ κ. Φ. Μάρης και η Αντιπρύτανης ΔΠΘ κ. Μ. Μιχαλοπούλου, ο Γραμματέας ΠΦΕ ΝΔ κ. Χριστόφορος Μπάφας και στελέχη, ο Πρόεδρος ΔΕΕΠ Δράμας κ. Α. Γεωργιάδης, καθώς και μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών και νεοφυών επιχειρήσεων.

Αρχικά ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου ξενάγησε τον Υπουργό Ανάπτυξης και τον Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ Χριστόδουλο Τοψίδη καθώς και τους συναδέλφους Προέδρους των φιλοξενούμενων Επιμελητηρίων, στους χώρους της Δομής Lab40, καθώς και στο κτίριο του Επιμελητηρίου, του οποίου οι κτιριακές & ψηφιακές υποδομές το συγκαταλέγονται στις καλύτερες πανελλαδικά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν έργα από νεοφυείς επιχειρήσεις που υποστηρίζονται από το Lab40 και άλλες επιμελητηριακές δομές, έργα νεοφυών επιχειρήσεων του eMT Cluster ΑΜ-Θ με το οποίο συνεργάζεται το Επιμελητήριο και άριστες καινοτομίες υφιστάμενων επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου.

Ακολούθησε σύσκεψη των Προέδρων των Επιμελητηρίων που συμμετείχαν στην εκδήλωση με τον Υπουργό Ανάπτυξης στην αίθουσα του ΔΣ, όπου τέθηκαν ζητήματα αρμοδιότητας του Υπουργού, που απασχολούν τις επιχειρήσεις και προωθούν προς επίλυση τα Επιμελητήρια . Αποφασίστηκε να υπάρξει ο συντονισμός από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος για την συνολική αντιμετώπιση τους.

Τέλος υπογράφηκαν και δύο μνημόνια συνεργασίας του Lab40 με αντίστοιχες δομές του οικοσυστήματος της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Πρώτα με την θερμοκοιτίδα THINC
του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (ΔΠΘ), και με το EIT FOOD HUB ειδικευμένο στον τομέα της αγροδιατροφής του ΔΠΘ. Τα μνημόνια υπογράφηκαν από τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας και την Αντιπρύτανη του ΔΠΘ υπεύθυνης για την καινοτομία.

Στέφανος Γεωργιάδης: “Με αρωγό το Υπουργείο Ανάπτυξης στηρίζουμε την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα με απτά αποτελέσματα”

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανος Γεωργιάδης σημείωσε: «Έχω τη χαρά να υποδέχομαι τον Υπουργό Ανάπτυξης, τον Κώστα Σκρέκα. Τον ευχαριστώ
πάρα πολύ για την παρουσία του εδώ στη θερμοκοιτίδα του Επιμελητηρίου, το Lab40. Θέλω να επισημάνω ότι οι προσπάθειες τις οποίες έχουμε καταβάλει το τελευταίο διάστημα, σε συνεργασία με το Υπουργείο, έχουν απτά αποτελέσματα όσον αφορά και την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα. Ο ρόλος των Επιμελητηρίων στην επιχειρηματικότητα και στην καινοτομία ειδικά είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Το Υπουργείο είναι αρωγός σε αυτή την προσπάθεια. Θα προχωρήσουμε μπροστά με γνώμονα πάντα το αποτελεσματικό μας project, το οποίο έχουμε έτσι και αλλιώς ως Επιμελητήρια στα θέματα καινοτομίας»

Κώστας Σκρέκας: “Θέλουμε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας να γίνουν θερμοκοιτίδες προώθησης της νέας επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας – παράδειγμα από αυτό το οποίο έχει συμβεί στη Δράμα μέσα από το Lab40’’

Ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα τοπικά Μ.Μ.Ε., ανέφερε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι στον πανέμορφο τόπο της Δράμας, με τον καλό φίλο, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Στέφανο Γεωργιάδη, και τον καλό συνάδελφο Δημήτρη Κυριαζίδη για να συζητήσουμε ποιο είναι το νέο παραγωγικό μοντέλο το οποίο πρέπει να ακολουθήσει η χώρα μας για να διασφαλίσουμε βιώσιμους και σταθερούς υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Τα Επιμελητήρια θα παίξουν ένα σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας μας.

Εμείς θέλουμε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας να γίνουν θερμοκοιτίδες προώθησης της νέας επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας. Για να μπορέσουμε να προβάλουμε τα
ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά του τόπου μας. Για να μπορέσουμε να συνδέσουμε την παράδοση και τον πολιτισμό με προϊόντα και τελικά με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, θα πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουμε και πέρα και πάνω από όλα, να εντάξουμε την έρευνα και την καινοτομία, τη διαφοροποίηση δηλαδή σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Το Επιμελητήριο της Δράμας έχει προχωρήσει σε μια πραγματικά καινοτόμα ιδέα. Έχει δημιουργήσει ένα χώρο, μια θερμοκοιτίδα προώθησης νεοφυών επιχειρήσεων, νέων δηλαδή επιχειρήσεων, όπου πραγματικά παράγουν προϊόντα τα οποία είναι διαφοροποιημένα, καινοτόμα, υψηλής προστιθέμενης αξίας. Θέλουμε να δούμε τους νέους και τις νέες να υλοποιούν τις ιδέες τους και να δημιουργούν επιχειρήσεις οι οποίες θα είναι βιώσιμες. Κι ακριβώς αυτό κάνει σήμερα το Επιμελητήριο της Δράμας. Εμείς λαμβάνουμε παράδειγμα από αυτό το οποίο έχει συμβεί στη Δράμα μέσα από το Lab40, όπου είναι ένας χώρος με τις απαραίτητες υποδομές, αλλά και τη συμβουλευτική την οποία παρέχει, έτσι ώστε πραγματικά ένας νέος να μπορεί να υλοποιήσει την επιχειρηματική ιδέα την οποία έχει.

Και με αυτόν τον τρόπο τελικά να συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας και στη στήριξη της κοινωνίας. Θέλω να συγχαρώ τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου για την
πρωτοποριακή ιδέα που είχε. Αυτό το οποίο έχει γίνει εδώ στη Δράμα, εμείς θέλουμε να το επεκτείνουμε σε όλα τα Επιμελητήρια της χώρας, θερμοκοιτίδες προώθησης νέας επιχειρηματικότητας σε συνδυασμό με την έρευνα και την καινοτομία».

Το Επιμελητήριο Δράμας συνεχίζει καθημερινά να προωθεί την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις και οι κλάδοι της τοπικής οικονομίας και ειδικότερα οι μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα μέσα από δράσεις και ενέργειες του αλλά και ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχεδιασμό προωθεί την εξωστρέφεια, την καινοτομία και γενικότερα την ανάπτυξη. Οι σύγχρονες προκλήσεις που καθημερινά αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις αποτελούν το πεδίο των δράσεων του Επιμελητηρίου Δράμας, το οποίο οργανωμένα και συντονισμένα και σε συνεργασία με τους άλλους φορείς προωθεί τον αναπτυξιακό του σχεδιασμό για το όφελος των μελών του και της κοινωνίας της Δράμας.

Τέλος ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας ευχαρίστησε τον Υπουργό Ανάπτυξης για το ενδιαφέρον του και την τιμή να παρευρεθεί στην εκδήλωση, τον Περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη για την αμέριστη υποστήριξη του και την συνεργασία του για την ανάπτυξη της περιοχής μας, τον Δήμαρχο Δράμας κ. Γ. Παπαδόπουλο για την συνεργασία του στο ΣΒΑΑ, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Elevate Greece κ. Φραγκίσκο Θεοφύλακτο, τον Βουλευτή Δράμας κ. Δ. Κυριαζίδη, τους Δημάρχους, αντιπεριφερειάρχες, επισήμους, φορείς και ειδικά τους επιχειρηματίες και τις νεοφυείς επιχειρήσεις καθώς και όλους τους παρευρισκομένους στην εκδήλωση.

 




Φρίκη με κύκλωμα που εξωθούσε ανήλικα κορίτσια στην πορνεία στην Αθήνα | Η 25χρονη που τις στρατολογούσε και ο ρόλος του 54χρονου ταξιτζή

Μια υπόθεση-φρίκη αποκαλύφθηκε και αφορά ένα κύκλωμα, το οποίο, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, εξωθούσε ανήλικες από 14 έως και 17 ετών στην πορνείαΠρωταγωνιστικό ρόλο είχε ένας 54χρονος ταξιτζής, ενώ μια 25χρονη είχε αναλάβει να στρατολογεί τα κορίτσια. Οι ερωτικές συνευρέσεις κόστιζαν από 50 έως 400 ευρώ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις εκτός από χρήματα, έδιναν στις ανήλικες και ναρκωτικές ουσίες, και συγκεκριμένα κοκαΐνη.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν χθες ενώπιον του εισαγγελέα, τους ασκήθηκε ποινική δίωξη και πήραν προθεσμία για να απολογηθούν.

Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. για την υπόθεση αναφέρει τα εξής: «Στο πλαίσιο διερευνώμενης υπόθεσης εξώθησης στην πορνεία ανήλικων κοριτσιών σε ξενοδοχεία στο κέντρο της Αθήνας, από την Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, σχεδιάστηκε και συντονίστηκε με άρτιο και μεθοδικό τρόπο ευρεία αστυνομική επιχείρηση κατά το διήμερο 17 έως 18 Μαρτίου 2024 σε Βύρωνα, Αιγάλεω και πλατείες Αττικής και Ομονοίας.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν δυνάμει ενταλμάτων τέσσερις ημεδαποί (25χρονη, 25χρονος, 54χρονος και 21χρονη) για το αδίκημα της εμπορίας ανθρώπων κατά συρροή, άπαξ και κατ’ εξακολούθηση.

Η 25χρονη συνελήφθη επιπρόσθετα και για διακίνηση ναρκωτικών ουσιών βάσει του εντάλματος σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος της.

Ειδικότερα, η 25χρονη από το καλοκαίρι του 2023 στρατολόγησε επτά ανήλικα κορίτσια που είχαν συμπληρώσει τα 14 έτη, αφού προηγουμένως είχε αναπτύξει φιλική σχέση μαζί τους, διευκολύνοντας στην πραγματοποίηση συναντήσεων με πελάτες, με σκοπό τη γενετήσια εκμετάλλευση τους σε ξενοδοχεία ημιδιαμονής στο κέντρο της Αθήνας.

Από τις συναντήσεις η 25χρονη λάμβανε μέρος των χρημάτων και πολλές φορές τις συνόδευε η ίδια στα σημεία συνάντησης. Ακόμη, σε κάποιες περιπτώσεις αντί χρημάτων προμήθευε το θύματα με ναρκωτικές ουσίες.

Ο 25χρονος και 54χρονος υποστήριζαν τη μεταφορά και παράδοση των κοριτσιών στα ξενοδοχεία με τη χρήση των οχημάτων τους.

Η 21χρονη προήγαγε στη γενετήσια εκμετάλλευση μία εκ των ανήλικων κοριτσιών, έχοντας λάβει μέρος των χρημάτων.

Στο πλαίσιο της επιχείρησης, κατασχέθηκαν ψηφιακά πειστήρια και μικοποσότητα ναρκωτικών ουσιών.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στην αρμόδια εισαγγελική και μετέπειτα στην ανακριτική αρχή».

Πηγή: newsbeast.gr




Η επιχείρηση «Φύλακας Ευημερίας» στην Ερυθρά Θάλασσα και ο ρόλος που θέλει να παίξει η Ελλάδα

Έως τις 10 Ιανουαρίου αναμένεται να έχει λάβει η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, την τελική απόφαση για την αποστολή φρεγάτας του Πολεμικού Ναυτικού στην Ερυθρά Θάλασσα, προκειμένου να συμμετάσχει στην επιχείρηση «Φύλακας Ευημερίας», που στήνουν οι ΗΠΑ με μια μικρή πολυεθνική δύναμη, ώστε να αντιμετωπιστούν οι επιθέσεις των ανταρτών Χούθι της Υεμένης, που χτυπούν εμπορικά πλοία κατά τη διέλευσή τους από το Σουέζ.

Η επιχείρηση, όπως μας εξηγούν αξιωματικοί του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, μόνο εύκολη δεν θα είναι, κάτι που αντικατοπτρίζεται και από τον αριθμό των χωρών που θα συμμετέχουν. Εκτός από της Ηνωμένες Πολιτείες και την Ελλάδα, θα λάβουν μέρος μονάχα: η Μεγάλη Βρετανία, η Γαλλία, ο Καναδάς, η Ισπανία, η Νορβηγία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Αυστραλία, οι Σεϋχέλες και το Μπαχρέιν. Μάλιστα, η Ισπανία αποφάσισε εν τέλει να μην στείλει πλοίο, αλλά μια ομάδα παρατηρητών, ενώ δεύτερες σκέψεις κάνει και η Γαλλία.

Η επιλογή του πλοίου, που θα αποφασίσει να στείλει το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού της χώρας μας και κατ’ επέκταση η ελληνική κυβέρνηση, που θέλει να καταδείξει πως αποτελεί δύναμη εγγύησης και σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου, θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των σκαφών που θα απαρτίζουν την επιχείρηση «Φύλακας Ευημερίας» και από την περιοχή ευθύνης που θα μας ανατεθεί. Γιατί είναι άλλο να εμπλακούν πέντε πολεμικά πλοία στο σχέδιο και άλλο δεκαπέντε.

Από τα μέχρι στιγμής δεδομένα επί της ουσίας διαθέτουμε έξι πλοία, που θα μπορούσαν να φέρουν εις πέρας τη συγκεκριμένη αποστολή και μάλλον ένα απ’ αυτά θα επιλεγεί, για να πλεύσει προς την Ερυθρά Θάλασσα τον Ιανουάριο. Θα χρησιμοποιηθεί είτε μια από τις εκσυγχρονισμένες φρεγάτες τύπου S, «Λήμνος» και «Έλλη» είτε μια από τις φρεγάτες τύπου ΜΕΚΟ «Ύδρα», «Σαλαμίς», «Σπέτσαι» και «Ψαρά». Κάθε φρεγάτα από τις προαναφερθείσες διαθέτει αντιαεροπορικά συστήματα, που μπορούν να εκτοξεύσουν έως και 3.000 βλήματα το λεπτό, καθώς και συστήματα υποστήριξης Phalanx Close-In Weapons System, που «κλειδώνουν» ταυτόχρονα έως και 10 στόχους σε θάλασσα και αέρα (τέτοια συστήματα διαθέτουν σχεδόν όλες οι κατηγορίες των πλοίων επιφανείας του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού και του βρετανικού Βασιλικού Ναυτικού).

Συν τοις άλλες οι συγκεκριμένες φρεγάτες της χώρας μας διαθέτουν και ελικόπτερο τύπου Sikorsky Aegean Hawk για ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις και όχι μόνο. Όπως μας εξηγούν αξιωματικοί του Π.Ν., εάν αποφασιστεί ότι θα εμπλακούμε στο τμήμα της αποστολής, που θα αφορά την «πρώτη γραμμή», τότε θα σταλεί μια από τις φρεγάτες τύπου ΜΕΚΟ. Εάν, από την άλλη, αποφασιστεί ότι θα έχουμε υποστηρικτικό ρόλο, τότε θα πλεύσει προς το Σουέζ μια από τις φρεγάτες τύπου S.




Οπαδική βία: Τα τρία μέτρα στο τραπέζι της κυβέρνησης – Ο ρόλος της ΕΥΠ

Τι μέτρα «έπεσαν» στο κυβερνητικό τραπέζι για την πάταξη της οπαδικής βίας – Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις από τον Παύλο Μαρινάκη

Ένα πακέτο μέτρων για ουσιαστική αντιμετώπιση της οπαδικής βίας θα ανακοινώσει τη Δευτέρα (11/12) η κυβέρνηση, έπειτα κι από την ολοκλήρωση της έκακτης σύσκεψης υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, στο Μέγαρο Μαξίμου που ολοκληρώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου.

Συγκεκριμένα οι ανακοινώσεις σχετικά με τις αποφάσεις που ελήφθησαν κατά την έκτακτη σύσκεψη θα πραγματοποιηθούν από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Παύλο Μαρινάκη, κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Σύμφωνα και με όσα μεταδίδει η ΕΡΤ, όλα τα σενάρια βρίσκονται επί τάπητος ενώ κυβερνητικά στελέχη κάνουν λόγο για «σκληρές» αποφάσεις προκειμένου να δοθεί μια οριστική λύση στην ανοιχτή πλήγη της βίας μέσα και έξω από τα γήπεδα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι εξετάζεται ακόμα και το σενάριο προσωρινής διακοπής όλων των πρωταθλημάτων αλλά και να μπει «λουκέτο» στους συνδέσμους φιλάθλων. Στις σκέψεις της κυβέρνησης είναι και αποκλεισμός των φιλάθλων από τους αγώνες.

Σημειώνεται ότι η σύσκεψη πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Γιάννη Οικονόμου, του υπουργού Δικαιοσύνης, Γιώργου Φλωρίδη του αναπληρωτή υπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση των υπουργών Επικρατείας Σταύρου Παπασταύρου και Άκης Σκέρτσου και του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Γιάννη Μπρατάκου.

Μάλιστα στη σύσκεψη συμμετείχε και ο διοικητής της ΕΥΠ, Θεμιστοκλής Δεμίρης.

Μαρινάκης: Ο Μητσοτάκης θα λάβει αποφάσεις που κάποιοι φοβούνταν

Για τα μέτρα που εξετάζονται από την κυβέρνηση μίλησε στον ΣΚΑΪ και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης: «Αντιλαμβανόμαστε την οργή και δεν πρόκειται να μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Ο Πρωθυπουργός είχε πει τον Αύγουστο ότι όλα αυτά είναι δυναμικά, εφόσον παρατηρηθεί έξαρση. Θέλουμε να προστατεύσουμε τους ανθρώπους που εργάζονται, τους ανθρώπους που είναι γύρω από τον αθλητισμό, τους φιλάθλους που θέλουν να πάνε με τις οικογένειές τους να δουν τον αγώνα».

Μάλιστα τόνισε ότι η κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης «δεν μάσάσει τα λόγια του» και «εφαρμόζει αποφάσεις που κάποιοι φοβόντουσαν να εφαρμόσουν για δεκαετίες».

Το νέο ιατρικό ανακοινωθέν για τον τραυματία αστυνομικό

Νεότερες πληροφορίες έρχονται στη δημοσιότητα σχετικά με την πορεία της υγείας του 31χρονου αστυνομικού, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια άγριων επεισοδίων στου Ρέντη.

Σύμφωνα με νέο ιατρικό ανακοινωθέν από το Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας όπου και νοσηλεύεται ο τραυματίας αστυνομικός, ο 31χρονος παραμένει υπό καταστολή στη ΜΕΘ και η κατάστασή του εξακολουθεί να είναι κρίσιμη.

Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Κατόπιν ενημέρωσης των θεραπόντων ιατρών ο ασθενής παραμένει σε κρίσιμη κατάσταση, νοσηλευόμενος στην ΜΕΘ σε καταστολή και μηχανικό αερισμό, υποστηριζόμενος αιμοδυναμικά με σταδιακά μειούμενες δόσεις αγγειοσυσπαστικών φαρμάκων. Λόγω διαταραχών πηκτικότητας υπάρχει διάχυτη αιμορραγική διάθεση στο τραύμα του μηρού που ελέγχεται επαρκώς με τοπικά αιμοστατικά και επίδεση. Δερματικό θερμικό έγκαυμα στον μηρό και πέριξ του τραύματος».




Προς υλοποίηση το έργο της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Δ.Ε. Φιλίππων-Καθοριστικός ο ρόλος του Γ.Πασχαλίδη

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης θα ήθελε να ενημερώσει τους συμπολίτες του ότι την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2023 υπεγράφη το συμφωνητικό που αφορά την εκτέλεση των εργασιών του έργου “Αναβάθμιση, επέκταση και εκσυγχρονισμός της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Δ.Ε. Φιλίππων και επαναχρησιμοποίηση επεξεργασμένου νερού”.

Υπενθυμίζεται ότι ο Βουλευτής συνέβαλε καταλυτικά στην υλοποίηση του έργου, δοθέντος ότι με δικές του ενέργειες είχε επανενταχθεί αυτό για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, συνολικού προϋπολογισμού 7.400.000,00 €, πλέον Φ.Π.Α (βλ/τε σχετικό από 5/10/2022 Δελτίο Τύπου), όπως, άλλωστε επισήμανε και ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ, Απόστολος Χρόνης, ο οποίος ευχαρίστησε τον Βουλευτή για την καθοριστική συμβολή του στην υλοποίηση του έργου.

Στόχος του έργου είναι ο εκσυγχρονισμός, η αναβάθμιση και η ενεργειακή αυτονομία της μονάδας, η οποία, μετά το πέρας των εργασιών, θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί σε πρώτη φάση 20.000 ισοδύναμους κατοίκους για την περίοδο αιχμής (καλοκαίρι) και αντίστοιχα 30.000 στη δεύτερη φάση.

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, προβλέπεται να πραγματοποιηθούν οι παρακάτω εργασίες:

Υποδοχή και προεπεξεργασία λυμάτων και βοθρολυμάτων, Βιολογική επεξεργασία, Τριτοβάθμια επεξεργασία, Επεξεργασία ιλύος, Έργα εξοικονόμησης ενέργειας, Διάθεση λυμάτων, Σύστημα αυτοματισμού, Κτίριο Διοίκησης και Λοιπά έργα εξυπηρέτησης και βοηθητικές εγκαταστάσεις.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Η στήριξη της προσπάθειας του Δήμου Καβάλας για την εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου ήταν το ελάχιστο που έπρεπε να κάνω όταν ενημερώθηκα πως η υπόθεση έφτασε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος. Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω για την άμεση ανταπόκριση του τον τότε αρμόδιο Yπουργό Κώστα Σκρέκα όπως επίσης και τον τότε Υφυπουργό, Γεώργιο Αμυρά, ο οποίος εξασφάλισε τα επιπλέον κονδύλια που απαιτούνταν για να γίνει με τις καλύτερες προδιαγραφές ο εκσυγχρονισμός των εγκαταστάσεων στον βιολογικό καθαρισμό του Δάτου”.




Η στάση και ο ρόλος της Ρωσίας στις εξελίξεις στην Γάζα -Ρεπορτάζ του Δημήτρη Λιάτσου από Μόσχα

Η Ρωσία δεν θα στηρίξει το αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος για τη σύγκρουση Ισραήλ-Χαμάς και θα προωθήσει ένα δικό της.

Η Ρωσία δεν πρόκειται να στηρίξει την πρόταση των ΗΠΑ στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ αναφορικά με τoν πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας και προωθεί ένα εναλλακτικό προσχέδιο ψηφίσματος, μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ρωσία: «Δεν μπορούμε να στηρίξουμε το αμερικανικό σχέδιο ψηφίσματος»

«Όλος ο κόσμος περιμένει από το Συμβούλιο Ασφαλείας μια έκκληση για γρήγορη και άνευ όρων κατάπαυση του πυρός» εξήγησε ο Ρώσος πρεσβευτής στα Ηνωμένα Έθνη, Βασίλι Νεμπένζια, μιλώντας στο Συμβούλιο Ασφαλείας. «Αυτό ακριβώς δεν υπάρχει στο αμερικανικό προσχέδιο. Επομένως, δεν βλέπουμε κάποιο λόγο ύπαρξής του και δεν μπορούμε να το στηρίξουμε», πρόσθεσε.

Δείτε την ανταπόκριση του Δημήτρη Λιάτσου από την Μόσχα στο ENA Channel :