Επιστολή στους ραδιοφωνικούς σταθμούς της παραμεθορίου απέστειλε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αναφορικά με το χρόνιο ζήτημα των τουρκικών παρεμβολών στο ελληνικό σήμα. Με την επιστολή...
H σχέση της Ελλάδας με το ραδιόφωνο είναι ξεχωριστή στην Ευρώπη, με τη χώρα μας να έχει τους τρίτους περισσότερους ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ευρώπη, μετά την Ισπανία...