Ποιος είναι ο 31χρονος που συνελήφθη | Ψάχνουν τη σχέση του με τη γιάφκα

Ο 31χρονος, ο οποίος έχει καταδικαστεί στο παρελθόν, συνελήφθη καθώς βρέθηκε σε μία σακούλα με όπλα στο διαμέρισμα των Αμπελοκήπων το αποτύπωμά του

Στον εισαγγελέα οδηγείται το πρωί ο 31χρονος, ο οποίος συνελήφθη για τη γιάφκα των Αμπελοκήπων το απόγευμα της Δευτέρας, την ώρα που πήγαινε στο σπίτι του στο Νέο Ψυχικό.

Ο 31χρονος, ο οποίος έχει καταδικαστεί στο παρελθόν, συνελήφθη καθώς βρέθηκε σε μία σακούλα με όπλα στο διαμέρισμα των Αμπελοκήπων το αποτύπωμά του.

Ο 31χρονος ήταν ένας από τους φίλους του Αλέξη Γρηγορόπουλου, ο οποίος δολοφονήθηκε το 2008 εν ψυχρώ, μπροστά του, από τον αστυνομικό Επαμεινώνδα Κορκονέα.

Το 2013 ο 31χρονος συλλαμβάνεται μαζί με ακόμα τρία άτομα για απόπειρα ένοπλης ληστείας σε τράπεζες στο Βελβεντό Κοζάνης. Κατηγορήθηκε και αθωώθηκε για συμμετοχή στη τρομοκρατική οργάνωση «Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς», ενώ καταδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό σε ποινή κάθειρξης 11 ετών.

Επιπλέον, καταδικάστηκε σε 18 χρόνια κάθειρξη για κατοχή και τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών το 2012. Ενώ ήταν έγκλειστος στις φυλακές, έδωσε Πανελλήνιες και πέρασε στα ΤΕΙ Αθήνας. Έκανε απεργία πείνας για 31 ημέρες ζητώντας εκπαιδευτικές άδειες. Τελικά κατάφερε με τροπολογία, επί κυβερνήσεως Σαμαρά, να παρακολουθεί μαθήματα με το ειδικό «βραχιολάκι».

Το 2019 αποφυλακίστηκε με περιοριστικούς όρους, χωρίς έκτοτε να απασχολήσει τις Αρχές.

 

www.newsbomb.gr

 

 




Ψάχνουν αλλά δεν βρίσκουν κατάλληλο προσωπικό |+55% οι κενές θέσεις εργασίας

Στον τουρισμό, τις διοικητικές δραστηριότητες, αλλά και στο Δημόσιο τα περισσότερα ακάλυπτα κενά




«Σαφάρι» στα σούπερ μάρκετ: Ψάχνουν τιμές και ποσότητες οι καταναλωτές | Αυξάνονται οι τιμές παρά τα πρόστιμα

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται μέρα με τη μέρα η επίσκεψη των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ αφού πλέον δεν κυνηγούν μόνο τις φθηνότερες τιμές στα ράφια, αλλά και  συσκευασίες όπου δεν έχουν μειωθεί οι ποσότητες των προϊόντων.

Αν και το υπουργείο Ανάπτυξης συνεχίζει να επιβάλλει τσουχτερά πρόστιμα σε εταιρείες που αισχροκερδούν, κάποιες πολυεθνικές επιμένουν στις υψηλές τιμές.

Παρά τα πρόστιμα οι εταιρείες επιμένουν στις αυξημένες τιμές

Για παράδειγμα γνωστή εταιρεία καφέ στην οποία επιβλήθηκε υψηλό πρόστιμο τον Νοέμβριο του 2023 και πωλούσε τη συσκευασία καφέ 8,71 δύο μήνες μετά όχι μόνο δεν μείωσε την τιμή, αλλά την αύξησε κιόλας. Σε άλλη συσκευασία στιγμιαίου καφέ τα 50 γραμμάρια κόστιζαν πριν 60 ημέρες 2,32 ενώ σήμερά η τιμή του αυξήθηκε κατά 22 λεπτά.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, γιαούρτι γνωστής εταιρίας 2+1 δώρο  που της είχε επιβληθεί πρόστιμο πριν από 10 ημέρες για αθέμιτη κερδοφορία πωλούσε τη συσκευασία 3,42… ενώ μέρες μετά την επιβολή  πρόστιμου δεν άλλαξε τίποτα στην τιμή.

Για γερά νεύρα είναι και οι τιμές στο ελαιόλαδο καθώς η ίδια συσκευασία ενός λίτρου κόστιζε:

  • στις 18/11 – 13,19
  • στις 20/11 – 14,30
  • στις 17/1 – 13,18
  • στις 18/1 15,20.Μεγάλη είναι και η αγωνία των νέων γονιών καθώς περιμένουν πώς και πώς την αποκλιμάκωση των τιμών στο βρεφικό γάλα μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης  που θα ρίξει τις τιμές από 10 έως και 20% καθώς σήμερα κοστίζουν έως και 26 ευρώ τα 800 γραμμάρια

πηγή: ethnos.gr




«Σαφάρι» στα σούπερ μάρκετ | Ψάχνουν τιμές και ποσότητες οι καταναλωτές

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται μέρα με τη μέρα η επίσκεψη των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ αφού πλέον δεν κυνηγούν μόνο τις φθηνότερες τιμές στα ράφια, αλλά και  συσκευασίες όπου δεν έχουν μειωθεί οι ποσότητες των προϊόντων.

Αν και το υπουργείο Ανάπτυξης συνεχίζει να επιβάλλει τσουχτερά πρόστιμα σε εταιρείες που αισχροκερδούν, κάποιες πολυεθνικές επιμένουν στις υψηλές τιμές.

Παρά τα πρόστιμα οι εταιρείες επιμένουν στις αυξημένες τιμές

Για παράδειγμα γνωστή εταιρεία καφέ στην οποία επιβλήθηκε υψηλό πρόστιμο τον Νοέμβριο του 2023 και πωλούσε τη συσκευασία καφέ 8,71 δύο μήνες μετά όχι μόνο δεν μείωσε την τιμή, αλλά την αύξησε κιόλας. Σε άλλη συσκευασία στιγμιαίου καφέ τα 50 γραμμάρια κόστιζαν πριν 60 ημέρες 2,32 ενώ σήμερά η τιμή του αυξήθηκε κατά 22 λεπτά.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, γιαούρτι γνωστής εταιρίας 2+1 δώρο  που της είχε επιβληθεί πρόστιμο πριν από 10 ημέρες για αθέμιτη κερδοφορία πωλούσε τη συσκευασία 3,42… ενώ μέρες μετά την επιβολή  πρόστιμου δεν άλλαξε τίποτα στην τιμή.

Για γερά νεύρα είναι και οι τιμές στο ελαιόλαδο καθώς η ίδια συσκευασία ενός λίτρου κόστιζε:

  • στις 18/11 – 13,19
  • στις 20/11 – 14,30
  • στις 17/1 – 13,18
  • στις 18/1 15,20.

Μεγάλη είναι και η αγωνία των νέων γονιών καθώς περιμένουν πώς και πώς την αποκλιμάκωση των τιμών στο βρεφικό γάλα μετά την παρέμβαση της κυβέρνησης  που θα ρίξει τις τιμές από 10 έως και 20% καθώς σήμερα κοστίζουν έως και 26 ευρώ τα 800 γραμμάρια.

ethnos.gr




Ρέντη: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ για τα επεισόδια | Ψάχνουν τον δράστη της επίθεσης στους προσαχθέντες

Ανακοίνωση για τα χθεσινά επεισόδια έξω από το κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό ενός 31χρονου αστυνομικού από φωτοβολίδα, εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία.

Σε αυτή σημειώνεται πως έχουν γίνει περισσότερες από 400 προσαγωγές (424 συνολικά) αλλά και για τα ευρήματα στο «Μελίνα Μερκούρη», ανάμεσά τους καμένα ρούχα και μάσκες full face.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Σχετικά με τη δολοφονική επίθεση σε βάρος αστυνομικών της ΥΑΤ που σημειώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, 7 Δεκεμβρίου 2023, έξω από το κλειστό γήπεδο «Μελίνα Μερκούρη» στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη και ενώ ήταν σε εξέλιξη ο αγώνας βόλεϊ Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός για το Λιγκ Καπ, ανακοινώνεται ότι:

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, χούλιγκαν εξήλθαν από το γήπεδο και κινήθηκαν απειλητικά κατά αστυνομικών- εκσφενδονίζοντας αντικείμενα, πέτρες, ενώ πραγματοποίησαν ευθεία βολή ναυτικών φωτοβολίδων, με αποτέλεσμα τον βαρύτατο τραυματισμό αστυνομικού της ΥΑΤ, ο οποίος μεταφέρθηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο, όπου και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση.

Από τις εξέδρες του γηπέδου όπου επανήλθαν τα άτομα αυτά μετά την επίθεση, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 400 προσαγωγές ατόμων, τα οποία οδηγήθηκαν στη Διεύθυνση Μεταγωγών Αττικής. Στα άτομα αυτά πραγματοποιείται πλήρης εξακρίβωση στοιχείων, λήψη μαρτυρικών καταθέσεων, καθώς και λήψη δειγμάτων με σκοπό την ανίχνευση πυρίτιδας.

Η ανωτέρω διαδικασία τελεί υπό την εποπτεία εισαγγελικών Αρχών, η οποία θα ολοκληρωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα και ακολουθείται, καθώς υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι ανάμεσα στους προσαγόμενους βρίσκονται οι δράστες της επίθεσης. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής οι εισαγγελικές Αρχές θα αποφασίσουν την περαιτέρω δικονομική διαχείριση των προσαγόμενων.

Μέχρι στιγμής από το χώρο του γηπέδου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ρουχισμός (μπλούζες, μπουφάν, κουκούλες τύπου full face), υπολείμματα αυτοσχέδιων εμπρηστικών μηχανισμών, αναδιπλούμενος σουγιάς, υπολείμματα από καμένα ρούχα, κροτίδες και φωτοβολίδες.

Η προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Βίας στους Αθλητικούς Χώρους της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής».

Γονείς ψάχνουν τα παιδιά τους στο Μεταγωγών – Τι λένε στην κάμερα του Newsbomb.gr

Ρεπορτάζ και βίντεο: Χάρης Γκίκας

Όλο το γήπεδο (!) «Μελίνα Μερκούρη» προσήγαγε η ΕΛ.ΑΣ το βράδυ της Πέμπτης για τα επεισόδια στην αναμέτρηση Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός.

Από τις πρώτες πρωινές ώρες, γονείς και συγγενείς έχουν μαζευτεί έξω από το Μεταγωγών, με τις Αρχές να αναζητούν δείγματα πυρίτιδας από τα δάχτυλα των προσαχθέντων, ώστε να ταυτοποιήσουν τον δράστη της δολοφονικής επίθεσης με φωτοβολίδα κατά αστυνομικού.

Να σημειωθεί πως ανάμεσα στους προσαχθέντες είναι και ανήλικοι, ενώ όλες οι διαδικασίες γίνονται παρουσία Εισαγγελέα.

Οι Αρχές προχώρησαν σε αυτή την απόφαση όταν διαπίστωσαν πως τα 150 άτομα που τους επιτέθηκαν είχαν βγει από το γήπεδο και μετά μπήκαν ξανά μέσα.

Δείτε τι δήλωσαν γονείς στην κάμερα του Newsbomb.gr και στον Χάρη Γκίκα:

Αντιπρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών – «Κάποια στιγμή θα γινόταν, το περιμέναμε»

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών υπαλλήλων Αθήνας, Νίκος Ρήγας το πρωί της Παρασκευής μίλησε στην ΕΡΤ όπου ανέφερε: «Ένας εργαζόμενος ο οποίος πήγε να κάνει τη δουλειά του δέχθηκε μια δολοφονική, εγκληματική επίθεση με ευθεία βολή από μία ναυτική φωτοβολίδα» εκφράζοντας παράλληλα τις ευχές του για γρήγορη ανάρρωση.

Στη συνέχεια ο κ. Ρήγας τόνισε: «Δυστυχώς κάποιοι εκμεταλλεύονται συναθροίσεις σε αγωνιστικούς χώρους μόνο και μόνο για να εκδηλώσουν τα συναισθήματά τους απέναντι σε οτιδήποτε αυτοί και ο νοσηρός τους νους έχουν» ενώ υπογράμμισε τον μεγάλο αριθμό προσαγωγών ο οποίος έχει πραγματοποιηθεί από την ίδια στιγμή με την ελπίδα «να βρεθεί ο δράστης αυτής της εγκληματικής ενέργειας».

«Κάποια στιγμή θα γινόταν. Το περιμέναμε πως θα γινόταν αυτό» υπογράμμισε ο κ. Ρήγας σημειώνοντας τη συνήθη τακτική αυτών που συμμετέχουν ή προκαλούν τα επεισόδια να πετούν φωτοβολίδες, μολότοφ και καδρόνια και τονίζοντας πως «το να ρίξεις ευθεία βολή δεν είναι χάριν εντυπωσιασμού είναι για να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή».

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών υπαλλήλων Αθήνας ευχαρίστησε επίσης τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Κρατικού στη Νίκαια τονίζοντας πως ο χρόνος ήταν πολύτιμος για την υγεία του αστυνομικού, ενώ πρόσθεσε και τη ζωτικής σημασίας βοήθεια των συναδέλφων του αστυνομικού που τον βοήθησαν τη στιγμή της επίθεσης τονίζοντας πως με τις γνώσεις τους προσπάθησαν να περιορίσουν την έκταση της ζημιάς.

«Η Πολιτεία κωφεύει, δεν αναγνωρίζει το επάγγελμά μας ως επικίνδυνο. Θεωρεί ότι είναι επικίνδυνο αλλά δεν θεσμοθετείται» σημείωσε ο κ. Ρήγας και πρόσθεσε πως «ο αστυνομικός φεύγει από το σπίτι του και υποψιάζεται πως θα γυρίσει καλά, μπορεί και να μην γυρίσει καλά. Αυτή είναι η πραγματικότητα».

Δείτε το βίντεο από την ΕΡΤ

Βίντεο ντοκουμέντο από τα άγρια επεισόδια – Αστυνομικός λαμπάδιασε από μολότοφ

Σοβαρά επεισόδια ξέσπασαν το βράδυ της Πέμπτης (07/12) έξω από το κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» στο Ρέντη κατά τη διάρκεια του ντέρμπι Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός για το League Cup στο βόλεϊ Ανδρών.

Περίπου 150 οπαδοί του Ολυμπιακού, όπως αναφέρουν πηγές της Αστυνομίας, εξαπέλυσαν επίθεση με βόμβες μολότοφ και φωτοβολίες προς τις δυνάμεις των ΜΑΤ που ήταν στο σημείο για τη τήρηση των μέτρων ασφαλείας, με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό 31χρονου αστυνομικού, ο οποίος έχει μεταφερθεί σε κρίσιμη κατάσταση στην ΜΕΘ του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου της Νίκαιας.

Η ΕΡΤ έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο video, στο οποίο φαίνεται αστυνομικός να αρπάζει φωτιά μετά από ρίψη βόμβας μολότοφ.

Δείτε το video:

newsbomb.gr




Συναγερμός για τον άγριο βασανισμό σκύλου στην Αράχωβα | Οι Αρχές ψάχνουν απαντήσεις για τον βιασμό και τη δολοφονία του

Σοκαριστικές είναι οι λεπτομέρειες που αφορούν τον άγριο βασανισμού σκύλου στην Αράχωβα.

Οι Αρχές αναζητούν τον δράστη που βίασε με αιχμηρό αντικείμενο και δολοφόνησε το χάσκι ενώ έχει ήδη παρέμβει ο εισαγγελέας.

Το περιστατικό που έχει προκαλέσει φρίκη στο πανελλήνιο, οδήγησε την αρμόδια αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Αναστασία Μασούρ,α που έχει την εποπτεία των εισαγγελικών αρχών για την προστασία των ζώων, να παρέμβει, διατάσσοντας τη διενέργεια κατεπείγουσας έρευνας.

Στόχος της παρέμβασης εκ μέρους της ανώτατης εισαγγελικής λειτουργού, όπως μετέδωσε το πρωί της Τρίτης (5/12) η εκπομπή του MEGA «Κοινωνία Ώρα Mega» με την Ανθή Βούλγαρη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο είναι ο εντοπισμός του δράστη και η παραπομπή του στην Εισαγγελία Λειβαδιάς, όπου υπάγεται η Αράχωβα, ενώ ζήτησε άμεση ενημέρωση για τις εξελίξεις.

Η κτηνωδία στην Αράχωβα έχει κινητοποιήσει ήδη τις αστυνομικές και δημοτικές Αρχές της περιοχής λόγω της πρωτοφανούς αγριότητας στην κακοποίηση του ζώου.

Το χρονικό της τραγωδίας

Το βράδυ της Κυριακής 3/12 ο ιδιοκτήτης του Όλιβερ, του καλοκάγαθου χάσκι όπως λένε στην περιοχή, επέστρεψε στο σπίτι του και άφησε για λίγο το σκυλί του να βγει έξω από την καλά προστατευμένη αυλή, καθώς το χάσκι ήθελε να πάει βόλτα.

Ο ιδιοκτήτης του περίμενε το σκυλάκι του να επιστρέψει, το χάσκι δεν εμφανίστηκε ποτέ. Τρομερά ανήσυχη η οικογένεια βγήκε στους δρόμους να το αναζητήσει μέχρι τα ξημερώματα, ωστόσο δεν κατάφεραν να το εντοπίσουν.

Τελικά το βράδυ της Δευτέρας ενημέρωσαν τον ιδιοκτήτη πως το ζώο εντοπίστηκε σχεδόν ημιλιπόθυμο και βαριά κακοποιημένο.

Ο Όλιβερ έφερε χτυπήματα στο κεφάλι, είχε τα πλευρά του σπασμένα και είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά με αιχμηρό αντικείμενο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Όλιβερ εντοπίστηκε με δεμένο το στόμα.

 



Τανκς του ισραηλινού στρατού εισέβαλαν στο νοσοκομείο Σίφα της Γάζας, στρατιώτες ψάχνουν στα υπόγειά του

Δυνάμεις του στρατού του Ισραήλ επιχειρούν μέσα στο νοσοκομείο Σίφα, το μεγαλύτερο του θυλάκου, ψάχνουν σε υπόγειά του, δήλωσε ο διευθυντής των υπηρεσιών υγείας στη Λωρίδα της Γάζας, ο Μουνίρ Αμπού Αλ Ρις, δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο Αλ Τζαζίρα, προσθέτοντας πως ασθενείς έχουν καταληφθεί από πανικό εξαιτίας των κρότων εκρήξεων.

«Ακούγονται μεγάλες εκρήξεις» στον τομέα όπου βρίσκονται, και «μέσα στο νοσοκομείο», είπε.

Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας Ασράφ αλ Κίντρα δήλωσε στο ίδιο τηλεοπτικό δίκτυο αργότερα πως «ο στρατός κατοχής βρίσκεται στο υπόγειο, ψάχνει το υπόγειο», προσθέτοντας ότι ισραηλινοί στρατιωτικοί «πυροβολούν και χρησιμοποιούν εκρηκτικά».

Σύμφωνα με τον Μοχάμεντ Ζακούτ, διευθυντή των νοσοκομείων στη Λωρίδα της Γάζας, αρχικά ισραηλινές ειδικές δυνάμεις έκαναν έφοδο στο τμήμα επειγόντων περιστατικών και στα χειρουργεία.

Ο Δρ. Αλ Ρις είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο πως «τεθωρακισμένα» και «ειδικές δυνάμεις» του Ισραήλ μπήκαν στο συγκρότημα του Σίφα και απηύθυνε έκκληση στον ΟΗΕ και στη διεθνή κοινότητα να παρέμβουν «αμέσως» για να τερματιστεί η επιχείρηση.

Χιλιάδες άνθρωποι, ασθενείς, τραυματίες, μέλη του υγειονομικού στρατού κι εκτοπισμένοι εξαιτίας του πολέμου που μαίνεται από την 7η Οκτωβρίου, είναι στοιβαγμένοι στο κτιριακό συγκρότημα του Σίφα, που είναι περικυκλωμένο «απ’ όλες τις πλευρές» από τον ισραηλινό στρατό, σύμφωνα με τη Χαμάς. Κατά τον διευθυντή του νοσοκομείου, «179 πτώματα» θάφτηκαν χθες Τρίτη σε ομαδικό τάφο.

«Υπάρχουν διασκορπισμένα πτώματα στους διαδρόμους του νοσοκομείου και οι θάλαμοι-ψυγεία των νεκροτομείων δεν τροφοδοτούνται πλέον» με ηλεκτρικό ρεύμα, είπε ο Δρ. Μοχάμεντ Αμπού Σαλμίγια.

Και τo BBC κάνει λόγο για τανκς και περισσότερους από 100 στρατιώτες στο συγκεκριμένο νοσοκομείο, επικαλούμενο αυτόπτες μάρτυρες.

«Είδα έξι τανκς μέσα στο νοσοκομείο και περισσότερους από εκατό στρατιώτες κομάντος, μπήκαν στο κεντρικό τμήμα επειγόντων περιστατικών, ορισμένοι από τους στρατιώτες ήταν μασκοφόροι και φώναζαν στα αραβικά “μην κουνηθείτε μην κουνηθείτε”», δήλωσε μάρτυρας στο βρετανικό δίκτυο.

Νωρίτερα, είχε πει ότι οι στρατιώτες «έριξαν μια βόμβα καπνού που προκάλεσε ασφυξία στους ανθρώπους». Είπε επίσης ότι είδε στρατιώτες να μπαίνουν στο χειρουργικό τμήμα.

Η ανακοίνωση του ιστραηλινού στρατού για την έφοδο

Ο ισραηλινός στρατός ανακοίνωσε νωρίτερα ότι δυνάμεις του άρχισαν «στοχευμένη» επιχείρηση εναντίον μαχητών της Χαμάς στο Αλ Σίφα, το μεγαλύτερο νοσοκομείο της Λωρίδας της Γάζας.

«Βάσει πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν και λόγω επιχειρησιακής αναγκαιότητας», οι δυνάμεις του Τσαχάλ, του ισραηλινού στρατού, «διεξάγουν στοχευμένη επιχείρηση ακριβείας εναντίον της Χαμάς σε συγκεκριμένη περιοχή του νοσοκομείου Σίφα», αναφέρει ανακοινωθέν του.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, στα στοιχεία του στρατού που συμμετέχουν στην επιχείρηση συμπεριλαμβάνονται μέλη «του ιατρικού σώματος» και «αραβόφωνοι» στρατιωτικοί, ενώ έγινε «ειδική εκπαίδευση» προκειμένου να «προετοιμαστούν για αυτό το περίπλοκο και ευαίσθητο περιβάλλον» με «την πρόθεση να μην πάθουν κακό άμαχοι».

Ο ισραηλινός στρατός απαίτησε ακόμη «όλοι» οι μαχητές του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος οι οποίοι, κατ’ αυτόν, βρίσκονται «μέσα» στο νοσοκομείο να «παραδοθούν».

Το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα Χαμάς επέρριψε προσωπικά στον αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν «ακέραιη την ευθύνη» για την επιχείρηση του ισραηλινού στρατού στο νοσοκομείο Σίφα, το μεγαλύτερο της Λωρίδας της Γάζας.

«Η κατοχή (σ.σ. με αυτόν τον όρο αναφέρεται η Χαμάς στο Ισραήλ) και ο πρόεδρος (των ΗΠΑ Τζο) Μπάιντεν φέρουν ακέραιη την ευθύνη για την επίθεση στο ιατρικό συγκρότημα Σίφα», ανέφερε η Χαμάς σε ανακοίνωσή της στα αραβικά.

«Τα νοσοκομεία και οι ασθενείς πρέπει να προστατεύονται», λέει η προεδρία των ΗΠΑ

Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της αμερικανικής προεδρίας δήλωσε ότι οι ΗΠΑ δεν υποστηρίζουν τη διεξαγωγή αεροπορικών πληγμάτων εναντίον οποιουδήποτε νοσοκομείου, ούτε θέλουν να δουν να εκτυλίσσονται μάχες μέσα σε οποιοδήποτε νοσοκομείο, μετά την ανακοίνωση του στρατού του Ισραήλ πως διεξάγει «στοχευμένη» επιχείρηση «ακριβείας» στο Σίφα, όπου βρίσκονται στοιβαγμένοι χιλιάδες άνθρωποι, ασθενείς, προσωπικό και εκτοπισμένοι εξαιτίας του πολέμου Ισραήλ/Χαμάς που εξακολουθεί να μαίνεται.

«Δεν υποστηρίζουμε το να χτυπηθεί νοσοκομείο από τον αέρα και δεν θέλουμε να δούμε (να διεξάγεται) μάχη μέσα σ’ ένα νοσοκομείο όπου αθώοι άνθρωποι, αβοήθητοι άνθρωποι, άρρωστοι άνθρωποι, που προσπαθούν να λάβουν την ιατρική περίθαλψη που έχουν ανάγκη, θα βρεθούν εν μέσω διασταυρούμενων πυρών», είπε σε δημοσιογράφους εκπρόσωπος του συμβουλίου εθνικής ασφαλείας του Λευκού Οίκου, που δεν θέλησε να κατονομαστεί.

Μολονότι τόνισε πως «δεν θα σχολιάσουμε λεπτομερώς ισραηλινή επιχείρηση σε εξέλιξη», συμπλήρωσε ότι «όπως έχουμε πει ήδη, τα νοσοκομεία και οι ασθενείς πρέπει να προστατεύονται», επαναλαμβάνοντας φράση του προέδρου Τζο Μπάιντεν προ ημερών.

Χιλιάδες άνθρωποι στοιβαγμένοι στο νοσοκομείο

Χιλιάδες άνθρωποι, ασθενείς, τραυματίες, μέλη του υγειονομικού στρατού κι εκτοπισμένοι εξαιτίας του πολέμου που μαίνεται από την 7η Οκτωβρίου, είναι στοιβαγμένοι στο κτιριακό συγκρότημα του νοσοκομείου Σίφα, που είναι περικυκλωμένο «απ’ όλες τις πλευρές» από τον ισραηλινό στρατό, σύμφωνα με τη Χαμάς, που έκανε λόγο για «εντατικά πυρά».

Ο Τσαχάλ λέει πως το νοσοκομείο Σίφα φιλοξενεί στρατηγικές υποδομές της Χαμάς και ότι το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα χρησιμοποιεί τον άμαχο πληθυσμό σαν «ανθρώπινη ασπίδα». Η Χαμάς το διαψεύδει.

Υπερθεματίζοντας, ο Λευκός Οίκος ανέφερε χθες Τρίτη ότι η Χαμάς και ο Παλαιστινιακός Ισλαμικός Τζιχάντ, άλλο κίνημα, έχουν εγκαταστήσει «κέντρο διοίκησης και ελέγχου» στο νοσοκομείο Σίφα.

Κατηγορία που απέρριψε η Χαμάς. «Αυτές οι δηλώσεις δίνουν πράσινο φως στην ισραηλινή κατοχή για να διαπράξει νέες βάρβαρες σφαγές στα νοσοκομεία, με σκοπό να καταστρέψει το σύστημα υγείας της Γάζας», τόνισε το παλαιστινιακό ισλαμιστικό κίνημα σε ανακοίνωσή του, συνταγμένη στα αγγλικά.

«Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, έχουμε προειδοποιήσει επανειλημμένα ότι η συνεχιζόμενη χρήση του νοσοκομείου Σίφα για στρατιωτικούς σκοπούς τερματίζει την προστασία του δυνάμει του διεθνούς δικαίου», ανέφερε χθες βράδυ ο εκπρόσωπος του ισραηλινού στρατού Ντανιέλ Χαγκαρί. Πανομοιότυπη διατύπωση συμπεριλήφθηκε στο ανακοινωθέν για την επιχείρηση, που διεξάγεται «βάσει πληροφοριών που συγκεντρώθηκαν και λόγω επιχειρησιακής αναγκαιότητας».

Τη νύχτα της Τρίτης προς Τετάρτη, το υπουργείο Υγείας στη Λωρίδα της Γάζας ανέφερε πως ειδοποιήθηκε από τον ισραηλινό στρατό για την πρόθεσή του να προχωρήσει σε έφοδο στο νοσοκομείο, στο επίκεντρο των εχθροπραξιών με μαχητές της Χαμάς τις τελευταίες ημέρες.

Ο πόλεμος Ισραήλ/Χαμάς είχε έναυσμα την άνευ προηγουμένου επίθεση που εξαπέλυσαν στο ισραηλινό έδαφος μαχητές του παλαιστινιακού ισλαμιστικού κινήματος την 7η Οκτωβρίου, με απολογισμό κάπου 1.200 νεκρούς, στην πλειονότητά τους άμαχους. Έκτοτε, ο ισραηλινός στρατός σφυροκοπεί ακατάπαυστα τη Λωρίδα της Γάζας. Με τον πόλεμο πλέον να διανύει την 40ή ημέρα του, στη Λωρίδα της Γάζας έχουν σκοτωθεί τουλάχιστον 11.320 άνθρωποι, επίσης στη μεγάλη πλειονότητά τους άμαχοι, ανάμεσά τους 4.650 παιδιά, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της Χαμάς.




Ελαιόλαδο: Ψάχνουν λάδι οι τυποποιητές – Περιπολίες στα χωράφια για να γλιτώσουν τις κλοπές

Εκτινάσσεται η τιμή του ελαιόλαδου με αποτέλεσμα να πληθαίνουν τα κρούσματα κλοπών που άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους και στη χώρα μας – Ξεκίνησε η συγκομιδή – Πολύ μειωμένη η φετινή παραγωγή – Πόσο θα πληρώσουν οι καταναλωτές το λάδι στο ράφι – Μιλούν στο Newsbomb.gr, παραγωγοί, ιδιοκτήτες ελαιοτριβείων, παραγωγοί και εκπρόσωποι συνεταιρισμών

Ενώ η συγκομιδή της ελιάς ξεκινάει δειλά – δειλά στις περισσότερες περιοχές της χώρας, οι προβλέψεις για μειωμένη απόδοση και τιμές ρεκόρ έχουν κάνει το ελαιόλαδο πολύτιμο αγαθό τόσο για τους παραγωγούς όσο και για τους καταναλωτές.

Οι πρώτες τιμές για την νέα ελαιοκομική σεζόν κυμαίνονται μεταξύ 8,50 και 9,20 ευρώ ανά κιλό χαμηλής οξύτητας έξτρα παρθένο ελαιόλαδο. Στα σούπερ μάρκετ και σε άλλους λιανοπωλητές, οι καταναλωτές βρίσκονται αντιμέτωποι με τιμές που κυμαίνονται από 9 ευρώ έως και 16 για ένα λίτρο συσκευασμένου έξτρα παρθένου ελαιολάδου.

Οι τιμές αυτές έχουν επίσης πυροδοτήσει ένα κύμα κλοπών ελαιολάδου και παράνομων πρακτικών σε ολόκληρη τη χώρα αυτό το φθινόπωρο.

Μείωση έως και 70%

Τις εκτιμήσεις του για την φετινή χρονιά κάνει στο Newsbomb.gr, ο κ. Δημήτρης Καρούμπαλης, παραγωγός και τυποποιητής ελαιόλαδου, 14 χιλιόμετρα έξω από την Καλαμάτα

Σύμφωνα με τον ίδιο: «Ξεκινήσαμε δειλά – δειλά την παραγωγή αλλά όσον αφορά τις τιμές για τη φετινή χρονιά υπάρχει μια διστακτικότητα μετά από όσα ακούγονται.

Φέτος η παραγωγή θα είναι πολύ μειωμένη σε ποσοστά που θα φτάνει και τα 70%. Θα υπάρχει πρόβλημα που θα βρούμε λάδι να καλύψουμε τις ανάγκες της τυποποίησης. Αν οι τιμές “καθίσουν” κοντά στα 8 ευρώ το κιλό τότε για τους καταναλωτές θα υπάρχουν δυσκολίες αφού στο ράφι οι τιμές θα είναι αυξημένες.

Ήδη ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών έχει στραφεί και σε άλλα λάδια οπότε δεν ξέρουμε τι θα γίνει και με τη ζήτηση τελικά».

Προβλήματα με τον δάκο λόγω ζέστης και υγρασία

Από την πλευρά του ο κ. Κώστας Δημητρακόπουλος, ιδιοκτήτης ελαιοτριβείου στην Καλαμάτα σημειώνει στο Newsbomb.gr: «Η μείωση φέτος είναι μεγάλη, θα ξεπερνάει το 50%. Όσον αφορά τις τιμές ακούγονται ότι θα πιάσουν και τα 9 ευρώ αλλά δεν μπορούμε να το πούμε με σιγουριά. Σε περίπου 10 ημέρες θα έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο. Όσον αφορά την ποιότητα θα πρέπει να πούμε ότι μέχρι ώρας φαίνεται καλή αλλά ο καιρός δεν είναι καθόλου καλός αφού ευνοείται ο δάκος με την υγρασία και τη ζέστη οπότε δεν ξέρουμε τι μέλλει γενέσθαι το επόμενο διάστημα.

Και προσθέτει: «Ο καταναλωτής εφόσον ισχύσουν αυτές οι τιμές θα βρίσκει το λάδι (το εξαιρετικά παρθένο) περίπου στα 15 ευρώ το λίτρο. Ο τενεκές πάλι θα δεν ξέρουμε τι θα γίνει αφού θα πουλάει όσο θέλει ο κάθε παραγωγός. Ωστόσο δεν πιστεύω αυτά που γράφονται για 170 – 200 ευρώ. Εμένα και τα 150 ευρώ μου φαίνονται υπερβολικά».

Με αυτό τον τρόπο κλέβουν το λάδι

Στον τρόπο με τον οποίο δρουν οι αετονύχηδες που έχουν κλέβουν τους παραγωγούς μίλησε στο Newsbomb.gr, ο κ. Γιώργος Κόκκινος, πρόεδρος του Αγροτικού Ελαιοπαραγωγικού Συνεταιρισμού «Νηλέας» στην Πύλο.

«Κλοπές έχουμε, δεν έχω όμως ακούσει να έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις το θέμα, τουλάχιστον στη Μεσσηνία. Στην Ηλεία λένε ότι υπάρχει μεγαλύτερο πρόβλημα και οι συνάδελφοι κάνουν περιπολίες το βράδυ για να προστατεύσουν την παραγωγή τους. Οι κλοπές είναι τριών ειδών. Ή κλέβουν τον καρπό που έχει συγκομιστεί και έχει παραμείνει στα χωράφια, ή τον καρπό από δέντρα ή τέλος κλέβουν ελαιόλαδο εκεί που αποθηκεύεται. Γενικότερα πάντα είχαμε τέτοια κρούσματα αλλά τώρα η αύξηση της τιμής έχει οδηγήσει πολλούς επίδοξους ληστές σε αυτές τις πράξεις», αναφέρει ο κ. Κόκκινος.

Σε σχέση με τις τιμές εκτιμά ότι: «Οι πρώτες τιμές για το έξτρα παρθένου είναι περίπου στα 8 ευρώ το κιλό και η παραγωγή είναι μειωμένη κατά 50% – 60%. Που θα φτάσει τελικά η τιμή δεν το ξέρει κανείς αλλά το ανησυχητικό είναι ότι έχει χαθεί ένα μεγάλο μερίδιο της κατανάλωσης από το έξτρα παρθένο. Πλέον πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι ελαιόλαδο παράγει και το νότιο ημισφαίριο (Αργεντινή, Χιλή κ.α.) οπότε κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις. Σε σχέση με την τιμή καταναλωτή με τιμή παραγωγού τα 8 ευρώ θα το αγοράζει από 12 και πάνω γιατί είναι και τα κόστη που προστίθενται από όλη την αλυσίδα παραγωγής».

Αυξημένο κόστος συγκομιδής

Τέλος ο κ. Γιάννης Ηλιάδης, ιδιοκτήτης ελαιοτριβείου στην περιοχή του δήμου Οιχαλίας στην Μεσσηνία αναφέρθηκε στο κόστος παραγωγής. «Η παραγωγή είναι μειωμένη κατά πολύ. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε λιγότερο ελαιόλαδο, με αυξημένο κόστος συγκομιδής. Τιμές δεν έχουν δοθεί ακόμα τόσο στην ποικιλία Μαυρολίσιο όσο και στο Κορωνέικο. Όλοι είναι σε αναμονή.

Σε σχέση με τις κλοπές ελαιολάδου θα πρέπει να πούμε ότι αν και λέγονται υπερβολές κάποια κρούσματα έχουν καταγραφεί. Οι παραγωγοί είναι λίγο ανήσυχοι οπότε κάνουν περιπολίες στα κτήματά τους το βράδυ», σημείωσε στο Newsbomb.gr.

Η κατάσταση στην Ισπανία

Η παραγωγή ελαιολάδου στην Ισπανία δεν θα ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο τόνους το καλλιεργητικό έτος 2023/24, σύμφωνα με τον Λουίς Πλάνας, αναπληρωτή υπουργό Γεωργίας, Αλιείας και Τροφίμων της Ισπανίας.

Ωστόσο, είπε ότι η παραγωγή – σύμφωνα με το Olive Oil Times – θα ξεπεράσει το ιστορικό χαμηλό των 663.000 τόνων που παρήχθησαν το 2022/2023, 54% κάτω από τον μέσο όρο των προηγούμενων τεσσάρων ετών.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ οι τιμές του ελαιολάδου σε κάποιες περιοχές της Ισπανίας έχουν μειωθεί ελαφρώς από τα υψηλά ρεκόρ της προηγούμενης περιόδου. Ειδικότερα, η τιμή στο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο μειώθηκε από 8,35 ευρώ ανά κιλό στις 14 Σεπτεμβρίου σε 8,19 ευρώ αλλά οι ειδικοί αναμένουν ότι η ανοδική τάση ίσως συνεχιστεί.

Η μείωση της παραγωγής του ελαιολάδου και οι ανησυχίες για τη σταθερή αύξηση των τιμών είχαν ως αποτέλεσμα η Ισπανίδα υπουργός Οικονομικών, Νάντια Καλβίνο να ζητήσει μέτρα για τη σταθεροποίηση των τιμών.

Μάλιστα προέτρεψε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη στην αλυσίδα εφοδιασμού ελαιολάδου να συνεργαστούν για τον έλεγχο των τιμών, καθώς το ελαιόλαδο είναι βασικό σε πολλά ισπανικά νοικοκυριά.




Ψάχνουν και για άλλα θύματα του αστυνομικού-μαστροπού από την Καβάλα – Η κόλαση που έζησε η 34χρονη

Μια γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία μπορεί να είναι ακόμα ένα θύμα του επίορκου αστυνομικού που υπηρετεί στην Υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών

Οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο ο 40χρονος αστυνομικός που συνελήφθη κατηγορούμενος ότι εξετάζει και βάζει για τουλάχιστον δύο χρόνια μια 34χρονη από το Καμερούν, δεν είναι μαστροπός – βιαστής κατά συρροή. 

Μια γυναίκα με καταγωγή από τη Ρουμανία, μπορεί να είναι ακόμα ένα θύμα του επίορκου αστυνομικού που υπηρετεί στην Υποδιεύθυνση Πεζών Περιπολιών. 

Η άτυχη γυναίκα από το Καμερούν που εμπιστεύτηκε τον 40χρονο, δεν άντεχε τον «εφιάλτη» που ζούσε στα χέρια του, και βρέθηκε κοντά στην αυτοκτονία.

 Ο υπαρχιφύλακας παρίστανε τον «φύλακα άγγελο» στην 34χρονη Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το iefimerida.gr, ο 40χρονος υπαρχιφύλακας είχε υποσχεθεί στη γυναίκα γάμο για να κρατήσει τη μόνιμη διαμονή της στη χώρα μας. 

Ο 40χρονος είχε γνωρίσει τη μετανάστευση από το Καμερούν στην περιοχή όπου υπηρετούσε, παριστάνοντας τον «φύλακα άγγελό της». Η 34χρονη βρίσκεται νόμος στην Ελλάδα με πολιτικό άσυλο και την έπεισε ότι είχε ανάγκη την προστασία του.

 Ο Γολγοθάς της κοπέλας ξεκίνησε μόλις ο 40χρονος την μετ στο σπίτι του και στη συνέχεια ξεκίνησε να την εξωθεί στην πορνεία, στο ξενοδοχείο της οδού Χαλκοκονδύλη. Απαιτούσε μάλιστα να του δίνει όλα τα χρήματα που έβγαζε. 

Η 34χρονη είχε κάνει απόπειρα αυτοκτονίας Ο υπαρχιφύλακας της ασκούσε ψυχολογικό πόλεμο, απειλώντας την με σύλληψη, απέλαση, εγκλεισμό σε ψυχιατρείο, ακόμα και θάνατο, εάν αγνοούσε τις εντολές του, ενώ την βίαζε συστηματικά και την έδερνε.

 Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από περίπου μια εβδομάδα, η 34χρονη απείλησε να πηδήξει στο κενό από το μπαλκόνι του 3ου ορόφου, μην αντέχοντας άλλο τους βιασμούς. Το τηλεφώνημα στην 34χρονη την ώρα που κατέθετε στις Αρχές

Ο 40χρονος ήθελε να ελέγχει κάθε κίνηση της 35χρονης. Ενδεικτικό είναι ότι την ώρα που η Καμερουνέζα αποκάλυπτε τον εφιάλτη της σε αστυνομικούς και ψυχολόγους το περασμένο Σάββατο, ο 40χρονος την έπαιρνε τηλέφωνο για να μάθει που βρίσκεται. 

Ακολουθώντας τις οδηγίες που της έδωσαν οι «Αδιάφθοροι» της ΕΛ.ΑΣ. η 34χρονη του είπε πως είναι με πελάτη. Οι αστυνομικοί της έδωσαν και 500 ευρώ σε προσημειωμένα χαρτονομίσματα, σε περίπτωση που ο υπαρχιφύλακας της ζητούσε το «μερίδιο» του, όπως και έγινε. 

Τότε οι αστυνομικοί εισέβαλαν στο διαμέρισμα και ακινητοποίησαν τον 40χρονο. Μέσα σε διαμορφωμένη κρύπτη στο στρώμα κρεβατιού, εντοπίστηκαν συνολικά 3.800 ευρώ, μεταξύ των χαρτονομισμάτων. 

Ο 40χρονος πήγαινε σε ραντεβού με πελάτες για να την εκδώσει με περιπολικά σύμφωνα με πληροφορίες, κάμερες έχουν καταγράψει τον κατηγορούμενο να μεταφέρει τη γυναίκα από το Καμερούν σε ραντεβού με πελάτες για να την εκδώσει, ακόμα και με περιπολικό.

 Ο 40χρονος υπαρχιφύλακας έχει καταγραφεί και από άλλα βίντεο να παίρνει χρήματα από την 34χρονη, γεγονός που επιβεβαίωσε και άλλη εκδιδόμενη. Σε βάρος του 40χρονου ασκήθηκε ποινική δίωξη για εμπορία ανθρώπων με χρήση βίας, επιβολή και κατάχρηση εξουσίας κατ’ εξακολούθηση και βιασμό κατ’ εξακολούθηση. 

Η σοκαριστική καταγγελία της 34χρονης για τον αστυνομικό Η κοπέλα από το Καμερούν, περιέγραψε το σκηνικό του τρόμου που βίωνε καθημερινά στα χέρια του υπαρχιφύλακα, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

Ο αστυνομικός δεν ήθελε να φύγω από αυτόν. Συνέχεια με χτυπάει, παίρνει τα λεφτά μου, να του πληρώνω το σπίτι, να του πληρώνεις το αμάξι… 20.000 ευρώ για να παντρευτώ μαζί του, μετά λέει θέλει 50.000 για να παντρευτείς μαζί μου. 

Ζητάει 20 ευρώ κάθε μέρα και μετά αλλάζει, λέει 50 ευρώ κάθε μέρα και μετά αλλάζει, θέλει 100 ευρώ. Ήθελε να με σκοτώσει, με κρατούσε από τον λαιμό δυνατά», είπε η κοπέλα από το Καμερούν. 

Κατήγγειλε επίσης ότι ο αστυνομικός, ο οποίος τέθηκε σε διάθεση, τη βίαζε καθημερινά, ενώ ο εφιάλτης της διήρκησε δύο ολόκληρα χρόνια, και πρόσφατα αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει. 

Η γυναίκα εξομολογήθηκε τον εφιάλτη σε μια φίλη της, η οποία πήγε στους άνδρες των Εσωτερικών Υποθέσεων ενώ κατήγγειλε ότι ο αστυνομικός την πήγαινε στα ραντεβού με τους πελάτες στο κέντρο της Αθήνας και την περίμενε να τελειώσει, ενώ πολλές φορές περνούσε από το σημείο με το υπηρεσιακό όχημα, για να βεβαιωθείτε ότι εργάζεται. 

Η κοπέλα από το Καμερούν αποκάλυψε ότι ο αστυνομικός ήθελε να πάει με το αφεντικό του, που είναι αστυνομικός. «Να κάνω έρωτα μαζί του για να με προσέχει, γιατί είναι ένας πολύ δυνατός…» είπε η 34χρονη.  voria.gr  




Νέα Φιλαδέλφεια: Νέα εντάλματα σύλληψης για χούλιγκαν – Ψάχνουν το σημείο που δέχτηκε τη μαχαιριά ο Μιχάλης

Οι εξελίξεις τρέχουν για τη σύλληψη του δολοφόνου του φιλάθλου της ΑΕΚ Μιχάλη Κατσουρή, στα αιματηρά επεισόδια με Κροάτες και Έλληνες χούλιγκαν στη Νέα Φιλαδέλφεια

Σύμφωνα με το Star έρχονται νέα εντάλματα σύλληψης για Κροάτες και για Έλληνες χούλιγκαν, καθώς δεν έχουν συλληφθεί όλοι οι συμμετέχοντες στα επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια που έχασε τη ζωή του ο Μιχάλης Κατσουρής.

Σύμφωνα με το Star, έχει ήδη εκδοθεί ένταλμα σύλληψης για τον Έλληνα κατηγορούμενο με τα αρχικά Α.Δ., η εμπλοκή του οποίου προκύπτει μέσα από αναρτήσεις του στα social media, όπου υποστηρίζει πως είχε συμμετοχή στα επεισόδια και αναζητείται από τις Αρχές για να συλληφθεί.

Σήμερα αναμένεται να εκδοθούν και άλλα εντάλματα σύλληψης για Κροάτες που έχουν ταυτοποιηθεί μέσα από τα οχήματα που έχει κατασχέσει η Αστυνομία. Σύμφωνα με το Star, πρόκειται για 4 με 5 νέα εντάλματα σύλληψης, δείχνοντας πως αυξάνονται οι κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του Μιχάλη.

Πάνω από 20 αντικείμενα που χρησιμοποιήθηκαν στα επεισόδια φέρουν κηλίδες αίματος
Έχουν προφυλακιστεί συνολικά 105 χούλιγκαν και πλέον οι έρευνες της ΕΛ.ΑΣ εστιάζονται στο οπτικό υλικό που έχει συγκεντρωθεί από τις κάμερες της Νέας Φιλαδέλφειας, που βρίσκονται περιμετρικά του γηπέδου της ΑΕΚ, στα φονικά αυτοσχέδια αντικείμενα που βρέθηκαν στον χώρο των επεισοδίων και στην εξέταση DNA των συλληφθέντων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Mega, 20 – 25 αντικείμενα που έχουν συλλεχθεί από τις Αρχές γύρω από το γήπεδο και τα οποία αποτυπώνονται σε φωτογραφίες που εξασφάλισε το MEGA, εξετάζονται από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια καθώς φέρουν κηλίδες αίματος.

Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, θα συγκριθούν με αυτά που ανέκυψαν από τον άτυχο 29χρονο και με αυτά που θα βγουν μετά την ανάλυση αίματος που έχει βρεθεί στην άσφαλτο και στον πεζόδρομο μπροστά από το την OPAP Arena.

Η Αστυνομία προσπαθεί με την ανάλυση DNA να αντλήσει πληροφορείς για το ποια είναι τα θύματα της επίθεσης, καθώς πέρα από τον 29χρονο τραυματίστηκαν και άλλα άτομα αλλά και ποιοι είναι οι δράστες που κρατούσαν τα φονικά όπλα.

Ψάχνουν το σημείο που δολοφονήθηκε ο Μιχάλης

Οι Αρχές αναζητούν απαντήσεις από τις αναλύσεις σχετικά με το πιο ήταν το σημείο που δέχθηκε την επίθεση με το μαχαίρι και άρχισε να αιμορραγεί ο Μιχάλης Κατσουρής, μέχρι να ξεψυχήσει έξω από το περίπτερο στο οποίο κατέφυγε.

Να σημειωθεί ότι αναμένονται και τα αποτελέσματα DNA από τα δύο πτυσσόμενα μαχαίρια που έχουν κατασχεθεί από δύο συλληφθέντες χούλιγκαν, και το αν κάποιο από αυτά χρησιμοποιήθηκε στη δολοφονία του 29χρονου.

Τα κινητά τηλέφωνα των χούλιγκαν ίσως «δείξουν» τον δολοφόνο του Μιχάλη

Οι αστυνομικοί έχουν συλλέξει πολλές πληροφορίες από τα κινητά τηλέφωνα των συλληφθέντων, που έχουν κατασχεθεί. Με την άρση του απορρήτου ευελπιστούν να εντοπίσουν ακόμα περισσότερα και να φτάσουν μέχρι το φονικό χτύπημα στον 29χρονο οπαδό της ΑΕΚ.

Οι αστυνομικοί, που έχουν εξετάσει σπιθαμή προς σπιθαμή τις εικόνες από τα βίντεο που έχουν συλλέξει, καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ο Κατσουρής δέχθηκε τη μοιραία μαχαιριά σε σημείο που δεν έχει καταγραφεί από τις κάμερες. Χωροταξικά, το κατατάσσουν σε κομμάτι του πεζόδρομου στην Πατριάρχου Κωνσταντίνου, εκεί που ξεκίνησε η επίθεση του τάγματος των Κροατών και Ελλήνων χούλιγκαν.

Το «πράσινο φως» από την εισαγγελία για να ανοίξουν τα κινητά τηλέφωνα των 105 συλληφθέντων, το οποίο θα δοθεί το επόμενο διάστημα, ενδεχομένως και να βοηθήσει στην ταυτοποίηση του δράστη.

Οι χούλιγκαν συνηθίζουν να βιντεοσκοπούν τα «κατορθώματά» τους και να τα αναρτούν στα κανάλια τους, για να επιδεικνύουν την επικράτησή τους επί των αντιπάλων. Εκεί ελπίζουν οι αστυνομικοί ότι θα κρύβεται και ο… μαχαιροβγάλτης που έκοψε το νήμα της ζωής του Μιχάλη Κατσουρή.

Τα GPS στα κινητά των Κροατών «χαρτογραφούν» τις κινήσεις τους

Την ίδια στιγμή, το Star παρουσίασε ρεπορτάζ αναφορικά με την αναζήτηση που έκανε ένας από τους συλληφθέντες Κροάτες, ο οποίος συνελήφθη μαζί με ακόμα τέσσερις συμπατριώτες του στην Ηγουμενίτσα και ο οποίος έδωσε οικειοθελώς το κινητό του στις Αρχές.

Στο κινητό έχουν αποτυπωθεί τα ψηφιακά ίχνη από τις αναζητήσεις μέσω Google Maps που έκανε από το Ζάγκρεμπ για την Αθήνα και την Πάτρα, όπως επίσης και για μία διεύθυνση στους Αμπελόκηπους και άλλη μία διεύθυνση στο Μαρούσι. Τελικός προορισμός στους χάρτες του Κροάτη ήταν ο σταθμός «Ειρήνη». Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι εντοπίστηκαν βαν Κροατών στην «Ειρήνη», εκεί που δόθηκε καταφανώς το ραντεβού των χούλιγκαν της Ντιναμό με αυτούς του Παναθηναϊκού για να ξεκινήσει η πορεία ως τον Περισσό και από κει στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Εξάλλου, υπάρχουν στοιχεία για τη διαδρομή που ακολούθησαν οι πέντε Κροάτες για να φύγουν από την Αθήνα προς την Ηγουμενίτσα. Στην κατοχή τους βρέθηκαν και δεδομένα από GPS που αποκαλύπτουν ότι έψαχναν πάρκινγκ αυτοκινήτων στο Μπάρι της Ιταλίας.

iefimerida.gr

 

 




Αλεξανδρούπολη: Ψάχνουν τις ξαπλώστρες μέσα στη θάλασσα στην Αγία Παρασκευή Μάκρης

Οι δυνατοί νοτιάδες που επικράτησαν χθες το βράδυ στο Θρακικό Πέλαγος, έπληξαν τις παραλίες της Αλεξανδρούπολης σηκώνοντας μεγάλα κύματα που με την ορμή του ανέμου βγαίνουν για δεκάδες μέτρα στην ακτή.

Δείτε video :