Μετά τις 5 Οκτωβρίου θα προβληθεί η ταινία “Αδέσποτα Κορμιά” στο Αντιγόνη Βαλάκου
Μετά τις 5 Οκτωβρίου θα προβληθεί η ταινία-ντοκιμαντέρ “Αδέσποτα Κορμιά” στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου στην Καβάλα.
Την είδηση μετέφερε πριν από λίγο στο Radio ENA 90,5 και στον Απόστολο Ατζεμιδάκη ο Δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης ο οποίος τόνισε ότι η ταινία θα προβληθεί κανονικά παρά τις όποιες αντιδράσεις έχουν υπάρξει από μερίδα πολιτών της Καβάλας.