Κοινοτικό Κατάστημα Σωτήρος | Ανάκληση Σχεδίου Μετεγκατάστασης του ΕΚΑΒ Θάσου λόγω Χωροταξικών Προβλημάτων

Για το καλοκαίρι του 2024, το ΕΚΑΒ Θάσου εξέτασε το ενδεχόμενο να μετεγκατασταθεί στο κτίριο της πρώην κοινότητας Σωτήρος, προκειμένου να λειτουργήσει ως έδρα των ασθενοφόρων και του προσωπικού του. Αν και ο Δήμος Θάσου αποφάσισε να παραχωρήσει τον χώρο, αποδείχθηκε ότι αυτός ήταν μικρός και ανεπαρκής για τις ανάγκες του ΕΚΑΒ.

Παρά τον αρχικό σχεδιασμό του Ιουνίου, στο τέλος Ιουλίου το διοικητικό συμβούλιο του ΕΚΑΒ αποφάσισε να ανακαλέσει το σχέδιο μετεγκατάστασης. Η απόφαση αυτή βασίστηκε σε διαπιστώσεις που προέκυψαν κατά τον επιτόπιο έλεγχο, όπου διαπιστώθηκε ότι οι παραχωρηθέντες χώροι δεν επαρκούσαν για τη στέγαση των υπαλλήλων. Το Παράρτημα Καβάλας του ΕΚΑΒ εισηγήθηκε την ανάκληση της απόφασης λόγω της ανεπάρκειας των χώρων στέγασης.

Παρά την ανάκληση του σχεδίου, οι συζητήσεις μεταξύ των εκπροσώπων του ΕΚΑΒ και του Δήμου Θάσου συνεχίζονται. Αυτή τη στιγμή εξετάζεται η κατασκευή νέου κτιρίου, το οποίο θα λειτουργεί ως βάση του ΕΚΑΒ, στην περιοχή του δασυλλίου του Πρίνου. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το ένα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ βρισκόταν στο Κέντρο Υγείας Πρίνου, ενώ το δεύτερο ήταν τοποθετημένο στην περιοχή της Παναγίας.




Αντιπεριφερειάρχης Δράμας | Καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων του Δήμου Κάτω Νευροκοπίου

Στο πλαίσιο συναντήσεων εργασίας με φορείς και επισκέψεων στους Δήμους του Νομού Δράμας, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδης, συνοδευόμενος από μηχανικούς της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, επισκέφτηκε την Τρίτη 16 Απριλίου τον Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου κ. Ελευθέριο Ταμπουρίδη, παρουσία του Αντιδημάρχου Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών κ. Γεώργιου Μίρκου, του Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Καθημερινότητας, Συντήρησης, Αθλητισμού κ. Γεώργιου Στεφανίδη, και του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ησαΐα Χατζηκωνσταντίνου.

Στη συνάντηση, η οποία διεξήχθη σε άριστο κλίμα, έγινε μια διεξοδική καταγραφή και ιεράρχηση των προβλημάτων του Δήμου και συμφωνήθηκε η άμεση ανάληψη δράσης με προτεραιότητα την βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη μέσα από μια εποικοδομητική συνεργασία.




Σε αναμονή για την επίλυση σειράς προβλημάτων οι αγρότες του Δήμου Παγγαίου

Tα προβλήματα του αγροτικού τομέα συνεχίζονται σε όλη την χώρα όπως και στην Π.Ε Καβάλας, με τους αγρότες του Δήμου Παγγαίου ακόμα να βρίσκονται σε αναμονή για την επίλυση παλαιότερων προβλημάτων αλλά και αποζημιώσεων για τα προβλήματα αυτά. Σύμφωνα μάλιστα με τον πρ. του αγροτικού Συλλόγου Παγγαίου, κ. Γρηγόρη Γρουζίδη οι οαγροτικοί σύλλογοι έχουν κάνει αρκετές ενέργειες για να βρούν λύση στα ζητήματ τους και μάλιστα πριν απο λίγες ημέρες οι ίδιοι έφτασαν μέχρι και το Υπουργείο.

Την ίδια ώρα εκτός απο την αναμονή για τα κονδύλια οι αγρότες τον μήνα Απρίλιο αναμένουν να λάβουν και κάποιες βοηθητικές επιδοτήσεις.




«Δεν θα πάμε στον πρωθυπουργό για καφέ, θέλουμε επίλυση των προβλημάτων μας», λένε αγρότες στον Μητσοτάκη

«Δεν θα πάμε να δούμε τον πρωθυπουργό για καφέ, θέλουμε επίλυση των προβλημάτων μας», είναι το μήνυμα που έστειλε ο Λάμπρος Τσέκας, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Τρικάλων «Η Άνοιξη», σε δηλώσεις του στο Πρώτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας 91,6 και 105,8, στο δημοσιογράφο Θάνο Σιαφάκα και στην εκπομπή «Το GPS της Επικαιρότητας», σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες, τις κινητοποιήσεις και τα μπλόκα που προγραμματίζουν σε εθνικές και σε επαρχιακές οδούς.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στην αρχή της συνομιλίας του με τον δημοσιογράφο «εμείς είπαμε ότι θα έρθουμε σε συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Αυτό αποφάσισε η χτεσινή μας πανελλαδική σύσκεψη στη Νίκαια της Λάρισας με συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, ότι εφόσον υπάρχει πρόθεση να δοθούν λύσεις στα προβλήματά μας, σαφώς και θα κάτσουμε να συζητήσουμε. Δεν θα πάμε απλά να πιούμε καφέ, να δεχτούμε ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη και να μας πούνε δεν υπάρχουν δημοσιονομικά περιθώρια. Όχι σε τέτοιο διάλογο δεν πάμε. Θέλουμε να συζητήσουμε επί της ουσίας. Είναι ζήτημα επιβίωσης».

«Θα κλείσουμε της Εθνικές αλλά όχι σε 24ωρη βάση – Δεν θα κοπεί η Ελλάδα στα δύο»

«Ναι, λοιπόν θα κλείνουν οι εθνικές, όπως έχουν κλείσει και εδώ στα Τρίκαλα που είμαστε και οι Τρικάλων, Καλαμπάκας και οι Λάρισας Τρικάλων, όπως κάνουν οι συνάδελφοι στην Καρδίτσα και πάει λέγοντας. Τώρα, όσον αφορά την διάρκεια του κλεισίματος, εντάξει, δεν μπορούμε να κάτσουμε και με ένα χρονόμετρο στο χέρι. Άλλωστε, αυτό είναι κάτι που θα το αποφασίσει το κάθε μπλόκο. Δεν είναι το αίτημά μας να έρθουμε σε αντιπαράθεση με κανέναν άνθρωπο που θέλει να περάσει την εθνική. Τον ελληνικό λαό τον έχουμε και τον θέλουμε στο πλευρό μας.

Άλλωστε γέννημα από τους αγρότες είναι». Ερωτηθείς τέλος, για το αν αυτοί οι αποκλεισμοί των δρόμων θα έχουν έναν συμβολικό χαρακτήρα, ότι δεν θα είναι δηλαδή ένας μόνιμος αποκλεισμός της Εθνικής και ότι δεν θα κοπεί η Ελλάδα στα δύο ο κ. Τσέκας απαντά «όχι, τέτοια απόφαση έως τώρα, δεν έχουμε».

πηγή: Newsbeast.gr




Χαλκερό | Άμεση επίλυση προβλημάτων ζητούν οι κατοικοί

Οι αγέλες αδέσποτων ζωών, οι ασφαλτοστρώσεις και η δημιουργία μιας παιδικής χαράς στην πλατεία του χωρίου, είναι απο τα κεντρικά προβλήματα που απασχολούν τους κατοίκους του χωρίου Χαλκερό. Ενα χώριο το οποίο ανήκει στον Δήμο Καβάλας και σύμφωνα με τον πρόεδρο του χωρίου κ. Σάββα Χατζηβασιλειάδη κανένας δεν φρόντίζει στην επίλυση των προβλημάτων των κατοίκων παρόλες τις ενέργειες που έχει κάνει ο ίδιος γραπτός απο απο την Δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας.

 




Αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας του Βυζαντινού Μουσείου Διδυμοτείχου, λόγω προβλημάτων στον κλιματισμό

Η Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου ενημερώνει το κοινό ότι λόγω τεχνικών προβλημάτων σε μία από τις μονάδες του συστήματος ψύξης, το ωράριο λειτουργίας του Βυζαντινού Μουσείου Διδυμοτείχου αλλάξει για τις επόμενες τρεις ημέρες.Συγκεκριμένα διαμορφώνεται ως εξής:

Παρασκευή 21 Ιουλίου και Κυριακή 23 Ιουλίου 2023: 08.30 – 12.00
Σάββατο 22 Ιουλίου 2023: 18.00 – 20.30
Η Εφορεία ζητεί συγγνώμη για την αναστάτωση ενημερώνοντας ότι καταβάλει κάθε προσπάθεια για τη γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος.

Πηγή : evros-news.gr