Πρωτοβουλία Τοψίδη για τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα στην ΑΜΘ

Ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστας Τσιάρας επισκέφθηκε την Αλεξανδρούπολη, όπου συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη με παραγωγικούς φορείς, έπειτα από πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη.

Στη συνάντηση συμμετείχαν αγρότες, κτηνοτρόφοι, αλιείς, μελισσοκόμοι και ελαιοπαραγωγοί, καθώς και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και θεσμικών φορέων.

Ο Υπουργός τόνισε τη βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει τον πρωτογενή τομέα, παρουσιάζοντας τις πολιτικές του ΥΠΑΑΤ για την αντιμετώπιση των κρίσιμων ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί της περιοχής. Στο επίκεντρο βρέθηκαν το αυξημένο κόστος παραγωγής, οι επιπτώσεις των πυρκαγιών του 2023, η ανάγκη για αναπτυξιακά έργα υποδομών και η πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία.

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, Χριστόδουλος Τοψίδης, παρέδωσε στον Υπουργό επιστολή με αίτημα για την αναστολή των ληξιπρόθεσμων οφειλών των κτηνοτρόφων προς το Δημόσιο και τις τράπεζες, τονίζοντας ότι η ρύθμιση αυτή είναι ζωτικής σημασίας για τη βιωσιμότητα του κλάδου.

Η Περιφέρεια, όπως ανέφερε ο κ. Τοψίδης, δρομολογεί σημαντικά έργα αρδευτικών υποδομών, ενεργειακής εξοικονόμησης και αναδασμών, ενώ βρίσκεται σε συνεχή συνεργασία με το ΥΠΑΑΤ για την εξεύρεση άμεσων λύσεων στα προβλήματα των παραγωγών. Η σύσκεψη επιβεβαίωσε την ανάγκη για στοχευμένα μέτρα στήριξης, με όλους τους συμμετέχοντες να ζητούν έμπρακτες παρεμβάσεις από την Πολιτεία.




Εξαγγελία προγράμματος για ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα ενίσχυσης του πρωτογενούς τομέα της χώρας, το οποίο στοχεύει στην αναβάθμιση της αγροτικής παραγωγής και την ενίσχυση των κτηνοτρόφων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη δημιουργία θερμοκηπίων, τη στήριξη και αποζημίωση των κτηνοτρόφων, καθώς και τη χρηματοδότηση σημαντικών υποδομών για τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτικού τομέα. Εν μέρει χρηματοδοτούμενο από τα ευρωπαϊκά κονδύλια και εθνικούς πόρους, το πρόγραμμα έχει στόχο να δώσει νέο δυναμισμό στις αγροτικές περιοχές της Ελλάδας, με έμφαση σε καινοτόμες πρακτικές και βιώσιμες λύσεις.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των θερμοκηπίων, τα οποία αποτελούν έναν από τους πιο αποδοτικούς τρόπους για την εντατική καλλιέργεια φυτών και την εξασφάλιση σταθερής παραγωγής ανεξαρτήτως των κλιματικών συνθηκών. Ο στόχος είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η διαφοροποίηση των καλλιεργειών και η βελτίωση των συνθηκών εργασίας για τους αγρότες. Οι επενδύσεις σε θερμοκήπια αναμένονται να συμβάλλουν στην προώθηση της καινοτομίας στον τομέα της αγροτικής παραγωγής, παρέχοντας στους παραγωγούς τα κατάλληλα εργαλεία για τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και βιολογικών μεθόδων καλλιέργειας.

Με τη συνδρομή του προγράμματος, η κυβέρνηση σκοπεύει να στηρίξει τους κτηνοτρόφους που πλήττονται από τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και των εξωτερικών παραμέτρων που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα των κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων. Οι αποζημιώσεις θα διατεθούν για την κάλυψη των ζημιών που προκαλούνται από ακραία καιρικά φαινόμενα και άλλες φυσικές καταστροφές, ενώ παράλληλα θα υπάρξει ενίσχυση για την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών και τη βελτίωση των υποδομών των κτηνοτροφικών μονάδων. Ο στόχος είναι να εξασφαλιστεί η μακροχρόνια βιωσιμότητα των κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων και η ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανάπτυξη έξι μεγάλων έργων υποδομής σε διάφορες περιοχές της χώρας, που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής. Ένα από τα σημαντικότερα έργα θα υλοποιηθεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΑΜΘ), μια περιοχή με σημαντικό αγροτικό και κτηνοτροφικό δυναμικό. Το έργο αυτό αναμένεται να προσφέρει σημαντική ώθηση στην τοπική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και ενισχύοντας την παραγωγική ικανότητα της περιοχής. Τα έργα θα περιλαμβάνουν σύγχρονα αρδευτικά συστήματα, βελτίωση υποδομών αποθήκευσης και επεξεργασίας αγροτικών προϊόντων, καθώς και την ενίσχυση των δικτύων μεταφοράς προϊόντων προς τις αγορές.

Η στρατηγική αυτή αναμένεται να φέρει πολλαπλά οφέλη για την αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή στην Ελλάδα. Από τη μια, θα ενισχυθεί η παραγωγικότητα και η ανταγωνιστικότητα του τομέα, από την άλλη θα βελτιωθεί η ποιότητα ζωής για τους κατοίκους των αγροτικών περιοχών μέσω της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας και της ενίσχυσης των υποδομών. Παράλληλα, το πρόγραμμα θα συμβάλλει στην ενίσχυση της βιωσιμότητας και της ανθεκτικότητας των τοπικών οικονομιών απέναντι στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής.

Αυτό το πολυδιάστατο πρόγραμμα ενίσχυσης του πρωτογενούς τομέα αναμένεται να αποτελέσει τον καταλύτη για την αναμόρφωση της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής στην Ελλάδα, προσφέροντας τις κατάλληλες υποδομές και πόρους για την επίτευξη ενός βιώσιμου και αναπτυξιακού μέλλοντος.




Τέσσερα μέτρα στήριξης του πρωτογενούς τομέα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη στην 88η ΔΕΘ

Στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τέσσερα μέτρα που αφορούν τον πρωτογενή τομέα, με στόχο την ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής και τη στήριξη των αγροτών. Τα μέτρα αυτά περιλαμβάνουν:

Μονιμοποίηση της επιστροφής του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο αγροτικό πετρέλαιο: Από το 2025, τα ποσά θα επιστρέφονται με δίκαιο και αναλογικό τρόπο, λαμβάνοντας υπόψη τις προτάσεις των αγροτών.Ευέλικτο σύστημα διαχείρισης κόκκινων δανείων για αγρότες και συνεταιρισμούς: Θα μειώνονται οι τόκοι και θα καταργείται μέρος του κεφαλαίου, ενώ θα δίνεται η δυνατότητα αναχρηματοδότησης και εξάλειψης εμπράγματων βαρών.

Πρόγραμμα 600 εκατομμυρίων ευρώ για αύξηση θερμοκηπιακών καλλιεργειών: Στόχος είναι η ραγδαία αύξηση της παραγωγικότητας και η μείωση της κατανάλωσης νερού, με έμφαση στις συνθήκες κλιματικής κρίσης.Σχέδιο ανταλλαγής δημόσιων γαιών: Αδρανείς δημόσιες εκτάσεις θα παραχωρηθούν σε επενδυτές για θερμοκηπιακές καλλιέργειες υψηλής αξίας, ενισχύοντας την εξαγωγική αγροδιατροφική παραγωγή.Με τα μέτρα αυτά, η κυβέρνηση στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των Ελλήνων αγροτών.




Απολογισμός έργου στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων από τον Αντιδήμαρχο Πρωτογενούς Τομέα, Θόδωρο Παπαδόπουλο

Τον Απολογισμό του έργου που επιτελέστηκε την προηγούμενη τετραετία στην Δημοτική Ενότητα Φιλίππων και όσα περιλαμβάνει το Πρόγραμμα της παράταξης ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΗΜΟΣ για την επόμενη πενταετία ανέφερε, σε συνέντευξη Τύπου, το μεσημέρι της Δευτέρας 2 Οκτωβρίου, ο Αντιδήμαρχος Πρωτογενούς Παπαδόπουλος και Κοινότητες, Θόδωρος.

Η συνέντευξη, που φιλοξενήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Αμυγδαλεώνα (Καπνομάγαζο), δόθηκε η παρουσία του Δημάρχου, Θόδωρου Μουριάδη. 

Ο Αντιδήμαρχος επισήμανε ότι η Δημοτική Ενότητα απέκτησε υπαλλήλους, που ασχολούνται μονίμως με την επίλυση προβλημάτων καθημερινότητας, αλλά και με τη συντήρηση κοινόχρηστων χωρών.

 Όσον αφορά τα μεγάλα έργα, έκανε αναφορά στην ανακατασκευή του Γυμνασίου Κρηνίδων και του κλειστού γυμναστηρίου Αμυγδαλεώνα, την αναβάθμιση του πηλοθεραπευτηρίου, την κατασκευή νέου κυνοκομείου στην περιοχή του Ζυγού, όπως και της μονάδας κομποστοποίησης στις Κρηνίδες. 

Επίσης, έκανε μνεία στα έργα οδοποιίας, στην κατασκευή πλατειών, παιδικών χαρών στα περισσότερα χωριά, καθώς και στα έργα που αναφέρονται στον αγροτικό τομέα. 

Ιδιαίτερη αναφορά, τέλος, έκανε στα σημαντικά έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, που εκτέλεσε η ΔΕΥΑΚ, ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για το εμβληματικό έργο, που θα σημαδέψει τη δημαρχία Μουριάδη, την Ενεργειακή Κοινότητα.

 Κείμενο ομιλίας «Προσπαθώντας να κάνω μια αναδρομή στην τετραετία που μας πέρασε που ξεκινήσω αναφέροντας το γεγονός ότι από την αρχή της θητείας μου δεν υπήρχε ουσιαστική υπηρεσία καθημερινότητας στη δημοτική ενότητα Φιλίππων. 

Η περίοδος με τους υδρονομίες και την κοινωφελή εργασία τελείωνε στις 30 Σεπτεμβρίου και δεν απέμενε κανείς σχεδόν να αντιμετωπίσει στοιχειώδη καταστάσεις που αφορούσαν την καθαριότητα και τα μικροπροβλήματα που προκύπτουν.

 Τότε ήμασταν στην ευχάριστη θέση να προσλάβουμε καινούργιο προσωπικό το οποίο διαμοιράστηκε αναλογικά στις δημοτικές ενότητες. Ταυτόχρονα προσλήφθηκε προσωπικό με το πρόγραμμα πλησίον της σύνταξης ενώ όλοι οι υδρονομικοί ήταν στα χωριά να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα. 

Πλέον, με το μέριμνα του Δημάρχου, υπάρχουν σε όλα τα χωριά αρκετά άτομα, καθόλη τη διάρκεια του έτους, υπό τη διαχείριση μου αλλά και των προέδρων των κοινών διαφορετικών την κομματική τους ταυτότητα, να αντιμετωπίσουν τα μικροπροβλήματα των χωριών.

 Το εργατικό προσωπικό δεν απασχολούσε μόνο στην καθαριότητα αλλά και στη συντήρηση όλων των υποδομών που υπάρχουν στην περιοχή. Με αυτό το προσωπικό ανακατασκευάσαμε και συντηρήσαμε πολλούς κοινόχρηστους, χώρους, πάρκα, πεζοδρόμια, πλατείες κ.α. σε όλους τους οικισμούς.

 Πιστεύω ότι ο κόσμος διαπιστώνει ότι αυτήν την τετραετία δόθηκε μεγάλη προσοχή στην καθημερινότητα και αυτό το εισπράττω καθημερινά. Για τα μεγάλα έργα τολμώ να πω ότι στο τεχνικό πρόγραμμα που πραγματικά είναι αναλογικά πολύ μικρότερο από τις δεκαετίες πριν το 2010, η δημοτική ενότητα Φιλίππων πήρε πολύ περισσότερα από ότι παλαιότερα. 

Το γυμνάσιο Κρηνών ανακατασκευάζεται πλήρως χωρίς ο Δήμος να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ, και πολύ γρήγορα είναι ένα σύγχρονο, ασφαλές, ενεργειακά αναβαθμισμένο και λειτουργικό παιδαγωγικό ίδρυμα χωρίς τα προβλήματα που είχαμε τα τελευταία χρόνια. 

Ένα άλλο έργο πολύ σημαντικό για την περιοχή μας είναι η αναβάθμιση του πηλοθεραπευτηρίου Κρηνίδων το όποιος ξεκίνησε και θα κορυφωθεί μετά τη λουτρική περίοδο. 

Θα κατασκευαστούν δέκα νέοι οικίσκοι προς αντικατάσταση των πεπαλαιωμένων τροχόσπιτων, πισίνα με ιαματικό νερό, υποδομές για ατομική πηλοθεραπεία και λουτροθεραπεία, αναμόρφωση της ρεσεψιόν, λειτουργεί νέου χώρου για το εστιατόριο κ.λπ. 

Πλέον το πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων που αποτελεί ένα σύγχρονο θερμαλιστικό κέντρο που παρέχει πολλαπλές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πελάτες του.

Το νέο κυνοκομείο που κατασκευάζεται στο αγρόκτημα του Ζυγού και θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους, έχει πλέον αποκτήσει μορφή και θα αποτελέσει ένα σύγχρονο κέντρο που θα φιλοξενήσει τα αδέσποτα της περιοχής και που παρέχονται πολιτισμικές υπηρεσίες φροντίδας, ιατρικής περίθαλψης κ.λπ. 

Ένα ακόμη πρόβλημα που είχαμε ειδικά εμείς στους οικισμούς, αυτό της ανακύκλωσης των βιολογικών αποβλήτων λύνεται με την κατασκευή της μονάδας κομποστοποίησης στις Κρηνίδες. Ήδη το κτίριο έχει ολοκληρωθεί και απομένει η κατασκευή της περίφραξης και η προμήθεια των μηχανημάτων θρυμματισμού και κομποστοποίησης. 

Στον τομέα της οδοποιίας πρέπει να αναφέρουμε ότι έγιναν δύο έργα αστικής οδοποιίας συνολικού προϋπολογισμού πάνω από 1,4 εκατομμύρια ευρώ και ασφαλώς στρώθηκαν περισσότερα από 10 χιλιόμετρα δρόμων.

Μέριμνα δόθηκε ειδικά στα σημεία των οικισμών που υπάρχουν χωματόδρομοι και πλέον αυτοί είναι πολύ λιγότεροι και πιστεύω ότι με μια ταυτόσημη προϋπολογισμού εργολαβία θα εξαλειφθούν εντελώς.

 Στον Αμυγδαλεώνα ανακατασκευάστηκε το κλειστό γυμναστήριο και πλέον αποτελεί σύγχρονο αθλητικό κέντρο λιγότερο γυμναστήριο ενώ συντάσσεται ήδη μια μελέτη για τη δημιουργία ενός ανοιχτού αθλητικού κέντρου στον εξωτερικό χώρο του με γήπεδα μπάσκετ, βόλευ, τένις κ.λπ. 

Η καινούργια πλατεία έχει παραδοθεί στον κόσμο του Αμυγδαλεώνα, ενώ το ΚΕΠ λειτουργεί εδώ και δύο χρόνια στο ισόγειο της ανακαινισμένης κοινότητας του οικισμού. Επίσης ανακαινίστηκαν οι κοινότητες της Λυδίας και της Λιμνιάς, το ιατρείο των Φιλίππων, το νηπιαγωγείο της Λυδίας ενώ ένα καινούργιο νηπιαγωγείο λειτουργεί στο Κρυονέρι και φιλοξενεί τα νήπια του Ζυγού και του Κρυονερίου. 

Ταυτόχρονα εξελίσσεται το έργο κατασκευής δύο νέων πλατειών στο Κρυονέρι και στους Φιλίππους, η ανακατασκευή τριών πλατιών (στο Ζυγό, στη Λυδία και στο Δάτο) και η κατασκευή ενός πεζοδρομίου μήκους 400μ. στις Κρηνίδες. 

Κατασκευάστηκαν και παραδόθηκαν έξι νέες παιδικές χαρές (Λυδία, Φίλιπποι, Κρυονέρι, Ζυγός, Πολύστυλο και Δάτο) και κατασκευάζονται άλλες δύο στο Νέο Ζυγό και στο Σταυρό Αμυγδαλεώνα. 

Επίσης κατασκευάστηκαν τοιχία αντιστήριξης (Ζυγό και Φίλιπποι), και επιλύθηκαν το πρόβλημα των πλημμυρών στο βόρειο τμήμα των Κρηνίδων και στους Αμυγδαλεώνα με την κατασκευή έργων, τοποθετήθηκαν στάσεις υπεραστικών λεωφορείων, ανακατασκευάστηκαν οι χώροι πολλαπλών χρήσεων στον Ζυγό, το σχολείο πάλης στο Νέο γυμνάσιο. το ηρώο των Κρηνίδων, κατασκευάστηκε γήπεδο μπάσκετ στο Δάτο. τοποθετήθηκαν εκατοντάδες λάμπες LED και πολλά ακόμη. 

Στον αγροτικό τομέα κατασκευάστηκε η νέα γέφυρα στον βιολογικό του Δάτου και έγιναν επεκτάσεις δικτύων άρδευσης σε μήκος περισσότερο από έξι χιλιόμετρα. Δόθηκαν άδειες χρήσης νερού σε περισσότερες από 20 γεωτρήσεις, ανορύχθηκαν δύο νέες γεωτρήσεις άρδευσης (Ζυγός, Δάτο) και τοποθετήθηκαν 7 ινβέρτες για τον έλεγχο της κατανάλωσης ανάλογα με τη ζήτηση. 

Ξεκίνησαν και βρίσκονται σε εξέλιξη δύο αγροτικής οδοποιίας προϋπολογισμού 2,5 εκατομμυρίων ευρώ και με το οποίο θα ασφαλτοστρωθούν περίπου 20 χιλιόμετρα αγροτικών δρόμων. 

Το σημαντικότερο όμως έργο στο αγροτικό τομέα είναι αυτό που εγκρίθηκε η χρηματοδότηση και πρόκειται να δημοπρατηθεί άμεσα αυτό του εκσυγχρονισμού του τρόπου λειτουργίας με την αναβάθμιση των αντλιοστασίων, της τοποθέτησης υδρομέτρων, της εννιαιοποίησης του τρόπου κοστολόγησης της σε κυβικά μέτρα, την τοποθέτηση 500 καρτοδεκτών, τον εξ αποστάσεως εντοπισμό των βλαβών κ.λπ. 

Πλέον η άρδευση θα εκσυγχρονιστεί και η νέα υπηρεσία άρδευσης θα στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό. Στον τομέα της ύδρευσης οι ενέργειες που έγιναν στη δημοτική ενότητα Φιλίππων είναι πολλές και ιδιαίτερα σημαντικές. 

Καταρχήν στον ταλαιπωρημένο οικισμό των Φιλίππων με άμεσες ενέργειες λύθηκε το πρόβλημα της βιομηχανίας νερού, με αλλαγές σε αρκετά δίκτυα και με τον εξορθολογισμό του τρόπου κατανομής της ποσότητας του με παρεμβάσεις εντός του χωριού. 

Αναζητήθηκε και έγινε δοκιμαστική άντληση χωρίς επιτυχία ενώ η δεύτερη έδωσε πολύ καλή ποσότητα και ποιότητα. Ήδη ολοκληρώνονται οι εργασίες και σε λίγο καιρό οι κάτοικοι θα έχουν εκτός από καλή ποσότητα και καλή ποιότητα στο νερό που θα πίνουν.

 Η ίδια διαδικασία εξελίσσεται και στις Κορυφές. Ξεκίνησαν οι εργασίες αντικατάστασης τμήματος εσωτερικού δικτύου ύδρευσης στο Ζυγό και συντάχθηκαν οι μελέτες για την αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης στις Κρηνίδες και στην κοινότητα Πολυστύλου- Δάτου και προτάθηκαν για χρηματοδότηση στο ταμείο ανάκαμψης. Ξεκίνησε η αντικατάσταση του δικτύου ύδρευσης της Αμυγδαλεώνας, όμως δυστυχώς προέκυψαν διάφορα προβλήματα και η ΔΕΥΑΚ είναι στη φάση ανεύρεσης λύσης αυτών.

 Ένα πολύ σημαντικό έργο που χρηματοδοτήθηκε είναι η ανακατασκευή του Βιολογικού στο Δάτο, ένα έργο ιδιαίτερα σημαντικό που δημοπρατήθηκε και που εκσυγχρονίζει τη λειτουργία του, θα μειώσει το ενεργειακό κόστος του και θα παρέχει καθαρό νερό προς την άρδευση. 

Το μεγάλο όμως στοίχημα για όλους μας είναι η υδροδότηση των οικισμών από τις πηγές ΒοΪράνης εκεί όπου έγιναν μεγάλα βήματα, όπως η ολοκλήρωση της τεχνικής μελέτης, η σύνταξη και η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης για τον παλιό αγωγό προς την Καβάλα και περιμένουμε την έγκριση της χρηματοδότησης από το Υπουργείο. 

Είμαστε πραγματικά, πιο κοντά από ποτέ στο να υδροδοτηθούν οι οικισμοί μας από τις πηγές του Κεφαλαρίου. Ο δήμος Καβάλας είναι από τους πρώτους δήμους της Ελλάδας που ίδρυσε ενεργειακή κοινότητα, δηλαδή ένα θεσμικό όργανο αποσκοπεί στην ίδρυση και στη διαχείριση ενός μεγάλου φωτοβολταϊκού πάρκου στην περιοχή της Λιμνιάς. 

Τα μέτρα που θα προκύψουν είναι αυτόνομα γιατί αφενός θα μειώσουμε στο ελάχιστο το ενεργειακό κόστος στο δήμο μας αλλά και να μπορέσει ο Δήμος Καβάλας να παράσχει δωρεάν ρεύμα στις ευάλωτες οικογένειες. Θα πρέπει επίσης να τονίσουμε ότι ονοματοδοτήθηκαν όλοι οι δρόμοι των οικισμών, ότι έγιναν ενέργειες από το δήμο για την ίδρυση ειδικού σχολείου στους Αμυγδαλεώνα και θα έχουμε νέα ευχάριστα ενώ πολύ σύντομα θα έχουν οι πολιτιστικοί σύλλογοι των Κρηνίδων θα αποκτήσουν στέγη για να πραγματοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. 

Σίγουρα αυτά που έγιναν είναι λιγότερα από αυτά που δεν έγιναν αλλά ήταν μια τετραετία μεστή σε έργα και δράσεις, μια τετραετία που ο Δήμαρχος Μουριάδης με την σχεδόν καθημερινή του παρουσία στα χωριά έδωσε λύσεις σε πολλά χρονίζοντα προβλήματα μας και με την εμπιστοσύνη που έδειξε τόσο σε εμένα όσο και σε όλους τους προέδρους των οικισμών από την παράταξη στην οποία ανήκαν, βελτίωσε την καθημερινότητά μας, αναβάθμισε την ποιότητα της ζωής μας και πήγε στον τόπο μας ένα βήμα μπροστά. 

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αξίζει μια ακόμη θητεία και θα την έχει». πηγή: Δήμος Καβάλας μια τετραετία που ο Δήμαρχος Θεόδωρος Μουριάδης με την σχεδόν καθημερινή του παρουσία στα χωριά έδωσε λύσεις σε πολλά χρονίζοντα προβλήματα μας και με την εμπιστοσύνη που έδειξε τόσο σε εμένα όσο και σε όλους τους προέδρους των οικισμών που δεν έχουν παράταξη στην οποία ανήκαν, βελτίωσε την καθημερινότητα. μας, αναβάθμισε την ποιότητα της ζωής μας και πήγε στον τόπο μας ένα βήμα μπροστά. 

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι αξίζει μια ακόμη θητεία και θα την έχει».