Τελική φάση του πρωταθλήματος της Β’ εθνικής κατηγορίας | Συμμετοχή της ανδρικής ομάδας υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ

Η ανδρική ομάδα υδατοσφαίρισης του ΝΟΘΑΚ θα ταξιδέψει στην Αθήνα από τις 12 έως τις 14 Ιουλίου για να συμμετάσχει στην τελική φάση του πρωταθλήματος της Β’ εθνικής κατηγορίας. Στην τελική αυτή φάση, οκτώ ομάδες θα διεκδικήσουν τα δύο εισιτήρια για την άνοδο στην Α2 κατηγορία.

Το συγκρότημα του Θεόδωρου Ανανιάδη, που ολοκλήρωσε πρώτο και αήττητο τους δύο γύρους της Α’ φάσης σε Καβάλα και Θεσσαλονίκη, συνεχίζει με υψηλές φιλοδοξίες, ελπίζοντας σε μια καλή κατάταξη. Ο προπονητής και πρώην αθλητής υδατοσφαίρισης δήλωσε:

“Ο στόχος μας για φέτος ήταν η ομάδα να φτάσει στην τελική φάση και να πλασαριστεί ανάμεσα στους καλύτερους. Είναι ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρωτάθλημα και το επίπεδο πολύ υψηλό. Οι στοχευμένες μεταγραφές που έγιναν βοήθησαν τους αθλητές από τα ηλικιακά μας τμήματα να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία και να εξελιχθούν αγώνα με τον αγώνα. Η Καβάλα έχει αξιόλογους νέους αθλητές που μπορούν με συστηματική δουλειά και καθημερινή προσπάθεια να παίξουν όμορφο πόλο. Υπάρχει πολύ καλό κλίμα στην ομάδα και στην Αθήνα θα απολαύσουμε το κάθε παιχνίδι παλεύοντας για το καλύτερο αποτέλεσμα.”

Στον όμιλο της, η Καβάλα θα αντιμετωπίσει αρχικά τον Ν.Ο. Αγ. Νικολάου, τον Σ.Κ. Ροή και τη Χ.Α.Ν.Θ. Οι αγώνες κατάταξης, ο μικρός και ο μεγάλος τελικός θα διεξαχθούν την Κυριακή. Στον έτερο όμιλο θα αγωνιστούν οι Ν.Ο. Ναυπλίου, ΜΙΛΩΝ Α.Ο.Ν.Σ., ΝΙΚΗ Βόλου και Α.Ο. Πετρούπολης.

Η έφορος της ομάδας, Ειρήνη Ασβεστά, δήλωσε:

“Η υδατοσφαίριση της Καβάλας μετά από 20 χρόνια επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο και αυτό ήταν αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς που αξίζει να έχει συνέχεια και διάρκεια. Οι ομάδες της περιφέρειας μπορούν να προσφέρουν πολλά στην ελληνική υδατοσφαίριση παρότι αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες, ιδιαίτερα οικονομικές, και καθημερινές προκλήσεις. Ευχαριστούμε όσους/ες στηρίζουν αυτή την προσπάθεια. Πάμε δυνατά… ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ”.

Καλή επιτυχία στην ομάδα του ΝΟΘΑΚ στην τελική φάση του πρωταθλήματος!




ΝΟΘΑΚ | Α’ φάση του Πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης της Β’ Εθνικής ανδρών 2023-2024

Το Σαββατοκύριακο 25-26 Μαΐου 2024, στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Καβάλας θα διεξήχθη η Α’ φάση του Πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης της Β’ Εθνικής ανδρών 2023-2024 υπό την αιγίδα της ΚΟΕ, στην οποία συμμετέχουν συνολικά 16 ομάδες σε 4 ομίλους.

Στον όμιλο που συμμετέχει η ανδρική ομάδα του ΝΟΘΑ Καβάλας θα αντιμετωπίσει τις τρεις ομάδες της Θεσσαλονίκης που αγωνίζονται στην κατηγορία, ΝΓΣ Ηρακλής, ΣΑΠΚ Νεάπολης και ΧΑΝΘ.

Στόχος για τον ΝΟΘΑΚ που εδώ και 2 χρόνια βρίσκεται στην κατηγορία είναι να εξασφαλίσει το ένα από τα δύο εισιτήρια του ομίλου για τα play off, αλλά και να δώσει τη δυνατότητα στο φίλαθλο κοινό της περιοχής, να γνωρίσει ακόμη περισσότερο το άθλημα της υδατοσφαίρισης. Ο Β’ γύρος του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο.




Συγχαρητήριο μήνυμα για την κατάκτηση του 50ου Ομαδικού Πρωταθλήματος Ελλάδας Σκάκι 2023 από τον Σκακιστικό Όμιλο Καβάλας

Η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας «Δημωφέλεια» συγχαίρει τους αθλητές και τα μέλη του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας για την κατάκτηση του  50ου Ομαδικού Πρωταθλήματος Ελλάδας Σκάκι 2023, καθώς  και τα μέλη της δεύτερης ομάδας του Ομίλου, που κατατάχθηκε στην πρώτη δεκάδα

Η νέα πολύ μεγάλη επιτυχία του Ομίλου μάς γεμίζει χαρά και αισιοδοξία καθώς οι δυο πολύ σημαντικές διακρίσεις, σε ένα  δύσκολο πνευματικό άθλημα, φέρνουν  και πάλι στο επίκεντρο του πανελλήνιου σκακιστικού ενδιαφέροντος, την πόλη της Καβάλας.

Οι κόποι και η διαρκής προσπάθεια, έχουν αποδώσει καρπούς ώστε η Καβάλα να είναι  γνωστή στο ευρύ κοινό ως μια ιδιαίτερα σημαντική πόλη στο σκάκι, σε πανελλαδικό και σε διεθνές επίπεδο, τόσο στο οργανωτικό κομμάτι, όσο και μέσω πλήθους διακρίσεων και που ακολουθούν με αφοσίωση τον δρόμο που χάραξε ο αείμνηστος Βασίλης Θεοδωρίδης.

Τα θερμά μας συγχαρητήρια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου, τους αθλητές/τριες και τους γονείς των αθλητών. Ο πρόεδρος  του Διοικητικού Συμβούλιου της «Δημωφέλεια», Παναγιώτης Αγγελίδης καθώς και τα μέλη του Δ.Σ. είναι και θα παραμείνουν στο πλευρό του Ομίλου, έτοιμοι να στηρίξουν κάθε προσπάθειά του.




Γ’ Εθνική | 10 Σεπτεμβρίου η σέντρα του πρωταθλήματος

Η κλήρωση του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής για τη σεζόν 2023-2024, έγινε το πρωί της Παρασκευής (04/08).   Την πρώτη αγωνιστική ο ΑΟΚ θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας την Αναγέννηση Επανομής, ενώ ο Νέστος Χρυσούπολης θα αγωνιστεί επίσης εκτός έδρας με τον Αετό Βαρβάρας στη Χαλκιδική.