Με νέο, αναβαθμισμένο πρόσωπο άνοιξε το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών

Το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών είχε παραμείνει κλειστό για 17 ημέρες και πλέον διαθέτει νέα περίφραξη και «καθαρισμένες» τις στροφές Κ1 και Κ2

Έπειτα από 17 ημέρες, που παρέμεινε κλειστό , το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών άνοιξε και πάλι τις πύλες του και μάλιστα σημαντικά αναβαθμισμένο σε επιμέρους τμήματα τόσο της πίστας όσο και των λοιπών υποδομών στον περιβάλλοντα χώρο.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Αυτοκινητοδρομίου, Κώστα Μπέγο οι εργασίες αφορούσαν στην ανακατασκευή των αμμοπαγίδων και των curbs. Μάλιστα, πολλά από αυτά φτιάχτηκαν ξανά από την αρχή και σε κάποια σημεία τοποθετήθηκε επιπλέον τσιμέντο προκειμένου να μεγαλώσει η επιφάνεια των κερμπς σε συγκεκριμένες στροφές της πίστας.

Επιπροσθέτως, περιμετρικά τοποθετήθηκε νέα περίφραξη προκειμένου να αποφευχθούν απρόοπτα σαν κι εκείνα του παρελθόντος, όταν σε ορισμένες περιπτώσεις σκυλιά έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια συμμετεχόντων και θεατών!

Mάλιστα, το προσεχές Σαββατοκύριακο 22 και 23 Φεβρουαρίου 2025 το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών υποδέχεται μία σπουδαία διοργάνωση, καθώς το Hellenic RX8 Club γιορτάζει τα 20 χρόνια λειτουργίας του διοργανώνοντας ένα ενδιαφέρον όπως αναμένεται Track Day. «Ακόμη μία σπουδαία διοργάνωση έρχεται στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών και είμαι βέβαιος ότι αυτή θα μαγνητίσει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον πολλών φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου, Κώστας Μπέγος.

Πρόκειται για ένα διήμερο γεμάτο δράση αφιερωμένο στους λάτρεις των περιστροφικών κινητήρων τεχνολογίας Wankel, καθώς η ιαπωνική Mazda δεκαετίες τώρα έχει το «know how» και πραγματικά προσφέρει κάθε φορά πλούσιο θέαμα με τα σπορ και γρήγορα, πισωκίνητα αυτοκίνητά της.

 




Το ανανεωμένο πρόσωπο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κέρδισε τις εντυπώσεις στο Μάλμε της Σουηδίας

Κομοτηνή, 5 Φεβρουαρίου 2025 – Στο πλαίσιο των δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο εξωτερικό, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου, στις 17:30, στο Ribersborg Kallbadhus του Μάλμε της Σουηδίας, μια σειρά από νευραλγικές Β2Β συναντήσεις.

Κατά τη διάρκεια της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας, οι άνθρωποι της ΠΑΜΘ είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου και κορυφαία ταξιδιωτικά γραφεία της Σουηδίας, όπως το Nordic Horizon Travel, το Padeltours και η Expedia, μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες, η οποία επηρεάζει εκατομμύρια ταξιδιωτικές επιλογές παγκοσμίως. Βασικός στόχος των συναντήσεων ήταν η προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικού ταξιδιωτικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου. Τις συναντήσεις διαχειρίστηκαν με απόλυτη επιτυχία τα μέλη της ομάδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, κος. Γιώργος Παναγόπουλος και κα. Πάττυ Κωνσταντινίδου, τα οποία ενημέρωσαν τους προσκεκλημένους για τον πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, καθώς και για τα στοιχεία που τον καθιστούν απόλυτα αυθεντικό.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Παναγιώτης Αρχοντής, ο οποίος επεσήμανε τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις προοπτικές της Περιφέρειας σε διεθνές επίπεδο.

Η δράση ολοκληρώθηκε με παραγωγικές συζητήσεις δικτύωσης, που αποτέλεσαν πλατφόρμα για την εδραίωση νέων συνεργασιών με φορείς του τουριστικού κλάδου στη Σουηδία.

Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, βασισμένης στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Στόχος είναι η προώθηση μιας θετικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας στη Σουηδική αγορά, προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.




Πέλλα | Μαθητής Γυμνασίου έσβησε το τσιγάρο στο πρόσωπο συμμαθητή του

Περιστατικό ακραίας βίας σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες έξω από γυμνάσιο του Δήμου Σκύδρας, όταν μαθητής έσβησε τσιγάρο στο πρόσωπο συμμαθητή του.

Πώς έγινε το συμβάν

Πιο συγκεκριμένα και όπως αναφέρει το karatzova.com, σύμφωνα με καταγγελία που βρίσκεται στο στάδιο της ανάκρισης, μαθητής της Β’ τάξης γυμνασίου του Δήμου Σκύδρας δέχθηκε επίθεση από έναν άλλο μαθητή, της Γ’ Τάξης, ο οποίος επιχείρησε να βάλει μέσα στο μάτι του συμμαθητή του αναμμένο τσιγάρο. Το θύμα αντιστάθηκε και τελικά ο καταγγελλόμενος έσβησε το τσιγάρο στο πρόσωπο του συμμαθητή του προκαλώντας του εγκαύματα, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Το θύμα κατήγγειλε αμέσως το γεγονός στην αστυνομία, η οποία παρέπεμψε τον καταγγελλόμενο στον ανακριτή προκειμένου να σχηματιστεί δικογραφία. 

Το περιστατικό συνέβη μετά τη λήξη των μαθημάτων και εκτός σχολικού περιβάλλοντος, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχουν και προηγούμενες καταγγελίες για το ίδιο πρόσωπο με περιστατικά εντός σχολείου.

Πηγή: ethnos.gr




Μαθητής δημοτικού στη Λάρισα έπεσε ξανά θύμα επίθεσης από συμμαθητές του | «Τρίτη φορά που έφαγε μπουνιές στο πρόσωπο»

Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας συνέβη σε Δημοτικό Σχολείο του Αμπελώνα Λάρισα με θύμα ένα ανήλικο παιδί. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Ελευθερία», ένας μαθητής Δημοτικού δέχτηκε επίθεση από συμμαθητές του με χτυπήματα στο πρόσωπο μέσα στο σχολείο.

Μόλις οι γονείς αντίκρισαν τα τραύματα του παιδιού το μετέφεραν στο Κέντρο Υγείας, όπου οι γιατροί έδωσαν μάλιστα και έγγραφη γνωμάτευση η οποία βρίσκεται στη διάθεση των αρχών.

Ο πατέρας του παιδιού αναφέρει ότι κανείς από τους γονείς των ανήλικων μαθητών δεν προσπάθησε να επικοινωνήσει μαζί του, δείχνοντας «τεράστια αδιαφορία». Επίσης είναι «εξοργισμένος από την αντίδραση δασκάλων και διευθυντή» γιατί από ό,τι φαίνεται «δεν ενημέρωσαν κανέναν», αλλά και γιατί πρώτα από όλα «επέτρεψαν να συμβεί μέσα στο σχολείο μια τέτοια επίθεση». Μάλιστα όπως τονίζει ήταν η τρίτη φορά που δέχτηκε το παιδί μπουνιές στο πρόσωπο. Όλα τα στοιχεία της υπόθεσης είναι ήδη στη διάθεσή της Αστυνομίας.

Πηγή: newsbeast.gr