Η υπηρεσία Πρόνοιας του Δήμου γνώριζε και είχε ενδιαφερθεί

Σύμφωνα με την αντιδήμαρχο Έλσα Βακιρτζή, η υπηρεσία Πρόνοιας (κοινωνική υπηρεσία) του Δήμου Καβάλας γνώριζε για το ζευγάρι που διέμενε σε σπίτι χωρίς ρεύμα και νερό στη Χωράφα. Κι είχε κάνει σειρά ενεργειών εδώ και 1,5 μήνα τουλάχιστον. Όμως περιγράφονται -από την κ. Βακιρτζή- αντιδράσεις που είτε εμπόδιζαν, είτε καθυστερούσαν την υλοποίηση της λύσης που είχε αποφασιστεί. Της μεταφοράς και φιλοξενίας τους σε ίδρυμα. Οι αντιδράσεις αυτές δεν είχαν σχέση με τη γραφειοκρατία και τη διαδικασία γενικότερα. Επ’ αυτού η κ. Βακιρτζή είναι πολύ συγκεκριμένη.

Πρόκειται για το ζευγάρι, το σπίτι των οποίων πήρε φωτιά τα ξημερώματα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο άνδρας.

Πηγή: https://www.proininews.gr/

(Πηγή φωτογραφίας ΕΡΤ)




Καβάλα | Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας έκοψε την πίτα του

Το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και το Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Καβάλας πραγματοποίησαν την Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2024 την κοπή της παραδοσιακής βασιλόπιτας.

Το Παράρτημα Προστασίας Παιδιού Καβάλας, που προηγουμένως ήταν γνωστό ως Παιδόπολη, ανήκει στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Π.Α.Μ.Θ. από τον Οκτώβριο του 2013. Αυτή η δομή λειτουργεί όλο το 24ωρο και φροντίζει για παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο. Τα παιδιά αυτά έρχονται από οικογένειες που δυσκολεύονται να τα φροντίσουν και να τα μεγαλώσουν, είτε λόγω κοινωνικοοικονομικών προβλημάτων είτε λόγω δυστυχώς επικίνδυνου ή επιβαρυντικού οικογενειακού περιβάλλοντος.

Το παράρτημα παρέχει στα παιδιά στέγαση, φαγητό, ρούχα, εκπαίδευση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, καθώς και ψυχολογική και κοινωνική στήριξη. Επιπλέον, εφαρμόζονται προγράμματα εναλλακτικών μορφών παιδικής προστασίας, όπως προγράμματα ανάδοχων οικογενειών, υιοθεσιών και φιλοξενιών σε οικογένειες κατά τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.




Ετοιμη για την νέα της θητεία η αντιδήμαρχος Παιδείας και Πρόνοιας του Δήμου Παγγαίου

Στο στάδιο της ενημέρωσης και πολλών συναντήσων βρίσκεται η νέα αντιδήμαρχος Παιδείας και Πρόνοιας του Δήμου Παγγαίου, κ. Ζωή Απαζίδου, η οποία ανέλαβε μόλις θητεία στο νέο της πόστο.
Σύμφωνα με την δήλωση της στο ENA CHANNEL, μέχρι στίγμης δεν έχει εντοπίσει κάνενα πρόβλημα στα σχολεία των Δημοτικών Κοινοτήτων του Δήμου Παγγαίου ενώ επίσης η ίδια δηλώνει πως η πόρτα της είναι ανοιχτή και περιμένει να ακούσει τυχόν προβλήματα και παράπονα ώστε να τα επιλύση άμεσα μαζί με τους συνεργάτες της.