Έντονες διαμαρτυρίες στα πεντακόσια Καβάλας: Δυσοσμία και λύματα προκαλούν ανησυχία στους κατοίκους
Οι κάτοικοι της περιοχής Πεντακοσίων στην Καβάλα βρίσκονται σε έντονη αναστάτωση λόγω της επίμονης δυσοσμίας και των βρώμικων νερών που έχουν κατακλύσει δρόμους και πεζοδρόμια τους τελευταίους δύο μήνες.
Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην οδό Νοτάρα και Καραϊσκάκη, όπου λύματα από αγωγό ομβρίων έχουν διαρρεύσει, σχηματίζοντας εστίες μόλυνσης σε μήκος περίπου πενήντα μέτρων. Οι κάτοικοι της περιοχής καταγγέλλουν ότι, παρά τις συνεχείς εκκλήσεις και αναφορές στη ΔΕΥΑ Καβάλας, το ζήτημα δεν έχει επιλυθεί, με αποτέλεσμα η κατάσταση να χειροτερεύει καθημερινά.
Η έντονη δυσοσμία καθιστά αφόρητη την καθημερινότητα, ενώ οι λιμνάζουσες ποσότητες μολυσμένου νερού εγκυμονούν κινδύνους για τη δημόσια υγεία, ιδιαίτερα για τις ευπαθείς ομάδες, όπως παιδιά και ηλικιωμένοι.
Οι κάτοικοι φοβούνται ότι αν η κατάσταση παραμείνει ανεξέλεγκτη, μπορεί να δημιουργηθούν σοβαρές υγειονομικές συνέπειες, όπως αύξηση κρουσμάτων λοιμώξεων ή επιδείνωση αναπνευστικών προβλημάτων λόγω της έντονης δυσοσμίας. Παράλληλα, το πρόβλημα επηρεάζει αρνητικά και την εικόνα της γειτονιάς, καθώς τα λύματα και η βρωμιά που συγκεντρώνονται στους δρόμους καθιστούν την περιοχή αφιλόξενη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες.
Μάκης Παπαδόπουλος | «Οι καθυστερήσεις στα τεχνικά έργα της ΔΕΥΑΚ προκαλούν προβλήματα σε γειτονιές και χωριά»
Παρά τις αυξήσεις και “τα χαράτσια” στους λογαριασμούς σε βάρος των δημοτών, η ΔΕΥΑΚ δεν έχει ολοκληρώσει ακόμη έργα που εκσυγχρονίζουν τα δίκτυα ύδρευσης της Καβάλας και των χωριών.
Βλάβες, πολύωρες διακοπές, ελλείψεις σε επάρκεια νερού είναι “το κόστος” της αδυναμίας της Δημοτικής Αρχής να λύσει προβλήματα εδώ και χρόνια!
Ειδικά η καθυστέρηση της Δημοτικής Αρχής να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει το μεγάλο έργο ύδρευσης από τις πηγές του Κεφαλαρίου είναι η πραγματική αιτία για τα προβλήματα στην ύδρευση που αντιμετωπίζουν οι οικισμοί στη Δημοτική Ενότητα Φιλίππων.
Αυτό δυστυχώς δεν το κατάλαβαν ούτε οι Πρόεδροι των Κοινοτήτων, που “σφυρίζουν” αδιάφορα εδώ και χρόνια, ακόμη και όταν τους καλούσαμε να αγωνιστούμε μαζί για να ξεκινήσει το έργο αυτό.
Δεν θέλουν οι δημότες “περισπούδαστες αναλύσεις” και “απειλές” από τα στελέχη της Δημοτικής Αρχής και της διοίκησης της ΔΕΥΑΚ.
Επιτέλους, θέλουν αποτελέσματα!
Οι γονείς θα πληρώνουν τις φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους στα σχολεία
Θα καταβάλλονται τα ποσά μέσω εφορίας, ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα να πληρωθούν απευθείας στο σχολείο χωρίς να βεβαιώνεται το πρόστιμο
«Με τον ίδιο τρόπο που πληρώνονται όλες οι παραβάσεις, μέσω της εφορίας, θα πληρώνουν οι γονείς τις φθορές που θα προκαλούν τα παιδιά τους» ανέφερε η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή.
Ακολούθως πρόσθεσε ότι οι γονείς έχουν τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμούν, να καταβάλλουν τα χρήματα οι ίδιοι στο σχολείο, χωρίς στην περίπτωση αυτή να τους βεβαιωθεί το πρόστιμο.
Πώς ξεσκεπάστηκε το κύκλωμα μαστροπείας ανήλικων κοριτσιών | Φρίκη προκαλούν οι αποκαλύψεις
Τη μορφή «χιονοστιβάδας» έχουν πάρει οι αποκαλύψεις που αφορούν κύκλωμα μαστροπείας με θύματα ανήλικα κορίτσια στον Κολωνό. Τα νέα στοιχεία προκαλούν φρίκη και εστιάζουν στο δράμα που ζούσαν οι κοπέλες.
Η μητέρα της έφηβης, η οποία μπλέχτηκε από τα δεκατέσσερά της χρόνια στον ιστό της αδίστακτης συμμορίας που ωθούσε στην πορνεία ανήλικα κορίτσια, περιέγραψε στο MEGA τη «δομή» της οργάνωσης, αποκαλύπτοντας ότι υπάρχουν και άλλα θύματα.
«Στη μέση είναι πάρα πολλά κορίτσια. Εγώ προσωπικά ξέρω επτά. Είναι όλα ανήλικα. Το βουνό ξεκινάει από τη Μ… . Η Λ… που μπήκε μέσα έχει πάρει στον λαιμό της τη Δ…, τη 17χρονη. Και η Δ… πήρε στον λαιμό της τη δικιά μου κόρη, 15 χρόνων. Γνωρίστηκαν, κάνανε παρέα. Εμένα αυτό το κορίτσι δε μου άρεσε ποτέ. Της είχα απαγορεύσει να κάνει παρέα, αλλά δεν την άφησε στην ησυχία της» επισήμανε.
Η σήμερα 18χρονη κοπέλα, στην οποία αναφέρεται η μητέρα της 15χρονης, υποστηρίζει ότι η συλληφθείσα «Λορένα» δεν είχε ηγετικό ρόλο στο κύκλωμα και βάζει στο κάδρο την 25χρονη «Έλενα».
«Καμία σχέση με τη Λορένα. Την Έλενα ξέρει, την 25χρονη. Αυτή έκανε τις πιο πολλές… και δεν ξέρω γιατί είναι έξω. Άλλοι θα έπρεπε να είναι μέσα κι είναι έξω δυστυχώς».
Ο ρόλος 25χρονης, που φέρεται να «ψάρευε» τους πελάτες
Η 25χρονη, την οποία έχουν κατονομάσει και τα δύο ανήλικα θύματα του κυκλώματος, φέρεται να «ψάρευε» πελάτες, τους έφερνε σε επαφή με τις ανήλικες και πήγαινε μαζί τους σε αρκετά ραντεβού, ενώ εκδιδόταν και η ίδια.
Εξετάζεται το οικονομικό όφελος που είχε και εκείνη, πέραν της «Λορένας» και του επίσης συλληφθέντος 34χρονου από τα Βόρεια Προάστια.
Τα δύο ανήλικα θύματα την έχουν βάλει στο κάδρο των ερευνών και αναμένεται να κληθεί για κατάθεση.
«Τα ραντεβού διαχειριζόταν ο 34χρονος, ο οποίος είχε ανεβάσει και τις φωτογραφίες μας στο διαδίκτυο. Μέσω αυτών κάναμε με τη φίλη μου πέντε ραντεβού την ημέρα, διάρκειας μίας ώρας, σε ξενοδοχείο στο Μεταξουργείο, λαμβάνοντας ως αμοιβή 80 ευρώ εγώ και η 15χρονη 120 ευρώ», δήλωσε θύμα του κυκλώματος.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις, όσοι πήγαιναν στα ραντεβού με τις ανήλικες πλήρωναν έως και 200 ευρώ.
Οι τρεις κατηγορούμενοι, δύο μέλη του κυκλώματος και ένας πελάτης, που έχουν συλληφθεί, θα οδηγηθούν την Τρίτη στα δικαστήρια, για να απολογηθούν στον ανακριτή.
Πνευμονολόγος εξηγεί τι είναι τα στικάκια νικοτίνης που έστειλαν μαθητές στο νοσοκομείο και τι προκαλούν
Συναγερμός σήμανε χθες το πρωί σε σχολείο της Αλικαρνασσού όταν ένας ανήλικος μαθητής ειδοποίησε την νοσηλεύτρια του σχολείου ότι τρεις συμμαθητές του, δύο κορίτσια και ένα αγόρι, είχαν λιποθυμήσει στις τουαλέτες του σχολείου.
Όπως έγινε γνωστό στη συνέχεια, οι τρεις μαθητές του Γυμνασίου είχαν χρησιμοποιήσει στικάκια νικοτίνης.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τρία παιδιά ήθελαν να σταματήσουν το κάπνισμα και ένας 14χρονος συμμαθητής τους είπε πως τα συγκεκριμένα στικάκια, που είχε αγοράσει από περίπτερο, τον είχαν βοηθήσει να κόψει το κάπνισμα το περασμένο καλοκαίρι.
Η Μάτα Τσικρίκα, πνευμονολόγος του Νοσοκομείου «Σωτηρία», μίλησε στο «Κοινωνία ώρα MEGA» για το τι είναι τα στικάκια νικοτίνης.
«Τα στικάκια νικοτίνης δεν κυκλοφορούν στο εμπόριο, ούτε στα φαρμακεία αλλά μπορεί να το παραγγείλει. Δεν χρειάζεται ιατρική συνταγή. Δεν είναι όμως, καραμέλες. Τα συγκεκριμένα, δεν υπάρχουν στα φαρμακεία. Υπάρχουν άλλα που είναι πιο ασφαλή αλλά ποτέ δεν είναι για ανήλικους. Τα συγκεκριμένα προϊόντα είχαν χρησιμοποιηθεί στις σκανδιναβικές χώρες, όπου η εικόνα του να καπνίζει κάποιος δεν ήταν αποδεκτή, και γι’ αυτό χρησιμοποιούσαν τα στικάκια, τρίβοντάς τα στα ούλα», είπε αρχικά και πρόσθεσε:
Βαρβιτσιώτης: Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη – Ο 36χρονος ήταν στο πλοίο, προσπάθησε να ανέβει ξανά
Ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτσης αποκάλυψε σήμερα πως ο 36χρονος που βρήκε τραγικό θάνατο στο λιμάνι του Πειραιά είχε επιβιβαστεί νωρίτερα στο Blue Horizon, ωστόσο κάποια στιγμή βγήκε από το πλοίο και όταν πήγε να ξαναμπεί σημειώθηκε το τραγικό περιστατικό
Ο κ.Βαρβιτσιώτης μιλώντας στα Παραπολιτικά FM 90.1 είπε «ο 36χρονος είχε επιβιβαστεί, αποβιβάστηκε μόνος του και προσπάθησε να επανεπιβιβαστεί.Η πληροφόρηση που έχω είναι πως μόνος του αγνόησε τις προτροπές του πληρώματος να μην αποβιβαστεί, αφού είχε επιβιβαστεί και στη συνέχεια προσπάθεια να μπει την τελευταία στιγμή. Εισιτήριο είχε».
«Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες του iefimerida.gr ότι ο 36χρονος είχε εκδώσει εισιτήριο για το χθεσινό δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.
(στο 2:18 η αναφορά του κ.Βαρβιτσιώτη)
«Όσα συνέβησαν στο Blue Horizon προκαλούν σοκ και φρίκη», είπε ο υπουργός Ναυτιλίας.
Η αποκάλυψη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις πληροφορίες του iefimerida.gr ότι ο 36χρονος είχε εκδώσει εισιτήριο για το χθεσινό δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.
(στο 2:18 η αναφορά του κ.Βαρβιτσιώτη)
Σοκ και θλίψη από τον τραγικό θάνατο του 36χρονου
Σοκ και θλίψη προκαλούν τα όσα φρικτά εκτυλίχθηκαν χθες στο λιμάνι του Πειραιά κατά τον απόπλου του πλοίου με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ένας 36χρονος άνδρας από το Λασίθι.
Τα βίντεο που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτουν τα όσα φρικτά διαδραματίστηκαν. Ο άνδρας επιχείρησε να ανέβει στο Blue Horizon ενώ είχε λύσει κάβους, τα δύο μέλη του πληρώματος που ήταν εκεί τον έσπρωξαν και τον κατέβασαν κάτω, εκείνος ανέβηκε ξανά τον έσπρωξαν ξανά και βρέθηκε στη θάλασσα με τραγικά αποτελέσματα.
Σύμφωνα πάντως πληροφορίες έκανε συχνά το συγκεκριμένο δρομολόγιο και ήταν γνωστό πρόσωπο και στους Λιμενικούς.
Βαρβιτσιώτης: Γίνονται όλες οι ενέργειες για την απόδοση ευθυνών
Ο υπουργός ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, εξέφρασε τη θλίψη του για το τραγικό περιστατικό που έλαβε χώρα στο λιμάνι του Πειραιά.
«Εκφράζω τη θλίψη μου για το τραγικό περιστατικό στο λιμάνι του Πειραιά στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας άνθρωπος. Γίνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες από το Λιμεναρχείο Πειραιά για τη διαλεύκανση της υπόθεσης και την απόδοση ευθυνών», έγραψε πριν από λίγο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
Να σημειωθεί ότι ο 36χρονος έχασε τη ζωή του, καθώς επιχείρησε να επιβιβαστεί σε πλοίο που είχε σηκώσει καταπέλτη, αλλά μέλη του πληρώματος τον έσπρωξαν στη θάλασσα.
Στη φυλακή θα οδηγούνται ακόμη και όσοι προκαλούν πυρκαγιές από αμέλεια
Στη φυλακή θα οδηγούνται ακόμη και όσοι προκαλούν πυρκαγιές από αμέλεια
Στη φυλακή θα οδηγούνται ακόμη και όσοι προκαλούν πυρκαγιές από αμέλεια ενώ και τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται θα είναι «τσουχτερά».
Σύμφωνα με τον υπουργό Δικαιοσύνης Γιώργο Φλωρίδη και τον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας και Κλιματικής Αλλαγής Βασίλη Κικίλια, οι οποίοι είχαν σήμερα συνάντηση εργασίας με αντικείμενο τη λήψη σειράς μέτρων νομοθετικών και διοικητικών, οι παραβάτες θα εκτίουν τουλάχιστον ένα μέρος της επιβαλλόμενης ποινής.
Όπως είπε ο κ. Φλωρίδης στο πλαίσιο της αναθεώρησης διατάξεων του Ποινικού Κώδικα «θα επιδιώξουμε να υποχωρήσει το αίσθημα ατιμωρησίας. Οι ποινές θα εκτίονται. Όποιος σκέφτεται μετά τις αλλαγές να παρανομήσει θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά».
Ο κ. Κικίλιας επισήμανε ότι τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται θα είναι υπερπολλαπλάσια ανάλογα με αυτά που επιβάλλονται για την κακοποίηση των ζώων και μπορεί να φθάνουν μέχρι και τις 30.000 ευρώ.




