Τέμπη: Πρώην διοικητής της Τροχαίας για Αγοραστό: «Του είπα να μην μπαζώσει και του έδειξα το νόμο»

Ανατροπή στην τραγωδία στα Τέμπη φέρνει η κατάθεση του πρώην διοικητή της Τροχαίας, Βασίλη Βλαχογιάννη καθώς φέρεται οπως είχε εκφράσει την αντίθεση του στο μπάζωμα του σημείου.

Ο κ. Βλαχογιάννης δήλωσε πως είχε ενημερώσει τον Κώστα Αγοραστό, τον υπεύθυνο της περιοχής, να μην προβεί στη διαδικασία του «μπάζωματος». Μάλιστα, όπως  αποκαλύπτει ο ίδιος, τον είχε προειδοποιήσει και του είχε δείξει τον σχετικό νόμο μέσω του κινητού του, προκειμένου να αποτρέψει την ενέργεια αυτή, η οποία είχε προκαλέσει αντιδράσεις λόγω της πιθανής απώλειας σημαντικών στοιχείων για την έρευνα.

 

Σύμφωνα με το Mega σε όσα είπε ο κ. Βλαχογιάννης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι: Όχι μόνο είπα στον Αγοραστό να μην μπαζώσει αλλά του έδειξα και το νόμο στο κινητό μου

Αναφερόταν στην ίδρυση του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών .

Τι είπε ο Βασίλης Βλαχογιάννης

«Εγώ όταν είπα στον κ. Αγοραστό σε αυτή τη άτυπη σύσκεψη στις 3 Μαρτίου, στον τόπο του δυστυχήματος ότι αρμόδια είναι η ανακριτική αρχή να αποφασίσει για το εάν θα γίνει μπάζωμα ή όχι απάντησα ότι πρέπει να φύγετε από εδώ, δεν έχετε καμία αρμοδιότητα, ό,τι απόφαση είναι να παρθεί θα παρθεί από τον ανακριτή».

Σύμφωνα με το Mega, ο Βασίλης Βλαχογιάννης λέει ότι όχι μόνον είπε στον κ. Αγοραστό για τον ανακριτή, αλλά του έδειξε και συγκεκριμένο νόμο και του είπε: «βλέπετε εδώ τι λέει ο νόμος; Λέει ότι απαγορεύεται να κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια και μάλιστα έχει συσταθεί, σύμφωνα με το νόμο ο ΕΔΟΑΣΑΑΜ». Ωστόσο σύμφωνα με τα όσα φέρεται να κατέθεσε ο Βασίλης Βλαχογιάννης ο κ. Ξιφαράς – Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών- τον διαβεβαίωσε ότι ο ΕΔΟΑΣΑΑΜ δεν θα έκανε καμία έρευνα στο σημείο αλλά θα ασχολούταν με… συμβάσεις.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο αξιωματικός κατέθεσε στον ανακριτή:

 

«Το απόγευμα προς βράδυ 3 Μαρτίου 2023, μου τηλεφώνησε ο τότε περιφερειάρχης Θεσσαλίας κύριος Αγοραστός, καλώντας με να πάω να τον βρω στο σημείο του δυστυχήματος. Πράγματι, πήγα εκεί και είδα ότι εκτός από εμένα στη συνάντηση ήταν κι άλλοι εκπρόσωποι εμπλεκομένων με το δυστύχημα φορέων. Ο κύριος Αγοραστός μας είπε ότι μας κάλεσε ώστε να μας ανακοινώσει ότι έπρεπε να αρχίσουν άμεσα στο σημείο του δυστυχήματος οι εργασίες αποκατάστασης της κυκλοφορίας των τρένων, να επισκευαστούν δηλαδή οι γραμμές και οποιαδήποτε άλλη ζημιά είχε υποστεί το δίκτυο. Όταν ρώτησε εμένα, κατηγορηματικά του τόνισα ότι είμαι αναρμόδιος να συναινέσω σε αυτή την ενέργεια, καθώς και ότι θα έπρεπε να απευθυνθεί και να ζητήσει την έγκριση των ανακριτικών αρχών. Επιπλέον, υπέμνησα ότι σύμφωνα με νόμο του 2023 ο οποίος είχε τεθεί σε ισχύ από τον Ιανουάριο προβλέπεται και επιβάλλεται η διερεύνηση του χώρου του δυστυχήματος από τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ.

 

Επιπλέον, εκείνο το πρωί είχε ανακοινωθεί από το υπουργείο μεταφορών ότι η σύσταση Ειδικής Επιτροπής για τη διερεύνηση του σιδηροδρομικού δυστυχήματος. Επειδή είχα τη σχετική νομοθεσία κατεβασμένη στη μνήμη του κινητού μου, την έδειξα και τη διάβασα στον κύριο Αγοραστό».

 

Η δική μου θέση στη συνάντηση ήταν ότι ο χώρος έπρεπε να διαφυλαχτεί ακέραιος. Στο σημείο αυτό παρενέβη ο κ. Ξιφαράς, Γ.Γ. του Υπουργείου Μεταφορών, και απευθυνόμενος σε εμένα μου διευκρίνισε ότι η Επιτροπή που διορίστηκε δεν θα ασχολούνταν καθόλου με οποιαδήποτε έρευνα στο σημείο του δυστυχήματος αλλά με κάποιες συμβάσεις στον ΟΣΕ. Επέμενα ότι πρέπει να εφαρμοστούν όσα προβλέπει ο νόμος. Απευθύνθηκα στον κύριο Αγοραστό και επανέλαβα τη θέση μου ότι για ο,τιδήποτε σχετικά με τον τόπο του δυστυχήματος πρέπει να συνεννοηθεί με την ανακρίτρια που έχει αναλάβει την ανάκριση. Όμως ο κ. Αγοραστός διαφώνησε και άρχισε να συνομιλεί με κάποιο κύριο με κίτρινο γιλέκο και τον κ. Καραλή, ρωτώντας τον κ.Καραλή ποιες εργασίες θα απαιτούνταν για την αποκατάσταση των γραμμών. Στη συνέχεια όπως ανέφερα και στην αρχική μου κατάθεση αποχώρησα πριν τη λήξη της συνάντησης».

Υπενθυμίζεται ότι προ δεκαπενθημέρου για τα συμπεράσματα της Επιτροπής σχετικά με με τη σεναριολογία για «μπάζωμα», μίλησε ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, Χρήστος Παπαδημητρίου. Η επιτροπή διαπίστωσε ότι χάθηκαν σημαντικά στοιχεία που θα μπορούσαν να αποσαφηνίσουν αν υπήρχε κάτι παράνομο, είπε. Όπως είπε, η Επιτροπή δεν κατάφερε να βρει κάποιον «περίφημο κεντρικό σχεδιαστή που να διέταξε κάποιο μπάζωμα ή να κρυφτούν στοιχεία», όπως σχολίασε χαρακτηριστικά. «Κανένας δεν έχει καταθέσει κάτι τέτοιο σε εμάς. Εμείς πήραμε όλο τον φάκελο όπως καταλαβαίνετε από τις δικαστικές αρχές», πρόσθεσε.

 

Πηγή:ethnos.gr




Κακοποίηση 60χρονης στο Ρέθυμνο: Εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για τον πρώην σύζυγό της για απόπειρα ανθρωποκτονίας

Τον περασμένο Ιανουάριο ένας 64χρονος στο Ρέθυμνο τραυμάτισε βαριά την 60χρονη πρώην σύζυγό του, με την υπόθεση να παίρνει νέα τροπή, καθώς σε βάρος του εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης για απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Ο άνδρας κατηγορείται ότι, κατά τη διάρκεια καβγά, χτύπησε στο κεφάλι την 60χρονη πρώην σύζυγό του, πετώντας της ένα τασάκι και ένα ποτήρι, και την εγκατέλειψε βαρύτατα τραυματισμένη στο σπίτι της στο Βαλσαμόνερο Ρεθύμνου.​ Η γυναίκα εντοπίστηκε σε κωματώδη κατάσταση τρεις ημέρες αργότερα.

Σύμφωνα με το Cretalive, μόλις ενημερώθηκε για την έκδοση του εντάλματος, ο Βρετανικής καταγωγής άνδρας κατέρρευσε και μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, όπου και νοσηλεύεται.

 

Η γυναίκα είχε βρεθεί σε κωματώδη κατάσταση

Η γυναίκα, δημοτική υπάλληλος στον Δήμο Ρεθύμνης, εντοπίστηκε σε κωματώδη κατάσταση τρεις ημέρες μετά τον τραυματισμό της, από γείτονα, ο οποίος ειδοποιήθηκε από συγγενείς της που ανησύχησαν λόγω της απουσίας της. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Χανίων, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και νοσηλεύτηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Μετά από πολυήμερη νοσηλεία και αφού ανέκτησε τις αισθήσεις της, φέρεται να περιέγραψε στους αστυνομικούς τα γεγονότα που οδήγησαν στον τραυματισμό της.​ Ακολούθησε η έκδοση του εντάλματος σε βάρος του πρώην συζύγου της, ο οποίος διαμένει σε χωριό της Μεσαράς και την περίοδο των εορτών φιλοξενήθηκε στο σπίτι της εν διαστάσει συζύγου του.

Οι Αρχές συνεχίζουν την έρευνα για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης.

 

Πηγή:protothema.gr




Κλεάνθης Λουπέλης | Έφυγε από τη ζωή ο πρώην παράγοντας του Α.Ο. Καβάλας

Μια θλιβερή είδηση συγκλονίζει την ποδοσφαιρική οικογένεια της Καβάλας, καθώς απεβίωσε σε ηλικία 84 ετών ο Κλεάνθης Λουπέλης, ένας άνθρωπος που άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ιστορία του Α.Ο. Καβάλα.

Ο εκλιπών διετέλεσε έφορος του ποδοσφαιρικού τμήματος από το 1977 έως το 1985, συμβάλλοντας σημαντικά στην πορεία της ομάδας και συνεργαζόμενος με τρεις διαφορετικούς προέδρους. Η αγάπη του για το ποδόσφαιρο και η αφοσίωσή του στην ομάδα της Καβάλας ήταν αδιαμφισβήτητες, ενώ το ήθος και η προσφορά του τον καθιστούν αξέχαστο στη μνήμη των φίλων του συλλόγου.

Παράλληλα, ο Κλεάνθης Λουπέλης υπήρξε ένας επιτυχημένος επαγγελματίας, διατηρώντας από το 1969 τυπογραφείο στο κέντρο της Καβάλας, το οποίο συνεχίζει μέχρι σήμερα ο γιος του, Γιώργος Λουπέλης.

Η ΠΑΕ Α.Ο. Καβάλα εξέφρασε τα ειλικρινή της συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του, αποχαιρετώντας έναν άνθρωπο που υπηρέτησε με πάθος το καβαλιώτικο ποδόσφαιρο.




Η πρώην αντιδήμαρχος Πειραιά Πασχαλίνα Καλαγιά είναι η γυναίκα που βρέθηκε νεκρή μετά από φωτιά στο σπίτι της στη Βουλιαγμένη

Μια γυναίκα που άφησε έντονο το αποτύπωμά της στον Πειραιά και στην τοπική αυτοδιοίκηση ήταν εκείνη που βρέθηκε νεκρή, μετά από φωτιά στο σπίτι της στην Βουλιαγμένη σήμερα νωρίς το πρωί: Πρόκειται για την Πασχαλιά Καλαγιά – Καραμαλάκου, επί σειρά ετών δημοτική σύμβουλο και αντιδήμαρχο Πειραιά. Η Πασχαλίνα Καλαγιά- Καραμαλάκου εξελέγη πρώτη φορά δημοτική σύμβουλος στον Πειραιά το 1986 και επανεξελέγη σε αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις.
Το 2011 είχε ακρωτηριαστεί στο πόδι της, κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πρόσδεσης της θαλαμηγού στην οποία επέβαινε στο λιμάνι του Λαυρίου. Η Πασχαλίνα Καλαγιά- Καραμαλάκου είχε γεννηθεί στον Πειραιά και ήταν παντρεμένη με τον γιατρό Ηλία Καλαγιά που έφυγε από τη ζωή πριν από τέσσερα χρόνια. Απέκτησαν δύο κόρες, τη Νότα και τη Μαρία, η οποία ήταν υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ το 2019.

Η φωτιά ξέσπασε στο σπίτι από άγνωστη ακόμη αιτία και μέσα εκτός από την Πασχαλιά Καλαγιά βρίσκονταν και οι δύο κόρες της, οι οποίες απεγκλωβίστηκαν από την Πυροσβεστική και διακομίστηκαν για τις πρώτες βοήθειες στο νοσοκομείο, καθώς αντιμετώπιζαν αναπνευστικά προβλήματα από τον καπνό που είχαν εισπνεύσει.

 

Πηγή:protothema.gr

 

 




Ηράκλειο: Πέντε χρόνια κάθειρξη για την γυναίκα που έριξε το καυστικό υγρό στον πρώην σύζυγο της

Τη μεταβολή της κατηγορίας απόπειρας ανθρωποκτονίας σε βαριά σκοπούμενη σωματική βλάβη, αποφάσισε το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Ανατολικής Κρήτης για την 42χρονη, σήμερα, γυναίκα, που τον Οκτώβριο του 2022 έριξε καυστικό υγρό στον πρώην σύζυγο της, ενώ βρίσκονταν σε ξενοδοχείο του Ηρακλείου.

Το δικαστήριο επέβαλε στη γυναίκα ποινή κάθειρξης πέντε ετών, αναγνωρίζοντάς της εκτός από το ελαφρυντικό τού προτέρου εντίμου βίου που της είχε αναγνωριστεί και πρωτόδικα, το ελαφρυντικό ότι η ίδια μετά την πράξη της, για μεγάλο χρονικό διάστημα, έχει καλή συμπεριφορά.
Υπενθυμίζεται ότι σε πρώτο βαθμό, η 42χρονη είχε καταδικαστεί σε οκτώ χρόνια κάθειρξης για απόπειρα ανθρωποκτονίας.
Η επίθεση είχε σημειωθεί στις 22 Οκτωβρίου 2022, τα ξημερώματα, σε δωμάτιο ξενοδοχείου στο Ηράκλειο, όπου είχαν συναντηθεί, με την κατηγορούμενη να ισχυρίζεται ότι το έκανε για να αμυνθεί, καθώς το θύμα, όπως είπε η ίδια, τη βίασε και τη χτύπησε όταν του είπε ότι θα καλέσει την Αστυνομία.
Πηγή:newsbomb.gr



Ηράκλειο: Σε εξέλιξη η δίκη της 42χρονης που έριξε καυστικό υγρό στον πρώην σύζυγό της

Στο Μεικτό Ορκωτό Εφετείο Ανατολικής Κρήτης εκδικάζεται σήμερα, σε δεύτερο βαθμό, η υπόθεση της 42χρονης σήμερα γυναίκας, η οποία τον Οκτώβριο του 2022, χρησιμοποιώντας καυστικό υγρό, είχε προκαλέσει σοβαρά εγκαύματα στον πρώην σύζυγό της.

Σε πρώτο βαθμό είχε καταδικαστεί σε οκτώ χρόνια φυλάκιση για απόπειρα ανθρωποκτονίας.
Η επίθεση είχε σημειωθεί στις 22 Οκτωβρίου 2022, τα ξημερώματα, σε δωμάτιο ξενοδοχείου στο Ηράκλειο, όπου είχαν συναντηθεί, με την κατηγορούμενη να ισχυρίζεται ότι το έκανε για να αμυνθεί, καθώς το θύμα, όπως είπε η ίδια, τη βίασε και τη χτύπησε όταν του είπε ότι θα καλέσει την αστυνομία.

Υπενθυμίζεται ότι το θύμα, που υπεβλήθη σε αρκετές χειρουργικές επεμβάσεις και νοσηλεύτηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα και σε νοσοκομείο της Αθήνας, είχε εξαρχής εκφράσει την πρόθεσή του και τελικά δεν παραστάθηκε προς υποστήριξη της κατηγορίας.

Πηγή:cnn.gr




Αμυγδαλεώνας | Αντίθεση κατοίκων και Δήμου Καβάλας στην κατεδάφιση του πρώην αστυνομικού σταθμού

Πριν από λίγους μήνες, ο Δήμος Καβάλας ανακοίνωσε τη συμφωνία με την ΕΤΑΔ για την παραχώρηση του κτιρίου του πρώην αστυνομικού σταθμού Αμυγδαλεώνα, με σκοπό την αξιοποίησή του.

Οι κάτοικοι της περιοχής πρότειναν άμεσα τη μετατροπή του σε ΚΑΠΗ, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της τοπικής κοινότητας.

Ωστόσο, λίγο πριν τις γιορτές, παρά τις επίσημες ανακοινώσεις, η ΕΤΑΔ εμφανίστηκε στο χωριό με πρόθεση να κατεδαφίσει το κτίριο. Η παρέμβαση του Δήμου και των κατοίκων σταμάτησε προσωρινά την ενέργεια αυτή, όμως η υπόθεση δεν έκλεισε. Χθες, η ΕΤΑΔ προχώρησε στην έκδοση οικοδομικής άδειας για την κατεδάφισή του, επιμένοντας στην αρχική της απόφαση.

Η στάση αυτή έχει προκαλέσει έντονη δυσαρέσκεια στους κατοίκους, οι οποίοι τονίζουν πως το κτίριο είναι σε ικανοποιητική κατάσταση και θα μπορούσε, με τις κατάλληλες παρεμβάσεις, να αξιοποιηθεί. Μάλιστα, δηλώνουν έτοιμοι να συμβάλουν με εθελοντική εργασία στην ανακαίνισή του, αρκεί να αποτραπεί η κατεδάφισή του και να αξιοποιηθεί προς όφελος της κοινότητας.




Ορεστιάδα | Ανατροπή με τον θάνατο του 79χρονου πρώην αντιδημάρχου

Πρόκειται για ένα θλιβερό περιστατικό που συγκλόνισε τη Νέα Ορεστιάδα.

Ο πρώην Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας Πέτρος Μουτουσίδης είναι το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος στην Ορεστιάδα όταν παρασύρθηκε από αυτοκίνητο που οδηγούσε 53 χρονη γυναίκα στη διασταύρωση Πατριάρχου Γρηγορίου και Μιαούλη.

Οι πληροφορίες από αυτόπτες μάρτυρες αναφέρουν ότι το θύμα εγκλωβίστηκε κάτω από το όχημα και ανασύρθηκε χάρη στη βοήθεια πολιτών που έσπευσαν στο σημείο. Το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον άνδρα στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας, όπου δυστυχώς επιβεβαιώθηκε ο θάνατός του.Της Χρυσής Κατσαμακίδου




Πρώην Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας θύμα τροχαίου

Ο Πέτρος Μουτουσίδης είναι το θύμα του τροχαίου δυστυχήματος που σημειώθηκε στις 6:50 το απόγευμα, μέσα στην πόλη της Ορεστιάδας και συγκεκριμένα κοντά στο ΚΑΠΗ.

Ο άτυχος άνδρας, παρασύρθηκε από ΙΧ αυτοκίνητο που οδηγούσε μια γυναίκα. Πολίτες που έγιναν μάρτυρες του περιστατικού, έσπευσαν να τον απεγκλωβίσουν από τις ρόδες του αυτοκινήτου και τελικά παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας, αλλά ήταν πλέον αργά.

Ο 80χρονος Πέτρος Μουτουσίδης καταγόταν από τον Κέραμο και είχε μακρά ενασχόληση με τα κοινά της Ορεστιάδας και του βορείου Έβρου. Την τετραετία 2010-2014 είχε διατελέσει Αντιδήμαρχος Ορεστιάδας, επί θητείας του Δημήτρη Μουζά.

Πηγή: e-evros




Τραγωδία Τεμπών | Επιπλέον στοιχεία διερευνούν οι δικαστικές αρχές | Συμπληρωματική απολογία του πρώην σταθμάρχη

Ο σταθμάρχης βάρδιας, τη νύχτα που έγινε το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, παρουσιάστηκε σήμερα ενώπιον του εφέτη ανακριτή μαζί με τον δικηγόρο του. Ζήτησε και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί συμπληρωματικά μέσα στον Δεκέμβριο. Ο εφέτης ζητά αυτή τη συμπληρωματική απολογία από τον πρώην σταθμάρχη για να τοποθετηθεί σχετικά με παραλείψεις του ΟΣΕ σε ότι αφορά την κίνηση των τρένων και τη λειτουργία του προσωπικού, με δεδομένο ότι δεν είχαν ολοκληρωθεί και δεν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας, όπως η αυτόματη πέδηση, η τηλεδιοίκηση και η ενδοεπικοινωνία μηχανοδηγών και σταθμαρχών.

Επιπλέον, σήμερα, εκ μέρους γονέα θύματος και του δικηγόρου του κατατέθηκε στον εφέτη ανακριτή υπόμνημα, με το οποίο ζητείται να διερευνηθούν παρατυπίες των αρμόδιων αρχών στη διαδικασία συλλογής υλικού στον τόπο της τραγωδίας, αλλά και στο Κουλούρι όπως αυτή η διαδικασία περιγράφεται στη δικογραφία.

Σχετικά με τα ηχητικά ντοκουμέντα του 112 που είδαν το φως της δημοσιότητας και περιλαμβάνονται στη δικογραφία, πρόκειται ουσιαστικά για αυτοματοποιημένα μηνύματα με τις συντεταγμένες του δυστυχήματος που στάλθηκαν από “έξυπνα” κινητά των επιβατών, στο 112, αμέσως μετά τη σύγκρουση. Σε αυτά τα μηνύματα, όμως, ακούγεται και ήχος μέσα από τα βαγόνια με φωνές και ομιλίες επιβατών, αμέσως μετά τη σύγκρουση. Σύμφωνα με δικαστικούς κύκλους, αυτά τα στοιχεία δεν δίνουν αξιόλογες πληροφορίες ως προς το τι προκάλεσε την έκρηξη και τη φωτιά που ακολούθησαν τη σύγκρουση. Το επόμενο διάστημα αναμένεται η πιστοποίηση της γνησιότητας βίντεο ιδιώτη που φέρεται να δείχνει ξεκάθαρα την εμπορική αμαξοστοιχία με όλα τα φορτία της. Αν θεωρηθεί γνήσιο το υλικό, σύμφωνα με δικαστικούς κύκλους, αυτό θα βάλει τέλος στις υποθέσεις περί παράνομου φορτίου της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Τέλος, αναμένεται και το πόρισμα από το χημικό εμπειρογνώμονα του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο οποίος αυτή την περίοδο κάνει μετρήσεις, για να αποφανθεί περί ανάφλεξης και διάδοσης της φωτιάς αμέσως μετά τη σύγκρουση των τρένων.

ertnews




Πάτρα | Μάχη για τη ζωή της δίνει 43χρονη μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της

Ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται 43χρονη γυναίκα, μετά από διαπληκτισμό με τον πρώην σύντροφό της.

Σύμφωνα με το tempo24, το βράδυ της Κυριακής το ζευγάρι συναντήθηκε στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, στην Πάτρα, κοντά στην περιοχή της Μαρίνας.

Ο διαπληκτισμός γρήγορα ξέφυγε των ορίων και ο 49χρονος έσπρωξε με δύναμη τη γυναίκα που έπεσε στο έδαφος, χτυπώντας το κεφάλι της σε κράσπεδο.

Άμεσα στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο που την μετάφερε στο νοσοκομείο. Η 43χρονη νοσηλεύεται στην ΜΕΘ και δίνει μάχη για την ζωή της, καθώς έχει σοβαρότατα τραύματα.

Ο άνδρας έχει συλληφθεί, καθώς οι αστυνομικοί μέσα από βιντεοληπτικό υλικό κατάφεραν να τον εντοπίσουν.

www.newsbeast.gr



ΣτΕ: Κρίνεται αν μπορεί να λαμβάνει ο ίδιος πρώην εργαζόμενος δύο συντάξεις

Tο εάν τελικά μπορεί ή όχι να δίνονται δύο συντάξεις στον ίδιο συνταξιούχο θα συζητηθεί σήμερα στο Α’ Τμήμα του ΣτΕ και αναμένονται το επόμενο διάστημα οι σχετικές αποφάσεις.

Συγκεκριμένα, σήμερα συζητούνται τρεις αιτήσεις ακύρωσης που αφορούν μεγάλο αριθμό συνταξιούχων. Στις υποθέσεις αυτές προσβάλλεται έγγραφο του υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Παναγιώτη Τσακλόγλου, στο οποίο προβλέπεται ότι η διάταξη του νόμου (άρθρο 7 παρ. 5 του ν. 4387/2016) σύμφωνα με την οποία ο δικαιούχος περισσοτέρων συντάξεων λαμβάνει μόνο μία εθνική σύνταξη, ισχύει ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος δικαιούται σύνταξη λόγω θανάτου (χηρείας) και σύνταξη για διαφορετική αιτία (λόγω γήρατος ή αναπηρίας).
Μέχρι τώρα στους συνταξιούχους χηρείας, οι οποίοι δικαιούνταν ταυτόχρονα και σύνταξη για διαφορετική αιτία, χορηγούνταν διπλή εθνική σύνταξη.
Το συγκεκριμένο έγγραφο προβλέπει τα εξής:
  • δεν έχει αναδρομική ισχύ (επομένως, η μη χορήγηση της δεύτερης εθνικής σύνταξης εφαρμόζεται στις συντάξεις χηρείας που απονέμονται μετά την 1.1.2022),
  • οι ήδη καταβαλλόμενες στους συνταξιούχους λόγω θανάτου διπλές εθνικές συντάξεις θα συνεχίζουν να καταβάλλονται ως προσωπική διαφορά και
  • τα επιπλέον ποσά εθνικών συντάξεων που καταβλήθηκαν δεν αναζητούνται.

Οι σύμβουλοι Επικράτειας καλούνται να κρίνουν αν το προσβαλλόμενο έγγραφο αποτελεί μία απλή εγκύκλιο προς τον e-ΕΦΚΑ για την σωστή ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου, όπως ισχυρίζεται το υπουργείο, ή αν πρόκειται για μία απόφαση που θέτει νέους κανόνες, όπως ισχυρίζονται οι προσφεύγοντες συνταξιούχοι.

newsbomb.gr




Ο Δήμαρχος Θάσου για τον θάνατο του πρώην Δημάρχου Λευτέρη Μερέση

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, μετά την είδηση του θανάτου του πρώην Δημάρχου Θάσου και επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης  “ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΑΣΟ” Λευτέρη Μερέση, δήλωσε τα εξής:

«Ο Δήμος και η κοινωνία της Θάσου αποχαιρετούν σήμερα τον μακροβιότερο Δήμαρχο του τόπου. Ο Λευτέρης Μερέσης σημάδεψε με την πολυετή παρουσία του
την πολιτική ζωή του τόπου!

Η Διοίκηση του Δήμου σεβόμενη πλήρως την επιθυμία της οικογένειας δεν θα προχωρήσει σε εκφώνηση επικήδειου λόγου καθώς το έργο και η προσφορά του
εκλιπόντος Δήμαρχου είναι αδιαμφισβήτητα γνωστή σε όλους μας!!!

Προσωπικά σήμερα αποχαιρετώ τον άνθρωπο που με μύησε στις δαιδαλώδεις οδούς της πολιτικής κρατώντας στο υπόλοιπο της ζωής μου τις συμβουλές του ως
οδηγό!

Μακαρία η οδός αγαπημένε μας Δήμαρχε!!!».




Η Οδύσσεια των νεοδιόριστων – πρώην αναπληρωτών μέχρι πριν λίγες μέρες- συνεχίζεται….

Ο αγώνας για ζωή, μισθούς αξιοπρεπείς, δουλειά με δικαιώματα μονόδρομος ενάντια στη μιζέρια και την εξαθλίωση!

Χτυπάνε τα τηλέφωνα…μηνύματα στο κινητό….συναντάς φίλους, συγγενείς…. «Συγχαρητήρια για το διορισμό! Οι κόποι σας ανταμείφθηκαν! Μπήκατε σε μία σειρά…».

Και τότε ο κόσμος μαθαίνει ότι ο πρώτος μισθός των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών δε φτάνει ούτε τα 780 ευρώ. Ότι με αυτά τα χρήματα και το εξευτελιστικό ποσό των 500 ευρώ από το ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΔ που παίρναμε λόγω απόλυσης ως αναπληρωτές και αναπληρώτριες, πρέπει να μετακινηθούμε από τη μία άκρη της Ελλάδας στην άλλη (π.χ. από την Κομοτηνή στη Σπάρτη, από τη Φλώρινα στη Σύρο, από τη Θεσσαλονίκη στη Λέσβο).

Να νοικιάσουμε νέο σπίτι, εφόσον δε διοριστήκαμε στον τόπο κατοικίας μας. Να αποφασίσουμε τί θα κάνουμε με τα παιδιά μας γιατί ο/η σύντροφός μας διορίστηκε αλλού, ή κάνει άλλη δουλειά και δε μπορεί να αφήσει τον κύριο τόπο διαμονής μας.

Βάζεις κάτω τα κομπιουτεράκια….υπολογισμοί…τί παίρναμε  πριν;…τί παίρνουμε τώρα; Βλέπεις ότι χάνονται ως και 2.000 ευρώ για ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών από τους προηγούμενους μισθούς ως αναπληρωτών, οι οποίοι πάλι δεν έφταναν για να ζούμε μία αξιοπρεπή ζωή.

Πώς θα βγούνε τα έξοδα με δύο σπίτια και τα ενοίκια στα ύψη; Πώς θα πληρώνονται οι λογαριασμοί; Τα έξοδα του παιδιού; Οι μετακινήσεις για να βρισκόμαστε ως οικογένεια;

Πας στη Διεύθυνση να αναλάβεις υπηρεσία…Αφού έχεις μαζέψει το χαρτομάνι που μάζευες κάθε χρόνο, λες και το υπουργείο δεν έχει τα εγγραφά σου, ακούς ότι τα κενά θα βγούνε τις επόμενες μέρες… «Ελπίζουμε να είστε στα σχολεία στις 2 του Σεπτέμβρη που ανοίγουν»…

Νέα είδη αγωνίας… Πριν ήταν το ερώτημα… «Σε ποια φάση θα με πάρουν; Θα πετύχω την περιοχή μου; Θα πιάσω το σχολείο που ήμουν πέρσι για να συνεχίσουμε την προσπάθεια με τα παιδιά και τους συναδέλφους;».

Τώρα περνάμε σε άλλη πίστα: «Σε ποιο σχολείο θα με πάρουν; Θα έχει μόρια για να πάρω μετά την μετάθεση; Θα έχει σπίτια με φυσιολογικά ενοίκια; Πώς θα πηγαίνω εκεί, πόσα τα έξοδα στα καύσιμα; Υπάρχει συγκοινωνία, νοσοκομείο; Θα μένουν εκεί κοντά άλλοι συνάδελφοι;»

Και περιμένοντας την κατάταξη των εκπαιδευτικών με βάση τα κριτήρια τοποθέτησης για να δεις τη θέση σου και να υπολογίσεις έστω κατά προσέγγιση πως θα βάλεις τα σχολεία στη λίστα, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καθυστερούν, δεν ενημερώνουν έγκαιρα, δεν ανακοινώνουν την κατάταξη των νεοδιόριστων.

Την ίδια στιγμή με αμεσότητα και καλοκαιριάτικα συγχωνεύαν τμήματα. Δημιουργούσαν υπερτμήματα με 25,26,27 μαθητές με αρκετές δυσκολίες και διαγνώσεις μαθητών που χρήζουν ειδικής στήριξης μέσα σε αυτά.

 Κριτήριό τους το κόστος για το κράτος. Κόβουν θέσεις εργασίας και μαντρώνουν μαθητές δυσκολεύοντας τις συνθήκες μέσα στην τάξη. Τόσο μεγάλοι φωστήρες και επιστήμονες της Παιδαγωγικής και της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης.

Συζητάς όλη αυτή την Οδύσσεια με φίλους και αναρωτιούνται… «αξίζει όλο αυτό;».

Και απαντάμε ευθέως! Εννοείται ότι αξίζει!

Αξίζει να παλέψουμε για να πλάσουμε τη νέα γενιά που θα κοιτά ψηλά, θα μάθει να είναι άνθρωπος, να πηγαίνει κόντρα στο άδικο, να διεκδικεί συλλογικά αυτά που της αξίζουν.

Να μάθει να εξηγεί τη φύση, την κοινωνία, την ιστορία της με βάση την πραγματική γνώση, την επιστήμη, την αλήθεια κόντρα στην ανακρίβεια και την αποσπασματικότητα που καλλιεργεί το ίδιο το υπουργείο μέσα από τα προγράμματα σπουδών.

Αυτή η μάχη είναι αναπόσπαστα δεμένη με το συλλογικό αγώνα όλων των εκπαιδευτικών μέσα από τα σωματεία, τις ομοσπονδίες μας για αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης, για την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών στα σχολεία, ώστε να προχωρά με βάση τις δυνατότητες η εκπαιδευτική διαδικασία.

Ας μην κλειστούμε ο καθένας και η καθεμία στο καβούκι του. Από την πρώτη στιγμή να οργανωθούμε. Να έρθουμε σε επαφή με τα σωματεία μας και να διεκδικήσουμε:

  • να μην γίνουν αδικίες στις τοποθετήσεις στα σχολεία.
  • Να δοθεί άμεσα το επίδομα ενοικίου από τους δήμους εκεί που ήδη το προβλέπει η νομοθεσία.
  • Να διεκδικηθεί η επιδότηση ενοικίου και να δοθεί άμεσα σε όλους τους δήμους της χώρας.
  • Να είναι δωρεάν οι μετακινήσεις από και προς το σχολείο, και με έκπτωση 50% από και προς το μόνιμο τόπο διαμονής.

Έτσι μπορούμε να ανασάνουμε!

Έτσι μπορούμε να οργανωθούμε και άμεσα το επόμενο διάστημα να διεκδικήσουμε Συλλογική Σύμβαση Εργασίας από τα αρμόδια υπουργεία που να κατοχυρώσει αύξηση 20% στους μισθούς μας για να μπορούμε να βγάζουμε το μήνα. Να επανέλθει ο 13ος  και 14ος μισθός, ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε και στις συνολικές ανάγκες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε μέσα στο έτος.

Αντίστοιχα, να κατοχυρώσουμε τη μονοετή παραμονή στο μέρος διορισμού, ώστε να μπορούμε άμεσα να πάρουμε μετάθεση και να είμαστε με τους δικούς μας ανθρώπους, αλλά και να κατοχυρώσουμε την αυτοδίκαιη μονιμοποίησή μας μετά τα 2 έτη υπηρεσίας, όπως συνέβαινε τόσα και τόσα χρόνια.

Δε θα τους αφήσουμε να χαντακώσουν τις ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών μας!

Όλα αυτά που περνάμε μπορούμε με κάθε τρόπο να τα επικοινωνήσουμε στους γονείς των μαθητών μας, στην τοπική κοινωνία. Να χτίσουμε μία γερή συμμαχία που θα διεκδικεί αυτά για τα οποία παλεύουμε όλοι: για το καλό των παιδιών. Δε θα αφήσουμε κανένα τμήμα να χαθεί. Δε θα αφήσουμε κανένα μαθητή και μαθήτρια χωρίς Παράλληλη Στήριξη, Τμήμα Ένταξης.

Υπουργείο, κυβέρνηση ντόπιοι και διεθνείς συνεργάτες τους ένα πράγμα πρέπει να καταλάβουν: αυτό που σπουδάσαμε και αγαπάμε δεν το παζαρεύουμε! Θα παλέψουμε για ζωή με αξιοπρέπεια.

Η Οδύσσεια θα φτάσει στο τέλος της με ψηλά το κεφάλι μέσα από τους αγώνες μας..Γιατί έχουμε αξιοπρέπεια κι αυτή μας δείχνει το δρόμο για να ζήσουμε τη ζωή που μας αξίζει!

Άρθρο του Αποστολή Στεργιόπουλου, νεοδιόριστου εκπαιδευτικού

και εκλεγμένου με την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στο ΣΕΠΕ «Δ.Γληνος»




Μακάριος Λαζαρίδης: «Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.»

Ενημέρωση για τους λόγους για τους οποίους δεν προχωρά η διαδικασία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ., καθώς και το σχετικό χρονοδιάγραμμα πραγματοποίησης του έργου ζητά ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λαζαρίδης κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης, κ. Γιώργο Φλωρίδη και Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα, με θέμα: «Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.».

Όπως υπενθυμίζει, στις 14 Μαΐου 2023 ανακοινώθηκε ότι τελεσφόρησαν οι προσπάθειες του Δήμου Θάσου και του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας για τη μίσθωση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της στέγασης του Ειρηνοδικείου – Πταισματοδικείου της Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ. και από τον Δήμο της στέγασης δικών του υπηρεσιών.

Μάλιστα, το ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μια εβδομάδα πριν από τις Εθνικές Εκλογές, υπογράφτηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε.) κ. Παναγιώτη Μπαλωμένο, την Ειρηνοδίκη του Ειρηνοδικείου Θάσου, κυρία Χριστίνα Καρακώστα και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του τότε Υπουργού Εθνικής Άμυνας και σημερινού Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Βουλευτή Π.Ε. Καβάλας της Ν.Δ., κ. Νίκου Παναγιωτόπουλου και του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, κ. Γιώργου Γραμμένου.

Δυστυχώς, όμως, τονίζει ο κ. Λαζαρίδης, «από την υπογραφή και 15 μήνες τώρα, οι απαραίτητες εργασίες στο ακίνητο δεν έχουν γίνει και αυτό παραμένει κλειστό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με τις φθορές που μπορεί να υποστεί».

Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένο ότι η κοινωνία της Θάσου αναμένει να ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη μετεγκατάσταση και οφείλει να ενημερωθεί για τις εξελίξεις, ρωτά – μεταξύ άλλων – τους δύο Υπουργούς «τι έχει προκύψει και δεν προχωράει η διαδικασία στέγασης του εν λόγω Δικαστηρίου» και ζητά να μάθει αν αυτοί προτίθενται να ολοκληρώσουν και φυσικά να υλοποιήσουν τη συμφωνία του Μαΐου του 2023.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Λαζαρίδη:

Προς: Τον Υπουργό Δικαιοσύνης, κ. Γιώργο Φλωρίδη

Τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σταϊκούρα

Θέμα: Καθυστερεί να υλοποιηθεί η συμφωνία στέγασης του Ειρηνοδικείου Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ.

Στις 14 Μαΐου 2023 ανακοινώθηκε ότι τελεσφόρησαν οι προσπάθειες του Δήμου Θάσου και του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας για τη μίσθωση από το Υπουργείο Δικαιοσύνης της στέγασης του Ειρηνοδικείου – Πταισματοδικείου της Θάσου στο κτίριο της πρώην Δ.Ο.Υ. και από τον Δήμο της στέγασης δικών του υπηρεσιών.

Μάλιστα το ιδιωτικό συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μια εβδομάδα πριν από τις Εθνικές Εκλογές, υπογράφτηκε από τον τότε Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρίας Ακινήτων του Δημοσίου (ΕΤΑΔ Α.Ε.) κ. Παναγιώτη Μπαλωμένο, την Ειρηνοδίκη του Ειρηνοδικείου Θάσου, κυρία Χριστίνα Καρακώστα και τον Δήμαρχο Θάσου, κ. Ελευθέριο Κυριακίδη, παρουσία του τότε Υπουργού Εθνικής Άμυνας και σημερινού Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Βουλευτή Π.Ε. Καβάλας της Ν.Δ., κ. Νίκου Παναγιωτόπουλου και του Προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Καβάλας, κ. Γιώργου Γραμμένου.

Σύμφωνα με το συμφωνητικό μίσθωσης του ακινήτου, μεταξύ άλλων, το Υπουργείο Δικαιοσύνης μισθώνει το Ισόγειο του κτηρίου εμβαδού 358,08 τ.μ. και 50 τ.μ. του υπογείου, για την στέγαση του Ειρηνοδικείου Θάσου, το οποίο μετά τις τελευταίες αλλαγές στον δικαστικό χάρτη της χώρας και από τις 16 Σεπτεμβρίου 2024 θα λειτουργεί πλέον ως περιφερειακή έδρα του Πρωτοδικείου Καβάλας, με αυξημένες αρμοδιότητες.

Δυστυχώς, όμως, από την υπογραφή και 15 μήνες τώρα οι απαραίτητες εργασίες στο ακίνητο δεν έχουν γίνει και αυτό παραμένει κλειστό, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε σχέση με τις φθορές που μπορεί να υποστεί. Με δεδομένο ότι η κοινωνία της Θάσου αναμένει να ωφεληθεί από τη συγκεκριμένη μετεγκατάσταση και οφείλει να ενημερωθεί για τις εξελίξεις,

Ερωτάσθε κύριοι Υπουργοί:

Τι έχει προκύψει και δεν προχωράει η διαδικασία στέγασης του εν λόγω Δικαστηρίου;

Προτίθεστε να ολοκληρωθεί και φυσικά να υλοποιηθεί η συμφωνία του Μαΐου του 2023 και αν ναι ποιο είναι το σχετικό χρονοδιάγραμμα;




Φωτιά σε κτήριο πρώην επιχείρησης στη διασταύρωση του Λευκώνα

Φωτιά ξέσπασε σήμερα το μεσημέρι, στις εγκαταστάσεις πρώην επιχείρησης, που βρίσκεται επί της εθνικής οδού Σερρών- Θεσσαλονίκης, στο ύψος της διασταύρωσης του Λευκώνα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Infonews24, η φωτιά ξέσπασε σε κτήριο επιχείρησης, που δεν είναι πλέον σε λειτουργία.

Στο σημείο επιχειρούν δυνάμεις της πυροσβεστικής, ενώ συνδράμουν και δύο υδροφόρες του Δήμου Σερρών.

 




Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Επίσημη Ανακοίνωση του Πρώην Ιδιοκτήτη του ΑΟΚ Alexander Haditaghi

Ο πρώην ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και μεγάλος χορηγός του ΑΟ Καβάλα, Alexander Haditaghi, προχώρησε σε δημόσια δήλωση αναφορικά με τις κατηγορίες και τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά με την οικονομική κατάσταση της ομάδας μετά την αποχώρησή του.

Ο Haditaghi ανέφερε ότι η ομάδα ήταν σε καλή οικονομική κατάσταση όταν αποχώρησε τον Ιούλιο, με έσοδα ύψους 410.000 ευρώ προγραμματισμένα να εισπραχθούν, ενώ οι οικονομικές υποχρεώσεις της ομάδας ήταν μόνο 47.800 ευρώ. Ωστόσο, τόνισε ότι η έλλειψη δράσης από την τοπική αυτοδιοίκηση και τη νέα διοίκηση του συλλόγου είχε ως αποτέλεσμα να μην διεκδικηθούν τα οφειλόμενα ποσά και να χαθεί σημαντικό οικονομικό κεφάλαιο.

Επίσης, ο Haditaghi κατηγόρησε την νέα διοίκηση ότι δεν υπερασπίστηκε την ομάδα σε διάφορες νομικές υποθέσεις, με αποτέλεσμα να καταδικαστεί η ομάδα σε πληρωμές δεκάδων χιλιάδων ευρώ. Παρά την απογοήτευσή του για την κατάσταση, εξέφρασε την επιθυμία του να βοηθήσει ξανά την ομάδα και να εξασφαλίσει την άνοδό της στη Super League 2, δηλώνοντας την αγάπη του για την Καβάλα και τον ΑΟΚ.

Με την ανακοίνωση αυτή, ο Haditaghi εξέφρασε την προσωπική του πλευρά της ιστορίας και δήλωσε ότι θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να στηρίξει την ομάδα και να επαναφέρει την αξιοπρέπειά της.

Alexander Haditaghi Πρώην Ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΑΟΚ και Μεγάλος Χορηγός του ΑΟ Καβάλα




Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας με τον πρώην Βουλευτή Κωνσταντίνο Μπλούχο

Την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024 και ώρα 11:00, ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας κ. Μιχαήλ Μουρβετίδης υποδέχθηκε στο γραφείο του τον πρώην Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνο Μπλούχο, με τον οποίο είχε μια γόνιμη συζήτηση γύρω από τα τρέχοντα ζητήματα της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας.

Ο κ. Μπλούχος είχε την ευκαιρία να ενημερώσει τον Αντιπεριφερειάρχη σχετικά με θέματα με τα οποία είχε ασχοληθεί προσωπικά κατά τη διάρκεια της βουλευτικής του θητείας.




Ντέμη Γεωργίου | Πέθανε η πρώην παίκτρια του MasterChef

Έφυγε από τη ζωή η Ντέμη Γεωργίου, η πρώην παίκτρια του MasterChef, η οποία νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση στο Γενικό Κρατικό νοσοκομείο της Νίκαιας.

Να σας θυμίσουμε ότι υπέστη οξεία βακτηριακή μόλυνση στην Πάρο, όπου εργαζόταν.

demy-669df16e01f45-1110x626.jpg

Το πρωί της Κυριακής η Ντέμη Γεωργίου μεταφέρθηκε με ελικόπτερο από το κέντρο υγείας της Πάρου στην Αθήνα όπου και κατέληξε σήμερα, 22 Ιουλίου.

ntemi-georgiou-stin-entatiki-i-paiktria-tou-Masterchef_1721629832.jpg

Την είδηση ότι νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση έκανε γνωστή ο φίλος της Ντέμης, Θανάσης Καραχάλιος που βρισκόταν μαζί της στην Πάρο και επέστρεψε εσπευσμένα στην Αθήνα λόγω της μεταφοράς της στο νοσοκομείο, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε.




Δήμος Δράμας | Συνάντηση εργασίας για την αξιοποίηση του πρώην Στρατοπέδου Ανδρικάκη

Ο Δήμος Δράμας διοργάνωσε πρόσφατα συνάντηση εργασίας με στόχο την αξιοποίηση των εκτάσεων του πρώην Στρατοπέδου Ανδρικάκη για τη δημιουργία Κόμβου Οπτικοακουστικών Τεχνών. Εκτός από την παρουσίαση του κύριου έργου, η συνάντηση είχε ως σκοπό την αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης και τον σχεδιασμό των μελλοντικών ενεργειών που πρέπει να αναλάβουν οι εμπλεκόμενοι φορείς.

Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Υπουργού Πολιτισμού κ. Μενδώνη, συμμετείχαν ο βουλευτής κ. Κυριαζίδης, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Τοψίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Μουρβετίδης, εκπρόσωποι της Μελετητικής Ομάδας Έργου, της Εταιρείας RAYCAP που χρηματοδότησε τις μελέτες, του Υπερταμείου, της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Παντείου Πανεπιστημίου, του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, του Φεστιβάλ Ταινιών Θεσσαλονίκης και, φυσικά, του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας. Πριν από τη συνάντηση, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τους χώρους του στρατοπέδου.

Ο Δήμαρχος Δράμας Γιώργος Παπαδόπουλος δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης: «Αυτή η συνάντηση μας δίνει την ευκαιρία να αξιολογήσουμε την πρόοδο που έχει επιτευχθεί μέχρι τώρα, να εξετάσουμε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε και να σχεδιάσουμε τα επόμενα βήματα. Με τη συνδυασμένη μας προσπάθεια, είμαστε σίγουροι ότι θα καταφέρουμε να αναδείξουμε το πρώην Στρατόπεδο Ανδρικάκη σε έναν καλλιτεχνικό προορισμό στρατηγικής σημασίας για τη Βόρεια Ελλάδα». Εξέφρασε επίσης την ικανοποίησή του για το έντονο ενδιαφέρον όλων των εμπλεκόμενων φορέων και ανακοίνωσε ότι το επόμενο ραντεβού ορίστηκε για τον επόμενο μήνα, ώστε να προχωρήσουν γρήγορα όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες.




Καβάλα | Καταδικάστηκε σε 3 μήνες φυλάκιση για την απειλή της πρώην συζύγου

Ο 32χρονος άνδρας παραμένει κρατούμενος από την προηγούμενη εβδομάδα για παραβίαση άλλων δικαστικών αποφάσεων, σχετικών με την πρώην σύζυγό του. Με την απόφαση του δικαστηρίου χθες, καταδικάστηκε να μείνει στη φυλακή για επιπλέον 3 μήνες, αυξάνοντας τη συνολική του ποινή σε 13 μήνες φυλάκισης, καθώς και πρόστιμο 300 ευρώ για οπλοφορία.

Το επεισόδιο που δικάστηκε χθες αφορούσε ένα περιστατικό τον Νοέμβριο του 2022 σε κατάστημα όπου εργαζόταν η πρώην σύζυγός του στην Καβάλα. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, ο άνδρας κρατούσε στο χέρι του ένα μπρελόκ με σουγιά και την απείλησε λέγοντας «…με αυτόν θα σε σφάξω». Η πρώην σύζυγός του, καταθέτοντας στο δικαστήριο κλαίγοντας, ανέφερε ότι ο άνδρας την παρακολουθούσε συχνά, περνώντας με το αυτοκίνητό του έξω από την κατοικία φίλης της.

Στην απολογία του, ο 32χρονος παραδέχθηκε ότι έκανε λάθη, αλλά αρνήθηκε ότι την απείλησε, λέγοντας ότι «… ποτέ δεν την ακούμπησα». Υποστήριξε ότι τα επεισόδια οφείλονταν στα εμπόδια που έθετε η πρώην σύζυγός του στην επικοινωνία του με το παιδί τους.

Η παθούσα έχει προσφύγει πολλές φορές στη δικαιοσύνη και έχει ζητήσει προστασία από την αστυνομία, ώστε να μην την προσεγγίζει. Ωστόσο, πριν λίγες μέρες, ο πρώην σύζυγος της ζήτησε να προσληφθεί στην ίδια επιχείρηση που εργάζεται κι αυτή.

proininews.gr



Ο πρώην διπλωμάτης στο Κόσοβο Β. Καρακωστάνογλου στο ENA Channel για τις εξελίξεις στο Συμβούλιο Ευρώπης για το Κόσοβο

Οι εξελίξεις στο Κόσοβο το 2024 χαρακτηρίζονται από ένταση και αυξημένες προκλήσεις στην περιοχή, ιδίως στο βόρειο τμήμα της χώρας, όπου κατοικούν κυρίως Σέρβοι. Η κατάσταση κλιμακώθηκε μετά την επιβολή από την κυβέρνηση του Κοσόβου ενός νέου νόμου που απαιτεί από τα οχήματα με σερβικές πινακίδες να τις αντικαταστήσουν με πινακίδες του Κοσόβου. Αυτό προκάλεσε αντιδράσεις, με τους Σέρβους του βορρά να στήνουν οδοφράγματα και να προχωρούν σε διαμαρτυρίες, πυροβολώντας ακόμη και στον αέρα​.

Σε αυτό το πλαίσιο, και ενόψει της ψηφοφορίας στο Συμβούλιο της Ευρώπης για το Κόσοβο, ο πρώην διπλωμάτης στο Κόσοβο, Βενιαμίν Καρακωστάνογλου, έδωσε συνέντευξη στο ENA Channel όπου εξέφρασε την άποψη ότι οι συνεχιζόμενες εντάσεις και οι αμοιβαίες προκλήσεις μεταξύ Κοσόβου και Σερβίας υπονομεύουν τις προοπτικές ειρήνης και συνεργασίας στην περιοχή. Υπογράμμισε την ανάγκη για ενισχυμένη διεθνή διαμεσολάβηση και την επιβολή μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μια βιώσιμη λύση​ (CNN.gr)​.

Ο κ. Καρακωστάνογλου τόνισε επίσης την επιρροή που μπορεί να έχει η ΕΕ και οι ΗΠΑ στην εξομάλυνση της κατάστασης και την προώθηση ενός διαλόγου που θα επικεντρωθεί στη δημιουργία σταθερών και ειρηνικών σχέσεων μεταξύ των δύο πλευρών.




Ξύλο στη Βουλή | Ο πρώην βουλευτής των Σπαρτιατών Κωνσταντίνος Φλώρος έδειρε βουλευτή της Ελληνικής Λύσης

Απίστευτες εικόνες εκτυλίχθηκαν μέσα στη Βουλή και συγκεκριμένα ακριβώς έξω από την Ολομέλεια όταν ένας βουλευτής δέχθηκε επίθεση από έναν άλλο.

Πρόκειται για τον βουλευτή της Ελληνικής Λύσης Βασίλη Γραμμένο ο οποίος δέχθηκε μπουνιά από τον Ανεξάρτητο πρώην βουλευτή των Σπαρτιατών Κωνσταντίνο Φλώρο.  Ο κ. Γραμμένος δέχεται τις πρώτες βοήθειες στο Ιατρείο της Βουλής.

Σύμφωνα με πληροφορίες το επεισόδιο ξεκίνησε από την Ολομέλεια όπου εξεταζόταν η άρση της ασυλίας του Προέδρου της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου μετά από μήνυση που είχε υποβάλλει εναντίον του ο πατέρας του Κωνσταντίνου Φλώρου για επιθέσεις που είχε δεχθεί μέσω διαδικτύου από τρολ πίσω από τα οποία υποστηρίζει ότι είναι ο Κυριάκος Βελόπουλος.

Μόλις βγήκαν από την Ολομέλεια και ενώ βρίσκονταν στις σκάλες ο βουλευτής Βασίλης Γραμμένος δέχτηκε μπουνιά από τον βουλευτή Φλώρο με αποτέλεσμα να μεταφερθεί τραυματισμένος στο ιατρείο.

Πηγή: newsit.gr , newsbeast.gr




8 μήνες φυλακή με αναστολή στη διοίκηση του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας

Ποινές φυλάκισης οκτώ [8] μηνών με αναστολή επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο στα μέλη της διοίκησης του Σωματείου των πρώην εργαζομένων στα Πετρέλαια Καβάλας, καταδικάζοντάς τους για το αδίκημα της παράνομης βίας.

Το Δικαστήριο δέχθηκε ότι τα μέλη του ΔΣ ήταν υπεύθυνα για τον αποκλεισμό της διοίκησης της Energean από τις εγκαταστάσεις από τις αρχές Αυγούστου έως τις 21 Δεκεμβρίου 2021, οπότε και η κατάληψη των εγκαταστάσεων έληξε με την παρέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων. Η απόφαση του Δικαστηρίου ήταν ομόφωνη!

Επιπλέον, με ποινές που φθάνουν έως και τους 14 μήνες (με αναστολή ή μετατρέψιμες) καταδικάστηκαν 4 ακόμη πρώην εργαζόμενοι για σειρά ποινικών δικαιωμάτων. Οι υπόλοιποι 141 πρώην εργαζόμενοι αθωώθηκαν από κάθε κατηγορία.




Βόλος | 40χρονος ξυλοκόπησε μέσα στην παιδιατρική κλινική την πρώην σύζυγό του

Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά βίας κατά των γυναικών, με ακόμη μια σοκαριστική υπόθεση να έρχεται στη δημοσιότητα. Συγκεκριμένα, ένας 40χρονος χτύπησε την πρώην σύζυγό του στους διαδρόμους της παιδιατρικής κλινικής του νοσοκομείου Βόλου, το βράδυ της Τετάρτης

Σκηνές χάους στο νοσοκομείο

Συγκεκριμένα, η μητέρα που έχει την επιμέλεια του παιδιού τους, μετέφερε την 13χρονη κόρη τους στο νοσοκομείο, μετά από αδιαθεσία και στην Παιδιατρική εμφανίστηκε ο πατέρας, εναντίον του οποίου έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα για να μην την πλησιάζει.
Ο 40χρονος της έριξε ευθύνες για την μη ενημέρωσή του για την ασθένεια του παιδιού και σύμφωνα με την μαρτυρία της γυναίκας την απείλησε πως θα «την σκοτώσει και θα την κάψει», ενώ την κλώτσησε, όπως αναφέρει το gegonotanews.Ακολούθησαν σκηνές χάους και κλήθηκε η ασφάλεια του νοσοκομείο για να τον απομακρύνει. Ωστόσο, ο 40χρονος δεν αποχωρούσε και έτσι η μητέρα κάλεσε την αστυνομία όπου τον κατήγγειλε για επίθεση, απειλή, εξύβριση και παραβίαση των ασφαλιστικών μέτρων.

Τελικά συνελήφθη, την Πέμπτη οδηγήθηκε στο αυτόφωρο όπου ζήτησε προθεσμία για να δικαστεί σήμερα, Παρασκευή.

Πηγή: ethnos.gr




Aδιανόητη δήλωσή του πρώην αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ. Μ.Σφακιανάκη για τη δολοφονία της 28χρονης | Τέθηκε εκτός περιφέρειας από τον Ν. Χαρδαλιά

Εκτός περιφερειακής ομάδας έθεσε ο περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, τον Μανώλη Σφακιανάκη μετά την αδιανόητη δήλωσή του για τη δολοφονία της 28χρονης στους Αγ. Αναργύρους.

«Με τη δημόσια τοποθέτησή του για τη δολοφονία της 28χρονης στους Αγίους Αναργύρους ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης έθεσε εαυτόν εκτός παράταξης. Οι δηλώσεις του δεν συνάδουν με την ηθική, τις αρχές και τις αξίες μου, ούτε με τον τρόπο με τον οποίο οφείλουν να λειτουργούν όλοι οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας», αναφέρει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο περιφερειάρχης Αττικής για τον μέχρι σήμερα εντεταλμένο σύμβουλο της περιφέρειας, αρμόδιο για θέματα Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης.

Όπως αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο κ. Χαρδαλιάς: «Το δικαίωμα στην κοινωνικότητα και στην ελεύθερη έκφραση της προσωπικότητας είναι αδιαπραγμάτευτα. Αλίμονο αν στην Ελλάδα του 2024 πρέπει να σκεφτόμαστε πώς και πότε θα εκφράσουμε δημόσια τη χαρά ή τη λύπη μας. Δηλώσεις και νοοτροπίες με έλλειμμα κοινωνικής ευαισθησίας και ενσυναίσθησης, που βρίσκονται έξω από κάθε πλαίσιο ηθικών αξιών και θεσμικής τάξης, θα με βρίσκουν πάντα απέναντι. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν άλλοθι στην ευθύνη της πολιτείας να προστατεύει την ανθρώπινη ζωή.

Ακολουθεί η δήλωση του περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά:

Το δικαίωμα στην κοινωνικότητα και στην ελεύθερη έκφραση της προσωπικότητας είναι αδιαπραγμάτευτα. Αλίμονο αν στην Ελλάδα του 2024 πρέπει να σκεφτόμαστε πώς και πότε θα εκφράσουμε δημόσια τη χαρά ή τη λύπη μας. Δηλώσεις και νοοτροπίες με έλλειμμα κοινωνικής ευαισθησίας και ενσυναίσθησης, που βρίσκονται έξω από κάθε πλαίσιο ηθικών αξιών και θεσμικής τάξης, θα με βρίσκουν πάντα απέναντι. Και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν άλλοθι στην ευθύνη της πολιτείας να προστατεύει την ανθρώπινη ζωή.

Η δημόσια τοποθέτηση του κ. Μανώλη Σφακιανάκη για τη δολοφονία της 28χρονης γυναίκας στους Αγίους Αναργύρους δεν συνάδει, σε καμία περίπτωση, με την ηθική μου, τις αρχές και τις αξίες μου, ούτε με τον τρόπο με τον οποίο οφείλουν να λειτουργούν όλοι οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας.

Ως εκ τούτου, με τις δηλώσεις αυτές ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης έθεσε εαυτόν εκτός της παράταξης “Αττική Μπροστά” και από σήμερα παύει να αποτελεί μέλος της Περιφερειακής ομάδας μας.

Και κάτι ακόμα! Τα θύματα έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας να γνωρίζουν πως είμαστε δίπλα τους. Χωρίς περιστροφές, χωρίς “ναι μεν αλλά”, χωρίς αστερίσκους. Δέσμευσή μας να κάνουμε από πλευράς μας ό,τι είναι δυνατόν για να μην υπάρξει άλλη Κυριακή, άλλη Ελένη, άλλη Γεωργία, άλλη Ερατώ, άλλη Γαρυφαλλιά… Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους της Κυριακής Γρίβα.

Τι είπε ο Μανώλης Σφακιανάκης

Θυμίζουμε ότι ο πρώην αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ., κ. Σφακιανάκης, ανέφερε χθες σε τηλεοπτική του συνέντευξη πως η 28χρονη Κυριακή Γρίβα προκάλεσε τη δολοφονία της γιατί εμφανιζόταν… ευτυχισμένη στα κοινωνικά δίκτυα. Στην προσπάθειά του να ρίξει τις ευθύνες για τη δολοφονία ακόμα και στην ίδια είπε χαρακτηριστικά πως «το έγκλημα το ώθησε η κοινωνική δικτύωση. Η κοπέλα ήταν χαρούμενη και ευτυχισμένη, το έβγαζε προς τα έξω». Επιπλέον, επιχείρησε να δικαιολογήσει τον γυναικοκτόνο, καθώς αρκέστηκε να αναφερθεί μόνο στα ψυχιατρικά του προβλήματα, λέγοντας πως «ο άλλος ήταν τρελός, ήταν σχιζοφρενής, ήταν stalker…».

Μάλιστα, όπως τόνισε, ακόμα και αν βρίσκονταν περισσότεροι αστυνομικοί στο Αστυνομικό Τμήμα Αγ. Αναργύρων, ο δράστης θα είχε προχωρήσει στη δολοφονία της ανυπεράσπιστης κοπέλας. «Εκατό άτομα να είχε το Αστυνομικό Τμήμα, θα την εκτελούσε», σημείωσε ο κ. Σφακιανάκης. «Το έγκλημα ήταν για μένα αναπόφευκτο», τόνισε.

Πηγή: newsbeast.gr



Ελληνικά Ναυπηγεία | Οικονομική ενίσχυση και δεύτερη επαγγελματική ευκαιρία στους πρώην εργαζομένους

Δημοσιεύθηκε, η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), για την οικονομική στήριξη και απασχόληση των πρώην εργαζομένων στα Ελληνικά Ναυπηγεία.

Η ΚΥΑ, την οποία υπογράφουν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας, η υπουργός Εσωτερικών Νίκη Κεραμέως, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Δόμνα Μιχαηλίδου και οι υφυπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Αθανάσιος Πετραλιάς και Υποδομών και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου, προβλέπει τα εξής:

Έκτακτη οικονομική ενίσχυση ύψους 2.700 ευρώ σε κάθε έναν από τους ανέργους, πρώην εργαζόμενους της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ Α.Ε.» και εν γένει όσων συμπεριλαμβάνονται στην περ. β΄ της παρ.9 του άρθρου 26 του ν. 4258/2014 (Α΄94).

Ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης με στόχο την άμεση αντιμετώπιση της ανεργίας των πρώην εργαζόμενων της εταιρείας «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» και εν γένει όσων συμπεριλαμβάνονται στην περ. β΄ της παρ. 9, του άρθρου 26 του ν. 4258/2014 (Α΄94) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 34 του ν.5058/2023 (Α΄170) και των οποίων οι συμβάσεις εργασίας τους με το Πολεμικό Ναυτικό έληξαν την 31.12.2023. Αντικείμενο του προγράμματος είναι η δημιουργία 474 νέων θέσεων πλήρους απασχόλησης μέσω της τοποθέτησης των ανέργων σε Υπηρεσίες του Πολεμικού Ναυτικού (130 θέσεις) και των ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ και ΟΣΥ ΑΕ (344 θέσεις).

Οι ακαθάριστες μηνιαίες αποδοχές των ωφελούμενων ανέρχονται στο ποσό των 1.210 ευρώ ενώ η μέγιστη δαπάνη για την υλοποίηση του προγράμματος ανέρχεται έως του ποσού των 17.266.720,32 ευρώ. Η συνολική χρονική διάρκεια απασχόλησης των ωφελούμενων ορίζεται σε 12 μήνες με δυνατότητα επέκτασης για άλλους 12 μήνες. Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του ειδικού προγράμματος είναι η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), η οποία εκδίδει τη Δημόσια Πρόσκληση, με την οποία εξειδικεύονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής του προγράμματος.

Οι ωφελούμενοι του προγράμματος κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους υλοποίησης του μπορούν να συμμετέχουν σε ειδικά προγράμματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης με πιστοποίηση. Στόχος των προγραμμάτων αυτών είναι η αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ωφελούμενων (upskilling) ή/και η επανακατάρτισή τους (reskilling) σε θεματικά αντικείμενα των ειδικοτήτων τους.

Με αφορμή την έκδοση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε: «Με την απόφασή μας αυτή επιβεβαιώνουμε έμπρακτα τη δέσμευσή μας για τη στήριξη των εργαζομένων και των ανέργων. Βρισκόμαστε δίπλα τους προσφέροντας λύσεις που ικανοποιούν άμεσα τις ανάγκες τους. Στους πρώην εργαζομένων στα Ελληνικά Ναυπηγεία δίνουμε εκτός από την έκτακτη οικονομική ενίσχυση, μια δεύτερη επαγγελματική ευκαιρία και τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους σε θεματικά αντικείμενα των ειδικοτήτων τους. Οι πολιτικές μας έχουν ως βασικό γνώμονα τη στήριξη των εργαζομένων και των ανέργων. Κανείς δεν πρόκειται να μείνει πίσω».

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισήμανε πως «το υπουργείο Εθνικής Άμυνας διαχρονικά έχει ενσκήψει στο ζήτημα των πρώην εργαζομένων της εταιρείας Ελληνικά Ναυπηγεία. Σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία δόθηκε μία σημαντική λύση, με την ΚΥΑ η οποία υπογράφηκε. Βασικό πυλώνα της απόφασης αποτελεί το Πολεμικό Ναυτικό, το οποίο θα προσλάβει 130 εργαζόμενους, μέσω της ΔΥΠΑ. Σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα μέτρα στήριξης, η κυβέρνηση αποδεικνύει τη βούλησή της για την αντιμετώπιση της ανεργίας και τη στήριξη των εργαζομένων ενός κλάδου ο οποίος έχει συμβάλλει στην αμυντική θωράκιση της πατρίδας μας».

Με τη σειρά της, η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως, σημείωσε πως «με τη συγκεκριμένη απόφαση στηρίζουμε έμπρακτα τους πρώην εργαζομένους στα Ελληνικά Ναυπηγεία με ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης, με προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης, με οικονομική ενίσχυση. Ενισχύουμε διαρκώς το ανθρώπινο δυναμικό, παραμένουμε προσηλωμένοι στην παροχή βέλτιστων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες».

Από την πλευρά του, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, υπογράμμισε πως «η ενίσχυση της απασχόλησης παραμένει η κεντρική επιλογή της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της ανεργίας και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων πολιτών.

Ταυτόχρονα, με τη συγκεκριμένη ΚΥΑ επιτυγχάνεται άμεσα μια εξαιρετικά σημαντική αύξηση του προσωπικού των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Η ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ και η ΟΣΥ ΑΕ θα ενισχυθούν με 344 νέους εργαζόμενους, οι οποίοι διαθέτουν εργασιακή εμπειρία και πολλοί εξ αυτών εξειδίκευση στον τεχνικό τομέα. Με αυτόν τον τρόπο θα καλυφθούν ειδικότητες πεδίου που έχουν νευραλγική σημασία για την εύρυθμη λειτουργία των συγκοινωνιών και, ως εκ τούτου, την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».

Πηγή: naftemporiki.gr




Εκτός φυλακής 50χρονος για υπόθεση revenge porn | Έστελνε στα παιδιά της πρώην του υλικό με προσωπικές τους στιγμές

Εκτός φυλακής οδηγεί απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Θεσσαλονίκης 50χρονο, ο οποίος καταδικάστηκε για υπόθεση εκδικητικής πορνογραφίας. Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο τού αναγνώρισε ελαφρυντικό πρότερου σύννομου βίου, με συνέπεια η πρωτόδικη ποινή της 6ετούς κάθειρξης να μειωθεί σε φυλάκιση 4 ετών (και δύο μηνών) και να μετατραπεί σε εξαγοράσιμη (προς 5 ευρώ/ημερησίως).

Θύμα του, σύμφωνα με τη δικογραφία, υπήρξε γυναίκα, με την οποία διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση. Όταν ο κατηγορούμενος διαπίστωσε ότι η γυναίκα εξακολουθεί να διατηρεί επαφές με τον (πρώην πλέον) σύζυγό της, έστειλε -μέσω δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης- υλικό από προσωπικές τους στιγμές στα ανήλικα παιδιά της. Το υλικό αυτό φέρεται να κατέληξε και σε φίλους των παιδιών, ενώ αργότερα «ανέβηκε» και σε ιστοσελίδα πορνογραφικού περιεχομένου.

Η υπόθεση εκτυλίχθηκε το 2016 σε περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας, με τον κατηγορούμενο να παραπέμπεται σε δίκη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων σε βαθμό κακουργήματος και εκβίαση, επειδή ζητούσε από την παθούσα να του επιτρέψει χρηματικό ποσό 200 ευρώ.

Στην απολογία του απέδωσε την ενέργειά του στη μέθη, τονίζοντας ότι υπήρξε «ερωτευμένος» με τη γυναίκα, ενώ ανέφερε ότι αισθάνθηκε προσβεβλημένος από λόγια που ειπώθηκαν εναντίον του από τον πρώην σύζυγο.

Κρίθηκε ένοχος και για τις δύο πράξεις, όπως και στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο πέρσι τον Απρίλιο, όταν μετά την καταδίκη του οδηγήθηκε στις φυλακές.

Πηγή: newsbeast.gr




Καβάλα | Πατέρας καταδικάστηκε για τη διατροφή που έπρεπε να δίνει στην πρώην σύζυγό του

Ο 33χρονος καταδικάστηκε στην Καβάλα, για τη διατροφή που έπρεπε να πληρώνει μετά το διαζύγιο, στην πρώην γυναίκα του…

Η διατροφή έφερε για ακόμα μια φορά αντιμέτωπο στα δικαστήρια, το άλλοτε αντόγυνο στην Καβάλα. Ο 33χρονος υποστήριξε ότι ήταν άνεργος και δεν μπορούσε να πληρώνει τα χρήματα. Οι εξηγήσεις του όμως δεν έπεισαν τους δικαστές, που τον καταδίκασαν με ποινή φυλάκισης 10 μηνών με 3ετή αναστολή. Ήταν ακόμα ένα επεισόδιο, μετά τον αποτυχημένο τους γάμο που διαλύθηκε, μετά την απόκτηση ενός παιδιού.

Πιο αναλυτικά, στη συνεδρίαση του Μονομελούς καταδικάστηκε 33χρονος κάτοικος όμορου νομού στην Καβάλα, επειδή δεν πλήρωνε για έναν χρόνο διατροφή στην πρώην σύζυγο του, με την οποία είχαν αποκτήσει ένα παιδί.

Ισχυρίστηκε δια του δικηγόρου του, ότι δεν εργάζονταν και δεν είχε τη δυνατότητα να πληρώνει τα χρήματα της διατροφής. Το ακριβώς αντίθετο κατέθεσε η πρώην σύζυγος του.

Σύμφωνα με το proininews.gr, ο κατηγορούμενος έχει κι άλλη καταδίκη για ίδια υπόθεση, τελευταία ωστόσο συμμορφώθηκε και πλήρωνε το συμφωνημένο ποσό των 230 ευρώ το μήνα.

Εισαγγελέας και πρόεδρος δεν του αναγνώρισαν ελαφρυντικό. Η ποινή είναι 10 μήνες φυλάκιση με 3ετη αναστολή. Κατατέθηκε έφεση και αναμένεται η συνέχεια στις αίθουσες των δικαστηρίων.

Πηγή: newsit.gr




Ελεύθερος με όρους ο 52χρονος που κατηγορείται για εκδικητική πορνογραφία σε βάρος της πρώην συντρόφου του

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο 52χρονος που απολογήθηκε στην ανακρίτρια Θεσσαλονίκης κατηγορούμενος για εκδικητική πορνογραφία σε βάρος της 39χρονης πρώην συντρόφου του.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο κατηγορούμενος έστειλε φωτογραφίες και βίντεο ερωτικού περιεχομένου στον εν διαστάσει σύζυγο της γυναίκας, ενώ άφησε και φάκελο με φωτογραφίες ανάλογου περιεχομένου έξω από το διαμέρισμά της. Κατά την ίδια δικογραφία, ο ίδιος φέρεται να «ανέβασε» στον προσωπικό του λογαριασμού στο Facebook φωτογραφίες της 39χρονης με τον 11χρονο γιο της, ενώ απειλούσε τη γυναίκα ότι θα δημοσιεύσει νέες φωτογραφίες.

Απολογούμενος, ο 52χρονος αρνήθηκε κάποιες πράξεις που τού καταλογίζονται, ενώ ορισμένες άλλες τις αποδέχθηκε.

Εισαγγελέας και ανακρίτρια αποφάσισαν να τον αφήσουν ελεύθερο υπό τους όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα του τόπου διαμονής, ενώ μέχρι τη δίκη δεν επιτρέπεται να προσεγγίσει την 39χρονη.

Πηγή: newsbeast.gr