ΥΦΥΠΕΞ Χατζηβασιλείου στον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας: «Ελλάδα και Κύπρος συμπορευόμαστε για την περιφερειακή σταθερότητα και ευημερία»
Επίσκεψη Εργασίας στη Λευκωσία: Συνάντηση Υφυπουργού Εξωτερικών με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας
Στο πλαίσιο επίσκεψης εργασίας στη Λευκωσία, ο Υφυπουργός Εξωτερικών και βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας, Τάσος Χατζηβασιλείου, έγινε δεκτός από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη.
Κατά τη συνάντηση, οι δύο πλευρές συζήτησαν τις αδελφικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και τα θέματα κοινού ενδιαφέροντος, ενόψει της επικείμενης συνάντησης για το Κυπριακό στον ΟΗΕ, στη Γενεύη. Επιπλέον, ο κ. Χατζηβασιλείου αντάλλαξε απόψεις με τον κ. Χριστοδουλίδη για τις εξαιρετικές εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών, επισημαίνοντας ότι η Κύπρος είναι ο 3ος μεγαλύτερος προορισμός των ελληνικών εξαγωγών.
Μετά το πέρας της συνάντησης, ο Υφυπουργός Εξωτερικών προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Στο πλαίσιο της επίσκεψής μου στην Κύπρο, είχα την τιμή να συναντηθώ με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Χριστοδουλίδη. Συζητήσαμε τις στενές αδελφικές σχέσεις των χωρών μας και τα ζητήματα κοινού και περιφερειακού ενδιαφέροντος. Η Ελλάδα και η Κύπρος, πάντα με βάση το Διεθνές Δίκαιο, συμπορεύονται για την περιφερειακή σταθερότητα και ευημερία».
Άκαρπη και η τρίτη ψηφοφορία στη Βουλή για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Σε τέταρτη ψηφοφορία και τελευταία, σύμφωνα με την κοινοβουλευτική «αριθμητική», οδηγείται η εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκρατίας. Κατά τη σημερινή, τρίτη ψηφοφορία, στην ολομέλεια της Βουλής, δεν επετεύχθη η προβλεπόμενη πλειοψηφία των 180 βουλευτών.
Επί 300 ψηφισάντων βουλευτών, ο προταθείς από τη ΝΔ, τέως Πρόεδρος της Βουλής, Κωνσταντίνος Τασούλας, έλαβε 160 ψήφους, ο προταθείς από το ΠΑΣΟΚ Τάσος Γιαννίτσης έλαβε 34 ψήφους, η προταθείσα από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Λούκα Κατσέλη 40 ψήφους, ενώ ο προταθείς από την ΚΟ Νίκη Κωνσταντίνος Κυριακού 14 ψήφους. Κατεγράφησαν, επίσης, 52 «παρών».
Με βάση τις προβλέψεις του Συντάγματος, η ολομέλεια της Βουλής θα κληθεί να εκλέξει νέο Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε τέταρτη ψηφοφορία, η οποία θα διεξαχθεί την ερχόμενη Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2025. Αυτή τη φορά, θα αναζητηθεί η απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (151), αντί των δύο τρίτων (200) που προβλεπόταν στην πρώτη και τη δεύτερη ψηφοφορία, και των τριών πέμπτων (180) που προβλεπόταν στη σημερινή τρίτη ψηφοφορία.
Οι 160 ψήφοι, που έλαβε σε κάθε μία από τις τρεις πρώτες ψηφοφορίες ο τέως πρόεδρος της Βουλής Κωνσταντίνος Τασούλας, προμηνύουν ότι στην τέταρτη ψηφοφορία (οπότε απαιτούνται 151 ψήφοι) θα είναι εκείνος που θα εκλεγεί στο ύπατο πολιτειακό αξίωμα.
Σε ενδεχόμενη, πάντως, μη επίτευξη απόλυτης πλειοψηφίας στην ερχόμενη τέταρτη ψηφοφορία, θα διεξαχθεί μία πέμπτη (και τελευταία ψηφοφορία) ύστερα από πέντε ημέρες, και θα εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας με σχετική πλειοψηφία.
Κατά τη σημερινή, τρίτη ψηφοφορία, τον Κωνσταντίνο Τασούλα ψήφισαν οι 156 βουλευτές της ΝΔ, καθώς και οι: Αντώνης Σαμαράς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από ΝΔ), Μάριος Σαλμάς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τη ΝΔ), Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς (ανεξάρτητος προερχόμενος από την ΚΟ “Σπαρτιάτες”) και Παύλος Σαράκης (ανεξάρτητος, προερχόμενος από την Ελληνική Λύση).
Τη Λούκα Κατσέλη ψήφισαν οι 26 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, οι 11 βουλευτές της Νέας Αριστεράς, καθώς και οι: Αθηνά Λινού (ανεξάρτητη, προερχόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ), Γιάννης Σαρακιώτης (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ), και Αρετή Παπαϊωάννου (ανεξάρτητη, προερχόμενη από την Πλεύση Ελευθερίας).
Τον Τάσο Γιαννίτση ψήφισαν οι 31 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ καθώς και οι: Μπουρχάν Μπαράν (ανεξάρτητος, προερχόμενος από το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής), Ράνια Θρασκιά (ανεξάρτητη, προερχόμενη από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) και Πέτρος Παππάς (ανεξάρτητος, προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ).
Τον Κώστα Κυριακού ψήφισαν οι 10 βουλευτές της ΚΟ Νίκη καθώς και οι ανεξάρτητοι (προερχόμενοι από την ΚΟ Σπαρτιάτες), Διονύσιος Βαλτογιάννης, Ιωάννης Δημητροκάλλης, Γεώργιος Μανούσος, και Κωνσταντίνος Φλώρος.
«Παρών» δήλωσαν 52 βουλευτές: Οι 21 βουλευτές του ΚΚΕ, οι 11 βουλευτές της Ελληνικής Λύσης, οι 6 βουλευτές της Πλεύσης Ελευθερίας, οι 5 βουλευτές της ΚΟ Σπαρτιάτες, οι 6 ανεξάρτητοι βουλευτές-μέλη του Κινήματος Δημοκρατίας (Αλ. Αυλωνίτης, Κυριακή Μάλαμα, Γιώτα Πούλου, Θεοδώρα Τζάκρη, Μιχαήλ Χουρδάκης, Ραλλία Χρηστίδου), ο ανεξάρτητος βουλευτής (προερχόμενος από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ) Ευάγγελος Αποστολάκης και τέλος οι ανεξάρτητοι βουλευτές Μ. Γαυγιωτάκης και Γ. Ασπιώτης (προερχόμενοι από την ΚΟ Σπαρτιάτες).
www.newsbeast.gr
Μάκης Παπαδόπουλος: Ο Δήμαρχος Καβάλας οφείλει να απομακρύνει αμέσως τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ
Στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΔΕΥΑΚ “έπεσαν οι μάσκες” της αλαζονικής και ανεξέλεγκτης άσκησης διοίκησης του σημερινού Προέδρου της ΔΕΥΑΚ, ο οποίος:
γνώριζε από τον Απρίλιο του 2024 την υπεξαίρεση των 31.559,45 ευρώ από το ταμείο της ΔΕΥΑΚ και δεν ενημέρωσε αμέσως το ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης, παρά οκτώ μήνες μετά!
δεν ενημέρωσε το ΔΣ για τις ενέργειες που ανέλαβε για την προκαταρκτική διερεύνηση της υπόθεσης, αφήνοντας “θολή” την εικόνα του πώς ακριβώς διαχειρίστηκε τη διεξαγωγή της διερεύνησης όλο το προηγούμενο διάστημα.
το βασικότερο: δεν αντιλήφθηκε ως Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ την εκτέλεση των υπεξαιρέσεων για ένα ολόκληρο έτος (2022), αφήνοντας “τρύπια” την παρακολούθηση των εισπράξεων στο ταμείο της ΔΕΥΑΚ και για το επόμενο έτος (2023).
Για όλους αυτούς τους λόγους, αλλά και για αυτούς που εξηγήσαμε στον Δήμαρχο Καβάλας στην επιστολή που του στείλαμε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025 για την απαράδεκτη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ σχετικά με την ψήφιση του Τεχνικού Προγράμματος και του Προϋπολογισμού της ΔΕΥΑΚ για το 2025,
ζητάμε από τον Δήμαρχο Καβάλας:
1) να απομακρύνει ΑΜΕΣΩΣ τον Απόστολο Χρόνη από τη θέση του Προέδρου της ΔΕΥΑΚ και να δώσει εντολή να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του Προέδρου και της Διοίκησης της ΔΕΥΑΚ γιατί καθυστέρησαν να κινηθούν νομικά επί οκτώ (8) μήνες, ενώ γνώριζαν την υπεξαίρεση.
2) να συγκαλέσει έκτακτο Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να ενημερωθούν άμεσα όλες οι παρατάξεις για την υπόθεση της υπεξαίρεσης.
Ο Απόστολος Χρόνης δεν έχει αντιληφθεί ότι βαρύνεται πολιτικά για το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης των 31.559,45 ευρώ και, δυστυχώς, δεν είχε την ελάχιστη ευθιξία να παραιτηθεί μόνος του στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ της δημοτικής επιχείρησης.
Είναι σαφές ότι, αν ο Δήμαρχος Καβάλας δεν απομακρύνει τον σημερινό Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚ από τη θέση του, θα βαρύνεται και αυτός πολιτικά με το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης.
Συζήτηση εφ’ ολης της υλης με τον πρόεδρο των βενζινοπωλών Ν. Καβάλας
Σε μια εκτενή συζήτηση, ο πρόεδρος των Βενζινοπωλών του Νομού Καβάλας αναφέρθηκε σε όλα τα κρίσιμα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο.
Από το αυξανόμενο κόστος των καυσίμων μέχρι τη λειτουργία των πρατηρίων εν μέσω οικονομικών πιέσεων, ο πρόεδρος ανέδειξε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι βενζινοπώλες στην περιοχή.
Κατά τη συζήτηση, τέθηκαν στο επίκεντρο ζητήματα όπως η ανάγκη για μείωση της φορολογίας στα καύσιμα, ο αθέμιτος ανταγωνισμός, καθώς και οι επιπτώσεις των συνεχών αυξομειώσεων στις διεθνείς τιμές πετρελαίου. Παράλληλα, συζητήθηκαν προτάσεις για τη στήριξη του κλάδου και την ενίσχυση των μικρών και ανεξάρτητων πρατηρίων που προσπαθούν να επιβιώσουν σε ένα ολοένα και πιο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.
Ο πρόεδρος υπογράμμισε επίσης τη σημασία της συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση και τους αρμόδιους φορείς για τη διαμόρφωση πολιτικών που θα βοηθήσουν στη σταθεροποίηση της αγοράς και θα διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα του κλάδου.
Πρόκειται για μια δυναμική συζήτηση που αναδεικνύει τις πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητες των βενζινοπωλών της Καβάλας.
Δείτε εδώ!!!!
Οριστικοποιεί τις αποφάσεις του για Πρόεδρο της Δημοκρατίας ο Μητσοτάκης – Ζυμώσεις το Σαββατοκύριακο
Ημερομηνία – «κλειδί» η 15η Ιανουαρίου
«Σφίγγα» παραμένει ο πρωθυπουργός και το στενό του επιτελείο για το πρόσωπο – πρότασή του για την Προεδρία της Δημοκρατίας με τη συζήτηση στο δημόσιο διάλογο να συνεχίζεται, την ονοματολογία να μην λέει να κοπάσει και τις ζυμώσεις στην αντιπολίτευση να είναι έντονες. Ημερομηνία – «κλειδί» η 15η Ιανουαρίου, καθώς την επόμενη Τετάρτη ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα έχει την καθιερωμένη μηνιαία συνάντησή του με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, ένα τετ α τετ το οποίο αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον, καθώς είναι δεδομένο ότι θα της κοινοποιήσει τις αποφάσεις του.
Επισημαίνεται ότι η εν λόγω συνάντηση επρόκειτο να γίνει σήμερα, ωστόσο λόγω του τετραήμερου εθνικού πένθους και του σημερινού τελευταίου αποχαιρετισμού του πρώην πρωθυπουργού, Κώστα Σημίτη, η κηδεία του οποίου θα τελεστεί στις 12:00 στη Μητρόπολη των Αθηνών μετατέθηκε για την επόμενη εβδομάδα. «Δεν πρόκειται για πολιτική επιλογή, ο πρωθυπουργός θα αιτιολογήσει το σκεπτικό της απόφασής του, η οποία απευθύνεται στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας» είπε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος (Mega), προσθέτοντας ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα επιδιώξει τη συναίνεση για το κορυφαίο πολιτειακό αξίωμα της χώρας, ωστόσο πρόκειται για μία άσκηση που απαιτεί δύο.
Το γάντι σήκωσε χθες το ΠΑΣΟΚ, με τον εκπρόσωπο της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κώστα Τσουκαλά να καλεί τον πρωθυπουργό να αιτιολογήσει γιατί δεν προτίθεται – αν δεν το πράξει- να ανανεώσει τη θητεία της κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ξεκαθαρίζοντας ότι θα την ψήφιζε για δεύτερη πενταετία. Σε κάθε περίπτωση στην Χαριλάου Τρικούπη τηρούν στάση αναμονής περιμένοντας την ανακοίνωση του πρωθυπουργού, τηρώντας τη θεσμική τάξη και προκρίνοντας επιλογή με κεντροαριστερά χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Επικρατείας, Μάκης Βορίδης, μιλώντας χθες σημείωσε ότι ο πρωθυπουργός θα επιχειρήσει το πρόσωπο της επιλογής του να έχει τα συνθετικά χαρακτηριστικά της ενότητας, συμπληρώνοντας ότι αυτά τα στοιχεία δεν τα έχουν μόνο τα πρόσωπα της Κεντροαριστεράς. Διεργασίες συντελούνται και στον ΣΥΡΙΖΑ, με τον εκπρόσωπό του, Γιώργο Καραμέρο να επισημαίνει ότι η Κουμουνδούρου προτείνει μια κοινή υποψηφιότητα του προοδευτικού χώρου και για το λόγο αυτό απευθύνεται κατά βάση στο ΠΑΣΟΚ και στη Νέα Αριστερά, εξηγώντας ότι από τα τρία αυτά κόμματα αποτελείται το τόξο του προοδευτικού χώρου.
Την Παρασκευή συνεδριάζει το πρώτο υπουργικό συμβούλιο της νέας χρονιάς, το οποίο και θα είναι εστιασμένο στον προγραμματισμό του κυβερνητικού έργου, ενώ το Σαββατοκύριακο αναμένεται να κορυφωθούν οι συζητήσεις περί Προεδρολογίας τόσο στην κυβερνητική έδρα, όσο και στα επιτελεία των κομμάτων της αντιπολίτευσης.
Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δράμας καταγγέλλει τον πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ
Με ανακοίνωση της η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δράμας καταγγέλλει την Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων(ΠΟΑΣΥ) για ωμή και προκλητική παρέμβαση στις εκλογές που πρόσφατα πραγματοποιήθηκαν στην Ένωση Δράμας.
Στο κείμενο, με τίτλο «Μαύρη μέρα για το συνδικαλισμό» η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Δράμας καταγγέλει ευθέως τον Πρόεδρο της ΠΟΑΣΥ για μεροληπτική στάση, η οποία παραβίασε την αρχή της διαφάνειας και της συνεργασίας.
Ολόκληρη η ανακοίνωση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Δράμα 19-12-2024
Αριθ. Πρωτ : 47/2024
**Μαύρη μέρα για το συνδικαλισμό:
Η ΠΟΑΣΥ παρεμβαίνει στις εκλογές της Ένωσης Δράμας**
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Σήμερα καλούμαστε να διαχειριστούμε μια απαράδεκτη κατάσταση που έχει προκύψει από τις ενέργειες της ΠΟΑΣΥ.
Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας ,που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17-12-2024 στην Αθήνα ,τέθηκε στην ημερήσια διάταξη το θέμα «Απάντηση σε αίτημα μελών της Ένωσης Δράμας. Άσκηση παρέμβασης από την ΠΟΑΣΥ».
Ενημερωθήκαμε από την προέδρο μας και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας, ότι τα 12 μέλη μας τα οποία και άσκησαν αγωγή κατα του Σωματείου μας προσβάλλοντας το κύρος της εκλογικής διαδικασίας, απέστειλαν μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου, αίτημα προς την ΠΟΑΣΥ για να παρέμβει πρόσθετα, εναντίον της Ένωσης Δράμας.
Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ, χωρίς να έρθει σε επικοινωνία με το προεδρείο της Ένωσης μας για διευκρινίσεις και λεπτομέρειες, έφερε το αίτημα για συζήτηση και ψήφιση, υιοθετώντας το χωρίς καμία επιφύλαξη.
Η στάση αυτή παραβιάζει την αρχή της διαφάνειας και της συνεργασίας και είναι αδιανόητη.
Αξιοσημείωτο είναι πως, στη διάρκεια της συνεδρίασης, ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ διέκοπτε συνεχώς το μελος του ΔΣ και εκλεγμένη πρόεδρο του Σωματείου μας, κ. Ζαχοπούλου Μαρία, αποτρέποντας την από το να ενημερώσει τα υπόλοιπα μέλη για τις σημαντικές πληροφορίες που αφορούσαν το θέμα, ζητώντας επιτακτικά από το Σώμα του ΔΣ να προχωρήσει σε ψηφοφορία.
Αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά, οδήγησε 9 από τα 23 μέλη που ήταν παρόντα να αποχωρήσουν από τη συνεδρίαση διαμαρτυρόμενα για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
Η χωρίς προηγούμενο ωμή παρέμβαση του προεδρείου της ΠΟΑΣΥ στην εκλογική διαδικασία της Ένωσης μας καταδεικνύει μια σκοτεινή σελίδα για το συνδικαλιστικό κίνημα.
Θλιβερότερο δε το γεγονός ότι η ανωτέρω απαράδεκτη πρόταση ψηφίστηκε από την πλειοψηφία των 15 μελών του ΔΣ που απέμειναν στη συνεδρίαση.
Ο πρόεδρος της ΠΟΑΣΥ επιδιώκει να χρησιμοποιήσει τον νομικό σύμβουλο της Ομοσπονδίας, ο οποίος πληρώνεται από τις συνδρομές όλων μας, εναντίον μας.
Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,
Εμείς, τόσο προεκλογικά όσο και μετεκλογικά, προσπαθήσαμε να διατηρήσουμε χαμηλούς τόνους, σεβόμενοι την ιστορία του Σωματείου μας και τα εκατοντάδες μέλη που εκπροσωπούμε.
Δυστυχώς, αυτή η στάση μας ενδέχεται να ερμηνεύτηκε από ορισμένους ως αδυναμία.
Δεν πρόκειται να αφαιρέσουμε το δικαίωμα σε κανέναν να προσφύγει στη δικαιοσύνη εφόσον θεωρεί ότι θίγεται , αδικήθηκε ή ότι διαπίστωσε οποιαδήποτε παράτυπη ενέργεια.
Ωστόσο, από εδώ και στο εξής, ως νόμιμοι εκπρόσωποι της Ένωσης Δράμας, θα προχωρήσουμε σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες για την προστασία του κύρους του Σωματείου μας και των εκατοντάδων μελών που μας εξέλεξαν.
Ο συνδικαλισμός γεννήθηκε για να εκπροσωπούμε τον συνάδελφο και όχι για να ικανοποιούμε προσωπικές φιλοδοξίες.
Για το ΔΣ
Η πρόεδρος: Ζαχοπούλου Μαρία
Ο Γενικός Γραμματέας: Πασχαλίδης Απόστολος
Κύθηρα: Θρήνος για τον πρόεδρο κοινότητας – Ο καβγάς πριν την αυτοκτονία και η τελευταία του ανάρτηση με αιχμές
Ο νεαρός πολιτικός ενεπλάκη σε καβγά και εν συνεχεία μετέβη σε ερημικό σημείο όπου και έβαλε τέλος στη ζωή του – «Άλλοι σε γράφουν και άλλοι σε κυνηγούν…» έλεγε λίγα 24ωρα πριν βάλει τέλος στη ζωή του
Συγκλονισμένη παραμένει η κοινωνία στα Κύθηρα μετά τον θάνατο του Κοσμά Τζωρτζόπουλου, προέδρου της τοπικής κοινότητας Καραβά, υπό συνθήκες που έχουν προκαλέσει αναστάτωση και ερωτήματα.
Είχε προηγηθεί σοβαρό επεισόδιο που έλαβε χώρα μεταξύ του Τζωρτζόπουλου και του προέδρου της Επιτροπής Εγχωρίου Περιουσίας, Βαγγέλη Βενάρδου.
Όπως αναφέρει το kythera.news, σύμφωνα με καταγγελίες του κ. Βενάρδου, ο ίδιος δέχθηκε επίθεση από τον πρόεδρο της κοινότητας, ενώ στο επεισόδιο τραυματίστηκε και η σύζυγός του. Ο κ. Βενάρδος νοσηλεύεται φρουρούμενος στο νοσοκομείο Κυθήρων, ενώ οι λεπτομέρειες της συμπλοκής παραμένουν υπό διερεύνηση.
Μετά το επεισόδιο, ο Τζωρτζόπουλος φέρεται να κατευθύνθηκε στην περιοχή της Πλατειάς Άμμου, όπου έβαλε τέλος στη ζωή του. Στην συνέχεια μεταφέρθηκε στο Τριφύλλειο Νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Η αιτία του θανάτου αναμένεται να επιβεβαιωθεί μετά την ολοκλήρωση της ιατροδικαστικής εξέτασης.
Κάτοικοι της περιοχής ανέφεραν ότι η ένταση μεταξύ των δύο ανδρών είχε βαθιές ρίζες, με φήμες να κάνουν λόγο, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, για προσωπικές διαφορές που σχετίζονται με ζητήματα διαχείρισης της κοινότητας.
Η Ελληνική Αστυνομία έχει ξεκινήσει ενδελεχή έρευνα για να διαλευκάνει την υπόθεση, ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχουν δοθεί επίσημες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα.
Η κοινή γνώμη στα Κύθηρα παραμένει σε σοκ για τον θάνατο του Τζωρτζόπουλου.
Η τελευταία του ανάρτηση: «Άλλοι γράφουν, άλλοι σε κυνηγούν»
Ο Κοσμάς Τζωρτζόπουλος, λίγα μόνο 24ωρα πριν τον θάνατό του είχε κάνει μία ανάρτηση στο Facebook στην οποία άφηνε αιχμές για την κριτική που ασκείται στο νησί. Ο ίδιος αναφερόταν σε ένα πρόβλημα με διαρροή νερού στην περιοχή Καραβά.
«Προς ενημέρωση κατοίκων: Η Διαρροή νερού λοιπόν έξω από τις τουαλέτες στον Καραβά επισκευάστηκε, όσο και για το οδοιπορικό του Adelinfm Radiofono Kythera στα Μαυρογιωργιάνικα και τις φωτογραφίες με την Σημαία, μπορεί να ήταν στο έλεος του καιρού η σημαία αλλά δεν αποκλείεται να έβαλε κάποιος το χεράκι του γιατί όταν είναι ψηλά και ανεμίζει δεν αρέσει και πολύ…….Με αυτά και με αυτά ασχολούμαστε με γελοία πράγματα όταν το νησί βουλιαμπλέει στα προβλήματα και άλλοι σε γράφουν και άλλοι σε κυνηγούν……», έγραφε χαρακτηριστικά.
Αναρτήσεις στα social media
Διαχειριστής σε τοπική ομάδα στο Facebook κάνει λόγο για σοκ από τον θάνατο του Κοσμά Τζωρτζόπουλο ο οποίος «ανέδειξε την περιοχή του Καραβά και της Πλατειάς Άμμου με τα συνεχή του έργα. Παρά τις όποιες προσπάθειές του ορισμένοι ντόπιοι ήταν μονίμως κριτικοί. Καμία ανάγκη να αναφερθώ σε ονόματα. Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε αυτή η εξέλιξη να βαρύνει τη συνείδησή τους».
Άλλος, φίλος του αντιδημάρχου, αναφέρει σε μία συγκινησιακή ανάρτηση: «Είναι και κάποιοι αποχωρισμοί που είναι αταίριαστοι! Πάντα με το χαμόγελο και την καλοσύνη σε θυμάμαι δίπλα μας στις περισσότερες εμφανίσεις μας στα Κύθηρα! Σεμνός δοτικός και κύριος! Καλό ταξίδι φίλε Kosmas Tzortzopoulos και να θέλουμε να σε ξεχάσουμε δεν μπορούμε γιατί ήσουν χαρισματικός και σπάνιος!».
Συνάντηση της Δημάρχου Σερρών με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Ελληνισμού
Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα υποδέχθηκε σήμερα το πρωί στο Δημαρχείο τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Ελληνισμού κ. Αλέξιο Ντόνα, ο οποίος κατάγεται από τις Σέρρες και αυτό το διάστημα βρίσκεται στις Σέρρες. Η κ. Μητλιάγκα καλωσόρισε τον κ. Ντόνα και είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Ελληνισμού, το οποίο έχει έδρα στις Βρυξέλλες και φιλοδοξεί να γίνει αρωγός της ευρύτερης δράσης των ομογενών ανά την Ευρώπη. Μια από τις πρωτοβουλίες του Ιδρύματος, είναι ο επαναπατρισμός των ιερών κειμηλίων και χειρογράφων που αφαιρέθηκαν παράνομα κατά τη διάρκεια της Βουλγαρικής Κατοχής από τον Παλαιό Μητροπολιτικό Ναό των Αγίων Θεοδώρων, την Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Σερρών, την Ιερά Μονή Παναγίας Εικοσιφοινίσσης και άλλων ιερών ναών της Μακεδονίας. Μάλιστα, για την επιστροφή των ιερών κειμηλίων και χειρογράφων αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο εκδήλωση στις Βρυξέλλες.
Αμέσως μετά τη συνάντηση η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα δήλωσε τα εξής:«Με χαρά υποδέχθηκα στο Δημαρχείο τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Ιδρύματος Ελληνισμού και Σερραίο στην καταγωγή Αλέξιο Ντόνα, ο οποίος επέλεξε να συμμετέχει ενεργά στη διάδοση και την διάσωση του πολιτισμού μας στο εξωτερικό. Το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Ελληνισμού έχει ως βασικό του μέλημα την προσφορά ουσιαστικού έργου προς τους ομογενείς αλλά και προς το εσωτερικό της Ελλάδας. Ο κ. Ντόνας ανέλυσε τις προτεραιότητες και τις δράσεις του Ιδρύματος με κύριο μέλημα τον επαναπατρισμό των ιερών κειμηλίων και χειρογράφων. Θα είμαστε σε επικοινωνία με τον κ. Ντόνα, προκειμένου να αναδείξουμε θέματα των Σερρών και στην Ευρώπη».
Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ για ζητήματα της Π.Ε. Καβάλας
Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ.Ανδρέα Λυκουρέντζο, με τον οποίο συζήτησε τα πολύ σοβαρά ζητήματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο της Π.Ε Καβάλας.
Ειδικότερα, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Πρόεδρο για την πυρκαγιά που έλαβε χώρα στον Δήμο Νέστου τον περασμένο Αύγουστο. Συνέπεια αυτής ήταν να καούν ολοσχερώς 12.500 στρέμματα στις περιοχές Διαλεκτού, Δαμασκηνίας, Αβραμηλιάς, και Γέροντα και να υποστούν εκτεταμένες ζημίες οι καλλιέργειες ελιάς, σταφυλιών και οπωροφόρων.
Στη συνέχεια, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Πρόεδρο για το σοβαρό πρόβλημα που είχε προκύψει αναφορικά με την μείωση του φυτικού κεφαλαίου εξαιτίας των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την Π.Ε. Καβάλας το καλοκαίρι του 2022. Ο Δήμος Παγγαίου ήταν από τις περιοχές που επλήγη περισσότερο από τις έντονες χαλαζοπτώσεις, οι οποίες προκάλεσαν εκτεταμένες ζημίες, μεταξύ άλλων, στις αγροτικές καλλιέργειες, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις η παραγωγή μειώθηκε σε ποσοστό που ξεπερνάει το 70%.
Μπλόκο Μητσοτάκη στα Σκόπια | Νέα πρόκληση από την πρόεδρο του κρατιδίου
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ζήτησε από τους Σκοπιανούς να συνέλθουν αλλιώς πρέπει να ξεχάσουν την ένταξή τους στην Ε.Ε.
Προκαλεί, εκ νέου, η πρόεδρος των Σκοπίων, Γκορντάνα Σιλιάνοφσκα-Ντάβκοβα, η οποία αφαίρεσε από την επίσημη ιστοσελίδα της την ονομασία «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας».
Ειδικότερα, όπως επισημαίνουν και μέσα ενημέρωσης των Σκοπίων, εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι στην αρχική σελίδα της επίσημης ιστοσελίδας, δίπλα στο οικόσημο δεν αναγράφεται το όνομα του θεσμού δηλαδή, «Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας».
H συνταγματική ονομασία της χώρας, «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας», εμφανίζεται στην περιγραφή της χώρας στην κατηγορία «MK», όπου παρατίθενται γεωγραφικά, δημογραφικά και άλλα στοιχεία. Στην κατηγορία «Πρόεδρος» αναφέρεται επίσης απλά «Πρόεδρος» χωρίς να διευκρινίζεται η χώρα προέλευσης. Επιπλέον, στις πληροφορίες για τις συναντήσεις της με πρέσβεις ξένων χωρών, αναφέρεται μόνο ότι η Πρόεδρος Σιλιάνοφσκα-Ντάβκοβα είχε συναντήσεις.
Οι Σκοπιανοί δείχνουν να μην αντιλαμβάνονται ούτε πού βρίσκονται, ούτε πού θέλουν να πάνε…
Ο Έλληνας πρωθυπουργός μέσα σε λίγες ημέρες έστειλε δεύτερο μήνυμα προς τα Σκόπια ότι με τα καμώματά τους θα κλείσει ο δρόμος προς την Ε.Ε.
«Αν επιμείνουν να αμφισβητούν τον πυρήνα της Συμφωνίας, για την ονομασία της χώρας τους, τότε ο ευρωπαϊκός δρόμος τους θα παραμείνει κλειστός», είπε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, από τη Φλώρινα, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τα σύνορα με τη γειτονική χώρα.
«Βρίσκομαι σήμερα εδώ στη Φλώρινα, στα σύνορα της πατρίδας μας, και πρέπει να σας πω ότι είμαι αρκετά δυσαρεστημένος για το γεγονός ότι οι βόρειοι γείτονες μας επέλεξαν σε αυτή τη συγκυρία να γυρίσουν το χρόνο πίσω και να θέσουν σε αμφισβήτηση την ονομασία της χώρας τους, η οποία έχει συμφωνηθεί μέσα από μία διακρατική διεθνή Συμφωνία», είπε ο κ. Μητσοτάκης, μιλώντας σε πολίτες της Φλώρινας, και συνέχισε:
«Θέλω, λοιπόν, και από εδώ, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα σύνορά μας, να στείλω ένα μήνυμα στα Σκόπια και στη νέα τους ηγεσία: Σε περίπτωση που επιμείνουν να αμφισβητούν τον πυρήνα της Συμφωνίας σχετικά με την ονομασία της χώρας και την αποκαλούν, έτσι όπως θέλουν να την αποκαλούν, τότε θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ευρωπαϊκός δρόμος τους θα παραμείνει κλειστός. Και το λέω αυτό όχι με χαρά. Κι οι γείτονες μας θέλουν να έχουμε καλές σχέσεις, οι πολίτες της Βόρειας Μακεδονίας δεν θέλουν ούτε εντάσεις, ούτε εθνικισμούς. Και εύχομαι και ελπίζω ότι θα συνετιστούν και θα επανέλθουν στο δρόμο».
«Τα μνημόνια τα οποία προέκυψαν από τη Συμφωνία των Πρεσπών δεν θα κυρωθούν ωσότου αλλάξουν στάση και προσέλθουν στον δρόμο της λογικής και στον δρόμο της συνεννόησης», ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ο κ. Μητσοτάκης δείχνοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν θα κάνει ούτε μισό βήμα πίσω στις χυδαίες προκλήσεις και τους ψευτοτσαμπουκάδες των Σκοπίων.
newsbomb.gr
Στην Ξάνθη ο πρόεδρο του ΤΕΕ Γιώργος Στασινός
Στην Ξάνθη, βρέθηκε την Παρασκευή 26 Απριλίου, ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Γιώργος Στασινός, ο οποίος αρχικά συνάντησε φορείς της περιοχής και ενημερώθηκε απο τους ίδιος για θέματα που αφορούν την πόλη της Ξάνθης και γενικότερα για θέματα της θράκης. Ενω στην συνέχεια ο κ. Στασινός, συμμετείχε σε ενημερωτική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Επιμελητηρίου Ξάνθης, όπου στην εκδήλωση αυτή ενημερώθηκαν οι μηχανικοί του Τεχνικού Επιμελητηρίου της Θράκης για σημαντικά έργα του Τεχνικού Επιμελητηρίου τόσο Παννελλαδικά όσο σε τοπικό επίπεδο, όπως είναι ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης, ο οποίος θα περιλαμβάνει όλα τα γεωχωρικά δεδομένα που απετούνται για οποιδήποτε αδειοδότηση, ενω στην ενημέρωση τέθηκε και το θέμα του Εθνικού Μητρωόυ Υποδομών, το οποίο θα περιλαμβάνει τα δεδομένα απο όλες τις δημόσιες υποδομές.
Βαρβάρα Μητλιάγκα | «Επιστρέφει και πάλι το “ECO Festival”» Συνάντηση της Δημάρχου Σερρών με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου
Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη και τον Διευθυντή κ. Γεώργιο Πρωτόπαπα με σκοπό τη συνεργασία για ζητήματα που αφορούν στην ένταξη έργων και παρεμβάσεων στο Πράσινο Ταμείο.
Στη συνάντηση παρόντες ήταν η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Αναπτυξιακής Πολιτικής Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου Σερρών, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Σερρών Αριστοκλής Αναστασιάδης.
Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η διοργάνωση του οικολογικού φεστιβάλ με τίτλο «ECO Festival». Ο Δήμος Σερρών, κατέθεσε αίτημα χρηματοδότησης στο Πράσινο Ταμείου, το οποίο έγινε δεκτό, με προϋπολογισμό 14.905,00 €
Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα ζήτησε την υποστήριξή του Προέδρου του Πράσινου Ταμείου στην διεξαγωγή του ECO FESTIVAL, καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην προσπάθειά του Δήμου Σερρών για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και τη σταδιακή καλλιέργεια της “περιβαλλοντικής συνείδησης” της τοπικής κοινωνίας των Σερρών.
«Το ECO Festival επιστρέφει και πάλι στο Δήμο Σερρών, μετά από παύση τεσσάρων ετών. Ο Δήμος επενδύει στο οικολογικό φεστιβάλ με στόχο στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και στη διάχυση μηνυμάτων υπέρ της περιβαλλοντικής προστασίας. Βούληση της Δημοτικής Αρχής είναι η επανεκκίνηση της εν λόγω διοργάνωσης με αξιοποίηση της παλαιάς εμπειρίας και της ώθησης που υπάρχει από το νεοσύστατο δίκτυο εθελοντισμού του Δήμου Σερρών και την πολιτική εθελοντισμού, με στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Δήμου» ανέφερε με δήλωσή της, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.
Αξίζει να αναφερθεί ότι την περίοδο 2012-2019 διοργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το ΕCO FESTIVAL, το οποίο αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν συμμετοχές και από φορείς εκτός Σερρών. Το ΕCO FESTIVAL Serres τελούσε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ και του ΥΠΕΝ και αποτελούσε θεσμό που δυστυχώς με την πανδημία ατόνησε.
Συνάντηση Γ.Πασχαλίδη με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ για ζητήματα των αγροτών μας
Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο, κατά τη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τους αγρότες της Π.Ε. Καβάλας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στο ζήτημα των αποζημιώσεων από τον ΕΛΓΑ, για ζημίες που έχουν προκληθεί από τα καιρικά φαινόμενα (καύσωνα).
Επίσης, ο Βουλευτής αναφέρθηκε στη μείωση της παραγωγής της σόγιας, του καλαμποκιού και του ηλιόσπορου καθώς και στις καταστροφές που προκλήθηκαν σε καλλιέργειες του Μελισσοκομείου και στα Τενάγη Φιλίππων λόγω του πολύ δυνατού ανέμου.
Επιπλέον, ο Βουλευτής τόνισε για μία ακόμη φορά την ανάγκη εγκατάστασης μιας αποτελεσματικής αντιχαλαζικής προστασίας, με την εγκατάσταση «μπαλονιών» με
ιωδιούχο άργυρο, μέθοδος που έχει εξασφαλίσει τις παραγωγές στη Γαλλία.
Τέλος, ο Βουλευτής αιτήθηκε την ένταξη στην κρατική αρωγή μέσω του ΕΛΓΑ των 15.000 στρεμμάτων που καταστράφηκαν στο Δήμο Νέστου από την πυρκαγιά του περασμένου καλοκαιριού, καθώς και του φυτικού κεφαλαίου του Δήμου Παγγαίου που αφορά κυρίως τις καλλιέργειες ελιών και αμπελιών, οι οποίες κατεστράφησαν λόγω της σφοδρής χαλαζόπτωσης του 2022.
Συνάντηση του Στέλιου Κυμπουρόπουλου με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας
Η την περιοδεία του Ευρωβουλευτή της ΝΔ, κ. Στέλιου Κυμπουρόπουλου, στην Βόρεια Ελλάδα συνεχίστηκε και στην πόλη της Καβάλας όπου ο ίδιος συνάντησε του πρόεδρο του Επιμελητηρίου Καβάλας κ. Μάρκο Δέμπα αλλά και με άλλους επαγγελματίες φορείς της περιοχής. Σκοπός της συνάντησης ήταν να συζητηθούν τα επαγγελματικά, τα επιχειρηματικά θλεματα αλλα και η οικονομική ανάπτυξη της Καβάλας.
Έκκληση από την πρόεδρο του Συλλόγου Καρκινοπαθών | «Δεν υπάρχει μέριμνα για την ψυχική υγεία των ασθενών»
Για τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καρκινοπαθείς σε ό,τι αφορά την περίθαλψή τους μίλησε στο OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» η πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών, Ζωή Γραμματόγλου, με αφορμή τον 72χρονο στην Κρήτη ο οποίος έδωσε τέλος στη ζωή του, μην αντέχοντας άλλο τους πόνους και την αναμονή να βρει ένα φάρμακο που ήταν σε έλλειψη για να κάνει χημειοθεραπεία, όπως κατήγγειλαν οι συγγενείς του.
Σε έλλειψη φθηνά φάρμακα των 3-5 ευρώ
Όπως αναφέρει αρχικά η κυρία Γραμματόγλου: «Δυστυχώς, συχνά πυκνά λείπουν φάρμακα και εδώ πρέπει να τονίσουμε πως δεν λείπουν καινοτόμα φάρμακα. Γίνονται αγωγές σε ασθενείς μας, έχουν πολύ καλή περίθαλψη (…) όμως για λόγους που δεν ξέρουμε, είτε δεν τα παραγγέλνουν έγκαιρα τα νοσοκομεία, είτε δεν τα παράγουν οι φαρμακοβιομηχανίες, επειδή είναι φθηνά φάρμακα, 3-5 ευρώ. Μόνο στο Σύλλογο, τα τελευταία δύο χρόνια πάνω από 50 ασθενείς έχουν καλέσει, ζητώντας το φάρμακο και συχνά κάνουμε κοινοποιήσεις πως αναζητούμε φάρμακα».
Συνεχίζει λέγοντας πως συχνά όταν λείπει έναν φάρμακο, το αναζητούν οι καρκινοπαθείς και στο εξωτερικό. Το συγκεκριμένο που αναζητούσε ο 72χρονος, σύμφωνα με την ίδια «δεν έχει καμία σχέση με τα καινοτόμα φάρμακα. Συνήθως λείπουν φθηνά φάρμακα που είναι όμως απαραίτητα για να γίνει το κοκτέιλ της χημειοθεραπείας».
Δεν υπάρχει μέριμνα για την ψυχική υγεία και την ανακουφιστική φροντίδα
«Για να φτάσει στην αυτοκτονία και την απόγνωση, σίγουρα υπήρχε πρόβλημα με την ψυχική του υγεία, που συμβαίνει συχνά στους ασθενείς με καρκίνο. Και εκεί δεν υπάρχει μέριμνα, να υπάρχουν οργανωμένα συστήματα ανακουφιστικής φροντίδας. Τώρα προσπαθούμε να γίνει κάτι και πιστεύω να ψηφιστεί αυτός ο νόμος. Αν υπήρχε στα νοσοκομεία, θα μπορούσαν οι ασθενείς να προσφεύγουν εκεί και να έχουν την κατάλληλη θεραπεία. Το θέμα της ψυχικής υγείας του ασθενούς είναι στα αζήτητα. Δεν δίνει κανένας σημασία, ενώ είναι ένα από τα βασικά θέματα που πρέπει να κοιτάξουν».
Οι «θεοί» του καρκινοπαθή είναι ο γιατρός και το φάρμακο
«Για τον ασθενή με καρκίνο δύο είναι οι θεοί. Πρώτα ο γιατρός και μετά το φάρμακο. Όταν δεν βρίσκεις τον γιατρό όταν τον θέλεις και το φάρμακο όταν χρειάζεται να το πάρεις, καταλαβαίνετε πώς είναι η ψυχική υγεία του ασθενούς, πόσο μάλλον με τον καρκίνο που είναι δύσκολα τα πράγματα. Με καρκίνο του πνεύμονα και πόνους έχει και κατάπτωση και όλη αυτή η ανημποριά τον κάνει να μην είναι ψυχικά καλά».
2-3 μήνες αναμονής σε δημόσιο νοσοκομείο για ακτινοθεραπεία
Τόνισε στη συνέχεια πως είναι πολύ μεγάλη η αναμονή όχι μόνο για την εξέταση PET-CT αλλά και στις ακτινοθεραπείες. «Ο κ. Γεωργιάδης είπε το πολύ σε 20 μέρες. Δεν είναι όμως 20 μέρες. Είναι από 2-3 μήνες είναι οι αναμονές για τα νοσοκομεία της Αθήνας και έτσι αναγκάζεται ο κόσμος να πάει στον ιδιωτικό τομέα», επισημαίνει η πρόεδρος του Συλλόγου Καρκινοπαθών.
Ξεσπά η οικογένεια του 72χρονου – «Δεν μπορούσε να κινηθεί να πάει στα ραντεβού»
Σύμφωνα με μέλη της οικογένειάς του, ο 72χρονος από το Ηράκλειο της Κρήτης αντιμετώπιζε μεγάλη ταλαιπωρία και η κατάσταση της υγείας του είχε επιδεινωθεί. Μάλιστα, φέρεται να είχε αφήσει σημείωμα, με το οποίο αποχαιρετούσε τους συγγενείς του
«Το φάρμακο δεν υπήρχε ούτε στα φαρμακεία, ούτε στα νοσοκομεία. Ξεκινήσαμε έναν αγώνα δρόμου για να το βρούμε σε όλη την Ελλάδα αλλά δεν τα καταφέραμε» ανέφερε στο OPEN ο ξάδελφος του 72χρονου.
«Μας ενημέρωσε ο γραμματέας της ομοσπονδίας φαρμακοποιών ότι το φάρμακο είναι φτηνό και δεν συμφέρει κανένα να το φέρει. Μετά από πολλές προσπάθειες βρήκαμε 3 φιαλίδια στη Γερμανία», σημείωσε.
«Στις 4 του μήνα (Μαρτίου) τον ειδοποίησαν για το φάρμακο, αλλά δεν μπορούσε να πάει μονός του αφού ήταν ανήμπορος να κινηθεί (για να πάει στο ραντεβού). Υπέφερε από πόνους και ήταν απογοητευμένος. Κάποια στιγμή ειδοποίησε την αδερφή του και της είπε “σας αφήνω σας χαιρετώ”», σύμφωνα με τον ίδιο.
«Αυτός ήταν πατέρας μου. Καρκινοπαθής, σε προχωρημένο στάδιο που διαλύθηκε μέσα στο διαλυμένο ΕΣΥ. Με εξετάσεις που έπρεπε να κάνει εκτός νοσοκομείου, με το εξαντλημένο φάρμακο της χημειοθεραπείας που έπρεπε να βρει και να φέρει ο ίδιος στο νοσοκομείο. Χωρίς καμία ψυχολογική υποστήριξη, από τον Άννα στον Καϊάφα», δήλωσε και η κόρη του.
Πηγή: ethnos.gr
Στην Καβάλα ο πρόεδρο της Κ.Ο. ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ Βασίλης Σίγκας
Στα πλαίσια της περιοδίας του στην Βόρεια Ελλάδα, στην Καβάλα βρέθηκε το πρωί του Σαββάτου 17 Φεβρουαρίου,ο αρχηγός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, ο οποίος αρχηκά επισκέφτηκε την Αστυνομική Διεύθυνση της Καβάλας, άκουσε τα προβλήματα της περιοχής και αργότερα συνέχισε την περιοδία του με επίσκεψη στην λαϊκή αγορά της Καβάλας, όπου άκουσε τα προβλήματα των εμπόρων και των παραγωγών της περιοχής μας.
Γιάννης Εριφυλλίδης | Συναντήσεις με την Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας
Με την Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Φιλίππων, Ευγενία Φιλόσογλου, και τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Γιάννη Κελγιώργη, συναντήθηκε το πρωί της Τετάρτης, 24 Ιανουαρίου, ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Η Καβάλα Μπροστά Γιάννης Εριφυλλίδης.
Ο Γιάννης Εριφυλλίδης εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της παράταξής του στην έντονη αγωνία των εμπόρων και καταστηματαρχών λόγω των αδικαιολόγητων και
υπέρογκων αυξήσεων στα ανταποδοτικά τέλη, τις οποίες επέβαλε η Δημοτική Αρχή χωρίς καμία διαβούλευση και παρά τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης και των αρμόδιων φορέων, και έθεσε στη διάθεση των δύο Προέδρων όλες τις δυνάμεις της παράταξης “Η Καβάλα Μπροστα” σε σχέση με οποιεσδήποτε ενέργειες και δράσεις αποφασίσουν οι δύο σύλλογοι στο επόμενο χρονικό διάστημα. Οι συζητήσεις, που έγιναν σε πολύ θερμό κλίμα, επεκτάθηκαν και σε άλλα ζητήματα που αφορούν στην τοπική αγορά.
Γεύματα αγάπης από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας σε ηλικιωμένους στη Θεσσαλία
Σε μια πράξη αλληλεγγύης προέβη η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, προσφέροντας ανήμερα των Χριστουγέννων, γεύματα σε ηλικιωμένους στη Θεσσαλία.
Γεύματα αγάπης έλαβαν οι ηλικιωμένοι, που φιλοξενούνται σε μια σειρά γηροκομείων.
Ειδικότερα, προσφέρθηκαν γεύματα στο γηροκομείο «Ο Άγιος Σεραφείμ» της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων, στο γηροκομείο της Ιεράς Μητρόπολης Τρίκκης, Γαρδικίου και Πύλης «Ο Άγιος Νικόλαος», στο Κέντρο Φροντίδας Ηλικιωμένων της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας και Τυρνάβου «Παναγία η Αρμενιώτισσα», καθώς και στο γηροκομείο της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος και Αλμυρού «Σουρλίγκειο Ίδρυμα».
Νίκος Ανδρουλάκης: Κάλαντα στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ από χορευτικό σύλλογο από το Ηράκλειο
O Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, υποδέχτηκε στα γραφεία της Χαριλάου Τρικούπη τον χορευτικό όμιλο «Αορείτες» από το Ηράκλειο Κρήτης, στον οποίο χορεύουν παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές ή κινητικά προβλήματα.
Ο Ανδρουλάκης αντάλλαξε ευχές με τους χορευτές του συλλόγου και επαίνεσε την πρωτοβουλία τους
«Χαίρομαι πάρα πολύ, που σήμερα φιλοξενούμε εδώ, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, τους φίλους μας από την Κρήτη, που με πολλή ανθρωπιά πήραν την πρωτοβουλία να ιδρύσουν έναν χορευτικό όμιλο για παιδιά με ειδικές ανάγκες. Θα είμαστε στο πλευρό σας, διότι τα παιδιά μας είναι η προτεραιότητά μας και αγωνιζόμαστε να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες από το κράτος και να έχουν την καλύτερη δυνατή προοπτική. Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε όλους. Και χαίρομαι πάρα πολύ, που οι γενναίοι φίλοι μας από το Ηράκλειο είναι σήμερα κοντά μας για να γιορτάσουμε αυτές τις άγιες μέρες» ανέφερε ο κ. Ανδρουλάκης.
Τα τσακώνικα κάλαντα των Χριστουγέννων είπαν στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής τα μέλη της Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδας.
Αλλαγή σελίδας για τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποχώρηση στελεχών – Νέα Κ.Ο με Πρόεδρο τον Α. Χαρίτση
Αλλαγή σελίδας για τον ΣΥΡΙΖΑ μετά την αποχώρηση της ομάδας Αχτσιόγλου με αιχμές για την ηγεσία του κόμματος. Ο Στέφανος Κασσελάκης επέλεξε να κρατήσει χαμηλούς τόνους στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας ενώ οι εννέα αποχωρήσαντες ετοιμάζονται ήδη να συγκροτήσουν Κ.Ο με τους Τσακαλώτο και Πέρκα από την «Ομπρέλα» και επικεφαλής, όπως όλα δείχνουν, τον Αλέξη Χαρίτση. Την ίδια ώρα ο Διονύσης Τεμπονέρας άσκησε κριτική στον Σ. Κασσελάκη δείχνοντας εμφανώς πως διεκδικεί να παίξει τον δεύτερο πόλο εντός του ΣΥΡΙΖΑ.
Εκδήλωση μνήμης για τον εμβληματικό Πρόεδρο του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας, Βασίλη Θεοδωρίδη
Ο Δήμος Καβάλας διοργανώνει εκδήλωση προς τιμήν του εμβληματικού Προέδρου και Ιδρυτή του Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας, Βασίλη Θεοδωρίδη, για την εν γένει προσφορά του στα πολιτιστικά πράγματα της πόλης.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα της Μεγάλης Λέσχης, την Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023 και ώρα 11.30 π.μ.
Την εκδήλωση θα ανοίξει με σύντομο χαιρετισμό του ο δήμαρχος Καβάλας Θόδωρος Μουριάδης και για το έργο, την προσωπικότητα και την προσφορά του Βασίλη Θεοδωρίδη, θα μιλήσουν:
Σαπφώ Αγγελούδη, αρχιτέκτων
Χριστόφορος Αποστολακάκης, πρόεδρος Σκακιστικού Ομίλου Καβάλας
Μπάμπης Γαμβρέλης, αγιογράφος
Θούλη Καλυβιώτου, πολιτικός μηχανικός
Βασίλης Λιόγκας, μηχανολόγος μηχανικός, στέλεχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Η εκδήλωση μνήμης θα περιλαμβάνει επίσης την παρουσίαση πέντε τραγουδιών που αγάπησε ο εκλιπών από τους Θόδωρο Θεοδωρίδη (τραγούδι) και Γιάννη Εριφυλλίδη (πιάνο), καθώς και την προβολή αφιερωματικού βίντεο για τη ζωή και τη δράση του.
Την εκδήλωση θα συντονίσει ο δημοσιογράφος Νίκος Γενικόπουλος.
Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου του Μαστού: Μήνυμα αισιοδοξίας και στήριξης προς όλες τις γυναίκες από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας και στήριξης προς όλες τις γυναίκες, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για «Πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και εμπιστοσύνη στην επιστήμη».
Παράλληλα, αναφέρεται στην πρωτοβουλία που έλαβε χώρα χθες και σήμερα στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου και αφορά στον δωρεά προληπτικό έλεγχο 70 γυναικών από την Κινητή Μονάδα Μαστογραφίας της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Επισημαίνει, επίσης, ότι δεν πρέπει «να τρομοκρατούμαστε, αλλά και να μην εφησυχάζουμε» και προτρέπει τις γυναίκες να αντιμετωπίσουν το σώμα τους «με αγάπη, θετική διάθεση και γνώση», όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ειδικότερα, σε ανάρτησή της στο Facebook, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας τονίζει:
«Πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση, εμπιστοσύνη στην επιστήμη.
Έτσι παύει ν’ αποτελεί ο καρκίνος του μαστού φόβητρο για τις γυναίκες κι έτσι ηττάται. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού, φιλοξενήσαμε στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου την Κινητή Μονάδα Μαστογράφου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ΕΑΕ), προσφέροντας δωρεάν προληπτικό έλεγχο στις εβδομήντα Αθηναίες που έσπευσαν να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας.
Μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε χθες και συνεχίζεται σήμερα, μια κίνηση με την οποία θέλησα να δώσω ένα μήνυμα αισιοδοξίας. Η μαστογραφία, καθώς τόνισε ο πρόεδρος της ΕΑΕ, Ευάγγελος Φιλόπουλος, παρών στην πρώτη συνάντηση με τις γυναίκες που ήρθαν να εξεταστούν, είναι η καλύτερη μέθοδος για πρώιμη διάγνωση και φυσική αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού. Όσο εμείς οι γυναίκες παρακολουθούμε το σώμα μας, όσο δεν αμελούμε την αυτοεξέταση, όσο μένουμε πιστές στο ετήσιο ραντεβού μας για μαστογραφία, τόσο απομακρύνουμε τον κίνδυνο. Κι έχουμε αρωγό μας τις κινητές μονάδες μαστογράφου της ΕΑΕ, που φτάνουν και στις πλέον μακρινές γωνίες του τόπου μας, για να προσφέρουν δωρεάν έλεγχο σ’ όσες γυναίκες λόγω γεωγραφικών, οικονομικών, πολιτιστικών συνθηκών, λόγω αμέλειας ή και φόβου, δεν φροντίζουν την υγεία του στήθους τους.
Ας μην τρομοκρατούμαστε, λοιπόν, αλλά και ας μην εφησυχάζουμε. Ας αντιμετωπίσουμε το σώμα μας με αγάπη, θετική διάθεση και γνώση».
Στέφανος Κασσελάκης: Συνάντηση με την πρόεδρο της Δημοκρατίας
Φορώντας κοστούμι και συνοδευόμενος από τον διευθυντή του πολιτικού του γραφείου Μανώλη Καπνισάκη και την εκπρόσωπο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Δώρα Αυγέρη έφτασε στο Προεδρικό Μέγαρο προκειμένου να συναντήσει την Κατερίνα Σακελλαροπούλου ο Στέφανος Κασσελάκης
Ο Στέφανος Κασσελάκης είχε την πρώτη του συνάντηση γνωριμίας με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Η κ. Σακελλαροπούλου ευχήθηκε στον κ. Κασσελάκη καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έκανε αναφορά στην χθεσινή του επίσκεψη στις πληγείσες περιοχές.
«Είδα χθες δια ζώσης τα προβλήματα, συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη άμεσης αρωγής από την Πολιτεία. Ό,τι μπορούμε να κάνουμε από μεριάς μας ως αξιωματική αντιπολίτευση θα το κάνουμε», είπε.
Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας αναφερόμενη στην κλιματική κρίση, τόνισε ότι χρειάζεται να είναι έτοιμος ο κρατικός μηχανισμός η αυτοδιοίκηση αλλά και οι τοπικές κοινωνίες. «Χρειάζονται συναινέσεις όπου μπορούμε γιατί χρειάζεται η συνεργασία όλων για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις. Τι θα γίνει όταν θα σβήσουν τα φώτα», σημείωσε.
«Η κλιματική κρίση θα μας ακολουθεί για καιρό και από μεριάς μας θα είμαστε υπέρ της συναίνεσης όπου θα υπάρχει πρόληψη με αποδοτικό τρόπο», απάντησε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Ευχαριστούμε τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για την πολύ μεγάλη συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία.
Ευχαριστούμε τα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών που διεκπεραίωσαν με άψογο τρόπο τις εκλογές.
Την επόμενη Κυριακή 24/9, θα διεξαχθούν επαναληπτικές εκλογές μεταξύ των δύο πρώτων υποψηφίων, των σσ ΚΑΣΣΕΛΑΚΗ και ΑΧΤΣΙΟΓΛΟΥ που προηγούνται στην πανελλαδική καταμέτρηση.
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με Ενότητα προχωρά με την κοινωνία.
ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ΚΑΒΑΛΑΣ
Συνάντηση Γ. Πασχαλίδη με Πρόεδρο ΕΛΓΑ για ανοιχτά ζητήματα του αγροτικού κόσμου Π.Ε. Καβάλας
Ο Βουλευτής Π.Ε Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης συνάντησε τις προηγούμενες ημέρες τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, για θέματα που αφορούν τον αγροτικό κόσμο της Π.Ε. Καβάλας, και ειδικότερα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αγρότες της περιοχής, εξαιτίας των ακραίων καιρικών φαινομένων και ειδικά της χαλαζόπτωσης, που έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 2022.
Πιο συγκεκριμένα, οι αμπελοκαλλιεργητές των ανοιχτών αμπελιών αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα, καθώς προκλήθηκαν σημαντικές ζημίες στις βέργες των αμπελιών, οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή της τόσο της φετινής χρονιάς, όσο και των επόμενων ετών. Ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν και ιδιαίτερο πρόβλημα με τον περονόσπορο, ο οποίος έχει προκαλέσει μεγάλο πρόβλημα στην παραγωγή.
Στην συνέχεια, μείζον ζήτημα έχει προκύψει και στην παραγωγή ελιάς στην ΠΕ Καβάλας και την Θάσο. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα και κυρίως ο ήπιος φετινός χειμώνας, έχουν προκαλέσει ακαρπία στα ελαιόδεντρα, ενώ η χαλαζόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να προκληθούν καρκινώματα.
Επίσης, στην περιοχή του Μελισσοκομείου και στα Τενάγη Φιλίππων, σημειώθηκαν ζημίες στις καλλιέργειες εξαιτίας του πολύ δυνατού αέρα. Ειδικότερα, οι έντονοι άνεμοι έχουν προκαλέσει εκτεταμένες ζημίες στους ηλιόσπορους, τα καλαμπόκια και τα ροδάκινα. Εκτός αυτού όμως στα Τενάγη Φιλίππων οι αυξημένες θερμοκρασίες του φετινού καλοκαιριού είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί σε μεγάλο βαθμό η παραγωγή σόγιας, καλαμποκιού και ηλιόσπορων.
Παράλληλα, ο Βουλευτής ενημέρωσε τον Πρόεδρο για τις καταστροφές που έχουν προκληθεί στις καλλιέργειες στην περιοχή Αντιφιλίππων του Δήμου Παγγαίου, εξαιτίας της συντριβής του ουκρανικού αεροσκάφους ANTONOV.
Επιπλέον, ο Βουλευτής επανέφερε το θέμα της αποζημίωσης των αγροτών εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης των τιμών στις πρώτες ύλες και το πετρέλαιο, που προκλήθηκε από τον πόλεμο στην Ουκρανία και την συνακόλουθη ενεργειακή κρίση.
Τέλος, ο Βουλευτής μετέφερε στον Πρόεδρο το αίτημα των αγροτών η αξιολόγηση της ζημίας να γίνει από γεωπόνους του Υποκαταστήματος ΕΛΓΑ Καβάλας, κατά το χρόνο συγκομιδής της παραγωγής, ώστε να καθίσταται με αυτό τον τρόπο δυνατή η εκτίμηση του ύψους της πραγματικής ζημίας.
Ο Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του ΕΛΓΑ, κ Ανδρέα Λυκουρέντζο, που άκουσε με μεγάλη προσοχή τα δίκαια αιτήματα των αγροτών της Π.Ε. Καβάλας.»
Συνάντηση Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της UEFA – Κυβερνητική σύσκεψη με τους ιδιοκτήτες ΠΑΕ
Την Τετάρτη 16 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, με τη συμμετοχή του πρόεδρου της UEFA και αρμόδιων υπουργών, στην οποία έχουν προσκληθεί οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είχε τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον πρόεδρο της UEFA, Αλεξάντερ Σεφερίν (Aleksander Ceferin), και συμφώνησαν να συναντηθούν την Τετάρτη 16 Αυγούστου στο Μέγαρο Μαξίμου, για να συζητήσουν όσα συμβαίνουν στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο.
Μετά τη συνάντησή τους, στις 11.00 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, με τη συμμετοχή του πρόεδρου της UEFA και αρμόδιων υπουργών, στην οποία έχουν προσκληθεί οι ιδιοκτήτες των ΠΑΕ Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ.
Καρατομήσεις 7 αξιωματικών πριν την ΕΔΕ στην ΕΛ.ΑΣ
Υπενθυμίζεται πως μετά τα αιματηρά επεισόδια στη Νέα Φιλαδέλφεια, που οδήγησαν στην άγρια δολοφονία του 29χρονου Μιχάλη Κατσουρή, και τις έντονες αντιδράσεις της αντιπολίτευσης για τους χειρισμούς της Ελληνικής Αστυνομίας, ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου, έδωσε εντολή για άμεση απομάκρυνση από τις θέσεις ευθύνης επτά αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας και διενέργεια εσωτερικής έρευνας.
«Ο αθλητισμός δεν είναι χώρος βίας και η φίλαθλη ιδιότητα δεν πρέπει να αμαυρώνεται από τον οπαδισμό. Δυστυχώς, πάρα τη μεγάλη προσπάθεια που έγινε, ιδίως μετά τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού, δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να νικήσουμε την οπαδική βία», τόνισε ο υπουργός, συμπληρώνοντας ότι «είναι η ώρα της συνεργασίας και της προσπάθειας, όχι της σύγκρουσης και της αντιπαράθεσης που δεν προσφέρουν τίποτα: δεν αποκαλύπτουν, δεν δίνουν λύσεις, αλλά περισσότερο συσκοτίζουν και συγκαλύπτουν το πρόβλημα».
Μάλιστα, χαρακτήρισε το πρόβλημα της οπαδικής βίας ως «βαθύτατο, ριζικό και πανευρωπαϊκό, αφού στην προκειμένη περίπτωση εμπλέκονται οπαδοί από διάφορα κράτη, οι οποίοι έχουν συγκροτήσει διεθνή δίκτυα βίας και δραστηριοποιούνται σε πολλές χώρες».