Η Σακελλαροπούλου άκουσε κάλαντα από όλη την Ελλάδα στο Προεδρικό Μέγαρο

Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα στην Προεδρία της Δημοκρατίας – Ευχές για Υγεία, Ειρήνη και Ευημερία έλαβε η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Ευχές για Χρόνια Πολλά, Υγεία, Ευημερία και Ειρήνη έλαβε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου μαζί με τα κάλαντα των Χριστουγέννων στο Προεδρικό Μέγαρο.

Όπως κάθε χρόνο, η χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στην Προεδρία, ξεκίνησε με την Μπάντα των Ενόπλων Δυνάμεων και την Προεδρική Φρουρά, που έψαλαν τα παραδοσιακά κάλαντα Χριστουγέννων στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου και αντάλλαξαν ευχές εν όψει των εορτών.

Ακολούθησαν διαδοχικά, ο Όμιλος Βρακοφόρων Κρήτης, που συνόδευσαν με κρητικές μελωδίες τα Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς προς τιμήν της Προέδρου, αφιερώνοντάς της και μια μαντινάδα με ευχές για υγεία και ευημερία.

Παραδοσιακά κάλαντα από την Ικαρία και από την ιδιαίτερη πατρίδα της Προέδρου την Θράκη έψαλε η βραβευμένη νεανική χορωδία Rosarte και αμέσως μετά έψαλαν τα κάλαντα και ευχήθηκαν στην Πρόεδρο, οι Οικογένειες Ουράνιο Τόξο.

Με παραδοσιακές μαντινάδες της Καρπάθου και παραδοσιακούς χορούς από το όμορφο ακριτικό νησί ευχήθηκε στην κυρία Σακελλαροπούλου, η Αδελφότητα Ολυμπιτών Καρπάθου «Η Δήμητρα», με τον Πρόεδρό τους να ευχαριστεί την κυρία Σακελλαροπούλου για την επίσκεψή της στο νησί τους.

Μήνυμα ενότητας και ευχαριστίες προς την Ελλάδα και την Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την στήριξή της στην προσπάθεια επίλυσης του Κυπριακού, έστειλε ο Λαογραφικός Χορευτικός Όμιλος «Εναλία Γη» της Ομοσπονδίας Κυπριακών Οργανώσεων Ελλάδος, μαζί με τα Κυπριακά Κάλαντα των Χριστουγέννων και τις ευχές για υγεία και Χρόνια Πολλά.

Τα κάλαντα των Χριστουγέννων έψαλαν επίσης στην Πρόεδρο και οι μικροί μαθητές, που συμμετέχουν στην ενισχυτική διδασκαλία του Κέντρου Ημέρας για Ρομά «Κλίμακα» συνοδευόμενα από την δασκάλα τους και τέλος τα παιδιά του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης.

Στη συνέχεια, η κυρία Σακελλαροπούλου αντάλλαξε ευχές με τους δημοσιογράφους, φωτογράφους και καμεραμάν, που κάλυψαν την εκδήλωση στο Προεδρικό Μέγαρο και φωτογραφήθηκε μαζί τους δίπλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι φέτος ο Κήπος του Προεδρικού Μεγάρου έχει φορέσει τα γιορτινά του αναμένοντας να υποδεχθεί μικρούς και μεγάλους επισκέπτες, που θα χαρούν χριστουγεννιάτικες μελωδίες και θα απολαύσουν τον λαμπερό αθηναϊκό ήλιο.

Ειδικότερα, από τις 13:00 η Μπάντα του Πολεμικού Ναυτικού, με τρεις τενόρους και μια σοπράνο, θα ερμηνεύσει στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου χριστουγεννιάτικες μελωδίες.




Συνάντηση Μητσοτάκη με Σακελλαροπούλου στο Προεδρικό Μέγαρο – «Ανησυχούμε για την κλιμάκωση στην Μέση Ανατολή»

Συνάντηση με την Κατερίνα Σακελλαροπούλου είχε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με και αφορμή τις εξελίξεις στην Μέση Ανατολή.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ως φρικιαστική την επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ, και τόνισε πως η Ελλάδα εργάζεται στο να υπάρξει ανθρωπιστική βοήθεια προς τους αμάχους.

«Τώρα που τελείωσε και ο εκλογικός κύκλος η προσοχή μας στρέφεται στην τρέχουσα επικαιρότητα και την εγχώρια και ανησυχούμε για την κλιμάκωση της σύγκρουσης στην Μέση Ανατολή, που έχει θύματα αμάχους μετά και την φρικιαστική επίθεση στο Ισραήλ από τη Χαμάς» είπε ο κ. Μητσοτάκης.

«Έχω τονίσει το δικαίωμα του Ισραήλ στην αυτοάμυνα αλλά και την ανάγκη αυτό να γίνει με σεβασμό στους κανόνες του διεθνούς δικαίου και στην προστασία της ανθρώπινης ζωής στη Λωρίδα της Γάζας. Είναι σημαντικό να αποκατασταθεί η αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας μέσω Αιγύπτου. Θα έχω την ευκαιρία να βρεθώ το Σάββατο στην Αίγυπτο για να μεταφέρω τις απόψεις της Ελλάδας. Έχουμε διεκδικήσει και κερδίσει το ρόλο μας ως πυλώνα σταθερότητα» ανέφερε.

Επίσης υποστήριξε πως «είμαστε αξιόπιστοι συνομιλητές όλων των κυβερνήσεων Τιμούμε τις συμμαχίες μας και είμαστε αξιόπιστοι εταίροι. Και επιθυμούμε την αποκλιμάκωση της έντασης. Στα εγχώρια ζητήματα η κυβέρνηση εξακολουθεί να επιμένει στην μεταρρυθμιστική της ατζέντα. Είχαμε υπουργικό συμβούλιο και κλείσαμε μέτωπα από το παρελθόν αλλά και αντιμετωπίζουμε προκλήσεις και δίνουμε έμφαση στην λειτουργία του κράτους. Ανακοινώσαμε μια επιτροπή τεχνητής νοημοσύνης με πρόεδρο τον Κωνταντίνο Δασκαλάκη που θα συμβουλεύει την κυβέρνηση στο ανώτατο επίπεδο. Πρέπει να διαχειριστούμε τις απειλές με ένα ρυθμιστικό πλαίσιο αλλά και το πως θα αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο δυναμικό που δραστηριοποιείται σε αυτό το χώρο».