Μακάριος Λαζαρίδης: «Προχωράει η απόκτηση για την Θάσο του σκάφους με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό»

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία απόκτησης του περιπολικού σκάφους με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό για την Θάσο, για το οποίο είχε δεσμευτεί από τον Νοέμβριο του 2021, ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης.

Για την πορεία υλοποίησης του συγκεκριμένου θέματος, που αποτελεί διαχρονική και δίκαιη απαίτηση των κατοίκων της Θάσου, ο κ. Λαζαρίδης συναντήθηκε με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Παππά.

Ο κ. Παππάς ενημέρωσε τον κ. Λαζαρίδη ότι η σύμβαση με τον ανάδοχο βρίσκεται για έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο, περί τα τέλη Απριλίου αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης και στη συνέχεια θα ξεκινήσει η ναυπήγηση των σκαφών, όπως τους εξήγησε και ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος Γιώργος Αλεξανδράκης.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Λαζαρίδης έκανε την ακόλουθη ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook:

«Στις 3/11/2021 είχα δεσμευτεί για την απόκτηση ενός περιπολικού σκάφους με σύγχρονο ιατρικό εξοπλισμό για την Θάσο.  Στις 5/4/2023 ανακοίνωσα την απόκτηση του σκάφους, μετά από συντονισμένες ενέργειες με το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Για το θέμα, συναντήθηκα με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Γιάννη Παππά, ο οποίος με ενημέρωσε για την πορεία απόκτησης του σκάφους, που θα θωρακίσει την υγεία των κατοίκων του νησιού.

Σύμφωνα με την ενημέρωση έχει υπάρξει ανάδοχος και η σύμβαση βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο, η οποία αναμένεται να υπογραφεί περί τα τέλη Απριλίου. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η ναυπήγηση των 11 σκαφών, ένα εκ των οποίων θα έρθει στην Θάσο.

Το είπαμε! Το κάνουμε! Συνεχίζουμε!»




Λαϊκή Συσπείρωση Θάσου | Προχωράει η διαδικασία για την ιδιωτικοποιήση των υπηρεσιών

Χέρι-χέρι Κυβέρνηση Περιφέρεια και Δήμος Θάσου προχωράνε με γοργούς ρυθμούς σε ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών τους με βάση την αντίληψή τους για ιδιωτικοποίηση των πάντων .
Μετά το πέρασμα τμήματος της δουλειάς της πολεοδομίας ( που ‘’ σουτάρισαν ‘’  ) από το Δήμο στην Αναπτυξιακή του Νέστου , σειρά έχει η δακοκτονία.
Η δακοκτονία μέχρι  τώρα υλοποιείται από την Περιφέρεια με ανάλογη χρηματοδότηση από το Υπουργείο Γεωργίας .
Για πρώτη φορά η διενέργεια των ψεκασμών θα πραγματοποιηθεί με τη συνεργασία ανάδοχου εργολάβου  παγιοθέτη.
 Επειδή πλέον έχουμε πείρα να πούμε τι σημαίνει αυτό :
• Σταδιακή περικοπή της χρηματοδότησης, μεταφόρτωση της ευθύνης εφαρμογής του προγράμματος δακοκτονίας στο Δήμο και στους συνεταιρισμούς και στο τέλος στους ίδιους τους παραγωγούς , με βάση και την ατομική ευθύνη που την έχουν κάνει σημαία Κυβέρνηση, Περιφέρεια και Δήμος .
•  Απαξίωση της συσσωρευμένης εμπειρίας των ανθρώπων που εδώ και δεκαετίες εμπλέκονται στην δακοκτονία ( γεωπόνοι εργαζόμενοι κτλ).
– Καλούμε τους εμπλεκόμενους φορείς, τους εργαζόμενους στη δακοκτονία να απαιτήσουν: τον εκσυγχρονισμό της δακοκτονίας με όλες τις επιστημονικές δυνατότητες που υπάρχουν σήμερα, με αποτελεσματικά φυτοφάρμακα , με ξεκίνημα της δακοκτονίας στην πρώτη γενιά , με  εργατικό δυναμικό πλήρους απασχόλησης και  ασφαλιστικό φορέα τα ένσημα του εφκα  και όχι τα εργόσημα , με σύγχρονες μάσκες και ότι άλλο χρειάζεται για την προστασία της υγείας των εργαζομένων , με ικανό αριθμό ραντιστών που θα καταπολεμούν τον δάκο σε όλη του την έκταση και θα καλύπτουν το 1.000.000 ελαιόδεντρα του νησιού .
– Καλούμε τους αγρότες , τους παραγωγούς,  τους αγροτικούς συλλόγους ,τους συνεταιρισμούς να αντιδράσουν και να μην αποδεχτούν το πέρασμα της δακοκτονίας σε ιδιώτες εργολάβους.
 Γιατί όπως αυτοί  ( κυβέρνηση, Περιφέρεια, Δήμος) έχουν διαλέξει με ποιανού τα συμφέροντα συντάσσονται έτσι πρέπει και εμείς να προασπιστούμε τα δικά μας συμφέροντα.
ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΘΑΣΟΥ.