Η δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης για την υπόθεση του Κολωνού | «Αδικαιολόγητη και πρόχειρη η πρόταση της εισαγγελέως»

Αντίστροφη μέτρηση  για την απόφαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου όπου εκδικάζεται η πολύκροτη υπόθεση μαστροπείας της 12χρονης από τον Κολωνό. Μετά από δύο μήνες ακροαματικής διαδικασίας, η οποία διενεργείται κεκλεισμένων των θυρών, η εισαγγελέας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, εισηγήθηκε την καταδίκη της μητέρας της για την οποία υπήρξε «καταπέλτης».

Η εισαγγελική λειτουργός έβαλε στο «κάδρο» ως κεντρικό πρόσωπο στην εκμετάλλευση του παιδιού την ίδια του τη μητέρα, που από την πρώτη στιγμή έχει αρνηθεί την εμπλοκή της στην υπόθεση έχοντας στο πλευρό της την 12χρονη αλλά και ολόκληρη την οικογένειά τους.

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελική λειτουργός και για τον βασικό κατηγορούμενο της υπόθεσης για τέσσερα αδικήματα, όχι όμως για βιασμό, αδίκημα για το οποίο εισηγήθηκε την αθώωσή του, λόγω αμφιβολιών.

Η εισαγγελέας ζήτησε να κριθεί ένοχος ο 55χρονος καταστηματάρχης για τα αδικήματα της διακεκριμένης κατάχρησης ανηλίκου, της κατοχής πορνογραφικού υλικού (με ανήλικο κάτω 12 ετών αλλά χωρίς εξαναγκασμό και κερδοσκοπία), της διευκόλυνσης της ανήλικης να εκδίδεται και της οπλοκατοχής.

Αντίθετα, εισηγήθηκε την απαλλαγή του, εκτός από το αδίκημα του βιασμού, και από τις κατηγορίες της μαστροπείας σε οίκους ανοχής, της μαστροπείας μέσω εξαναγκασμού με αποκόμιση πορνικών εσόδων και της εμπορίας. Μιλώντας στο MEGA η Σοφία Πολυζωγοπούλου, δικηγόρος της μητέρας της 12χρονης, ανέφερε πως η εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία της δικογραφίας στην πρότασή της.

«Η πρόταση της εισαγγελέως ως προς το σκέλος που αφορά τη μητέρα, αλλά και την κατηγορία του βιασμού που αποδίδεται στον κατηγορούμενο, είναι επιεικώς πρόχειρη και αδικαιολόγητη. Η κα εισαγγελέας αγνόησε όλα τα στοιχεία στη δικογραφία και όλα όσα έχουν προκύψει κατά την ακροαματική διαδικασία», είπε. Όπως είπε η δικηγόρος, η μητέρα της ανήλικης σοκαρίστηκε από την εισαγγελική πρόταση και επιμένει στην αθωότητά της.

Πρόταση ενοχής και για τον «Μιχάλη»

Πρόταση ενοχής έκανε η εισαγγελέας και για τον περιβόητο «Μιχάλη», ο οποίος κατηγορείται ότι προωθούσε μέσω διαδικτύου την ανήλικη σε άλλους άνδρες, για τον οποίο ζήτησε να κριθεί ένοχος για διακεκριμένη μαστροπεία και διακεκριμένη πορνογραφία ανηλίκου. Η εισαγγελέας ζήτησε, επίσης, να κριθούν ένοχοι και οι 22 εκ των 23 κατηγορουμένων που κατηγορούνται κατά περίπτωση για την τέλεση γενετήσιων πράξεων με την ανήλικη και παιδική πορνογραφία.

Στα πρόσωπα αυτά περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων επιχειρηματίες, καταστηματάρχες, ένας γιατρός και ένας οδοντοτεχνίτης και ένας πρώην διαιτητής.

πηγή: newsbeast.gr

 




Κομοτηνή Δυνατά: Προσχηματική και πρόχειρη η διαβούλευση του Δήμου Κομοτηνής για την Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ)

Η Δημοτική Παράταξη ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΔΥΝΑΤΑ:

Συμμετείχαμε στη δημόσια διαβούλευση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 17 Αυγούστου 2023, για την εκπόνηση Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κομοτηνής (ΣΒΑΑ), στο πλαίσιο της διαδικασίας, επιβεβαιωθήκαν οι αρχικές μας ανησυχίες ότι πρόκειται για μία καθαρά προσχηματική διαβούλευση

1ον– Ο Δήμος Κομοτηνής δεν συνεργάστηκε με κανέναν τοπικό φορέα για την εκπόνηση της πρότασης και την δημιουργία της στρατηγικής ως όφειλαν από την πρόσκληση και τις σχετικές προδιαγραφές. Το σημαντικότερο όμως όλων, είναι η άρνηση του Δήμου Κομοτηνής να συνεργαστεί με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, τα Επιμελητήρια και άλλους κοινωνικούς φορείς και επιστημονικούς συλλόγους, όπως έγινε στους υπόλοιπους Δήμους.

2ον– Ο Δήμος Κομοτηνής όχι μόνο δεν συνεργάστηκε αλλά δεν ενέταξε κανέναν τοπικό φορέα  στο εταιρικό σχήμα της πρότασης.

Αξιοσημείωτη είναι η φοβικότητα και τα «πολιτικά συμπλέγματα» που διακατέχουν την συγκεκριμένη δημοτική αρχή, η οποία έθεσε εκτός το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αποφάσισε να εντάξει στο εταιρικό σχήμα μία αστική ΜΚΟ από την Αθήνα για να δημιουργήσει κόμβο καινοτομίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, ανταγωνιστικό προς το Πανεπιστήμιο της περιοχής μας!

Το παράλογο βέβαια είναι ότι ο η ίδια διοίκηση παρουσιάζει την Κομοτηνή ως πανεπιστημιακή πρωτεύουσα αλλά ταυτόχρονα αποκλείει το Πανεπιστήμιο από την δημιουργία στρατηγικής.

Οι ενέργειες αυτές του κ. Γκαράνη προσωπικά, είναι φυσικό να έχουν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων στους Πανεπιστημιακούς κύκλους, και ως δημοτικοί σύμβουλοι απαιτούμε από τον Δήμαρχο να σταματήσει να προσπαθεί να υποβαθμίσει το Πανεπιστήμιο και τους τοπικούς φορείς και να συνεργαστεί μαζί τους για το συγκεκριμένο έργο.

3ον– Κατέρρευσαν τα ψέματα της διοίκησης και του Δημάρχου ότι δήθεν δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν τη διαβούλευση πριν την πρόσκληση της Περιφέρειας, καθώς ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ απέστειλε ήδη από τον Φεβρουάριο του 2023 την υπ’ αριθμ. 839/10-02/2023 επιστολή σε όλους τους επιλέξιμους Δήμους, μεταξύ των οποίων και ο Δήμος Κομοτηνής, με θέμα «Προετοιμασία Στρατηγικών Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης περιόδου2021-2027» και οι περισσότεροι Δήμοι ξεκίνησαν έγκαιρα την διαδικασία και έχουν ήδη ολοκληρώσει τις διαβουλεύσεις.

4ον– Τέλος στο ενημερωτικό υλικό δεν υπάρχει καμία ουσιαστική ενημέρωση για την πρόταση του Δήμου με τα συγκεκριμένα αναλυτικά στοιχεία για τις παρεμβάσεις/έργα της Στρατηγικής που προτείνουν (προϋπολογισμός, χρονοδιάγραμμα ανά δράση κλπ), καθώς όπως παραδέχτηκε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος δεν υπάρχουν οι σχετικές μελέτες.

Η επιλογή της Διοίκησης του Δήμου και του Δημάρχου προσωπικά είναι η απαξίωση του τοπικού δυναμικού και των φορέων του τόπου μας, κόντρα στις ρητές κατευθύνσεις των ΣΒΑΑ και εις βάρος της ανάπτυξης του Δήμου μας.

Φοβικότητα, προχειρότητα και απαξίωση της τοπικής κοινωνίας από την διοίκηση του κ.Γκαράνη σε ένα τόσο σημαντικό έργο.

Οι πολίτες ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.