Πρίντεζης: Στην οροφή του ΣΕΦ η φανέλα του Ολυμπιακού με το Νο15

Στον ουρανό του ΣΕΦ ανέβηκε το βράδυ της Παρασκευής η φανέλα του Γιώργου Πρίντεζη.

Το Νο15 τοποθετήθηκε δίπλα στο Νο7 του Βασίλη Σπανούλη και κανείς παίκτης του Ολυμπιακού δεν θα μπορεί να επιλέξει πλέον αυτό το νούμερο.

Ο Γιώργος Πρίντεζης, ο εμβληματικός αρχηγός των Πειραιωτών που αποσύρθηκε το 2022, συγκινήθηκε, δάκρυσε και αποθεώθηκε από τον κόσμο στο ΣΕΦ ενώ ακούγονταν το σύνθημα «Γιώργο ψυχάρα Ολυμπιακάρα».

6302672
6302669__1_
6302710
6302697

Ο άνθρωπος που πήγε στα 15 του στον Ολυμπιακό και έφυγε δις πρωταθλητής Ευρώπης δήλωσε ότι «νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών χάρη στην αγάπη σας» και κάλεσε τις γυναίκες της ζωής του στο παρκέ για να πατήσουν όλοι μαζί το κουμπί για να ανέβει η φανέλα.

Η μητέρα Χρύσα, η σύζυγος Στέλλα και μια από τις δύο κόρες ήταν εκεί το πάτησαν. Ο Γιώργος είχε δακρύσει και δεν κοίταζε καν τη φανέλα ν’ ανεβαίνει. Θυμήθηκε και τον πατέρα του που έχασε και δεν είναι εκεί σε αυτή τη μεγάλη στιγμή της ζωής του.

Πέρασε από το μυαλό του ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, που έχει φύγει από τη ζωή, έφερε πάλι την σκηνή με το «πεταχτάρι» το σουτ που χάρισε το 2012 το ευρωπαϊκό στον Ολυμπιακό στην Πόλη στο παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ.

Στο ΣΕΦ στην γιορτή που διοργάνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός για τον Γιώργο Πρίντεζη ήταν η αφρόκρεμα του ευρωπαϊκού μπάσκετ. Ο Βασίλης Σπανούλης, ο Κώστας Παπανικολάου, ο Θοδωρής Παπαλουκάς, ο Μίλαν Τόμιτς, ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα, ο Πέρο Άντιτς, ο Σοφοκλής Σχορτιανίτης και άλλοι.

Εκεί ήταν ο Γιάννης Σφαιρόπουλος και φυσικά ο Γιώργος Μπαρτζώκας. Περισσότεροι από 15.000 φίλοι του Ολυμπιακού αποθέωσαν τον Γιώργο Πρίντεζη ενώ ζήτησαν από την σημερινή ομάδα να φέρει το 2025 την Ευρωλίγκα.

6302654
6302684
6302687

Με τα καλύτερα λόγια μίλησαν για τον Γιώργο Πρίντεζη και το ήθος του ο Γιώργος και ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος οι οποίοι του χάρισαν και ένα τεράστιο κάδρο με κολάζ φωτογραφιών του Συριανού άσου από τα 15 του χρόνια έως και την ώρα της απόσυρσής του από τον Ολυμπιακό.

6302624
6302621

Εκεί ήταν και ο σολίστ του μπουζουκιού Μιχάλης Παούρης για να παίξει την «Φραγκοσυριανή», λόγω της καταγωγής του Πρίντεζη από τη Σύρο. Παρουσιαστές της βραδιάς ήταν η Δώρα Παντέλη, ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και ο Θανάσης Βισκαδουράκης.

Πρίντεζης: Νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών με την αγάπη σας

Ο Γιώργος Πρίντεζης το κεντρικό πρόσωπο της βραδιάς αναφέρθηκε στην τιμή που του γίνεται από τον Ολυμπιακό, αναφέρθηκε στον κόσμο και στους ανθρώπους που σημάδεψαν την καριέρα του και ήταν στο ΣΕΦ.

6302519
6302531
6302540

«Σήμερα νιώθω πολύ τυχερός γιατί νιώθω σαν να παρακολουθώ τον επικήδειό μου. Η αλήθεια ειναι ότι τα συναισθήματα είναι πολύ ιδιαίτερα και δεν εκφράζονται με λόγια. Θυμάμαι σαν τώρα, ήταν 3 Αυγούστου 2000 και το δέος που ένιωθα. Παίκτες που είχα αφίσα στο δωμάτιό μου όπως ο Ρίβερς, ο Ράτζα, ο Μίλαν, ήταν συμπαίκτες μου. Καθόμουν και προσπαθούσα να συνειδητοποιήσω που βρισκόμουν. Ο κόσμος βλέπει ένα δίωρο. Τα συναισθήματα που συναισθήματα που νιώθουμε μεταξύ μας είναι πάρα πολλά. Πολλαπλάσια απ’ όσα μέσα σ’ έναν αγώνα και στην καθημερινότητα και την καθημερινή τριβή. Είναι από τα πράγματα που μένουν μαζί με την αγάπη του κόσμου. Περισσότερο από τίτλους οι ανθρώπινες σχέσεις είναι αυτές που μετράνε. Η αγάπη, ο σεβασμός είναι πάνω απ’ οτιδήποτε άλλο» είπε αρχικά ο Πρίντεζης και συνέχισε:

6302544
6302473__1_
6302490
6302482

«Όταν πρωτοήρθα εδώ μετά πανηγύριζα με άλλους πέντε συμμαθητές μου επειδή φόρεσα τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ηταν το όνειρό μου. Ήμουν τυχερός που γαλουχήθηκα με εκείνη την φουρνιά, με τον Τόμιτς, τον Τάρπλεϊ, τον Σιγάλα, τον Ιωαννίδη. Μου έμεινε ο συναισθηματισμός και πάντα ήθελα να μένω εδώ. Δεν ήθελα να φύγω. Είμαι τυχερός γιατί συνεργάστηκα με πολλούς προπονητές και παίκτες. Είχαμε παίκτη που δεν θυμάμαι καν το όνομά του, μου έλεγε ο Πρόεδρος ‘πρέπει να τον πάρουμε’. Ήθελαν να κάνουν την ομάδα πάλι πρώτη. Θυμάμαι την δίψα τους. Θυμάμαι την συνεργασία με τον κόουτς στη Λάρισα, με είχε βοηθήσει πάρα πολύ.»

Για τον Παπανικολάου: «Τον αγαπάω πάρα πολύ τον Παπανικολάου, είστε τυχεροί που είναι αρχηγός της ομάδας. Σας το λέω με όλη μου την καρδιά.

Για τον Σπανούλη: «Ο Μπιλάρας είναι ο μπασκετικός αδελφός μου. Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος, ισχύει ότι με έπρηζε μπασκετικά και εγώ τον απέφευγα, ίσως γι’ αυτό να ταιριάξαμε. Περνούσαμε πάρα πολύ ωραία»

Για τον Γιάννη Σφαιρόπουλο: «Με τον coach Σφαιρόπουλο είχα έρθει πιο κοντά, αγαπάει πάρα πολύ την ομάδα, πετύχαμε πολλά, τρυπούσαμε το ταβάνι μας, πήγαμε σε δύο τελικούς και θα μπορούσαμε να είχαμε κατακτήσει έναν. Βελτιώθηκα πάρα πολύ μαζί του. ».

Για τον Μίλαν Τομιτς: «Και με τον Τόμιτς, έχουμε περάσει τα πάντα. Τον είχα συμπαίκτη, προπονητή, βοηθό προπονητή, πρόεδρο, πήγαινε και μας έπαιρνε νερά όταν η ομάδα ήταν σε μεταβατικό στάδιο. Αυτός κι αν είναι ψυχάρα. Συγχωρέστε με αν μακρυγορώ. Θα ήμουν χαρούμενος αν ήταν εδώ ο Ντούντα, με πίστεψε και με βοήθησε πάρα πολύ. Πρόσφερε πολλά στον Ολυμπιακό, μακάρι να ήταν μαζί μας τώρα.»

6302558

«Ακολούθησα το ένστικτό μου»

Και κατέληξε κάνοντας ειδική αναφορά στην οικογένειά του: «Οι κοντινοί μου άνθρωποι ξέρουν τι νιώθω γι’ αυτούς, το γνωρίζουν με πράξεις. Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και ήρθατε εδώ, μέσα στη ζέστη. Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό γι’ αυτή τη βραδιά που δεν φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Μακάρι να εμπνεύσουμε το κάθε παιδί να μην τα παρατάει ποτέ, να συνεχίζει να δουλεύει. Τα παιδιά μεγαλώνοντας αλλάζουν αρχές, τα θεωρούν πιο δύσκολα και τα παρατούν.

Σε όλες τις δουλειές χρειάζεται περισσότερη πίστη. Να παλεύεις, να επιμένεις και να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό. Εγώ είχα ανθρώπους που με αγαπούσαν, που είναι ακόμα δίπλα μου, που με κρατούσαν προσγειωμένο. Ξεχωριστή μνεία στον μάνατζέρ μου, τον Γιώργο Δημητρόπουλο. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί με τους κοντινούς μου ανθρώπους, πάντα με έναν μαγικό τρόπο με είχαν αφοσιωμένο, ήταν σαν δεύτερος πατέρας μου. Πάντα μετά από πολύ καλά παιχνίδια μου έλεγε ότι δεν ήμουν πολύ καλός. Είχα την οικογένειά μου, αυτόν τον άνθρωπο, την Στελλάρα, στα δύσκολα.

Την Χρύσα, εντάξει… Οι γονείς πρέπει να είναι πάντα εκεί, να στηρίζουν, να λένε τα καλά και τα κακά, με γνώμονα την αγάπη και την λογική και τον σεβασμό. Ο πατέρας μου δεν με έβλεπε σαν μπασκετμπολίστα, αλλά σαν παιδί με το ποδήλατο, το απλό παιδί που ήμουν. Έρχονταν στιγμές που έπρεπε να μιλήσω για νέο συμβόλαιο, μου έλεγαν κάποιοι να σκεφτώ κάτι άλλο, να δω κάτι άλλο, να κοστολογήσω αλλιώς τα πράγματα. Ακολουθούσα το ένστικτό μου, νιώθω ο πιο ακριβοπληρωμένος παίκτης όλων των εποχών χάρη στην αγάπη σας».

6302570

Αδερφοί Αγγελόπουλοι για Πρίντεζη: «Περάσαμε πολλά μαζί, άλλαξε την ιστορία του Ολυμπιακού»

Οι ισχυροί άνδρες του Ολυμπιακού, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος μίλησαν για τον Γιώργο Πρίντεζη και θυμήθηκαν μεγάλες στιγμές του άλλοτε αρχηγού των «ερυθρόλευκων».

A moment to remember (Απόσυρση φανέλας Γιώργου Πρίντεζη)

Παναγιώτης Αγγελόπουλος: «Είμαστε εδώ για να τιμήσουμε την προσφορά του Πρίντεζη στον Ολυμπιακό αλλά και τη δική μας ιστορία τα τελευταία 15 χρόνια τουλάχιστον. Για εμένα Πρίντεζης σημαίνει ψυχή, αφοσίωση, σκληρή δουλειά και διάρκεια στον χρόνο. Έκανε μια μεγάλη καριέρα στον Ολυμπιακό και ζήσαμε μεγάλες στιγμές. Περάσαμε πολλά μαζί. Του εύχομαι τα καλύτερα και να μείνει για πάντα στον Ολυμπιακό».

Γιωργος Αγγελόπουλος: «Είμαστε εδώ για να τιμήσουμε έναν από τους μεγαλύτερους αθλητές στην ιστορία του Ολυμπιακού. Αυτό το καλάθι το 2012 άλλαξε την ιστορία του Ολυμπιακού. Ήταν ο,τι καλύτερο υπήρχε εκείνη τη στιγμή. Εγώ μπήκα μέσα, νόμιζα είχε τελειώσει το παιχνίδι. Δεν άκουγα, ήμουν σε άλλη κατάσταση. Από τότε άλλαξαν όλα. Άλλαξε η ιστορία του Ολυμπιακού. Δεν ήταν όμως η μόνη μεγάλη στιγμή που ζήσαμε με τον Γιώργο. Δεν θα ξεχάσω το τρίποντο το 2015 με τη Μπαρτσελονα που χοροπηδούσαμε όλοι μαζί. Αυτό δείχνει ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο τύχη. Τέλος μια πολύ μεγάλη στιγμή που δεν ήταν καλάθι του Γιώργου άλλα το τρίποντο του Σπανούλη στο ΟΑΚΑ. Τη στιγμή που πήρε τη μπάλα ο Βασίλης, αγκαλιαστήκαμε με τον Γιώργο και περιμέναμε και έγινε αυτό που έγινε. Γιώργο σε ευχαριστούμε πολύ».

6302619

Σφαιρόπουλος: «Ήρθε και μου είπε “κόουτς θα παίξω”, την ημέρα που πέθανε ο πατέρας του»

Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος ήταν ένας από τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκε ο Γιώργος Πρίντεζης κατά τη διάρκεια της μακράς καριέρας τους στον Ολυμπιακό. Για αυτό τον λόγο βρέθηκε στο ΣΕΦ και μίλησε για την πιο δυνατή στιγμή που είχαν οι δύο τους κατά τη διάρκεια της κοινής θητείας τους στους «ερυθρόλευκους».

«Ο Γιώργος έβαλε το τρίποντο με τη Μπαρτσελόνα, αλλά η πιο δυνατή στιγμή μας είναι άλλη. Έχουμε αποσυρθεί στο ξενοδοχείο τον Ιούνιο του 2016, πριν από τους τελικούς και 7 το πρωί χτυπάει το σταθερό. Κατάλαβα ότι κάτι κακό είχε γίνει. Ο γιατρός της ομάδας μου ανακοίνωσε ότι έφυγε ο πατέρας του Γιώργου. Με ρώτησε αν μπορούσε να έρθει η μητέρα του να του το ανακοινώσει και είπα ασφαλώς ότι έπρεπε να έρθει.

Ήρθε η μητέρα του, τους άφησα να μιλήσουν και μετά κατέβηκα, μίλησα μαζί τους. Ήταν δύσκολες στιγμές. Και τότε του είπα ότι επειδή είχαμε τον πρώτο τελικό, πως εκείνος θα αποφάσιζε αν θα παίξει. Του είπα να το σκεφτεί και μετά από την πρωινή προπόνηση ήρθε και μου είπε “κόουτς θα παίξω”.

Αυτό δείχνει το μεγαλείο της ψυχής του. Τότε βγήκε το “Γιώργο ψυχάρα Ολυμπιακάρα”. Εκείνο το βράδυ όλο το γήπεδο φώναζε αυτό το σύνθημα. Έπαιξε για να βοηθήσει την ομάδα. Χάσαμε το πρώτο ματς, κάναμε μπρέικ και πήραμε το πρωτάθλημα με το τρίποντο του Βασίλη. Αυτή ήταν η πιο δυνατή στιγμή μου με τον Γιώργο» είπε ο κόουτς του Ερυθρού Αστέρα.

6302610_2

Σπανούλης: «Τυχερός που πέτυχε το καλάθι στον τελικό της Πόλης γιατί δεν θα έπαιρνε ξανά πάσα από εμένα»

Ο «διόσκουρος» του Γιώργου Πρίντεζη στον Ολυμπιακό και αμφότεροι εμβληματικοί αρχηγοί των «ερυθρολεύκων» αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για το τιμώμενο πρόσωπο της βραδιάς.

«Καταρχάς συγχαρητήρια στους προέδρους που τιμούν την ιστορία του συλλόγου, συγχαρητήρια στον κόσμο του Ολυμπιακού που τιμάει αθλητές όπως ο Γιώργος και γέμισε το γήπεδο. Γι’ αυτόν μπορώ να μιλάω άπειρες ώρες και μέρες, έχουμε ζήσει τόσα πολλά για δέκα χρόνια. Έχουμε ζήσει τόσα πολλά όλα αυτά τα 10 χρόνια. Είναι τυχερός που έβαλε το καλάθι στην Κωνσταντινούπολη γιατί δεν θα έπαιρνε ξανά πάσα από εμένα. Μπράβο Γιώργο, μας έσωσες! Εκπληκτικός παίκτης που ήξερε να ηγηθεί στο γήπεδο με τον δικό του τρόπο. Σπάνια βγαίνει στο ευρωπαϊκό στερέωμα.