Βαρβάρα Μητλιάγκα | «Επιστρέφει και πάλι το “ECO Festival”» Συνάντηση της Δημάρχου Σερρών με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Πράσινου Ταμείου κ. Ιωάννη Ανδρουλάκη και τον Διευθυντή κ. Γεώργιο Πρωτόπαπα με σκοπό τη συνεργασία για ζητήματα που αφορούν στην ένταξη έργων και παρεμβάσεων στο Πράσινο Ταμείο.

Στη συνάντηση παρόντες ήταν η Εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και Αναπτυξιακής Πολιτικής Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου Σερρών, Δέσποινα Χατζηγαβριήλ και ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Σερρών Αριστοκλής Αναστασιάδης.

Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν και η διοργάνωση του οικολογικού φεστιβάλ με τίτλο «ECO Festival». Ο Δήμος Σερρών, κατέθεσε αίτημα χρηματοδότησης στο Πράσινο Ταμείου, το οποίο έγινε δεκτό, με προϋπολογισμό 14.905,00 €

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα ζήτησε την υποστήριξή του Προέδρου του Πράσινου Ταμείου στην διεξαγωγή του ECO FESTIVAL, καθώς θα συμβάλει σημαντικά στην προσπάθειά του Δήμου Σερρών για την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και τη σταδιακή καλλιέργεια της “περιβαλλοντικής συνείδησης” της τοπικής κοινωνίας των Σερρών.

«Το ECO Festival επιστρέφει και πάλι στο Δήμο Σερρών, μετά από παύση τεσσάρων ετών. Ο Δήμος επενδύει στο οικολογικό φεστιβάλ με στόχο στην αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος και στη διάχυση μηνυμάτων υπέρ της περιβαλλοντικής προστασίας. Βούληση της Δημοτικής Αρχής είναι η επανεκκίνηση της εν λόγω διοργάνωσης με αξιοποίηση της παλαιάς εμπειρίας και της ώθησης που υπάρχει από το νεοσύστατο δίκτυο εθελοντισμού του Δήμου Σερρών και την πολιτική εθελοντισμού, με στόχο την περιβαλλοντική αναβάθμιση του Δήμου» ανέφερε με δήλωσή της, η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα.

Αξίζει να αναφερθεί ότι την περίοδο 2012-2019 διοργανώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το ΕCO FESTIVAL, το οποίο αγκαλιάστηκε από την τοπική κοινωνία και όχι μόνο, καθώς υπήρχαν συμμετοχές και από φορείς εκτός Σερρών. Το ΕCO FESTIVAL Serres τελούσε υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ και του ΥΠΕΝ και αποτελούσε θεσμό που δυστυχώς με την πανδημία ατόνησε.




Συνεχίζουν τα έργα πρασίνου στην νησίδα έξω από το πρώην στρατόπεδο ” Ασημακοπούλου “

Ενεργή χαρακτιρίζεται η δράση της υπηρεσίας καθαριότητας του Δήμου Καβάλας.

Καθότι συνεχίζονται τα έργα πρασίνου χώρου με σκοπό την φύτευση λουλουδιών και δέντρων σε διάφορα σημεία της πόλης.

Φαίνεται πως η κλοπή των όσων έχουν ήδη φυτέψει δεν πτοεί την υπηρεσία και τους αρμόδιους συνεχίζοντας κανονικά το έργο τους, με τους υπάλληλους να φυτεύουν λεβάντα στη νησίδα έξω από το πρώην στρατόπεδο Ασημακοπούλου

Παρόν στο σημείο ήταν και ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του Δήμου κύριος Κυριάκος Σταυρίδης ο οποίος κατεύθυνε το έργο ενώ σε δηλώσεις του ανέφερε πως προσπαθεί και κάνει το καλύτερο για μία πόλη όμορφη.

Αναλυτικότερα στο ρεπορτάζ που ακολουθεί:




λοκληρώθηκε η εκτέλεση του έργου: Ανανεώσεις – Αναβαθμίσεις – Διαμορφώσεις Χώρων Πρασίνου Δήμου Καβάλας έτους 2023″

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αναβάθμισης των χώρων πρασίνου στην κεντρική νησίδα της οδού Ερυθρού Σταυρού, από το ύψος του πάρκινγκ “Ροδόπη” μέχρι τον κόμβο Φαλήρου, με ευθύνη της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Καβάλας.
“Το αποτέλεσμα από την παρέμβαση των εργαζομένων της Υπηρεσίας Πρασίνου στη νησίδα της Ερυθρού Σταυρού, είναι εντυπωσιακό. Νομίζω ότι έχει αλλάξει η εικόνα της περιοχής. Αντίστοιχες παρεμβάσεις, με εντολή του Δημάρχου, θα γίνουν το επόμενο χρονικό διάστημα και σε άλλα σημεία της πόλης”.
 Οι παρεμβάσεις αναβάθμισαν την αισθητική αξία της συγκεκριμένης νησίδας, η οποία έχει μήκος 550 μέτρα και πλάτος ένα μέτρο, και βελτίωσαν τις υποδομές της (αρδευτικό δίκτυο).
 Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν είναι οι εξής:
 ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ:
χωματουργικές εργασίες (πλήρωση νησίδων με φυτική γη – ενσωμάτωση βελτιωτικών εδάφους – εκσκαφή και επαναπλήρωση τάφρων για υπόγεια τοποθέτηση αρδευτικού δικτύου)
το κόψιμο – εκρίζωση των υπαρχόντων θάμνων μπορντούρας
ΦΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ – ΑΡΔΕΥΤΙΚΑ:
προμήθεια και τοποθέτηση (φύτευση) φυτικού υλικού
εγκατάσταση εν νέου αυτοματοποιημένου αρδευτικού δικτύου (υπόγειου και επιφανειακού ανά περίπτωση), διότι το παλαιό είχε καταστεί μη λειτουργικό.