Αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό για την εξέταση θεμάτων που αφορούν τους δήμους της χώρας

Αντιπροσωπεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) πραγματοποίησε συνάντηση με τον Πρωθυπουργό για την εξέταση σημαντικών θεμάτων που αφορούν τους δήμους της χώρας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη χρηματοδότηση των τοπικών αρχών, τη βελτίωση των υποδομών, καθώς και την ενίσχυση των κοινωνικών υπηρεσιών που παρέχουν οι δήμοι στους πολίτες.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ανάγκες για αντιπλημμυρικά έργα, την ενίσχυση της πολιτικής προστασίας και τη βελτίωση της διαχείρισης των απορριμμάτων. Η αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ ζήτησε επίσης τη στήριξη της κυβέρνησης για την προώθηση αναπτυξιακών έργων και την ενίσχυση των δήμων σε θέματα ψηφιακής μετάβασης και βιώσιμης ανάπτυξης.

Ο Πρωθυπουργός εξέφρασε τη δέσμευσή του να εξετάσει προσεκτικά τα αιτήματα των δημάρχων και να αναζητηθούν τρόποι συνεργασίας για την επίλυση των ζητημάτων που αντιμετωπίζουν οι τοπικές κοινότητες, τονίζοντας τη σημασία της στενής συνεργασίας κυβέρνησης και τοπικής αυτοδιοίκησης για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών.




Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου

Η αθλητική ομάδα του ΑΟΚ πραγματοποίησε συνέντευξη τύπου σήμερα, κατά την οποία παρουσίασε τις πρόσφατες επιτυχίες της και τα σχέδιά της για το μέλλον. Ο προπονητής και οι παράγοντες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για τη νέα σεζόν, τονίζοντας τη σκληρή δουλειά και την αφοσίωση που απαιτούνται για να πετύχουν τους στόχους τους.

Η συνέντευξη περιελάμβανε ερωτήσεις από τους δημοσιογράφους σχετικά με τις στρατηγικές της ομάδας, τις μεταγραφές και την κατάσταση της υγείας των παικτών. Η διοίκηση της ομάδας ευχαρίστησε τους φιλάθλους για την αμέριστη υποστήριξή τους και υποσχέθηκε να συνεχίσει να αγωνίζεται με πάθος και αφοσίωση. Η συνέντευξη ξεκίνησε με την τοποθέτηση του προέδρου του Ερασιτέχνη, Αντώνη Αντωνίου, και συνεχίστηκε με τους εκπροσώπους της διοίκησης, Γιάννη Διαμαντίδη και Θανάση Σπανδωνίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε η πρώτη γνωριμία με το νέο γενικό διευθυντή της ΠΑΕ, Βαλάντη Μπλέτσα. Στη συνέχεια, μίλησαν ο γενικός αρχηγός Γιώργος Μανάφης, ο τεχνικός διευθυντής Χάρης Παππάς, ο προπονητής της ομάδας Νίκος Καραμπετάκης, ο γυμναστής Τάσος Σιδερίδης και ο προπονητής τερματοφυλάκων Νίκος Σουμουλίδης. Απουσίαζε για προσωπικούς λόγους ο Γιώργος Αγγελίδης. Στο τέλος της συνέντευξης, απηύθυνε χαιρετισμό και ο πρόεδρος των παλαίμαχων του ΑΟΚ, Λάκης Χατζηαποστολίδης.Η διοίκηση ανέφερε ότι η ανταπόκριση στα εισιτήρια διαρκείας είναι ικανοποιητική. Τονίστηκε η σημασία του ότι το προπονητικό team αποτελείται εξολοκλήρου από ανθρώπους της Καβάλας, που έχουν προσωπική σύνδεση με την ομάδα. Εργάζονται με την ίδια φιλοσοφία, οργανώνοντας ένα ρόστερ από έμπειρους ποδοσφαιριστές και νεαρούς ταλαντούχους παίκτες.Έγινε αναφορά στις μεταγραφές, που θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα, καθώς και στα χρέη του προηγούμενου ιδιοκτήτη από την εποχή της Super League 2, ζητώντας δημόσια την τακτοποίησή τους.Η συνέντευξη τύπου παρακολουθήθηκε από πολλούς φίλους της ομάδας, καθώς και από τον πρόεδρο της ΕΠΣ Καβάλας, Γιώργο Πριονίδη, και τον αρχιδιαιτητή Γιώργο Μπέη.




Ημερίδα με θέμα την Ανασυγκρότηση του Έβρου πραγματοποίησε η Αντιπεριφέρεια της περιοχής

Σε απόλυτη ομοφωνία οι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, του Κοινοβουλίου, της αυτοδιοίκησης και των φορέων του νομού αποφάσισαν να συνεργαστούν από κοινού για την Ανασυγκρότηση του Έβρου. Το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2024 και αφού θα έχει ολοκληρωθεί η δημόσια διαβούλευση θα κατατεθεί το τελικό Πρόγραμμα προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση, η οποία περιλαμβάνει έργα σε όλο το νομό, με έμφαση ωστόσο από τον κεντρικό Έβρο έως το βορειότερο σημείο του νομού, το Τρίγωνο. Ως έδρα της Επιτροπής, η οποία θα συνεδριάζει μια φορά το μήνα, ορίστηκε η Δαδιά. 

Εισηγητές στην εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Έβρου Βασίλη Δελησταμάτη, ήταν ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας και Πρόεδρος της Ειδικής Επιτροπής για την κατάρτιση Ειδικού Αναπτυξιακού Προγράμματος για τον Έβρο, Χρήστος Τριαντόπουλος, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και βουλευτής του νομού Σταύρος Κελέτσης, ο Πρύτανης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και Μέλος της Ειδικής Επιτροπής Φώτιος Μάρης, καθώς και ο Πρόεδρος του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ» Σταύρος Μπένος, επίσης Μέλος της Ειδικής Επιτροπής και επικεφαλής της επιτροπής ανασυγκρότησης της Βόρειας Εύβοιας. 

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και κατέθεσαν τις απόψεις και προτάσεις τους ο Περιφερειάρχης Χρήστος Μέτιος, ο βουλευτής  Χρήστος Δερμεντζόπουλος, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.κ. Άνθιμος, οι Δήμαρχοι: Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ζαμπούκης, Σουφλίου Παναγιώτης Καλακίκος, Διδυμοτείχου Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, Ορεστιάδος Βασίλης Μαυρίδης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Διδυμοτείχου, κ. Χαμζά Οσμάν, ο Πρόεδρος του Γεωτεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γαρδικιώτης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Βιοτεχνιών – Βιομηχανιών και Εξαγωγικών Επιχειρήσεων Έβρου Χρήστος Γεωργαμλής, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης Απόστολος Παλακίδης, ο Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Έβρου Χρήστος Χατζηπαπάς , ο Πρόεδρος της Ένωσης Εμπόρων και Βιοτεχνών Σουφλίου Θεόδωρος Τσιαμίτας, ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Θράκης Δημήτριος Λιουρίκας, ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Έβρου Τριαντάφυλλος Χατζάκης ο νεοεκλεγής δήμαρχος Ορεστιάδας Διαμαντής Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ν. Έβρου Γιώργος Δεμερίδης,ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Της Μετάξης “Χρυσαλλίδα” Γιώργος Τσιακίρης, ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Νέων Ορεστιάδας Χρήστος Μουταφίδης, Περιφερειακοί και Δημοτικοί Σύμβουλοι, καθώς και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι Φορέων, Ενώσεων, Συνεταιρισμών, Συλλόγων και Σωματείων. 

Ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος επεσήμανε ότι το Πρόγραμμα θα έχει αυστηρό χρονοδιάγραμμα και θα στηριχτεί σε 3 πυλώνες: στο Πόρισμα της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής, στο Πρόγραμμα που ήδη υλοποιείται και το οποίο περιλαμβάνει 360 έργα σε όλη την Περιφέρεια, πολλά εκ των οποίων αφορούν τον Έβρο, καθώς και στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν από τη φυσική καταστροφή. Δήλωσε επίσης σύμφωνος στη δημιουργία Επιτροπής του νομού, η οποία θα φιλτράρει τις προτάσεις και θα συμμετέχει στις συνεδριάσεις της Επιτροπής που δημιούργησε η Κυβέρνηση.

«Οι συνέργειες είναι το κλειδί στην επιτυχία της Ανασυγκρότησης και είμαστε όλοι κάτω από την ίδια ομπρέλα» τόνισε ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων Σταύρος Κελέτσης. Ο κος Κελέτσης αναφέρθηκε στα χρήματα που ήδη καταβάλλει το ΥΠΑΑΤ σε ασφαλισμένες αλλά και μη ασφαλισμένες καλλιέργειες και κτηνοτροφικές μονάδες. Μετά τη χθεσινή πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής, ανέφερε ο κος Κελέτσης, είμαι πιο αισιόδοξος. Η καταστροφή μπορεί να αναδειχθεί ως η μεγάλη ευκαιρία για να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε ένα ολιστικό πρόγραμμα ανάπτυξης για το νομό, χρηματοδοτούμενο από όλες τις πιθανές «δεξαμενές». 

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χρήστος Μέτιος αναφέρθηκε στα έργα που ήδη υλοποιεί η Περιφέρεια, σε όλο το νομό,  έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, αρδευτικά, αναδασμούς, αλλά και έργα στον τομέα του πολιτισμού, τα οποία θα αποτελέσουν τη βάση στη νέα αυτή προσπάθεια που ξεκινά με πρωτοβουλία της Περιφέρειας 

Ο Βουλευτής Έβρου Χρήστος Δερμεντζόπουλος, επεσήμανε ότι ο οδικός χάρτης υπάρχει, υπάρχουν οι προτάσεις, από την Διακομματικής Επιτροπή και τους φορείς, υπάρχουν τα αναπτυξιακά εργαλεία, οπότε, πρόσθεσε, ας μην χάνουμε χρόνο και ας πάμε ένα βήμα παρακάτω. 

Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρούπολης κ.κ. Άνθιμος επαίνεσε την πρωτοβουλία της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου και τόνισε ότι η Μητρόπολη θα συμβάλλει στην όλη προσπάθεια ανασυγκρότησης του νομού. 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Έβρου Βασίλης Δελησταμάτης και διοργανωτής του Ανοιχτού Διαλόγου εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση του συνόλου των φορέων του νομού, αλλά και την ταχύτητα ανταπόκρισης της Επιτροπής και δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «το νερό μπήκε στο αυλάκι». 

Ως σημαντικότερη πρόκληση όλων, όμως, ανέφερε είναι «η ευθύνη μας να εμπνεύσουμε τους ανθρώπους, να τους προσκαλέσουμε – προκαλέσουμε να συμμετέχουν στις προτάσεις και όπου απαιτείται στην υλοποίησή τους. Χωρίς τη συνεργασία τους τα μέτρα θα μείνουν ημίμετρα. Η γήρανση του πληθυσμού, το μεταναστευτικό, η υγεία, η ανεργία δεν είναι στατιστικά νούμερα. Είναι η καθημερινότητα κάθε συμπολίτη μας και η δική μας. Όσο μεγαλόπνοα λοιπόν και αν είναι τα σχέδιά μας, θα παραμείνουν ανεφάρμοστα και αναποτελεσματικά αν δεν συμπεριλάβουμε στις προτάσεις μας την καρδιά του νομού που χτυπά ακόμα και στο πιο μικρό χωριό». 

«Χρηματοδοτήσεις, αλλά και ανθρώπινοι πόροι θα απαιτηθούν για την υλοποίηση του ολιστικού προγράμματος ανάπτυξης του Έβρου», τόνισε ο Πρύτανης του ΔΠΘ Φώτιος Μάρης και εδώ, πρόσθεσε, έρχεται το Δημοκρίτειο, το οποίο διαθέτει επιστήμονες με όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται. Το Πανεπιστήμιο, πρόσθεσε, ξεκίνησε ήδη, το διάλογο με την κοινωνία και τους παραγωγικούς φορείς και οι δομές και τα εργαλεία που αναπτύξαμε θα συγκλίνουν στον εθνικό αυτό στόχο.

Ο κος Σταύρος Μπένος, στην εξαιρετικά εμπεριστατωμένη εισήγησή του, παρουσίασε την αρχιτεκτονική του Προγράμματος Ανασυγκρότησης και το χρονοδιάγραμμα, καθώς και την εμπειρία από το αντίστοιχο πρόγραμμα Ανασυγκρότησης της Εύβοιας.  

Είναι σημαντικό, τόνισε, ότι το Πρόγραμμα Ανασυγκρότησης αντλεί πόρους από όλα τα ταμεία, ευρωπαϊκά και εθνικά: το ΠΕΠ, τα τομεακά προγράμματα ΕΣΠΑ 2021-2027, το Ταμείο Ανάκαμψης, το Πράσινο Ταμείο,  τα αυτοδιοικητικά ταμεία, καθώς και ιδιωτικούς πόρους και δεν στερεί πόρους από άλλες δράσεις. Επεσήμανε επίσης ότι πρωταγωνιστής σε όλη αυτή την προσπάθεια θα είναι η αυτοδιοίκηση και τα υπουργεία θα είναι οι δορυφόροι. 

Στην πρώτη φάση τόνισε θα δοθεί προτεραιότητα στα ώριμα προγράμματα ώστε να μην υπάρξουν καθυστερήσεις. Έμφαση θα δοθεί στην εδαφική συνοχή και την κοινωνική συμμετοχή, στην τριπλή αειφορία των μνημείων της φύσης και του πολιτισμού – και στη διπλή μετάβαση, την πράσινη και την ψηφιακή. 

Η λογοδοσία της Επιτροπής τόνισε θα είναι καθημερινή, μέσα από την ιστοσελίδα www.evros-meta.gov.gr την οποία θα δημιουργήσει το Σωματείο Διάζωμα και στην οποία θα αποτυπώνεται η πρόοδος των έργων. 

Την πλήρη παρουσίαση του κου Σταύρου Μπένου μπορείτε να βρείτε στο microsite της εκδήλωσης  www.evros-meta.gr 

Ακολούθησαν τοποθετήσεις εκπροσώπων φορέων του νομού, οι προτάσεις των οποίων, αφού κατατεθούν, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου.

Το επόμενο ραντεβού της Επιτροπής ορίσθηκε για τον Ιανουάριο 2024. 




Αντιπροσωπεία του ΚΚΕ ΑΜΘ πραγματοποίησε συναντήση με τους επιστημονικά υπεύθυνους του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ»

Αντιπροσωπεία του ΚΚΕ με επικεφαλής τον Παναγιώτη Κατηφέ, υπεύθυνο του Τμήματος Κατά των Ναρκωτικών – Εξαρτήσεων της ΚΕ του ΚΚΕ, πραγματοποίησε συναντήσεις με τους επιστημονικά υπεύθυνους και τους εργαζόμενους του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ» σε Αλεξανδρούπολη και Κομοτηνή.

Από τη συζήτηση με εργαζόμενους των προγραμμάτων αλλά και τον επιστημονικό υπεύθυνο του ΚΕΘΕΑ «Κιβωτός» στην Αλεξανδρούπολη Ευριπίδη Χαλικιά και την επιστημονική υπεύθυνη της κινητής μονάδας του ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ» που εδρεύει στην Κομοτήνη Σεμρά Μουσταφά, ήταν έκδηλη η ανησυχία για το μέλλον και την ανάπτυξη των προγραμμάτων του ΚΕΘΕΑ στην περιοχή μετά και τις εξαγγελίες της κυβέρνησης για τον ΕΟΠΑΕ (Ενιαίο Οργανισμό Πρόληψης και Αντιμετώπισης της Εξάρτησης) που ουσιαστικά καταργεί το ΚΕΘΕΑ και ενώνει σε έναν ενιαίο οργανισμό όλα τα προγράμματα πρόληψης και απεξάρτησης στη χώρα μας.

Μεγάλο πρόβλημα παραμένει η υποστελέχωση αφού το ΚΕΘΕΑ «ΚΙΒΩΤΟΣ», που έχει στην ευθύνη του όλη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, αυτή τη στιγμή λειτουργεί με μόνο 2 μόνιμους εργαζόμενους ως επιστημονικό προσωπικό, 6 εργαζόμενους ως επιστημονικό προσωπικό με ΕΣΠΑ που η σύμβασή τους λήγει σε 1 έτος και 1 άτομο ως διοικητικό προσωπικό με ΕΣΠΑ που η σύμβασή του λήγει σε 1 έτος. Από την άλλη τα αίτημα προς το ΚΕΘΕΑ αλλά και οι ανάγκες στην περιοχή για ανάπτυξη προγραμμάτων και παρεμβάσεων για τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, τον τζόγο και το διαδίκτυο διαρκώς αυξάνονται.

Ο Π. Κατηφές τόνισε ότι «το ΚΚΕ είναι αντίθετο με τον ΕΟΠΑΕ ο οποίος βασίζεται στη λογική “κόστος – όφελος” βάζοντας την απεξάρτηση στη μέγγενη της δημοσιονομικής πειθαρχίας, υπηρετώντας τη στρατηγική της ΕΕ για τις εξαρτήσεις που θέτει σε πρωτεύοντα ρόλο τη διαχείριση του προβλήματος και τη “μείωση της βλάβης” και όχι την ουσιαστική απεξάρτηση και την κοινωνική επανένταξη. Αυτό φαίνεται και με το ότι τα Κέντρα Πρόληψης ουσιαστικά βαίνουν στο τέλος της λειτουργίας τους, διαλύοντας ουσιαστικά την πρόληψη στη χώρα μας. Αυτή η πολιτική που έρχεται για την πρόληψη και την απεξάρτηση είναι κρίκος στην αλυσίδα της διάλυσης της αντιναρκωτικής πολιτικής στη χώρα μας όπου διαχρονικά έχουν συμβάλει όλες οι κυβερνήσεις μέχρι σήμερα, με τις τεράστιες ευθύνες που έχουν για την υποστελέχωση και την υποχρηματοδότηση όλων των προγραμμάτων.

Το ΚΚΕ αγωνίζεται και θα δώσει όλες του τις δυνάμεις όχι μόνο απέναντι στις εξαγγελίες για τον ΕΟΠΑΕ, αλλά και για τη διατήρηση του ΚΕΘΕΑ, και για τη διατήρηση των προγραμμάτων απεξάρτησης που λειτουργούν στα Ψυχιατρικά Νοσοκομεία, και για την κατάργηση της ΠΝΠ του 2019 που έπαψε το αυτοδιοίκητο του ΚΕΘΕΑ, και για τη διατήρηση των Κέντρων Πρόληψης, κυρίως όμως για την ουσιαστική στελέχωση όλων των προγραμμάτων με επαρκές μόνιμο προσωπικό και πλήρης χρηματοδότηση από το Κράτος, απέναντι στην είσοδο ΜΚΟ και ιδιωτών στην πρόληψη και την απεξάρτηση. Για το ΚΚΕ είναι μονόδρομος η πάλη για μια κοινωνία ελεύθερη από ναρκωτικά και όχι με ελεύθερα τα ναρκωτικά».




Περιοδεία στη Ροδόπη πραγματοποίησε κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Περιοδεία στη Ροδόπη πραγματοποίησαν σήμερα ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Θανάσης Γκλαβίνας και μέλη της κεντρικής επιτροπής, πλαισιωμένοι από τον τοπικό βουλευτή Ιλχάν Αχμέτ, τον γραμματέα και μέλη της νομαρχιακής επιτροπής Ροδόπης.

Μεταξύ άλλων το κλιμάκιο επισκέφθηκε τους Δήμους Μαρωνείας-Σαπών και Ιάσμου, όπου ενημερώθηκε από τους δημάρχους Ντίνο Χαριτόπουλο και Μουμίν Μουμίν αντιστοίχως για σειρά τοπικών ζητημάτων, καθώς και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κομοτηνής όπου έλαβε γνώση για τις ανάγκες σε προσωπικό και μέσα.




Συνάντηση πραγματοποίησε ο Βουλευτής Έβρου, Χρήστος Δερμεντζόπουλος, με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκο Δένδια.

Ακολουθεί δήλωση του Βουλευτή:

«Στη συνάντηση με τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδια, συζητήσαμε για την εισαγωγή δεξιοτήτων στη στρατιωτική θητεία και για πολλά σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Ζητήματα όπως είναι η μεταφορά τους, η στέγαση, η φαρμακευτική τους κάλυψη αλλά και το συνταξιοδοτικό – βαθμολογικό ζήτημα, τα οποία έχω συζητήσει διεξοδικά με τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και εκπροσώπους τους, σε διαδοχικές συναντήσεις μας.

– Εισαγωγή Δεξιοτήτων στη Στρατιωτική Θητεία
Το 2017 από τη θέση τότε του Τομεάρχη Άμυνας της ΟΝΝΕΔ είχαμε προτείνει την εισαγωγή δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής θητείας. Μια θητεία που δεν θα αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της στρατιωτικής εκπαίδευσης, αλλά παράλληλα θα εμπλουτίζεται με γνώσεις, δεξιότητες και εργασιακή εμπειρία. Χαίρομαι γιατί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας υλοποιεί αυτή τη φιλοδοξία και σκέψη, εφαρμόζοντας ένα σχέδιο που πολλές χώρες, εδώ και χρόνια, έχουν υιοθετήσει.

– Ζητήματα Ασφαλούς Μετακίνησης του Προσωπικού του Στρατού.

Επιβάλλεται ο εκσυγχρονισμός και η ανακατανομή οχημάτων του ελληνικού στρατού με πρωτεύοντα στόχο την ασφάλεια του προσωπικού.

– Επίλυση του Συνταξιοδοτικού – Βαθμολογικού ζητήματος των Επαγγελματιών Οπλιτών

– Στεγαστικές Ανάγκες Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων

Ζήτησα από τον Υπουργό να εξεταστούν περιοχές και στον Έβρο, όπου υπάρχουν ανάγκες για Στρατιωτικά Οικήματα.

– Φαρμακευτική Κάλυψη Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων

Να εκδοθεί Κ.Υ.Α. για την έναρξη εφαρμογής του άρθρου 21 του Ν.5018 «Μέριμνα υπέρ του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, εξορθολογισμός της νομοθεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων». Θα μπορούν ουσιαστικά οι ασφαλισμένοι των τριών σωμάτων στρατού – Γενικό Επιτελείο Στρατού, Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, Γενικού Επιτελείου Ναυτικού – καθώς και των μελών των οικογενειών τους, να απευθύνονται σε όλα τα φαρμακεία της χώρας.

Για όλα τα ανωτέρω ζητήματα ο Υπουργός, θα επανέλθει σύντομα με διευκρινίσεις και τις ανάλογες αποφάσεις. Από την πλευρά μου να συγχαρώ την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου
Εθνικής Άμυνας, τόσο τον Υπουργό, Νίκο Δένδια, όσο και τον Υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη για τη συστηματική δουλειά και την εξαιρετική συνεργασία μας».




Basket League: Πραγματοποίησε ονειρική αρχή.. αλλά να μην μείνει μόνο στο όνειρο

Όσοι παρακολούθησαν την πρεμιέρα της Basket League έτριβαν τα μάτια τους από το θέαμα που έβλεπαν στη πλειονότητα των αγώνων!! Φοβερό μπάσκετ με άριστες διαιτησίες και νικητές ή ηττημένοι χειροκροτήθηκαν το ίδιο ενώ σε όλα τα παιχνίδια τιμήθηκε ο “ΑΘΑΝΑΤΟΣ” μπασκετάνθρωπος ο “ξανθός” εμβληματικός coach Γιάννης Ιωαννίδης. Μάλιστα, στο παιχνίδι του Αλεξάνδρειου Μέλαθρου παρέστη και τιμήθηκε η μονάκριβη κόρη του εκλιπόντος, αξέχαστου προπονητή Άρη, Ολυμπιακού αλλά κυρίως της Εθνικής Ελλάδος. Εγώ θα πω μόνο ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!

  • Στην Ρόδο, η ομάδα του Κούρο Σεγκούρα κέρδισε την τιτανομαχία μετά από 2 παρατάσεις, την ομάδα του 1ου Έλληνα προπονητή Βασίλη Σπανούλη!! Τα δεκάλεπτα, οι παρατάσεις, και το τελικό σκορ έχουν ως εξής: 23-27, 42-39,  66-59 , 80-80, 86-86 , 104-93 και τελικό σκορ.
  • Στα Λόσια κεραυνός εν αιθρία!! ΑΕΚ – ΛΑΥΡΙΟ 93-98!! Τα δεκάλεπτα 26-28, 39-52, 64-76, 93-98. Διαστημικού μπάσκετ και από τις 2 ομάδες.
  • Μεγάλος άτυχος ο αναγεννημένος Άρης έχασε από τον πολυνίκη Ολυμπιακό με 72-81. Η ομάδα του Καστρίτη έβγαλε κυριολεκτικά την γλώσσα του θρύλου αλλά στο τέλος έχασε στις λεπτομέρειες. Τα δεκάλεπτα: 18-23, 41-40, 54-64 και τελικό σκορ 72-81.
  • Μεγαλοπρεπής ο Προμηθέας χρωστούσε φαίνεται κάτι στον ΠΑΟΚ. Γι’ αυτό κι πήγε στην Θεσσαλονίκη και μέσα στο γήπεδο του δικέφαλου με τον μαέστρο Ηλία Παπαθεοδώρου πήρε μια ΑΝΕΤΗ νίκη!! Ο Φώτης Τακιανός υπογράμμισε οτι η ήττα προήλθε από το άγχος της πρεμιέρας.. Τα δεκάλεπτα: 14-28,38-51, 60-72, 80-95 τελικό σκορ. Άριστη διαιτησία.
  • Παιχνίδι που απαγορεύεται σε καρδιακούς έλαβε η χώρα στην “Περιβόλα” της Πάτρας. Τα δεκάλεπτα: 26-21 , 40-42, 58-58, 72-71 τελικό σκορ…Η Καρδίτσα έχασε για ένα και μόνο λόγο. Μόλις ο κόουτς Παπανικολόπουλος είδε τον αμερικανό σέντερ να βγαίνει με 5 φάουλ ( καλύτερος παίκτης του αγώνα) έπαθε πανικό!! Έτσι, ο έμπειρος Βετούλας το εποφελείθηκε και με μισό καλάθι πήρε την νίκη. Τα δεκάλεπτα: 26-21, 40-42, 58-58, 72-71 τελικό σκόρ.
  • Το μόνο παιχνίδι που ήταν άοσμο, άγευστο και χωρίς φιλάθλους για τους γνωστούς λόγους ήταν αυτό με τον Παναθηναϊκό κ. Ατταμάν και το νεοφώτιστο ΜΑΡΟΥΣΙ του κ. Σκαραφίγκα. Ερώτηση απλή: Αφού ο Παναθηναϊκός που πήρε παίκτες μεγάλης αξίας χρειάζεται δουλειά αυτήν την δουλειά δεν μπορούσε να την κάνει ο Έλληνας. Λέω εγώ
  • Το πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής (εύχομαι να είναι στην 1η ) έχει ως εξής:

Σάββατο 14/10

Απόλλων Π. 17:00 Απόλλων Π.-Άρης Τσολάκος-Αγραφιώτης Ιωάν.-Τσιμπούρης (Θεοδωρόπουλος)

Αγ. Θωμά (κ.θ) 17:15 Μαρούσι-ΠΑΟΚ Μαρινάκης-Θεονάς-Χριστινάκης (Τεφτίκης-Κουλούρης)

Α. Παπανδρέου 20:15 Περιστέρι-Παναθηναϊκός Πουρσανίδης Γ.-Παπαπέτρου-Καρπάνος (Ντίνος)

Κυριακή 15/10

Δ. Τόφαλος 17:00 Προμηθέας Π.-Καρδίτσα Τηγάνης-Γερακίνης-Κατωτικίδης (Πίγκας)

ΣΕΦ (κ.θ) 17:15 Ολυμπιακός-ΑΕΚ Τσαρούχα-Κατραχούρας-Τεφτίκης (Ηπιώτης-Διμπινούδης)

Δευτέρα 16/10

Λαυρίου 20:15 Λαύριο-Κολοσσός Ρ. Συμεωνίδης-Μάνος-Ζακεστίδης (Παυλόπουλος)




Συνάντηση εργασίας με στελέχη της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης πραγματοποίησε ο Πρύτανης και ομάδα Καθηγητών του Δ.Π.Θ. στην Κομοτηνή

Συνάντηση με στελέχη της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης είχε ο Πρύτανης του ΔΠΘ, Καθηγητής Φώτιος Μάρης με στελέχη της ΔΕΥΑ και με Καθηγητές του Δ.Π.Θ.στο κτίριο Διοίκησης του του Πανεπιστημίου στην Κομοτηνή, την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023.

Συμμετείχαν, από πλευράς της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης ο Πρόεδρος κ. Χαράλαμπος Μιχαηλίδης και η Γεν. Διευθύντρια κα Κυριακή Χαμουρατίδου, ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Γιώργος Παντιτσίδης και ο πρ. Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Γιώργος Ξενουδάκης.

Από πλευράς του Δ.Π.Θ. συμμετείχαν ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και  Δασολογίας Καθηγητής Σπύρος Γαλατσίδας, ο Κοσμήτορας της Πολυτεχνικής Καθηγητής Αντώνης Γαστεράτος, ο Πρόεδρος του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης Καθηγητής Αθανάσιος Κυμπάρης, ο Πρόεδρος του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων Καθηγητής Γιώργος Τσαντόπουλος, ο Πρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Καθηγητής Σπύρος Ντούγιας, ο Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Αν Καθηγητής Χρήστος Ακράτος, ο Καθηγητήςτου Τμήματος Μηχανικών Περιβάλλοντος Παράσχος Μελίδης, ο Καθηγητής του Τμήματος Αγροτικής Ανάπτυξης  Ζήσης Βρύζας, και  ο Επ. Καθηγητής του Τμήματος Δασολογίας Γιώργος Παπαϊωάννου.

Στη συνάντηση έγινε εμπεριστατωμένη ενημέρωση και συζητήθηκαν οι πιθανές επιπτώσεις της καταστροφικής πυρκαγιάς στη λειτουργία του υδροταμιευτήρα της Αλεξανδρούπολης, οι άμεσες πρωτοβουλίες που πρέπει να αναληφθούνκαι τα έργα που πρέπει να υλοποιηθούν με σκοπό τόσο την απομείωση της επικινδυνότητας πρόσχωσης του υδροταμιευτήρα κατά τη διάρκεια των βροχοπτώσεων, όσο και τη διασφάλιση της ποιότητας του νερού.

Συμφωνήθηκε η συνεργασία του Δ.Π.Θ. και της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης η οποία θα εξειδικευτεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, με βάση τα αποτελέσματα που θα φέρουν οι δύο ομάδες εργασίας που ορίστηκαν από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο: 1) για τη διασφάλιση της ποιότητας των υδάτων και 2) για τα αντιδιαβρωτικά-αντιπλημμυρικά έργα στην ορεινή λεκάνη του υδροταμιευτήρα  της Αλεξανδρούπολης.

Από την Πρυτανεία

06.09.2023