Δημήτρης Πουρσαϊτίδης: «Η ανασύσταση του Δήμου Φιλίππων είναι αναγκαία»

Ο πρόεδρος της κοινότητας Αμυγδαλεώνα, Δημήτρης Πουρσαϊτίδης, τάσσεται υπέρ της ανασύστασης του Δήμου Φιλίππων, τονίζοντας την ανάγκη για αποτελεσματικότερη τοπική διοίκηση και ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τον κ. Πουρσαϊτίδη, η συγχώνευση του Δήμου Φιλίππων με τον Δήμο Καβάλας στο πλαίσιο του «Καλλικράτη» οδήγησε στην υποβάθμιση των τοπικών κοινοτήτων, καθώς οι αποφάσεις λαμβάνονται με επίκεντρο την Καβάλα, αφήνοντας τις αγροτικές και ημιαστικές περιοχές σε δεύτερη μοίρα.

Η επανασύσταση του Δήμου Φιλίππων, όπως υποστηρίζει, θα συμβάλει στην καλύτερη διαχείριση των αναπτυξιακών πόρων, την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας (αγροτική παραγωγή, τουρισμός, πολιτιστική κληρονομιά) και την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες της περιοχής.