Δράμα: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων σε γέφυρα στον ποταμό Νέστο

Η Αστυνομική Διεύθυνση Δράμας αποφάσισε την λήψη μέτρων ρύθμισης κυκλοφορίας στην Εθνική Οδό 14 Δράμας – Ξάνθης, προκειμένου εκτελεστούν στην γέφυρα του ποταμού Νέστου, εργασίες βασικής αποκατάστασης της λειτουργίας της γεφύρωσης με στόχο την εξυπηρέτηση της ασφαλούς κίνησης επί του οδικού δικτύου Δράμας – Ξάνθης Ε.Ο. 14., από 10/03/2025 και για χρονικό διάστημα περίπου δύο (2) εβδομάδων.

Ο ανάδοχος του έργου και ο υπεύθυνος μηχανικός, θα μεριμνήσουν για την τοποθέτηση κατάλληλης σήμανσης, ώστε να εφαρμοστούν επαρκώς τα μέτρα ρύθμισης – περιορισμού – εκτροπής της κυκλοφορίας.

Η κυκλοφορία των οχημάτων θα γίνεται σύμφωνα με τη σήμανση που θα τοποθετηθεί για το σκοπό αυτό, με την συνδρομή του Τμήματος Τροχαίας Δράμας για την διασφάλιση της ομαλής – ασφαλούς κυκλοφορίας οχημάτων.

Οι παραβάτες θα διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, η δε εκτέλεσή της ανατίθεται στους Αστυνομικούς Υπαλλήλους.

 

 




Υπό μελέτη το σχέδιο για την υδροδότηση της Ξάνθης από τον ποταμό Νέστο – Ανησυχία για τη λειψυδρία

Οι αρχές του Νέστου, βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού, καθώς τα αποθέματα νερού μειώνονται δραματικά λόγω παρατεταμένης ανομβρίας. Σε αυτό το πλαίσιο, εξετάζεται ένα φιλόδοξο σχέδιο για την υδροδότηση της πόλης της Ξάνθης από τον ποταμό Νέστο.

Το έργο αυτό περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγών και δικτύων, ώστε να διασφαλιστεί η επάρκεια νερού για την κάλυψη των αναγκών της Ξάνθης, τόσο για οικιακή χρήση όσο και για αγροτικές δραστηριότητες. Η μελέτη βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο, ενώ οι τοπικές αρχές συνεργάζονται με αρμόδιους φορείς για τη βιώσιμη διαχείριση των υδάτινων πόρων.

Ωστόσο, η λειψυδρία έχει γίνει έντονα αισθητή τα τελευταία χρόνια στην περιοχή, με αποτέλεσμα οι αρχές να αναζητούν μακροπρόθεσμες λύσεις για να αντιμετωπιστούν οι αυξανόμενες ανάγκες νερού και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.




Συνάντηση Γ. Πασχαλίδη με τον Υπουργό Περιβάλλοντος για ζητήματα που αφορούν τον Νέστο ποταμό

Ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας και Θάσου Γιάννης Πασχαλίδης παρουσία του  Δημάρχου Νέστου κ.Σάββα Μιχαηλίδη, του Πρόεδρου του Αγροτικού Συλλόγου Νέστου κ.Σάββα Αργυράκη, του Πρόεδρου του ΤΟΕΒ Χρυσούπολης κ.Αθανάσιου Καβάζη και του Πρόεδρου του ΤΟΕΒ Χρυσοχωρίου  κ.Γιώργου Δαλακούρα συναντήθηκαν χθες με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ.Θεόδωρο Σκυλακάκη για ζητήματα που αφορούν τον Νέστο ποταμό. 

Ειδικότερα, συζητήθηκε το θέμα της παροχής ύδατος προς άρδευση  που συνδέεται, όμως, με την παραγωγή ενέργειας του φράγματος του Θησαυρού. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, υπήρξε εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων μεταξύ του Υπουργού και των παρισταμένων και αποσαφηνίστηκαν τα ερωτήματα που τέθηκαν από τους αγρότες κατά τη διάρκεια της από 9.12.2023 συνάντησης του Αγροτικού Συλλόγου Νέστου.

Η χθεσινή επίσκεψη πραγματοποιήθηκε κατόπιν σχετικής δέσμευσης του Βουλευτή, ο οποίος είχε παραβρεθεί στη συνάντηση του Αγροτικού Συλλόγου Νέστου, εν συνεχεία δε, θα ακολουθήσουν και νέες συναντήσεις με όλους τους αρμόδιους Υπουργούς για ζητήματα της περιοχής μας, όπως δεσμεύθηκε και πάλι ο Βουλευτής.

Ο  Γιάννης Πασχαλίδης δήλωσε σχετικά: «Θερμές ευχαριστίες προς τον Υπουργό για τη σημερινή συνάντηση. Άκουσε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα ζητήματα που απασχολούν την περιοχή μας και έγινε μια διεξοδική συζήτηση για τον τρόπο επίλυσης των προβλημάτων. » 




Σέρρες: Διαμαρτυρία για την κοπή αιωνόβιων πλατανιών στον ποταμό Αγγίτη

Αναστάτωση προκαλεί στις Σέρρες η κοπή δεκάδων αιωνόβιων πλατανιών, κατά μήκος του ποταμού Αγγίτη, με πρόσχημα αντιπλημμυρικά έργα, στον παραπόταμο του Στρυμόνα.

Με πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου Σταθμού Αγγίστας πραγματοποιήθηκε, το περασμένο Σάββατο, συνάντηση με συμμετοχή εκπροσώπων φορέων και ενεργών πολιτών που αντιδρούν στην κοπή των δέντρων την οποία χαρακτηρίζουν «λεηλασία», ενώ αποφασίστηκε να κλιμακωθούν οι αντιδράσεις προς κάθε κατεύθυνση και με νόμιμο τρόπο προκειμένου να σταματήσει η κοπή των δένδρων, να υπάρξει ενημέρωση για την αναγκαιότητα της ακραίας αυτής καταστροφικής ενέργειας και να καθαριστεί άμεσα το ποτάμι από τα φερτά υλικά.

«Εκτός από την λεηλασία των δένδρων οι κορμοί κ τα κλαδιά που έχουν πέσει μέσα στο ποτάμι και στις κοίτες του ποταμού με βέβαιο τον κίνδυνο σε περίπτωση πλημμύρας να παρασυρθούν και να φράξουν τις καμάρες της αρχαίας γέφυρας στο Σταθμό Αγγίστας με αποτέλεσμα να καταπονηθεί για μια ακόμη φορά και με τον κίνδυνο της κατάρρευσης» αναφέρει ανακοίνωση του Πολιτιστικού Συλλόγου Σταθμού Αγγίστας, με την οποία ζητάει την παρέμβαση των αρμοδίων Αρχών προκειμένου να σταματήσει η καταστροφή.

Ο Σταθμός Αγγίστας είναι ένα μικρό χωριό 150 κατοίκων χτισμένο στο τέλος του γραφικού φαραγγιού του Αγγίτη, που πολλοί αποκαλούν και Grand Canyon της Μακεδονίας, εκεί που σμίγουν τα όρια των νομών Σερρών, Δράμας και Καβάλας στην Ανατολική Μακεδονία.